Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.05.2021 în toate secţiunile
-
Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am beneficiat de 45000+7500 lei de la statul roman, și mi-am permis astfel majoritatea opționalelor. Am luat toate opțiunile + toate pachete in varianta plus, mai puțin: suspensia adaptiva, pompa caldura, camere 360 parcare și Head-up display, iar pachetul assisted drive l-am luat Basic. Sunt încântat de alegerea făcută și ma obișnuiesc cu mașina încet-încet. Sunt stresat de cum arată azi asfaltul in Bucuresti și cum se îmbina cu jantele de 21” Imi vine sa incarc mereu, sa caut o priza, deși nu e nevoie. Am mers deja 750km și încă nu am ajuns mai departe de Ploiești. Primul drum mai lung va fi către Constanta, săptămâna viitoare. Pana acum, îmi place: - diametrul de întoarcere foarte scurt - ținuta de drum - sistemul standard de sunet - accelerația (peste așteptări raportat la cifre) - nivelul finisajelor - consumul - meniul configurabil - wireless CarPlay - insonorizanta habitaclului - MATRIX Led! Nu îmi place: - ca nu poți configura ecranul mic - nu poți vedea CarPlay (harta) și date de condus / consum simultan - wireless charger încarcă mai lent decât consuma wireless CarPlay - nu exista buton fizic de autohold - nivelul bateriei in procente este afișat doar sub 10% Las aici câteva poze și, dacă sunt întrebări, ajut cu plăcere cu răspunsuri.8 points
-
Am inceput la ora 15.30 - la ora 21.00 totul era montat si functional. Multumesc lui Mihai si lui Daniel pt tot ajutorul dat (pt suport moral, pt ajutor fizic, pentru documentare, pt experienta). Fara ei cu siguranta nu o faceam atat de repede si 100% nu iesea atat de bine.... este perfect...nici un zgomot dupa montaj. Am scapat de belele...ca sa zic asa. Ceasurile stau fix...asa cum trebuie, la fel si displayul MIB. Sanatate tuturor!4 points
-
Buna ziua dragi colegi Scriu aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor si nu pentru a face reclama in vreun fel cuiva... Povestea mea incepe asa: am cumparat o Skoda Octavia II de firma (de la sotie, km reali, etc) si problemele au aparut inca inainte sa o cumpar: filtru DPF infundat si schimbat pe firma inainte de a o cumpara. Dupa cumparare probleme similare (filtrul nu se regenera) si am apelat la celebrul (de-acum) atelier de reparatii injectoare din Otopeni. Verdictul trist, toate cele 4 injectoare nu aveau post-injectia necesara regenerarii. Le-am reconditionat pe toate, au fost generate alte coduri hexa si de atunci nici ca am mai avut probleme pe partea asta. Personal consider ca merita, consumul s-a redus drastic (la drum lung scot 4 litri/100 sau chiar sub) iar regenerarea nu dureaza mai mult de 10 minute. De motor nu mai spun, sunetul s-a schimbat enorm. Fac aceste precizari dupa 40.000 km parcursi dupa aceasta reparatie. Mai mult decat atat, inainte sa le reconditionez, pentru ca tot citisem si eu ca nu se pot repara, cumparasem unele SH care, la verificare pe banc, au iesit 2 duse de tot si 2 pe moarte. Din fericire (cu scandal, bineinteles) am reusit sa le returnez. Sper sa foloseasca aceste informatii Numai bine2 points
-
22400 km. Am scapat de zgomot, s-au rectificat si discurile spate si s-au schimbat toate placutele ( fata si spate ) cu aftermarket Textar ( cele originale lasau santuri in discuri ). Operatiunile s-au efectuat intr-un service multimarca. Reprezentanta VW Suceava nu a reusit sa identifice si sa rezolve problema, reprezentanta Bistrita m-au atentionat ca ar putea dura o luna in care sa le las masina sa vad ce are, eventual ar fi bine sa intre in service una similara ca sa puna piese de pe una pe alta sa vada ce se intampla, reprezentanta Bucuresti ( PBN ) au zis ca ma pot chema doar la constatare, daca nu face fix atunci, nu intervin. In contextul asta, am cam incheiat socotelile cu reprezentanta, voi merge strict la reviziile ce tin de garantie ( 2 ani si 30.000 km ), restul de operatiuni ( revizie la 1 an si 15000 si orice altceva in afara garantiei mai intervine) urmand sa le fac la service multimarca sau in regie proprie. Am cumparat un kit de retus cu vopsea si lac VW si niste ceara lichida, cand am timp ma ocup putin si de cosmetica.2 points
-
Noile motoare diesel un Euro6+, pana sa le elimine si pe astea va dura mult mai mult de 5-10 ani... ( momentan sunt interzise doar pana la euro4 parca, nu stiu daca si euro5, si doar in cateva orase din europa, intr-o zona foarte limitata centrala ) Nu inteleg mentalitatea de a cumpara o masina dpdv al revanzarii... nu iei o masina se te bucuri de ea? Iei o masina sa stai stresat 5 ani, cum o vinzi? Daca bugetul permite, dpmdv ordinea ar fi 2.0TDI 200cp 4x4 2.0TDI 200cp 2.0TDI 150cp ( nu, nu se va simti gatuit la viteze de autostrada. e chiar un motor foarte ok raportat la performante/consum ) Cutiile automate pe 2.0TDI sunt toate ok, sunt cu ulei, deci no stress. Depinde si cati km vei face pe an, aproximativ? Pana in 15.000km poate nu prea merita un diesel, parerea mea2 points
-
Pai si ce, nu avem generatoare cu care sa le pornim pe toate!?!? Evident, functioneaza cu combustibil fosil 😆2 points
-
Din nou Timisoara. Si, ca de obicei, with a twist. La dus, prin Brasov - Sighisoara. Mult mai lung, insa imi era dor de padurea Bogatii. Spre rusinea mea, nu parcursesem acest drum cu Golful. Ca de obicei, ranjet tamp pe serpentine dar si pe liniile (relativ) drepte. Tehnic vorbind - franele sunt extraordinare dupa revizie, mult mai "responsive" si dozabile. Erau bune, acum sunt extraordinare. A fost alegere buna Textar allover. Acum doua saptamani am si facut o revizie a aerului conditionat - de 2 ani nu mai mergea - stiam ca pierde, nu am avut insa motivatia sa il fac si sa vad pe unde pana acum. Pierderea nu e mare, dupa atata timp mai avea 250g in instalatie - il mai las oleaca cu substanta de contrast, apoi ma intorc la diagnoza. Insa mi-am readus aminte de ceva - si anume de felul in care acest motor aproape ca nu "simte" compresorul cuplat2 points
-
Interiorul e mai elegant decat ID4 Portbagaj mai mare , masina mai lunga , spatiu si in spate si in fata Incep si electricele sa arate a masini normale in interior , prea o luasera spre design de jucarii de plastic din oua Kinder Sa o folosesti sanatos1 point
-
@nsm nu stiu de unde iti iei informatiile, dar nu par a avea ceva argument solid in spate, doar zvonuri. Euro6+d temp sau cum s-or mai numi in ultimul an vor merge lejer 10 ani si asa cum a spus si @acidone77 nu cred ca iei o masina doar cu gandul ce faci cu ea peste 5 ani. Ce s-a spus a fost despre 'petrol and diesel ban in uk' incepand cu 2030 dar e vorba de vanzarea de masini noi. Atat diesel cat si benzina. Iar referitor la masina ta (apropo, imi place foarte mult, am vazut prezentarea lui Vlad) pe care o compari cu un diesel, nu stiu cum nu simti, dar tind sa nu te cred @NewLook nu voi repeta deja ce a zis colegul @acidone77 pentru ca sunt de acord cu ce a spus el, ci te voi intreba de unde ai auzit ca un 4x4 are costuri de intretinere mai mari. Iei o masina relativ noua, ulei la diferential/haldex periodic si apa paie si bataie Daca bugetul nu e o problema, go for 4x4. Nu e doar pt iarna si iarba verde, e pentru placerea ta de a conduce.1 point
-
Eu nu am facut cu materialul d ela Balotesti - ci unul de pe olx. Si este un picut elastic - la parasolare exact acolo mi-a dat putin de furca insa s-a intins destul incat sa iasa. Plus o smecherie pe care am vaut-o la plafonul retapitat de la golf: - taiat in fata plafonierei si departate marginile astfel incat sa se muleze pe zona parasolarelor, si apoi adaugat un straif de material in spatiul ramas1 point
-
Era o gluma, sa ne mai relaxam . Dar continuand premiza, daca ramanem fara curent, ramanem si fara internet, magazine, bancomate, benzinarii.1 point
-
Arata normal, as spune. Si la mine amortizoarele tot cam asa arata, am dat cu un rust converter la spray, de mai multe ori, Brunox Epoxy. Nu a avut niciun efect.1 point
-
@tudor_ionutz, aproape 1200 lei (toate filtrele - ulei, aer, combustibil, polen si ulei schimbat). Momentan nu vad schimbari majore. Intre timp am schimbat si bieletele fata mai mult preventiv ca auzeam eu ceva cand erau socuri asupra lor, tot piese OEM. Siiii m-am pregatit deja pt iarna viitoare cu BF Goodrich Winter 2.1 point
-
De la un 0w-30 la ce crezi ca te poti astepta? Am incercat si eu o singura data 0w-30, nu spun marca pentru a nu se considera antireclama. Vibratiile motorului erau mult mai mari, desigur tachetii extrem de zgomotosi, mai ales la rece. Consider ca acest tip de ulei e doar o gluma proasta nimic altceva.1 point
-
Daca a fost de origine, merge fara probleme 150k.La 60k. se schimbau la generatia veche de TDI.1 point
-
Avand in vedere ca peste o saptamana voi pleca cu fii-mea in minivacanta, cu bicicletele, am facut un test, daca bicicleta de 16' de copii, merge pe suportul "normal". Si merge. Apoi o spalare (dupa inca vreo 2000km de la ultima postare). Ma declar multumit de uleiul OEM, nu il mananca, se aude bine motorul, si arata curat pe joja dupa 6000km de la schimb. Dar se mai uzeaza chestii - discurile si placutele fatza sunt la sfarsit de viata. Am ATE cu Acele "dungi" eliptice, si abia de se mai simt la mana, si "umarul" este maricel. Le-am verificat si masurat weekendul asta, si se pare ca am discurile mari de 312 Iar astazi, aproape ca am simtit nevoia AC-ului, deci trebuie sa adresez si acest aspect. In rest, nu ai cum sa te superi pe Golful asta, la cum merge, cum se sta in el, si cum se aude. Oricum nu am motive.1 point
-
Salut, Eu am dat comanda pe 28.01, estimat 14 săptămâni (jumătatea lui aprilie), mașina a ajuns în țară la sfârșitului lui martie (depozitată la Curtici), însă am așteptat să înceapă programul rabla și am ridicat-o alaltăieri. M-am mișcat repede pentru că rabla a fost a socrului meu, luni pe 28.04 a început programul, marți aveam deja rabla casată și toate actele disponibile. Abia după aceea a putut dealerul da comandă pentru transportul mașinii în București. Ca și pași: - am trimis la dealer copii CI eu și socru, copii CIV și talon rablă, certificat fiscal (1) al meu și al socrului (pe care le-am scos vinerea dinaintea programului), cu mențiune „pentru program REMAT” - am primit de la dealer notă de înscriere - cu nota socrul a mers la un centru de distrugere și a predat rabla, i s-au emis două certificate de distrugere în original (dacă se eliberează doar unul trebuie făcut copie legalizată) - a mers din nou la taxe și impozite și i s-a eliberat certificat fiscal (2) pentru radiere (a scos din evidență rabla) - certificatul nou (2), împreună cu talonul, CIV și un certificat de distrugere în original le-a dus la poliție, de unde a luat certificat de radiere - am făcut plata pentru mașină, pentru a se elibera CIV - dealer-ul a făcut formalitățile de eliberare numere roșii (RAR) - în ziua predării, m-am dus la dealer cu al doilea certificat de distrugere în original, certificatul fiscal original (1) al meu și al socrului și certificatul de radiere de la poliție, am semnat, am plecat cu mașina. Undeva aici te-ai blocat tu sau dealer-ul.0 points
-
0 points
-
Daca o iei sh de pe mobile, clar merita cea de 200 de cai... Dar cred ca nu ti-ai ales momentul bun sa iei diesel in 2021... in 5 ani de acum, vor fi orase in care nu vei putea circula... Sigur, ca probabil nu vei fi afectat dar valoarea de revanzare va scadea dramatic atunci. Sigur vrei asta? Cuplul se simte la diesel mai tare ca la benzina unde e limitat electronic la 250 ptr ca sa poata pune cutii mai ieftine. La RS din semnatura, nu simt dif de cuplu fata de diesel.. Doar liniste si lipsa de vibratii si consum mai mare0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00