Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2021 în toate secţiunile
-
Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am beneficiat de 45000+7500 lei de la statul roman, și mi-am permis astfel majoritatea opționalelor. Am luat toate opțiunile + toate pachete in varianta plus, mai puțin: suspensia adaptiva, pompa caldura, camere 360 parcare și Head-up display, iar pachetul assisted drive l-am luat Basic. Sunt încântat de alegerea făcută și ma obișnuiesc cu mașina încet-încet. Sunt stresat de cum arată azi asfaltul in Bucuresti și cum se îmbina cu jantele de 21” Imi vine sa incarc mereu, sa caut o priza, deși nu e nevoie. Am mers deja 750km și încă nu am ajuns mai departe de Ploiești. Primul drum mai lung va fi către Constanta, săptămâna viitoare. Pana acum, îmi place: - diametrul de întoarcere foarte scurt - ținuta de drum - sistemul standard de sunet - accelerația (peste așteptări raportat la cifre) - nivelul finisajelor - consumul - meniul configurabil - wireless CarPlay - insonorizanta habitaclului - MATRIX Led! Nu îmi place: - ca nu poți configura ecranul mic - nu poți vedea CarPlay (harta) și date de condus / consum simultan - wireless charger încarcă mai lent decât consuma wireless CarPlay - nu exista buton fizic de autohold - nivelul bateriei in procente este afișat doar sub 10% Las aici câteva poze și, dacă sunt întrebări, ajut cu plăcere cu răspunsuri.22 points
-
Din nou Timisoara. Si, ca de obicei, with a twist. La dus, prin Brasov - Sighisoara. Mult mai lung, insa imi era dor de padurea Bogatii. Spre rusinea mea, nu parcursesem acest drum cu Golful. Ca de obicei, ranjet tamp pe serpentine dar si pe liniile (relativ) drepte. Tehnic vorbind - franele sunt extraordinare dupa revizie, mult mai "responsive" si dozabile. Erau bune, acum sunt extraordinare. A fost alegere buna Textar allover. Acum doua saptamani am si facut o revizie a aerului conditionat - de 2 ani nu mai mergea - stiam ca pierde, nu am avut insa motivatia sa il fac si sa vad pe unde pana acum. Pierderea nu e mare, dupa atata timp mai avea 250g in instalatie - il mai las oleaca cu substanta de contrast, apoi ma intorc la diagnoza. Insa mi-am readus aminte de ceva - si anume de felul in care acest motor aproape ca nu "simte" compresorul cuplat2 points
-
Felicitari pentru masina! Frumoasa si dotata. Sa va poarte fericiti !! Ati avut ceva curaj sa mergeti pe roti de 21, fara suspensie adaptiva! 😒1 point
-
E am avut diesel de 140 CP. Diferența între benzină și diesel se simte în oraș la cuplu, pe autostradă nu prea e diferență. În nici un caz nu e forțat la 130/140 km/h, dar în depășiri înfipte pe autostradă e mai plăcut un 200 CP, totuși astea nu prea se fac cu copiii în spate și nevasta lângă. De la 160 km/h e adevărat că se simte mai slab 150 CP și parcă ar trebui ceva în plus. În concluzie 200 CP reprezintă doar un confort suplimentar și plăcere, dacă banii permit, de ce nu. 4x4 e bun iarna și dacă se iasă un pic la iarbă iar în oraș nu mai patinează roțile la porniri bruște, dar aici depinde de stilul de condus, la un condus lin în oraș cu gândul la consum, nu are sens. Cui îi place să o calce mai des în oraș și nu vrea să audă roțile, da atunci e util 4x4.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce ai acolo e superficial. Daca chiar vrei sa faci ceva sunt niste spray-uri "convertor rugina".1 point
-
1 point
-
Mi-am facut ieri curaj si am inceput plafonul... Stiam de ce imi trebuia curaj...in unele locuri treaba fiind chiar nasoala. Problemele dupa cum ma asteptam au fost la zona parasolare. Astept dupa ce il montez sa vad cum arata zonele problema in speranta ca acele probleme sa fie acoperite de ornamente Pana una alta il las cateva zile sa se usuce bine adezivul deoarece in momentul de fata daca apesi cu degetul ramane urme si nu vreau sa ma risc...1 point
-
Inteleg ce zici cu incarcarea. Uite un articol care adreseaza direct intrebarea. Ce vreau eu sa-mi construiesc: sistem fotovoltaic care sa alimenteze casa, si din ce ramane, sa incarce masina (solar divert). Esential este ca statia sa stie de productia si consumul sistemul fotovoltaic (detalii tehnice: ma uit la OpenEVSE si Open Energy Monitor, care comunica intre ele prin MQTT). Daca am nevoie sa incarc mai repede, atunci o sa traga (si) din retea. Un invertor trifazat este destul de scump. Dar si statiile DC sunt scumpe...1 point
-
1 point
-
De ceva vreme faptul ca am decupat interiorul plansei de cord pt a monta ceasurile virtuale nu-mi dadea pace...unde mai pun faptul ca am decupat si consola centrala pt wireless charger ... Pe.langa asta exista un mic spatiu la AID pe bord pre-FL, mici zgomote deoarece nu sta bine...gaura ramasa dupa retrofitul de xenon... toate au dus la un singur lucru: achizitionare plansa si consola 2018 (tot de pe masina de unde am luat fetele de usi) Profit de ocazie si organizez cablajul...in special cel rezultat in urma a 15 retrofituri...sau mai.multe... dupa care in sfarsit pot spune ca am terminat. urmeaza un curatat de interior si i'm done. LE: Acum 10 zile am facut o vizita la Al Bundy Garage..la prietenul Cristi care m-a ajutat sa scap de adaptorii de la faruri (de la retrofitul de xenon) - totul repinuit OEM, si stopurile spate facelift 2019 repinuite integral (pinii utilizati nu erau exact ce trebuie..nu am realizat in timpul retrofitului). Cumva de aici a pornit ideea ca totul sa fie "chiar fabrica".1 point
-
In poza aia nu se vede viteza de incarcare ci doar energia acumulata, incarcata de la inceputul incarcarii pana cand ai facut poza. Viteza de incarcare = putere = kW Energia acumulata = kWh --- Energia acumulata in kWh este similara cu numarul de litri acumulati in rezervor. Viteza de incarcare (puterea in kW) este simiara cu debitul, viteza de curgere a benzinei (litri pe minut). Facand o analogie cu masinile pe benzina, in poza se vede ca ai "turnat in baterie" "31.60 litri de curent"....dar nu ne spune in cat timp...deci nu stim viteza cu care s-a incarcat....poate "a turnat 31.60 litri de curent" in jumatate de ora....poate in 10 minute... Energia = puterea * timpul = kW * h = kWh Volumul = debitul * timpul = litri pe minut * minut = litri1 point
-
Se poate şi fără să demonteze, dar de ce ai vrea asta? Se vor vedea marginile urât, cu riscul de a le pişca/dezlipi sau chiar de a ciupi chederele la tăiere etc.1 point
-
Hristos a inviat! De ceva vreme nu mai eram multumit de jantele Teron deoarece am trecut la "black line". Cautand pe net am gasit modelul Hawk asa ca am trecut la treaba. Am lucrat si la interior...nuca DSG si mansonul - am ajuns la nr 5, am utilizat mansonul cu cusatura gri OEM octavia 3 impreuna cu nuca DSG de culoare gri OEM Skoda Yeti.1 point
-
Revin cu detalii despre cum am reparat si am testat EGR-uri... Partea mecanica sa fie impecabila Se verifica continuitatea tuturor traseelor de pe placa (eu am gasit probeleme la traseul dintre OUT si C7 - arata cam 300 ohm in loc de 0) Se remediaza probleme gasite la trasee prin cositorire Se cositoresc cu atentie contactele motorasului (sageti rosii in poze) cu un letcon cu varf ascutit si lung (pentru a nu topi plasticul din jur) Se monteaza placa la loc fara cositorire (pentru verificare preliminara) si se masoara sa fie contact ferm intre cele 3 lamele si placa Se monteaza ansamblul motor pe EGR si se folosesc 5 bucati de varnis (ca sa tina firele izolate si fixe pe pinii conectorului extern) sau 5 papuci (cine gaseste) Se foloseste o sursa de 5 volti intre pinii 1 si 3 ai conectorului de pe motoras (eu am folosit un alimentator de telefon mobil care scoate fix 5 volti) Intre pinii 3 si 5 se leaga un voltmetru digital care la EGR inchis trebuie sa arate foarte putin peste 1 volt Intre pinii 2 si 6 se monteaza o sursa de 12V (preferabil reglabila dar se poate folosi si fixa pentru verificare pozitie EGR deschis) Deoarece in mod normal motorul se alimenteaza cu PWM iar noi folosim o sursa continua vom tine sursa de 12V pornita doar pentru scurt timp pentru verificarea functionarii lui si citirii valorii pe ohmmetru (pentru a nu se deteriora) Pe pozitie maxim deschis trebuie sa citim in jur de 4 volti (putin sub) Daca totul e inregula, demontam din nou motorasul si cositorim cei trei pini pe care se infige placuta dupa care se face montajul final1 point
-
comanda data pe data de 3 februarie. livrare saptamana viitoare. masina este deja in curtici. tot la brady.0 points
-
Salut @Geoh. Si eu am dat comanda in Aprilie si mi-a dat termen de livrare 30-35 de saptamani din cauza semiconductorilor dar ei zic ca ajunge in August, sa nu-mi fac probleme. Chiar sunt curios cum va decurge livrarea cu toate ca sunt sceptic ca imi va ajunge masina in August. Din curiozitate, ce probleme sunt cu rabla?0 points
-
De la un 0w-30 la ce crezi ca te poti astepta? Am incercat si eu o singura data 0w-30, nu spun marca pentru a nu se considera antireclama. Vibratiile motorului erau mult mai mari, desigur tachetii extrem de zgomotosi, mai ales la rece. Consider ca acest tip de ulei e doar o gluma proasta nimic altceva.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00