Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2021 în toate secţiunile
-
De ceva vreme faptul ca am decupat interiorul plansei de cord pt a monta ceasurile virtuale nu-mi dadea pace...unde mai pun faptul ca am decupat si consola centrala pt wireless charger ... Pe.langa asta exista un mic spatiu la AID pe bord pre-FL, mici zgomote deoarece nu sta bine...gaura ramasa dupa retrofitul de xenon... toate au dus la un singur lucru: achizitionare plansa si consola 2018 (tot de pe masina de unde am luat fetele de usi) Profit de ocazie si organizez cablajul...in special cel rezultat in urma a 15 retrofituri...sau mai.multe... dupa care in sfarsit pot spune ca am terminat. urmeaza un curatat de interior si i'm done. LE: Acum 10 zile am facut o vizita la Al Bundy Garage..la prietenul Cristi care m-a ajutat sa scap de adaptorii de la faruri (de la retrofitul de xenon) - totul repinuit OEM, si stopurile spate facelift 2019 repinuite integral (pinii utilizati nu erau exact ce trebuie..nu am realizat in timpul retrofitului). Cumva de aici a pornit ideea ca totul sa fie "chiar fabrica".5 points
-
Mi-am facut ieri curaj si am inceput plafonul... Stiam de ce imi trebuia curaj...in unele locuri treaba fiind chiar nasoala. Problemele dupa cum ma asteptam au fost la zona parasolare. Astept dupa ce il montez sa vad cum arata zonele problema in speranta ca acele probleme sa fie acoperite de ornamente Pana una alta il las cateva zile sa se usuce bine adezivul deoarece in momentul de fata daca apesi cu degetul ramane urme si nu vreau sa ma risc...3 points
-
Aia e @Bebeee & @ShadoWzZ & @acidone77 - detin scaune de "#saraki" @razvancc masina a venit echipata cu Hankook Ventus S1 EVO2 - 225/40 R20, pe moment nu imi arde nimica sa le schimb Pana una alta, am bifat si 3000km, a disparut si indoitura din capota, sotia nu mai aude sunet de la torpedou, si chiar si cu R20 pe vara pot spune ca sunt mai confortabile decat ma asteptam -subiectiv as usual- Am bifat Cluj-Brasov-Cluj peste weekend cu setup-ul de vara, pot spune doar ca consumul cumulat/media dus-intors a fost de 9,3l, daca e cineva curios, si ca in momentul in care m-am intalnit cu o persoana draga, mi-am dat seama cat de murdara in era masina la destinatie Si mai las una cu cat-de-cat-curata Inceput fain de saptamana tuturor!3 points
-
@DoomySalut - poti sa imi dai si mie informatia legata de operatia pentru aer conditionat si unde a fost facuta. Un pret. Multumesc frumos anticiat . In DM cred ca este ok ?1 point
-
@Silviu_7 pe mine ma bucura intr-un fel ca sunt mai multi care gandesc ca tine, ca am eu mai putin de asteptat la cele 2 statii de incarcare pana apar cele de 3x75kW sau ce alt versiuni or fi. Pe de alta parte nu inteleg reticienta. Pe de alta parte cu ID3 cu bateria de 58kW se ajunge linistit la mare din Bucuresti cu un "plin". @derMeister Pentru acasa nu merita statie CCS, avand in vedere ca e timp suficient sa incarci masina noaptea si ca sunt sanse f mici sa ai un bransament de 40-50kW. Se laudau VW ca vor scoate sub marca Moon statii CCs de 22kW pt home use.1 point
-
De 500. Exact asta recomand si eu, m-am bazat pe sfaturi tampite cum ca sa dai doar pe o parte si-ti ajunge un tub si ca nu este nevoie pe ambele parti etc, dar cand colo se dezlipea daca dadeam doar pe o parte si pe langa asta doar jumate din plafon mi-a ajuns un tub (combi, VW BORA), dar si ala cu chiu cu vai... tot mai bine a fost cand am dat cu BISON, problema la BISON este ca se intinde.... fooooarte greu, dar sunt mai mult ca sigur ca este mai ok lipitura cu BISON fata de TESSA, voi vedea cand vin caldurile, sper sa nu cedeze oricum niciunul. Si ce mai recomand si eu, este sa va faceti neaparat gaurile si pentru parasolare cat timp plafonul este dat jos, atlfel o sa va chinuiti ca si mine dand 3-4 gauri pe langa (chiar daca am folosit un ac subtire sa caut fietul), mai exact sa va asigurati ca n-ati omis absolut nici o gaura sau decupaj inainte de a monta plafonul. Si inca o recomandare, daca puneti material textil cu burete si pe stalpi ca si mine, asigurati-va ca dati jos buretele de pe stalpi cel putin ultimii 2-3cm de pe margini altfel o sa va treziti ca nu se apasa bine stalpii (nu intra bine/complet la locul lor) si o sa aveti spatiu destul de mare si urat intre plafon si stalp si intre stalp si chedere.1 point
-
Bingo, așa se întâmpla când postezi după o zi lunga și te eie după ce scrie service-ul și nu verifici poza făcută1 point
-
1 point
-
Azi am luat filtru de la K&N, dupa ce am stat mai mult timp pe ganduri. L-am si montat si am taiat capacul filtrului original ca sa il poata acoperi. In primul rand pentru a-l ascunde. Apoi pentru a proteja de praf, si pentru a veni aerul de pe traseu si poate pe viitor pentru o izolare termica (desi nu cred ca e neaparat). Avem niste sunete de turbo pe descarcare, finute si discrete, exact cum imi doream. Poate o sa urc un video. Apoi am demontat si tubulaturile despre care ziceam mai sus, le-am curatat, dat cu primer si apoi cu vopsea termo-rezistenta neagra (vedem cat de rezistenta). Am facut si putina curatenie la motor, dar tot vreau sa ii fac o "baie" cum trebuie. Nu mi-a mai ajuns spray-ul si pentru galeria de admisie, dar nu e asa mare problema. O sa mai iau, o fac si pe ea si mai fac si cate un plastic de pe acolo care s-a mai zgariat in timp. A, si filtru de aer dupa nici 8k km 😰 Acum ca a venit si caldura, am mai dat o mana de leatherique dar doar pe scaunele fata. Banchetele sunt deja super ok. Masina in soare, totul inchis, cel putin pana maine. Fetele de usi sunt gata de montat, mai trebuie dupa montaj puse noile manere si butoane. Pun si distantierele pe fata, mai ridic 5mm suspensia spate (cred), montez noile presuri de mocheta, curatenie luna si cam asa defilam vara asta. Curand fac si revizia, si voi schimba producatorul uleiului. Motulul asta imi urca foarte greu, indiferent de temperatura. Si ma bate gandul sa comand Castrol din germania, am auzit lucruri bune despre el de la persoane care stau acolo. Asa ca... merita incercat.1 point
-
1 point
-
Daca citesti paginile de pe acest topic , macar 10-15pagini in urma, o sa intelegi exact ce grupuri trebuie sa urmaresti, sa vezi parametrii compresorului, presiuni si temperaturi1 point
-
uhhhhhh m-ati luat cam tare. Am ajuns sa cumpar aceasta masina dupa ce am visat la cai verzi pe pereti (Audi Q7, BMW X5). Mi-am dat seama ca vreau o masina pentru mine si copii mei nu pentru cei ce o vad din exterior. Am ales o masina "plictisitoare"( cu plafon panoramic, audio dynaudio, masaj in scaun, cutie automata dsg dq500, bord virtual-ecran led, etc) pentru ca nu vreau sa atrag in nici un fel atentia, imi place sa fiu underdog cu o masina sleeper Masina a fost cumparata de la reprezentanta vw, este sh, 130k km, rulata in Germania. Ca si in cazul masinii anterioare, passat b6 variant 2.0 tdi 140 cai, dusa in 180 cu 380 nm, vreau sa vad ce pot face si cu aceasta, as baga cateva mii de euro sa ii dau umpic de viata, sa devina umpic mai brutala vreau sa aiba parte de joaca in viata ei alaturi de mine! Asa ca astept recomandari de ateliere custom tuning Ura Ura!1 point
-
Hristos a inviat! De ceva vreme nu mai eram multumit de jantele Teron deoarece am trecut la "black line". Cautand pe net am gasit modelul Hawk asa ca am trecut la treaba. Am lucrat si la interior...nuca DSG si mansonul - am ajuns la nr 5, am utilizat mansonul cu cusatura gri OEM octavia 3 impreuna cu nuca DSG de culoare gri OEM Skoda Yeti.1 point
-
Revin la 177.000 KM: -cutie proasta - la 160.000 a picat modulul hidraulic de actionare. Tot atunci am schimbat si ambreiajul pentru ca unul din discuri era uzat peste 50%. -maneta de frana, o pacoste. butonul nu sta deloc la locul lui. a fost schimbat la reprezentanta acum cativa ani, acum e la fel. -suportul de polita: la cel drept s-a rupt clema de sustinere a politei acum cativa ani, acum s-a rupt cel de pe stanga -motorul: EXECRABIL. consuma ulei ca la balamuc. iar cutia zgdrangane la fiecare aceleratie. iar acum se pare ca am probleme cu injectoarele. ma duc sambata la constatare. In rest masina arata foarte bine. Imi place foarte mult designul, imi place luneta inclinata chiar daca ia din vizibilitate. imi place la nebunie cum arata Formentor desi nu cred ca mai cumpar Seat... Garantia de 4 ani e o gluma. Serviceul autorizat este o adunatura de mecanici de mana a doua (la Metrotehnica, in timp ce-mi desfaceau plafonul panoramic, mi-au spus ca nu au facut in viata lor aceasta operatie). Urmatoarea masina sigur va avea garantie mai mare.1 point
-
Dimensiuni de anvelope omologate pe Tarraco Excellence 1.5 tdi 150cp, așa cum sunt trecute în Certificatul de conformitate: O 16.2.: with trailer axle 2:+25 kg##NO 35.: alt. to pos 35 with deviating val. in pos 49 215/65 R17 99V#7,0JX17 ET40 215/65 R17 99V#6,5JX17 ET38 235/45 R20 100V#8,0JX20 ET41 235/50 R19 99V#7,0JX19 ET43 235/55 R18 100V#7,0JX18 ET43 215/65 R17 99V M+S#7,0JX17 ET40 215/65 R17 99V M+S#6,5JX17 ET38 235/55 R18 100V M+S#7,0JX18 ET43;# Mașina a fost livrata cu 235x50xR191 point
-
si daca proprietarul porneste masina cu juma de ora inainte sa vii tu? poti face toate verificarile spacificate de tine in cazul in care cumperi de la privat...cine e meserias doar merge cu masina si o simte daca e ok sau nu.1 point
-
E normal, si eu am luat tot prin rabla si a stat 1 spt masina in Curtici pana au fost gata toate formalitatile. Cand am semnat ultimele foi si achitata integral in aceeasi zi a plecat din Curtici apoi in 2 zile eram deja la volan. Rabdare, e greu dar......0 points
-
De la un 0w-30 la ce crezi ca te poti astepta? Am incercat si eu o singura data 0w-30, nu spun marca pentru a nu se considera antireclama. Vibratiile motorului erau mult mai mari, desigur tachetii extrem de zgomotosi, mai ales la rece. Consider ca acest tip de ulei e doar o gluma proasta nimic altceva.0 points
-
Da-i incolo de.... Imbatranesc pana apar statii de incarcare. Pe drumul spre mare nu e niciuna. Niciuna.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00