Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2021 în toate secţiunile

  1. De ceva vreme faptul ca am decupat interiorul plansei de cord pt a monta ceasurile virtuale nu-mi dadea pace...unde mai pun faptul ca am decupat si consola centrala pt wireless charger ... Pe.langa asta exista un mic spatiu la AID pe bord pre-FL, mici zgomote deoarece nu sta bine...gaura ramasa dupa retrofitul de xenon... toate au dus la un singur lucru: achizitionare plansa si consola 2018 (tot de pe masina de unde am luat fetele de usi) Profit de ocazie si organizez cablajul...in special cel rezultat in urma a 15 retrofituri...sau mai.multe... dupa care in sfarsit pot spune ca am terminat. urmeaza un curatat de interior si i'm done. LE: Acum 10 zile am facut o vizita la Al Bundy Garage..la prietenul Cristi care m-a ajutat sa scap de adaptorii de la faruri (de la retrofitul de xenon) - totul repinuit OEM, si stopurile spate facelift 2019 repinuite integral (pinii utilizati nu erau exact ce trebuie..nu am realizat in timpul retrofitului). Cumva de aici a pornit ideea ca totul sa fie "chiar fabrica".
    4 points
  2. Galeria de admisie aproape de final
    4 points
  3. Simteam cumva nevoia de o noua provocare..si cum am spus ca CC'ul nu il vand, mai ramasese cabrioleta 306 care era tziplean ; insa ii gasisem un defect cand am fost weekendul trecut pana la Balotesti la Edenland, si anume lipsa AC'ului cand am stat 20 min decapotat in coada bara la bara pt ca eu si inca ~300 persoane am ales acea destinatie in a doua zi de Pasti Asadar cand m'am intors acasa eram chitit sa o pun la vanzare..imi doream de ceva timp un MX5..insa preturile nejustificat de mari si problemele de fabricatie cu carul + amprenta vechimii ( majoritatea necesita reconditionare lonjeroane, au rugina multa, probleme cu pistonul 4, consum ulei, probleme grup, piese scumpe, etc ) nu m'au convins sa dau ~ 4k euro pe un NB cu AC in care probabil mai bagam 1k..asa ca ma resemnasem ca raman cu a mea. Miercuri zic totusi sa incerc vanzarea..o pun pe olx, si a2a zi de dimineata era vanduta nu prea mi'a venit sa cred si...imi parea cam rau totodata eram chitit tot pe un 306 cabrio care este la Cluj..avea AC fata de a mea si era tipla si ea..dar nu m'am incumetat la drum si am tot continuat sa caut..criteriile mele de selectie erau : AC functional si decapotare clasica fiabila ; pana la urma dau de un cotet de mk3.5 pe olx in Bucuresti..avea fix 2 poze in care se vedea rugina de la aripi si de pe capota, si o descriere din 3 cuvinte..am zis dupa cateva ore sa'l sun totusi, l'am intrebat cate ceva pe om, m'a intrebat si el, pana la urma am vorbit ca intre pasionati ( omul mai avea 3 masini printre care si un E classe achizitionat recent cabrio, kompressor, automat, cu care m'am plimbat si eu - era de vis ), suntem vecini de cartier ( la ~ 10 min de mine ) si mi'a zis sa vin sa o vad ; pretul era fix 2000€ pus in anunt..dar mi'a zis din start ultimul pret la tel ; m'am dus sa o vad..era nepornita de cateva luni probabil, bornele scoase, jegoasa toata..m'am uitat asa cat de cat la ea..m'am bucurat ca a pornit, ca merge AC'ul si ca prelata e impecabila Am dat o tura cu ea de bloc..cu putina frica pt ca nu mai avea RCA valabil ( ITP expira pe 15 luna asta )..am pus cateva frane ca sa se duca rugina de pe discuri si sa tina..deci se vedea clar ca a stat mult ; totusi motorul suna ok, cutia schimba f bine, ambreiajul e ok, parea inchegata ; are un scartait de la bucsele bara stabilizatoare..printre multe alte problemute, ala era cel mai enervant am deschis capota..cand am vazut ce e acolo am inchis'o la loc pana la urma mi'am dat seama de un lucru : are potential, si merita salvata ; desi am ales sa'i dau o sansa, pot spune ca m'am intrecut pe mine..pt ca aveam de lucrat la exterior + interior + tehnic..unde mai pui ca are si GPL secvential iar pe gaz nu merge prea ok ( probabil o sa'i fac o revizie + adaptari cu calculatorul si o sa fie ok ), insa pe benzina merge impecabil ; asadar, daca miercuri la 12 aveam banii pe pejo, fix aceiasi bani i'am dat la ora 19 pe golful asta a 2a zi de dimineata m'am pus pe facut detailing interior...din bej, era maro in interior..am avut mult de munca dar am scos'o la lumina ; apoi seara am lasat'o in servis pt vopsit integral ( desi nu era cazul, pt ca singurele elemente cu probleme erau aripile fata care au rugina si capota bombardata de pietricele, in rest mici zgarieturi care ieseau la un polis ) ; pe langa vopsit, va avea parte si de revizie capitala, ca sa fie tipla ; astazi am dus la reconditionat si un set de jante R15 BBS pe care le voi face silver OE ; am mai primit la pachet inca un set de jante cu buza pe 15 pe care le'am vandut azi pe o suma modica, un ECU cu chei, un electromotor defect, un set de stopuri in stare f buna ( astea sunt putin crapate pe alocuri ), un set de senzori de parcare noi, si poate alte acarate pe care nu mi le mai amintesc ; masina are si un subwoofer destul de mare intr'o cutie primitiva de lemn si statie..care se aud f tare sa vad ce voi face pe viitor cu incinta sa arate omenesc ; i'am cumparat un set de covorase noi bej, o vopsea vopel sa vad ce scot din volanul ala, si cam atat in 2 zile in care am fost prezent si la job franele au fost facute anul trecut, etrierele fata schimbate, placuele fata + spate, bujiile, pivoti si alte maruntisuri ; cauciucurile sunt aproape noi, dot 2018 nefolosite aproape deloc ; pe lista tehnica va intra schimbul distributiei + pompa apa, ulei, filtre, 2 furtune de combustibil, admisia din plastic ca e rupta si facuta cu scoci, bucse bascule, bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, capete de bara, si cred ca mai erau si alte chestii pe care nu le mai retin. Vom vedea la final ce iese #StayTuned P.s : an fabr 2000, motor 1.6 101 cp, euro 2, 312.000 km reali cu istoric pana la 230k apoi restul vizibili pe rarom de la intrarea in tara ( 2013 ), decapotare manuala, oglinzi manuale, 4 geamuri electrice, abs, airbaguri, AC, paravant. P.s2 : planuri ramase pe lista : schimbat player + boxe ( cele de pe stanga nu se aud, daca are cineva idee ce boxe are..rog suport ).
    2 points
  4. De la km 1030 si-a facut regenerare in urmatorii 160 km ,dpf-ul rezista 69.8 L / 1030 km = 6.78L/100 km
    2 points
  5. Aia e @Bebeee & @ShadoWzZ & @acidone77 - detin scaune de "#saraki" @razvancc masina a venit echipata cu Hankook Ventus S1 EVO2 - 225/40 R20, pe moment nu imi arde nimica sa le schimb Pana una alta, am bifat si 3000km, a disparut si indoitura din capota, sotia nu mai aude sunet de la torpedou, si chiar si cu R20 pe vara pot spune ca sunt mai confortabile decat ma asteptam -subiectiv as usual- Am bifat Cluj-Brasov-Cluj peste weekend cu setup-ul de vara, pot spune doar ca consumul cumulat/media dus-intors a fost de 9,3l, daca e cineva curios, si ca in momentul in care m-am intalnit cu o persoana draga, mi-am dat seama cat de murdara in era masina la destinatie Si mai las una cu cat-de-cat-curata Inceput fain de saptamana tuturor!
    2 points
  6. Am mai făcut câteva drumuri și sunt mulțumit de consum in toate scenariile pana acum. Masina este un IV80, jante 21” Am repetat Bucuresti - Oltenita (ca acolo duc și iau copiii de la bunici regulat): - 19.5kwh/100km mers tare (cât permite drumul), ploaie (torențiala pe alocuri), 14 grade, vânt. - 18kwh/100km mers tot așa, dar fără ploaie, la intoarcere Pe Bucuresti - Ploiești, pe A3, temperatura ideală - 22C, soare, cu AC: - 22kwh/100km inclusiv porțiunile de oras - 23,5kwh/100km strict pe segmentele de autostrada (consum resetat acolo), media 125km/h, cruise control setat pe 130km/h In Bucuresti consumul sta la 17-18kwh/100km mers ușor, trafic moderat, 19kwh/100km la ore de vârf, 20-22kwh/100km mers tare (seara/noaptea, prin orașul liber). Pe temperaturile din ultima săptămâna. ce îmi mai place, dincolo de consum, este viteza mare (zic eu) de încărcare chiar după 90% baterie: la 94% încărcam cu peste 30kwh
    2 points
  7. Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta.
    1 point
  8. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    1 point
  9. Azi am luat filtru de la K&N, dupa ce am stat mai mult timp pe ganduri. L-am si montat si am taiat capacul filtrului original ca sa il poata acoperi. In primul rand pentru a-l ascunde. Apoi pentru a proteja de praf, si pentru a veni aerul de pe traseu si poate pe viitor pentru o izolare termica (desi nu cred ca e neaparat). Avem niste sunete de turbo pe descarcare, finute si discrete, exact cum imi doream. Poate o sa urc un video. Apoi am demontat si tubulaturile despre care ziceam mai sus, le-am curatat, dat cu primer si apoi cu vopsea termo-rezistenta neagra (vedem cat de rezistenta). Am facut si putina curatenie la motor, dar tot vreau sa ii fac o "baie" cum trebuie. Nu mi-a mai ajuns spray-ul si pentru galeria de admisie, dar nu e asa mare problema. O sa mai iau, o fac si pe ea si mai fac si cate un plastic de pe acolo care s-a mai zgariat in timp. A, si filtru de aer dupa nici 8k km 😰 Acum ca a venit si caldura, am mai dat o mana de leatherique dar doar pe scaunele fata. Banchetele sunt deja super ok. Masina in soare, totul inchis, cel putin pana maine. Fetele de usi sunt gata de montat, mai trebuie dupa montaj puse noile manere si butoane. Pun si distantierele pe fata, mai ridic 5mm suspensia spate (cred), montez noile presuri de mocheta, curatenie luna si cam asa defilam vara asta. Curand fac si revizia, si voi schimba producatorul uleiului. Motulul asta imi urca foarte greu, indiferent de temperatura. Si ma bate gandul sa comand Castrol din germania, am auzit lucruri bune despre el de la persoane care stau acolo. Asa ca... merita incercat.
    1 point
  10. Gata si jantutele... Altceva...il iubesc pe babuin(suna cumva ciudat 🤣🤣🤣), dar ne stim de mult prea mult timp ca sa renuntam unul la celalalt🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Brgds
    1 point
  11. Salut @barqqsanu Vad ca rimi.ro au ceva covorase disponibile insa nu au inca tava pentru portbagaj. Eu mai astept, poate apare Ca un mic update: - am aflat ce cutie are masina: DQ381. Bine ca ma pot baza pe comunitatea de aici pentru sfaturi legat de intervalele de service - instalat dash cam, insa nu am legat-o in panoul de sigurante ci la bricheta, dar a iesit bine. nu se vede cablul aproape deloc - instalat bare Thule Wingbar Edge Black - mi se pare ca sunt cea mai potrivita alegere pentru masina si culoarea ei. Am fost si la drum mai lung si n-am simtit vreo diferenta acustica. - tot vorbind de drum, pe 300 km de drum european extra urban, cu satuce, orasele, cateva parti mai intinse, am scos un consum de 7% in ideea in care nu am trecut de 4000 ture (inca o tin "in rodaj"). Eu unul sunt chiar multumit de consum - legat de Android Auto Wireless, am scris celor de la Porsche Romania sa vad ce info pot sa-mi dea dar pana acum nimeni nimic. Mai sapand pe forums am observat ca mai toti cei carora le merge au NAVI, iar mai toti cei carora nu le merge nu au. Mi s-ar parea o mizerie sa fie chiar asa si sa nu se zica nimic legat de asta in procesul de achizitie. Dar astept rabdator reply de la importator.
    1 point
  12. In modulu 8C (Battery energy module) https://imgur.com/JEx3YzW, live data campul Highvoltage/Hybrid Battery history data 1. Acolo sunt contori de charge si discharge in Amp si kWh. Eu procedez asa. Fac captura inainte sa incep incarcarea si dupa ce am terminat incarcarea. Mai fac o captura inainte sa incept urmatoarea incarcare. Intre primele 2 poze reiese cat am incarcat scazand contorul de kWh charge din poza 1 din aceelasi din poza 2. Ulterior iniante sa incep incarcarea, scad (aceelasi contor) cifra din poza 2 din poza 3 pt a determina cat am regenerat. ulterior trec la contorul de kWh discarge si scad poza 2 din poza 3. Din acea valaore scad cat am regenerat. Rezultatul il impart la nr de km parcursi de la ultima incarcare. Acea valoare o compar prin impartire cu cea afisata de calculatorul masinii (de la incarcare consumul /100 de Km) si aflu variatia in procente. La ultimul exercitiu mi-a dat 2%, la cele precedente spre 5%.
    1 point
  13. CAY ? 5w40 ? 0w30 ? As merge doar pe 5w30 507.00
    1 point
  14. Mai bine, poate, si pentru alti colegi interesati, postata in zona de service-uri. My 2 cents.
    1 point
  15. Companie selecta ( pt golf, evident ) 500+cp 🚀
    1 point
  16. Imi place foarte mult masina ta, cum era si mai ales cu a devenit dupa mai multe upgrade-uri. Sa te bucuri de ea fara nicio problema! Felul in care o intretii si cum ai facut-o din ce in ce mai interesanta arata cat de pasionat esti! P.S. Multumesc pentru info si disponibilitate.
    1 point
  17. Bine v-am găsit. De o luna sunt posesor de tarraco fr 2.0Tsi 245. Pentru colegii interesați de consum în Bucuresti cum și eu am fost, în oraș la orele7-8, Grivitei către Bragadiru consum 11-12 pe mod eco,aprox 15km. La întoarcere pana în orele 16 undeva la 12. Consum de weekend în mod normal, în Bucuresti 11-13.Consum bara la bara 17,cel mai ridicat atins. Consum în afara, un maxim 130 pe DN,prin sate, 7.5-7.8 viteza 78km/h. Medie consum după 1847km mixt 9.6k/100km. Nu este o mașina care sa consume puțin dar după un test drive comparativ cu 2.0 TDI 200cp deși nu sunt un împătimit al vitezei, am concluzionat ca poți initia o depășire fără sa faci multe calcule înainte. Eu vin după 1.9 tdi condus în ultimii 6ani,unde făceam în Bucuresti un consum de 8 și 5 în exterior, deci dacă faceți schimbarea după diesel pe 2.0tsi, sper sa va ajute informația în luarea unei decizii legate de alegerea motorizării.
    1 point
  18. Cat credem noi ca face o masina vs cat crede piata sunt 2 lucruri total diferite..mai ales cand vorbim de un model vechi si foarte comun. Asta e, nu ai ce face.
    1 point
  19. Inlocuire volant.Batea putin la rece (suficient cat sa ma "enerveze") Am pus vasilina + rulment OE si volant LUK ( singura marca disponibila si actual cea mai recomandata ) Nu a fost nevoie sa inlocuiesc semeringul ,pe acolo totul e curat. Volantul a rezistat eroic ,fiind cel original . Acum pe partea tehnica nu mai e nimic de facut
    1 point
  20. Aprox. 1250 km facuti in weekend, prin tara. 100 pe autostrada,100 prin orase ,restul pe DN-uri ,DJ-uri. ... DPF-ul e in mare "forma",mai merge cateva sute de km pana la regenerare
    1 point
  21. 1 Mai...muncitoresc. 😄 Nimic nou sub soare. intretinere si plimbari ocazionale pline de zambet. Paste Fericit!
    1 point
  22. ODO: 133.000 Hello! Am revenit dupa ceva perioada de inactivitate. Nimic nou cu masina, am pregatit-o de vara si merge exemplar. A trecut printr-o revizie si schimb de bujii + bobine (de data asta am mers pe OEM, 07L 905 115B). Pe 3 e programata la detailing interior, motor si exterior (+tratament ceramic), abia astept s-o vad Drumuri bune!
    1 point
  23. O spalare de weekend unde am incercat si ceva produse Sonax pentru caroserie si jante.
    1 point
  24. Am reusit aseara sa ajung la un atelier si sa infoliez plafonul cu negru si cu transparent stalpii laterali , partile din fata pasajelor de roti fata si fata celor din spate .
    1 point
  25. Stiu ca multi prefera confortul unei automate si spatiu suficient, dar Yaris-ul ala e in alta liga cand vine vorba de distractie si placere de a conduce. Eu daca as avea bani de un Golf GTI, nici nu m-as uita la el si i-as da fara ezitare pe masina asta mica de la Toyota. Si pariez ca isi va pastra valoarea de revanzare mai bine decat orice hot hatch. Si mie imi place mult Golf-ul 🙂 Evident fiecare are slabiciunile lui, dar nu cred ca va mai aparea ceva similar vreodata: manuala, integrala cu avantajarea puntii spate, greutate redusa, sistem destept 4x4, masina scurta samd 🙂 Asta trebuia sa fie un model pentru oameni chibzuiti, mai in varsta, dupa care stai pe sosea 🙂
    1 point
  26. Subscriu la @ct_act. A avea o masina mai puternica decat media nu inseamna ca posesorii merg non stop ca nebunii si fara sa faca niste calcule inainte de a intra in vreo manevra mai rapida. Personal nici pe vremea cand aveam Golf 7R-ul ( care chiar este o masina rapida) si mergeam preponderent singur in masina nu-mi era viata un raliu continu. A merge de exemplu pe autostrada cu tempomatul pus pe 137 este mult mai sigur decat 100-110 dar cu depasiri pe DN-uri. Off topic incheiat. On topic. Foarte bun consumul lui @ct_act, 4,8 wow
    1 point
  27. Pentru Rares: proiector dreapta la BCM C25 si stanga la BCM A25 iar de la comutator fir de pe 5 la BCM A21 astai tot.
    1 point
  28. Trebuie da fie in intervalul -1.5....-2.5
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!