Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2021 în toate secţiunile
-
Multumesc @pronet @cristi511 Aventura continua asa cum a inceput (intretinere si reparatii de calitate)3 points
-
Simteam cumva nevoia de o noua provocare..si cum am spus ca CC'ul nu il vand, mai ramasese cabrioleta 306 care era tziplean ; insa ii gasisem un defect cand am fost weekendul trecut pana la Balotesti la Edenland, si anume lipsa AC'ului cand am stat 20 min decapotat in coada bara la bara pt ca eu si inca ~300 persoane am ales acea destinatie in a doua zi de Pasti Asadar cand m'am intors acasa eram chitit sa o pun la vanzare..imi doream de ceva timp un MX5..insa preturile nejustificat de mari si problemele de fabricatie cu carul + amprenta vechimii ( majoritatea necesita reconditionare lonjeroane, au rugina multa, probleme cu pistonul 4, consum ulei, probleme grup, piese scumpe, etc ) nu m'au convins sa dau ~ 4k euro pe un NB cu AC in care probabil mai bagam 1k..asa ca ma resemnasem ca raman cu a mea. Miercuri zic totusi sa incerc vanzarea..o pun pe olx, si a2a zi de dimineata era vanduta nu prea mi'a venit sa cred si...imi parea cam rau totodata eram chitit tot pe un 306 cabrio care este la Cluj..avea AC fata de a mea si era tipla si ea..dar nu m'am incumetat la drum si am tot continuat sa caut..criteriile mele de selectie erau : AC functional si decapotare clasica fiabila ; pana la urma dau de un cotet de mk3.5 pe olx in Bucuresti..avea fix 2 poze in care se vedea rugina de la aripi si de pe capota, si o descriere din 3 cuvinte..am zis dupa cateva ore sa'l sun totusi, l'am intrebat cate ceva pe om, m'a intrebat si el, pana la urma am vorbit ca intre pasionati ( omul mai avea 3 masini printre care si un E classe achizitionat recent cabrio, kompressor, automat, cu care m'am plimbat si eu - era de vis ), suntem vecini de cartier ( la ~ 10 min de mine ) si mi'a zis sa vin sa o vad ; pretul era fix 2000€ pus in anunt..dar mi'a zis din start ultimul pret la tel ; m'am dus sa o vad..era nepornita de cateva luni probabil, bornele scoase, jegoasa toata..m'am uitat asa cat de cat la ea..m'am bucurat ca a pornit, ca merge AC'ul si ca prelata e impecabila Am dat o tura cu ea de bloc..cu putina frica pt ca nu mai avea RCA valabil ( ITP expira pe 15 luna asta )..am pus cateva frane ca sa se duca rugina de pe discuri si sa tina..deci se vedea clar ca a stat mult ; totusi motorul suna ok, cutia schimba f bine, ambreiajul e ok, parea inchegata ; are un scartait de la bucsele bara stabilizatoare..printre multe alte problemute, ala era cel mai enervant am deschis capota..cand am vazut ce e acolo am inchis'o la loc pana la urma mi'am dat seama de un lucru : are potential, si merita salvata ; desi am ales sa'i dau o sansa, pot spune ca m'am intrecut pe mine..pt ca aveam de lucrat la exterior + interior + tehnic..unde mai pui ca are si GPL secvential iar pe gaz nu merge prea ok ( probabil o sa'i fac o revizie + adaptari cu calculatorul si o sa fie ok ), insa pe benzina merge impecabil ; asadar, daca miercuri la 12 aveam banii pe pejo, fix aceiasi bani i'am dat la ora 19 pe golful asta a 2a zi de dimineata m'am pus pe facut detailing interior...din bej, era maro in interior..am avut mult de munca dar am scos'o la lumina ; apoi seara am lasat'o in servis pt vopsit integral ( desi nu era cazul, pt ca singurele elemente cu probleme erau aripile fata care au rugina si capota bombardata de pietricele, in rest mici zgarieturi care ieseau la un polis ) ; pe langa vopsit, va avea parte si de revizie capitala, ca sa fie tipla ; astazi am dus la reconditionat si un set de jante R15 BBS pe care le voi face silver OE ; am mai primit la pachet inca un set de jante cu buza pe 15 pe care le'am vandut azi pe o suma modica, un ECU cu chei, un electromotor defect, un set de stopuri in stare f buna ( astea sunt putin crapate pe alocuri ), un set de senzori de parcare noi, si poate alte acarate pe care nu mi le mai amintesc ; masina are si un subwoofer destul de mare intr'o cutie primitiva de lemn si statie..care se aud f tare sa vad ce voi face pe viitor cu incinta sa arate omenesc ; i'am cumparat un set de covorase noi bej, o vopsea vopel sa vad ce scot din volanul ala, si cam atat in 2 zile in care am fost prezent si la job franele au fost facute anul trecut, etrierele fata schimbate, placuele fata + spate, bujiile, pivoti si alte maruntisuri ; cauciucurile sunt aproape noi, dot 2018 nefolosite aproape deloc ; pe lista tehnica va intra schimbul distributiei + pompa apa, ulei, filtre, 2 furtune de combustibil, admisia din plastic ca e rupta si facuta cu scoci, bucse bascule, bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, capete de bara, si cred ca mai erau si alte chestii pe care nu le mai retin. Vom vedea la final ce iese #StayTuned P.s : an fabr 2000, motor 1.6 101 cp, euro 2, 312.000 km reali cu istoric pana la 230k apoi restul vizibili pe rarom de la intrarea in tara ( 2013 ), decapotare manuala, oglinzi manuale, 4 geamuri electrice, abs, airbaguri, AC, paravant. P.s2 : planuri ramase pe lista : schimbat player + boxe ( cele de pe stanga nu se aud, daca are cineva idee ce boxe are..rog suport ).2 points
-
Mai bine, poate, si pentru alti colegi interesati, postata in zona de service-uri. My 2 cents.2 points
-
M-am ocupat putin zilele astea de masina. Am fost la ITP, am cumparat un set de distantieri de 5mm pentru fata (inca nemontati) si am fost si am montat galeria de admisie care astepta cuminte. Pentru asta, a trebuit sa modific flansa de egr off, avand alta prindere, dar sa o si lungesc putin din cauza ca noua galerie este mai scurta. Urmeaza curatentie in compartimentul motor, vopsit negru tubulatura de la filtru de aer, flansa egr off si galeria de admisie. Ma gandesc si la un filtru de aer in directia performantei, pentru niste turbo sounds subtile, dar mai studiez problema.2 points
-
@Doomy cred ca pe coleg il interesa unde anume ai facut operatiunea, la ce service / firma, nu procesul in sine...sau cel putin eu asa am inteles.1 point
-
1 point
-
Cat credem noi ca face o masina vs cat crede piata sunt 2 lucruri total diferite..mai ales cand vorbim de un model vechi si foarte comun. Asta e, nu ai ce face.1 point
-
1 point
-
Inlocuire volant.Batea putin la rece (suficient cat sa ma "enerveze") Am pus vasilina + rulment OE si volant LUK ( singura marca disponibila si actual cea mai recomandata ) Nu a fost nevoie sa inlocuiesc semeringul ,pe acolo totul e curat. Volantul a rezistat eroic ,fiind cel original . Acum pe partea tehnica nu mai e nimic de facut1 point
-
Deoarece masina a fost intretinuta doar la reprezentanta am zis sa continui tot asa, drept urmare am cerut o oferta pt o revizie completa. La service-ul care duc Polo, service f serios si nu am avut nicioadata probleme cu ei, mi-au cerut 750 de lei. La reprezentanta ce credeti? Nici mai mult nici mai putin de 1550 lei😆 Eu inteleg sa fie mai scump, dar dublu? De curiozitate am mai cerut oferte de la 2 reprezentante.1 point
-
1 point
-
Salut. Faina masina, fain motor. Recomand motorina de calitate mai buna. Eu am simtit diferenta in consum/sunet motor/vibratii. Desigur imi cunosteam ff bine masina ca sa le percep dar eu le.am simtit. Motorul este deja cunoscut asa ca nu cred ca vei aveai probleme cu gasirea unui soft pentru ea. Singura limitare a acestei generatii de motoare este racirea pe apa a admisiei pe care o vei simti dupa 2,3 accelerari, moment in care vei simti cum iti taie din putere. Dar na, si cu bune si cu mai putin bune 🙂1 point
-
Da, pe spate e plastic. I-am injurat ani de zile pe Audi de ce dracu au facut padele de aluminiu si "s-au zgarcit" si au pus plastic tocmai in spate, unde pui mana si simti. Acum am aflat de ce.... cand lasi masina in soare, daca-s de metal si pe spate, te frig la degete :)))1 point
-
1 point
-
@Marius N nu cred ca afecteaza garantia, desi am facut si altele la masina incat sa nu imi mai bat capul cu aceste mici detalii. Referitor la masini, fiecare alege ce si cum ii place. Unii aleg utilitatea electrocasnicelor, altii cum arata masina de spalat. E doar o chestie de gust.1 point
-
Pana la urma am reusit sa finalizez ce mi-am propus la inceputul topicului. Am instalat si MIB 2.5 cu ecran de 9.2 ce iti arata toate amprentele la prima raza de soare De asemenea, am pus si volan si schimbator nou, piese luate din dezmembrari cu masini 2018/2019 cu 0km in bord. Credeam ca sunt modele diferite de volan dar pielea era asa uzata ca nu mai arata ca asta de acum ci era foarte lucioasa Nu mai am de gand sa schimb nimic ci doar sa o mentin tehnic si estetic la un nivel ridicat. Cu toate ca ma gandesc si la predictive ACC dar imi trebuie noua camera din parbriz.. ma contrazic singur.1 point
-
Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.1 point
-
O alta problema este masa rotationala, care este foarte mare in cazul discurilor 370mm, masa de care nimeni nu tine cont se pare. Idem discurile ML 350x32mm , foarte grele. Pentru o masina de strada un setup de genul este total inutil deoarece discurile sunt foarte grele, si nici cele mai eficiente. Sfatul meu este un kit brembo cu discuri directionale 330mm usoare la 10kg/bucata si bine ventilate fata de discurile cu pillars in interior, sau 340mm /10kg bucata de pe TTS Etrierii 4pot brembo sunt foarte usori, placutele se gasesc destul de ieftin. Saptamana viitoare o sa va arat un prototip pe 330mm, astept sa soseasca discurile brembo din germania. Cand incepi sa faci pista cu masina, ceea ce ma indoiesc, pui discuri mari si usoare care costa vreo 800€ setul.1 point
-
Sa le luam pe rand. Ai deja un sistem de franare bun dar si masina e grea, ceea ce inseamna energie cinetica mare care trebuie transformata in caldura de sistemul de franare. 1) EBC yellowstuff sunt niste pocnitori. Incearca ceva Pagid RS29 daca vrei anduranta mare si bite bun. Sunt altele si mai bune gen Carbotech, Carbone Lorraine, Performance Friction, Endless...dar scartaie tare si fac mult praf pe janta. Astea iti dau acel bite extrem de puternic dar e greu de mers cu ele pe strada ! 2) La discuri diferentele sunt f mari intre OEM si un disc bine calit. Aici totul depinde de stilul tau de franare si cata temperatura ai de gand sa pui in frane. Pentru 1-2 frane mai puternicute sunt decente si alea OEM. Daca vrei frane de la 150-180 la masina aia, trebuie sa pui macar un Tarox F200 ( e vreo 400E setul) sau mai sus, ceva Racing Brake, Ap Racing ... Si eventual din 2 bucati. 3) Furtunele de frana OEM de pe sistemul tau sunt ranforsate bine fata de alea de pe GTI dar nu sunt chiar ca si alea din inox. Chestia cu pedala moale dupa furtunele de inox e o baliverna. Cei ce au zis asa nu au aerisit cum trebuie frana dupa. Eu am furtune metalice la ambele masini si schimbarea pedalei a fost in bine. 4) descrierea e ceea ce patesti tu la cele 2 feluri de franare e absolut normala. Daca vrei sa menajezi frana, franezi scurt si puternic. Daca tu franezi mediu de la 150 la 80, tii placuta presata pe disc mult timp si cresti temperatura placutei ( care nu rezista oricum prea mult daca e oem) si duci temperatura in lichidul de frana care fierbe si devine compresibil din cauza bulelor de aer care se dezvolta pe traseu. Atunci apare pedala moale si normal ca nu poti sa mai dai inca o frana brutala de la 80 in jos. Oricum, stilul asta de franare nu e sanatos pentru nici un sistem, asa ca ar fi bine aici sa schimbi si tu modul de franare. Lichid de frana foarte bun e Motul 660 sau mai sus Castrol SRF ( daca vrei sa dai 500ron pe 2L ca astia nu fac decat la bidon de 1L si tie iti intra putin peste 1 L). Atentie > Daca ai fiert idata lichidul, el isi revine cand se raceste dar niciodata nu va mai avea performantele dinainte, adica la urmatoarea frana puternica, pedala se va inmuia mult mai repede. De asemenea mare atentie la cine faci montajul, sa faca aerisirea calumea !1 point
-
Passatul b5 a folosit platforma de audi a4, passat b6 a trecut ( din rationamente de finante etc) la platforma de golf :)1 point
-
Salut, Nu e o treaba chiar banala sa reglezi usile la un Passat. Iti trebuie scule si pentru anumite ajustari trebuie sa dai jos bordul. Atasez un document legat de asta.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00