Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2021 în toate secţiunile

  1. Simteam cumva nevoia de o noua provocare..si cum am spus ca CC'ul nu il vand, mai ramasese cabrioleta 306 care era tziplean ; insa ii gasisem un defect cand am fost weekendul trecut pana la Balotesti la Edenland, si anume lipsa AC'ului cand am stat 20 min decapotat in coada bara la bara pt ca eu si inca ~300 persoane am ales acea destinatie in a doua zi de Pasti Asadar cand m'am intors acasa eram chitit sa o pun la vanzare..imi doream de ceva timp un MX5..insa preturile nejustificat de mari si problemele de fabricatie cu carul + amprenta vechimii ( majoritatea necesita reconditionare lonjeroane, au rugina multa, probleme cu pistonul 4, consum ulei, probleme grup, piese scumpe, etc ) nu m'au convins sa dau ~ 4k euro pe un NB cu AC in care probabil mai bagam 1k..asa ca ma resemnasem ca raman cu a mea. Miercuri zic totusi sa incerc vanzarea..o pun pe olx, si a2a zi de dimineata era vanduta nu prea mi'a venit sa cred si...imi parea cam rau totodata eram chitit tot pe un 306 cabrio care este la Cluj..avea AC fata de a mea si era tipla si ea..dar nu m'am incumetat la drum si am tot continuat sa caut..criteriile mele de selectie erau : AC functional si decapotare clasica fiabila ; pana la urma dau de un cotet de mk3.5 pe olx in Bucuresti..avea fix 2 poze in care se vedea rugina de la aripi si de pe capota, si o descriere din 3 cuvinte..am zis dupa cateva ore sa'l sun totusi, l'am intrebat cate ceva pe om, m'a intrebat si el, pana la urma am vorbit ca intre pasionati ( omul mai avea 3 masini printre care si un E classe achizitionat recent cabrio, kompressor, automat, cu care m'am plimbat si eu - era de vis ), suntem vecini de cartier ( la ~ 10 min de mine ) si mi'a zis sa vin sa o vad ; pretul era fix 2000€ pus in anunt..dar mi'a zis din start ultimul pret la tel ; m'am dus sa o vad..era nepornita de cateva luni probabil, bornele scoase, jegoasa toata..m'am uitat asa cat de cat la ea..m'am bucurat ca a pornit, ca merge AC'ul si ca prelata e impecabila Am dat o tura cu ea de bloc..cu putina frica pt ca nu mai avea RCA valabil ( ITP expira pe 15 luna asta )..am pus cateva frane ca sa se duca rugina de pe discuri si sa tina..deci se vedea clar ca a stat mult ; totusi motorul suna ok, cutia schimba f bine, ambreiajul e ok, parea inchegata ; are un scartait de la bucsele bara stabilizatoare..printre multe alte problemute, ala era cel mai enervant am deschis capota..cand am vazut ce e acolo am inchis'o la loc pana la urma mi'am dat seama de un lucru : are potential, si merita salvata ; desi am ales sa'i dau o sansa, pot spune ca m'am intrecut pe mine..pt ca aveam de lucrat la exterior + interior + tehnic..unde mai pui ca are si GPL secvential iar pe gaz nu merge prea ok ( probabil o sa'i fac o revizie + adaptari cu calculatorul si o sa fie ok ), insa pe benzina merge impecabil ; asadar, daca miercuri la 12 aveam banii pe pejo, fix aceiasi bani i'am dat la ora 19 pe golful asta a 2a zi de dimineata m'am pus pe facut detailing interior...din bej, era maro in interior..am avut mult de munca dar am scos'o la lumina ; apoi seara am lasat'o in servis pt vopsit integral ( desi nu era cazul, pt ca singurele elemente cu probleme erau aripile fata care au rugina si capota bombardata de pietricele, in rest mici zgarieturi care ieseau la un polis ) ; pe langa vopsit, va avea parte si de revizie capitala, ca sa fie tipla ; astazi am dus la reconditionat si un set de jante R15 BBS pe care le voi face silver OE ; am mai primit la pachet inca un set de jante cu buza pe 15 pe care le'am vandut azi pe o suma modica, un ECU cu chei, un electromotor defect, un set de stopuri in stare f buna ( astea sunt putin crapate pe alocuri ), un set de senzori de parcare noi, si poate alte acarate pe care nu mi le mai amintesc ; masina are si un subwoofer destul de mare intr'o cutie primitiva de lemn si statie..care se aud f tare sa vad ce voi face pe viitor cu incinta sa arate omenesc ; i'am cumparat un set de covorase noi bej, o vopsea vopel sa vad ce scot din volanul ala, si cam atat in 2 zile in care am fost prezent si la job franele au fost facute anul trecut, etrierele fata schimbate, placuele fata + spate, bujiile, pivoti si alte maruntisuri ; cauciucurile sunt aproape noi, dot 2018 nefolosite aproape deloc ; pe lista tehnica va intra schimbul distributiei + pompa apa, ulei, filtre, 2 furtune de combustibil, admisia din plastic ca e rupta si facuta cu scoci, bucse bascule, bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, capete de bara, si cred ca mai erau si alte chestii pe care nu le mai retin. Vom vedea la final ce iese #StayTuned P.s : an fabr 2000, motor 1.6 101 cp, euro 2, 312.000 km reali cu istoric pana la 230k apoi restul vizibili pe rarom de la intrarea in tara ( 2013 ), decapotare manuala, oglinzi manuale, 4 geamuri electrice, abs, airbaguri, AC, paravant. P.s2 : planuri ramase pe lista : schimbat player + boxe ( cele de pe stanga nu se aud, daca are cineva idee ce boxe are..rog suport ).
    6 points
  2. Inlocuire volant.Batea putin la rece (suficient cat sa ma "enerveze") Am pus vasilina + rulment OE si volant LUK ( singura marca disponibila si actual cea mai recomandata ) Nu a fost nevoie sa inlocuiesc semeringul ,pe acolo totul e curat. Volantul a rezistat eroic ,fiind cel original . Acum pe partea tehnica nu mai e nimic de facut
    4 points
  3. Multumesc @pronet @cristi511 Aventura continua asa cum a inceput (intretinere si reparatii de calitate)
    3 points
  4. Nu-i musai ,din pacate nu multi apreciaza calitatea,istoricul,km reali....
    3 points
  5. Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta.
    1 point
  6. Sa ai grija ce atingi , borduri si altele, au un flanc ceva mai putin rezistent ca alte anvelope. La mine una s-a ciupit usor chiar de noua, cu toate ca am grija mare sa nu zgarii jantele. Am comandat alta anvelopa si m-au tinut destul.
    1 point
  7. Cat credem noi ca face o masina vs cat crede piata sunt 2 lucruri total diferite..mai ales cand vorbim de un model vechi si foarte comun. Asta e, nu ai ce face.
    1 point
  8. Eu am dat azi comanda de BF Goodrich G-Force Winter 2. Ne auzim la iarna cu feedback multumesc de sfaturi. Vreau acuma cand dau jos astea vechi sa am deja anvelopele noi puse pe jante.
    1 point
  9. Salutare,o am eu pe cea de la Lidl si o folosesc in mare parte la roti. Daca sunt stranse la cuplu,le desface. Are mai multe trepte de reglaj dar inca nu mi-am dat seama cum functioneaza,adica,concret daca strangi cu ea setata la 400Nm si pui cheia dinamometrica vei observa ca inca mai merge strans pana la 110NM in cazul prezoanelor. Adica eu la roti de exemplu strang cu pistolul(400Nm) dupa care continui cu dinamometrica.Nu m-am increzut niciodata in treptele pistolului. Chiar daca probabil sunt suruburi pe care nu are forta sa le desfaca complet ajuta ca il ciocaneste si poate il mai slabeste putin. Dar per total este un accesoriu de avut in atelier.
    1 point
  10. Bucuresti - Oltenia (incl ~4km prin Bucuresti. 2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers normal (cu viteza maxima legala, depasiri)
    1 point
  11. M-as fi asteptat ca un R adevarat sa aibe niste scaune mai ... corecte cel putin cu lungime a sezutului ( gen scaune Ergo, daca nu ceva mai sport dedicate )
    1 point
  12. Hristos a inviat! De ceva vreme nu mai eram multumit de jantele Teron deoarece am trecut la "black line". Cautand pe net am gasit modelul Hawk asa ca am trecut la treaba. Am lucrat si la interior...nuca DSG si mansonul - am ajuns la nr 5, am utilizat mansonul cu cusatura gri OEM octavia 3 impreuna cu nuca DSG de culoare gri OEM Skoda Yeti.
    1 point
  13. ~115000 km Anul trecut la prima spalare dupa o drumetie cu opriri prin diverse parcari am observat niste zgarieturi pe aripa din spate: N-au iesit la polish, dar nici nu m-am grabit sa revopsesc elementul - nu mi s-au parut adanci, iar de vizibile, eu zic ca se observau doar de aproape, eventual daca le cautai. Totusi, n-am mai rezistat si am dus-o la vopsit. M-a motivat si faptul ca unul din capacele stropitoarelor de faruri s-a facut disparut, deci aveam nevoie de unul nou, care vine nevopsit. Am ales Avia Motors Militari dupa ce am citit parerile de pe forum, chiar daca puteam obtine un pret mult mai mic in alte locatii. Important era sa nu se vada vreo diferenta de culoare fata de elementele adiacente. Asa arata dupa vopsire in dimineata in care am preluat masina: Eu nu reusesc sa gasesc ceva de comentat, sunt super multumit de rezultat. In afara de vopsirea aripii am cerut si o verificare tehnica pentru ca din cand in cand se aude un sunet metalic la plecarea de pe loc, chiar si pe liber in panta, care dispare dupa cativa metri si e cumva proportional cu viteza deplasarii. Se intampla doar dupa ce merg mai mult prin oras, deci ma asteptam la ceva legat de frane, dar mecanicul de la Avia a constatat ca e totul in regula la frane, articulatii, etc.. Am dat o tura si cu un consultant de service si nu s-a auzit nimic, asa ca a ramas sa trec pe la ei atunci cand sunt in zona si se aude constant. Nu sunt sigur daca e potrivita sectiunea aceasta pentru chestii tehnice, dar n-ar strica niste pareri legate de problema (eu am inceput sa cred ca problema este intre volan si scaunul din fata stanga 😅). Bonus, o incercare recenta de fotografie(nu poza 😂) cu telefonul:
    1 point
  14. Ma bag si eu in vorba, cricul crocodil intra sub aproape orice masina. Cel tip butelie este prea inalt pentru multe masini mai joase. Totodata cricul crocodil are o suprafata mult mai mare de contact, eu l-am pus de multe ori si pe pamant si a fost okay. Eu am un crocodil Topex care din pacate nu este foarte slim, si nu reusesc sa il asez pe niste puncte interioare de ridicare, ci doar pe buza aceea a pragului, pe care o zgarie, forteaza masticul.
    1 point
  15. Pana la urma am luat o trusa mica Wera. Pare foarte premium
    1 point
  16. da asa e ,,devastator".ai dreptate.aici mergi 5 metri frina.apoi iarasi incepi mergi un pic si din nou.eu unul as prefera dsg-ul daca i posibilitatea sa il cumperi cu dsg ial asa.asta e un sfat de la cine are manual si am in familie si cu dsg/in oras nu se compara.si la citi km faci tu.repet e un sfat. :cheers:
    1 point
  17. @EEXCALADE 👍 @cristi511 piata tot noi o facem, in mod cert, cand cautam super car-uri SH la pret de ...low cost (asta ca nu vreau sa nominalizez un brand/marca anume si a starta o polemica fara rost). Eu unul prefer o masina super intretinuta ca cea a lui Catalin, decat una "virgina", full cu ...piele. My 2 cents. Scuze de offropic.
    0 points
  18. 0 points
  19. Azi am reusit sa schimb senzorul de cuplu de pe caseta de directie la un g5. Am cumparat un ax sh de la o caseta pe dreapta de la care am demontat senzorul si l-am montat pe axul meu. Era frumos daca mergea pus cu totul pinionul cremalier, dar sunt dintii in sens opus. Am mers 15-20 km, si nici o problema inca. La senzorul vechi am gasit un scurt intermitent in senzorul propriuzis, am decuplat banda si tot aveam 3 ohm intre 2 pini. Banda era buna, nu era intrerupta. Daca e cineva interesat de procedura va stau la dispozitie cu orice informatie.
    0 points
  20. uhhhhhh m-ati luat cam tare. Am ajuns sa cumpar aceasta masina dupa ce am visat la cai verzi pe pereti (Audi Q7, BMW X5). Mi-am dat seama ca vreau o masina pentru mine si copii mei nu pentru cei ce o vad din exterior. Am ales o masina "plictisitoare"( cu plafon panoramic, audio dynaudio, masaj in scaun, cutie automata dsg dq500, bord virtual-ecran led, etc) pentru ca nu vreau sa atrag in nici un fel atentia, imi place sa fiu underdog cu o masina sleeper Masina a fost cumparata de la reprezentanta vw, este sh, 130k km, rulata in Germania. Ca si in cazul masinii anterioare, passat b6 variant 2.0 tdi 140 cai, dusa in 180 cu 380 nm, vreau sa vad ce pot face si cu aceasta, as baga cateva mii de euro sa ii dau umpic de viata, sa devina umpic mai brutala vreau sa aiba parte de joaca in viata ei alaturi de mine! Asa ca astept recomandari de ateliere custom tuning Ura Ura!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!