Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2021 în toate secţiunile

  1. Eeee...e ulei PBN...are o aroma...habar n-ai tu muritorule. Oricum e chiar rusinos sa ai masini 1.5L si 30k EUR si sa vinzi ulei de 50 lei / l. Ce naiba...
    2 points
  2. M-am ocupat putin zilele astea de masina. Am fost la ITP, am cumparat un set de distantieri de 5mm pentru fata (inca nemontati) si am fost si am montat galeria de admisie care astepta cuminte. Pentru asta, a trebuit sa modific flansa de egr off, avand alta prindere, dar sa o si lungesc putin din cauza ca noua galerie este mai scurta. Urmeaza curatentie in compartimentul motor, vopsit negru tubulatura de la filtru de aer, flansa egr off si galeria de admisie. Ma gandesc si la un filtru de aer in directia performantei, pentru niste turbo sounds subtile, dar mai studiez problema.
    2 points
  3. Distributia si schimb de ulei cutie s-au facut la 120k km? Revizie Haldex, cu schimb de ulei, s-au facut? Ar fi bine ca la km astia sa dai jos pompa haldex pentru curatare sita si inlocuire oringuri ( este topic dedicat, poti cauta linistit pe forum ) Fiind 2017, probleme cu volant nu ar trebui sa mai ai. Poate n-ar strica si un schimb de bujii, si o verificare baterie. Este un motor foarte usor tunabil, si un 300cp sunt obtinuti fara probleme, cutia teoretic ar tine pana spre 600nm, dar ar fi recomandat si un soft la cutie. In rest... revizii dese ( iti recomand sa nu sari de 10k km, avand in vedere ca sunt 2 turbine ), ulei de calitate si motorina buna!
    2 points
  4. Bucuresti - Constanta - Murighiol - Buzau - Bucuresti, 3+1 persoane + bagaje, mers aproape legal, facut plinul la plecare, range 60 la sosire
    2 points
  5. Bucuresti - Oltenia (incl ~4km prin Bucuresti. 2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers normal (cu viteza maxima legala, depasiri)
    1 point
  6. 1 point
  7. M-a sunat, i-am explicat eu telefonic. Are tot ce trebuie, problema este in ceasuri
    1 point
  8. 1 point
  9. Da, pe spate e plastic. I-am injurat ani de zile pe Audi de ce dracu au facut padele de aluminiu si "s-au zgarcit" si au pus plastic tocmai in spate, unde pui mana si simti. Acum am aflat de ce.... cand lasi masina in soare, daca-s de metal si pe spate, te frig la degete :)))
    1 point
  10. 1.5 TSI 2 Adulți și un copil plus bagaje , eu zic ca e ok 😁
    1 point
  11. Clar..mie varianta asta de Tiguan imi place doar pe alb + kit R-line.. Fara ele pare o masina banala..
    1 point
  12. Foarte offtopic... rav4 are un design horror! Im schimb Tiguan alb + Rline = Love! Știu ca sunt subiectiv, dar e adevărat.
    1 point
  13. Imi pare rau ca asa consideri.... cand o sa gasesti un tester care te va trage de maneca sa te duca la circuitul ce descarca...o sa fie treaba. De aceea ai conectori si sigurante, sa poti conecta si deconecta....nu sa tai fire, ai diagrame...le utilizezi si identifici circuitul....daca tot stam sa facem analogii. Mai departe vezi ce module sunt pe acest circuit, izolezi. Cu tot respectul....si eu...asta fac, mai departe ma retrag si te las sa rezolvi singur asa cum consideri.
    1 point
  14. Intradevar nu par 20" puse pe masina, depinde si de culoarea lor. Cele de RS6 sunt si mai concave si alea stiu sigur ca arata ff bine. Oricum, la cat sunt de rare nu imi fac sperante prea mari, probabil voi ajunte fie la altceva oem pe 20".. fie ceva AM forged. Intre timp.. va mai incant cu o poza
    1 point
  15. Volan R generația 2021 cu taste Touch
    1 point
  16. Nu trebuie sa te certi cu nimeni. Daca n-ai primit bon fiscal e si mai simplu. Problema ta e ca si rezolvata. Setul de poze il anexezi la plangerea online adresata ANPC. Asta dupa ce in prealabil incerci o negociere in scris cu cine ti-a facut lucrarea. In scris sau prin mesaje telefonice, scoase la print si anexate cererii catre ANPC. Vei vedea ca la cum arata pozele problema ta se va rezolva intr-un fel. Eu as cere banii inapoi ca s-ar putea sa nu o poata face asa cum trebuie. Folia aceea trebuie incalzita cu tot felul de generatoare de aer cald inainte de aplicare pe suprafete curbe, se poate taia pe masina, insa cu mare grija si sa fie lasat rezerva ca sa prinda si pe interior ca sa nu se dezlipeasca. E o intreaga arta, insa mie mi se pare foarte scumpa interventia pt rezultatele finale indiferent de cat de bune ar fi. Jetul de apa de la spalatorie e killer pt asa gen de lucrare. Asadar, da-le in scris ceea ce vrei, si mai apoi urmeaza caile legale. E o suma destul de mare ca s-o lasi asa.
    1 point
  17. La suma asta si la asa rezultate eu dupa un eventual esec al ANPC-ului m-as fi adresat instantei. Insa tot eu n-as fi apelat la aceasta procedura deoarece nu cred ca sunt inca bine specializati in asa ceva, e o munca foarte migaloasa, folia tre sa fie de calitate, mana de lucru tre sa fie super calificata si nu stiu daca aceste conditii se indeplinesc la centrele noastre de detailing. Probabil da, la unele, insa eu nu as avea incredere... A si inca ceva: daca stai prost cu banii, apoi las-o mai moale cu asemenea incercari de finete, lasa masina asa cum e pana te restabilesti financiar, chiar daca asta va dura ani si ani... Sunt foarte putini cei care au avut bani din prima la tinerete... Nu e o rusine asta, ba chiar devine o onoare dupa ce te redresezi financiar... Nu vreau sa par moralist, nu vreau sa te mai supar si eu, insa poate tragi ceva concluzii din experienta asta si-ti va merge mai bine pe viitor. Parerea mea. A, si in niciun caz nu te resemna. Lucrarea asta se numeste facuta la bulelala, in limbajul celor care au facut-o... Lupta pt rezolvarea problemei, ori banii inapoi, ori masina facuta asa cum trebuie. Asta e primul pas pe care tre sa-l faci ca sa-ti mearga bine pe viitor. Vei vedea ca stilul de luptator iti va aduce si bani mai multi in viata.
    1 point
  18. Montarea de folie este una, detailing-ul este alta. Vad in mult locuri ca se tinde a oferi ambele servicii, dar daca vrei sa le faci pe ambele bine este cam complicat, daca nu ai o echipa mare. Pacat ca a iesit asa un dezastru pentru cati bani ai dat. Nu prea exista scuze la ce ne-ai aratat.
    1 point
  19. Bai oameni buni, stati asa...12000 ron o infoliere totala a unui coupe!?!??! ...facuta în halul asta? Imi pare rau...dar nu pot sa înțeleg asa ceva.
    1 point
  20. Am avut șansa sa testez un iv80, mai toate opționalele, jante de 19”. Cu bateria rece la plecare, 8 grade afara și ploaie - consumul a fost: ~24kwh/100km in oraș vreo 10km, ~38kwh pe A3 Pipera - Moara Vlasiei la 130km/h ~24kwh pe A3 la întoarcere, la 110km/h (am resetat consum pe fiecare segment de drum) Sper sa pot sa revin cu date mai prietenoase la următorul test, pe o vreme mai frumoasa și la drum mai lung
    1 point
  21. Revin cu identificarea, se poate si online prin aplicatia "We connect", se face conexiunea cu un agent, se apeleaza video, si verificarea se face prin videocall, e nevoie de un act de identificare Pana una alta, va dorim weekend placut!
    1 point
  22. 1 point
  23. O codare care nu am văzut-o postata : -Inchidere/pliere oglinzi la apasare lunga buton inchidere cheie Control Units: 01- MODULE 09 - Central Electrics - Security Code 31347 02- Adaptation 03-Acces Control 2 04- Funk Spiegelanklappung Modus ● by convenience operation via remote control key ○ by look command via remote control key
    1 point
  24. Revin cu un consum realizat dupa perioada de rodaj. Bucuresti-Constanta si retur a doua zi. O diferenta considerabila, generata insa de plimbarile extra din ziua 2 dar si de o diferenta de 10 grade mai putin si o zi foarte ploioasa.
    1 point
  25. Mamaia- Bucuresti 2 adulti+1 copil, portbagaj full, AC on.
    1 point
  26. Nu a daunat la nimic, nu dauneaza. Doar ca e posibil sa ai nevoie de alta caseta.
    0 points
  27. Desi nu e locul potrivit de exprimat dar un "clancanit" se manifesta si la mine. Nu l-am investigat serios pana acum. Deduc ca se aude dinspre roata stanga față, se manifesta preponderent "la rece", adica dupa prima pornire a zilei si il pot "genera" la momentul cand tin acceleratia usor de tot la limita dintre a trimite forța la roata decelerare/accelerare exact la momentul respectiv. Daca accelerez ferm nu se manifesta.
    -1 points
  28. uhhhhhh m-ati luat cam tare. Am ajuns sa cumpar aceasta masina dupa ce am visat la cai verzi pe pereti (Audi Q7, BMW X5). Mi-am dat seama ca vreau o masina pentru mine si copii mei nu pentru cei ce o vad din exterior. Am ales o masina "plictisitoare"( cu plafon panoramic, audio dynaudio, masaj in scaun, cutie automata dsg dq500, bord virtual-ecran led, etc) pentru ca nu vreau sa atrag in nici un fel atentia, imi place sa fiu underdog cu o masina sleeper Masina a fost cumparata de la reprezentanta vw, este sh, 130k km, rulata in Germania. Ca si in cazul masinii anterioare, passat b6 variant 2.0 tdi 140 cai, dusa in 180 cu 380 nm, vreau sa vad ce pot face si cu aceasta, as baga cateva mii de euro sa ii dau umpic de viata, sa devina umpic mai brutala vreau sa aiba parte de joaca in viata ei alaturi de mine! Asa ca astept recomandari de ateliere custom tuning Ura Ura!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!