Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.05.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta.
    5 points
  2. @Marius N nu cred ca afecteaza garantia, desi am facut si altele la masina incat sa nu imi mai bat capul cu aceste mici detalii. Referitor la masini, fiecare alege ce si cum ii place. Unii aleg utilitatea electrocasnicelor, altii cum arata masina de spalat. E doar o chestie de gust.
    4 points
  3. Clar..mie varianta asta de Tiguan imi place doar pe alb + kit R-line.. Fara ele pare o masina banala..
    3 points
  4. absolut nimica nou sub soare....#pandemie si drumuri putine... 23xy km Open topics: vineri schimb set iarna/vara, oi ajunge si eu in clubul celor cu R20, vedem concret cat de tare va racaii rinichii setup-ul luni programare PDR - am luat un sezlong de gradina clapabil de fier pe capota aici macar is fericit ca am promisiuni ca reusim sa refacem fara sa afectam folia, astfel tinand costul distractiei cu mult mai decent dupa cele 2 de mai sus, urmeaza sesizarea de la avocat catre domnisorii posesori de bunuri pe comanda si avansul clientului... Puncte negative: volanul capacitv, mult prea aglomerata zona pentru gustul meu, nu o data mi s-a intamplat sa vreau sa pornesc cruise control si sa se activeze R clima cu touch necesita inca timp de "aclimatizare" cu copilotul gravid, si eu ca sofer recunosc ca sunt mai la indemana cele cu butoane de "invartit", gen... sesizat un zgomot la CC pe Autostrada cu 130km/h din zona torpedoului, mi se pare ca are ceva joc pe pozitia inchis care la trepidatii constante se observa, eu nu l-am sesizat insa urechea unei sotii gravide nu da gres ^^ To do: am montat camera filmat fata/spate, tras frumos cabluri pe sigurante, mai necesita Filtru stabilizator 12V deoarece conform OBD imi vede masina consumator in plus pe acel traseu, si imi decupleaza - sper saptamana asta sa apuc o serie de poze cat de cat Si mai las 2 cadre, una cu haosul din habitaclu si una cu primavara care capata puteri Impresii dintre scaun si covrig sunt multe si placute, am in acest weekend programat sa ne intindem picioarele macar pana prin BV, eventual revin cu un set de poze cat si impresii artistice dupa montarea setului de vara si bifarea unui mic roadtrip
    3 points
  5. Hai ca mi-ati infrumusetat ziua Ideea e in felul urmator: am mai schimbat multe masini, pana acum, iar la asta mi se pare diferenta cea mai mare intre cifrele oficiale/brosura oficiala si ceea ce am realizat ca si consum, pe un traseu(spre munca si inapoi) pe care l-am facut de mii de ori; plus, masina e intre un suv si un break inaltat; mi se pare ciudat, pentru ca ateca 2.0 tsi 4x4 pe acelasi traseu reuseste (probat de mine o saptamana) un 8.7%, in conditiile in care este mai puternica, mai grea, si mai inalta. Ca sa nu ma zic ca poate in oras, da, reuseste consumuri bune, insa in exterior nu o vad deloc evoluata fata de o CX-5, de exemplu, motor aspirat si cutie clasica cu convertizor de cuplu. Legat de ACC, voi incerca si cu semnalizarea, nu sunt genul sa se apropie prea tare de cel din fata, insa mi se pare ca franeaza un pic prea devreme, si cateodata prea tare/brusc, dar poate e si vorba de obisnuinta Nu sunt aici doar sa laud ce smart buyer sunt eu, sau ce achizitie mirobolanta am facut, e bine sa fim obiectivi, asa ca daca cineva doreste sa cumpere masina, eu l-as sfatui sa se orienteze catre motorul de 2 litri, diferentele de consum, extraurban, cred ca sunt insesizabile.
    2 points
  6. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  7. Salutare! Ieri am reusit sa-mi ridic de la dealer jucaria in culoare Magnetic Tech si jante standard. I-am zis baby beast ca nu e "fully grown" cu 310 CP 😀 Per total nu regret achizita - chiar si condusa "pentru rodaj" mi-a oferit cateva zambete deja. Abia astept sa treaca primele mii de km sa vad cum se simte in largul ei. Timpul de livrare a fost foarte scurt - 6 saptamani - si m-a cam surprins dar totul s-a rezolvat in final. Experienta cu delerul a fost... ok sa zic, dat fiind conditiile actuale. Singura treaba care nu mi-a placut a fost ca masina a venit cu 50km la bord si o viteza medie de 13 KM/h. Justificarea a fost ca "asa a venit din fabrica, am mai primit masini cu motor 2.0 si au venit la fel". Bineinteles ca vre-un document cu cat a iesit din fabrica nu s-a gasit (nu ca-mi faceam iluzii) dar In fine, masina nu avea vreo urma de praf / utilizare in interior, iar pe exterior n-am observat nimic iesit din comun, avea si toate dotarile comandate asa ca am semnat si asta e... Plusuri - tinuta de drum si feeling-ul - aspectul (duh :D) - Travel Assist + ACC - in oras/drum cu prioritate intins e minunat cand ai o masina in fata. Cand nu, e mai complicat cu curbele intrucat nu poate aprecia corect schimbarea de directie si sa franeze in mod adecvat (sau cel putin nu m-am simtit eu ok cum franeaza, si n-am vrut sa-i incerc limitele). Oricum, nu e marketed ca self driving - Bordul minimalist + infotainmentul (mie unul nu mi se pare greu de utilizat, sau ca porneste greu) - sunetul motorului (mie imi place cum suna, putin infundat, nu ascutit/strident) Neutru - scaunele putea fi putin mai comode (le am cele normale si nu le-am incercat pe cele sport). Imi plac ca sunt inguste dar la confort sunt asa si asa (dar clar peste masina din 2008 avuta inainte) - Volumul portbagajului (dar stiam in ce ma bag) - Sunetul standard e ok pentru mine, cine e mai pasionat de muzica poate va vrea optionalul cu subwoofer si difuzoare extra. - Evacuare ascunsa, simpla (am sperat sa fie dubla ca la VZ dar asta e) - Probabil trebuia sa pun DCC - am o vaga impresie ca masina de test (1.5 TSI) avea asa ceva. In fine, nu-mi displace suspensia standard (ce mi se pare axata mai mult pe sportivitate decat comfort) dar cum drumurile nu sunt intotdeauna ca-n palma, ma gandesc ca totusi ar fi fost util. Maybe next time Minusuri - Spatiul de depozitare pentru telefon foarte mic. Poate trebuia sa comand wireless charging-ul, nu ca am telefon care sa suporte asa ceva sau voi cauta neaparat pe viitor, dar mi se pare ca spatiul de depozitare se mareste putin. Fara optiunea asta, telefonul meu abia incape, iar daca e conectat prin cablu, mufa se va sprijini de margine, ceea ce e cam nasol - Cup holderele din fata obstructionate de cotiera - Android Auto non-wireless, dar asta poate se rezolva cu un update de soft pe viitor - Zero loc pentru depozitarea copertinei portbagajului (am roata de rezerva) As fi preferat-o retractabila (si cainele la fel :D) dar asta e. - Lipsa optionalului de haion electric cand am pus comanda (vad ca acum e din nou disponibil si pe modelele "mai de rand") Planuri de viitor - Jante mai aratoase pentru pneurile de vara (astea standard raman pentru iarna) dar tot pe 18 - Retrofit haion electric (sunt curios ce zic cei de la service) - Schimb ulei si filtru la vreo 3000 km - Schimb ulei si curatat filtru Haldex pe la 15000 km (am vazut ceva poze legat de cum arata acel filtru si voi insista sa se faca operatiunea asta) - Aflat exact ce e pe masina asta si detalii despre piese (m-a cam prins subiectul -- motor (cred ca e EA888 GEN4 cu filtru de particule, si fara injectia secundara multipunct - sunt curios cum va sta la capitolul depuneri de carbon) -- cutie (ar trebui sa fie DQ381 cu ambreiaje umede) -- Turbo -- alte componente importante Cam atat pentru moment. Daca apare ceva sau sunt intrebari, revin pe topic, iar daca nu la cat mai multi kilometri pe drumuri buna si fara evenimente!
    1 point
  8. Al meu filtru se prezinta cam asa....jetta 1,6 cayc 2012 cu 298k km...masina porneste super bine atat iarna cat si vara, toarce sa o pisicuta(chiar m-a intrebat cineva daca e benzinar),regenerari cam la 350km facuti 80-85 la suta in oras. in afara de faptul ca am depasit incarcarea maxima a filtrului vi se pare ceva in neregula? ulei ii dau doar Motul specific, motorina doar petrom
    1 point
  9. Felicitari pentru achizitie ! Eu am comandat la inceputul lui martie masina inca nu a sosit . Am inteles ca este fabricata deja si trebuie sa fie livrata in Romania . Cele 7 Tarraco vandute sunt masini care au fost inmatriculate in aprilie nu comandate ! A ta va intra in statistica cand ai sa o inmatriculezi .
    1 point
  10. M-as fi asteptat ca un R adevarat sa aibe niste scaune mai ... corecte cel putin cu lungime a sezutului ( gen scaune Ergo, daca nu ceva mai sport dedicate )
    1 point
  11. Ai putea demonta partea de plastic centrala de la capitonajul hayonului din zona de sus. Se desface simplu, doar tragi de ea cu grija. Nu cumva sa iti intre apa pe la al 3-lea stop de frana si atunci ti se prelinge printre tabla hayonului si acel ornament de plastic.
    1 point
  12. Pentru ca tot au trecut si sarbatorile si masina aduna kilometri (in curand ajunge la 19.000), am zis sa mai revin cu ceva noutati. In continuare multumit de masina, desi am impresia ca dupa schimbul de ulei consumul a crescut usor. E posibil ca si din cauza conditiilor meteo, dar si a anvelopelor de iarna. Mai verific si revin cu detalii, acum ca am trecut si la rotile de vara (inca) la inceputul lunii aprilie - cam devreme ce-i drept. Am observat totusi ca Sebringurile mele ca sunt facute in Germania, stiu ca erau alti colegi pe forum care spuneau ca aveau unele fabricate in China. Am probat in weekend si barile de transversale de plafon, cele originale. Ceva probleme cu banda de cauciuc care nu sta pe canalele respective, iar daca nu aveam un suport de bicicleta montat era posibil sa raman fara acele benzi. Zgomot foarte mare daca acel canal nu are banda de cauciuc montata, asa incat mi se par ca nu sunt solutia cea mai potrivita. E posibil si ca acel suport de bicicleta montat sa fi fost strans prea tare si sa se formeze o cocoasa a benzii respective care la viteza mare sa arunce afara din canal respectiva banda. Am sa mai fac incercari pe aceasta tema, sper sa nu fi dat banii degeaba pe aceste bari. Mi-am facut cadou si un OBD11 pe care l-am folosit din plin pentru cateva scanari (am avut ceva erori pe Lane Assist sau ACC) si stergere a erorilor. Am mai activat cateva functii, sper sa mai fie disponibile si alte dezvoltari pe viitor. Masina va intra in service in urmatoarea perioada pentru inlocuirea usii stanga avariate. Drumuri libere si mii de kilometri!
    1 point
  13. Bun, dar si 2.0 TSI are un alt pret. De regula pe SUV-uri merge foarte bine diesel ca are cuplu din plin si scoate consumuri foarte foarte bune.
    1 point
  14. Eu as schimba filtrul de aer, e un pret prea mic, motorul o sa respire mai bine cu el.
    1 point
  15. Intradevar nu par 20" puse pe masina, depinde si de culoarea lor. Cele de RS6 sunt si mai concave si alea stiu sigur ca arata ff bine. Oricum, la cat sunt de rare nu imi fac sperante prea mari, probabil voi ajunte fie la altceva oem pe 20".. fie ceva AM forged. Intre timp.. va mai incant cu o poza
    1 point
  16. Mi s-a stricat masina ;)) ;))
    1 point
  17. Daca vrei consum mic nu iti iei SUV, parerea mea. La viteza mari constante, greutatea masinii conteza foarte putin ... aerodinamica masinii face totul. Iar WLTP ca si fostul NEDC iti ofera o valorea obiectiva pentru a compara masinile intre ele, nu reprezinta consumul real pe care o sa il aiba masina in orice conditii.
    1 point
  18. Aprox. 1250 km facuti in weekend, prin tara. 100 pe autostrada,100 prin orase ,restul pe DN-uri ,DJ-uri. ... DPF-ul e in mare "forma",mai merge cateva sute de km pana la regenerare
    1 point
  19. Asta este si parerea mea referitor la plastice tari . Am facut drive test Mercedes E class fabricatie 2020 de la volan in jos plastic tare peste tot . Diesel 194 cp 4X4 automata 9 trepte pret 68 de mii de euro am primit oferta la 61500 de euro masina noua fabricatie 2020 septembrie . Seat Tarraco nu este masina premium clar ( nu stiu de ce unii mergeti sa faceti drive test cu gandul ca este o masina premium ), dar primesti multa masina , dotari foarte bune, asamblare si materiale bune . Plasticele sunt exact in media ce ofera industria auto la ora actuala la toate marcile . Daca nu suferi de boala siglei este o afacere buna din punctul meu de vedere acest Seat . Preturile au crescut foarte mult in ultimii ani . Sigur acum 7-8 ani la 40 de mii erai in zona masinilor premium acuma pragul este pe la 60 de mii de euro . Pana si Dacia Duster cu tot ce se poate pune pe el depaseste 20 de mii de euro, ce era de neconceput pentru o dacie acum 7-8 ani de zile . Cum a zis si Cristian nu stiu la ce masini va raportati voi . Taraco se bate cu WV Tiguan al space , Skoda Kodiaq , Peugeot 5008 , Renault Koleos astea sunt masinile cu , care il poti compara . Eu zic ca nu este inferior nici unui model din cele enumerate fiecare are plusurile si minusurile lui, totul depinde de gustul fiecaruia . Nu vreau sa par aicia un mare fan Seat departe de mine lucrul asta . Eu nu am cumparat doua masini noi la rand de la acelas producator . De fiecare data cand schimb masina schimb si marca .
    1 point
  20. Eu mereu am avut PFR7 si mi-au mers perfect, nu as schimba ceva ce functioneaza
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!