Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2021 în toate secţiunile

  1. absolut nimica nou sub soare....#pandemie si drumuri putine... 23xy km Open topics: vineri schimb set iarna/vara, oi ajunge si eu in clubul celor cu R20, vedem concret cat de tare va racaii rinichii setup-ul luni programare PDR - am luat un sezlong de gradina clapabil de fier pe capota aici macar is fericit ca am promisiuni ca reusim sa refacem fara sa afectam folia, astfel tinand costul distractiei cu mult mai decent dupa cele 2 de mai sus, urmeaza sesizarea de la avocat catre domnisorii posesori de bunuri pe comanda si avansul clientului... Puncte negative: volanul capacitv, mult prea aglomerata zona pentru gustul meu, nu o data mi s-a intamplat sa vreau sa pornesc cruise control si sa se activeze R clima cu touch necesita inca timp de "aclimatizare" cu copilotul gravid, si eu ca sofer recunosc ca sunt mai la indemana cele cu butoane de "invartit", gen... sesizat un zgomot la CC pe Autostrada cu 130km/h din zona torpedoului, mi se pare ca are ceva joc pe pozitia inchis care la trepidatii constante se observa, eu nu l-am sesizat insa urechea unei sotii gravide nu da gres ^^ To do: am montat camera filmat fata/spate, tras frumos cabluri pe sigurante, mai necesita Filtru stabilizator 12V deoarece conform OBD imi vede masina consumator in plus pe acel traseu, si imi decupleaza - sper saptamana asta sa apuc o serie de poze cat de cat Si mai las 2 cadre, una cu haosul din habitaclu si una cu primavara care capata puteri Impresii dintre scaun si covrig sunt multe si placute, am in acest weekend programat sa ne intindem picioarele macar pana prin BV, eventual revin cu un set de poze cat si impresii artistice dupa montarea setului de vara si bifarea unui mic roadtrip
    13 points
  2. Foarte simplu de intretinut : ulei corespunzator inlocuit la timp/reparatii de calitate efectuate la timp ,atat ! Foarte simplu de colmatat :ulei necorespunzator si inlocuit la 20-30.000 km /2 ani,reparatii de proasta calitate efectuate la mult timp dupa aparitia unei probleme .
    4 points
  3. Hristos a inviat! De ceva vreme nu mai eram multumit de jantele Teron deoarece am trecut la "black line". Cautand pe net am gasit modelul Hawk asa ca am trecut la treaba. Am lucrat si la interior...nuca DSG si mansonul - am ajuns la nr 5, am utilizat mansonul cu cusatura gri OEM octavia 3 impreuna cu nuca DSG de culoare gri OEM Skoda Yeti.
    4 points
  4. ~115000 km Anul trecut la prima spalare dupa o drumetie cu opriri prin diverse parcari am observat niste zgarieturi pe aripa din spate: N-au iesit la polish, dar nici nu m-am grabit sa revopsesc elementul - nu mi s-au parut adanci, iar de vizibile, eu zic ca se observau doar de aproape, eventual daca le cautai. Totusi, n-am mai rezistat si am dus-o la vopsit. M-a motivat si faptul ca unul din capacele stropitoarelor de faruri s-a facut disparut, deci aveam nevoie de unul nou, care vine nevopsit. Am ales Avia Motors Militari dupa ce am citit parerile de pe forum, chiar daca puteam obtine un pret mult mai mic in alte locatii. Important era sa nu se vada vreo diferenta de culoare fata de elementele adiacente. Asa arata dupa vopsire in dimineata in care am preluat masina: Eu nu reusesc sa gasesc ceva de comentat, sunt super multumit de rezultat. In afara de vopsirea aripii am cerut si o verificare tehnica pentru ca din cand in cand se aude un sunet metalic la plecarea de pe loc, chiar si pe liber in panta, care dispare dupa cativa metri si e cumva proportional cu viteza deplasarii. Se intampla doar dupa ce merg mai mult prin oras, deci ma asteptam la ceva legat de frane, dar mecanicul de la Avia a constatat ca e totul in regula la frane, articulatii, etc.. Am dat o tura si cu un consultant de service si nu s-a auzit nimic, asa ca a ramas sa trec pe la ei atunci cand sunt in zona si se aude constant. Nu sunt sigur daca e potrivita sectiunea aceasta pentru chestii tehnice, dar n-ar strica niste pareri legate de problema (eu am inceput sa cred ca problema este intre volan si scaunul din fata stanga 😅). Bonus, o incercare recenta de fotografie(nu poza 😂) cu telefonul:
    3 points
  5. Am avut drum fix pe 3, cand expirasera cele vechi si nu se activasera cele noi. Nu inteleg de ce expira, o data, iar, daca expira, de ce nu pot sa expire nitel mai tarziu, cat sa apuce sa intre celelalte. Este pomana, este adevarat, dar daca fac pomana, sa plecam multumiti de la masa
    2 points
  6. Eu as schimba filtrul de aer, e un pret prea mic, motorul o sa respire mai bine cu el.
    2 points
  7. Daca vrei consum mic nu iti iei SUV, parerea mea. La viteza mari constante, greutatea masinii conteza foarte putin ... aerodinamica masinii face totul. Iar WLTP ca si fostul NEDC iti ofera o valorea obiectiva pentru a compara masinile intre ele, nu reprezinta consumul real pe care o sa il aiba masina in orice conditii.
    2 points
  8. Foarte offtopic... rav4 are un design horror! Im schimb Tiguan alb + Rline = Love! Știu ca sunt subiectiv, dar e adevărat.
    1 point
  9. Pentru ca tot au trecut si sarbatorile si masina aduna kilometri (in curand ajunge la 19.000), am zis sa mai revin cu ceva noutati. In continuare multumit de masina, desi am impresia ca dupa schimbul de ulei consumul a crescut usor. E posibil ca si din cauza conditiilor meteo, dar si a anvelopelor de iarna. Mai verific si revin cu detalii, acum ca am trecut si la rotile de vara (inca) la inceputul lunii aprilie - cam devreme ce-i drept. Am observat totusi ca Sebringurile mele ca sunt facute in Germania, stiu ca erau alti colegi pe forum care spuneau ca aveau unele fabricate in China. Am probat in weekend si barile de transversale de plafon, cele originale. Ceva probleme cu banda de cauciuc care nu sta pe canalele respective, iar daca nu aveam un suport de bicicleta montat era posibil sa raman fara acele benzi. Zgomot foarte mare daca acel canal nu are banda de cauciuc montata, asa incat mi se par ca nu sunt solutia cea mai potrivita. E posibil si ca acel suport de bicicleta montat sa fi fost strans prea tare si sa se formeze o cocoasa a benzii respective care la viteza mare sa arunce afara din canal respectiva banda. Am sa mai fac incercari pe aceasta tema, sper sa nu fi dat banii degeaba pe aceste bari. Mi-am facut cadou si un OBD11 pe care l-am folosit din plin pentru cateva scanari (am avut ceva erori pe Lane Assist sau ACC) si stergere a erorilor. Am mai activat cateva functii, sper sa mai fie disponibile si alte dezvoltari pe viitor. Masina va intra in service in urmatoarea perioada pentru inlocuirea usii stanga avariate. Drumuri libere si mii de kilometri!
    1 point
  10. Daca masina ta e immo 3 si asta cred ca e, e ok ce a cumparat.
    1 point
  11. E un Passat CC 4motion si s a mers cu presiunea scrisa pe capacelul de la rezervor (2.5bar). OK, dupa 5 ani intradevar isi pierd din proprietati, insa sa arate in halul ala... niste anvelope ce se vor a fi "premium".. sunt total dezamagit. Am citit review uri si pe eMag.. am vazut ca nu sunt singurul cu tipul asta de problema.
    1 point
  12. Da, vb cu Valy. E super ok si profi, atent la detalii.
    1 point
  13. Michelin sunt alta liga fata de celelate 2. BF-urile sunt gama lowcost a lor, si se descurca f bine-inclusiv din perspectiva raportului cost/beneficii. Nu ma pronunt asupra LM, cu toate ca am auzit lucruri bune despre ele. Ai mers cu ele sub limita de umflare? Probleme de genul asta cam atunci apar, mai ales daca e o masina "grea"-gen SUV. Vad insa ca sunt XL-uri.
    1 point
  14. Fugiti de Nokian. Anvelopele din poze sunt achizionate prin 2016, rulate doar iarna, si pastrate in boxa, la rece. Toate 4 sunt asa.. desi in "carne" sunt "ca noi".
    1 point
  15. Pai cum sa le lase?? Au valabilitate o luna. Si in regulament scrie ca cele noi se acorda in primele 5 zile lucratoare din luna. Cum a fost zi libera de Paste...urmeaza. Care e graba? Ne-am invatat la pomana
    1 point
  16. Imi pare rau ca asa consideri.... cand o sa gasesti un tester care te va trage de maneca sa te duca la circuitul ce descarca...o sa fie treaba. De aceea ai conectori si sigurante, sa poti conecta si deconecta....nu sa tai fire, ai diagrame...le utilizezi si identifici circuitul....daca tot stam sa facem analogii. Mai departe vezi ce module sunt pe acest circuit, izolezi. Cu tot respectul....si eu...asta fac, mai departe ma retrag si te las sa rezolvi singur asa cum consideri.
    1 point
  17. Am verificat acum. Si eu tot filtrul “polen antialergeni” il am, cod 5q0819669, 189,34 lei fara TVA - ca la @BeciAcustic Doar ca in 2019, tot la Avia, mi-au pus un alt filtru “polen carbon”, 5Q819653 care era vreo 126 lei fara TVA. Filtru pe care l-au pus si in 2018 (atunci era chiar mai ieftin cu vreo 10 lei) Ca o fi fost acelasi lucru si au schimbat codurile si marit preturile.... ca acum oi avea altceva “mai bun” , nu stiu ce sa zic. Nu ma mai mira nimic Trebuie sa ajung iar sa se uite la faruri ca dupa ITP facut tot la dealer parca farul dreapta e cam sus. Plus ca parca nici nu mai reactioneaza la incarcare pe puntea spate (sa coboare lumina - sau mi se pare mie..)
    1 point
  18. Vanzarile SEAT in luna aprilie Tarraco "campion" luna asta . SKODA kODIAQ 76 DE BUCATI VANDUTE in aprilie !? Asa mare diferenta la vanzari in conditiile in care vorbim cam de aceias masina preturi similare sau chiar mai bune la Seat . Are cineva o explicatie logica ? ARONA1 ATECA2 CUPRA ATECA1 IBIZA1 LEON4 LEON SPORTSTOURER3 TARRACO7
    1 point
  19. Aer si polen la 30k km. Dupa cum se prezinta, eu l-as schimba. Maxim 15k km pt ambele, pt cel de polen e mult si 10k km, in conditiile in care eu am mers preponderent (peste 90%) extra-urban. E prea mult praf, jeg, mizerie ca sa tii niste filtre, in fond ieftine, 15k km...nu mai zic 30k km, cum zice cartea.
    1 point
  20. S-au mai intamplat niste chestii. In primul rand, am fost la o verificare/ umplere cu substanta de contrast AC-ul. Aparent are o neetanseitate, dar nu ar fi asa mare, la o prima vedere nu se vede, Revin in vreo luna. In orice caz, acum este frig, si l-am rezolvat tocmai cand s-a incalzit vremea. Apoi - dupa cum spuneam mai sus, franele fatza erau la sfarsit de viata. Nu mi-am dat insa seama cat de aproape... Placutele duse, discurile tocite, si cel mai nasol, nu mai calcau cum trebuie - se vede in una din poze cum arata discul pe interior. Cauza? Bineinteles glisierele imbacsite, murdare, si fara pic de vaselina. Din fericire pistoanele etrierilor se misca ok, garniturile sunt intregi. Curatat tot, inlocuit discuri, inlocuit placute, curatat glisiere, aplicat vaselinele potrivite. Placute si discuri Textar - am avut doar experiente bune cu marca asta, si cand am luat OEM discuri si placute spate, in cutiile VW erau Textar... Rezultatul - chiar si dupa doar aproape 100km (deci inca nu s-au asezat cum trebuie) frana e mai prompta, tine mult mai sus.
    1 point
  21. Alecs, poti intra singur sa iti cauti un cod de eroare si ce presupune acesta...pe wiki ross tech. Uite aici, legat de eroarea ta, ti-am cautat eu.....http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287
    1 point
  22. Intre timp am vandut jantele SPA si am achizitonat Mallory (vopsea originala ,stare foarte buna) Spalat/ceruit/echilibrat/azot/montat.
    1 point
  23. 8000km este schimbul perfect pentru România la filtre+ulei Nu mai mult.
    1 point
  24. Poze noi. Intretinere butuce & tipsuri & spalat adidasi de vara si pusi la pastrare.
    1 point
  25. Poze noi. Voi face cateva de noapte cu farurile si mai bune cu interiorul. Dupa aproximativ 2500 km facuti in vara 50/50 urban/extraurban, cu benzina OMV 100 am inregistrat un consum mediu 7.9 l /100 km. Sunt foarte multumit de cum trage masina iar despre zgomotul la rulare al anveopelor numai de bine. Pe portiunile bune de drum (ex A3 sau A2 dupa km 40 spre CT) e mai dificil de perceput acustic viteza cand ma fura peisajul ?.
    1 point
  26. Vezi ca au aparut cele de la osram cu semnal dinamic, am vazut ca vrei sa cumperi insa nu mi se pare cine stie ce ca si model. Eu am achizitionat tot aftermarket un model cu semnal dinamic si sunt foarte bune pana acum nu au fost probleme cu ele vezi in masina mea, schimba masina mult.
    0 points
  27. Daca nu vrei sa dai multi bani pe anvelope, BF sunt alegerea cea mai ok din lista, iar ca raport calitate/performanta/pret, cred ca stau cel mai bine. Si eu cred ca le voi incerca, cand le voi schimba pe cele actuale, daca nu cumva voi mai merge tot pe aceleasi cauciucuri ( Vredestein Wintrac Pro, de care sunt foarte multumit - vedem cum tin si sezonul 3 - si ultimul dpmdv, dupa uzura ) Daca nu e o problema de buget, poti incerca si marcile mai consacrate.
    0 points
  28. Haideti sa nu poluam topicul cu discutii sterile, cat consuma, atat va consuma, nu e o drama, soarele va continua sa rasara si in continuare: -diesel e potrivit pentru utilitare (cele cu 6 cilindri si peste mai merita o sansa, poate), insa overall e un motor pe cale de disparitie, asa ca nu ma intereseaza, am avut vreo 3 diesel la viata mea, au avantajele lor , dar nu imi plac; in plus, la revanzare, diesel e moartea caprioarei, asa ca nu aveam chef ca in 3-4 ani sa dau masina de pomana doar ca e diesel -este o discrepanta destul de mare intre cifrele oficiale de consum si ceea ce realizez la pompa (fata de alte marci, imi pare diferenta cam mare intre cifrele oficiale si ceea ce este real)/mai detin o masina cu motor turbo, de la concurenta(ok, alta caroserie, alta clasa), pot spune ca acolo diferenta intre cifrele oficiale si consumul real este mai mica; WLTP tocmai ca a fost creat ca standard pentru a oferi date mai aproape de realitate, din pacate, cine stie cum testeaza seat masinile-voi astepta sa se adune mai multi utilizatori pe spritmonitor, sa imi fac o imagine completa -cand achizitionezi un autoturism cu motor de 1.5 litri, nu ai neaparat ca obiectiv sportivitatea sau cine stie ce factor fun, te gandesti si la un consum decent; eu il vad ridicat, comparat cu alte masini de dimensiuni similare, echipate cu motoare mai mari/mai puternice; puterea ma satisface, eu conduc absolut normal/legal, si pentru distractie pe patru roti am alte solutii -2.0 tsi era cu 2000 euro mai mult, insa plateam si malus mai mare (emisii mai mari), si probabil 30 euro in plus la asigurare, pentru mine pur si simplu nu se justifica alegerea - din fericire, inca lucrez de acasa, asa ca teste cu ACC voi face in viitor(am driving modes, gen eco/sport, vad ca ACC este setat sport)-poate e doar feeling-ul meu si am nevoie de adaptare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!