Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2021 în toate secţiunile
-
Din ce stiu eu geometria variabila ajuta la inlaturarea intarzierii raspunsului turbinei la o accelerare brusca, deci lenea resimtita e de altundeva, nu de la turbina.4 points
-
~115000 km Anul trecut la prima spalare dupa o drumetie cu opriri prin diverse parcari am observat niste zgarieturi pe aripa din spate: N-au iesit la polish, dar nici nu m-am grabit sa revopsesc elementul - nu mi s-au parut adanci, iar de vizibile, eu zic ca se observau doar de aproape, eventual daca le cautai. Totusi, n-am mai rezistat si am dus-o la vopsit. M-a motivat si faptul ca unul din capacele stropitoarelor de faruri s-a facut disparut, deci aveam nevoie de unul nou, care vine nevopsit. Am ales Avia Motors Militari dupa ce am citit parerile de pe forum, chiar daca puteam obtine un pret mult mai mic in alte locatii. Important era sa nu se vada vreo diferenta de culoare fata de elementele adiacente. Asa arata dupa vopsire in dimineata in care am preluat masina: Eu nu reusesc sa gasesc ceva de comentat, sunt super multumit de rezultat. In afara de vopsirea aripii am cerut si o verificare tehnica pentru ca din cand in cand se aude un sunet metalic la plecarea de pe loc, chiar si pe liber in panta, care dispare dupa cativa metri si e cumva proportional cu viteza deplasarii. Se intampla doar dupa ce merg mai mult prin oras, deci ma asteptam la ceva legat de frane, dar mecanicul de la Avia a constatat ca e totul in regula la frane, articulatii, etc.. Am dat o tura si cu un consultant de service si nu s-a auzit nimic, asa ca a ramas sa trec pe la ei atunci cand sunt in zona si se aude constant. Nu sunt sigur daca e potrivita sectiunea aceasta pentru chestii tehnice, dar n-ar strica niste pareri legate de problema (eu am inceput sa cred ca problema este intre volan si scaunul din fata stanga 😅). Bonus, o incercare recenta de fotografie(nu poza 😂) cu telefonul:3 points
-
3 points
-
S-au mai intamplat niste chestii. In primul rand, am fost la o verificare/ umplere cu substanta de contrast AC-ul. Aparent are o neetanseitate, dar nu ar fi asa mare, la o prima vedere nu se vede, Revin in vreo luna. In orice caz, acum este frig, si l-am rezolvat tocmai cand s-a incalzit vremea. Apoi - dupa cum spuneam mai sus, franele fatza erau la sfarsit de viata. Nu mi-am dat insa seama cat de aproape... Placutele duse, discurile tocite, si cel mai nasol, nu mai calcau cum trebuie - se vede in una din poze cum arata discul pe interior. Cauza? Bineinteles glisierele imbacsite, murdare, si fara pic de vaselina. Din fericire pistoanele etrierilor se misca ok, garniturile sunt intregi. Curatat tot, inlocuit discuri, inlocuit placute, curatat glisiere, aplicat vaselinele potrivite. Placute si discuri Textar - am avut doar experiente bune cu marca asta, si cand am luat OEM discuri si placute spate, in cutiile VW erau Textar... Rezultatul - chiar si dupa doar aproape 100km (deci inca nu s-au asezat cum trebuie) frana e mai prompta, tine mult mai sus.3 points
-
Hristos a inviat! Am revenit cu un nou retrofit si anume haion electric pe Octavia 3 2015 (masina firmei). Voi incepe cu piesele necesare realizarii acestui retrofit: 1. modul electronic (centrala) 5e0959107 sau 5e0959107A (depinde de an - dar fac fix acelasi lucru) 2. 5e9827851A - motor stanga 3. 5e9827852A - motor dreapta - se pot utiliza si alte versiuni de motoare (de expemplu eu pe B200CRL octavia rosie am motoare 2020 5e9827851F / 5e9827852F) 4. 4F9827383E - placa inchidere portbagaj (eu de ex am utilizat D pentru acest retrofit, iar pe Octavia rosie am G) 5. 8R0827505 sau 8R0 827 505A (sunt identice) - ideea de baza este sa nu va bazati pe broasca 5e0827505 a masinii deoarece nu suporta functia! (eu am facut aceasta greseala). 2013-2015 au venit functie de dotari cu cele 2 modele apoi din 2016 au facut unul singur 8R0827505A. 6. 3D0959831D - buton inchidere portbagaj (cel din interiorul haionului) 7. 8E0919279 - buzzer 8. 3T9827850 - 4 buc (fus sferic - practic pe cei 4 se sustin motoarele - foarte important deoarece sunt mai lungi decat la modelul standard) 9. 5e1927238G - bara butoane (din interiorul masinii de pe consola centrala) 10. cablaj (recomand cu incredere KUFATEC deoarece vine insotit de manualul complet de instalare si codare) Atasat gasiti fisierul .pdf complet primit impreuna cu setul de cablaj Kufatec si cateva poze din timpul montajului. Ce trebuie sa tinem cont: Motoarele sa fie cat mai noi, asta daca le luam SH, desi de preferat este sa fie NOI. Eu le-am avut SH si ghici: erau defecte ambele. Norocul meu: acum cateva luni m-au lasat motoarele de pe masina mea (bratele s-au rupt efectiv) insa partea electrica functiona perfect. Am luat cele 4 motoare si combinand piese am reusit sa fac 2 perfect functionale. Este un retrofit destul de scump - cu piese SH este undeva la 600 eur, cu piese NOI, 1000 eur (si aici ma refer doar la piese). Bafta tuturor! EN Nachruest-Set elektrische Heckklappe - Skoda Octavia 5E_compressed.pdf EN Nachruest-Set elektrische Heckklappe - Skoda Octavia 5E - Preview_compressed.pdf Retrofitul a fost efectuat pe parcursul a 2 zile, pozele atasate sunt cele din ziua 2. Lucrez la redimensionarea celor din ziua 1 apoi le voi atasa.2 points
-
2 points
-
Am verificat acum. Si eu tot filtrul “polen antialergeni” il am, cod 5q0819669, 189,34 lei fara TVA - ca la @BeciAcustic Doar ca in 2019, tot la Avia, mi-au pus un alt filtru “polen carbon”, 5Q819653 care era vreo 126 lei fara TVA. Filtru pe care l-au pus si in 2018 (atunci era chiar mai ieftin cu vreo 10 lei) Ca o fi fost acelasi lucru si au schimbat codurile si marit preturile.... ca acum oi avea altceva “mai bun” , nu stiu ce sa zic. Nu ma mai mira nimic Trebuie sa ajung iar sa se uite la faruri ca dupa ITP facut tot la dealer parca farul dreapta e cam sus. Plus ca parca nici nu mai reactioneaza la incarcare pe puntea spate (sa coboare lumina - sau mi se pare mie..)1 point
-
Cumva in RO skoda are o imagine mai buna. A intrat mai repede decat seat pe piața (Sa ne amintim de Felicia) si a prins la public. Seat a rămas în nișă ca o copie slabă a audi. Sa pomenim Exeo. Cunosc flote auto unde skoda ia 90% din volume. Daca ii întrebi de ce, constati ca se iau unii dupa altii 😁 Ca auto, ambele împart atatea componente încât aproape că nu există diferențiere semnificativa. Cumva skoda merge pe confort si practicabilitate iar seat pe design si sportivitate. Cum eu nu as lua skoda in locul seat, asa marea majoritate nu ar lua seat in loc de skoda. Sincer ma bucur ca am Seat, nu il gasesc pe toate drumurile. Imi conferă un sentiment mai aparte 😋1 point
-
Aer si polen la 30k km. Dupa cum se prezinta, eu l-as schimba. Maxim 15k km pt ambele, pt cel de polen e mult si 10k km, in conditiile in care eu am mers preponderent (peste 90%) extra-urban. E prea mult praf, jeg, mizerie ca sa tii niste filtre, in fond ieftine, 15k km...nu mai zic 30k km, cum zice cartea.1 point
-
1 point
-
@Eugen B masina inalta, garda mare la sol, relativ grea (1.4t) si forma de SUV/CUV (nu foarte aerodonamica). Adauga anvelope de 245. La 130km/h, cu AC si briz-briz-uri ON necesarul de putere e acelasi si la 2.0 190CP si la 1.0 115CP (eu am in jur de 55CP). Tu ai Vmax 203km/h in timp ce Leon IV se duce spre 220km/h. Asta inseamna rapoarte mai scurte pentru a compensa rezistenta mai mare la inaintare, deci turatie mai mare -> consum putin crescut. ACC daca ai driving mode selection, in functie de modul in care esti reactioneaza diferit. In mod normal la 200m (la 40m/s - pentru usurinta calculelor - cam atat inseamna treapta 5 - fiecare bat o secunda) e destul de inexact. Nu este destul de promt dupa ce masina elibereaza banda pentru siguranta. Daca vrei sa il calareasca pe cel din fata pune semnalizarea stanga1 point
-
Bineinteles ca geometria variabila imbunatateste performantele motorului, omu la amesteca si le confunda, ba se mai si ia de mine ca cica imi laud masina si ma mai si indruma unde s-o fac... Obraznicia e la ea acasa la unii... Lenea e de la faptul ca 150 e mai puternic si mai scump decat 130... Intr-adevar G8 incarcata cu 4 persoane si bagaje se infige cam greu la 130 cai...1 point
-
1 point
-
Daca vrei consum mic nu iti iei SUV, parerea mea. La viteza mari constante, greutatea masinii conteza foarte putin ... aerodinamica masinii face totul. Iar WLTP ca si fostul NEDC iti ofera o valorea obiectiva pentru a compara masinile intre ele, nu reprezinta consumul real pe care o sa il aiba masina in orice conditii.1 point
-
Oau, cam scumpa noutatea , mai ales ca un A6 all road quattro pe benzina incepe de la vreo 74k euro.1 point
-
Eu am o tableta de 10 inch o montez intre scaune fac cinema 😁 asa ajung si beneficiarii la ea sa o butonez daca nu le place ceva. Problema e ca imi streseaza mie timpanul. Asa ca o conectez pe audio pe mașina si ascultam toți. Iar ecranul mașinii imi rămâne mie pentru condus gen navigație.1 point
-
Este suficient si acesta momentan cat sa pacalim juniorul in stationare. Oricum, la urmatoarea masina punem Columbus(daca ramanem pe vag).1 point
-
Deoarece pe pagina anterioara a fost o discutie legata strict de uleiul pentru 1.5TSI vin cu un aspect cel putin interesant dupa revizie si schimbarea tipului de ulei. Pana acum am mers cu 5w30 iar pe autostrada temperatura uleiului statea la 105-110° constant. Azi am facut primul drum de autostrada dupa ce am trecut pe 0w20 si temperatura a stat undeva la 99-103°. Mai jos este o comparatie din connect lite cu fix acelasi drum, acelasi regim de viteza(nu pot pune toate detaliile din acea pagina aici) si diferentele de medie a temperaturii. Tin sa precizez ca uleiul vechi avea doar 1 an si 6000km.1 point
-
Da, foarte interesant articolul. Mi-a placut in mod deosebit concluzia: Despite all this, there is one thing that’s for certain: Electric cars are the inevitable future of personal transportation — and no amount of ground meat is going to stop that.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Niciodată n-am apreciat ad-ons-urile astea AM...ori sunt de la mama lor (ferrari, Alfa, etc) ori pas.1 point
-
1 point
-
... WVWZZZ3CZJE152658.pdf WVWZZZ3CZJE152658.1.pdf WVWZZZ6RZBY288660.pdf WVWZZZ6RZBY288660.1.pdf1 point
-
1 point
-
Whaaaat? 1.54 eur bucata, minimum order 50 buc, adica 77 euro suruburile de plastic. + 35 euro transport. Total = 113 euro. Pt niste suruburi decorative de plastic. Ies mai ieftin cu facut filet si bagate suruburi de inox 😐 + adaugam un vopsit electrostatic 132 euro + inca atata diamond cut + lac. Reconditionatul lor ca de fabrica ajunge la prea mult pt ele. Aprox 300 euro. Hmmm1 point
-
1 point
-
VW ID.3 OCU restart Error: After making the vehicle ready to drive, "Connection status is being loaded ..." then "The connection status could not be loaded." According to the HMI (Center Display), no cellular network is available. However, the LED near the SOS button lights up green. Description: the HMI (Human Machine Interfaces) can no longer establish a connection to the OCU (Online Connectivity Unit). The reason is a communication crash. This can be remedied by restarting the OCU. The following steps are carried out by the specialist workshop (instructions without guarantee) Step-by-step instructions: 1. Keep the key at least 5 meters from the vehicle. 2. Leave the HMI deactivated if possible (do not sit on the driver's seat) 3. Open the fuse box in the driver's area on the left and locate fuse 19. (2nd row, 3rd fuse) 4. Pull out fuse 19 5. Wait 20 minutes (since the OCU after an emergency and battery disconnection can still be used for a certain time) 6. Replace the fuse after 20 minutes. 7. Close the fuse box again. A connection between HMI and OCU should now be possible again. Am urmat pasii de scrisi aici.1 point
-
sa traiesti! Nu este meritul meu...mai degraba al italianului care a conceput programul. sa il utilizezi cu placere!1 point
-
FanBarcelona nu este corecta explicatia mecanicului. Am mai spus si anterior, schimba doar bratele care au probleme, restul te mai pot tine mult si bine, nimeni nu poate spune cat. Pune insa piese de calitate. Chestia e ca un pivot se poate strica si doar ca urmare a unui burduf care este deteriorat sau nu mai este etans. Ce faci in acest caz, dai 20 de milioane ca sa schimbi tot setul? Bieletele antirului se strica mai rar, ele nu incaseaza socurile la care sunt supuse alte componente. Daca gasesti poti schimba doar bucsele la aceste bielete, dar oricum nu sunt prea scumpe aceste piese. In momentul in care un brat se deterioreaza incepe sa faca zgomot, si vei putea sa il schimbi ulterior. Nu se va rupe asa repede, vei avea timp suficient. Un brat uzat - cu joc in pivot, nu va afecta alt brat. Am intalnit de multe ori mecanici care incearca sa te convinga sa schimbi piese bune. Am fost odata la ITP si un mecanic mi-a spus ca nu ma mai tine mult pivotul (eram cu o Solenza care nu avea nici 10 mii de km). I-am solicitat sa imi arate daca are joc sau alta problema si a dat-o la intors, ca i s-a parut lui. Vrajeala ieftina, multi fac asa si pacalesc usor oamenii, iar de multe ori posesorii de masini au parca o satisfactie sa spuna "am schimbat totul la suspensia fata, e ca noua". Realitatea e ca sunt bani multi aruncati. if it is not broke don't fix it Scuze pentru postul prea lung.1 point
-
0 points
-
Salut ! Cu Q3 40TFSI am reusit 6.8 l/100. Am mers la consum si nu am depasit 120km/h. In oras poti obtine 9.8.0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00