Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2021 în toate secţiunile

  1. Aprox. 1250 km facuti in weekend, prin tara. 100 pe autostrada,100 prin orase ,restul pe DN-uri ,DJ-uri. ... DPF-ul e in mare "forma",mai merge cateva sute de km pana la regenerare
    3 points
  2. S-au mai intamplat niste chestii. In primul rand, am fost la o verificare/ umplere cu substanta de contrast AC-ul. Aparent are o neetanseitate, dar nu ar fi asa mare, la o prima vedere nu se vede, Revin in vreo luna. In orice caz, acum este frig, si l-am rezolvat tocmai cand s-a incalzit vremea. Apoi - dupa cum spuneam mai sus, franele fatza erau la sfarsit de viata. Nu mi-am dat insa seama cat de aproape... Placutele duse, discurile tocite, si cel mai nasol, nu mai calcau cum trebuie - se vede in una din poze cum arata discul pe interior. Cauza? Bineinteles glisierele imbacsite, murdare, si fara pic de vaselina. Din fericire pistoanele etrierilor se misca ok, garniturile sunt intregi. Curatat tot, inlocuit discuri, inlocuit placute, curatat glisiere, aplicat vaselinele potrivite. Placute si discuri Textar - am avut doar experiente bune cu marca asta, si cand am luat OEM discuri si placute spate, in cutiile VW erau Textar... Rezultatul - chiar si dupa doar aproape 100km (deci inca nu s-au asezat cum trebuie) frana e mai prompta, tine mult mai sus.
    3 points
  3. Update time 1.5 luni, 4000+ km, niciun regret. Doar ce am trecut de 100k. Nu sunt ingrijorat de sanatatea bateriei, a fost folosita mult si bateria nu a avut timp sa stea la extreme. Azi am instalat piesele, pretul manoperei fiind aproape cat piesele…no comment, moving forward… Normal ca luase Popescu toate suruburile, mai putin cele de la suportii de etrier (las-o ba asa, ca merg alea vechi). Surpriza a fost ca fuzeta e mai groasa (duuuh) si e nevoie de suruburi mai lungi…problema rezolvata dupa vreo 60km cu uber… Masina arata cum trebuie, de-abia incape un deget intre roata si aripa si in fata si in spate. Mi-am dat seama ca e lasata destul de mult cand aproape m-am impiedicat la iesirea din masina. directia e mai precisa, insa pare inca destul de confortabila, nu am avut timp sa testez mai mult Probabil distantierii urmeaza mai incolo…10-15mm.
    2 points
  4. Dupa 3 masini diesel de care-am fost extrem de multumit, am zis sa vad cum e si o benzinara Vanez de multa vreme modelul asta si intr-un final am reusit sa fac trecerea... primele impresii sunt ca sunt dat pe spate. Si la propriu si la figurat Cand mergi calm si cu evacuarea pe modul silentios, masina este incredibil de civilizata, ai putea la fel de bine sa crezi ca ai un 1.2 cuminte sub capota. Cand o calci pe coada insa (si eventual muti evacuarea pe dynamic, lucru care deschide niste valve) holy mother of crap Devine un monstru si urla intr-un hal incredibil. M-am uitat in mod evident la sute de filme si review-uri inainte sa iau masina dar sunetul din realitate n-are absolut nicio legatura cu realitatea, nu poti "descrie" asa ceva prin boxe Face niste fart-uri pe upshift si niste "rateuri" pe frana de motor cand faci downshift dumnezeiesti. Am testat si launch control-ul cand am luat-o, am crezut ca lesin Din caracteristicile mai importante as mentiona: 3.0TFSI (compresor) 333cp quattro - masina merge inclusiv cu benzina de 91 si oamenii pe-afara zic ca acei 333cp sunt cu acea benzina de 91, cu 100+ mai toate dyno-urile ies usor peste 350cp S-Tronic 7 viteze cu launch control si padele pe volan Audi Drive Select (cutie, motor, directie, suspensie, evacuare, ACC) Webasto cu telecomanda Trapa Scaune S alb + negru (standard vine cu cele sport normale) Scaune incalzite fata + spate Jante 20" cu cauciucuri 265/30R20 Black optics package (asta nu prea ma incanta, cred ca voi face trecerea la grilele normale cromate) Navigatie cu HDD Lane assist Audi braking guard Adaptive cruise control Bi-xenon adaptiv (super misto cum fac farurile cand faci stanga-dreapta de volan) keyless entry & keyless go 2xSD card de pe care se pot rula inclusiv filme ornament fibra carbon oglinzi pliabile electric scaune cu reglaj full electric auto start/stop senzori lumina/ploaie pachet interior lumini bluetooth pt telefon bluetooth pt audio streaming audi music interface in torpedo Masina are 84.000km si mai e in garantie inca un an si putin
    1 point
  5. In teorie stiu si eu. As vrea practica cuiva care a fost la mare. Eu zilele trecute am avut treaba in Calarasi. Am plecat cu masina 90%, in Calarasi nu mergea nicio statie, m-am intors in Bucuresti si la intrare in oras aveam 2% din baterie. M-am oprit la primul mol si am incarcat. Km facuti 280, mers cu 120 si noroc ca erau restrictii de 90 la ora. Si nu am avut dealurile dobrogei...
    1 point
  6. @Bufilian nu stiu cat te mai ajuta raspunsul tardiv, dar ca putere masina trage bine, pe cutia manuala cel putin. In plus, se poate duce usor la 140cp cu stage1, multi au facut. Curatare EGR nu prea se mai face din 2011 incoace (generatiile B7 si B8) pt ca e acel monstru cu racitor incorporat si electronica, greu de demontat, multe garnituri de inlocuit, nu prea mai merge curatat usor si recultatele sint indoielnice. Intre 100.000km si 200.000 le cam apuca decesul. Eu cred ca stage1 ajuta si DPFul si EGRul, si un condus mai turat/sportiv in general.
    1 point
  7. Deoarece pe pagina anterioara a fost o discutie legata strict de uleiul pentru 1.5TSI vin cu un aspect cel putin interesant dupa revizie si schimbarea tipului de ulei. Pana acum am mers cu 5w30 iar pe autostrada temperatura uleiului statea la 105-110° constant. Azi am facut primul drum de autostrada dupa ce am trecut pe 0w20 si temperatura a stat undeva la 99-103°. Mai jos este o comparatie din connect lite cu fix acelasi drum, acelasi regim de viteza(nu pot pune toate detaliile din acea pagina aici) si diferentele de medie a temperaturii. Tin sa precizez ca uleiul vechi avea doar 1 an si 6000km.
    1 point
  8. Avea 1 an si 6000km, bebe mic si pandemia ne-a tinut in oras :(.
    1 point
  9. Deconecteaza alternator, module, scoate sigurante....vezi cand scade consumul.
    1 point
  10. Sa nu uitam subiectul principal al postarii: activarea android auto wireless, mai exact activarea retelei WI-FI pe mib3. Cat despre VIM - se poate face pe orice MIB3 - fara ca aplicatia Cartube sa fie instalata. VIM prin aplicatia cartube se rezuma la redare doar prin aplicatia respectiva. VIM (video in motion) este cu totul altceva Paste fericit!
    1 point
  11. Din nou de acord.. diferenta de pret este una destul de considerabila, dar cred ca asta este si strategia grupului VAG, sa pastreze Audi-ul in segmentul premium iar Vw,Skoda,Seat.. sa fie o treapta mai jos. Oricum, unele modele de la Audi nu isi merita neaparat pretul ridicat.. dar cel putin pe segmentul T-Roc-ului cer destul de justificat banii.. ma uit la T-Roc-ul meu, care e plin de plastic dur in interior.. si in comparatie cu Q2-ul.. personal simt diferenta de la cer la pamant.. atat la comfort cat si la materiale.
    1 point
  12. Niciodată n-am apreciat ad-ons-urile astea AM...ori sunt de la mama lor (ferrari, Alfa, etc) ori pas.
    1 point
  13. Nu are legatura component protection cu activarile. CP este o procedura care se realizează in cazul inlocuirii anumitor module. Despre activari, vorbeste prea la general, ca sa ii putem da un sfat. Oricum, in aria MQB gaseste cam tot ce il intereseaza pe un începător.
    1 point
  14. @andrei0241 Modelul din poze, 20” forged oem de RS7, nu gasesc acum poze mai detaliate dar arata criminal (sunt destul de concave). PS: va saluta Eric 😂 Paste fericit !🐰
    1 point
  15. Trebuie sa intelegem ca exista si alte masini bune, la pret mai corect ( hmm... pret realist ) decat VAG.
    1 point
  16. Azi am montat si scutul central de Tiguan, cel prins pe puntea fata, intercalat intre scutul motorului si cel al tunelului central. Am dat si cu spray de cupru peste suduri si margini pt a mai proteja de rugina. A fost destul de greu pt ca am lucrat cu masina pe cric.
    1 point
  17. Da, asa face și după Update. Și nu au făcut, cică, Update doar pe Motor. Și pe frâne, central electric s.a.m.d, pt ca: auto mod la parking Brake funcționează doar când vrea, multimedia se blochează aleator sau se restartează singura des și uita orice setare, apare sos nefuncțional și dispare, când dai cu spatele mai pune frana singura cu toate ca nu e nimic pe lângă și îți rupe gatul, imi pare ca nu trage cum ar trebui. Dar astea s restu de reclamații. Îmi pierd răbdarea cu masina asta
    1 point
  18. Hi guys, Skoda Octavia 1.5 150cp #DPCA, 2000 km. Smuceste la 90%din plecările de pe loc și câteodată și la schimbări trepte la viteze mici. Dar asta nu e cel mai deranjant. Ma supara tare un zgomot, ca o pierdere de presiune, în sarcina, mai ales când ceri tot cuplul motor disponibil de la turatii scăzute ~2500 rpm. Pe măsură ce urca în turatie, creste și vajaiala. Mai aude cineva asta? La PBV nu aude nimeni sau dacă aude nu știe de unde e Aveti vreo părere? PS, săptămâna trecută au facut "cica" toată Update urile disponibile. La pornire la rece, daca nu stai 3 min și mergi în tr 1, cangurul e copil. Thnx
    1 point
  19. Multumesc ! De prin ultima perioada : sonde, alt disc, buton G boost(ca tot s-a eliberat butonul de A/C), radiator caldura, apa/clima si niste jante rm . Adaug si un filmulet cu testul final la climatronic.
    1 point
  20. Salut. Am aceasta masina cu motorul de 1.6TDI / 120CP cutie manuala, si sunt foarte multumit de el. La cumpararea lui, la mana a 2-a, am fost reticent la cuplu si putere ( inainte mersesem cu un B7 /110cp si era cam lenesa,pt.mine ) dar vanzatorul m-a convins sa merg sa fac o proba. Mare mi-a fost mirarea sa constat ca e foarte puternic,rapid, se infige super ok. Consumurile sunt foarte bune ,in oras imi ia in jurul lui 6.8L( si am roti pe 18") . Am mers si cu acelasi model al unui amic ( un mic drive-test) dar avand cutia automata, si vreau sa spun ca nu e asa fasneata ... Per total sunt multumit de el. A, ar mai fi ceva ,intre schimburi-10.000km, mai completez cam 300ml ulei ( evident,ca joja tot timpul sa fie la gradatia MAX.) Si...ceva foarte important ,cutiile manuale la 1.6 au volant cu masa simpla. Apropos....nici nu ma gandesc la o resoftare.
    1 point
  21. ~1 litru de ulei consumat la 20.000 km nu e mare lucru, se inscrie in normalitate.
    -1 points
  22. 1l la 20mii km nu e mult. Vechile dacii ajungeau sa consume 1l la 3mii km si se facea schimbul la 3mii km. Se mergea cu benzina proasta, cu ulei romanesc care era reciclat, filtrat, nu se gaseau nici segmenti, nici seturi motor, deci se mergea asa, cu bidonul de ulei in portbagaj. E greu sa fii nemultumit acum, dupa ce ai cunoscut greul.
    -1 points
  23. Nu se merită, în momentul actual Kia bate competiția!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!