Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2021 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Incantat sa vad motorul EA 888 evo 4 . Deeci , se vede ca disparut rampa de la injectia MPI , care era folosita in principal pt atingerea normelor de poluare inainte de montarea GPF , si ca efect secundar a fost curatarea supapelor de admisie ....Avem acum pe acest motor filtru de particule mai mare si lipsa MPI. Ciclul Budack a ramas pt ca acest motor, in aceasta varianta de putere , are montat sistemul AVS ( Audi Valvelift Sistem ) pe axa cu came care actioneaza valvele de admisie , inchizandu le inainte ca pistonul sa ajunga la Punctul Mort Inferior (acesta fiind ciclul Budack) Chiar deasupra chenarului desenat de tine in poze se observa pozitionarea celor 8 solenoizi care actioneaza AVS montat pe admisie. Pompa de benzina de inalta presiune vad ca are o alta forma ,deeeci este posibil sa lucreze la o presiune ridicata de la 200 la 350 de bari ca in cazul EA 888 evo 4 de performanta mai ridicata . De aici se poate trage concluzia ca si injectoarele sunt optimizate . din ce am mai scotocit dupa informatii , am inteles ca avem o rata de compresie marita de la 11,7:1 la 12,2:1 deci orientarea catre eficienta este vadita .... cosum optim la performante mai mult decat rezonabile.2 points
-
2 points
-
F misto masina, chiar nu stiam ca fac si versiuni mai slabe de 300cp cei de la cupra, oricum cu siguranta cu cateva mici modificari se duce sus unde ii este locul (dpdv al puterii ) Cat despre km aceia din bord, au mai fost discutii pe forum cu oameni ale caror masini mai fusesera "atinse" si de altii.. nu stii ce vlog a facut careva cu masina ta inainte sau vreun test drive. Astept cu entuziasm ce modificari ii vei aduce1 point
-
Darius,eu zic sa-i pui pe mecanicii unde ai masina acum sa desfaca cele 4 suruburi de pe pompa si sa scoata acel tachet cu rola lui sa vada in ce stare se afla pompa.Macar vei stii daca pilitura provine din pompa sau nu.Asta ca sa stii ce ai de facut in continuare.Mi-e greu sa cred ca pilitura provine din motorina de la peco atat timp cat ai gasit-o in locasul regulatorului.Daca era asa,ar fi trebuit sa fie oprita in filtrul de motorina.In orice caz,te vei lamurii atunci cand vei desface acele 4 suruburi ce tin elementul pompant.Vei putea inspecta atat tachetul cu rola cat si axul cu came al pompei.Daca pilitura provine din pompa nu ramane decat sa inlocuiesti pompa de inalte,rampa comuna cu senzor si regulator,injectoarele si ambele pompe de joasa presiune(cea din rezervor si cea de medie presiune de langa vasul de expansiune).Sau conversia la CP3 care iti va elimina problema spanului pe viitor.1 point
-
@dohceu am acest motor(1.5 150CP) de 2 ani pe O3FL, am 22000km si saptamana asta am facut prima revizie. Cum am ridicat masina, a doua zi am plecat in concediu 1 saptamana in bucovina pentru rodaj la drum lung, in care am prins orice tip de drum, trecand prin toate treptele de viteza, pana in 3000rot/min. Am fost calm si nu m-am dat la ea. Cand am ajuns acasa aveam 1800km si rodajul incheiat. Am mai menajat masina pana la 3000km dar am mai urcat in ture. Dupa 3000km nu am mai tinut cont de nimic. Masina merge impecabil si nu papa un gram de ulei. ACT functioneaza foarte frumos la drum lung iar in oras foarte rar intra si insesisabil pentru ca merg maxim cu treapta 3 de viteza(60km/h). In rest, benzina buna(omv) si talpa.1 point
-
Niciodată n-am apreciat ad-ons-urile astea AM...ori sunt de la mama lor (ferrari, Alfa, etc) ori pas.1 point
-
1 point
-
https://www.epa.gov/ghgemissions/sources-greenhouse-gas-emissions Este din 2019, valabil pentru SUA, al doilea mare "contributor" la gazele cu efect de sera. 1. Transport - aici sunt incluse toate( auto, naval, feroviar, aero etc) 2. Productia de electricitate 3. Industria producatoare. si tot asa....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Whaaaat? 1.54 eur bucata, minimum order 50 buc, adica 77 euro suruburile de plastic. + 35 euro transport. Total = 113 euro. Pt niste suruburi decorative de plastic. Ies mai ieftin cu facut filet si bagate suruburi de inox 😐 + adaugam un vopsit electrostatic 132 euro + inca atata diamond cut + lac. Reconditionatul lor ca de fabrica ajunge la prea mult pt ele. Aprox 300 euro. Hmmm1 point
-
Update time 1.5 luni, 4000+ km, niciun regret. Doar ce am trecut de 100k. Nu sunt ingrijorat de sanatatea bateriei, a fost folosita mult si bateria nu a avut timp sa stea la extreme. Azi am instalat piesele, pretul manoperei fiind aproape cat piesele…no comment, moving forward… Normal ca luase Popescu toate suruburile, mai putin cele de la suportii de etrier (las-o ba asa, ca merg alea vechi). Surpriza a fost ca fuzeta e mai groasa (duuuh) si e nevoie de suruburi mai lungi…problema rezolvata dupa vreo 60km cu uber… Masina arata cum trebuie, de-abia incape un deget intre roata si aripa si in fata si in spate. Mi-am dat seama ca e lasata destul de mult cand aproape m-am impiedicat la iesirea din masina. directia e mai precisa, insa pare inca destul de confortabila, nu am avut timp sa testez mai mult Probabil distantierii urmeaza mai incolo…10-15mm.1 point
-
Multumesc tuturor pentru cuvinte, unele de lauda, unele de suparare, si altele din care am ce invata. Am studiat piata inainte, am vb cu mai multe companii de detailing, unele au raspuns, altele nu. Am vazut ca multi au zis ca, ce caut in Constanta, aici locuiesc de anul trecut cu munca, dasta am si ales un detailer local fiind si pe drumul intre acasa-munca dasta am spus ca a fost convenabil pentru mine. Eu am sa il sun saptaman viitoare sa vedem ce si cum. Sper sa se rezolve Va urez Paste Fericit!!! Si sa ne auzim cu ganduri bune 👍🏻1 point
-
1 point
-
Revin la 177.000 KM: -cutie proasta - la 160.000 a picat modulul hidraulic de actionare. Tot atunci am schimbat si ambreiajul pentru ca unul din discuri era uzat peste 50%. -maneta de frana, o pacoste. butonul nu sta deloc la locul lui. a fost schimbat la reprezentanta acum cativa ani, acum e la fel. -suportul de polita: la cel drept s-a rupt clema de sustinere a politei acum cativa ani, acum s-a rupt cel de pe stanga -motorul: EXECRABIL. consuma ulei ca la balamuc. iar cutia zgdrangane la fiecare aceleratie. iar acum se pare ca am probleme cu injectoarele. ma duc sambata la constatare. In rest masina arata foarte bine. Imi place foarte mult designul, imi place luneta inclinata chiar daca ia din vizibilitate. imi place la nebunie cum arata Formentor desi nu cred ca mai cumpar Seat... Garantia de 4 ani e o gluma. Serviceul autorizat este o adunatura de mecanici de mana a doua (la Metrotehnica, in timp ce-mi desfaceau plafonul panoramic, mi-au spus ca nu au facut in viata lor aceasta operatie). Urmatoarea masina sigur va avea garantie mai mare.1 point
-
1 point
-
-1 points
-
a gasit cineva problema ? zgomotul am impresia ca este lafel in toate videoclipurile ? ce piese a-ti schimbat ? si de la ce este ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00