Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2021 în toate secţiunile

  1. 1 Mai...muncitoresc. 😄 Nimic nou sub soare. intretinere si plimbari ocazionale pline de zambet. Paste Fericit!
    4 points
  2. Din nou de acord.. diferenta de pret este una destul de considerabila, dar cred ca asta este si strategia grupului VAG, sa pastreze Audi-ul in segmentul premium iar Vw,Skoda,Seat.. sa fie o treapta mai jos. Oricum, unele modele de la Audi nu isi merita neaparat pretul ridicat.. dar cel putin pe segmentul T-Roc-ului cer destul de justificat banii.. ma uit la T-Roc-ul meu, care e plin de plastic dur in interior.. si in comparatie cu Q2-ul.. personal simt diferenta de la cer la pamant.. atat la comfort cat si la materiale.
    2 points
  3. nu te du la audi ca la pomul laudat..........s-au modernizat si ei
    2 points
  4. M-am inselat, astazi am facut un drum in provincie si am mers pe un drum de tara neasfaltat. A inceput sa scartie plasticul din bord si din usi in ultimul hal, sincer pentru o masina de peste 20K euro mi se pare deplorabil. Lasand la o parte ca totusi este un VW nu orice alta marca auto. In familie de 15 ani avem numai masini vw.. am mers cu aproape toate modelele de la Polo pana la Arteon.. insa in absolut niciunul dintre ele nu am fost atat de dezamagit de calitatea interiorului. Singurul plus pe care masina il are este pozitia mai inalta la volan si spatiul.. insa pentru mine personal nu este de ajuns. Imi e frica de drumul de intoarcere spre Bucuresti... cum am zis intr-o postare de mai sus.. cred ca o sa car bordul in brate la intoarcere. Numar zilele pana cand o sa imi fie livrat Q2.. sincer am ajuns la concluzia ca mai bine platesti in plus pentru o calitate superioara decat sa mergi pe ideea.. e Volkswagen ( automat e bun ). Volkswagen-ul a decazut mult la calitatea materialelor.. desi am fost un fan destul de infocat.. urmatoarele masini pe care le voi avea probabil o sa fie doar de la Audi... observ ca este singura marca din grupul VAG care inca pastreaza ,,stacheta sus”.
    2 points
  5. @andrei0241 Modelul din poze, 20” forged oem de RS7, nu gasesc acum poze mai detaliate dar arata criminal (sunt destul de concave). PS: va saluta Eric 😂 Paste fericit !🐰
    2 points
  6. Salutare! Ieri am reusit sa-mi ridic de la dealer jucaria in culoare Magnetic Tech si jante standard. I-am zis baby beast ca nu e "fully grown" cu 310 CP 😀 Per total nu regret achizita - chiar si condusa "pentru rodaj" mi-a oferit cateva zambete deja. Abia astept sa treaca primele mii de km sa vad cum se simte in largul ei. Timpul de livrare a fost foarte scurt - 6 saptamani - si m-a cam surprins dar totul s-a rezolvat in final. Experienta cu delerul a fost... ok sa zic, dat fiind conditiile actuale. Singura treaba care nu mi-a placut a fost ca masina a venit cu 50km la bord si o viteza medie de 13 KM/h. Justificarea a fost ca "asa a venit din fabrica, am mai primit masini cu motor 2.0 si au venit la fel". Bineinteles ca vre-un document cu cat a iesit din fabrica nu s-a gasit (nu ca-mi faceam iluzii) dar In fine, masina nu avea vreo urma de praf / utilizare in interior, iar pe exterior n-am observat nimic iesit din comun, avea si toate dotarile comandate asa ca am semnat si asta e... Plusuri - tinuta de drum si feeling-ul - aspectul (duh :D) - Travel Assist + ACC - in oras/drum cu prioritate intins e minunat cand ai o masina in fata. Cand nu, e mai complicat cu curbele intrucat nu poate aprecia corect schimbarea de directie si sa franeze in mod adecvat (sau cel putin nu m-am simtit eu ok cum franeaza, si n-am vrut sa-i incerc limitele). Oricum, nu e marketed ca self driving - Bordul minimalist + infotainmentul (mie unul nu mi se pare greu de utilizat, sau ca porneste greu) - sunetul motorului (mie imi place cum suna, putin infundat, nu ascutit/strident) Neutru - scaunele putea fi putin mai comode (le am cele normale si nu le-am incercat pe cele sport). Imi plac ca sunt inguste dar la confort sunt asa si asa (dar clar peste masina din 2008 avuta inainte) - Volumul portbagajului (dar stiam in ce ma bag) - Sunetul standard e ok pentru mine, cine e mai pasionat de muzica poate va vrea optionalul cu subwoofer si difuzoare extra. - Evacuare ascunsa, simpla (am sperat sa fie dubla ca la VZ dar asta e) - Probabil trebuia sa pun DCC - am o vaga impresie ca masina de test (1.5 TSI) avea asa ceva. In fine, nu-mi displace suspensia standard (ce mi se pare axata mai mult pe sportivitate decat comfort) dar cum drumurile nu sunt intotdeauna ca-n palma, ma gandesc ca totusi ar fi fost util. Maybe next time Minusuri - Spatiul de depozitare pentru telefon foarte mic. Poate trebuia sa comand wireless charging-ul, nu ca am telefon care sa suporte asa ceva sau voi cauta neaparat pe viitor, dar mi se pare ca spatiul de depozitare se mareste putin. Fara optiunea asta, telefonul meu abia incape, iar daca e conectat prin cablu, mufa se va sprijini de margine, ceea ce e cam nasol - Cup holderele din fata obstructionate de cotiera - Android Auto non-wireless, dar asta poate se rezolva cu un update de soft pe viitor - Zero loc pentru depozitarea copertinei portbagajului (am roata de rezerva) As fi preferat-o retractabila (si cainele la fel :D) dar asta e. - Lipsa optionalului de haion electric cand am pus comanda (vad ca acum e din nou disponibil si pe modelele "mai de rand") Planuri de viitor - Jante mai aratoase pentru pneurile de vara (astea standard raman pentru iarna) dar tot pe 18 - Retrofit haion electric (sunt curios ce zic cei de la service) - Schimb ulei si filtru la vreo 3000 km - Schimb ulei si curatat filtru Haldex pe la 15000 km (am vazut ceva poze legat de cum arata acel filtru si voi insista sa se faca operatiunea asta) - Aflat exact ce e pe masina asta si detalii despre piese (m-a cam prins subiectul -- motor (cred ca e EA888 GEN4 cu filtru de particule, si fara injectia secundara multipunct - sunt curios cum va sta la capitolul depuneri de carbon) -- cutie (ar trebui sa fie DQ381 cu ambreiaje umede) -- Turbo -- alte componente importante Cam atat pentru moment. Daca apare ceva sau sunt intrebari, revin pe topic, iar daca nu la cat mai multi kilometri pe drumuri buna si fara evenimente!
    1 point
  7. Motoarele de 130 si 150 difera. Cel de 150 are alte interne, turbina geometrie fixa. Cel de 130 are turbina cu geometrie variabila, de asta si senzatia de lene, uneori. De asta am mentionat mai sus, ca poate cel de 150 ar fi mai potrivit ca alegere.
    1 point
  8. Din pacate nu se poate dezactiva din soft (cu VCDS sau altceva similar), se poate doar cu resoftare completa a ECU (iar in garantie, cred ca nu merita riscul). La viteza mare nu se simte trecerea, insa la viteza mai mica, se simte putin. Iar daca o iei putin mai din scurt, la un moment dat ai impresia ca raspunsul vine cam tarziu (daca esti in regim de doi cilindri si trebuie sa treaca in 4). De o vreme pun doar EVO 100 si parca se simte o mica diferenta, insa raman la parerea ca e ceva acolo in soft care trebuie inca "finisat". Pana la prima revizie nu ma agit, masina e ok per total. Legat de dezactivarea ACT fara resoftare, singura solutie este deconectarea fizica a actuatorilor, insa nu va mai functiona start-stop, cruise control si ramane martor aprins in bord, evident.
    1 point
  9. “Americanii care au avut mașini electrice au renunțat la ele” - titlu de stire tipic romanesc, demn de soc si groaza. Bun, acum ca clickbait-ul si-a indeplinit scopul si mi-a captat atentia, hai sa intru sa vad ce zice de fapt: “20% dintre americanii care au avut mașini electrice au renunțat la ele și au revenit la o mașină cu motor termic.” Hai sa reformulam altfel stirea: 4 din 5 americani care au avut masini electrice nu se vor mai intoarce la masini cu motor termic. Sau: 80% din americani nu vor sa mai auda de altceva decat de masini electrice. Altfel suna, nu? Aceeasi stire, mai multe variante de interpretare. Eu zic ca o rata de adoptie de 80% printre posesori pentru o tehnologie noua, nu-i rau deloc, din contra. Asta in conditiile in care autonomia ii cum ii , infrastructura ii cum ii, si masinile electrice inca nu sunt potrivite pentru toata lumea.
    1 point
  10. Sunt convins ca ai dreptate, doar ca look-ul...nu e ce trebuie. Oare nu exista o varianta mai decenta, ca "varianta de schimb", pt gen b8? Oare cele de B9 (rs) nu merg? Tot din plastic sunt, doar ca ceva mai mari. Pana la urma, tie trebuie sa iti placa.
    1 point
  11. Sunt semnificativ mai cool ca feeling, doar de look nu sunt 100% convins.
    1 point
  12. Niciodată n-am apreciat ad-ons-urile astea AM...ori sunt de la mama lor (ferrari, Alfa, etc) ori pas.
    1 point
  13. In general, nu. O sa isi faca singura ce are de facut
    1 point
  14. @burlaco,sper sa fie ok fisierul scos pt tine. TMBJJ9NPXG7035769.txt WVGZZZ7PZBD025453.pdf WVGZZZ7PZBD025453.1.pdf WVWZZZ3CZDE565813.pdf WVWZZZ3CZDE565813.1.pdf WVWZZZ3CZHE067076.pdf WVWZZZ3CZHE067076.1.pdf
    1 point
  15. Cu 25 Nm trebuie strans dar zice ca trebuie inlocuit dupa o demontare ......
    1 point
  16. Update time 1.5 luni, 4000+ km, niciun regret. Doar ce am trecut de 100k. Nu sunt ingrijorat de sanatatea bateriei, a fost folosita mult si bateria nu a avut timp sa stea la extreme. Azi am instalat piesele, pretul manoperei fiind aproape cat piesele…no comment, moving forward… Normal ca luase Popescu toate suruburile, mai putin cele de la suportii de etrier (las-o ba asa, ca merg alea vechi). Surpriza a fost ca fuzeta e mai groasa (duuuh) si e nevoie de suruburi mai lungi…problema rezolvata dupa vreo 60km cu uber… Masina arata cum trebuie, de-abia incape un deget intre roata si aripa si in fata si in spate. Mi-am dat seama ca e lasata destul de mult cand aproape m-am impiedicat la iesirea din masina. directia e mai precisa, insa pare inca destul de confortabila, nu am avut timp sa testez mai mult Probabil distantierii urmeaza mai incolo…10-15mm.
    1 point
  17. 1 point
  18. Nu uitaţi de ANAF, ei sunt mai interesaţi de lipsa bonului decât ANPC.
    1 point
  19. Bai oameni buni, stati asa...12000 ron o infoliere totala a unui coupe!?!??! ...facuta în halul asta? Imi pare rau...dar nu pot sa înțeleg asa ceva.
    1 point
  20. Tocmai, ca nu e un lux, poate va deveni. Deocamdata e cel mai ieftin mod de transport, cu 500-1000 de euro platiti pe o masina si ceva carburant, ai plecat. O mica parte a populatiei isi permite o masina electrica, deci pana la eventuale restrictii guvernamentale si suprataxare, masinile cu esapament vor fi preferate. Iar o legiferare brusca in sensul interzicerii lor va genera, in cel mai bun caz, pierderea alegerilor de cei care propun legea, apoi revolte generale. Ca noi suntem de parere ca cine nu-si permite o masina, sa mearga cu transportul in comun. IN unele zone nu ai posibilitatea, sunt sate izolate, sunt mijloace de transport insuficiente, insalubre, scumpe, la ore nepotrivite. LUX e sa ai masina electrica, in acest moment.
    1 point
  21. Eu recomand ulei original. Ultima oara am băgat Febi dar nu sunt multumit de el.
    1 point
  22. Mda... Dupa multe cautari si n telefoane, am renuntat si am comandat oglinda OE. 360 lei de la magazin independent caci dealerii VW vor 400.
    1 point
  23. Nu e calitatea sincroanelor, ci lipsa lor. Nu ai sincron deloc pe marsarier din proiectare. Da, va carai din cand in cand, dar nu e decat o problema de confort auditiv, nu freci cutia sau ceva. Asa e ea facuta, mai ieftinache ( desi in gama de pret sunt multe cutii fara sincron pe marsarier).
    1 point
  24. Pai daca e f. zgomotoasa in mers, la doctor cu ea.
    1 point
  25. Multumesc de raspunsuri. Deci asa functioneaza...e prima masina la care intampin treaba asta....asta si dacia 1310.
    1 point
  26. Asteapta 2-3 secunde cu ambreiajul apasat pana sa selectezi R.
    1 point
  27. Am mai auzit cateva persoane. Pornesti masina, astepti sa scada turatia, bagi in marsarier sa iesi din parcare si caraie.
    1 point
  28. N-are sincron pe marsarier cutia de viteza, incearca dubla debreiere ( calci ambreiajul, scoti in punctul mort, eliberezi ambreiajul, il calci iar, bagi in rever ). Daca face si asa zgomot, s-ar putea sa fie o problema.
    1 point
  29. Am mai citit pe forum ca ar avea legatura primele doua puncte enumerate mai sus cu senzorul de temperatura antigel. Nu cumva ala comanda si ventilatorul principal?Sa zic ca am pierdut freonul la demontarea motorului...ventilatorul din mijloc tot ar trebui sa plece,nu?Si chiar daca e frig afara.
    1 point
  30. Incantat sa vad motorul EA 888 evo 4 . Deeci , se vede ca disparut rampa de la injectia MPI , care era folosita in principal pt atingerea normelor de poluare inainte de montarea GPF , si ca efect secundar a fost curatarea supapelor de admisie ....Avem acum pe acest motor filtru de particule mai mare si lipsa MPI. Ciclul Budack a ramas pt ca acest motor, in aceasta varianta de putere , are montat sistemul AVS ( Audi Valvelift Sistem ) pe axa cu came care actioneaza valvele de admisie , inchizandu le inainte ca pistonul sa ajunga la Punctul Mort Inferior (acesta fiind ciclul Budack) Chiar deasupra chenarului desenat de tine in poze se observa pozitionarea celor 8 solenoizi care actioneaza AVS montat pe admisie. Pompa de benzina de inalta presiune vad ca are o alta forma ,deeeci este posibil sa lucreze la o presiune ridicata de la 200 la 350 de bari ca in cazul EA 888 evo 4 de performanta mai ridicata . De aici se poate trage concluzia ca si injectoarele sunt optimizate . din ce am mai scotocit dupa informatii , am inteles ca avem o rata de compresie marita de la 11,7:1 la 12,2:1 deci orientarea catre eficienta este vadita .... cosum optim la performante mai mult decat rezonabile.
    0 points
  31. Și tot de pe la americani: https://www.promotor.ro/masini-noi/eco/americanii-care-au-avut-masini-electrice-au-renuntat-la-ele-18856929
    0 points
  32. E gresit modul in care se pune problema si atunci ma intreb care este agenda reala a autoritatilor.. In primul rand, se taxeaza DETINEREA de masini vechi. Dar nu DETINEREA este sursa poluarii ci EXPLOATAREA. In al doilea rand, principala problema cu care ne confruntam in acest moment este incalzirea globala cauzata de emisiile de gaze cu efect de sera. Cel mai mult ne afecteaza emisiile de CO2 rezultate din arderea de combusitbili fosili. Dar cantitatea de CO2 ce rezulta din arderea unui litru de benzina sau motorina nu depinde de norma de poluare a masinii. Deci trebuie descurajat LITRUL de motorina / benzina...adica introdusa taxa CO2 in pretul combustibilului. Si eventual din banii incasati, incurajarea alternativelor...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!