Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2021 în toate secţiunile

  1. @andrei0241 Modelul din poze, 20” forged oem de RS7, nu gasesc acum poze mai detaliate dar arata criminal (sunt destul de concave). PS: va saluta Eric 😂 Paste fericit !🐰
    8 points
  2. Update time 1.5 luni, 4000+ km, niciun regret. Doar ce am trecut de 100k. Nu sunt ingrijorat de sanatatea bateriei, a fost folosita mult si bateria nu a avut timp sa stea la extreme. Azi am instalat piesele, pretul manoperei fiind aproape cat piesele…no comment, moving forward… Normal ca luase Popescu toate suruburile, mai putin cele de la suportii de etrier (las-o ba asa, ca merg alea vechi). Surpriza a fost ca fuzeta e mai groasa (duuuh) si e nevoie de suruburi mai lungi…problema rezolvata dupa vreo 60km cu uber… Masina arata cum trebuie, de-abia incape un deget intre roata si aripa si in fata si in spate. Mi-am dat seama ca e lasata destul de mult cand aproape m-am impiedicat la iesirea din masina. directia e mai precisa, insa pare inca destul de confortabila, nu am avut timp sa testez mai mult Probabil distantierii urmeaza mai incolo…10-15mm.
    7 points
  3. Revin cu inca un update. Am instalat kit full Maxton design - lip fata, lip praguri, lip laterale bara spate, eleron peste eleron (eleronception? 🤣) Am finalizat partea de evacuare (mai era ceva putin de sudat + vopsit tevile care intra in tips cu negru mat ... ca sa fie totul din acelasi film acolo "inauntru") Am montat suporti slim pe spate pentru placuta inmatriculare (dupa 2 ani cat am stat cu suportul de la dealerul din Germania.. lol) Voi mai reveni cu update-uri pe masura ce le "aplic" Nustiu cata dreptate ii fac pozele masinii, dar credeti-ma ca in realitate e porn 😍 Pun cateva poze, editate pe telefon, nimic "profi" .. astept sa termin toate treburile la exterior si apoi bag un photoshoot mai serios
    2 points
  4. @ShadoWzZ are full casco la daddy’s pocket insurance 😂
    1 point
  5. Fleece este codarea pentru AGM . In RO in comert nu exista binary-AGM si nici din fabrica nu este masina dotata cu asa ceva.
    1 point
  6. ... WVWZZZ3CZJE152658.pdf WVWZZZ3CZJE152658.1.pdf WVWZZZ6RZBY288660.pdf WVWZZZ6RZBY288660.1.pdf
    1 point
  7. Whaaaat? 1.54 eur bucata, minimum order 50 buc, adica 77 euro suruburile de plastic. + 35 euro transport. Total = 113 euro. Pt niste suruburi decorative de plastic. Ies mai ieftin cu facut filet si bagate suruburi de inox 😐 + adaugam un vopsit electrostatic 132 euro + inca atata diamond cut + lac. Reconditionatul lor ca de fabrica ajunge la prea mult pt ele. Aprox 300 euro. Hmmm
    1 point
  8. @burlaco,sper sa fie ok fisierul scos pt tine. TMBJJ9NPXG7035769.txt WVGZZZ7PZBD025453.pdf WVGZZZ7PZBD025453.1.pdf WVWZZZ3CZDE565813.pdf WVWZZZ3CZDE565813.1.pdf WVWZZZ3CZHE067076.pdf WVWZZZ3CZHE067076.1.pdf
    1 point
  9. Personal, dupa experienta mea cu acest motor ( poti sa dai putin in urma si sa vezi ce am intampinat cu el ), iti spun atat: ori fugi cat poti tu de tare de el, ori te pregatesti cu inca 2000-2500 de euro pusi deoparte pentru o reparatie capitala. Mai devreme sau mai tarziu, aceste motoare asa “sfarsesc”, ajung sa consume pana la 1l / 400-500km am auzit cazuri. Macar daca tot te bagi cu aceste motoare, cauta un 2.0 TSI, macar acolo stii ca ai un plus de putere si te mai impaci cu gandul ca bagi si in 2.0 TSI 2000-2500 de euro, dar acolo macar ai o alta putere ( 211 ps comparativ cu 1.8 TSI 160 ps ). Iti mai dau un sfat, daca vrei neaparat 1.8 TSI, cauta BZB deoarece BZB-ul nu ar consuma ulei din cate am inteles, este o generatie in urma comparativ cu CDAA ( Practic BZB este prima generatie de 1.8 TSI, iar CDAA este a-2a generatie de 1.8 TSI ( a-3a generatie nu stiu exact ce cod de motor are ). In principiu, daca vrei 1.8 TSI cauta BZB, dar grija mare, cum ai luat BZB-ul fugi direct cu el la un baiat bun sa iti faca distrbutia, deoarece prima generatie are probleme cu distributia. Ah! Era sa uit! Vezi ca BZB este euro 4, iar CDAA este euro 5 daca te intereseaza acest aspect.
    1 point
  10. Asta cauti ? https://www.titanium-touch.de/home.php
    1 point
  11. Noi avem ganduri bune sa stii, daia ne-am si loat un pic de tine, unii dintre noi, ca sa-ti transmitem energii pozitive, favorabile tie, asadar fi mai indraznet, cum adica speri sa se rezolve... Eu sper ca tu sa fii convins ca trebuie s-o rezolvi. Intr-un fel. Sau altul. Altfel n-o vei rezolva.
    1 point
  12. 1 point
  13. Chiar mi-a făcut cu ochiul noul I30 de la hyundai, N-Line Motor 1.5tgdi 160cp, Mhibrid, jante 18", pachetul N-line arata super, dotata cu "detoate" aprox. La un preț cu discont de vreo 18600e. Eu zic ca fata de concurenta(nu neapărat VAG) e un Best deal!
    1 point
  14. Trebuie sa intelegem ca exista si alte masini bune, la pret mai corect ( hmm... pret realist ) decat VAG.
    1 point
  15. @zidanne stiu, nici nu m'as uita la VAG daca ar fi sa'mi iau o masina noua. I30'ul ala fastback mi se pare ce trebuie ; ieri si'a luat un coleg noua mazda 3 sedan, 2.0 122 cp parca, automat, cu dotari foaarte bune, la 20600 pret final dupa rabla si discounturi ; daca treci peste faptul ca e aspirata ( dar si fiabila ), este o alegere super. Momentan, in topurile de vanzari lunare se mentin crossoverele de buget
    1 point
  16. Alea nu prea costa 20k euro oricum ai da-o. Hai sa revenim, tocmai pentru ca suntem atat de diferiti exista atatea variante pe piata. Sa afirmi sus si tare ca masina x e mai buna decât masina y e o pierdere de timp. Toti cunoscutii mei care au japoneze/asiatice sunt mega extra multumiti de ceea ce au primit pentru banii dati. Nu pot spune acelasi lucru despre posesorii de nemtoaice.
    1 point
  17. Ma bucur pentru tine, acum sa vedem si cat va tine. Toti vrem soutii din astea minune, dar din pacate istoria ne invata ca o problema hardware nu prea o poti drege din software.
    1 point
  18. Nu e ca si cum la reprezentanta lucreaza super experti care despica firul in patru pentru fiecare problema. In general la reprezentata sunt focalizati sa iti rezolve problema (de multe ori nu reusesc sa faca nici asta) nu care e cauza ...
    1 point
  19. Este normal pentru orice motor, poate sa aibe si 10 cilindri. Parca nu ati mai vazut masini in viata voastra. Ce masina poate sa mearga perfect imediat dupa pornire? Si la masinile cu carburator aveai soc (manual sau automat) care obtura admisia aerului si obliga motorul sa traga mai multa benzina. Motorul mergea mai turat si inecat pana se incalzea. Masinile moderne au sonda lambda si pot regla amestecul dar aceasta nu merge cat timp este neincalzita si in consecinta la pornire motorul merge in open loop. Ignora orice date primite de la sonda si functioneaza dupa o harta prestabilita. In functie de temperatura motorul sta mai turat sau nu. Nu inseamna ca cu cat este mai frig sta mai turat. Pe ger nu sta turat pentru ca nu este sanatos sa se tureze cu uleiul congelat. Din 1992 conduc dar nu am vazut in viata mea o masina care sa mearga in primele secunde de la pornire la fel cum merge la cald. Cilindrii sunt reci, se injecteaza mai multa benzina, benzina se condenseaza pe pereti, uda bujiile, piesele nu sunt dilatate, etansarile sunt imperfecte. Turatia crescuta poate fi si de la 'Load management" adica de la consumul de curent si starea de incarcare a bateriei. In cazuri rare masina este intr-adevar defecta, mai precis senzorul de temperatura da informatii eronate si un motor cald de ex. este pus sa functioneze ca unul rece.
    1 point
  20. Odata cu masina primesti si un manual in care scrie despre rodajul masinii. Manualul trebuie citit. Pe scurt, 1500 Km nu depasesti 3/4 din turatia maxima admisa si nu apesi acceleratia la maxim.
    1 point
  21. La 30000 km merg la Skoda si il schimb, este uleiul din fabrica, (am citit ca altii schimba uleiul si la 7-8000 km, parerea mea ca sunt bani aruncati, dar fiecare face ce vrea cu masina proprie) apoi il schimb acasa( am garaj utilat si unchi mecanic auto) la 45000 km(kilometrajul mașinii) si la 60000 km voi merge din nou la Skoda si tot asa Asa am facut si cu masina de firma, la 30000 km primul schimb, apoi din 20000 in 20000km, conform sefului de parc auto uleiul de fabrica este net superior celui utilizat in reprezentante, la fel si cu anvelopele: cele care au echipat masina din fabrica au tinut lejer 100000km, urmatoarele au ajuns la limita dupa 70000km
    1 point
  22. Am achizitionat un golf cu motor de 1.0 110 cai,trage destul de bine,simti ca nu ti trebuie mai mult,mai ales pt drumurile noastre.Am lucrat ls o firma de rent a car,am mers cu toate masinile posibile si opel,ford,renault sau altele care ii sunt rivali sunt sub golf.Asta este parerea mea.
    1 point
  23. @BeciAcustic @SwatKat veniti de luati luminaaaaaaa https://imgur.com/a/XBjWLWQ Asta e cea mai… light oferta pentru DKZA. Undeva in manualul de mentenanta zice asa https://imgur.com/a/VbTdh3r 2 ani sau 60.000km tre sa schimb serviciul de incarcat imagini ca imgur face fite ;))
    0 points
  24. De preferat sa faci un drum de minim 1.000 km fara oprire si in regimul de condum descris anterior de Ebi. Daca poti faca 2.000 km mai bine! Ata este distanta de parcurs pentru rodajul corect al motorului.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!