Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.04.2021 în toate secţiunile
-
Salutare! Ieri am reusit sa-mi ridic de la dealer jucaria in culoare Magnetic Tech si jante standard. I-am zis baby beast ca nu e "fully grown" cu 310 CP 😀 Per total nu regret achizita - chiar si condusa "pentru rodaj" mi-a oferit cateva zambete deja. Abia astept sa treaca primele mii de km sa vad cum se simte in largul ei. Timpul de livrare a fost foarte scurt - 6 saptamani - si m-a cam surprins dar totul s-a rezolvat in final. Experienta cu delerul a fost... ok sa zic, dat fiind conditiile actuale. Singura treaba care nu mi-a placut a fost ca masina a venit cu 50km la bord si o viteza medie de 13 KM/h. Justificarea a fost ca "asa a venit din fabrica, am mai primit masini cu motor 2.0 si au venit la fel". Bineinteles ca vre-un document cu cat a iesit din fabrica nu s-a gasit (nu ca-mi faceam iluzii) dar In fine, masina nu avea vreo urma de praf / utilizare in interior, iar pe exterior n-am observat nimic iesit din comun, avea si toate dotarile comandate asa ca am semnat si asta e... Plusuri - tinuta de drum si feeling-ul - aspectul (duh :D) - Travel Assist + ACC - in oras/drum cu prioritate intins e minunat cand ai o masina in fata. Cand nu, e mai complicat cu curbele intrucat nu poate aprecia corect schimbarea de directie si sa franeze in mod adecvat (sau cel putin nu m-am simtit eu ok cum franeaza, si n-am vrut sa-i incerc limitele). Oricum, nu e marketed ca self driving - Bordul minimalist + infotainmentul (mie unul nu mi se pare greu de utilizat, sau ca porneste greu) - sunetul motorului (mie imi place cum suna, putin infundat, nu ascutit/strident) Neutru - scaunele putea fi putin mai comode (le am cele normale si nu le-am incercat pe cele sport). Imi plac ca sunt inguste dar la confort sunt asa si asa (dar clar peste masina din 2008 avuta inainte) - Volumul portbagajului (dar stiam in ce ma bag) - Sunetul standard e ok pentru mine, cine e mai pasionat de muzica poate va vrea optionalul cu subwoofer si difuzoare extra. - Evacuare ascunsa, simpla (am sperat sa fie dubla ca la VZ dar asta e) - Probabil trebuia sa pun DCC - am o vaga impresie ca masina de test (1.5 TSI) avea asa ceva. In fine, nu-mi displace suspensia standard (ce mi se pare axata mai mult pe sportivitate decat comfort) dar cum drumurile nu sunt intotdeauna ca-n palma, ma gandesc ca totusi ar fi fost util. Maybe next time Minusuri - Spatiul de depozitare pentru telefon foarte mic. Poate trebuia sa comand wireless charging-ul, nu ca am telefon care sa suporte asa ceva sau voi cauta neaparat pe viitor, dar mi se pare ca spatiul de depozitare se mareste putin. Fara optiunea asta, telefonul meu abia incape, iar daca e conectat prin cablu, mufa se va sprijini de margine, ceea ce e cam nasol - Cup holderele din fata obstructionate de cotiera - Android Auto non-wireless, dar asta poate se rezolva cu un update de soft pe viitor - Zero loc pentru depozitarea copertinei portbagajului (am roata de rezerva) As fi preferat-o retractabila (si cainele la fel :D) dar asta e. - Lipsa optionalului de haion electric cand am pus comanda (vad ca acum e din nou disponibil si pe modelele "mai de rand") Planuri de viitor - Jante mai aratoase pentru pneurile de vara (astea standard raman pentru iarna) dar tot pe 18 - Retrofit haion electric (sunt curios ce zic cei de la service) - Schimb ulei si filtru la vreo 3000 km - Schimb ulei si curatat filtru Haldex pe la 15000 km (am vazut ceva poze legat de cum arata acel filtru si voi insista sa se faca operatiunea asta) - Aflat exact ce e pe masina asta si detalii despre piese (m-a cam prins subiectul -- motor (cred ca e EA888 GEN4 cu filtru de particule, si fara injectia secundara multipunct - sunt curios cum va sta la capitolul depuneri de carbon) -- cutie (ar trebui sa fie DQ381 cu ambreiaje umede) -- Turbo -- alte componente importante Cam atat pentru moment. Daca apare ceva sau sunt intrebari, revin pe topic, iar daca nu la cat mai multi kilometri pe drumuri buna si fara evenimente!7 points
-
4 points
-
Vom trai cu regretul si tinem minte lectia pentru data viitoare. Ma bucur ca sunt oameni priceputi la asta, dar la costul respectiv la piese, hmm, mai bine ii iau sotiei incaltamine cu toc mai mare, sa ajunga sa-l inchida si primesc si reputation bonus points2 points
-
Atata timp cat la extremitatile barilor s-a taiat folia la fata(ca sa nu mai dea barile jos ca cica merge si asa), taiata si stramb, la capota deja s-a dezlipit folia din mai multe motive, unul fiind rezerva de doar cativa milimetri pe interior, am iesit total din detailing auto... S-a intrat in golaneala avand in vedere pretul incasat. Eu nu-l felicit absolut deloc pe proprietar. Nu am de ce in aceasta cauza. Empatizez cu el ca sa-si rezolve problema, dar de felicitat, eu cel putin nu am de ce.2 points
-
Vad ca esti din Bucuresti, cei de la DCM/Custom Tuning (probabil ca fac reclama, dar aia e) erau ocupati? Cum sa dai 12000 lei unora de care nu a auzit nimeni, doar ca au facut si ei saracii un S si un Bentley?? Sper sa-ti recuperezi cumva banii sau sa refaca lucrarea cum trebuie (desi ma indoiesc), dar cand esti dispus sa platesti atat si tu alegi primu' atelier de iti iese in cale.. meh2 points
-
Mic update - Masina a ajuns la 28.000 de km. Am intampinat o mica problema cu senzorul de la antigel, imi arata ca temperatura motorului trece de 90 de grade. Din pacate asa cum am spus si acum cateva luni sunt foarte dezamagit de calitatea interiorului.. in ultimele 2 luni mai multe plastice au inceput sa faca un zgomot mult mai mare decat era inainte. Daca in urma cu 4 luni aveam in gand sa o schimb cu un Audi Q2.. in umbra ultimelor probleme am luat si hotararea finala sa fac acest pas. Astfel ca acum 2 saptamani am lansat comanda pentru noul Q2 facelift, am o perioada de asteptare de 5 luni, astfel ca T-Roc-ul va mai ramane in posesia mea pana atunci... sper ca in urmatoarele luni cat il voi mai detine sa nu ma trezesc ca o sa imi cada de tot bordul :)).2 points
-
Revin cu inca un update. Am instalat kit full Maxton design - lip fata, lip praguri, lip laterale bara spate, eleron peste eleron (eleronception? 🤣) Am finalizat partea de evacuare (mai era ceva putin de sudat + vopsit tevile care intra in tips cu negru mat ... ca sa fie totul din acelasi film acolo "inauntru") Am montat suporti slim pe spate pentru placuta inmatriculare (dupa 2 ani cat am stat cu suportul de la dealerul din Germania.. lol) Voi mai reveni cu update-uri pe masura ce le "aplic" Nustiu cata dreptate ii fac pozele masinii, dar credeti-ma ca in realitate e porn 😍 Pun cateva poze, editate pe telefon, nimic "profi" .. astept sa termin toate treburile la exterior si apoi bag un photoshoot mai serios2 points
-
Nu trebuie sa te certi cu nimeni. Daca n-ai primit bon fiscal e si mai simplu. Problema ta e ca si rezolvata. Setul de poze il anexezi la plangerea online adresata ANPC. Asta dupa ce in prealabil incerci o negociere in scris cu cine ti-a facut lucrarea. In scris sau prin mesaje telefonice, scoase la print si anexate cererii catre ANPC. Vei vedea ca la cum arata pozele problema ta se va rezolva intr-un fel. Eu as cere banii inapoi ca s-ar putea sa nu o poata face asa cum trebuie. Folia aceea trebuie incalzita cu tot felul de generatoare de aer cald inainte de aplicare pe suprafete curbe, se poate taia pe masina, insa cu mare grija si sa fie lasat rezerva ca sa prinda si pe interior ca sa nu se dezlipeasca. E o intreaga arta, insa mie mi se pare foarte scumpa interventia pt rezultatele finale indiferent de cat de bune ar fi. Jetul de apa de la spalatorie e killer pt asa gen de lucrare. Asadar, da-le in scris ceea ce vrei, si mai apoi urmeaza caile legale. E o suma destul de mare ca s-o lasi asa.2 points
-
Va salut ! Dupa aproape 1 an si jumatate de la achizitie am hotarat sa va prezint si cea de a 2 a masina.. dupa T-Roc. Este vorba despre un Arteon Elegance 2.0 TDI, DSG. Ca si dotari optionale are : - Car Net “Guide&Inform” si Security Service - Carlig remorcare cu functie electrica de deblocare - Drive Net - Functie masaj scaun sofer - Jante aliaj usor ,,Chennai” pe 19 - Trapa din sticla actionata electric - Park Asisst, side assist inclusiv Lane Assist, Emergency assist , trafic alert si traffic jam - Active info Display - Pachet Easy Open/Close cu functie safelock -Parbriz incalzit cu reflexii radiatii infrarosu - Privacy Glass - Rear View Camera - Sistem de navigatie Discover Pro - Tapiterie piele Negru Alcantara Va las si cateva poze de cand era noua1 point
-
1 point
-
@SwatKat e 180-200 filtrul si 100 manopera. Cum crezi ca se intretin pipitele alea din reprezentante? Aircare inseamna ca ai un senzor care masoara calitatea aerului de afara si decide sa porneasca recircularea (era ceva 1/4, 1/2, 3/4 sau total)… trebuie sa caut SSP-ul. E ceva din 2004-2006. Filtrul de polen e ceva normal… 50 de lei cu tot cu polifenol.1 point
-
Iti multumesc pt precizarea cu BMS-u, mi se parea foarte ciudat ca sa fie responsabilizat clientul ca a mers prea putin cu masina. In opinia mea bateria trebuie sa satisfaca si acest ritm, adica n-o sa mergi acuma cu masina chiar daca nu ai nevoie de frica ca-ti imputa bateria...1 point
-
ODO 42460 km Montat roti de vara. Mi s'au parut evident mai zgomotoase decat cele de iarna, deci posibil sa se mai fi intarit cauciucul si asta sa fie ultima lor vara (sunt cu DOT de 2017, parca, masina fiind ridicata in ian 2018)1 point
-
Noi avem ganduri bune sa stii, daia ne-am si loat un pic de tine, unii dintre noi, ca sa-ti transmitem energii pozitive, favorabile tie, asadar fi mai indraznet, cum adica speri sa se rezolve... Eu sper ca tu sa fii convins ca trebuie s-o rezolvi. Intr-un fel. Sau altul. Altfel n-o vei rezolva.1 point
-
Multumesc tuturor pentru cuvinte, unele de lauda, unele de suparare, si altele din care am ce invata. Am studiat piata inainte, am vb cu mai multe companii de detailing, unele au raspuns, altele nu. Am vazut ca multi au zis ca, ce caut in Constanta, aici locuiesc de anul trecut cu munca, dasta am si ales un detailer local fiind si pe drumul intre acasa-munca dasta am spus ca a fost convenabil pentru mine. Eu am sa il sun saptaman viitoare sa vedem ce si cum. Sper sa se rezolve Va urez Paste Fericit!!! Si sa ne auzim cu ganduri bune 👍🏻1 point
-
Mie mi se parea scump sa am blocati 30 de lei la Renovatio, dapai 150. Daca era tara impanzita de ei, mai ziceam dar sansele sa nimeresc pe langa o statie de-a lor nu sint prea mari la mine. Am incercat sa imi fac cont din aplicatie sa vad cum e dar tre sa cotizez imediat cu 150 de lei.1 point
-
Ai trecut destul de usor peste cei 50km din bord. In rest, drumuri bune!1 point
-
Legat de retrofit la haion electric, doar piesele te duc peste 1000-1500€. Baietii in reprezantante nu se baga dar sunt oameni priceputi la MQB pe forum (se aude @sabinx ?) La culoare ma uitam si eu la gri quatz dar velvet red… :))) Eu regret ca n-am pus DCC… era util.. mai faceam si eu o piatra la rinichi. Asa, n-am sanse.1 point
-
Azi am primit de la dealer VIN-ul. Am plătit avansul pe 8 martie. Estimare de livrare jumătatea lunii mai.1 point
-
@zidanne Pai vezi, am vrut sa evit problemele cu drepturile de autor Merci! Cu inaltimea o iau ca pe un compliment, la ce drumuri am in zona, e ce trebuie. Daca-ti place sa fii aproape de drum, se lasa scaunele foarte foarte jos. De grea, mda, putea sa tina o cura de slabire, dar nu se simte "grea" pe drum. De gri nu mai zic, culorile sunt destul de anoste, sau mate (si eu unul nu m-as baga la culori mate). Arata mai bine in relaitate decat in poze, spre un albastrui, dar poate mi se pare doar mie1 point
-
Si eu tot astept sa mearga la MTM sa ii puna softul si sa revina cu pareri. Din ce am mai auzit, cresterile sunt mici, dar poate el va fi mai norocos1 point
-
ANAF este interesat de lipsa bonului fiscal insa nu e interesat in problema lucrarii prost executate. Insa bineinteles ca ar trebui sesizat si ANAF-ul, sa-l prinda incrucisat pe bagabontul ala care prosteste lumea... Eu sunt comerciant din 1985 si pot sa spun ca nu conteaza cum e clientul, moale sau tare, daca te respecti ca si comerciant, apoi trebuie sa faci lucarea calitativ daca pretul incasat o permite. Si aici o permitea. Si daca pretu nu o permite, ori nu o faci, ori il informezi despre cam cum o sa iasa. Dupa parerea mea, acest gen de lucrari, executate ca lumea insa, se preteaza la masinile foarte scumpe, atunci cand esti maniac cu protectia vopselei sau cand vrei sa-i schimbi culoarea... Altfel, se foliaza doar partea din fata ca protectie impotriva pietrelor... Eu am avut un Renault Velsatis care avea din fabrica foliata partea din fata a capotei pana jos la spoiler, insa era atat de bine aplicata ca de abia dupa cativa ani in jurul siglei incepuse putin sa se scorojeasca folia...1 point
-
La suma asta si la asa rezultate eu dupa un eventual esec al ANPC-ului m-as fi adresat instantei. Insa tot eu n-as fi apelat la aceasta procedura deoarece nu cred ca sunt inca bine specializati in asa ceva, e o munca foarte migaloasa, folia tre sa fie de calitate, mana de lucru tre sa fie super calificata si nu stiu daca aceste conditii se indeplinesc la centrele noastre de detailing. Probabil da, la unele, insa eu nu as avea incredere... A si inca ceva: daca stai prost cu banii, apoi las-o mai moale cu asemenea incercari de finete, lasa masina asa cum e pana te restabilesti financiar, chiar daca asta va dura ani si ani... Sunt foarte putini cei care au avut bani din prima la tinerete... Nu e o rusine asta, ba chiar devine o onoare dupa ce te redresezi financiar... Nu vreau sa par moralist, nu vreau sa te mai supar si eu, insa poate tragi ceva concluzii din experienta asta si-ti va merge mai bine pe viitor. Parerea mea. A, si in niciun caz nu te resemna. Lucrarea asta se numeste facuta la bulelala, in limbajul celor care au facut-o... Lupta pt rezolvarea problemei, ori banii inapoi, ori masina facuta asa cum trebuie. Asta e primul pas pe care tre sa-l faci ca sa-ti mearga bine pe viitor. Vei vedea ca stilul de luptator iti va aduce si bani mai multi in viata.1 point
-
Bai oameni buni, stati asa...12000 ron o infoliere totala a unui coupe!?!??! ...facuta în halul asta? Imi pare rau...dar nu pot sa înțeleg asa ceva.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Etrierele sunt gata. Discurile sunt luate si ele (350mm, de Mercedes ML). In 2 saptamani maxim, sper sa fie sus tot kitul. Daca tot fac operatiunea asta, am zis sa mai fac o treaba, si anume sa dau cu un mastic de la CTK pe contra-aripi. Are doua roluri: 1. Protejeaza de rugina 2. Insonorizant(reduce mult zgomotul produs de amortizoare si anvelope). Zgomotul este oricum redus mult de la insonorizarea interiorului.. Sunt curios dupa ce pun masticul asta ce diferenta mai poate sa faca. Revin cu feedback curand !1 point
-
Dupa un an si jumatate si aproape 19.000 de km revin cu un update. Masina este excelenta atat pentru oras cat si pentru mici excursii. Insa.. tocmai ce am decis sa o pun la vanzare.. si sa ma indrept spre ,,sora “ ei mai premium.. si anume Audi Q2. Calitatea materialelor de la interior m-a dezamagit.. pe unde te uiti vezi numai plastic dur si ieftin... dupa un an si jumatate am inceput sa am probleme cu plasticul din bord.. acesta s-a dilatat si a inceput sa scartie in timpul mersului. Personal am luat masina pentru ca m-a incantat la inceput si nu m-am asteptat sa fie asa de proasta calitate materialele din interior.. insa am observat ca aceasta este tendinta vw acum... asa ca am hotarat ca este nevoie de un upgrade spre ceva mai premium.1 point
-
Am revenit dupa ceva timp cu rezolvarea problemei cu pornirea dupa ce masina sta in soare. Dupa multe cautari si verificari, este vorba despre valva de control a vaporilor de combustibil din spatele filtrului de aer. In timp memmbrana din valva se rupe/gaureste si la cald benzina se vaporizeaza si practic inneaca motorul cu vapori. Se schimba foarte usor si are o mufa cu 2 fire. Mai am una de rezerva dar are alta mufa , pentru ca nu stiam exact care se potriveste.1 point
-
O sa ma uit si eu zilele viitoare cand revin acasa cat a fost la Buc filtrul de polen. Parca nu am vazut totusi 200 lei pe factura. Si ar trebui sa fie tot ca la tine, ca masina are Aircare. Doar daca au pus la service ceva “mai prost”...0 points
-
Sunt de acord in totalitate cu toti colegii care au spus ca este execrabila calitatea lucrarii, si nu stiu cat a lucrarii totale, cat mai degraba a aplicarii foliei de protectie ; pt ca nu ne putem pronunta chiar asa aspru referitor la celelalte aspecte pana nu o inspecteaza cineva cu o lampa profi..dar as avea si eu doar o curiozitate..de ce va tot legati de suma ? vorbim in cunostinta de cauza ? si daca da, cum va raportati voi la operatiile care s`au facut asupra masinii ? asa cum a spus si proprietarul, preturi a mai cerut si in alta parte...si din experienta mea, v`as spune ca lucrurile stau cam asa : - detailing exterior profi -> ~2k lei daca necesita 3step + corectii - detailing interior -> ~ 1-2k lei - detailing motor -> ~ 0,5k lei - aplicare protectie ceramica -> in functie de produsul ales, poate ajunge la 1,5-2k lei - aplicare folie de protectie integral -> ~ 3-4k lei - polis faruri + stopuri - demontare elemente sau alte chestii conexe, mai pui si pe acolo ceva Facem un calcul ? Cine crede ca detailingul se face usor sau ca ar trebui sa coste 1/2 din suma pe care a platit`o colegul, il invit sa investeasca el in scule profesionale si mai ales in produse de calitate ; eu daca ii cer unui prieten apropiat 500 lei sa ii aplic un 3in1 si o decontaminare cu argila si ii spun ca ii iau 500 lei si ca ma muncesc 6-8 ore la masina lui, spune ca e mult...in conditiile in care produsele ma costa ~ 300 lei... produse decente... Felicitari proprietarului pt alegerea de a`si intretine masina exemplar, pt ca este un exemplar deosebit ; a avut oleaca de ghinion, dar eu sper ca se va rezolva pe cale amiabila ( aka garantie ) acele elemente infoliate prost. Cu siguranta dezamagirea este cu atat mai mare cu cat ne raportam la suma totala platita... dar aceasta suma NU a fost platita doar pt o infoliere !!!0 points
-
Masinile 4x4 au alt portetrier . Distantierele de 6mm se pun doar daca folosesti portetrierii de 4x4 pe masina cu tractiune fata . Unghiul bratelor portetrierului difera si fara distantiere lovesc in disc0 points
-
Ai computer de bord....vezi consumurile, etc? Dacă da, ai nevoie de ce ti-a scris spido. Daca nu ai, trebuie inlocuit si calculatorul de coloana. 2006....type 2, midline.0 points
-
Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine. Pacat ca e diesel, dar sper macar ca ai luat motorul de 190 HP si automata. Eu sincer nu inteleg masina asta, dar pentru cei care vor un look diferit fata de Passat este o varianta de luat in calcul.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00