Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2021 în toate secţiunile

  1. Ei bine, masina a iesit de la detailing. Sincer sunt destul de nemultumit de servicii asa ca nu il voi lauda/recomanda pe cel care le.a facut deoarece trebuie sa refaca anumite chestii din lucrare. Va las si cateva poze facute de mine cu telefonul, am vrut sa fac o sedinta profi dar cel cu care am vorbit a avut treaba fix in ziua in care sa ne vedem pentru poze si stabilisem ziua cu o saptamana inainte. 😂 numai ghinioane in ultimul timp. A da si astazi i.am facut si un dyno. Au iesit 360 hp si 510 nm. Destul de mult peste ceea ce zice fabrica. Abea astept acum sa ajung la mtm dupa care voi reface dyno 🤩
    7 points
  2. Doar o mentiune. Inspectia e una, revizia e altceva, in acceptiunea Vw/Skoda/Seat/Audi
    4 points
  3. Am reusit in weekend sa ii schimb rotile cu alea de vara - cu ce ar fi venit ele daca nu imi ajungea iarna. Adelaide pe 19".
    4 points
  4. La 20k pt masina noua eu vad asa lucrurile: Vrei manuala: sedan/hatch: Skoda Octavia 1.5tsi, Mazda 3 2.0 benzina aspirat suv: Hyundai Tucson 4x2 1.6l 150 cp suv: Dacia Duster 4x4 1.3 tce Vrei automata: sedan/hatch: Toyota Corolla 1.8 hybrid, Hyundai Elantra 1.6 Toate vor fi compromisuri si nu poti avea masina buna la toate. Dar poti avea masina buna pt nevoile tale Ori castigi la dinamica, ori la consum, ori la fiabilitate, ori la utilitate/spatiu.. Sigur, daca mai pui 2-3k apar alte variante. Doar ca pentru multi dintre cumparatori nu se aplica vorba "cum ai pus 20k, mai pui 3k'', pentru ca de obicei efortul il reprezinta cei 20k, nu cei 3k.
    3 points
  5. Azi mi-am facut drum pe la Balotesti si am luat material... Cu gandul la stalpii B,l-am luat pe cel mai subtire. Am inceput cu stalpii si cu adezivul de tip spray... Nu stiu cum a mers la unii dar mie nu mi-a placut nimic la el...bine ca nu am luat mai multe tuburi si am incercat prima data cu ce aveam deja... Bineinteles ca in incercarile mere am "stricat" un stalp A si un B...urmeaza maine sa vad cum le curat... Am gasit totusi in magazie o cutie de prenandez de la Bizon. Se aplica mult mai usor si o idee mai uniform... Amintindu-mi discutia cu @mad_kat am inceput cu B-ul...acela fiind curiozitatea maxima.Dpmdv lucrurile au mers chiar ok. Nu au iesit perfect dar macar nu au materialu jupuit pe ele:))
    3 points
  6. Intr`un buget maxim de 20K iei un i30 fastback 1.5 160cp t-gdi mild hybrid automat 7dct ( @Rave ), o kona, o octavia, o vitara, un puma, un ceed, o elantra, un megane, un 308, un 2008, un focus, un juke, un qashqai ( daca mai pui 1-2k )...poate si altele...imi scapa mie ceva ? a, poate faptul ca nu poti cumpara un VAG decent ( exceptand clasa mica )...
    2 points
  7. Nu eram eu.. uite o poza la soare dupa ce am "inegrit plafonul" Intamplator a parcat langa a mea un RS gen precedenta pe albastru. Alaturi mai e un CC TSI care e la prima mana
    2 points
  8. Alea nu prea costa 20k euro oricum ai da-o. Hai sa revenim, tocmai pentru ca suntem atat de diferiti exista atatea variante pe piata. Sa afirmi sus si tare ca masina x e mai buna decât masina y e o pierdere de timp. Toti cunoscutii mei care au japoneze/asiatice sunt mega extra multumiti de ceea ce au primit pentru banii dati. Nu pot spune acelasi lucru despre posesorii de nemtoaice.
    2 points
  9. Pe ultima coloana din poza atasata puteti vedea realitatea, pretul final, suma de pe factura impartita la consumul de energie activa, pe care il platesc cei care opteaza pt. furnizor Hidroelectrica, de exemplu. Cei care platesc mai mult, nu platesc din cauza zonei ci pentru ca au optat pentru un furnizor de energie mai scump (sau n-au optat pentru alt furnizor si au ramas la tarifele implicite "Furnizor de Ultima Instanta" ale furnizorilor, care sunt cele mai scumpe tarife). Oricine din toata Romania poate opta pentru orice furnizor din toata Romania. Asta influenteaza coloana "Energie activa" din tabel. Coloana "Tarife reglementate" este singura care variaza in functie de zona geografica.
    2 points
  10. ODO: 133.000 Hello! Am revenit dupa ceva perioada de inactivitate. Nimic nou cu masina, am pregatit-o de vara si merge exemplar. A trecut printr-o revizie si schimb de bujii + bobine (de data asta am mers pe OEM, 07L 905 115B). Pe 3 e programata la detailing interior, motor si exterior (+tratament ceramic), abia astept s-o vad Drumuri bune!
    2 points
  11. O spalare de weekend unde am incercat si ceva produse Sonax pentru caroserie si jante.
    2 points
  12. Casco e f scump. Eu am achitat integral dupa 2 ani masina tocmai pentru a scapa de 330 euro/ 3 luni si am trecut la 1600 ron/12 luni Oricum, din punctul meu de vedere e de admirat ca reusesti sa tii evidenta tuturor cheltuielilor, mai ales cand vezi totalul crescand
    1 point
  13. Pai e oarecum normal, sincer chiar nu inteleg cum EA288 a fost considerat un motor "curat" din moment ce a fost proiectat si lansat inainte sa fie prinsi cu mata in sac. Dar pentru EA288evo chiar ar fi o mare surpiza sa aflam ca duce mostenirea mai departe . Greu de crezut tinand cont ca e un motor lansat in 2020 si ca ar fi destul de greu sa pacaleasca testele de tip RDE - Real driving emissions.
    1 point
  14. Scum domne scump, mai bine mergi cu Spark 😃. Pe langa toate cele pe care le-ai omis daca mai iei in calcul si devalorizarea masinii ...
    1 point
  15. Un rezumat dupa 22000km si 2 ani. Aici intra carburant, revizii si diverse accesorii.
    1 point
  16. Gata cu stalpii...Maine daca am dispozitia necesara ma apuc de plafon. Pe la ultimii stalpi am mai prins putina indemanare si au iesit putin mai bine. Daca nu era asa greu de curatat ii refaceam pe cei care i-am facut primii dar deja o dam in arogante:)) Desi par pusi la uscat...este printre putinele locuri safe la mine in atelier
    1 point
  17. Bine, eram ironic. CAm scump pare, dar astea s preturile
    1 point
  18. Filtrul acela de polen o fi avand si ceva particule de aur prin el?
    1 point
  19. Incearca sa dai si spray degripant la actuator, poate se va misca mai usor tija, daca in rest e bun
    1 point
  20. @bgd_b92 Cu Mazda 3 sedan am facut eu in 2018. Si atat de mult mi-a placut incat mi-am luat octavia @andrei0241 puse una langa alta, Octavia e cu vreo juma de metru mai lunga. Cam iese din clasa lu i30 si se duce spre i40. tras de par i30-ul il compari Scala. Comparatiile se fac pe oferte de la dealeri, nu pe configuratoare. Numa' zic. Ca a mea Octavia era 30 pret de lista si am luat-o cu mai putin de 25. De mii.
    1 point
  21. VW ID.3 OCU restart Error: After making the vehicle ready to drive, "Connection status is being loaded ..." then "The connection status could not be loaded." According to the HMI (Center Display), no cellular network is available. However, the LED near the SOS button lights up green. Description: the HMI (Human Machine Interfaces) can no longer establish a connection to the OCU (Online Connectivity Unit). The reason is a communication crash. This can be remedied by restarting the OCU. The following steps are carried out by the specialist workshop (instructions without guarantee) Step-by-step instructions: 1. Keep the key at least 5 meters from the vehicle. 2. Leave the HMI deactivated if possible (do not sit on the driver's seat) 3. Open the fuse box in the driver's area on the left and locate fuse 19. (2nd row, 3rd fuse) 4. Pull out fuse 19 5. Wait 20 minutes (since the OCU after an emergency and battery disconnection can still be used for a certain time) 6. Replace the fuse after 20 minutes. 7. Close the fuse box again. A connection between HMI and OCU should now be possible again. Am urmat pasii de scrisi aici.
    1 point
  22. Exact... Iar jetul devinde strat gros si nu stiu cum a fost materialul folosit de voi dar al meu fiind buretele mai subtire necesita mai multa atentie in sensul ca daca tii apasat intr-un punct buretele este imbibat de adeziv imediat si ramane urma punctului/degetului. Sunt niste chestii pe care le intelegi numai daca faci treaba asta In teorie totul e simplu si mege bine :))
    1 point
  23. @yeeeeman 1.6 123CP la 6500rpm si 153Nm la 4500 rpm. A sunat anul 2004... cica a pierdut brosura de la Logan 1.6 16V. MPI. Vorbind strict de motorizare. Prima data am condus masina asta in 2011. In Bahrain. Avea vreo 15.000 de km. Tot full. Aproximativ acelasi motor si tot cutie automata (nu stiu daca convertizor sau CVT). Nimic special de raportat. Bine si tara era cat un judet din Ro. Cam incepuse sa troncane dar la ce servisare aveau baietii...
    1 point
  24. Din ce zice, nu ii place cum pulverizeaza ... "dar arunca un jet...nu o perdea cum ma asteptam"
    1 point
  25. Nu, nu conteaza deloc "foarte mult". Si nu e nici o diferenta intre Pipera si Bucuresti. Sunt la acelasi operator de distributie. Pretul pe care-l platim la final este compus din: Pretul energiei - oricine poate sa aleaga orice furnizor din tara. Aici sunt mari variatii de pret, la costul efectiv al energiei. Pretul pentru transport si distributie. Costurile de transport si distributie sunt fixate prin reglementari ANRE si sunt MICI VARIATII intre regiunile geografice...de ordinul a 0.05 lei / kWh. Taxe si accize. Sunt fixate prin lege si sunt aceleasi in toata tara.
    1 point
  26. Rationamentul acesta cam arata a om de paie (Straw Man): https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man iD4 este o masina mare si care nu se remarca prin aerodinamica si eficienta la viteze mari. Si in general masinile ID nu se remarca prin eficienta. Au ele alte calitati, dar eficienta nu este pe primul plan. Asa ca cel mult ai putea sa spui "o sa fie un lux sa mergi cu 135 Km/h cu un ID4". Pentru ca in realitate sunt deja multe alte variante care consuma semnificativ mai putin decat iD4 (datorita tehnologiei bateriilor, a invertorului de tractiune, aerodinamica). Si cu iD.4 poti sa mergi cu 90 Km/h si o sa consume 17 kWh / 100 km. Pana la 27 kWh/100 km...e o diferenta... http://youtu.be/nQbsxodYnA8?t=582 In citatul de mai sus este o mare confuzie. Sa o clarificam: oricine poate opta pentru orice furnizor de energie electrica din toata tara. Nu conteaza ca esti din Timisoara sau din Mogosoaia, poti sa-ti cumperi energia electrica de la Hidroelectrica la pretul de 0.65 lei / kWh. Bonus, mai e si cu emisii CO2 foarte reduse. https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9 Pretul pe kWh nu are legatura cu orasul decat intr-o foarte mica masura. In pretul final pe kWh este inclusa o componenta pentru intretinerea retelei de distributie, iar acea componenta are variatii de ordinul a 0.05 lei / kWh in functie de regiunea geografica.
    1 point
  27. Lasata la revize, asteptam devizul
    1 point
  28. La ceas de seara vreau sa multumesc unui membru, @sabinx care m-a ajutat cu ceva ce caut sa rezolv de cand am trecut de la Android9 la Android11 si care m-a scutit de un root la telefon. Mare om mare caracter! 👏👏👏
    1 point
  29. 5k0 953 502N este codul pt grup manete cu bc si tempomat 5k0 953 502M doar tempomat, maneta stergatoare fara bc Cauta ca s-a discutat si in aria octavia 2 fl.
    1 point
  30. Spira volan 5k0953569B,E,L,H,AL..si mai sunt. Manete-nu am acum acces la Etka ca-ti dadeam. Da-mi un PM si ma uit maine..
    1 point
  31. Intotdeauna jantele o sa schimbe masina, plus comportamentul va fi altul. Eu vorbesc din experienta proprie. Intradevar jantele astea ii schimba mult aspectul si ii stau mult mai bine.
    1 point
  32. Schimba complet masina rotile acestea 👍
    1 point
  33. 1 point
  34. @Alex_cjr88 Amudsen (Discovery Media) este mai rapid decat Bolero (Composition Media). Si are harti. Si e fun sa le folosesti pe AID. Pentru sunet, indiferent ca e Bolero/Amudsen/Columbus, exitta o parametrizare care modifica (schimba total) sunetul din boxe. Poate doar Canton sa se auda mai bine Bine... cand conduci 2.0 TSI peste 4500rpm... nu mai ai nevoie de boxe Chiar si cu OPF. @sabinx stie mai bine ce si cum
    1 point
  35. Arata bine. Succes la planurile pe care le ai cu modificarile. Multi km in siguranta.
    1 point
  36. Salut, am văzut ieri la Tineretului o Octavia RS roșie cu numere roșii de IF, arata foarte bine si spectaculos in soare. Am crezut ca ești tu, dar vad ca intre timp ai nr negre. Anyway, felicitări pentru alegere, e spectaculoasă mașina 🤩
    1 point
  37. Din nou un miniconcediu impreuna cu fii-mea - pe la tzara si imprejurimi - aka Rasnov. Si pentru ca biciclete si ceva bagaje si lucruri d-ale casei de dus/adus, a fost randul busului. Nimic de reprosat, din contra, iar felul in care te zen-uieste in trafic pe orice drum este priceless. Vreau insa volan 3 spite de Golf - nu am reusit inca sa gasesc faimoasa bucsa adaptoare... Posibil saptamana ce vine sa am drum prin zona PBN si arunc si acolo o intrebare - am codul scris pe undeva...
    1 point
  38. sunt si mild hybrid...dar pe audi. acolo o sa vezi 2.0 tsi mild. le tin special pt audi pesemne. oricum raportat la pret nu iti scoti banii pe mild hybrid ala. m-am uitat la configurator la nemti si raportat la cat era inainte doar pt dsg in plus, vreo 1800-2000 euro, acum dai 2800 in plus (am comparat 1.5tsi 130 vs 1.5 etsi 130 si la fel pt cel de 150, la ei sunt toate in configurator). adica 800-1000 pt MH. iti scoti banii ciuciu. mai ales ca trebuie tinut cont ca la un moment dat si bateria aia se va schimba.
    1 point
  39. te consideri norocos? Atunci mai stai in aia 2800ron (care personal mi se pare cam mult). In cel mai nasol caz te poate costa un motor nou, omologare la rar a noului motor, plus riscul de a lua unul cu macar dublu de km si alte probleme. Worth it? u decide. Oh, ca era sa uit ce era mai important. Si pe motorul nou va trebui sa pui o alta distributie. Adica, sper :)))
    1 point
  40. domnule Ionut , eu nu as face niciodata ce faci tu acum la 26 ani cu rata la casa , as lua o masina second care sa imi placa enorm si m-as bucura cativa ani de ea de la 30 de ani , cand esti stabil financiar + mai matur si cu ceva pus de-o parte , te poti gandi ce masina noua sa iei dar na , la 26 de ani esti plin de incredere ptr viitor ...
    1 point
  41. Tucson e fain in varianta de baza la 20 de mii de euro cum a luat sora mea, si asta fara programul rabla. La pretul asta are vopsea metalizata, pilot automat, volan de piele, senzori de parcare cu afisaj, climatizare automata dubla, start-stop si alte dotari care la Golf m-au costat cateva mii de euro in plus. Tiguan nu gasesti la 20 de mii euro. La 30 mii euro prefer Tiguan.
    1 point
  42. Fara impozit, taxe de drum, de pod etc., doar plinuri si accesorii. Aplicatia Acar PRO. Nu e mult, 3000 lei a fost casco si rca anul acesta + anul trecut 3200 deja e nare parte din suma. Mai punem si folia 500 lei, se aduna cu multe alte maruntisuri.
    0 points
  43. Eu am 2 schimburi....la ambele am primit unul free.
    0 points
  44. Offtopic: de ce nu putem da "upvote" pentru moderatori? you just got one
    0 points
  45. Nu stiu sa iti spun, nu l-am vazut.
    0 points
  46. DAr poti lua unul cu CH , poate in viitor schimbi volanul cu unul mai nou.
    0 points
  47. Daca volanul este de G5, atunci ai nevoie de un calc de coloana cu 1k0...type2, highline, Lin1.3. Vezi in lista de pe ross tech, ca sunt mai multe. Nu ai nevoie de CH
    0 points
  48. Si la pretul combustibililor fosili se vor adauga taxe pe emisiile CO2 si utilizarea autoturismelor ICE o sa fie un lux... https://www.euractiv.com/section/energy/opinion/sweetening-the-deal-for-heat-decarbonisation/ (in articol se vorbeste de combustibilii fosili folositi pentru incalzire, dar evident ca si cei folositi pentru transport vor avea aceeasi soarta, pentru ca tendinta generala este de taxare, penalizare a emisiilor CO2). Mergi si tu mai incet...nu te obliga nimeni sa mergi cu 135 Km/h...Viteza are mare influenta asupra consumului. --- PS: 99% din rulaj il fac cu curent incarcat de acasa. Acum am 0.63 lei / kWh....la un consum mediu al ID3 de sa zicem 18 kWh / 100 Km => cost 12 lei / 100 Km. Cand o sa fie 0.9 lei / kWh, o sa-mi pun panouri fotovoltaice. Ceea nu poti face cu un ICE.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!