Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2021 în toate secţiunile
-
Salut și bine v-am găsit! Aseară căutam niște erori pentru vcds și am găsit acest forum/comunitate despre vw și as vrea sa intru și eu la voi in “familie” cu al meu golf! Este un golf 5 cumpărat in vara 2020 de către mine din Germania direct de la proprietar! Ce mi-a plăcut foarte mult la aceasta mașina este in primul rând exteriorul care este unul destul de decent și ne mai văzut pe restul golf 5-urilor, majoritatea având pachet gti și de r32 avânt pachet original Oettinger și tobă Remus originala (au fost montate imediat după ce a fost cumpărată mașina in 2008, deci tocmai de asta am o garanție ca mașina nu a avut accident) -Motorizare: 1.9 TDI 105 CP -Cod motor: BLS -An fabricație 2007 luna Decembrie -Jante de aliaj r17 -Volan sport -Scaune scoică sport -Navigatie cu android -Lumini ambientale picioare -Oglinzi electrice încălzite -Senzor ploaie -Încălzite in scaune -Dubluclimatronic -Închidere centralizată -etc În vară acum 2021 se face un an de când am achiziționat mașina și pot spune ca sunt foarte mulțumit de ea! Am cumpărat-o la 202.000 km și acum are 228.000 km. Am cumpărat-o cu 3700 de euro, eu zic ca este un preț super bun raportat la an fabricație și km + pachet exterior care a costat mai bine de jumătate cât am dat eu pe mașina. Am de gând in viitorul apropiat sa: -pun folii pe geamuri (îmi place intimitatea, chiar și când conduc) -sa ii fac soft, stage 1 (35 cai in plus) -schimbare tot ce tine de ambreiaj și consumabile dacă o sa ii pun un soft nou -înlocuire toba finala si ornamente cu ceva mai frumos -o vopsire completa cap coada (dacă reușesc cu ajutorul lui Dumnezeu sa rezolv toate treburile as dori urgent sa ii fac o vopsire completa și sa scap de rugina de la praguri și emblema Volkswagen de deschis portbagaj, deoarece începe sa avanseze destul de mult datorită sezonului rece și sare etc) -suspensie sport reglabilă -maxidot ca am minidot Consumul este unul cat se poate de bun! Sunt super multumit de el. Extern Sibiu - Râmnicu Vâlcea consum pe Valea Oltului 4,3L de obicei, adică mers normal, fără prea multe Depășiri și accelerări bruște, mers liniștit in spatele unui tir cu 80-90 folosind doar frâna de motor pana la destinație și doar in caz de urgentă frâna propriu-zisa. In momentul in care “am chef de alergat și depășiri” scot maxim 6, schimbat in 3-4 mii de turații de obicei Consum oraș 7 Consum mixt: 53 points
-
Deci este sau nu subventionat combustibilul fosil? Doar retoric. 1. https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/indicators/fuel-prices-and-taxes/assessment-5 Taxes on transport fuels have not been widely used in Europe as an environmental policy measure that directly influences transport demand levels, thereby reducing environmentally harmful effects caused by the sector. The percentage share of taxes in fuel prices has generally declined with the increase in crude oil prices in recent years. In absolute terms, tax revenues per 1 000 litres (excise duties and VAT) showed an upward trend in the 1990s; jumps in 1991 and 1994 reflect the significant German fuel tax increases used to fund reunification 2. https://www.zaffanicar.it/it/info/novita/prezzo-della-benzina-cosa-paghiamo-davvero/ --: google translate. "Come dicevamo, una buona parte del costo del carburante è determinato da imposte e accise che neanche sappiamo di pagare, legate a fattori geo-politici, che affondano radici piuttosto lontane nel tempo: dalla guerra in Etiopia del 1935-1936 ai vari terremoti di Friuli, Irpinia, L’Aquila, fino a quello dell’Emilia nel 2012, passando per la guerra del Libano e il Decreto Salva Italia del 2011. La prima tassa inserita si riferisce al 1935, poi via via negli anni si sono aggiunte altre accise, in percentuale più o meno piccola, per un totale di ben 17 accise, che alla fine si traducono per il consumatore in circa 50 centesimi per ogni litro di carburante acquistato, solo considerando le accise nazionali. Perché dal 1999 è stata data la possibilità anche alle regioni italiane di inserire delle proprie accise regionali, per obiettivi specifici. Capite quanto del prezzo di benzina che noi paghiamo se ne va in tasse? Alle accise e alle addizionali regionali si somma poi l’imposta di fabbricazione sui carburanti e l’IVA relativa del 22%. Il costo totale comprensivo di IVA (in quanto l’IVA si paga anche sulle accise) si attesta intorno a un euro." Revenind la primul articol --: buna politica a accizelor pentru a deveni mai eco-friendly: "Cheaper fuel prices for diesel have contributed to a shift from petrol to diesel vehicles in recent decades. The fraction of diesel as a road transport fuel has continued to increase, amounting to just over 70 % in 2014, compared with 52 % in 2000. This reflects the increasing 'dieselisation' of Europe's vehicle fleet in that time. This trend can be explained by both a growth in road freight transport (relative to transport by passenger car) and a higher proportion of diesel passenger cars in the European fleet." "Different taxation levels in different countries can also lead to significant differences for countries where 'tank tourism' occurs, i.e. where fuel purchased within one country is actually used in neighbouring countries. This is a particular issue for diesel, where freight vehicles travel further to buy fuel in countries where the fuel tax is lowest. In Luxembourg, for example, the price of diesel remains one of the lowest in the EU, inducing 'fuel tourism' and negative externalities such as pollution and congestion. " Acum ca am terminat acest "Fact check" o sa revin, ultima data. Masinile electrice merita, in majoritatea cazurilor: au autonomie buna, se pot incarca destul de rapid si sunt destul de multe statii si in crestere. Ce vreau eu sa va rog, pe unii: Lasati fratilor ipocrizia! Nu va judeca nimeni ca ati ales electrica, asa ca nu mai judecati voi pe cei care aleg ICE.3 points
-
Teoretic, sunt adeptul lucrurilor care imi provoaca o stare de bine...si renunt greu sau deloc la ceva ce ma bucura. Cu golful se poate face fata la 2 copii mici, chiar si 3, dupa care urmeaza ceva cu 7 locuri, gen touran, ceea ce am si facut. Ideea este ca tot vad ca motivatie in zeci de anunturi, s-a marit familia,am nevoie de ceva mai mare...un pic gresit din punctul meu de vedere, ca doar un golf nu este un smart fortwo...iar pe noi astia mai batranei, ne-au crescut parintii in oltcit si dacie si nu am lesinat. Trecand peste, nu iti umbri bucuria de a te da cu un gti veritabil, ca iei un pret de cateva telefoane mobile cum imi place mie sa exagerez, iar daca o vei da, dao pe un upgrade, desi e greu sa faci un upgrade corect la 300 de caluti Brgds3 points
-
3 points
-
2 points
-
Din nou un miniconcediu impreuna cu fii-mea - pe la tzara si imprejurimi - aka Rasnov. Si pentru ca biciclete si ceva bagaje si lucruri d-ale casei de dus/adus, a fost randul busului. Nimic de reprosat, din contra, iar felul in care te zen-uieste in trafic pe orice drum este priceless. Vreau insa volan 3 spite de Golf - nu am reusit inca sa gasesc faimoasa bucsa adaptoare... Posibil saptamana ce vine sa am drum prin zona PBN si arunc si acolo o intrebare - am codul scris pe undeva...1 point
-
Atunci esti printre putinii care se gandesc la asta. Multi fac upgrade la etriere si discuri dar pompa centrala si conductele raman la fel. Eventual, sunt si super uzate. Dar da, au frane mari care arata bine si franeaza ca alea mici. Spor si drumuri bune!1 point
-
Autonomia declarată de producător este de 400 km, însă plecând din București, probabil că nu ajungi nici până la Fetești, cu 3 persoane în mașină și 130 km/h. Datele producătorului despre autonomia mașinilor electrice sunt similare ca și "acuratețe" cu cele despre consumul mediu urban/extraurban pentru mașinile termice. Practic sunt doar date de marketing, ce se regăsesc doar în cataloagele de prezentare și (aproape) niciodată în viața reală.1 point
-
Sunt curios cum arata acele scaune "scoica" din ce am observat ai niste scaune normala de golf sport-line1 point
-
@Emy D stiu. Voi face upgrade si la conductele de frana cand voi monta kitul. Nici nu aveam de gand sa le las pe cele stoc. (Credeam ca evidenta treaba asta, de aia nici nu am mai mentionat) Pompa de frana face fata linistit. Am mai testat un b5.5 cu un upgrade de genu, si diferenta la franare este semnificativ mai mare fata de ce aveam eu.1 point
-
Bine ai venit in comunitate! Felicitari pt achizitie , multi km fara incidente1 point
-
1 point
-
E placerea omului asa ca de la mine are un +1 si spor la treaba. Partea cu decapantu sa aveti grija ca nu e pentru jante vopsite in camp electrostatic, citind opiniile clientilor la ce a pus colegu mai sus, am dat de o expresie foarte haioasa"Face o reactie usoara devine mai vascos si...atat.. nu se dezlipeste! Ca fosta nevasta..."1 point
-
Imi permit sa afirm ca generatia C7 arata mult mai bine decat actualul C8. Are caracter masina asta.1 point
-
Nu știu dacă încape, dar eu aș ține mâna pe fiecare arc în timp ce te joci cu volanul. Dacă simți trosniturile în arc(uri), vinovați sunt rulmenții de sarcină, nu caseta, și se schimbă cu tot cu flanșele amortizoarelor.1 point
-
Am facut aceasta operatie la plafonul unui prieten, asta-vara, masina fiind un VW Golf 4 Variant. Nu a iesit perfect, era prima data când am facut aceasta operatie, insa nici prietenul meu nu este foarte pretentios si oricum cele câteva cute pe care le-am facut din neindemânare, sunt mult mai putin deranjante decât tapiteria care ii atârna pe cap. Ce vreau sa spun totusi, este ca noi am avut nevoie de cca. 2,5 spray-uri TESA la 500 mml. si am dat cu adeziv si pe plafon si pe material. Eu daca ar fi sa mai fac o data operatia, as recomanda ca proprietarul plafonului, sa cumpere 3 spary-uri, pentru siguranta, mai bine sa iti ramâna decât sa ramâi cu plafonul pe masa si sa fii nevoit sa umbli prin magazine dupa lipici. Poate daca masina este mai scurta ar ajunge si doua, dar nu sunt sigur.1 point
-
1 point
-
Etrierele sunt gata. Discurile sunt luate si ele (350mm, de Mercedes ML). In 2 saptamani maxim, sper sa fie sus tot kitul. Daca tot fac operatiunea asta, am zis sa mai fac o treaba, si anume sa dau cu un mastic de la CTK pe contra-aripi. Are doua roluri: 1. Protejeaza de rugina 2. Insonorizant(reduce mult zgomotul produs de amortizoare si anvelope). Zgomotul este oricum redus mult de la insonorizarea interiorului.. Sunt curios dupa ce pun masticul asta ce diferenta mai poate sa faca. Revin cu feedback curand !1 point
-
Majoritatea energiei electrice produse in RO este verde. Nu stiu despre ce vorbesti... Am impresia ca esti putin gica-contra si este dreptul tau In orice caz, nu-ti imagina ca nu sunt de acord cu ceea ce spui si tu. Poluare se produce si in multe alte feluri, prin arderea carbunilor sau a gazelor naturale pentru electricitate. Da! Se produce si de catre fabrici, uzine, desigur! Se produce si de catre avioane, vapoare, industria chimica, textila, agrara, zootehnica, IT, samd. Sunt nspre mii de alte surse de poluare. Dar pe astea nu le putem noi schimba, asta e ideea, daca vrei sa pricepi! Fiecare e dator pe lumea asta, daca esti de acord, sa schimbe ce tine de el, de persoana lui. Ca altminteri, o sa asteptam mult si bine pana se schimba vecinul, capra vecinului, fabricile, uzinele, avioanele si tot lantul asta imens de poluatori. Pe mine ce ma doare este poluarea pe care o simt cand merg pe un simplu trotuar prin oras. Pute, ma intelegi? Ma sufoc cu totul. Si stiu ca la aceasta poluare contribui si eu! Cam despre asta e discutia. Nu despre cele o suta de mii de alte domenii si surse de poluare care, desigur si absolut de acord cu tine ca trebuie rezolvate, insa fiecare in ritmul si la timpul sau. Daca pe tine te doare atat de mult buzunarul, n-ai decat sa mergi cu termica in continuare. De altfel, asta o sa fac si eu inca macar vreo 4-5 ani... Dar nu putem sa negam existenta si gravitatea problemei.1 point
-
Combustibilii fosili par mai "disponibili" fiindca s-a creat o retea imensa de aprovizionare globala in ultimii 100 de ani. Daca se produce un conflict in orientul mijlociu si se stopeaza accesul la petrol, ne cam uitam la termice in parcare! Pe cand electricitatea o poti genera de la numeroase surse. Soare, eolian, hidro, atomo. Chiar si in propria ta ograda. Electricitatea, intr-o exprimare relaxata, se transporta singura oriunde este legata. Nu conteaza ca firul urca la deal ea tot ajunge acolo unde este cablata. E doar o chestiune de imaginatie, pe care unii vad ca o au in discutia asta si altii nu. Cat despre lux, colegul se referea ca mersul cu diesel a fost un lux fiindca are repercursiuni foarte mari asupra mediului si a sanatatii tuturor, la un cost infim. Si faptul ca ne uitam doar la $$$ e dovada bolnaviciunii societatii in care traim. Cand omul intelege repercursiunile faptelor sale, este capabil sa faca anumite concesii si anumite sacrificii ca sa schimbe ceva. Daca se gandeste doar la bani, desigur ca nu mai incape discutie despre nimic altceva. Si cam asta e motto-ul societatii moderne, banul. Cat despre zonele unde nu exista infrastructura suficienta, da, exista, dar nu sunt chiar atat de raspandite incat sa fie justificat ceea ce vedem acum si anume ca absolut toata lumea merge cu masina. Ca tot esti din Iasi, lumea se bocea acum 2-3 ani ca autobuzele sunt jafuri, ca n-au AC. Au cumparat autobuze noi, cu AC si tot ce vrei. A renuntat cineva la masina? Autobuzele tot goale sunt in afara de intervalul orar 8 si 17 cand merg elevii si muncitorii de la fabricute. In rest, bate vantul in ele si stau blocate in trafic ca toti cei care se boceau acum cativa ani de conditiile din autobuz merg cu masina. Asa e omul in general si nu ma refer la cineva anume aici, la mine poate doar Ii place sa gaseasca motive si scuze ca sa nu se schimbe el. De fapt problema nu e la transportul in comun, la masinile electrice sau mai stiu eu ce alte motive, ci la el, ca e prea comod, prea zgarcit si prea putin civilizat sa faca sacrificii si sa se schimbe.1 point
-
Salut...sunt un mic maniac spre dictator, acum m-am mai potolit, cei care ma mai cunosc pe aici, stiu ce zic😋😋😋, pe parte mecanica este os, la ultima verificare am descoperit bucsele alea din carcasa de aluminiu usor uzate, dar nimic grav, este inchegata, chiar prea inchegata, pt cum am vazut ca se comporta alte surate ale ei. Greierasi nu prea am, pt ca nu prea am demontat mai nimic, niciodata prin interior...sa dea barbosul sa se mentina asa si de acum incolo, vremea ei a trecut de mult, si sa aiba pret de 3-4 telefoane, mai bine ramane la mine... Inca ma incanta dragut, probabil daca ar bate vant de schimbare ar fi un golf 7 gte, pe mine acest unupatru m-a multumit pe deplin, atent servisat, stiu ca altii au experimentat o gramada de probleme, ce au derivat din exploatari anterioare defectuoase, km peste cei din bord, si mentenanta fara cap, gen las ca merge si asa... Pt babuin am doar cuvinte de lauda Brgds1 point
-
Azi am facut o mica excursie off-road(daca tot am activat functia). Am mers de la Zarnesti spre prapastiile Zarnestiului apoi pe drum forestier spre sat Magura si coborat prin sat Peatera spre Parcul Natural Bucegi. Un drum la limita pentru octavia mai ales ca a plouat sanatos si noroiul mi-a dat de furca. Inca o data multumit de alegera PDG-ului :).1 point
-
1 point
-
Nu nu nu, eu zic sa inceapa de la 25k, de ce sa piarda bani??1 point
-
Hai sa-l faca si p'asta de 25k+ EUR si au rezolvat toata gama.1 point
-
Asta este si parerea mea referitor la plastice tari . Am facut drive test Mercedes E class fabricatie 2020 de la volan in jos plastic tare peste tot . Diesel 194 cp 4X4 automata 9 trepte pret 68 de mii de euro am primit oferta la 61500 de euro masina noua fabricatie 2020 septembrie . Seat Tarraco nu este masina premium clar ( nu stiu de ce unii mergeti sa faceti drive test cu gandul ca este o masina premium ), dar primesti multa masina , dotari foarte bune, asamblare si materiale bune . Plasticele sunt exact in media ce ofera industria auto la ora actuala la toate marcile . Daca nu suferi de boala siglei este o afacere buna din punctul meu de vedere acest Seat . Preturile au crescut foarte mult in ultimii ani . Sigur acum 7-8 ani la 40 de mii erai in zona masinilor premium acuma pragul este pe la 60 de mii de euro . Pana si Dacia Duster cu tot ce se poate pune pe el depaseste 20 de mii de euro, ce era de neconceput pentru o dacie acum 7-8 ani de zile . Cum a zis si Cristian nu stiu la ce masini va raportati voi . Taraco se bate cu WV Tiguan al space , Skoda Kodiaq , Peugeot 5008 , Renault Koleos astea sunt masinile cu , care il poti compara . Eu zic ca nu este inferior nici unui model din cele enumerate fiecare are plusurile si minusurile lui, totul depinde de gustul fiecaruia . Nu vreau sa par aicia un mare fan Seat departe de mine lucrul asta . Eu nu am cumparat doua masini noi la rand de la acelas producator . De fiecare data cand schimb masina schimb si marca .1 point
-
Cum am mai spus fiecare cu propriile perceptii ,asteptari de la o masina atunci cand face un test drive . Am totusi o obectie Volvo xc 40 nu este in aceias clasa cu Seat Tarraco este in aceias clasa cu Seat Ateca . Tarraco se " bate " cu Volvo xc 60 . Plastice tari au toti producatorii inclusiv cei premium. In cautarile mele am fost la BMW , Mercedes si in masinile lor pe zonele care nu sunt vizibile ,nu le atingi des avem plastic dur . La Bmw am primit o oferta de 33 de mii de euro pentru o masina pe benzina motor 1.5 in 3 pistoane cu un sistem multimedia de 6.5 inch si cu jumatate din dotarile care le aveam pe Skoda Octavia 3 . Cat despre Volvo am fost la reprezentanta din Timisoara am vazut masinile si mai ales preturile si am zis multumesc . Plus vecinul meu este mecanic auto la reprezentanta Volvo ( care multi ani a fost si reprezentanta Seat in Timisoara ) a zis sa-mi vad de treaba masinile au multe probleme electronice , piesele de schimb si manopera sunt scumpe plus daca ai ghinionul sa ai un incident in trafic astepti si 3 luni de zile pana iti vine o bara , aripa . Cat despre vanzari nici Volvo nu rupe gura targului . Xc 40 sunt cam la fel de rare pe sosea ca si Seat Tarraco. Repet fiecare cu propria parere de aicia si faptul ca nu toti cumparam de la acelas producator .1 point
-
Cam asa arata masina noaptea, pana acum nu am avut ocazia sa circul noaptea, pe motive de pandemie, dar cred ca farurile sunt suficient de luminoase (sunt adaptive, sunt curios daca imi voi lua flash-uri de la cei din sens opus) Nuanta benzii galbene din interior poate fi schimbata, sunt destul de multe combinatii, dar daca nu am circulat noaptea, nu stiu ce mi-ar placea (overall, masina nu are nici un bec cu incandescenta, toate luminile sunt led), banda de pe usa clipeste cand exista un vehicul in unghiul mort; logo-ul cupra proiectat pe asfalt ca lumina mi se pare manelistic, dar trebuiau si ei sa justifice pretul. Comenzile vocale nu functioneaza daca limba selectata este romana, asa ca o sa fie o chestie ce nu o voi folosi, tableta centrala fiind mare si afisajul in general fond inchis se incinge destul la cele 15 grade cu soare, ma intreb daca la vara nu pot gati ceva pe ea. Nu am reusit sa primesc nici un raspuns de la dealer in privinta service-ului cutiei, cod cutie, etc, pur si simplu ma ignora, dar nu disper, daca lucrurile se menti ca acum peste 4 ani cand expira garantia ma pot separa de masina si serviciile lor fara nici o urma de regret. Fun fact, masina mea a fost a doua livrata in oras, si m-am intalnit intamplator cu prima livrata, el are acel vedre inchis si jantele cu negru/auriu, lui clar nu ii place configuratia mea(argintiu/jante argintii fara brizbrizuri), mie a lui, asa ca ne-am vazut fiecare de drum si alegerile lui In rest , m-au mai abordat curiosi, care nu cred ca am doar 150 cp, sau nu am macar hibrid, dar asta e , le spun ca de atat am avut bani, masina are efect la sexul opus, starneste interes(asta pana cobor eu din masina si isi muta privirea).1 point
-
Azi am fost la reprezentanta. Sincer nu am fost impresionat de masina per ansamblu (1.4tsi hybrid). Modelul expus era un FR bine dotat. Motorul este destul de prezent in habitaclu, ceea ce este pentru mine destul de deranjant, ma asteptam sa nu-l aud deloc. Plastice tari, pret de masina premium. Dealerul a considerat ca singurul discount pe care poate sa-l acorde este de 5500 euro care de fapt il acorda fondul de mediu. Zero euro din partea Seat. Total: 39.000 euro. Extrem de mult. Nu merita aceasta masina 40k. La 39.000 euro am vazut Volvo XC40 Hero edition (stiu, e putin mai mica dar aceiasi clasa + premium) care este aproape full: plina de sisteme de siguranta, harman kardon, plafon panoramic, plugin hybrid etc. Nu ma mir de ce nu sunt prea multe exemplare Tarraco pe strazi...1 point
-
Salutare! Maine sunt chemat si eu la.un dealer Seat ss fac un test cu o hibrida plug-in. Ma intereseaza hibrida, nu neaparat plug-in, pentru consumul mic de benzina in oras. Am cerut o oferta la acest model, maine vad ce pret imi dau. O sa fac o comparatie cu Ford Kuga, Honda CRV, Tiguan. La Tiguan am deja un pret, 30.000 cu bonusul rabla plus + rabla (varianta elegance cu matrix-led, camera 360, pachet iarna cu volan incalzit) , la plug-in hibrid subventioneaza statul aprox 5000 euro. Am fost si la Hyundai dar personalul plictisit + liniile masinii m-au facut sa caut alte variante. Impartasesc impresiile aici dupa.1 point
-
1 point
-
Update Revopsit ambele aripi spate + bara spate din cauza unor evenimente ale fostului proprietar, daca tot a venit căldura sa fie țiplă. 1 dintre aripile spate prezenta rugina(vopsita prost anterior). Vopsit si difuzorul negru lucios (plasticul mat). Nu am apucat sa o spal, insa ma declar multumit 100% de lucrare cat si de customer care’ul celor de la Perfect Paint😄1 point
-
Am vazut ca multa lume critica acest motor ca fiind cu probleme, nu e chiar asa iar cei care vor sa achizitioneze un Golf 6 GTI au sansa sa gaseasca mai multe informatii. Pentru cei ce nu stiu ce probleme ar avea un MK6 gti, am facut un rezumat si tot odata am deschis un nou topic in aria tehnica (nu am gasit unul care sa le adune pe toate) cam ce probleme am avut eu de cand am masina din Decembrie 2009 si ce rezolvari ar fi, aici.: Rog frumos un modelator sa ii dea Pinned la topicu facut Golf 6 GTI probleme/rezolvari si upgraduri, ca sa fie usor accesibil celor interesati.1 point
-
1 point
-
Ref la povestea cu coreenii, eu unul nu sunt atat de entuziasmat ca si altii. Ok, au iesit bine/binisor masinile in testul de 100k rulaj. Dar, asta e tot ce conteaza ? Aceeasi masina in orice comparativ, a iesit in spatele nemtoaicelor si frantuzoaicelor. Minusurile asiaticelor sunt constante: plastice tari cu aspect glossy, finisari sub anumite masini de spalat rufe - am o placere personala sa folosesc metafora asta - probleme de ergonomie si tinuta de drum sterila (amortizare seaca, lipsa oricarui feedback de pe drum) Din punctul meu de vedere intre un Hyundai contemporan si o Leganza de acum 15 ani, eu nu sesisez foarte multe schimbari. Tehnic folosesc aceleasi solutii, acelasi tip de interior glossy/lucios - evident cu ergonomie mai la zi si alta ambianta dpdv lumini -, acelasi comportament rutier steril. Espero, Leganza au fost masini foarte bune, personal am depasit 150k rulaj cu ele fara nicio problema, company cars, dar atunci nu facea Autobildul teste de 100k rulak cu ele Cat despre service....vad ca nu discuta nimeni. Hyundai a fost depunctat pentru ca in Germania nu s-au reglat farurile in service in cei 100k km si nu s-au facut up-date-urile de soft pe partea de conectivitate. In Romania ce sa mai zicem ? Cel putin pe Transilvania sunt praf ca atitudine si fel de a pune problema. Toata lumea zice de fiabilitate, dar de piese se intereseaza cineva ? La Avensis se sta 4-5 luni pentru o aripa/far/capota, pe Casco, pentru ca nu exista piese in depozitul din Grecia, dar deh, mitul Toyota. Caz concret, nu din auzite. Ah si celebrele butoane de geamuri din care doar cel de la sofer e luminat si oricum sunt facute dintr-un plastic gen toaster... Aceeasi poveste acum 15 ani - aceeasi poveste azi Daca e sa-mi ales o masina fara nicio personalitate sau acel "ceva" care sa-mi provoace o bucurie de fiecare data cand o conduc, da, as putea sa-mi aleg o asiatica. Ma va duce din A in B fara nicio placere pentru mult timp. Si atat. Dar, mai bine mi-as alege un Duster, in felul asta ma mandresc ca macar sprijin industria locala, daca masina nu e vreun "joy machine". Personal am tot respectul pentru Duster si pentru unde a ajuns astazi masina asta. Plus ca e super capabila in teren, le-am vazut in actiune in locuri unde nu m-as fi bagat cu vreun SUV. Pentru pretentiosi in off-road exista "Mudster" - look it up. Asta e o masina cu care faci de rusine un Amarok, Navara sau HiLux in teren, costand 50% din pretul celor mentionate anterior. Iar interiorul de Duster nu e mai prejos ca materiale decat cel al lui Hilux. Ca si concluzie personala: nu vad cum ai putea trata SUV-urile rational, pentru ca ele ca si concept nu sunt ceva rational, ci pur emotional, fashion statement. Pornind de la premisa asta, cautatul unui SUV ieftin nu prea are sens - te va umple de what if-uri. Daca chiar iti asumi SUV-ul, atunci "go full banana" si ia-ti ce-ti pofteste inima, oricum, orice vei alege va fi overpriced, pentru ca platesti trendul. Ia-ti ce-ti place, ce te face sa ticai si gata. Macar sa te simti bine in the end. Centii mei-1 points
-
Da-mi si mie ce iei ca pare bun E parerea ta si alegerea ta. Inseamna ca nu stii ce ai Astea sunt de TTRS 8J si nu, nu sunt montate gresit. Exista un singur fel in care le poti monta (exemplu jos). Mai exista de RS3 8V2 (ce am acum) dar nu semana deloc Aerul intra prin fata si iese prin spate... of... ?♂️ In stanga cum te uiti la poza este baia de ulei iar in dreapta cutia. Unii vad alternatoare si curele ?? Ma retrag, te las cu coeficientii Poluez prea mult si se aglomereaza topicul inutil.-1 points
-
@sNaKeyy da.. m-ai prins Am fost destul de ocupat in ultima vreme dar piesele s-au tot strans.. incep incet incet sa pun din ele pe masina. Momentan am terminat cu partea de "ass", si inca ce 🍑 ... 🤣 Bara spate S line facelift + fusta RS7 full piano black, tipsuri piano black (performance style). Evacuarea modificata astfel incat si teava de la evacuare (76mm) cat si teava de la boxa active sound (63mm) ajung in tipsuri si aspectul e unul destul de misto. Acum pot spune ca fundul este full FL, avand si stopurile cat si bara. Inca mai am de pus mai multe chestii si o sa fac postari separate cand termin fiecare capitol.. sper sa nu mai dureze mult. Evident, o sa mai revin si cu poze mai profi, astea sunt facute pe graba .. cu masina jegoasa grav 😳 Ca idee finala, pozele nu evidentiaza nici pe departe formele si cum da noua bara pe masina in realitate.-1 points
-
Asta este adevarul: in ce priveste transportul personal, ne-am cam intins cu confortul mai mult decat ne-a permis patura (adica tehnologia) si nu ne-a durut nici macar in cot de consecinte... Si am ajuns sa consideram "normal" ceea ce este de fapt o mare risipa. Si acum, dupa ce ne-am obisnuit cu luxul de a nu avea nici o durere-n cot, consideram inacceptabil o pauza de 20 de minute la o calatorie de aproape 2 ore...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00