Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2021 în toate secţiunile

  1. Salutari si bine v-am regasit. Dupa muulta vreme in care nu am avut timp deloc de forum, am zis sa mai pun niste info pe aici... Cand vand masina, vand si topicul asta. Glumesc, nu o s-o vand niciodata. Drumuri, drumuri si iar drumuri. trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre. Cum Ravenol VPD nu mai este pe nicaieri...(nu se mai fabrica)trebuie sa caut alta varianta de la Ravenol... Filtre Mann, cel de polen de la Mahle... si cam aia e. Anul asta masina cere ceva mai multi bani in consumabile: cauciucuri de vara, deoarece Hankook K125 s-au ovalizat in 3 ani , butuci+rulmenti spate (o sa pun SKF sau FAG de data asta), amortizoare spate. Ideal ar fi sa le schimb si pe cele fata...dar ramane de vazut bugetul. Cauciucurile au venit...la pret de mos craciun: 1540 ron, 4 x Conti Premium Contact 6, 225/45/R17 94 Y. Made in France. Dot Febr 2021. Not bad Apoi, daca tot pun cauciucuri noi, ma gandeam sa vopsesc electrostatic Monicile. Asadar, stiu ca suruburile decorative de pe Monici sunt de plastic, am cautat altele. Si ia de unde nu-s... Am gasit pana la urma pe ebay (21 Euro, 40 bucati), astept sa ajunga... Pentru cine are nevoie de dimensiuni, le-aveti aici: Intre timp, au ajuns si ornamentele de la pedale... din inox. China, evident, ca doar n-ati vazut modelul asta OEM. Scuzati mizeria. Masina care alearga zilnic. Si pentru ca distantiere pe spate... asa arata acum bara spate. Din fericire, zgarieturi sau ciupituri de pietre nu am gasit. Inca. Si ...sa stiti ca o mai si spal. din cand in cand. Aici e dupa ce am spalat-o la garaj, decontaminare, etc... Shiny, nu? Sa vina caldura sa ii trag un polish cum trebuie si o protectie ceramica! (Daca imi mai ajunge timpul sa fac si asta) Za golf vs Dodge Ram (DDR4) Ah si o poza intr-o dimineata cand cautam sa fac niste copii de chei in Shopping City. Ma asteptam la intoarcere sa fie roi in jurul ei (cum se intampla deobicei, insa am scapat de data asta). Ah si nu regret deloc trecerea la 312mm. Franele isi fac treaba zilnic, cu brio cand intalnesc idioti de genul asta, adica constant. Asa ca, trebuie neaparat sa le termin si pe cele de 256 de pe spate si sa le urc pe masina. Doar ca imi trebuie port etrier de FWD si eu am primit de 4Motion, si evident ca nu se potriveste. Si nu gasesc portetrier de FWD de 256 (spate). Asadar, poate imi fac 2 adaptori de 6mm, suruburi mai lungi si aia e... Asadar, pana data aviatoare, sper sa ne auzim cu bine si sa am noutati. Daca nu, pandemia e de vina si Suezul. Drumuri bune tuturor! ps: vedeti ce zapada faina avem primavara asta?
    7 points
  2. Salutii...mai stergem praful, am uitat ca am trecut de 200k km, mergem inainte fara probleme suparatoare, doar mentenanta obisnuita, plus remedierea la ce mai cade la 13-14 ani si km aferenti Sunt dator vandut pt o poza cu masina curata🤣🤣🤣🤣🤣 brgds
    4 points
  3. Adevarata problema a masinilor electrice stiti care e de fapt? Si o sa imi iau dislike-uri pentru asta, dar imi asum. Ca nu se gasesc SH la 5k euro luate de la o batranica din Germania.
    4 points
  4. Am ajuns in sfarsit la montaj, din pacate a trebuit pus lichid ate normal, sl6 pt ca daca vroiam altceva trebuia aerisit babeste si n am vrut, asa au folosit ce au ei in masina si e okish si asta.
    3 points
  5. @acidone77 Motorul a devenit mult mai elastic, in schimb cutia in D are momente cand sta destul sa judece(se aseamana cu fostul multitronic). Dar in modul S sau pe manual este net superioara fata de Multitronic. Ce pot sa spun comparativ cu cel de 190 (are 1 coleg pe superb 3) este ca cel de 200 la pornirile la rece este mai zgomotos decat cel de 190 si acel zgomot tine pana cand apa ajunge la 50 grade in bord, daca am avut webasto pornit tine aprox 3-5 min. Daca ambele motoare sunt calde ,cel de 200 la pornire este mai silentios decat cel de 190. Datorita faptului ca nu am avut nici o masina in posesie cu fostul motor de 190 nu pot sa fac o comparatie directa intre ele. @emihai90Momentan ramanem asa.Cred ca raman pe culoarea carbon metalic insa odata cu primavara a intrat in functiune masina principala si am re-activat pasiunea principala....
    3 points
  6. Pentru mine o electrica nu e o optiune viabila in momentul de fata, pentru 2 motive. Nu imi plac cum arata (cu cateva exceptii, pe care nu mi le permit, toate peste 100k) si nu sunt dispus sa astept mai mult de 5 minute sa alimentez o masina de la 0 la 100%. Nu am nimic cu ideea de masina electrica in general, probabil ca in viitor vor fi mult mai multe optiuni, dar momentan intre o masina premium nemteasca si un Model 3 SR+ am preferat prima varianta. Pentru ca in aceeasi bani iei o masina la fel de rapida, pe benzina cu un range de 2 ori mai bun, cu o asamblare, un aspect si o tehnologie (HUD, AA, Carplay, toate sistemele de asistenta posibile, control prin aplicatie, remote software upgrade, faruri laser adaptive, etc etc) net superioare. Prima oara cand m-am urcat intr-un model 3 am ramas foarte dezamagit de la primul contact cu manerul portierei (am avut impresia ca imi ramane in mana, apoi suntetul de inchidere al usii, un clank din ala ieftin de logan) pana la interiorul spartan, utilitar, fara pic de ergonomie pentru sofer, doar o tableta montata pe un bord minimalist, fara nici un fel de buton (apropo, cine a fost cu ideea "geniala" ca o masina fara butoane fizice poate fi ergonomica), cu o consola centrala care scartaia de noua si niste scaune luate parca de pe un kia. Asta nu inseamna ca in viitor nu vom vedea si alternative mai bune, insa deocamdata, pentru mine nu s-a inventat masina electrica care sa imi satisfaca pretentiile, nevoile si bugetul
    3 points
  7. Azi am facut o mica excursie off-road(daca tot am activat functia). Am mers de la Zarnesti spre prapastiile Zarnestiului apoi pe drum forestier spre sat Magura si coborat prin sat Peatera spre Parcul Natural Bucegi. Un drum la limita pentru octavia mai ales ca a plouat sanatos si noroiul mi-a dat de furca. Inca o data multumit de alegera PDG-ului :).
    3 points
  8. Schimbarea la fata...babuinu’ face baita🤣🤣🤣 Brgds
    2 points
  9. Salut...sunt un mic maniac spre dictator, acum m-am mai potolit, cei care ma mai cunosc pe aici, stiu ce zic😋😋😋, pe parte mecanica este os, la ultima verificare am descoperit bucsele alea din carcasa de aluminiu usor uzate, dar nimic grav, este inchegata, chiar prea inchegata, pt cum am vazut ca se comporta alte surate ale ei. Greierasi nu prea am, pt ca nu prea am demontat mai nimic, niciodata prin interior...sa dea barbosul sa se mentina asa si de acum incolo, vremea ei a trecut de mult, si sa aiba pret de 3-4 telefoane, mai bine ramane la mine... Inca ma incanta dragut, probabil daca ar bate vant de schimbare ar fi un golf 7 gte, pe mine acest unupatru m-a multumit pe deplin, atent servisat, stiu ca altii au experimentat o gramada de probleme, ce au derivat din exploatari anterioare defectuoase, km peste cei din bord, si mentenanta fara cap, gen las ca merge si asa... Pt babuin am doar cuvinte de lauda Brgds
    2 points
  10. @Bogdan_wrc nu trebuie sa faca popcorn, poate doar pe evacuare dotarile enumerate nu sunt mofturi, sunt dotari pe care le folosesc foarte des. Sa nu o dam in absurd ca nu am facut referire la plafon cu cristale, sau vopsea in 3 tonuri, sau jante de 22... sunt dotari de bun simt pentru o masina de generatie mai noua, corect? @Rave si vreau, dar am si NEVOIE Imi iau, EURO6, 2017/2018, si 50-60k km... are balta peste, nu e problema. Dar aici vorbim de electrice. Ca si singura masina, nu este o optiune pentru multi, si nici nu va fi mult timp de acum incolo. Ca a doua masina, strict de oras, da, clar poate fi o optiune pentru cei care si-o permit, si pentru cei care stau la casa ( dpmdv, daca tot vrei sa ai comfortul electricei ). Nu zic ca nu se poate fara, dar e poate un dezavantaj peste care multi nu vor/nu vor putea trece. Asa cum am mai spus, da si eu sunt interesat pt a doua masina, de o electrica, peste cativa ani. Si da, am testat ID4, si da este o senzatie interesanta, dar e departe de mi-as dori eu de la o masina. Si sigur nu la banii la care vine. Adica nu justifica sub nicio forma pretul. Chiar si cu prima de la stat.
    2 points
  11. Cateva idei: - masinile electrice sunt foarte scumpe, mai scumpe decat cele termice - sunt foarte grele si au nevoie de mai multi cai putere pentru a asigura o dinamica similara celor termice. Manevrabilitatea este compromisa din cauza greutatii. - sunt un stress suplimentar, trebuie sa stii unde sunt statii de incarcare, sa iti rezervi locul, sa iti instalezi aplicatii de care nu ai nevoie, sa pierzi timpul incarcand - masina incepe sa iti ocupe din timp pentru tot ce am scris mai sus, ceea ce e inadmisibil. E un obiect care trebuie sa mearga si sa uiti de el. - avansul tehnologic: in doi ani putem avea masini cu autonomie dubla - deprecierea: daca in doi ani apar masini cu autonomie mare, cele actuale se vor devaloriza abrupt - designul: masinile de volum arata insipid - nicio electrica nu merge ca un Yaris GR. Ultimul argument e sa mai descretesc fruntile, dar e cat se poate de adevarat. La pretul unui ID3 banal poti avea o masina de exceptie, cu o tehnologie net superioara (nah am zis-o si pe asta 🙂 ), mult mai rapida, mai aratoasa, mai distractiva, cu cutie manuala si frana de mana adevarata care decupleaza trasmisia spate, cand o actionezi. i cu care faci drifturi. Stiiiiiu e mai mica. Zambiti oameni buni.
    2 points
  12. Adaptation _ _ Control unit: B7 Access Startsystem Interface _ _ Name: DeveloperCoding: Search lights _ _ Values: _ _ _ _ ZAT_illumination_concept_mybeat_clamp58xt: _ _ _ _ _ _ Old value: Not activated _ _ _ _ _ _ New value: activated _ _ _ _ ZAT_illumination_modus_mybeat_clamp58xt: _ _ _ _ _ _ Old value: Not activated _ _ _ _ _ _ New value: activated
    1 point
  13. Eu unul sunt sceptic privind faptul ca va exista o piata atractiva a masinilor electrice sh, daca nu vor aparea acumulatori de schimb relativ ieftini , iar manopera schimbarii acestor acumulatori nu va fi accesibila ca pret. Chiar sunt curios cati (electro)mecanici calificati sunt in Romania care pot inlocui bateriile la o masina electrica.
    1 point
  14. MQB cu V6, made in China https://www.motor1.com/news/502603/2021-volkswagen-talagon-reveal-photos/
    1 point
  15. Pe autobild anuntau doar motorul de 1 litru, in diferite versiuni: MPI, 2 variante TSI si un TGI. Fara diesel, fara 1.5 TSI. Ramane GTI-ul de 200CP+...
    1 point
  16. stiu ce spui, dar baietii de unde le am cumparat mi au recomandat un service (au mai multe relatii) aproape de mine si acolo am fost. am stat langa masina, tehnicianul f ok, a lucrat curat fara graba. e un fost service skoda asa ca stiu vag pe de rost. dupa 200km aproximativ de bedin revin cu impresii, oricum dupa Paste iau si spatele si tot acolo ma duc la montaj.
    1 point
  17. Sa ne dai un feedback despre cum se comporta. Ma bate gandul sa fac acelasi lucru, dar si eu sunt retinut un pic de montaj si calitate.
    1 point
  18. @Emy D UE suntem noi. Noi avem europarlamentari in UE si votam lucrurile astea. Statul suntem noi. Noi votam oamenii care fac legi si legile reflecta asta. @acidone77 E clar ca nu gasesti toate lucrurile de care ai nevoie, pentru ca oferta de masini electrice e mult mai mica. Nu putem sa cerem absurdul. Suntem intr-o perioada de tranzitie. Nu putem avea tehnologie noua la pret de tehnologie veche. Sau masini lansate acum la pret de SH de 5 ani. Eu am ID.3, inlocuind o termica tot hatchback, ID.3 avand 200 CP in loc de 140 CP, propulsie spate in loc de fata, LED adaptiv matrix in loc de faza lunga automata, scaune incalzite fata la fel precum cea veche, pornire incalzire/racire din aplicatie in loc de pornirea motorului din telecomanda, ACC in loc de CC neadaptiv, autonomie de 250-400 km in loc de 500-700 km, cost de utilizare mai mic decat benzinara. Pentru mine este in mare parte un upgrade, desi nu peste tot. Dar sunt super multumit, chiar daca a costat ~30000 de euro. Nu toti isi permit, imi dau seama. Dar, in 10 ani, o sa fie pe dos, si o sa-si cumpere masini termice doar cei care-si doresc si permit ceva exotic. Lucrurile se schimba. Cel mai important: fiecare isi cumpara ce vrea si ce poate. Sa nu judecam pe cei care au ales altceva. Dar discutiile de aici imi aduc aminte de cele despre iPhone: bateria tine doar o zi, nu are tastatura, e prea mare si greu, se sparge usor, camera e de doar 2 MP, nu filmeaza, nu are 3G... A trebuit sa treaca niste ani...
    1 point
  19. pasiunea poate fi impartita. si eu pana de curand aveam id3 si masina de curse ICE. circulatia este un drept, dar nu o obligatie. atunci hai sa ne luam toti cai si carute, sau cate un diesel in 80, ca e cel mai usor. stai tu in trafic in spatele catorva masini de genul asta? oamenii din jur nu conteaza ca sufera?
    1 point
  20. E foarte ok suspensia la E-up, chiar mai confortabila decat alte masini din clasa mai mare. Fiind o masina orientata pt oras nu avea ce sa caute un sasiu sau suspensie sport pe ea. Cand temperatura de afara este peste 15 gr consumul urban este sub 10% si face lejer autonomia wltp declarata, 265km adica.
    1 point
  21. Bre...imi pare rau ca nu va pot ajuta...eu m-am bagat in masina cu telefonul cu WiFi activat...si dintr-o data s-au aprins toate chestiile alea pe acolo...mi-a cerut o gramada de confirmari pe telefon...si a aparut Android Auto pe ecranul masinii... Samsung Galaxy A50 cu Android 11.
    1 point
  22. Eu am iPhone, si folosesc CArPlay. M-a intrebat la inceput daca vreau sa ma conectez, am dat nu si apoi cu greu am reusit conectarea. NU trebuie sa fii legat prin BT la masina.
    1 point
  23. Personal, cea mai mare problema a electricelor o vad ca fiind reactia bateriei in caz de accident, iar aici ma refer la deplasarile extraurbane, nu la accidentele usoare in oras. Cam multe cazuri in care bateria s-a aprins si dupa cum stim nu se pot stinge, sau doar dupa mult timp si cu foarte multe resurse. In rest as putea accepta toate plusurile si minusurile urmatoarei generatii de vehicule. Nu vreau sa atac pe nimeni, dar mi se par puerile unele din motivele enumerate mai sus, pentru care unii nu ar alege o masina electrica in detrimentul uneia termice. In rest, ne place sa ne plangem ca in Romania nu e ca "afara", dar nici nu vrem sa ne comportam ca cei de "afara".
    1 point
  24. Imi place foarte mult ce ai facut cu masina asta! Bafta in continuare. Modificari cu gust dpmdv!
    1 point
  25. Cateva ore de munca, si o noua optiune adaugata: - oglinzi retractabile electric Iar manerul de deschidere interior al portierei dreapta este acum de RS4 cu lumina ambientala. (urmeaza portiera stanga) 😊
    1 point
  26. Calculul asta trebuie sa cuprinda un element foarte important: timpul petrecut alimentand. Si nu te raportezi la ce poate fi peste 5 ani, ci faci o medie de 50kw/h si cati km faci cu aia... Aici consider ca e defapt problema...pentru ca daca am avea posibilitatea de a incarca in 5-10 min range de 300-350km electrici (condus in conditii normale nu ac off 70% din timp si viteze de 90-100kmh)...s-ar face coada la usile producătorilor.
    1 point
  27. Unde ai apa? in partea dreapta (a partii stanga 🙂) sau mai in fata sub bord? Vezi (la o ploaie mai serioasa sau cand speli masina la un self service cu presiune) daca ai apa pe pragul respectiv - daca da atunci ai si tu problema de mai sus si trebuie demontata fata usii si inlocuit/pus mastic. Daca ai apa in partea din fata (la picioare pasager, sub bord) poate ai infundat grilajul de scurgere de sub parbriz - trebuie demontate stergatoarele si curatat sub grilaj (la mine de exemplu era plin de frunzulite de tei 😞 Spor!
    1 point
  28. in oras, m-am obisnuit cu B. este orasul mic, si am invatat sa previn franarile si sa ma obisnuiesc cu stilul de decelerare asa incat sa pot calcula cat iau piciorul. de multe ori imi place B si pe drumuri nationale, si nu apas frana aproape niciodata. daca e mai aglomerat, sau sunt curbe.
    1 point
  29. La vale si pe zapada - B In rest - D
    1 point
  30. Calculul nu e tocmai corect, atâta timp cât prețul este subvenționat. Realitatea este că fără subvenție nu ar cumpăra mașini electrice decât unii excentrici. Dacă pui prețul fără subvenție nu prea mai iese.
    1 point
  31. 1 point
  32. Eu de aici trag o singura concluzie. Cine nu are treaba, isi face ! ? felicitari !
    1 point
  33. Eroarea nu are legatura cu mecatronicul sau cutia - tine de selectorul de viteze din masina. La mine a dat citeodata eroarea asta pentru ca nu "prindea" bine butonul de blocare a selectorului. La colegul CristiAlf s-a schimbat selectorul pe garantie.
    1 point
  34. Lipseste DSG - ul, 4X4 si caroseria break, in rest e perfecta! Bravo, sa o alergi sanatos.
    1 point
  35. Perfect de acord cu asta. De acord si cu motivele aduse pentru EV. Perfect de acord cu beneficii celor care o fac. Dar NU sunt de acord cu taxarea si restrictionarea celor care nu pot altceva decat un ICE si si aia ... SH....
    0 points
  36. @Mariancj conteaza daca masina are sistem de navi superior (varianta pro care are si un slot de sim separat intre cele doua porturi SD) pentru a beneficia de tot ''accesul'' in cloud-ul car-net, aplicatia weconnect foloseste un data plug conectat in portul OBD2 care costa @60 lei in functie de dealer avand functii de informare basic, referitor la stick este ca si cum ai avea un wireless data share (nu mai dai net la navi din telefon si folosest internetul mobil din stick... mare treaba nu faci), varianta pro are hardware pentru e-sim functia fiind premium phone care pe langa faptul ca ai internet din e-cartela telefonului, remote ai si semnal mult mai bun in zone cu semnal prost. Referitor la ce vrei tu sa faci, VW este foarte strict la aceste servicii pentru ca ei nu le considera sigure in remote call cu toate ca te pune sa platesti abonament cu posibilitate de reinoire unde mare lucru nu ai ce sa faci. ( jegurile nu vor sa implementeze serviciile pentru ca sunt usor de hack-uit de rusi) Cand vor ajunge sa fie ca MB online sau Volvo On Call mai au de investit mult. (se poate verifica daca ai activata functia verificand in greenmenu bifata functia VW online prin care se poate face legatura la server modificand/actualizand module/parametri/loguri/statistici... majoritatea producatorilor folosesc astfel de trucuri in background... o sa apara ''unu' sa-mi zica ca ''ba'' nu este posibil asa ceva, relax si atunci cu iti explici ca in iarna asta sa actualizat ca prin minune la ultima varianta de soft BCM-ul 09 si Dash 17 pacat ca nu am facut un ps la varianta de soft din vara la module... dracu stia ca pot face remote call la module)
    0 points
  37. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!