Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.04.2021 în toate secţiunile

  1. Rave, ideea nu e daca masinile electrice sunt bune sau nu, ca sigur sunt bune, si sigur poate sunt superioare la anumite capitole, dar sa sustii ( nu tu ) ca o electrica este net superioara din toate punctele de vedere... Fiecare lucru poate avea avantaje sau dezavantaje, dar sa vorbesti in adevaruri absolute, mi se pare hilar Si eu ma gandesc la o electrica pe viitor, stric de oras, si odata cu noua casa, fac demersurile necesare deja pentru a o putea alimenta in viitor ( just in case ), dar asta nu inseamna ca electrica detine suprematia absoluta in piata auto momentan ( asa cum par unii colegi sa insinueze )
    3 points
  2. Cateva ore de munca, si o noua optiune adaugata: - oglinzi retractabile electric Iar manerul de deschidere interior al portierei dreapta este acum de RS4 cu lumina ambientala. (urmeaza portiera stanga) 😊
    3 points
  3. Eu tot nu inteleg care este nemultumirea legata de ajutor de la stat? Intr-o tara relativ saraca sau ma rog, retrograda, e normal sa se dea ajutoare. Si se dau pentru nspe mii de domenii, nu doar pentru asta. Agricultorii primesc subventii. Zootehnia, la fel. IT-ul este favorizat prin taxe mai mici. Si tot asa. E perfect normal sa se dea ajutoare daca se doreste accelerarea ritmului de adoptie a electricelor, deoarece daca e sa consideram problemele climatice ca fiind intradevar adevarate, nu prea avem timp o suta de ani sa asteptam tranzitia asta sa se intample. Cand se ajunge la un anumit procent de adoptie, da, ajutoarele ar trebui incetate, deoarece inertia a fost creata. Acum desigur, or sa apara pareri pro si contra. Ba ca incalzirea climatica e o vrajeala. Ba ca e doar un proces ciclic care oricum se intampla. Ba ca producatorii s-au inteles cu guvernele sa le dea bani prin aceste granturi. Da, sunt un milion de posibilitati. Ce este cert este faptul ca aerul din orase va fi mai respirabil si zgomotul va fi mult diminuat. Si pentru asta eu as da niste prime, cum e rabla electric, ca sa stimulez cativa ani adoptia de electrice. Vi se par multi bani? Daca luam la adunat toate sutele de milioane de euro care se sifoneaza prin spagi, preturi umflate la lucrari, sponsorizari si alte magarii, rabla plus e o picatura in ocean. Acelasi argument fals se foloseste si in multe alte discutii referitoare la cheltuirea banului public, dar daca banii s-ar cheltui cinstit, ar fi bani pentru toate in tara asta, inclusiv pentru autostrazi, pentru renovarea scolilor de la tara, pentru canalizare si curent la tara, pentru babuta din varf de munte care sta la lumanare, pentru absolut tot! Deci problema la noi e coruptia, nu ca nu sunt bani pentru spitale, gradinite, crese si ce mai vrea lumea, ci ca suntem un popor corupt, ahtiat dupa bani si foloase si cam asta e situatia. Adevarul e cam urat, dar asta e. Cand o sa intelegem lucrul asta si o sa ne schimbam fiecare din noi si lucrurile se vor indrepta. Scuzati de offtopic!
    3 points
  4. Azi, desi vremea a fost inchisa, am prins o portita sa mai pot face una alta. Am pus rotile de vara dupa ce le-am curatat bine, am coborat suspensia cu 1,5 cm (nu m-am putut abtine) si am pus si bandourile.
    3 points
  5. Azi am facut o mica excursie off-road(daca tot am activat functia). Am mers de la Zarnesti spre prapastiile Zarnestiului apoi pe drum forestier spre sat Magura si coborat prin sat Peatera spre Parcul Natural Bucegi. Un drum la limita pentru octavia mai ales ca a plouat sanatos si noroiul mi-a dat de furca. Inca o data multumit de alegera PDG-ului :).
    2 points
  6. @andrei_221 raspandesti informatii gresite aici, daca se face CP off nu ramai cu " erori la diagnoza referitoare la acesta " . Si da, stiu ca urmeaza sa ma intrebi daca am eu personal asa, si da iti confirm ca am facut CP OFF si nu am nicio eroare.
    2 points
  7. As zice ca nu. Da, intradevar exista o firma de finantare care era inscrisa la AFM dar cam atat. De la ei nu poate o PF sa cumpere masini. Plus din informatiile care au fost publice, s-au deschis in 2021. Dar cel mai important la Tesla este lipsa unui punct de service oficial in tara. Este unul dintre motivele de baza pentru care multi au evitat momentan Testa, cel putin pentru mine acesta a fost deal-breaker.
    2 points
  8. Salutare! Cloncanitul la gropi mici, linie de tramvai, etc, trecute la viteza mica. Daca treceam cu viteza mai mare nu se auzea nimic. La verificare niciun joc iar banuiala era de la amortizoare sau flanse cu rulmentii aferenti. Le-am schimbat si nimic, cloncantul tot prezent. La o verificare mai amanuntita, adica un mecanic conducea si frana scurt, iar celalalt urmarea langa roata dreapta(acolo se suzea) ce anume se intampla. Se misca chiar si roata din bascula putin. Deci, suspendata, la levier, nu se simtea nimic. Am scapat de infern inlocuind o bucsa. Bafta si voua.
    2 points
  9. Adevarata problema a masinilor electrice stiti care e de fapt? Si o sa imi iau dislike-uri pentru asta, dar imi asum. Ca nu se gasesc SH la 5k euro luate de la o batranica din Germania.
    1 point
  10. Cateva idei: - masinile electrice sunt foarte scumpe, mai scumpe decat cele termice - sunt foarte grele si au nevoie de mai multi cai putere pentru a asigura o dinamica similara celor termice. Manevrabilitatea este compromisa din cauza greutatii. - sunt un stress suplimentar, trebuie sa stii unde sunt statii de incarcare, sa iti rezervi locul, sa iti instalezi aplicatii de care nu ai nevoie, sa pierzi timpul incarcand - masina incepe sa iti ocupe din timp pentru tot ce am scris mai sus, ceea ce e inadmisibil. E un obiect care trebuie sa mearga si sa uiti de el. - avansul tehnologic: in doi ani putem avea masini cu autonomie dubla - deprecierea: daca in doi ani apar masini cu autonomie mare, cele actuale se vor devaloriza abrupt - designul: masinile de volum arata insipid - nicio electrica nu merge ca un Yaris GR. Ultimul argument e sa mai descretesc fruntile, dar e cat se poate de adevarat. La pretul unui ID3 banal poti avea o masina de exceptie, cu o tehnologie net superioara (nah am zis-o si pe asta 🙂 ), mult mai rapida, mai aratoasa, mai distractiva, cu cutie manuala si frana de mana adevarata care decupleaza trasmisia spate, cand o actionezi. i cu care faci drifturi. Stiiiiiu e mai mica. Zambiti oameni buni.
    1 point
  11. Nu va contrazic pentru ca daca asa pare in clip, asa pare dar in primul meu post apare masina din ambele parti si mie, si in poze si in realitate, imi par exact la fel. Daca in 2ani nu mi-a sarit in ochii, acum nici atata. Aripile au alta nuanta da insa rezolvam totul fie la o repovsire sau infoliere.
    1 point
  12. rezolvat. pentru cine mai are nevoie, contorul 2 se reseteaza ca si contorul 1 doar ca trebuie sa ai avaria pornita ?!?!
    1 point
  13. Imi place foarte mult ce ai facut cu masina asta! Bafta in continuare. Modificari cu gust dpmdv!
    1 point
  14. Dețin o Cupra 1p și clar există diferențe majore pentru acest model. - Pistoane și știfturi mai puternice - Inele de piston noi - Bielete armate - Rulmenți modificați - Bloc armat pe linia principală a lagărului, precum și suportul arborelui cotit - Chiulasa modificată pentru rezistență la temperatură mai mare - Setați timpii de control pentru arborele cu came de evacuare - Secțiune transversală îmbunătățită a injectoarelor de înaltă presiune - Turbocompresor K04 cu turbină mai mare și roata compresor (S3, Cupra, GTI Edition 30)
    1 point
  15. 5k0...D,7p6..j sunt ok ptr ce vrei tu.
    1 point
  16. Nu am mai scris de ceva timp, In weekend am trecut la gumele de vara si anume anvelopele cu care masina a venit echipata Conti Ecocontact 6 235/55/18. Cel putin pe 2021 ramanem in aceasta configuratie. Am profitat de vremea foarte buna si am facut spalarea ca la carte si am aplicat alt Sealent : CarPro HydrO2. Am activat VIM cu ajutorul aplicatiei din OBD11 si de asemenea avem si "youtube" care merge prin Wireless Android Auto. Km actuali 8240 cu un consum mediu de 7,4L/100km in ultimii 3700km ma declar extrem de multumit.Si intr-ucat proprietarul are deja cip 5G disponibil in mana , nu putem decat sa speram ca vom incepe a parcurge mai multi km impreuna. Si incep sa ma gandesc daca sa vopsesc etrierii sau nu...🤔 La Audi masina fiind neagra am vopsit etrierii un Foliate Carbon Metalic, pt Skodiaq parca as opta pentru aceeasi nuanta, nu imi doresc sa i fac culori extravagante intr-ucat masina chiar nu are nici o legatura cu sportivitatea. Daca aveti alte sugestii de culori please hit me with them.
    1 point
  17. Ma bag in seama in discutie tocmai pentru ca, mai devreme sau mai tarziu, una dintre masinile familiei va fi electrica. Scenariul 1: utilizare exclusiv urbana si interurbana. In cazul asta, avand toata infrastructura necesara, nu m-ar deranja un range de 200km (real, cu AC on TOT TIMPUL). Scenariul 2: utilizare extraurbana. In cazul asta, in situatia mea, daca nu pot face 400-450km dintr-o bucata, cu o medie de +100kmh ( 2 autostrazi), AC on TOT TIMPUL + alti consumatori) pur si simplu nu e atragatoare o masina electrică. Nu imi place sa pierd timpul in benzinarii, îmi place, daca plec la drum, sa ma opresc la destinatie. De regula, nu am probleme in a conduce +500km dintr-o bucata, cu o mica pauza de pipi/cafea to go dupa 3-4 ore de condus. Un astfel de regim cere, pe langa range, si un anume confort interior. Asadar, singurele masini electrice care se pot apropia de regimul asta de utilizare costa mai mult decat fac. De asemenea, nu mi place sa ma stiu limitat cand sunt plecat la drum lung. Nu pot sa conduc x ore, sa ajung la destinatie si apoi sa trebuiasca sa aștept alte y ore ca sa se incarce masina. Repet, cand incarcarea se va putea face la nivelul de consum de timp comparativ cu combustibilii actuali, atunci BEV-urile vor deveni cu adevarat dezirabile. Ah, si preturile. Subventiile de la stat nu vor dura la nesfârșit si nu cred ca e cineva suficient de nebun sa dea pe un spring 17k sau pe un id3 +40k...
    1 point
  18. Timpul total petrecut de mine alimentand, in 5 luni de cand am masina, este de 1.5 ore, cate 30 de minute la fiecare dintre cele 3 iesiri pe care le-am facut. Cu o termica probabil nu as fi oprit deloc pe drum, daca aveam rezervorul plin, dar as fi oprit la plecare sau destinatie. O oprire ar fi durat 5 minute, sa zic, deci 15 minute. Daca e aglomerat, cum ar fi sambata dimineata sau in sarnatorile legale, probabil as fi petrecut 15 minute pe incarcare, dar sa lasam 5 minute. In schimb, 99% din timp plec cu bateria plina si nu ma opresc sa incarc, mergand distante scurte, in oras. Cu o termica as fi oprit la benzinarie de 10 ori pana acum (2 ori pe luna), la cat de mult am mers cu masina prin oras. 10 alimentari x 5 minute = 50 de minute. Total alimentare electrica: 90 de minute, toate la drum lung. Total alimentare termica: 65 de minute, 15 minute la drum lung si 50 de minute in oras. In general, cand merg pe distante scurte, mi-e incomod sa opresc sau sa caut benzinarie. Nu e mare lucru, dar e o frictiune in plus. La drum lung ma deranjeaza mai putin opririle, pentru ca as fi oprit oricum, calatorind cu copii. Nu toata lumea e in situatia mea. Eu pot sa incarc acasa. De obicei trebuie sa opresc la drum lung oricum, deci sunt OK sa stau 30 de minute sa alimentez. Fiecare decide pentru el. @christistanciu Autonomia cea mai mica, cu 100 km de autostrada, ca tine, a fost de 230 km, iarna. Tu faci 140 km pe zi, 5 zile pe saptamana, inteleg. Deci 700 km pe saptamana, vreo 3000 km pe luna, 36000 pe an. Incarcand la fiecare 230 km inseamna ~160 de incarcari pe an din 1000 de cicluri cat are bateria garantie de capacitate de peste 80%. In ritmul asta ar ajunge la 80% in 6 ani minim. Toate astea sunt calcule pesimiste, presupunand viteze mari, temperaturi scazute, etc., deci sigur optii rezultate mai bune. La 36000 km, cat faci tu anual, costurile sunt: 5000 de lei curentul electric (20 kWh/100 km) si 12000 de lei motorina (6 l/100 km). Tu stii daca merita sau nu.
    1 point
  19. După 13 luni și aproximativ 6.700 kilometri am făcut azi revizia anuală, la fel ca și data trecută folosind filtre Mahle și ulei Mobil 1. Cred că pe viitor trebuie să schimb brațele față cu tot cu bucsele mari și mă gândesc și la pivoți dacă tot umblu acolo. Când eram în Maramureș am "împlinit" un kilometraj; deși am stat cu ochii pe bord până la 149.993km, fermecat de peisaje, de drum și de soția mea am uitat la un moment dat și am surprins acest moment :))) in loc de cel jubiliar. Acu' tre' să photoshopez puțin cadrul să iasă perfect.
    1 point
  20. O sa se gaseasca solutii tehnice pentru toate problemele enumerate... Bateria este singurul minus al electricelor momentan si se lucreaza la asta. In rest masinile electrice sunt net superioare oricarei termice din punct de vedere tehnic. Ca interioarele lor lasa de dorit momentan, da, fiindca producatorii incearca sa castige cat mai multi $ ca sa poata investi apoi in R&D.
    1 point
  21. Salutare! Pentru ca in final am scapat de temperaturile scazute. Kodi a primit rotile de vara, pe care nu a apucat sa le plimbe prea mult sezonul trecut. Cu ocazia asta am facut si cateva poze pe sub masina. Au fost discutii pe forum despre dotarea extra: Elemente suplimentate protectie sasiu. Totul pare ok si protejat suficient si fara ele. De asemenea, am sesizat la toate cele 4 jante o lipsa de vopsea in zona prezonelor. Putin dezamagit, la jantele aftermarket nu am vazut probleme de acest gen. In final o poza cu dusul saptamanal, un nr repetitiv de km si o mica modificare pentru virtual cockpit, scala vitezometru pana la 240km/h, in loc de 260km/h. Acum este mult mai aerisit si mai util, din moment ce masina nu poate merge cu mai mult de 200km/h.
    1 point
  22. Afirmatiile nu imi apartin, daca ai fi citit si nu ai fi scos din context ar fi fost mult mai corect. Omul fiind de peste 12 ani intr-o reprezentanta, tind sa-i dau crezare. Dar nu vreau sa fiu offtopic
    1 point
  23. Azi am montat si scutul central de Tiguan, cel prins pe puntea fata, intercalat intre scutul motorului si cel al tunelului central. Am dat si cu spray de cupru peste suduri si margini pt a mai proteja de rugina. A fost destul de greu pt ca am lucrat cu masina pe cric.
    1 point
  24. Salutare domnilor,iar a trecut timpul...iar mi-au disparut "prietenii" Masina inca este la mine si nu la sotie dar urmeaza cat mai curand sa ii predau stafeta... Inca nu a luat permisul,a trecut deocamdata de sala dar le-am facut cunostinta.La prima vedere masina ii place,adica este visul oricarui incepator din moment ce pleaca singura din ambreiaj Ce nu ii place este starea interiorului si m-am pus pe treaba. Domeniul meu de activitate este mort de ceva vreme si am timp berechet sa lucrez la ea...Curaj imi mai trebuia dar a aparut si acela Primul pas l-am rezolvat repede...am demontat stalpi,plafoniere,plafon si le-am curatat bine de tot urmand sa iau material sa trec la reconditionare completa. Dupa ce termin interiorul ma bag putin si la mecanica,nu foarte adanc dar macar majoritatea fluidelor vreau sa le schimb. Intre timp am hotarat si soarta masinii...va sta la sotie un an ...doi...trei...cat va mai putea sa mearga cu ea si cat prinde ceva experienta dupa care...in functie de starea ei...dezmembram daca avem ce sa dezmambram si o bagam la Rabla cu tinta cel mai probabil catre o electrica Drumuri bune
    1 point
  25. Ce bine imi pare sa te vad back in action, my friend...asa ii sta bine topicului, cu modificari ca atunci cand aveai golful gti...te salut de nu te vezi brgds
    1 point
  26. Salut. Stelian multumesc pt completare. (e drept apoi am personalizat si sw cutie ca sa fiu complet multumit). Functie de masina (motor, cutie, an fabricatie) 23AX schimba sw motor sau sw motor +cutie. Eu cred ceea ce spune colegul deoarece am patit pe pielea mea. @andrei_221 advertisment pt ce prietene? Nu cred ca exista multi oameni pasionati de skoda asa cum sunt eu, dar cand apar probleme trebuie sa le spunem pe nume.
    1 point
  27. Intre timp am vandut jantele SPA si am achizitonat Mallory (vopsea originala ,stare foarte buna) Spalat/ceruit/echilibrat/azot/montat.
    1 point
  28. Nu am mai scris de ceva timp, la aproximativ 5500 km cu range ramas de 2k km am mai adaugat 10L de Pipi de rechin(AdBlue)=> range de 15k km. Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o spalare ca la carte(prima a masinii) : -Sonax Full Efect pt jante+cauciucuri -Autobrite Magifoam pt pre-spalare -2 bucket method cu Chemical Guys Black Light shampoo -Sealent de la 303(putin dezamagit de acesta,o sa incerc altceva) -Meguair's tyre gel Suplimentar am inlocuit suportii de numar cu varianta slim.
    1 point
  29. La multi ani dragi colegi! La aproximativ 2 luni de la prima intalnire, am ajuns la 4000km.Pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalt si amandoi suntem deacord(eu si skoda) ca autostrada ne omoara la capitolul conum(se simte ca e mai multa masina 😝 ).Nu neaparat pentru consumul care il scoatem pe autostrada ci mai mult pentru rezervorul mic pe care il are. E declarat de 55L insa mai mult de 50L nu a intrat nici cand am preluat masina cu range 10.Era frumos un rezervor de 60-65 L. A primit si un cadou de Craciun, ledurile pentru iluminare portbagaj & palnie Pot spune sincer acum ca iluminarea din portbagaj este satisfacatoare pe timp de noapte.Desi pozele nu sunt cele mai bune.
    1 point
  30. Revenim.... In primul rand am scos ursul la "zapada de oras", nu prea multa, doar sa vada cum este ...😆 In al doilea rand am putea spune faptul ca am finalizat rodajul, avem peste 1800 km impreuna, ultima plimbare a fost un traseu Bucuresti - Pitesti -Rm.Valcea - Horezu -Tg Jiu si retur, cu un consum bun. Tot drumul a fost acoperit cu ploaie/burnita, dar ne-am simtit bine, spatiul oferit de KODI este clar unul din avantajele ei. Dupa plimbare, a doua zi am spalat ursul si surpriza 1.... primele 2 mini ciupituri, una pe bara si una pe capota😖, dar orice semn creaza o amintire, deci nu ne facem probleme. Bag masina in garaj, ridic capota sa completez cu lichid de parbriz, surpriza 2... ursul s-a murdarit pe "interior". O carpa din microfibra umeda si 15 minute de bibilit, KODI era ca nou.
    1 point
  31. l.am facut timp de 1 luna...si ii multumesc lui stelica ca m-a lamurit. am renuntat pe loc la el in parcare la metro. ce am observat cat l-am avut- motorul mult mai zgomotos cu el si nici nu mai tragea la fel...usor lesinat
    1 point
  32. Oricum codarea e cam degeaba daca injectorul nu e nou. caracteristicile unui injector SH nu mai sunt cele initiale din cauza uzurii si deci codul IMA este oarecum inutil.
    1 point
  33. Deranjand linistea Scotiei. P.s-Nu am ajuns la viteze care sa depaseasca limita legala pe acea portiune de drum, scopul a fost sunetul. VID-20190925-WA0000.mp4
    1 point
  34. @Rave: mi-ar fi placut sa vezi dincolo de niste cazuri particulare si platitudini si sa intelegi cum se fac comparatiile intre doua modele diferite. In plus sunt si niste trimiteri fara legatura cu discutia. Dar renunt, numai tu ai dreptate!
    0 points
  35. Cine are de dat 100k pe o masina electrica nu cred ca sta sa se uite la 10k prima de la stat. Adica... daca e bine, daca nu e... iarasi bine, ca nu-i stres. Macar Rave a raspuns sincer, ca n-ar fi luat electrica fara prima de la stat. Tu ai fi dat 35-40k pe un ID3? Raspunde sincer... Deci pana la urma electricele de baza se cumpara ca au prima de la stat, deci pret preferential, ca daca era de platit pretul intreg la masinilor electrice, multi se gandeau de 2 ori la partea de "poluare" si "salvam planeta" ( da, e o mare problema poluarea, si da trebuie luate masuri, dar voi cei cu electricele o tineti doar sus si tare ca am luat electrica sa salvez planeta. o luai si daca costa 10k eur in plus?!? ) Sa nu mai vorbim ca electricele sunt NET SUPERIOARE DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE oricarum alt autoturism fie el diesel, benzina, etc
    0 points
  36. @Zamoldace de la pasager usa 😁
    0 points
  37. Ma bucur pentru tine, acum sa vedem si cat va tine. Toti vrem soutii din astea minune, dar din pacate istoria ne invata ca o problema hardware nu prea o poti drege din software.
    0 points
  38. salut. se poate face. ACC este bazat pe coduri swap.
    0 points
  39. Nu e ca si cum la reprezentanta lucreaza super experti care despica firul in patru pentru fiecare problema. In general la reprezentata sunt focalizati sa iti rezolve problema (de multe ori nu reusesc sa faca nici asta) nu care e cauza ...
    -1 points
  40. Pacat de usa de la sofer care e cu totul alt gri.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!