Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare domnilor,iar a trecut timpul...iar mi-au disparut "prietenii" Masina inca este la mine si nu la sotie dar urmeaza cat mai curand sa ii predau stafeta... Inca nu a luat permisul,a trecut deocamdata de sala dar le-am facut cunostinta.La prima vedere masina ii place,adica este visul oricarui incepator din moment ce pleaca singura din ambreiaj Ce nu ii place este starea interiorului si m-am pus pe treaba. Domeniul meu de activitate este mort de ceva vreme si am timp berechet sa lucrez la ea...Curaj imi mai trebuia dar a aparut si acela Primul pas l-am rezolvat repede...am demontat stalpi,plafoniere,plafon si le-am curatat bine de tot urmand sa iau material sa trec la reconditionare completa. Dupa ce termin interiorul ma bag putin si la mecanica,nu foarte adanc dar macar majoritatea fluidelor vreau sa le schimb. Intre timp am hotarat si soarta masinii...va sta la sotie un an ...doi...trei...cat va mai putea sa mearga cu ea si cat prinde ceva experienta dupa care...in functie de starea ei...dezmembram daca avem ce sa dezmambram si o bagam la Rabla cu tinta cel mai probabil catre o electrica Drumuri bune
    6 points
  2. Azi am montat si scutul central de Tiguan, cel prins pe puntea fata, intercalat intre scutul motorului si cel al tunelului central. Am dat si cu spray de cupru peste suduri si margini pt a mai proteja de rugina. A fost destul de greu pt ca am lucrat cu masina pe cric.
    4 points
  3. Nu apare! Doar in mod M sau S in rest nu apare(o tampenie). Nu se poate activa in D . Pentru ESP(in setari masina) trebuie sa intorci masina cu degetul pe ecran cu spatele spre tine si apare brake (ESP/Sport/on/sau off)
    4 points
  4. @sNaKeyy da.. m-ai prins Am fost destul de ocupat in ultima vreme dar piesele s-au tot strans.. incep incet incet sa pun din ele pe masina. Momentan am terminat cu partea de "ass", si inca ce 🍑 ... 🤣 Bara spate S line facelift + fusta RS7 full piano black, tipsuri piano black (performance style). Evacuarea modificata astfel incat si teava de la evacuare (76mm) cat si teava de la boxa active sound (63mm) ajung in tipsuri si aspectul e unul destul de misto. Acum pot spune ca fundul este full FL, avand si stopurile cat si bara. Inca mai am de pus mai multe chestii si o sa fac postari separate cand termin fiecare capitol.. sper sa nu mai dureze mult. Evident, o sa mai revin si cu poze mai profi, astea sunt facute pe graba .. cu masina jegoasa grav 😳 Ca idee finala, pozele nu evidentiaza nici pe departe formele si cum da noua bara pe masina in realitate.
    2 points
  5. Ce nu intelege lumea este ca anumite proceduri sunt valabile doar pentru anumite situatii, depinde foarte mult de uzura, lot de fabricatie, combustibil, mod de exploatare, etc. Unele se mai pot carpi, dar solutia finala este inevitabila, la un moment dat unele piese necesita inlocuire. Nu sunt sfaturi general valabile ! Si nu am nimic cu cei care aleg solutiile mai ieftine, ci cu faptul ca e o situatie tipica, in care daca VAG-ul a furat, esti bun de plata, mai ales daca vrei sa fii corect. Mergeti la reprezentanta si cereti update (desi nu va obliga nimeni) si apoi vedeti cine plateste in caz de defect.
    1 point
  6. Daaa, stiu cum este, lasa ca e bine ca ai scapat de acel joc. Pus ca materialul din care este facut corpul oglinzii devine foarte friabil de la oxidare. Si avand joc intra apa sau spuma activa si oxida si mai rau.
    1 point
  7. Frumos, dar aparent pentru ce ai schimbat la oglinda, nu trebuia demontat corpul de pe masina, lucrai doar in exterior.
    1 point
  8. man, ce face Doomy cu Tiguanul e soft off-road.. Masina aia e pt offroad adevarat...
    1 point
  9. Fa o poza la panou inainte, sa nu le incurci
    1 point
  10. Man, m-am uitat pe YouTube la clip de aseară, super liniște așa cum mergi tu pe cărări, dar pe mine nu m-ar lăsa sufletul să fac offroad cu Tiguanul, chiar dacă ar fi pregătit . Am văzut niște drăcii cu suspensii modificate, cu ecartament lărgit să încapă roți super mari și mă gândeam și la tine, dacă ți-ai lua o jucărie din asta, mă rog dacă ai avea loc de două, unde te-ai mai băga? 🙃
    1 point
  11. Multumesc de info. Nu am gasit in manual. Si...da ...pt familistii care sar doar cu 10-20 km/ h viteza legala se mai foloseste. Mai e waze care pe mine nu ma incanta, iar statia... prefer sa merg legal decat sa devin TIR-ist (no offence pentru soferii profesionisti)
    1 point
  12. Big like pt postari ! Tu si Yanq bagati boala'n mine cu offroadul asta de placere. Din pacate niciuna din masinile actuale nu-mi permit mare lucru din cauza garzii la sol. (deh, suspensii sport).
    1 point
  13. Asta este si parerea mea referitor la plastice tari . Am facut drive test Mercedes E class fabricatie 2020 de la volan in jos plastic tare peste tot . Diesel 194 cp 4X4 automata 9 trepte pret 68 de mii de euro am primit oferta la 61500 de euro masina noua fabricatie 2020 septembrie . Seat Tarraco nu este masina premium clar ( nu stiu de ce unii mergeti sa faceti drive test cu gandul ca este o masina premium ), dar primesti multa masina , dotari foarte bune, asamblare si materiale bune . Plasticele sunt exact in media ce ofera industria auto la ora actuala la toate marcile . Daca nu suferi de boala siglei este o afacere buna din punctul meu de vedere acest Seat . Preturile au crescut foarte mult in ultimii ani . Sigur acum 7-8 ani la 40 de mii erai in zona masinilor premium acuma pragul este pe la 60 de mii de euro . Pana si Dacia Duster cu tot ce se poate pune pe el depaseste 20 de mii de euro, ce era de neconceput pentru o dacie acum 7-8 ani de zile . Cum a zis si Cristian nu stiu la ce masini va raportati voi . Taraco se bate cu WV Tiguan al space , Skoda Kodiaq , Peugeot 5008 , Renault Koleos astea sunt masinile cu , care il poti compara . Eu zic ca nu este inferior nici unui model din cele enumerate fiecare are plusurile si minusurile lui, totul depinde de gustul fiecaruia . Nu vreau sa par aicia un mare fan Seat departe de mine lucrul asta . Eu nu am cumparat doua masini noi la rand de la acelas producator . De fiecare data cand schimb masina schimb si marca .
    1 point
  14. Am rezolvat, era placa Webasto arsă, am reparat-o și funcționează bine acum.
    1 point
  15. Astazi a fost ziua cea mare. Dupa cam 3 - 4 ore de munca (incluzand si pauzele lungi si dese 😊) am ajuns la rezultatul din imagini. Sunt foarte multumit de evolutia de pana acum. Problema nepotrivirii s-a mutat acum la praguri, dar vorba aia: timpul le rezolva pe toate. Urmatoarele pe lista sunt: - evacuare - big turbo 😊 - remap in concordanta cu modificarile exiatente. (Cred ca stage 2, pentru ca la stage 3 trebuie sa schimb interne si inca nu am facut nimic in motor). Poze:
    1 point
  16. Ziua a șasea: Borșa - Câmpulung Moldovenesc - Gura Humorului - Roman - Bacău - Adjud - Mărășești - Tecuci - Galați distanța parcursă 480 km cu un consum mediu 5.6l/100km, temperatura de plecare 0.5°C, cea de sosire 13°C. Dimineață când am tras draperiile am văzut ceea ce spusese Busu la tv: ninsese. Nu extraordinar de mult, cam 2cm, dar peisajul se schimbase complet din verde în verde-alb. Am pornit Tiguan-ul, l-am lăsat să se încălzească după care am curățat geamurile, am cărat toate bagajele, ne-am luat la revedere de la gazdele noastre și am plecat la drum. Nu pot să vă spun ce senzație am avut, cu brazii plini de zăpadă și șoseaua curățată. Spre pasul Prislop indicatoarele în anumite porțiuni sunt îngropate până sus Aveți un mic clip aici cu urcarea spre pasul Prislop și încă unul mai scurt cu coborârea, mănăstirea era efectiv învăluită de nori. Drumul cu urcare și coborâre, virajat continuă până în Câmpulung Moldovenesc, treptat curbele devin tot mai largi, dar și traficul tot mai aglomerat. Peste tot sunt camioane care cară lemn și piatră, până aproape de Roman, cred că 90% din camioane erau așa, restul fiind cisterne sau tiruri de marfă... Sunt versanți unde s-a tăiat la ras, sunt alții unde mai sunt brazi doar la șosea dar și locuri unde pădurea nu este atinsă de drujbe, nici măcar cu tăierile pentru rărire sau întreținere. Calitatea asfaltului este foarte bună sau bună în anumite segmente pe drumul european. După Roman ne-am urcat din nou pe centura Bacăului, pe care am traversat-o rapid și ne-am continuat drumul spre casă, unde am ajuns după 7 ore și 20 de minute cu aproximativ 35 de minute de pauze pe traseu, deci cam 7 ore de condus efectiv pentru aproape 500km. Cum o fi fost să merg 500km pe autostradă? În cât timp am fi ajuns acasă?
    1 point
  17. Incepe presiunea pe Renovatio. Si pe producatori, pentru ca, daca o sa fie mai rentabil sa incarci Tesla, vor fi in dezavantaj. Gen VW, cu reteaua Moon, in care costa la fel ca la Renovatio sa incarci. Tic-tac...
    1 point
  18. Cam asa arata masina noaptea, pana acum nu am avut ocazia sa circul noaptea, pe motive de pandemie, dar cred ca farurile sunt suficient de luminoase (sunt adaptive, sunt curios daca imi voi lua flash-uri de la cei din sens opus) Nuanta benzii galbene din interior poate fi schimbata, sunt destul de multe combinatii, dar daca nu am circulat noaptea, nu stiu ce mi-ar placea (overall, masina nu are nici un bec cu incandescenta, toate luminile sunt led), banda de pe usa clipeste cand exista un vehicul in unghiul mort; logo-ul cupra proiectat pe asfalt ca lumina mi se pare manelistic, dar trebuiau si ei sa justifice pretul. Comenzile vocale nu functioneaza daca limba selectata este romana, asa ca o sa fie o chestie ce nu o voi folosi, tableta centrala fiind mare si afisajul in general fond inchis se incinge destul la cele 15 grade cu soare, ma intreb daca la vara nu pot gati ceva pe ea. Nu am reusit sa primesc nici un raspuns de la dealer in privinta service-ului cutiei, cod cutie, etc, pur si simplu ma ignora, dar nu disper, daca lucrurile se menti ca acum peste 4 ani cand expira garantia ma pot separa de masina si serviciile lor fara nici o urma de regret. Fun fact, masina mea a fost a doua livrata in oras, si m-am intalnit intamplator cu prima livrata, el are acel vedre inchis si jantele cu negru/auriu, lui clar nu ii place configuratia mea(argintiu/jante argintii fara brizbrizuri), mie a lui, asa ca ne-am vazut fiecare de drum si alegerile lui In rest , m-au mai abordat curiosi, care nu cred ca am doar 150 cp, sau nu am macar hibrid, dar asta e , le spun ca de atat am avut bani, masina are efect la sexul opus, starneste interes(asta pana cobor eu din masina si isi muta privirea).
    1 point
  19. Jantele de vara montate si o curatenie de primavara, schimbat presurile de cauciuc cu cele de vara. A mai primit mici retusuri la vopsea, pe stalpi de pe plafon aveam ceva lac exfoliat. Va urma vopsire etrieri si ceva insonorizant pt carenajele spate. Km 294.500
    1 point
  20. Azi am schimbat și suspensia. Patru telescoape sachs cu bucsele și rulmenții aferenți. S-a reglat și unghiul de fuga. Am mai dat un impuls mașinii.
    1 point
  21. @identitate78cam asta am eu trecut in CIV, poate te ajuta
    1 point
  22. Azi am schimbat discurile și plăcuțele de frână. Nu le-am schimbat nici la nea Dorel in garaj, dar nici in reprezentanță VW, am schimbat intr-un service relativ cunoscut in Timisoara și pentru magazinele de piese auto. Deși aparent plăcuțele erau groase, la frânare aveam o senzație de ineficiență sau întârziere. Sa vedem acum, după ce se lustruiesc puțin cum va fi frânarea.
    1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
  25. Este absolut normal , masina poporului este ce a fost mereu = super ok dar mereu sub cei trei lideri de care spui Iar cu preturile ... unii se cred mai mult decat sunt - vezi cum un Santa-Fe este 50.000 de euro ... jenant Cu WD40 , am glumit Pana la urma cred ca asa este cu toate , urmeaza trendul , mai mult roboti , mai putin masini
    1 point
  26. Aoleu, zici ca e procedura de decolare pentru Airbus 380 Apropo, ca sa nu-mi incarc memoria de pe acum (caci sunt batran si ma chinui ) detaliile astea sunt scrise in manual, sau ma apuc sa dau print la posturile tale si le tin la parasolar pentru cand o sa am nevoie ? (ca la avion, check-list-ul inainte de decolare) Nu masoara nimeni dinamic la noi. Se iau valorile date de producator in COC-ul fiecarei masini. Nu e chiar atat de dubios, diferenta de viteza vine mai mult din "gearingul" cutiei de viteze, din raportul din cutie. Superbul are raportul final mai mare, de aici rezulta viteza mai mare. Aerodinamica influenteaza doar marginal, dar e clar din cutia de viteze. Avand in vedere ca ambele au scuturi pe sub masina, verificati doar CX-ul ca sa vedeti cat e din aerodinamica. Caroseria sedan are avantajul stabilitatii mai bune la viteze mari datorita apasarii suplimentare generate de curentul de aer peste portbagaj, pe cand la hatchback se genereaza turbioane in partea din spate, in zona cu hayonul Nu e strict pe model, dar ca regula generala sedanul are in zona de 0.25-0.27 CX-ul, iar hatchback-ul in zona de 0.32-0.35 CX-ul Superbul Greenline (adica suspensie -15mm) are 0.263 CX-ul. Golf 7 Bluemotion e dat cu doar 0.27 CX-ul. GTI-ul e dat la 0.32CX-ul
    1 point
  27. Nu vreau sa va stric distractia dar nu pot sa va inteleg sincer,oameni buni daca vreti sunet de calitate luati-va o impresa sau mai ieftin schimbati toba finala cu una de calitate dar nu faceti tiganie cu metode din astea demne de dacioti cu tot.felul de brizbrizuri lipite pe masini si tipsuri de prost gust! Scotand cat-ul nu o castigati nimic decat niste injuraturi ale pietonilor pe care ii deranjati cu sunetul jalnic al masinii,plus o bara murdara de fum plus netrecerea itpului. Tuningul la o masina se face cu cap nu spargand toba finala cu cuiul! Nu este nimic de lauda ca mergi cu cat.ul scos ca cine.cunoaste ceva ceva despre masini o sa stie ca tot 75 de cai amarati aveti sau 101... de ce sa nu fim eleganti cu noi si cu masinile noastre? Cu banii dati pe.achizitionarea unui nou cat ca sa treceti rarul mai bine iti iei o toba finala de calitate si ai rezolvat problema. Daca macar o opinie am reusit sa schimb atunci zic ca a neritat deranjul! O zi buna domnilor! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
    1 point
  28. A apărut prezentarea mașinii pe Atelierul de detailing! Grab your popcorn! https://youtu.be/mOLJDzPUrpg
    -1 points
  29. asa cum am promis si linkul catre filmul cu masina
    -1 points
  30. Din banii care se arunca pe subventionarea achizitiei electricelor se pot retehnologiza entitatile poluante de mari dimensiuni de tipul electrocentralelor, care ard gaze, pacura sau carbuni si care ar avea ca efect un aer mai curat decat aportul insignifiant al catorva sute de electrice intr-un parc de 1 milion de masini. Investitiile sunt foarte reduse la noi. Sa nu ne facem iluzii, conversia intregului parc auto catre masini electrice este o himera, nu va putea fi facuta niciodata, iar ponderea acestora va ramane mica. Reteaua nu poate face fata la un volum mare de electrice, iar treaba asta ar genera niste preturi din ce in ce mai mari pentru folosirea acestora, ducand la explozia costurilor de intretinere. Si nimeni nu va fi fericit sa plateasca mai mult pentru curentul consumat de un frigider, pentru ca X sa se laude ca merge cu o masina electrica. Solutia optima nu va fi electrica, ci utilizarea altor tipuri de combustibil curat, care sa nu puna presiune pe restul consumatorilor.
    -1 points
  31. Ti-a "puscat" EGR-ul, mai mult ca sigur. Bun soft.
    -1 points
  32. Multumesc celor care au dat downvote comentariului de mai sus. Omul nu a citit nimic din topicul asta, a facut update te miri pe unde, cu EGR aftermarket, si apoi in curand va cere sfaturi, despre ce EGR sa cumpere si il va zgaraia pe retina pretul unuia OE, la fel ca data trecuta. Viata lunga celor cu soft dieselgate, dar bagati la cap ca va abonati la injectoare si EGR pe banii vostri, pentru ca nicio reprezentanta nu da garantie pe nimic, nici macar ca va rezista ECU-ul update-ului (era o vreme cand se dadea 6 luni garantie, insa numai daca aveai istoric 100% in reprezentanta). Cred ca s-au spus aceleasi lucruri de zeci de ori aici, ar trebui inchis acest topic. Ca nota de subsol, pentru masinile 2010-2011 e o MARE prostie sa faceti update, fara sa inlocuiti injectoarele.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!