Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2021 în toate secţiunile

  1. Astazi a fost ziua cea mare. Dupa cam 3 - 4 ore de munca (incluzand si pauzele lungi si dese 😊) am ajuns la rezultatul din imagini. Sunt foarte multumit de evolutia de pana acum. Problema nepotrivirii s-a mutat acum la praguri, dar vorba aia: timpul le rezolva pe toate. Urmatoarele pe lista sunt: - evacuare - big turbo 😊 - remap in concordanta cu modificarile exiatente. (Cred ca stage 2, pentru ca la stage 3 trebuie sa schimb interne si inca nu am facut nimic in motor). Poze:
    11 points
  2. @sNaKeyy da.. m-ai prins Am fost destul de ocupat in ultima vreme dar piesele s-au tot strans.. incep incet incet sa pun din ele pe masina. Momentan am terminat cu partea de "ass", si inca ce 🍑 ... 🤣 Bara spate S line facelift + fusta RS7 full piano black, tipsuri piano black (performance style). Evacuarea modificata astfel incat si teava de la evacuare (76mm) cat si teava de la boxa active sound (63mm) ajung in tipsuri si aspectul e unul destul de misto. Acum pot spune ca fundul este full FL, avand si stopurile cat si bara. Inca mai am de pus mai multe chestii si o sa fac postari separate cand termin fiecare capitol.. sper sa nu mai dureze mult. Evident, o sa mai revin si cu poze mai profi, astea sunt facute pe graba .. cu masina jegoasa grav 😳 Ca idee finala, pozele nu evidentiaza nici pe departe formele si cum da noua bara pe masina in realitate.
    3 points
  3. Asta este si parerea mea referitor la plastice tari . Am facut drive test Mercedes E class fabricatie 2020 de la volan in jos plastic tare peste tot . Diesel 194 cp 4X4 automata 9 trepte pret 68 de mii de euro am primit oferta la 61500 de euro masina noua fabricatie 2020 septembrie . Seat Tarraco nu este masina premium clar ( nu stiu de ce unii mergeti sa faceti drive test cu gandul ca este o masina premium ), dar primesti multa masina , dotari foarte bune, asamblare si materiale bune . Plasticele sunt exact in media ce ofera industria auto la ora actuala la toate marcile . Daca nu suferi de boala siglei este o afacere buna din punctul meu de vedere acest Seat . Preturile au crescut foarte mult in ultimii ani . Sigur acum 7-8 ani la 40 de mii erai in zona masinilor premium acuma pragul este pe la 60 de mii de euro . Pana si Dacia Duster cu tot ce se poate pune pe el depaseste 20 de mii de euro, ce era de neconceput pentru o dacie acum 7-8 ani de zile . Cum a zis si Cristian nu stiu la ce masini va raportati voi . Taraco se bate cu WV Tiguan al space , Skoda Kodiaq , Peugeot 5008 , Renault Koleos astea sunt masinile cu , care il poti compara . Eu zic ca nu este inferior nici unui model din cele enumerate fiecare are plusurile si minusurile lui, totul depinde de gustul fiecaruia . Nu vreau sa par aicia un mare fan Seat departe de mine lucrul asta . Eu nu am cumparat doua masini noi la rand de la acelas producator . De fiecare data cand schimb masina schimb si marca .
    2 points
  4. Cam asa arata masina noaptea, pana acum nu am avut ocazia sa circul noaptea, pe motive de pandemie, dar cred ca farurile sunt suficient de luminoase (sunt adaptive, sunt curios daca imi voi lua flash-uri de la cei din sens opus) Nuanta benzii galbene din interior poate fi schimbata, sunt destul de multe combinatii, dar daca nu am circulat noaptea, nu stiu ce mi-ar placea (overall, masina nu are nici un bec cu incandescenta, toate luminile sunt led), banda de pe usa clipeste cand exista un vehicul in unghiul mort; logo-ul cupra proiectat pe asfalt ca lumina mi se pare manelistic, dar trebuiau si ei sa justifice pretul. Comenzile vocale nu functioneaza daca limba selectata este romana, asa ca o sa fie o chestie ce nu o voi folosi, tableta centrala fiind mare si afisajul in general fond inchis se incinge destul la cele 15 grade cu soare, ma intreb daca la vara nu pot gati ceva pe ea. Nu am reusit sa primesc nici un raspuns de la dealer in privinta service-ului cutiei, cod cutie, etc, pur si simplu ma ignora, dar nu disper, daca lucrurile se menti ca acum peste 4 ani cand expira garantia ma pot separa de masina si serviciile lor fara nici o urma de regret. Fun fact, masina mea a fost a doua livrata in oras, si m-am intalnit intamplator cu prima livrata, el are acel vedre inchis si jantele cu negru/auriu, lui clar nu ii place configuratia mea(argintiu/jante argintii fara brizbrizuri), mie a lui, asa ca ne-am vazut fiecare de drum si alegerile lui In rest , m-au mai abordat curiosi, care nu cred ca am doar 150 cp, sau nu am macar hibrid, dar asta e , le spun ca de atat am avut bani, masina are efect la sexul opus, starneste interes(asta pana cobor eu din masina si isi muta privirea).
    2 points
  5. Big like pt postari ! Tu si Yanq bagati boala'n mine cu offroadul asta de placere. Din pacate niciuna din masinile actuale nu-mi permit mare lucru din cauza garzii la sol. (deh, suspensii sport).
    1 point
  6. Salut. Stelian multumesc pt completare. (e drept apoi am personalizat si sw cutie ca sa fiu complet multumit). Functie de masina (motor, cutie, an fabricatie) 23AX schimba sw motor sau sw motor +cutie. Eu cred ceea ce spune colegul deoarece am patit pe pielea mea. @andrei_221 advertisment pt ce prietene? Nu cred ca exista multi oameni pasionati de skoda asa cum sunt eu, dar cand apar probleme trebuie sa le spunem pe nume.
    1 point
  7. @andrei_221 usurel cu pianul pe scări, Stelica la aparat. Update-ul care face parte dintr-o campanie VW de a evita un Dieselgate 2.0. Se pare ca au fost iar prinși cu NOx-ul in sac. Sau pe țeavă. Ca să reducă NOx, trebuie redusă temperatura si/sau presiune din cilindru Cum forma si dimensiunile cilindrului nu se modifică la update-ul de soft, tot ce se modifică este temperatura arderii. Presupun ca știi deja ca motorul diesel, in special in sarcina parțială, merge cu raport stoechiometric de 1:40 sau chiar mai sus. Asta produce foarte mult NOx. Pentru a reduce temperatura raportul este scăzut, ceea ce înseamnă mai multă motorină injectată. Deci consum mai mare. O parte această motorina nu este arsă/arsa parțial deci mai multa funingine -> DPF-ul se încarcă mai repede. Scăderea temperaturii si implicit a presiunii afectează randamentul motorului si implicit performanta (scade cuplul). Din nou in special in zona de turații mici - in zona de de turații mari - banda de putere - se merge oricum cu exces de combustibil pentru a controla arderea (la benzina evita autoaprinderea). In general 2.0 TDI EA288 la mers lejer (50-70km/h dupa cum este limita) sta in 800rpm si schimba sub 2000rpm. Castrand motorul chiar pe zona aia, obligi cutia sa schimbe mai sus (eu pățesc asta cu benzină de 95). @sabinx vreo luna si ceva dupa update a înnebunit căutând soluții. Îi vibra motorul pe la 1400rpm. Schimba aiurea. Lipsa cuplu (puterea e funcție cuplu) prin oraș... A crezut că vibrațiile vin din volant, apoi s-a gândit la soft custom la cutie... S-a rezolvat punand înapoi softul corect.
    1 point
  8. Mi-am mai luat niste jucarii pt tinut in portbagaj: un manometru Porsche Classic care este foarte finut si atent lucrat. Un multitool luat pe puncte de la Mol si o trusa micuta, 1/4 pentru cand voi mai mesteri chestii finute la masina, sa nu mai aduc trusa mare si grea din casa. Pe toate 3 nu le-am luat pentru utilitate ci pentru ca marketingul lor probabil m-a lovit in cap. Le-am luat ca mi-au placut, nu aveam neaparata nevoie
    1 point
  9. Cand deschizi haionul si il lasi in pozitia ridicata, unde este stopul? Mai bine codezi sa se aprinda stopurile cand e deschis haionul, stopurile stau pe loc. 😁
    1 point
  10. Intretinerea la nivelul asta, e deja nebunie curata N-ai vrea sa te faci mecanic? BTW, multumit de Ravenol? 🤔 ... pacat ca nu putem da like.
    1 point
  11. Probleme cu infotainmentul sunt si vor mai fi si in cazu asta nu sunt de vina dealerii, nu prea au ei ce sa faca efectiv in probleme de soft, sunt multe bug-uri de soft care apar in exploatare, ei, dealerii au insa datoria sa le semnaleze producatorului. Asta, la randul lui, trebuie sa le prezinte inginerilor de soft, cei care au lucrat la acest proiect, si la fel ca la orice sistem de operare windows, in urma sesizarilor utilizatorilor sa incerce sa remedieze prin diferite update-uri. Nu exista alta solutie, din pacate, deci e ceva de durata si depinde mult si de ceea ce reclama utilizatorii, chiar daca producatorul stie de probleme, o baga paia cu voluntary recall service, adica nu te chemam noi chiar daca stim de problema, vino tu si spune-ne cand ceva nu functioneaza cum trebuie. Golful nefiind o masina de lux, isi permit asta, adica mai pe romaneste, de ce sa chemam noi toate masinile, las sa vina doar aia care au probleme... Sau cei care le constientizeaza... E complicat. E business. Daca le cheama pe toate prin service-uri, apoi producatorul trebuie sa plateasca interventiile respective catre acei dealeri. Cand e groasa treaba, adica ceva defectiuni in masa, fac recall la toate, insa daca e ceva mai usor, asa, cica voluntary recall... E vorba de cat mai mult profit. Si mai e vorba ca au scos G8 nepregatit pe parte de soft, au tot avut probleme de soft, au intarziat cu lansarea din aceasta cauza si acum vor sa rezolve bug-urile de soft cu ajutorul nostru, adica pe timpul si pe nervii nostri...
    1 point
  12. Frumoasa povestea. Urmarita cap coada +1.
    0 points
  13. marsale, din cate citesc pe aici, esti cam singurul care apreciaza softul dieselgate, dar e dreptul tau.Totusi, vad ca ai Audi, iar la motorizare scrie 115cp. Ce cod de motor ai?
    -1 points
  14. Ti-a "puscat" EGR-ul, mai mult ca sigur. Bun soft.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!