Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2021 în toate secţiunile
-
Cam asa arata masina noaptea, pana acum nu am avut ocazia sa circul noaptea, pe motive de pandemie, dar cred ca farurile sunt suficient de luminoase (sunt adaptive, sunt curios daca imi voi lua flash-uri de la cei din sens opus) Nuanta benzii galbene din interior poate fi schimbata, sunt destul de multe combinatii, dar daca nu am circulat noaptea, nu stiu ce mi-ar placea (overall, masina nu are nici un bec cu incandescenta, toate luminile sunt led), banda de pe usa clipeste cand exista un vehicul in unghiul mort; logo-ul cupra proiectat pe asfalt ca lumina mi se pare manelistic, dar trebuiau si ei sa justifice pretul. Comenzile vocale nu functioneaza daca limba selectata este romana, asa ca o sa fie o chestie ce nu o voi folosi, tableta centrala fiind mare si afisajul in general fond inchis se incinge destul la cele 15 grade cu soare, ma intreb daca la vara nu pot gati ceva pe ea. Nu am reusit sa primesc nici un raspuns de la dealer in privinta service-ului cutiei, cod cutie, etc, pur si simplu ma ignora, dar nu disper, daca lucrurile se menti ca acum peste 4 ani cand expira garantia ma pot separa de masina si serviciile lor fara nici o urma de regret. Fun fact, masina mea a fost a doua livrata in oras, si m-am intalnit intamplator cu prima livrata, el are acel vedre inchis si jantele cu negru/auriu, lui clar nu ii place configuratia mea(argintiu/jante argintii fara brizbrizuri), mie a lui, asa ca ne-am vazut fiecare de drum si alegerile lui In rest , m-au mai abordat curiosi, care nu cred ca am doar 150 cp, sau nu am macar hibrid, dar asta e , le spun ca de atat am avut bani, masina are efect la sexul opus, starneste interes(asta pana cobor eu din masina si isi muta privirea).8 points
-
Ziua a șasea: Borșa - Câmpulung Moldovenesc - Gura Humorului - Roman - Bacău - Adjud - Mărășești - Tecuci - Galați distanța parcursă 480 km cu un consum mediu 5.6l/100km, temperatura de plecare 0.5°C, cea de sosire 13°C. Dimineață când am tras draperiile am văzut ceea ce spusese Busu la tv: ninsese. Nu extraordinar de mult, cam 2cm, dar peisajul se schimbase complet din verde în verde-alb. Am pornit Tiguan-ul, l-am lăsat să se încălzească după care am curățat geamurile, am cărat toate bagajele, ne-am luat la revedere de la gazdele noastre și am plecat la drum. Nu pot să vă spun ce senzație am avut, cu brazii plini de zăpadă și șoseaua curățată. Spre pasul Prislop indicatoarele în anumite porțiuni sunt îngropate până sus Aveți un mic clip aici cu urcarea spre pasul Prislop și încă unul mai scurt cu coborârea, mănăstirea era efectiv învăluită de nori. Drumul cu urcare și coborâre, virajat continuă până în Câmpulung Moldovenesc, treptat curbele devin tot mai largi, dar și traficul tot mai aglomerat. Peste tot sunt camioane care cară lemn și piatră, până aproape de Roman, cred că 90% din camioane erau așa, restul fiind cisterne sau tiruri de marfă... Sunt versanți unde s-a tăiat la ras, sunt alții unde mai sunt brazi doar la șosea dar și locuri unde pădurea nu este atinsă de drujbe, nici măcar cu tăierile pentru rărire sau întreținere. Calitatea asfaltului este foarte bună sau bună în anumite segmente pe drumul european. După Roman ne-am urcat din nou pe centura Bacăului, pe care am traversat-o rapid și ne-am continuat drumul spre casă, unde am ajuns după 7 ore și 20 de minute cu aproximativ 35 de minute de pauze pe traseu, deci cam 7 ore de condus efectiv pentru aproape 500km. Cum o fi fost să merg 500km pe autostradă? În cât timp am fi ajuns acasă?5 points
-
@Doomy: fix la Yato 1720 ma orientasem si eu initial, dar apoi imi spusese cineva ca e posibil sa nu ridice destul de mult la cursa maxima si de aceea am zis sa cer si alte pareri. Daca la a ta e de ajuns, sigur va fi si pentru mine. Mersi de filmulet, ciudat ca nu il observasem pana acum aici, link salvat ptr eventuala achizitie @Laurentiu_LWR: interesanta propunerea ta, mai ales ca varianta asta e mai compacta si mai usoara, insa fara adaptor (pe care nu'l pot face mai curand de in toamna) e mai complicat de folosit. Deocamdata ambele masini au garda la sol de peste 18 cm, dar nu strica sa stiu ca as putea folosi la nevoie si la masini mai joase, de aceea ma orientez spre cel crocodil (plus stabilitatea mai mare la ridicare, chiar daca suprafata nu ar fi perfect plana)2 points
-
2 points
-
Incepe presiunea pe Renovatio. Si pe producatori, pentru ca, daca o sa fie mai rentabil sa incarci Tesla, vor fi in dezavantaj. Gen VW, cu reteaua Moon, in care costa la fel ca la Renovatio sa incarci. Tic-tac...2 points
-
Azi am fost la reprezentanta. Sincer nu am fost impresionat de masina per ansamblu (1.4tsi hybrid). Modelul expus era un FR bine dotat. Motorul este destul de prezent in habitaclu, ceea ce este pentru mine destul de deranjant, ma asteptam sa nu-l aud deloc. Plastice tari, pret de masina premium. Dealerul a considerat ca singurul discount pe care poate sa-l acorde este de 5500 euro care de fapt il acorda fondul de mediu. Zero euro din partea Seat. Total: 39.000 euro. Extrem de mult. Nu merita aceasta masina 40k. La 39.000 euro am vazut Volvo XC40 Hero edition (stiu, e putin mai mica dar aceiasi clasa + premium) care este aproape full: plina de sisteme de siguranta, harman kardon, plafon panoramic, plugin hybrid etc. Nu ma mir de ce nu sunt prea multe exemplare Tarraco pe strazi...2 points
-
@halamadrid Esti pe langa subiect si la masini electrice, si la panouri fotovoltaice.2 points
-
@c_A_b: este posibil să ai dreptate, să fie ceva ca la Transalpina, dinspre Sibiu închis și dinspre Târgu Jiu deschis. Ziua a patra Borșa - Bârsana - Sighetul Marmației - Săpânța - Certeze - Baia Mare - Cavnic - Moisei - Borșa, distanța parcursă 322km cu un consum mediu 5.2l/100km, temperatura de plecare 5.5°C, cea de sosire 15°C. Un traseu mai lung dar interesant, din păcate nu am putut bifa și Satu Mare, deși eram la o intersecție la doar 30km, dar ar fi fost prea mult acest ocol suplimentar, din cauza timpului, nu neapărat a distanței. Caracteristic zonei cred, sunt drumurile lungi care ocolesc munții, mergând pe firul apei aproape. Din această cauză, drumul este foarte virajat, destul de circulat și nu poți avea o viteză de croazieră mare. De exemplu 60 km i-am făcut cam într-o oră, în același timp la Galați pot parcurge 90-100km. În plus, localitatea Bogdan Vodă are drumul (și sistemul de canalizare stradal) în refacere, ceea ce ne-a forțat la reducerea vitezei și mai mult. O dată ajunși la Bârsana, am parcat și am urcat pe jos. Priveliștea turlelor tuguiate ți se dezvăluie treptat, apoi vezi platoul și celelalte construcții. Ca la mai toate mănăstirile, curtea este curată și îngrijită, iar aici magnolii le dădeau să înflorească. Din păcate pentru noi era inchis mai peste tot, cred că am nimerit în afara sezonului, dar după ce am zăbovit puțin în liniștea locului, admirând lucrul în lemn al meșterilor maramureșeni, am coborât și am plecat spre următorul obiectiv. Sighetul Marmației nu este departe, cam 20 de kilometri, este curat, ca mai peste tot pe meleagurile de aici. Șoferii acordă prioritate pietonilor chiar dacă nu s-au angajat în trecerea străzii. 🙂 Am parcat chiar lângă clădirea unde este amenajat Memorialul Victimelor Comunismului şi al Rezistenţei și unde timp de aproape două ore am rememorat atrocitățile și suferințele prin care au trecut oameni cu cap ai neamului sau oameni obișnuiți, dezradacinati pentru tot felul de "uneltiri" la adresa regimului. Pentru mine au o încărcătură aparte toate mărturiile citite, ochii persoanelor din fotografiile de pe pereți și toate simbolurile de aici. Chiar dacă vă mai încărcați puțin negativ, dacă ajungeți în zonă vă recomand o vizită, chiar dacă sunteți cu copiii, pentru că aceste fapte nu trebuie să se mai repete vreodată! "Atunci cand justitia nu reuseste sa fie o forma de memorie, memoria poate sa fie o forma de justitie." Ana Blandiana După ce am ieșit, am făcut stânga și am mers pe aleea pietonală în căutare de ceva de mâncat. Ne-am plimbat puțin prin zonă, după care la întoarcere am cumpărat, cum altfel, placinte cu brânză și mărar, strudel cu mere și un fel de covrig/colac mai mare, cu aluat gen gogoașă și cu o crustă de cașcaval crocantă, plus două cafele 2 go de la o cafenea și din nou la drum. Următoarea oprire a fost Săpânța, la cimitirul vesel, dar mie sincer nu mi s-a părut vesel de loc. E doar o altă modalitate de a privi trecerea în neființă, de despărțire de cei dragi și mai ales de reamintire a lor. Vesele sunt doar culorile de pe monumentele de pe morminte și cele ale bisericii, cu acel albastru intens și decorațiuni de faianță sau mozaic specific locului. Pe drumul spre Certeze am realizat că am uitat de mănăstirea Săpânța-Peri, cu a sa turla foarte înaltă, așa că vă aduc acum aminte să nu uitați la rândul vostru. Am urmărit traseul până când ne-am "lipit" de Tisa și de granița cu Ucraina, apoi am urcat printr-o pădure, pe un drum sinuos (cum altfel) dar bun, până am ajuns în Certeze, vestita comună, cea mai bogată din România după spusele unora. Mașini scumpe, case foarte mari cu două, trei etaje plus mansardă, lungi și în bună parte... nelocuite. Face parte din tragedia acestei țări și Maramureșul nu face discrepanță din acest punct de vedere, cred că 40% din case, nu numai în Certeze, sunt nelocuite și încă 20% sunt neterminate, în diverse faze de construcție. Și tot din tragedia acestei țări fac parte majoritatea bunicilor și bunicilor care așteaptă pe la porți să treacă cineva cu care să mai schimbe o vorbă, nu mai zic de așteptarea copiilor sau nepoților plecați departe... Ne-am continuat drumul prin Negrești Oaș, apoi până la o intersecție unde mai erau aproximativ 30 de kilometri până la Satu Mare, dar am cotit stânga, spre Baia Mare. Cei 60 kilometri în plus ar mai adăugat încă o oră de stat în mașină, plus ce mai stăteam prin oraș, așa că am preferat să ne plimbăm acea oră prin Baia Mare. Am mers la zona pietonală, care are o piață largă mărginită de terase unde se poate servi o cafea sau un suc, apoi chiar în spatele pieții este turnul lui Ștefan, înalt de aproape 30 de metri plus încă 10 metri de acoperiș, din care puteți admira orașul de la înălțime. Scările din interior sunt înguste, cu trepte înguste, așa că nu recomand celor cu senzații de claustrofobie să urce. Atenție: plimbarea în turn e permisă doar după ce bat clopotele, așa că mergeți pe la și cinci minute. Există un panou cu un număr de telefon la care trebuie să sunați și vine cineva imediat și deschide ușa. După ce am terminat plimbarea ne-am urcat în mașină și am plecat spre Borșa. Drumul trece prin Cavnic, mai nou cunoscut prin pârtiile de ski, fost oraș minier, cu imagini oarecum de aceeași părăsire și sărăcie ca prin multe alte locuri unde industria locului a murit, cu aceleași clădiri părăsite, cu mașini de teren, etc. Drumul este plin de serpentine și la urcarea și la coborârea din Cavnic. Bineînțeles că am trecut din nou prin Bogdan Vodă, unde de dimineață până spre ora 17 când am revenit, deja așezasera un strat de piatră la intrare. Scăpați de praf și găuri, am accelerat puțin până după Bârsana, după care coborârea spre Moisei am făcut-o cu viteză redusă prin serpentine, în spatele unui TIR și am încheiat și această zi la casa unde eram cazați.2 points
-
2 luni inainte de 4 ani... am trecut borna de 60k km. Fix in acelasi moment o pietricica a vrut neaparat sa faca "buba" parbrizului meu 😃. Nu a fost ceva grav, am ajuns la timp sa prind deschis la service si am rezolvat. Ca sa "sarbatoresc" cum se cuvine 😃 LE. Si cred ca in curand ma va lasa bateria. Am mers azi pana la Mizil si de abia pe druml de intoarcere a inceput timid start/stopul sa functioneze... pana atunci tot zicea ca necesarul de curent e ridicat... Chiar, NU primesc vreo notificare inainte sa ma lase'n drum?1 point
-
1 point
-
Care sunt motivele pentru care vrei crocodil? Eu mi-am facut un adaptor la cel tip butelie care este mult mai usor...mic..ieftin...usor de manevrat.1 point
-
Am vazut ceva interesant pe instagram, arata bine! Hai cu detalii1 point
-
Multumesc mult, iar tehnic este la fel de ok. Ce pot rezuma din experienta cu masina asta, o detin de cand avea 3 ani vechime si 40000km este faptul ca daca ai grija de ele te pot duce mult si bine. Sincer eu nu simt nici o diferenta fata de cum se simtea masina la 100k km sau 150k km, motorul merge la fel, partea de tren de rulare se simte la fel, nici un zgomot nou la interior( funny fact aceleasi plastice care mai trosnesc fac asa de cand am masina) in rest all good. Si este totusi un 1.6 cu jante pe 17 de la 150.000 km cred si instalatie gpl de la 100.000km. Conteaza preventia in schimbarea unor elemente cat si mententa cu piese ok. salutari!1 point
-
Ziua a cincea: Borșa - Vatra Dornei - pasul Tihuța - Colibița - Bistrița - Năsăud - Borșa, distanța parcursă 297km cu un consum mediu 5.7l/100km, temperatura de plecare 7°C, cea de sosire 4.5°C. Întrucât se preconiza ploaie și de dimineață chiar a început să plouă, am preferat decât să stăm în vilă să mergem să mai vedem ceva. Așa că am luat-o spre Vatra Dornei cu gândul să traversăm celebrul pas Tihuța, de care tot auzeam că se înzăpezeste la știri. Drumul ca de obicei sinuos, bun spre foarte bun până la intrarea în Bistrița, apoi de la Bistrița spre Năsăud și înapoi la Borșa a fost sinuos și țopăit. Pasul Tihuța are niște deschideri ample, dar pe care din păcate nu le-am putut vedea integral. Deși soarele a avut o încercare timidă de a ieși din nori prin Vatra Dornei, pe măsură ce am urcat norii s-au îndesit și ploaia s-a întețit. Printre picături și la propriu și la figurat, am admirat peisajele prin scurte opriri. Surprinzător de liber și de bun a fost drumul, chiar dacă a plouat uneori cam tare. Tot pe drum am văzut un mic șantier de asamblare a caselor din bușteni, foarte faine (în fotografie cred că este o viitoare pensiune/restaurant cu o păstrăvarie, momentan în amenajare, dar la șantier erau case ca aceasta). Apoi am vrut să vedem "marea dintre munți" și am făcut un mic ocol spre Colibița. Ploaia se mai liniștise, așa că am vrut să mergem până la malul lacului, dar chiar înainte de coborârea finală, cam la 1km, drumul era în lucru, plin de noroi, camioane și excavatoare, așa că am intors și ne-am mulțumit cu imaginile de sus, de pe drum. La Bistrița ne-am oprit și am servit masa, la Villa, pe terasă întrucât la interior nu era permis. Temperatura de 7°C a fost imediat estompata de amabilitatea Doamnei care ne-a servit și de mâncarea foarte bună. Business Lunch, un fel de meniul zilei, cu ciorbă de văcuță, supă de gâscă, șnițel de pui cu cartofi copți, două porții de cremeș (cremesnit) și două Pepsi au fost 64 de lei. După ce ne-am încălzit la masă am plecat mai departe spre Borșa, prin Năsăud. Drumul a fost foarte zbuciumat, foarte virajat, ba urcând ba coborând, de parcă nu s-ar putea trasa o linie dreaptă prin părțile astea. Ne-am oprit o fugă și la o biserică din Borșa, cocoțată pe un deal din apropiere și de unde se vedea frumos. Panta de urcare era la un moment dat foarte abruptă, asfaltată dar trecea doar o mașină. Dacă ne-am fi întâlnit cu altă mașină cred că ar fi trebuit să dăm cu spatele până jos . Ziua de mâine e zi de plecare, iar pe aici se anunță zăpadă :). Bine că n-am schimbat cauciucurile de vară cum voiam de acasă.1 point
-
Mașina e foarte frumoasă, să o stăpânești sănătos și fără evenimente!1 point
-
Incepand cu astazi avem 2 statii Tesla Supercharger in tara a cate 6 incarcatoare fiecare. Timisoara si Bucuresti. Statii de 250kW fiecare - Supercharger v3. Astept cu interes disponibilitatea entitatii Tesla de vanzare si service.1 point
-
Mi-am mai luat niste jucarii pt tinut in portbagaj: un manometru Porsche Classic care este foarte finut si atent lucrat. Un multitool luat pe puncte de la Mol si o trusa micuta, 1/4 pentru cand voi mai mesteri chestii finute la masina, sa nu mai aduc trusa mare si grea din casa. Pe toate 3 nu le-am luat pentru utilitate ci pentru ca marketingul lor probabil m-a lovit in cap. Le-am luat ca mi-au placut, nu aveam neaparata nevoie1 point
-
1 point
-
Totul pare ok, mai putin km, care nu sint reali. Cutie automata? poate mai verifici km si pe cutie1 point
-
Vazand aceasta afirmatie, este clar ca vorbim sa ne aflam in treaba. Eu ma voi retrage din discutie. TDI FTW1 point
-
@halamadrid "Singurul avantaj in ROmania e prima de la mediu." ID.3 – 25k pret achitizie Golf 8 -25k pret achizitie Scenariu: Mers preponderent in oras Cost utilizare id.3 20 kw/100km -> 0.7lei/kw => 14 lei/100 km Cost utilizare G8 9l/100km -> 5.5lei/L -> 49.5 lei/100 km Se poate si mai putin de 20kw, si mai mult. La fel si la G8. La electrica se poate si gratis. La G8, nu. La 100k km, asta se traduce in 14.000 lei costuri 'combustibil' pentru ID.3, versus 49.500 lei costuri combustibil pentru G8. Adica o diferenta de 35.500 de lei => 7215 euro. Deci? Prima de mediu e singurul avantaj? Asta ca sa nu zic cele deja mentionate: aer curat, intretinere mai ieftina, devalorizare mai mica (dezirabilitate pe piata sh in 5-10 ani). De acord, pentru mersul in afara orasului si pentru cineva care nu are posibilitatea sa incarce acasa, lucrurile stau putin diferit. De acord, preturile la kw probabil vor creste. Dar de ce plecam de la premiza ca preturile la combustibili vor ramane la fel? Sau ca vor mai ajunge pentru toata lumea? Concluzia...merita masina electrica? Depinde. De nevoie fiecaruia si de cat si unde foloseste masina. Dar la fel depinde si daca merita sa detii o masina. Fie ea electrica, diesel, sau benzina. Later Edit: Da, scenariul de mai sus era luand in considerare incarcarea acasa. La fel cum poti incarca la 0.7lei/kw acasa , poti si la 2lei/kw incarcare rapida DC, sau 44 lei/sesiune DC (care se traduce prin 1 leu/kw la o baterie de 45kw, prin 0.75lei/kw la o baterie de 58kw, prin 0.57 lei/kw la o baterie de 77kw, samd). Mai poti incarca si gratis, ceea ce la diesel/benzina nu se poate. De banii economisiti, poti inchiria ce masina vrei tu de muuulte ori pt extra-urban, fara sa te stresezi cu costurile ei de intretinere, cu asigurari/casco/impozit. Si cred ca aici se va ajunge incet incet in viitor.1 point
-
Adevarul adevarat este ca nu putem controla ceea ce fac producatorii, cat de sinceri sunt, cat de mult polueaza si ce politici interne au. Scandalul dieselgate, din punctul meu de vedere, se extinde la absolut toti cei care vand masini diesel, deci cam pe toti ii doare la basca in ultima instanta de poluare. In acelasi timp, putem judeca logic lucrurile. O masina electrica este mai curata in exploatare, asta nu cred ca poate nega cineva. Nu emite noxe, nu prea foloseste franele, recupereaza o parte din energie, nu schimba cateva sute de litri de ulei si fluide pe toata durata de viata si cate si mai cate. Desigur, corespondentul acestei poluari de la ICE ar fi bateria la electrice care dupa sa spunem 10 ani, ar trebui aruncata sau preferabil reciclata. Ideea din punctul meu de vedere este foarte simpla. Termicele, oricat le-ai bibili, nu prea mai ai ce sa le faci sa nu polueze. Functioneaza prin ardere si arderea consuma oxigen si produce poluanti. E chimie pura. La electrice, cel putin la nivel teoretic, exista posibilitatea ca pe viitor intregul powertrain sa fie ecologic si sustenabil. Ca nu este momentan, e alta poveste, insa sa nu uitam ca prima tentativa electrica serioasa a fost in urma cu doar 10 ani, Nissan Leaf. In 10 ani zic ca am ajuns destul de departe. Deci tranzitia asta se face cu dezideratul final de a avea niste masini, daca nu 100%, cat mai aproape de 100% sustenabile, adica sa foloseasca energie regenerabila si sa poata fi reciclate dupa ce sunt trimise la casat, inclusiv bateriile. Cu un pic de imaginatie putem vedea chestia asta prin baterii noi si prin folosirea pe scara larga a energiei verzi. Discutia asta intre sceptici si pro are loc mereu, indiferent de subiect. Cert este ca tehnic, masinile electrice sunt mult mai promitatoare si asta ar fi si motivul pentru care producatorii auto investesc in ele, guvernele acorda reduceri, samd. Ca totul se reduce la $$$, da, asa este. Insa daca din toata cheltuiala asta iese si ceva bun, eu zic ca nu e un efort inutil.1 point
-
Topicul asta mi se pare ca a devenit varza. Unii cu BEV, cred ca vor sa se convinga pe sine ca au facut alegerea corecta, iar cei cu ICE, incearca sa isi justifice alegerea pe combustibil fosil. De asemenea, mi se pare ca am vazut ceva afirmatii absolutiste, pe care le iau sub forma de gluma. Fiind in schimbare de caruta, m-am gandit la ID3. Copilotului, nu i-a placut interiorul si masina all together, asa ca asta a fost (Happy wife, happy life) si am mers pe o masina pe benzina. 1. Merita o masina electrica? - dpmdv, Da, atat timp cat va mai fi Rabla Plus si range-ul tot creste. Statii de incarcat sunt si se inmultesc. Unde cred ca mai trebuie lucrat, este la calitatea materialelor din interior, pentru ca nu am reusit sa vad o masina la un pret decent (nu includ Taycan, E-tron, Mach-E) cu un interior fain. O alta situatie este faptul ca, in principiu, va trebui sa iti schimbi modul de condus (daca erai unul care merge alert, va trebui sa fii mai moderat) which isnt necessarily a bad thing. 2. Este BEV un autovehicul ecologic? - dpmdv, Nu. Este mai ecologic decat un ICE, poate, dar aici pe langa cele discutate mai sus, va trebui vazut in viitor si durata de viata si ce se va intampla cu bateriile defecte si tot asa. La Craiova sunt vreo 20-30 de Prius-uri aduse SH de afara, facute taxi si toate sunt pe GPL Legat de carbon neutral pentru ID3. Bogdan nu stiu cat ai stat prin liniile de productie de masini si componente, dar VW, ca si restul, fac doar asamblarea. Eu sunt curios de furnizorii lor de piese daca sunt Carbon Neutral gen: Hella, Valeo, Continental, Magna, Takata, TRW, Schlemmer, Zollner, AVX si tot asa. Si o sa raspund tot eu: Nu, nu sunt. Cel mai mare poluator din Timisoara este Continental si asta nu de ieri de azi ci de ani. La Timisoara, se produc celebrii tambure inteligenti de franare (printre altele) sau sistemul infotainment si multi altii la fel. Pentru plasticurile de pe masina sunt scrap-uri (rebuturi) intre 5 si 20%, care in mare parte se arunca, pentru ca doar un anumit tip de plastic se poate recicla. Iar era un coleg care declara ca el e foarte "verde" si noi sunt niste poluatori ca mergem cu ICE si de asemenea ca daca lumea va alege BEV nu se mai extrage titei. Daca vrei sa fii green, te muti in pestera, te imbraci cu frunze si mananci doar ce iti da natura, pentru ca altfel, peste 40% din ce folosesti contine petrol: haine, cauciucuri, platicaraie, telefon (Android sau Apple) a venit cu vasul sau au fost transportate compenente cu vasul si tot asa. Concluzia mea este ca ar trebui sa fim mai putin la extrem si acceptam ca fiecare isi achizitioneaza ce considera necesar. Nu trebuie sa ne justificam unii altora.1 point
-
Cand am aflat ca Octavia vine cu geamuri sunset pe spate m-am bucurat ca nu mai e nevoie de folie, in prima vara doar eu si sotia a fost ok, nu ne-a deranjat. Vara trecuta cu bebe de 2 luni si tinut in scoica cu parasolar iar nu ne-a deranjat dar acum, de cateva zile la plimbarile pe soare bebe care sta RF in scaun a "cerut" intuneric si bineinteles ca s-a executat :)). Azi am montat folii autorizate R.A.R cu transparenta 5%. Prima impresie, fara bebe in masina este ca pe infotaiment totul se vede muuuult mai bine. Maine urmeaza o tura cu bebe sa "isi spuna" si el parerea.1 point
-
Am zărit-o eu acum 15 minute, un stil de mers fără minte @Andy24 (cei sensibili citiți sinucigaș), lejer 150 la ora prin mamaia, l-am vazut in oglindă cum sărea de pe banda 1 pe 3, eu eram pe banda 2 cu trei copii in mașină, m-am tras spre dreapta sa ii lărgesc traiectoria. Nr. B666UFF, traficul la ora respectivă era conform pozelor... sper sa mai prinda multi km cu ea, spre norocul celor din jur.1 point
-
Nu neapărat! Drumul dinspre Pojorâta este și calea de acces spre cabana Rarău și mai lat decât cel din Chiril. De câte ori am mers, era deschis, indiferent de anotimp.1 point
-
Cand deschizi haionul si il lasi in pozitia ridicata, unde este stopul? Mai bine codezi sa se aprinda stopurile cand e deschis haionul, stopurile stau pe loc. 😁1 point
-
Vesti bune, Kodiaq facelift pastreaza consola de climatizare clasica cu butoane si rotite fizice !1 point
-
Acum vreo 10 ani când manualele încă mai erau tehnice (si erau mai interesante din acest motiv) scria că procedura de tractare pe roți la un vehicul cu DSG se putea face pe o distanță de maxim 60km cu viteză redusă, cu maneta pe Neutru, dădea chiar si procedura de deblocare fizică a manetei. Când se depășea distanța asta trebuia luată pe platformă sau cu roțile față ridicate (masinile FWD). Acum in manuale scrie cum sa reglezi culoarea led-urilor din interior, adevărat progres, moncher!1 point
-
1 point
-
De plictiseala am cumparat un cot de admisie pt turbina cu diametru mai mare de la Racingline, pe care l-am completat de la acelasi producator cu un furtun siliconic cu diametru marit, intre cutia filtrului de aer si noua piesa de pe turbina. Am si un filtru panel de la MTM pe care ma gandesc sa il montez din primavara. Estimam la maxim o ora toata operatiunea, dar mi-a luat de 3 ori mai mult. Dupa ce am dat jos cutia filtrului de aer am mai gasit niste nuci, 11 intregi si cateva coji. Erau depozitate intr-un spatiu strans, intre electromotor si cutia de viteze. Cu greu le-am scos de acolo. Cel mai probabil sunt acolo de dinainte de a cumpara masina pt ca in curte am 5 jivine mature si 3 pui de pisici. Apoi am vazut ca furtunul prin care se aeriseste cutia de viteze este fisurat in dreptul cuplei cu aceasta si am zis sa il lipesc, dar dupa ce facusem ceva foarte reusit si dragut nu am mai reusit sa il clipsesez pe cutie, acum stand mai mult gravitational pana soseste piesa noua. Totodata teava de scurgere a apei din cutia filtrului de aer are o supapa de sens unic, care probabil de la spray-ul de frane cu care spalam pe acolo s-a deformat. Dupa toate astea am montat piesele de mai sus de la racingline, sincer furtunul nu mi se pare sa aiba o geometrie perfecta si sta cam tensionat, cel mai probabil ar mai trebui taiat din el. Ah, si lista de cumparaturi a inclus si o tava de cauciuc pt portbagaj, originala, pe care o voi folosi cand merg la cumparaturi sau cand car ceva mai murdar1 point
-
Am terminat un retrofit foarte dificil de MIB2, doar prin schimbarea unitatii de infotainment. A fost super dificil si a inceput cu greu, cu dezamagiri, oameni neseriosi si s-a incheiat cu multa munca si interes depus de @sabinx A fost nevoie de multe update-uri de firmware si documentari. Dar am scapat, daca as fi putut da timpul inapoi nu as fi facut toate astea. Acum ca masina este iara okay a inceput iara sa imi fie draga si azi am spalat-o1 point
-
Cum am mai spus fiecare cu propriile perceptii ,asteptari de la o masina atunci cand face un test drive . Am totusi o obectie Volvo xc 40 nu este in aceias clasa cu Seat Tarraco este in aceias clasa cu Seat Ateca . Tarraco se " bate " cu Volvo xc 60 . Plastice tari au toti producatorii inclusiv cei premium. In cautarile mele am fost la BMW , Mercedes si in masinile lor pe zonele care nu sunt vizibile ,nu le atingi des avem plastic dur . La Bmw am primit o oferta de 33 de mii de euro pentru o masina pe benzina motor 1.5 in 3 pistoane cu un sistem multimedia de 6.5 inch si cu jumatate din dotarile care le aveam pe Skoda Octavia 3 . Cat despre Volvo am fost la reprezentanta din Timisoara am vazut masinile si mai ales preturile si am zis multumesc . Plus vecinul meu este mecanic auto la reprezentanta Volvo ( care multi ani a fost si reprezentanta Seat in Timisoara ) a zis sa-mi vad de treaba masinile au multe probleme electronice , piesele de schimb si manopera sunt scumpe plus daca ai ghinionul sa ai un incident in trafic astepti si 3 luni de zile pana iti vine o bara , aripa . Cat despre vanzari nici Volvo nu rupe gura targului . Xc 40 sunt cam la fel de rare pe sosea ca si Seat Tarraco. Repet fiecare cu propria parere de aicia si faptul ca nu toti cumparam de la acelas producator .0 points
-
@Ravela fel cum Euro6 e mult mai curat decat un Euro2, de pilda. Cu un sistem de filtrare si un management mai bun al arderii. Eu spun ca nu curentul electric va propulsa masinile peste 10 ani, ci altceva. Pana atunci toata lumea e de acord ca masinile electrice sunt mai putin poluante. Dar un aer mai curat nu inseamna doar masini mai curate, ci inseamna industrie retehnologizata, transport, infrastructura samd. Nu vreau sa vad raurile din Fagaras cu buldozere in ele pentru a screme putin curent vara din ele si nu vreau sa platesc mai mult pentru energie electrica. Si spun ca acele milioane de euro vor fi mult mai bine folosite la o termocentrala pe lignit care produce gaze toxice si cenusi pe o suprafata mare si afecteaza multi oameni. Sau poate pentru un spital sau altceva. Momentan o masina electrica e doar un moft, dar incalzirea caselor sau curentul electric nu sunt. In Bucuresti poluarea e mare si din surse multiple. In Miercurea Ciuc nu exista poluare. Adica e o chestiune de prioritati, pana la urma. Daca tu consumi curent produs din lignit sau pacura nu ai de unde sa stii, dar ala care sta langa termlcentrala va stii cu siguranta.0 points
-
@B_U_T: da, eu. @halamadrid: nu este adevarat ce spui. Masina electrica in Romania are si alte avantaje in afara de "prima de la stat". Ti-am enumerat o parte dintre ele, te faci ca ploua, ca nu le-ai citit. Ce faci tu este o eroare de logica numita "Moving The Goalposts". https://en.wikipedia.org/wiki/Moving_the_goalposts-1 points
-
marsale, din cate citesc pe aici, esti cam singurul care apreciaza softul dieselgate, dar e dreptul tau.Totusi, vad ca ai Audi, iar la motorizare scrie 115cp. Ce cod de motor ai?-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00