Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.04.2021 în toate secţiunile

  1. Am uitat sa mai updatez pe aici... in ultima perioada a vazut destul de multa zapada, ba chiar si zapada 'virgina' intr-o dimineata in parcarea de la Telegondola Sinaia unde am reusit sa o invart destul de mult. Se simte puterea trimisa spre spate si asta ajuta foarte mult la joaca pe zapada. Las mai jos cateva poze cu zapada asa cum a cerut colegul @bubu182 In rest masina merge foarte bine, o placere la drumuri lungi atat din prisma confortului cat si prin puterea pe care o dezvolta la nevoie sau cand mai am putin chef de 'joaca'. Tehnic am schimbat doar bateria de la cheie cand m-a atentionat in bord, cam 2 ani tine o baterie
    5 points
  2. Revin cu noutati. Un retrofit pentru care aveam piesele de foarte mult timp (dintre toate modificarile pe care le-am facut, oglinzile si radarele de side assist au fost primele cumparate si ultimele montate ) dar am tot amanat sa il pun pe masina pentru ca am vrut si TPMS cu senzori in roti si eram indecis in privinta PLA 2.0-2.5 cu OPS360. Intr-un sfarsit m-am hotarat sa le pun si pe astea daca tot dau bara spate jos, asa ca a mai durat pana am facut rost de piese. Daca pentru side lucrurile sunt destul de clare in privinta pieselor - radare, capace oglinzi (in cazul meu oglinzi complete cu rabatare electrica) leduri si cablaje, pentru PLA 2.5 am avut ceva de sapat pentru restul de piese: - 2 senzori fata - cod 1T0919297A, diferiti de toti ceilalti de pe masina; - 2 senzori spate - cod 1S0919275C, sau orice alt cod compatibil; - 2 suporti fata - cod 3C8919493B si 3C8919494B (pentru CC, de B7 nu se gasesc); - 2 suporti spate - cod 3AF919491; - cablaj spate - 3AF971104M, C, sau S; - cablaj fata - 3AA971095AB, AL, AM, AS - aici depinde ce echipare aveti pe masina, cu/fara proiectoare, spalatoare etc.; - modul PLA 2.5 5Q0919298A cu reflash la 1K8919475D pentru MIB, E pentru RNS510; - mufa adaptoare de la parktronit/PLA2.0 la PLA2.5. Nu am avut noroc sa gasesc senzori la culoare, asa ca a fost nevoie sa cumpar spray dupa codul de culoare, lac, si sa ma apuc sa ii vopsesc. Cablajele se pot confectiona, se pot modifica cele existente pe masina, se gasesc destul de greu. Pentru partea de TPMS am luat modul cod 3AA907273D. Senzorii pe care ii aveam cumparati de mult nu au functionat, probabil nu erau pentru platforma PQ, nu aveau niciun cod pe ei si nu au fost receptionati de modul. Am cumparat altii, pentru B7, cod 3AA907275F si acum totul functioneaza Pe langa cele mentionate mai sus, am mai adaugat la oglinzi: - semnalizari dinamice; - puddle lights cu led in; - motoras pentru mirror down in oglinda dreapta. Am fost indecis in privinta PLA2.5 pentru ca aveam emotii in privinta gaurilor din bara, mai ales in partea din fata, dar au iesit foarte bine pana la urma si sunt multumit de ce a iesit.
    3 points
  3. Rezultatul final. Nu ar trebui sa am probleme cu politia. Am gasit cateva bule care daca nu dispar in cateva zile le rezolva baietii. Ca si minus, au reusit sa ude plafoniera prin mufa din stanga a haionului. Cica sunt primul... Au sters, uscat, daca raman urme se ocupa de curatare.
    3 points
  4. Ziua 2 - Borșa - Viseul de sus - Moisei - pasul Prislop - Borșa, distanța parcursă 113km cu un consum mediu 5.4l/100km, temperatura de plecare 2°C, de sosire 17°C Am plecat pe la 8.00 din Borșa, după ce am curățat geamurile înghețate cu un burete, că racleta am scos-o deja spre Vișeul de sus, să ne plimbăm cu Mocănița. Citisem tot felul de păreri, pozitive sau negative, despre Mocăniță, dar am zis că experiența personală este mai importantă decât review-urile negative. Nu am avut rezervare online la bilete și când am intrat în curte era destul de aglomerat. Am parcat si am mers la casa de bilete, ne-am luat bilete și am urcat în vagon. Cu distanțarea socială e altă poveste, vagonul fiind plin, iar portul măștii era aleatoriu, cum de altfel în cam toată zona Maramureșului am văzut. Singurele măsuri erau că am stat doi la masă în loc de patru și câteva geamuri au rămas întredeschise. Traseul este întradevăr frumos, pentru cine apreciază frumusețea naturii, cu mini cascade apărute de niciunde, cu bucăți de teren acoperite cu zăpadă, cu țurțuri de gheață prinși de stânci, cu Vișeul curgând tot traseul de 21 kilometri. Se face o pauză de aprovizionare cu apă după aproximativ o oră și după încă o oră de mers se ajunge la stația Paltin. In ambele stații din tren coboară o echipă, echipată cu tot ce trebuie și care se instalează foarte rapid punându-va la dispoziție prăjituri, plăcinte, apă, sucuri sau bere iar în stația Paltin gratare de porc, pui sau mici și cârnați executați cu aceeași rapiditate. După servire aceeași echipă strânge tot și se urcă în tren, la fel de rapid cum a instalat tot, cu excepția grătarelor care rămân în locație. De asemenea un grup de trei fete și trei băieți, copii frumoși îmbrăcați în straie populare dansează pe ritmuri maramureșene, pe o platformă de lângă stație și pot fi admirați în timp ce servești ceva la mesele de lemn sau dacă ești mai curajos te prinzi la dans cu ei. Drumul de întoarcere este la fel de frumos, parcă mai smucit de la frânele de pe coborâre, manevrate de un nene care tot învârtea o manivelă și le dădea drumul sau frâna mai mult în funcție de traseu. La un moment dat ne-a "urmarit" această creatură ciudată 😬 Nu veniți cu așteptări foarte mari, drumul pare mai lung la întoarcere, tot timpul ești zgâlțâit, traseul trece pe lângă viața curentă a oamenilor locului, cu porci sau vaci prin curți, cu rufe întinse, nu doar cu peisaje de vis pe care le vedeți doar în pliantele de prezentare. Ce o sa mai vedeți de asemenea, este prezența a mașinilor 4x4 autentice, cu roți pentru nămol, ieșite în afară caroseriei, cu arcuri înalte să permită o gardă la sol mărită, dar și a tractoarelor pentru transportul lemnului, gatere pline de bușteni sau cherestea, sărăcie amestecată cu bunăstare. După plimbarea cu Mocănița am plecat spre mănăstirea Moisei, care este puțin mai retrasă de la drum și am continuat cu vizita la mănăstirea Prislop situată chiar în pasul cu același nume. De sus se poate vedea valea dar și pârtia de ski. După câteva poze prin zăpadă am plecat spre Borșa. Ne-am oprit pentru câteva minute la un popas de pe traseu cu o priveliște superbă, pe care nu știu dacă am surprins-o in fotografie.
    3 points
  5. @c_A_bpăi dacă e oprit în Chiril e oprit și în Pojorâta, că doar sunt capetele. Culmea e că pe 2 aprilie era deschis , dar cu 2-3 zile înainte de a ajunge noi a nins consistent. Nu-i bai, când mai vin prin Bucovina, o să trag o fugă atunci. @blordc mersi. Ziua a treia: Borsa - pasul Prislop - Borșa - Cascada Cailor, distanța parcursă 67 km (ar fi trebuit doar 36 km dar GPS-ul ne-a dus eronat) cu un consum mediu 4.5l/100km, temperatura de plecare 5°C, de sosire 18°C. Azi am vrut să vedem cascada Cailor și în primă fază GPS-ul ne-a dus la pasul Prislop, dar este greșit. Ne-am întors în Borșa și am făcut stânga spre Complexul Borșa (sau dreapta dacă veniți dinspre Vișeu). Telescaunul nu funcționează decât dacă sunt minim 20 de persoane, dar oricum voiam sa mergem la pas, așa că ne-am întors puțin, am făcut din nou stânga și am mers încă vreo 2 kilometri cred, până s-a terminat asfaltul și am parcat mașina. Sunt ultimele case ca și punct de reper și fosta carieră puțin mai sus pe dreapta. Urmărind triunghiul roșu am urcat prin pădure, pe poteca cu zăpadă, care pe alocuri era înghețată, iar în alte părți ne afundam 40-50 cm. Peisajul este de basm, soare, cald, aproximativ 10-12°C, ne-a însoțit ciripitul păsărilor până am ajuns la cascadă. De jos până la cascadă și înapoi imi arată pe brățară 8.2 km, prima parte a urcușului pare puțin mai dificilă, dar cu pauze se rezolvă. Zgomotul zăpezii ce scrâsnește sub bocanci e cam singurul zgomot care se aude și dacă te oprești pentru 5 minute să admiri peisajul, remarci această liniște. Ajunși sus, cascada era 90% înghețată, așa că am servit un sandwich și o cafea admin rucsac, am făcut câteva poze și filmulețe și apoi am plecat spre locul unde am lăsat Tiguan-ul. Coborârea ca și efort a fost mult mai mic, chiar dacă am alunecat mult mai tare. Vă recomand să veniți să faceți acest traseu, de o oră și 30 minute la dus și cam o oră și 15 minute la întors, pentru că este lejer, este frumos și probabil cascada este splendidă în cursul lunii mai datorită zăpezii topite și a vizibilității întregii cascade. PS: tot traseul acesta ne-a adus aminte mie și soției de taberele de iarnă, de drumurile din copilărie cu părinții la munte, când ningea frumos ca în povești!
    2 points
  6. Primele impresii despre ambreiaj: Deja pot spune ca e o alta masina. Acum nu va inchipuiti ca e racheta. Insa plecarile sunt altfel, accelerarile sunt foarte in forta chiar si la motorul stock. Se adauga un pic potential si de la intercooler. Se observa si faptul ca ambreiajul e prea strong fata de puterea motorului si asta e adevarat. Insa modificarile le fac avand sensul care trebuie. Degeaba ridici motorul in potential si prajesti ambreiajul in 2 zile. Ca am facut si asa cu celalalt cabrio modificat :). Motorului ii vine radul acusi.. Pana atunci before....and after.. Aripa mea incepe sa aibe forma care trebuie
    2 points
  7. La CR unghiul de sincronizare trebuie sa fie 0 sau cat mai aproape ,nu exista -1,5 .... -2,5 .....astea sunt valori de PD. Distibutia se sincronizeaza cel mai bine cu cale si respectarea procedurii elsawin
    2 points
  8. Buna, Va multumesc pentru raspunsuri, o sa ma interesez si in alte parti, sa vad si alte variante. Parerea mea, un pret corect pentru reprezentante ar fi undeva in jur de 800, 900 de lei. Revenind la topic, m-am plimbat cu masina intr-o seara in jur de ora 20 si ma declar multumit de cum functioneaza farurile. Vroiam sa vad acest lucru de cand am luat masina. Atasez poze cu faza scurta si faza scurta + led-ul de cornering. Scuzati murdaria de pe faruri, erau nespalate. Pe viitor planuiesc sa fac un polish + folie pe faruri. O zi buna
    2 points
  9. Pretul combustibililor fosili nu reflecta costurile lor adevarate pentru omenire. De-aia e nevoie de tot felul de ... artificii legislative. Prea multi oameni vor masini personale, care se incarca in 5 minute si pot merge 500 Km fara pauza... ei bine, asta este UN LUX care vine cu un cost atasat foarte mare. Cost care depaseste pretul platit "la pompa". Realitatea este ca pur si simplu nu ne mai permitem acest lux. De undeva trebuie taiat...ceva trebuie sa cedeze...
    2 points
  10. Inca o vizita la mecanic, inca o realizare :). De astazi ma bucur de noul ambreiaj Clutch Masters
    2 points
  11. Nu stiu daca e o lauda neaparat, dar in ultima poza, parca seamana mult ca forma cu un Golf 7
    2 points
  12. Uleiul + toate filtrele de calitate te costa in jur de 500 de lei. Singurul avantaj care il vad la reprezentanta, e in momentul revanzarii ca vei avea un istoric frumos si verificabil. Eu personal evit schimbul de ulei si filtre la reprezentanta, mi se par niste preturi nejustificat de mari.
    2 points
  13. Azi am schimbat discurile și plăcuțele de frână. Nu le-am schimbat nici la nea Dorel in garaj, dar nici in reprezentanță VW, am schimbat intr-un service relativ cunoscut in Timisoara și pentru magazinele de piese auto. Deși aparent plăcuțele erau groase, la frânare aveam o senzație de ineficiență sau întârziere. Sa vedem acum, după ce se lustruiesc puțin cum va fi frânarea.
    2 points
  14. Cateva mici ajustari 4 spre 5 ore de munca a unor doi mecanici extraordinari Robert si Maximus si rezultatul final
    2 points
  15. Am citit o statistica destul de interesanta si am aflat ca am comandat o masina foarte rara 😀 . Din 2019 cand a fost inmatriculat primul Tarraco in Romania si pana in prezent au fost inscrise in circulatie 182 de bucati . Adica cam cate Tiguanuri se vand in 2 luni modeste . In primele 3 luni ale lui 2021 au fost vandute 4 bucati Seat Tarraco. @Delphinul concluzie nu prea sunt multi care pot impartasi experienta cu propriul Tarraco . Deci ma pot simti bine la semafor nu prea am cum sa ma intalnesc cu inca un Tarraco 😀
    1 point
  16. Si chiar au dus 80k km, eu i-am făcut in 2 ani. probabil întărirea lor e data de perioada prea lunga de utilizare la tine. Dar in fine, sa revenim la anvelope noi, 2021.
    1 point
  17. Am scris de m-am saturat: se poate pune unul cu BJ pe electronica si DE pe hidraulica sau BJ cu DG si astea nu se mai strica.
    1 point
  18. Din câte știu, Transrarăul este deschis, doar că pe partea dinspre Pojorâta.
    1 point
  19. Revizia 2, ITP, schimbare roti. uleiuri motor+filtre aduse de mine cu facturi de la augsburg si bardy. masina inca in garantie. in final peste 1600 roni.
    1 point
  20. Nu ma asteptam sa pastreze schimbatorul de viteze clasic pentru dsg cand pe alte modele skoda exista deja Shift-by-wire...
    1 point
  21. Nu te contrazic , nu am nimic impotriva masinilor electrice Am impotriva tendintelor actuale de a face totul " ieftin " pe bani multi It cer mult pe facilitati care real costa putin si se zgarcesc la detalii care i-ar costa putin dar ar cantari mult In rest , nu ne putem opune evolutiei si nici economiei de piata - cerere mare = pret mare
    1 point
  22. Vesti bune, Kodiaq facelift pastreaza consola de climatizare clasica cu butoane si rotite fizice !
    1 point
  23. Hai hui prin Maramureș! Ziua 1: Galați - Tecuci - Bacău - Piatra Neamț - Bicaz - Cheile Bicazului - Barajul Bicaz - Vatra Dornei - Borșa, distanța parcursă 594km cu un consum mediu 5.7l/100km, temperatura de plecare 8°C, cea de sosire 14°C. Am plecat la drum, cam pe la 8.30, cu plinul făcut, temperatură 8°C în creștere, portbagajul plin 🙂. Până la Tecuci ca de obicei aglomerat și mers în limite, apoi de la Tișița la intrare în Bacău am mers în funcție de trafic. La intrarea în Bacău, după comuna Nicolae Bălcescu, am "ocolit" centura ocolitoare , întrucât la ultima trecere prin zonă nu există. Deși Waze-ul și soția mea au insistat să o iau dreapta în giratoriu, eu am luat-o înainte pe principiul "o iau pe drumul pe care-l știu ). După aproximativ 250m, am întors și am luat-o pe centura Bacăului, care este cu regim de autostradă (A7) și m-a scos după Bacău spre Roman. Cu un mic ocol, că mai aveam câțiva kilometri și ajungeam la Roman, am ajuns la Piatra Neamț, pe un drum foarte bun și foarte liber în comparație cu Bacău - Piatra Neamț, de unde am continuat spre Bicaz. Aici am vrut să trecem prin Chei, fără a ajunge la Lacul Roșu și nu am regretat. O zi frumoasă, cu soare, fără vânt, excelentă pentru puțină plimbare și fotografii. După ce ne-am făcut plimbarea, am bifat, cum altfel 🙂, următorul obiectiv: barajul Bicaz. Erau la sfert, față de ultima dată când am fost, pet-uri și alte resturi plutitoare iar lacul avea culoarea smaraldului. După ce am traversat barajul, drumul a continuat șerpuit prin munte și prin sate, ocolind practic tot lacul. A fost sectorul de drum cel mai prost, cu porțiuni de 100-200m refăcute ca în palmă, alternate cu asfalt foarte prost sau prost pe sute de metri, cu găuri, zgomote de caroserie, de articulații și înjurături la adresa conducătorilor de 30 de ani ai țării. Avem o țară extraordinar de frumoasă, pe care aș fi umplut-o de drumuri și autostrăzi. Este inadmisibil ca la 30 de ani de la evenimentele din '89, să existe un drum aproape neatins de drumari, în condițiile în care plătim atâtea taxe! Apoi am vrut să facem Transraraul, dar o dată ajunși în localitatea Chiril era un panou pe care scria mare ÎNCHIS, deși de prin 2016 CJ-ul Suceava promitea că va ține Transraraul deschis tot anul... așa că, a rămas pe altă dată și am continuat drumul spre Vatra Dornei și spre Borșa. Drumul este virajat, cel puțin partea de urcare până la pasul și mănăstirea Prislop dar și coborârea de la mănăstire spre Borșa, însă este curățat, zăpada fiind doar pe margine, asfaltul foarte bun, iar priveliștile deosebite. După de la plecare și parcurgerea celor am ajuns la gazdele noastre de la Casa Danci II din Borșa, foarte primitoare și care ne-au întâmpinat cu o pălincă și o afinată, care au mers numai bine după atâția kilometri.
    1 point
  24. Consumul nu e de la pompa ,e de la distributia care nu a mai fost la fel sincronizata
    1 point
  25. Frumoasa masina, imi trezeste amintiri placute din vremea cand si eu am detinut Passat CC. O masina care are acel look...Hey baby...touch my curves! Fix aceeasi culoare, jante..cu mici diferente la tapiserie si ca era DSG. Dotarile/retrofiturile facute cu gust. Pe viitor poate iei in calcul panoul de climatronic FL cu trimul aferent. te asigur ca va schimba aspectul interior. Spor la multi km in siguranta.
    1 point
  26. Eu nu inteleg cum vi se uzeaza voua placutele pe spate mai repede decat ceva pe fata?
    1 point
  27. Am schimbat placutele fata la 105 000 km. A trebuit sa schimb si discurile, ptr ca aveau santuri puternice pe interior. Acum am 130 000 km, si cele spate nu le-am schimbat inca. Nu am nici un zgomot ciudat. Totul tine de stilul de conducere cred, am observat multi care franeaza cand eu simt ca nu este nevoie. Off-topic, la Octavia de dinainte an schimbat placutele fata la 120 000km, si am dat-o la 180 000 km fara a umbla la discurile fata sau sabotii+tamburii spate.
    1 point
  28. Citind acest topic inainte de a pleca in concediu, am luat decizia ca inainte de plecare sa fac o vizita la mecanic pt a verifica placutele, ca dupa ce am citit pe aici, am vazut ca la b6 si placutele tin mai putin, bagand cat mai multe de vina. Am ajuns la mecanic. Acesta cand a auzit cati km are masina (38.000 km) si ce vreau sa verific, mi-a zambit ironic. A urcat-o pe elevator, s-a uitat la placute, si mi-a spus ca nu s-au uzat nici pana la jumatate....Intr-adevar se mai intampla cazuri, in care la 40.000 km sa trebuiasca schimbate placutele, dar asta inseamna ca soferul merge mai mult cu piciorul pe frana decat pe acceleratie, sau hai sa acceleram sa prindem viteza dupa care suntem nevoiti sa franam pana aproape de oprire. Intr-un astfel de stil, la nici o masina nu vor tine nici placutele, nici alte componente...
    1 point
  29. Sal, Este un circuit normal inchis acolo, la uzura placutelor se intrerupe circuitul si se aprinde senzorul. Se poate testa foarte simplu: - demontat roata; - scos conectorul cu firul care vine din placuta din priza de pe telescop - acum becul in bord ar trebui sa fie aprins; - o agrafa de birou indoita in forma "U" introdusa in priza, sa faca contact in ambele parti - acum becul ar trebui sa fie stins. In modul asta se vede daca este problema la circuit sau in placuta de frana. By the way: Cand am luat masina, am mers cu ea pana cand m-a deranjat zgomotul de fier pe fier la franare. Stiam ca am senzor, stateam linistit, dar cand am desfacut am gasit placutele tocite 100% si o sarma bagata acolo sa faca scurt pentru senzor. Am avut noroc ca am circulat pe zapada in perioada aceea cu ea si nu am avut nevoie de frane puternice. Multa grija cu franele ca nu e de glumit :P bafta
    1 point
  30. Din pacate nu putem ghici care sunt cauzele montarii unor piese care nu corespund acelui motor. Nu TIPA ,fara sa vii cu date exacte (poze ,coduri,masuratori....)
    0 points
  31. Exista multe aplicatii si programe. Eltka, partslink, etc...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!