Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.04.2021 în toate secţiunile

  1. Ieri a venit randul usii de la sofer, insa nu a fost o zi cu mare spor. Cand am demontat usa de pe masina, s-a sficuit un surub al balamalei superioare si a trebuit sa dau fuga la dezmembrari sau iau alta, apoi la un magazin de specialitate pentru a lua si surub. Noroc ca am putut s-o las pe cea pe care nu am putut sa o desfac pe usa veche si sa montez jumatatea noua pe usa noua. Daca tot am fost la dezmembrari, mi-am luat ce mai aveam pe lista, adica parasolar sofer (se rupsese) si lampi parasolare. Mai am pe lista o mufa de far dreapta, pentru ca la a mea s-a mancat firul de la semnal si e atat de aproape de mufa incat nu pot sa il refac. Poate sa scot pinul complet si sa remufez acolo. Vedem. Dupa ce am reusit sa montez noua usa, urmeaza sa mut tot pe ea. Am avut stralucita idee de a muta clemele de pe macaraua cu care a venit usa pe macaraua mea (care urma sa mearga pe masina) pentru ca aratau mai bine. Insa... dupa ce am prins partea de tabla pe care vine macaraua de usa si am vrut sa pun geamul... am coborat de tot ca sa fac loc si o clema a zis "eu cobor aici". Si a cazut in usa. Si atunci... am zis stop, atat a fost pe ziua de azi. Desfac iar tot si continui in alta zi. Am stat destul de mult si pe reglarea usilor. Zic usilor pentru ca abia dupa ce am montat-o si pe asta fata mi-am dat seama ca nu era aliniata bine cea spate. Dar eu zic ca am reusit ok, sunt multumit.
    9 points
  2. A iesit bine, apreciez mult oamenii care se straduiesc sa tina masina cat mai in forma +1.
    3 points
  3. Nu am facut un sondaj national, dar parerea generala in cercul meu de cunostinte e ca masinile electrice arata mai rau decat omoloagele lor care scot fum. Exceptia ar fi Tesla. Probabil ca posesorii de electrice vor sari inversunati sa ma contrazica, pe motiv ca masina electrica nu o alegi pentru design, bla, bla, bla. Eu aleg o masina SI pentru design.
    3 points
  4. Buna ziua, Ma numesc Gabriel, locuiesc in Timisoara, si as vrea sa va prezint masina pe care am achizitionat-o, nu demult. Nu demult, m-am alaturat grupului detinatorilor de VW. Sa va spun povestea si cum am ajuns la aceasta masina pe care o detin momentan de 2 saptamani in care am facut 500 de km deja cu ea. Masina anterioara este un Renault Laguna 2 Facelift, cu care nu am avut multe probleme, ca sa spun de la ce am trecut la VW Golf. Am ales Variant deoarece avem nevoie de mai mult spatiu in portbagaj pentru carucior, diverse, etc. Bugetul pentru masina SH a fost de 15k de euro, in momentul de fata piata auto SH mi se pare foarte scumpa. Si din aceasta cauza nu am putut gasi ceva pe gustul meu si sa fie pe benzina. Initial am cautat Skoda Octavia sau VW Golf break, sa aibe faruri LED, anul fabricatiei mai mare sau egal cu 2017 si Android Auto, cutia automata a fost un bonus. Masina a fost cumparata de la reprezentanta VW din Germania (Rosenheim) si adusa pe platforma pana in Timisoara. Masina are urmatoarele dotari mai importante: Motor: 2.0 TDI 150hp Cutie automata DSG 7 Faruri Full LED Adaptive Scaune incalzite Pilot automat autoadaptiv Asistent la pastrarea benzii Asistent la coliziune din fata Asistent la iesirea din parcare cu spatele Asistent pentru unghiul mort Camera marsarier + senzori parcare fata spate. Multumesc
    2 points
  5. Nu te contrazic , nu am nimic impotriva masinilor electrice Am impotriva tendintelor actuale de a face totul " ieftin " pe bani multi It cer mult pe facilitati care real costa putin si se zgarcesc la detalii care i-ar costa putin dar ar cantari mult In rest , nu ne putem opune evolutiei si nici economiei de piata - cerere mare = pret mare
    2 points
  6. Dar dupa primul sprint de accelerare, vei uita cu totul de interior.
    2 points
  7. Cand deschizi haionul si il lasi in pozitia ridicata, unde este stopul? Mai bine codezi sa se aprinda stopurile cand e deschis haionul, stopurile stau pe loc. 😁
    2 points
  8. Nu sunt fan distantiere...o sa vad pe 29 cand montez toate piesele. Momentan astept arcurile h&r de la distribuitorul canadian, au fost out of stock. Maine dimineata las masina la instalat folie pe geamuri, chiar si la 15 grade soarele arde prin geamurile laterale. Am resuit sa gasesc Llumar AU85 pentru geamurile fata, 88% transparenta. Combinat cu geamurile deja inchise la culoare tot o sa ma aduca sub limita legala (70%), insa nu cu mult. Pe spate si luneta o sa merg cu 50%. Nu am ales ceramica cu protectie de caldura. Masina consuma mult mai multa energie la incalzire fata de racire. Ca si can-can, a gasit fi-miu o verigheta in spate la bancheta, aducem si mai jos pretul masinii
    2 points
  9. ODO 59800 si cum aveam si ITP, am facut un combo cu tot cu revizie. Pana in iunie cand se fac 4 ani vor fi cam 60k. - schimbat ulei+filtru - trecut pe Mobil 5w30; - filtru polen (pe asta il schimb anual); - filtru aer motor (il am de 2 ani); - bujii - banui ca de origine, cica doar d-astea au la Avia; - igienizare instalatie AC; - ITP (pe gratis, macar atat). Total aproape 1800 lei. Placutele/discurile inca rezista, insa mi-au trecut pe fisa la final "baterie descarcata". Trebuie sa intreb la ce se refera, la aia din cheie sau la bateria masinii. Chiar, in Skoda Connect apare ceva mesaj cand se descarca bateria masinii? Deocamdata vad ca intra SS in functiune cand il las activ. Trebuie sa trec la rotile de vara si sa fac si un detailing interior. Nu e grav, dar au trecut 4 ani, interiorul bej e inca foarte ok dar o reimprospatare ar fi ce trebuie Plus ca de asta iarna de cand am fost la ski si mi-am bulit genunchiul nu am mai apucat sa ma bag la interior - mai ales ca inca ma doare genunchiul la miscari de contorsionare...
    2 points
  10. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    1 point
  11. Ziua 2 - Borșa - Viseul de sus - Moisei - pasul Prislop - Borșa, distanța parcursă 113km cu un consum mediu 5.4l/100km, temperatura de plecare 2°C, de sosire 17°C Am plecat pe la 8.00 din Borșa, după ce am curățat geamurile înghețate cu un burete, că racleta am scos-o deja spre Vișeul de sus, să ne plimbăm cu Mocănița. Citisem tot felul de păreri, pozitive sau negative, despre Mocăniță, dar am zis că experiența personală este mai importantă decât review-urile negative. Nu am avut rezervare online la bilete și când am intrat în curte era destul de aglomerat. Am parcat si am mers la casa de bilete, ne-am luat bilete și am urcat în vagon. Cu distanțarea socială e altă poveste, vagonul fiind plin, iar portul măștii era aleatoriu, cum de altfel în cam toată zona Maramureșului am văzut. Singurele măsuri erau că am stat doi la masă în loc de patru și câteva geamuri au rămas întredeschise. Traseul este întradevăr frumos, pentru cine apreciază frumusețea naturii, cu mini cascade apărute de niciunde, cu bucăți de teren acoperite cu zăpadă, cu țurțuri de gheață prinși de stânci, cu Vișeul curgând tot traseul de 21 kilometri. Se face o pauză de aprovizionare cu apă după aproximativ o oră și după încă o oră de mers se ajunge la stația Paltin. In ambele stații din tren coboară o echipă, echipată cu tot ce trebuie și care se instalează foarte rapid punându-va la dispoziție prăjituri, plăcinte, apă, sucuri sau bere iar în stația Paltin gratare de porc, pui sau mici și cârnați executați cu aceeași rapiditate. După servire aceeași echipă strânge tot și se urcă în tren, la fel de rapid cum a instalat tot, cu excepția grătarelor care rămân în locație. De asemenea un grup de trei fete și trei băieți, copii frumoși îmbrăcați în straie populare dansează pe ritmuri maramureșene, pe o platformă de lângă stație și pot fi admirați în timp ce servești ceva la mesele de lemn sau dacă ești mai curajos te prinzi la dans cu ei. Drumul de întoarcere este la fel de frumos, parcă mai smucit de la frânele de pe coborâre, manevrate de un nene care tot învârtea o manivelă și le dădea drumul sau frâna mai mult în funcție de traseu. La un moment dat ne-a "urmarit" această creatură ciudată 😬 Nu veniți cu așteptări foarte mari, drumul pare mai lung la întoarcere, tot timpul ești zgâlțâit, traseul trece pe lângă viața curentă a oamenilor locului, cu porci sau vaci prin curți, cu rufe întinse, nu doar cu peisaje de vis pe care le vedeți doar în pliantele de prezentare. Ce o sa mai vedeți de asemenea, este prezența a mașinilor 4x4 autentice, cu roți pentru nămol, ieșite în afară caroseriei, cu arcuri înalte să permită o gardă la sol mărită, dar și a tractoarelor pentru transportul lemnului, gatere pline de bușteni sau cherestea, sărăcie amestecată cu bunăstare. După plimbarea cu Mocănița am plecat spre mănăstirea Moisei, care este puțin mai retrasă de la drum și am continuat cu vizita la mănăstirea Prislop situată chiar în pasul cu același nume. De sus se poate vedea valea dar și pârtia de ski. După câteva poze prin zăpadă am plecat spre Borșa. Ne-am oprit pentru câteva minute la un popas de pe traseu cu o priveliște superbă, pe care nu știu dacă am surprins-o in fotografie.
    1 point
  12. Nu prea e util, ca haionul va fi ridicat si, implicit si al treilea bec de frana. Profita de ledurile de pe pozitii spate si activeaza functia pe ele. Eu asa am setat-o, o incantare noaptea sa vezi conturul stopurilor aprinse atunci cand deschizi portbagajul
    1 point
  13. Taycan, E-Tron sunt masini de lux, greu accesibile financiar.
    1 point
  14. Functii noi: - informatii offroad - al 3-lea stop aprins cand deschizi haionul(destul de util) - ora de vara automata
    1 point
  15. E vreo explicatie de ce masinile electrice arata mult mai rau estetic decat suratele lor cu motoare termice? Pana si Tesla incepe sa scoata concepte anapoda ca design. Comparam ID3 cu Golf 8, Zoe cu Clio sau Twingo s.a.m.d. Adica, daca e electrica, nu are voie sa arate bine?
    1 point
  16. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  17. Eu am fost multumit de GY Eagle F1 Assymentric 2 si anu asta o sa trec la GY Eagle F1 Assymentric 5 pentru ca m-au tinut bine 5 sezoane. Nu fac multi km si probabil din aceasta cauza insa acum sunt destul de tari si au crapaturi pe lungime. Sunt zgomotoase din anu 3 parca insa numai pe un anumit fel de asfalt. In rest ca aderenta la 300 cp sunt chiar ok, bine ca se degradeaza in timp insa foarte putin deci per total ma declar multumit si sper ca versiunea 5 sa fie la fel de bune ca versiunea 2 sau poate chiar mai bune.
    1 point
  18. ieri o tura de 350km prin munti,a sasea pe iarna asta si ultima. data viitoare incaltam bocancii si inhamam rucsacul. si azi schimburile anuale(7000km de la ultimele schimburi),o verificare pe care nu am facut-o la cumparare(vestitul span) si o scanare de parametri.
    1 point
  19. Sa ai un litru de ulei in portbagaj. Eu am 65k km si completez mereu, dupa 10-13k km. Aceeasi motorizare doar ca am si 4x4. Varianta corecta nu este nici break, nici variant, ci Combi :))) Sa te poarte sanatos
    1 point
  20. Acum avem parte de vreme mai buna si mai calda. Cu ocazia asta am trecut la anvelopele de vara si covorasele textil. La schimbare am vazut ca discuriile de spate sunt un pic mai ruginite. Urmeaza sa le cosmetizez. In alta dezordine de idei constat ca vopseaua etrieriilor arata foarte bine dupa aprox 2 ani. Foliatec rules!
    1 point
  21. Acel moment cand nu ai garda suficienta dar tot gasesti o cale:
    1 point
  22. Salutare, Astazi a fost ziua cea mare in care am ridicat masina. Dealerul a fost super ok si mi-a predat-o "bec" Primele impresii: - inca mai miroase a nou 😇, chiar daca are 4 ani si 77.000km. - trage sănătos, nu sunt zgomote suspecte celebre la trenul de rulare in echiparea cu DCC - pe spate are anvelopele originale cred Pirelli Cinturato, mai au ceva pana la semnul de uzura dar cu siguranta este ultimalor vara (DOT 2016), pe fata sunt acelasi model de pirelli Cinturato insa relativ noi (DOT 2019) cu ~5mm profil. Mi s-au parut zgomotoase!. De fapt este singurul zgomot (cel de anvelope) care l-am auzit in masina (max. 120 km/h) - Scaunele cu reglaj electric fac toti banii. MI-am gasit usor pozitia de condus la drum lung (1.87 m si 97 kg🙄) ceea ce nu se intampla in toate masinile (de ex. Skoda Octavia 3 Scout, in pozitia scaunului reglata la minim tot era prea sus pentru mine) - Scaunele cu piele perforata si ventilatie nu prea m-au convins inca ca vor face fata la caldurile de la vara. Ventilatia aia se simte, insa parca tot am senzatia ca ma incing la spate (poate e doar la nivel de "pitic pe creier" deocamdata) - Nu am BSS si parca-parca ar fi fost util la oglinzile astea....mi se par usooooor cam mici....Poate e doar chestie de obisnuita. - Jantele pe 19 is superbe insa "zguduie rinichii" putin chiar si in mod COMFORT daca soseaua are gropile nelipsite de dupa iarna. Mai sus am exprimat chestiile minore care nu mi-au placut neaparat sau care ar fi putut fi mai bune. Nu fac lista ca lucrurile care mi-au placut ca mi-ar lua toata noaptea:)) Masina este "Superba" si o caut cam de 6-8 luni de zile si sunt tare fericit ca am gasit-o in sfarsit. Sper numa' sa ii placa si ei de mine si sa avem o relatie frumoasa de-acum inainte!. Intrebarile de la postul #1 raman valabile, asa ca va sunt recunoscator in avans pentru raspunsuri. Sa ne bucuram de ele impreuna cu ele! Va salut!
    1 point
  23. Vezi ca placutele sa culiseze usor in locasul lor . Cele vechi pare ca au ramas blocate
    1 point
  24. Inainte de soft o pregatesc cu frane mai bune. Am optat pentru sistemul de franare de Audi TTRS 8J cu etrieri Brembo in 4 pistonase reconditionati integral, discuri flotante de 370mm, placute Endless MX72, furtunase metalice Hell si lichid de frana Motul RBF 660. Solutia este plug and play fara adaptari, aparatorile de ttrs nu se potrivesc pe fuzeta de golf 6r si le-am decupat pe ale mele un pic pentru o racire mai buna a discurilor. Jantele stock Talladega 18x7.5J ET51 au nevoie de distantieri de 10mm pe care oricum ii aveam pusi. Am fost surprins de greutatea discurilor de ttrs 8J0615301K. Disc mai mare 370mm comparativ cu 345mm cel stoc, ambele au aceeasi greutate. Cele de ttrs/rs3/rs6/rs7 etc vin cu miez din aluminiu si ambele discuri stoc/ttrs au 11.6kg. Etrierii + portetrierii Brembo de TTRS sunt integral din aluminiu si sunt foarte usori pe langa etrierii standard. Nu i-am cantarit dar cred ca e diferenta de cel putin 3-4kg pe fiecare parte. Dupa montaj distanta intre etrier si janta a ramas sub 1mm, intra aproape o foaie de hartie....a fost nevoie sa schimb locul unde se monteaza plumbii de echilibrare si sa ii inlocuiesc cu plumbi 'slim'. Franarea s-a imbunatatit considerabil la viteze mari, deja simt ca am nevoie de anvelope mai bune ca PS4. Aspectul masinii s-a schimbat foarte mult cu aceste frane, pot spune ca m-am indragostit de felul cum arata. Urmeaza curand un set de jante usoare cu spite subtiri care o sa scoata mai mult in evidenta franale astea care mi par imense pe jantele de 18'.
    1 point
  25. Am schimbat bujiile. Eroarea de engine check a disparut. Eroare de cluster inca e activa desi am desfacut, verificat si refacut lipituriile din jurul mufei. Nu sunt alte semne de eventuale probleme hardware. Mai degraba eroarea e din soft. Probabil ca e necesara inlocuirea ceasuriilor...super !
    1 point
  26. Cumpara numai Hella sau original.
    1 point
  27. Primavara a inceput cu "surprize" : ceasuriile cu eroare si bujia incandescenta nr. 3 cu senzor. Cu ocazia asta o sa le schimb pe toate - Beru. O sa urmeze si schimbul la anvelopele de vara.
    1 point
  28. @Stetcu Gabriel fiindca asa face codul de motor CGLC... Isi face regenerarile mult mai des decat celelalte coduri (CJC, CFF, CBB, CBA.. etc). Am facut si eu proba cu Dieselgate la mine pe CGLC si la fel ca la tine, regenerarile se fac mai rar decat cu softul stock 2903- in cazul meu. Eu am si Stage1 pe softul stock si regenereaza pe la aprox 300-330 km, iar cu dieselgate pe la 450-500km. La mine Dieselgate s-a simtit foarte ok, mers mai rafinat al motorului, cuplu mai mare la turatii joase si un consum mai mic de carburant pe oras.
    1 point
  29. Sunt pt CC ,indiferent de propietar. In scurt timp masina iese de la vanzare
    1 point
  30. 1 point
  31. Am profitat de vremea buna si am curatat masina : un pic la exterior si un pic la interior.
    1 point
  32. Ce soluție folosești pentru piele/alcantara?
    1 point
  33. Diesel te inseli. Clasa B/M ramane valabila pe CNP . Daca cumperi o alta masina ramai cu acceasi clasa de bonus/malus. problema este ca dac ai mai multe masini pe acelasi CNP si faci dauna cu una din ele, ai malus pe toate, scade bonusul tau la toate. La firme clasa se modifica pe fiecare masina in parte . Cand cumperi una noua pleci cu B0 .Dar si la o dauna se calculeaza doar pe masina cu care ai avut accident .
    1 point
  34. da asta spun si eu si prb este caci acele valve se ocupa de ambreiaje le da confirmare. mam saturat de masina asta pana peste cap . peste3 -4 zile sper sa o rezolv ca daca nu o iau razna dar eu am speranta caci o voi face domane ajuta! Respecta regulamentul forumului si limba romana!
    1 point
  35. Pentru ca dupa ce pornesti motorul acesta produce vacuum si intra in functiune servofrana.
    1 point
  36. Salutare tuturor. Am reusit astazi sa conectez android auto wireless pe MIB 3 (Skoda Kamiq). Carplay vine implicit - acolo nu este nevoie de setari suplimentare. Totodata se poate utiliza youtube prin android auto - in lucru momentan am VIM (pe obdeleven exista aplicatia insa nu au licenta pt Scala/Kamiq)
    0 points
  37. Garantat peste, avand in vedere valorile dpf ului. Atata timp cat isi face treaba.....da-i pace
    0 points
  38. Ingenios! Singurul lucru pe care nu il inteleg si il regret la carplay e ca imi dispare posibilitatea de a initia apeluri folosind doar butoanele de pe volan. Adica nu mai apare pe maxidot lista de apeluri recenta si trebuie sa fac totul butonand infotainmentul... Legat de jucariile astea, nisi eu nu am fost foarte convins, ti-am dat linlul acela ca din ce am mai citit ar fi printre "cei buni" adica nu chinezarii... dar, la fel, functionalitatea nu m-a convins 100%.
    0 points
  39. Intreaba si la alta reprezentanta VAG (Skoda, Seat) si vezi preturi. Cel putin in Bucuresti sunt diferente MARI. Toate iti scriu in istoric (ceea ce cred ca te intereseaza pe tine). In rest, un schimb de ulei si filtre il faci si in fata blocului.
    0 points
  40. Asa pare. Verifica si surub fulie compresor
    0 points
  41. :)))) nu este cazul, cand ai mecanic bun si le viseaza... cand ai un mecanic nepriceput...da asta se face se desface iara motorul si culmea problema asta cu axele nu o poti identifica doar daca ai experienta. Atentie EEXCALADE AXEE CU CAME INFLUENTEAZA COMPRESIA!!!! sa nu mai spui ce ai spus mai sus ca nu influenteaza....bafta in munca
    0 points
  42. @qwk, cred ca ar trebui vandute si Passat-ul si Superbul. Nu de alta dar amandoua stau doar Eu, cel putin, anu trecut, nu prea am scos masina decat la spalatorie. Si anu asta am 200 km rulati cu ea din Ianuarie..
    0 points
  43. Sa ai in vedere ca 2.0 tsi 190 de cai e alt motor ca cel de 245 cai. Cel de 190 are compresie mai mare si merge pe ciclu Budack vs cel de 245 care are compresie mai mica si merge pe otto. Motivul ptr care e dif mica la 0-100 este datorat faptului ca e 4x4. Dar in rest, la reprize (in viata reala), e mult mai lenes ca cel de 245 . Fiind 4x4, cred ca anuleaza si economia generata de ciclul budack.
    -1 points
  44. Dar este evident si indubitabil ca ID.3 arata mai bine decat Golf Mk8.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!