Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.04.2021 în toate secţiunile

  1. Hai hui prin Maramureș! Ziua 1: Galați - Tecuci - Bacău - Piatra Neamț - Bicaz - Cheile Bicazului - Barajul Bicaz - Vatra Dornei - Borșa, distanța parcursă 594km cu un consum mediu 5.7l/100km, temperatura de plecare 8°C, cea de sosire 14°C. Am plecat la drum, cam pe la 8.30, cu plinul făcut, temperatură 8°C în creștere, portbagajul plin 🙂. Până la Tecuci ca de obicei aglomerat și mers în limite, apoi de la Tișița la intrare în Bacău am mers în funcție de trafic. La intrarea în Bacău, după comuna Nicolae Bălcescu, am "ocolit" centura ocolitoare , întrucât la ultima trecere prin zonă nu există. Deși Waze-ul și soția mea au insistat să o iau dreapta în giratoriu, eu am luat-o înainte pe principiul "o iau pe drumul pe care-l știu ). După aproximativ 250m, am întors și am luat-o pe centura Bacăului, care este cu regim de autostradă (A7) și m-a scos după Bacău spre Roman. Cu un mic ocol, că mai aveam câțiva kilometri și ajungeam la Roman, am ajuns la Piatra Neamț, pe un drum foarte bun și foarte liber în comparație cu Bacău - Piatra Neamț, de unde am continuat spre Bicaz. Aici am vrut să trecem prin Chei, fără a ajunge la Lacul Roșu și nu am regretat. O zi frumoasă, cu soare, fără vânt, excelentă pentru puțină plimbare și fotografii. După ce ne-am făcut plimbarea, am bifat, cum altfel 🙂, următorul obiectiv: barajul Bicaz. Erau la sfert, față de ultima dată când am fost, pet-uri și alte resturi plutitoare iar lacul avea culoarea smaraldului. După ce am traversat barajul, drumul a continuat șerpuit prin munte și prin sate, ocolind practic tot lacul. A fost sectorul de drum cel mai prost, cu porțiuni de 100-200m refăcute ca în palmă, alternate cu asfalt foarte prost sau prost pe sute de metri, cu găuri, zgomote de caroserie, de articulații și înjurături la adresa conducătorilor de 30 de ani ai țării. Avem o țară extraordinar de frumoasă, pe care aș fi umplut-o de drumuri și autostrăzi. Este inadmisibil ca la 30 de ani de la evenimentele din '89, să existe un drum aproape neatins de drumari, în condițiile în care plătim atâtea taxe! Apoi am vrut să facem Transraraul, dar o dată ajunși în localitatea Chiril era un panou pe care scria mare ÎNCHIS, deși de prin 2016 CJ-ul Suceava promitea că va ține Transraraul deschis tot anul... așa că, a rămas pe altă dată și am continuat drumul spre Vatra Dornei și spre Borșa. Drumul este virajat, cel puțin partea de urcare până la pasul și mănăstirea Prislop dar și coborârea de la mănăstire spre Borșa, însă este curățat, zăpada fiind doar pe margine, asfaltul foarte bun, iar priveliștile deosebite. După de la plecare și parcurgerea celor am ajuns la gazdele noastre de la Casa Danci II din Borșa, foarte primitoare și care ne-au întâmpinat cu o pălincă și o afinată, care au mers numai bine după atâția kilometri.
    4 points
  2. @krygod_roSound generator este un pic diferit fata de cum ma asteptam si anume: are 2 trepte: normal si sport si ... off (dar doar pe individual) Masina porneste pe normal cu sunet pe normal (mai discret) si devine puternic pe sport. Totusi are o functie u pic smart, contextuala, prin care atunci cand ii dai blana, baga mai mult sunet si atunci cand ridici pedala sau mergi constant, mai scade din zgomot. Eu cu familia merg pe individual cu totul pe sport si sunet pe off. Suspensia nu este mult mai rigida fata de Superb cu pachet de rumuri grele si jante pe 17, dar totusi este; o consider un compormis bun intre confort si stabilitate; e peste asteptarile mele.. nu regret optiunea de adaptive Geamurile duble insonorizez fain in fata.. practic se muta zgomotul la vant din fata in spate (unde nu nu sunt duble.. deci se aude clar zgomotul la vant din spate acum Infotaimentul a mers flawless pana acum, nu am android ca sa testez.. Carplay e ireprosabil ca de obicei Cauciucuri Bridgestone Turanza 235 45 R18 cu un indice nesimtit de viteza Sistemul audio este mai mult decat suficient ptr nevoile mele modeste de tata de copii mici care trebuie sa doarma in masina. Are volum suficient si nu distorsioneaza daca asculti normal.. Eu merg pe youtube premium (muzica fara reclame si cu ecranul stins la telefon) sau spotify Mai jos niste poze cu carligul si platforma si turatia la 140 kmh pe bord. Unul din motivele ptr care nu am luat camera este ca mai tot timpul voi merge cu platforma de bicle in spate ceea ce face inutila camera si senzorii spate
    4 points
  3. Mie imi trebuie o masina buna la toate si excelenta la confort. Decizia logica ar fi un break inaltat dar factorul de decizie din familie (da da, happy wife happy life) parca nu e convins...si vrea SUV domne. Bine, discutia e pur teoretica pt ca buget de asa ceva nu o sa fie prea curand...asa ca la nevoie iau Dusterul si cu asta basta... Meanwhile, masina nu vede altceva decât spalari la selfwash, cate o revizie din cand in cand si multe ganduri de "ce-ar fi daca".
    3 points
  4. Acum avem parte de vreme mai buna si mai calda. Cu ocazia asta am trecut la anvelopele de vara si covorasele textil. La schimbare am vazut ca discuriile de spate sunt un pic mai ruginite. Urmeaza sa le cosmetizez. In alta dezordine de idei constat ca vopseaua etrieriilor arata foarte bine dupa aprox 2 ani. Foliatec rules!
    3 points
  5. Buna ziua, Revin cu informatiile legate de verificarea de vineri 9_04_2021, nu au gasit nici un defect inafara de bateria de la telecomanda. Cost total verificari 466 de lei, specific ca a fost facuta la Porsche Timisoara. Am intrebat si de schimb de ulei motor + toate filtrele, si mi-au spus ca o sa coste in jur de 1500 de lei, voua cum vi se pare, mi unul mi se pare cam mult? Oricum schimbul va fi facut la toamna, pentru ca a fost schimbat in Germania, si in bord scrie ca mai pot rula in jur de 16k de km. Mai atasez poze cu masina de la momentul descarcarii de pe platforma si una cu numerele rosii
    3 points
  6. ieri o tura de 350km prin munti,a sasea pe iarna asta si ultima. data viitoare incaltam bocancii si inhamam rucsacul. si azi schimburile anuale(7000km de la ultimele schimburi),o verificare pe care nu am facut-o la cumparare(vestitul span) si o scanare de parametri.
    2 points
  7. Multumita lui Vlad de la Atelierul de Detailing (Youtube), am descoperit ca merge android auto wireless. Stay tuned ptr clipul de pe youtube cu prezentarea masinii
    2 points
  8. Acel moment cand nu ai garda suficienta dar tot gasesti o cale:
    2 points
  9. Nu am pus DCC de teama complexitatii care o aduce in plus... Masina nu e daily driver, asa ca nu conteaza confortul in Bucuresti... Comanda a fost plasata pe 30 dec 2020 si am venit in curte la dealer pe 1 aprilie si am luat-o pe 6 aprilie cu CIV cu tot Luni masina va fi filmata de Atelierul de detailing si voi posta link cu video cand va fi pe youtube. Doar e prima de genul asta (RS manuala TSI) de pe la noi.... Cred ca va fi premiera si pe youtube intrucat in prezent nu am gasit nici un clip cu manuala. taillights.mp4
    2 points
  10. Buna ziua, Ma numesc Gabriel, locuiesc in Timisoara, si as vrea sa va prezint masina pe care am achizitionat-o, nu demult. Nu demult, m-am alaturat grupului detinatorilor de VW. Sa va spun povestea si cum am ajuns la aceasta masina pe care o detin momentan de 2 saptamani in care am facut 500 de km deja cu ea. Masina anterioara este un Renault Laguna 2 Facelift, cu care nu am avut multe probleme, ca sa spun de la ce am trecut la VW Golf. Am ales Variant deoarece avem nevoie de mai mult spatiu in portbagaj pentru carucior, diverse, etc. Bugetul pentru masina SH a fost de 15k de euro, in momentul de fata piata auto SH mi se pare foarte scumpa. Si din aceasta cauza nu am putut gasi ceva pe gustul meu si sa fie pe benzina. Initial am cautat Skoda Octavia sau VW Golf break, sa aibe faruri LED, anul fabricatiei mai mare sau egal cu 2017 si Android Auto, cutia automata a fost un bonus. Masina a fost cumparata de la reprezentanta VW din Germania (Rosenheim) si adusa pe platforma pana in Timisoara. Masina are urmatoarele dotari mai importante: Motor: 2.0 TDI 150hp Cutie automata DSG 7 Faruri Full LED Adaptive Scaune incalzite Pilot automat autoadaptiv Asistent la pastrarea benzii Asistent la coliziune din fata Asistent la iesirea din parcare cu spatele Asistent pentru unghiul mort Camera marsarier + senzori parcare fata spate. Multumesc
    1 point
  11. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    1 point
  12. exact. astazi am reusit sa fac VIM. totul functional 100%
    1 point
  13. 1 point
  14. In principiu, eu as merge pe benzina. In review-ul facut pe cavaleria Marian scoate 9.5L/100km mixt, cu o viteza medie de 26km/h. Avand in vedere ca este un SUV de aproape 1.7 tone, eu zic ca este un consum foarte bun. Sunt curios cat ar scoate un 2.0 tdi 190 de cai, dar nu ma astept sa fie cu mult mai scazut, eventual un 8.5L/100km. Daca faci putini kilometri, diferenta de consum nu o sa fie sesizabila, insa diferenta de rafinament e incomparabila intre un diesel si un benzinar. Poti sa compari (diesel 190): https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/1730-Tarraco.html?fueltype=1&vehicletype=1&power_s=180&gearing=2&powerunit=2 benzina 190: https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/1730-Tarraco.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=180&gearing=2&powerunit=2 Mediile la benzina sunt 1-1.5L mai mari.
    1 point
  15. Faina rau, si culoarea si jante Sunt curios si eu daca ventilatia din scaune face fata, sau e doar asa... de forma, gen
    1 point
  16. Azi am facut un drum Brasov - Sibiu si retur. Am mers legal si doar in depasiri am calcat-o mai tare sa trec repede de TIR. Multumit de tinuta de drum, multumit de confort, ruliul putea fi un pic mai mic (am mers pe modul Normal). Consumul a fost de 5.4% in conditiile in care am mers fara AC la dus si cu AC la intors (inclusiv scaunele ventilate).
    1 point
  17. @Teodoreanuam vazut toate review-urile relevante de pe youtube, am citit de pe forumurile dedicate Tarraco din Germania si UK, dar nimic nu se compara cu parerile unui concetatean care foloseste si simte masina in viata de zi cu zi. Pe hartie totul arata foarte bine. Primesti destul de "multa masina" pentru pretul platit si in aceasta gama pare cumva aproape un best-buy. Totusi, am ajuns la varsta la care nu mai cred in mos Craciun. Multumesc!
    1 point
  18. Manifestare - oglinda stanga exterioara incepe sa fluture la viteze mari Cauza - s-a dezlipit de suportul de plastic care contine si elementul de incalzire rezolvare : - dinspre exterior cu o surubelnita introdusa intre carcasa oglinzii si suport plastic oglinda , se trage usor inspre afara - din cateva miscari plasticul pe care este lipita oglinda se detaseaza - se scot cele doua cose de alimentare pentru rezistenta de incazire a oglinzilor de pe spatele suportului de plastic - oglinda se mai tine in cateva locuri , se detaseaza cu mana usor de suportul de plastic - se curata ambele suprafere de contact - spatele oglinzii si fata suportului de plastic - se aplica benzile uniform pe partea frontala plastic oglinda - se detaseaza tiplele de pe benzi - se lipeste oglinda prin presare usoara pe toata suprafata ei - se conecteaza cosele de alimentare - se pune la loc plasticul cu oglinda prin presare usoara Benzile sunt speciale pentru lipit barete led pe tabla ecranelor la tv - au transfer termic foarte bun si sunt extrem de subtiri - aderenta este deosebit de buna
    1 point
  19. pentru 225/50/17 confirm eu omologare dar pt b7 alltrack
    1 point
  20. Consumul nu e de la pompa ,e de la distributia care nu a mai fost la fel sincronizata
    1 point
  21. Nu am făcut poze pentru că am uitat, dar tipsurile de la eșapament erau oxidare, pătate și matuite. Am făcut un printscreen la o postare mai veche. Am vrut să le curăț, să le matuiesc și să le vopsesc, dar după prima etapă am renunțat la următoarele. Le-am scos, le-am frecat cu detergent și cu o perie și s-au curățat destul de bine. Apoi cu un burete de vase, am insistat pe pete, după ce le-am dat cu soluție pentru jante. Rezultatul a fost peste așteptările mele, inoxul strălucind din nou, așa că vopsitul a ieșit din schemă deocamdată.
    1 point
  22. Pentru permise : Urmare numeroaselor solicitări primite de la dvs. Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor vă reamintește faptul că potrivit art.4 alin (5) din Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 valabilitatea documentelor emise de serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări, pentru permise de conducere, autorizații de circulație provizorie și documente eliberate in condițiile art 4 alin.(3) din OMAI 1501/2006 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii și eliberării autorizației de circulație provizorie și art.4 alin.(2) din OMAI 123/2013 privind condițiile de eliberare a permisului de conducere(…) expirate în această perioadă; In cazul autorizației de circulație provizorie, valabilitatea se menține doar pentru autovehiculele care dețin asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de circulație în termen de valabilitate.
    1 point
  23. In combinație cu motorina din filtrul de motorina și o găleata de rumeguș, va fi aprinzatorul de foc la cazanul cu lemne, pentru o perioada buna de timp. Îl reciclez altfel.
    1 point
  24. Nimic nou, doar imi place poza
    1 point
  25. Bobina/bujie defecta.
    1 point
  26. Imi place mult masina si cred ca este multa masina pentru banii dati pe ea. Eu as fi configurat putin diferit dar asta este alta poveste. Sa ai parte de ea iti urez si drumuri bune
    1 point
  27. Văd așa abnegație exteriorizată aici încât de acum voi folosi 7 fise la spălatorie în loc de 5 🤓
    1 point
  28. https://vm.tiktok.com/ZMeaM2AKt/ Altii vs tu?
    1 point
  29. Ar trebui sa iti prezinti masina dupa ce intri in posesia ei !
    1 point
  30. salat, cat de complicat e sa-ti activezi Line Assitent, mai exact in ce consta pe langa camera care trebuie montata, necesita modificari la cablaj?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!