Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2021 în toate secţiunile

  1. Acel moment cand nu ai garda suficienta dar tot gasesti o cale:
    6 points
  2. In combinație cu motorina din filtrul de motorina și o găleata de rumeguș, va fi aprinzatorul de foc la cazanul cu lemne, pentru o perioada buna de timp. Îl reciclez altfel.
    5 points
  3. In weekend am avut curatenia de primavara la Golf, am dat jos carenajele fata se vedem ce s-a strans dupa iarna, era ceva pamant si nisip tinand cont ca am curatat in noiembrie anul trecut parca. Am curatat bine zona, am pus mastic in gaura de imbinare dintre prag si contraripa cred ca ii zice(am gasit un video pe youtube unde explica ca este o greseala de proiectare si astfel apa se duce in prag), practic la imbinarea pe semirotund a pragului cu contraaripa dreapta in partea de jos ramane o fanta de un deget pe unde apa se duce direct in prag. Din fericire nu am rugina sau altceva, a fost buna ceara aplicata in toamna, am dat iar cu teroson la spray si dupa uscare cu ceara de cavitati, aceeasi probleme si la partea spate. Am curatat temeinic etrierii si i-am revigorat putin cu vopsea rezistenta la temperatura inalta, sa vedem cat tine acum iar dupa toata treaba asta am curatat bine jantele cu sonax full efect, din pacate au mai ramas cateva particule de fier pe ele chiar daca am repetat procedura de 2 ori. Nu am mai apucat sa curat si carenajele, next time. Si dovada cateva fotografii. Salutari
    3 points
  4. Intre timp am vandut jantele SPA si am achizitonat Mallory (vopsea originala ,stare foarte buna) Spalat/ceruit/echilibrat/azot/montat.
    3 points
  5. Salutare tuturor. Am reusit astazi sa conectez android auto wireless pe MIB 3 (Skoda Kamiq). Carplay vine implicit - acolo nu este nevoie de setari suplimentare. Totodata se poate utiliza youtube prin android auto - in lucru momentan am VIM (pe obdeleven exista aplicatia insa nu au licenta pt Scala/Kamiq)
    2 points
  6. da, numai ca in poza e un superb...
    2 points
  7. Salutare, Astazi a fost ziua cea mare in care am ridicat masina. Dealerul a fost super ok si mi-a predat-o "bec" Primele impresii: - inca mai miroase a nou 😇, chiar daca are 4 ani si 77.000km. - trage sănătos, nu sunt zgomote suspecte celebre la trenul de rulare in echiparea cu DCC - pe spate are anvelopele originale cred Pirelli Cinturato, mai au ceva pana la semnul de uzura dar cu siguranta este ultimalor vara (DOT 2016), pe fata sunt acelasi model de pirelli Cinturato insa relativ noi (DOT 2019) cu ~5mm profil. Mi s-au parut zgomotoase!. De fapt este singurul zgomot (cel de anvelope) care l-am auzit in masina (max. 120 km/h) - Scaunele cu reglaj electric fac toti banii. MI-am gasit usor pozitia de condus la drum lung (1.87 m si 97 kg🙄) ceea ce nu se intampla in toate masinile (de ex. Skoda Octavia 3 Scout, in pozitia scaunului reglata la minim tot era prea sus pentru mine) - Scaunele cu piele perforata si ventilatie nu prea m-au convins inca ca vor face fata la caldurile de la vara. Ventilatia aia se simte, insa parca tot am senzatia ca ma incing la spate (poate e doar la nivel de "pitic pe creier" deocamdata) - Nu am BSS si parca-parca ar fi fost util la oglinzile astea....mi se par usooooor cam mici....Poate e doar chestie de obisnuita. - Jantele pe 19 is superbe insa "zguduie rinichii" putin chiar si in mod COMFORT daca soseaua are gropile nelipsite de dupa iarna. Mai sus am exprimat chestiile minore care nu mi-au placut neaparat sau care ar fi putut fi mai bune. Nu fac lista ca lucrurile care mi-au placut ca mi-ar lua toata noaptea:)) Masina este "Superba" si o caut cam de 6-8 luni de zile si sunt tare fericit ca am gasit-o in sfarsit. Sper numa' sa ii placa si ei de mine si sa avem o relatie frumoasa de-acum inainte!. Intrebarile de la postul #1 raman valabile, asa ca va sunt recunoscator in avans pentru raspunsuri. Sa ne bucuram de ele impreuna cu ele! Va salut!
    2 points
  8. O poză cu bondarul, 178000 de km, merge bine. Am schimbat filtre&ulei acasă.
    2 points
  9. Abia asteptam vremea cat de cat ok ca sa ma pot ocupa de Bolf. Sunt aproape de final cu fetele de usi si m-am apucat de schimbat usile care isi asteptau cuminti randul. Usa spate pot spune ca este gata, adica mai trebuie doar montata fata de usa si bandoul. Am mutat toate piesele de la usa veche inafara de incuietoare. Inclusiv chedere si geamuri. M-am apucat usurel si de demontat ce trebuie de pe usa fata dar a venit intunericul ieri si va trebui sa continui in alta zi. Stiu ca se vede diferenta de culoare, nici nu ma asteptam sa nu. Ce imi doresc eu insa, e sa fie intreaga si curata de lovituri si zgarieturi.
    2 points
  10. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    1 point
  11. Nu am făcut poze pentru că am uitat, dar tipsurile de la eșapament erau oxidare, pătate și matuite. Am făcut un printscreen la o postare mai veche. Am vrut să le curăț, să le matuiesc și să le vopsesc, dar după prima etapă am renunțat la următoarele. Le-am scos, le-am frecat cu detergent și cu o perie și s-au curățat destul de bine. Apoi cu un burete de vase, am insistat pe pete, după ce le-am dat cu soluție pentru jante. Rezultatul a fost peste așteptările mele, inoxul strălucind din nou, așa că vopsitul a ieșit din schemă deocamdată.
    1 point
  12. @krygod_roSound generator este un pic diferit fata de cum ma asteptam si anume: are 2 trepte: normal si sport si ... off (dar doar pe individual) Masina porneste pe normal cu sunet pe normal (mai discret) si devine puternic pe sport. Totusi are o functie u pic smart, contextuala, prin care atunci cand ii dai blana, baga mai mult sunet si atunci cand ridici pedala sau mergi constant, mai scade din zgomot. Eu cu familia merg pe individual cu totul pe sport si sunet pe off. Suspensia nu este mult mai rigida fata de Superb cu pachet de rumuri grele si jante pe 17, dar totusi este; o consider un compormis bun intre confort si stabilitate; e peste asteptarile mele.. nu regret optiunea de adaptive Geamurile duble insonorizez fain in fata.. practic se muta zgomotul la vant din fata in spate (unde nu nu sunt duble.. deci se aude clar zgomotul la vant din spate acum Infotaimentul a mers flawless pana acum, nu am android ca sa testez.. Carplay e ireprosabil ca de obicei Cauciucuri Bridgestone Turanza 235 45 R18 cu un indice nesimtit de viteza Sistemul audio este mai mult decat suficient ptr nevoile mele modeste de tata de copii mici care trebuie sa doarma in masina. Are volum suficient si nu distorsioneaza daca asculti normal.. Eu merg pe youtube premium (muzica fara reclame si cu ecranul stins la telefon) sau spotify Mai jos niste poze cu carligul si platforma si turatia la 140 kmh pe bord. Unul din motivele ptr care nu am luat camera este ca mai tot timpul voi merge cu platforma de bicle in spate ceea ce face inutila camera si senzorii spate
    1 point
  13. Exista o solutie: arcurile "standard". Ridica cu vreo 2 cm masina...dar apoi va arata ca o capra. Si noua ne place "pe burta", nu-i asa?
    1 point
  14. Piulita e fix sub plasticul ala..Am avut aceiasi problema ca a ta,tot la Sanden PXE 14 si s-a rezolvat dupa inlocuirea electrovalvei cu una Vemo.Acum incepe sa bage rece la f scurt timp dupa ce pornesc ac-ul.
    1 point
  15. Garda la sol ma omoara si pe mine La ultima revizie, pe langa fluide si filtre, am curatat si pamantul din scuturi. Cred ca am mai usurat-o cu 2-3 km P.S.: "where there's will, there's a way"
    1 point
  16. Imi pare mie sau borcanul de antigel este gol?
    1 point
  17. Pentru permise : Urmare numeroaselor solicitări primite de la dvs. Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor vă reamintește faptul că potrivit art.4 alin (5) din Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 valabilitatea documentelor emise de serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări, pentru permise de conducere, autorizații de circulație provizorie și documente eliberate in condițiile art 4 alin.(3) din OMAI 1501/2006 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii și eliberării autorizației de circulație provizorie și art.4 alin.(2) din OMAI 123/2013 privind condițiile de eliberare a permisului de conducere(…) expirate în această perioadă; In cazul autorizației de circulație provizorie, valabilitatea se menține doar pentru autovehiculele care dețin asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de circulație în termen de valabilitate.
    1 point
  18. @doomy Da, si eu sunt multumit de cum este asezata, asta si pentru ca am vrut sa lucrez foarte lent si atent la ea. Si cam asa voi face lucrurile mereu (da, nu le-am facut mereu asa, dar le fac de ceva timp incoa). Da, rotile spate rasufla pe undeva si din pacate aici la curte nu am avut cu ce sa le umflu... Abia azi m-am ocupat... exista posibilitatea sa se deformeze daca stau mult asa, stiu. Dar cu prima ocazie, saptamana care urmeaza, voi pune rotile de vara. Apoi trebuie sa ajung si la itp
    1 point
  19. ODO 59800 si cum aveam si ITP, am facut un combo cu tot cu revizie. Pana in iunie cand se fac 4 ani vor fi cam 60k. - schimbat ulei+filtru - trecut pe Mobil 5w30; - filtru polen (pe asta il schimb anual); - filtru aer motor (il am de 2 ani); - bujii - banui ca de origine, cica doar d-astea au la Avia; - igienizare instalatie AC; - ITP (pe gratis, macar atat). Total aproape 1800 lei. Placutele/discurile inca rezista, insa mi-au trecut pe fisa la final "baterie descarcata". Trebuie sa intreb la ce se refera, la aia din cheie sau la bateria masinii. Chiar, in Skoda Connect apare ceva mesaj cand se descarca bateria masinii? Deocamdata vad ca intra SS in functiune cand il las activ. Trebuie sa trec la rotile de vara si sa fac si un detailing interior. Nu e grav, dar au trecut 4 ani, interiorul bej e inca foarte ok dar o reimprospatare ar fi ce trebuie Plus ca de asta iarna de cand am fost la ski si mi-am bulit genunchiul nu am mai apucat sa ma bag la interior - mai ales ca inca ma doare genunchiul la miscari de contorsionare...
    1 point
  20. Nimic nou, doar imi place poza
    1 point
  21. Pai 1.6 TDI-ul de pe Golf VII este generatie EA288 si vine cu acleasi sistem de injectie Bosch ca si 2.0-ul. Ambele au pompe de inalte Bosch CP4.1 care se stie ca in cazuri particulare creeaza astfel de probleme.
    1 point
  22. Nu fiți pesimiști, că-s doar 3-4 săptămâni . În plus la noi găseam doar cilindrul întreg, de la 90 la 180 lei lei plus transport încă 25 lei. Așa am așteptat 3 săptămâni și a costat 17 lei .
    1 point
  23. Imi place mult masina si cred ca este multa masina pentru banii dati pe ea. Eu as fi configurat putin diferit dar asta este alta poveste. Sa ai parte de ea iti urez si drumuri bune
    1 point
  24. Doar sa corectez: De altfel, test-ul "pe banc", nu mai e pe banc demult. Sunt niste echipamente dedicate, care pe langa turatia motorului, mai intorc si motorul pe toate partile pentru a vedea eventualele pierderi/fisuri. Acest punct de lucru, se numeste COLD Test, deci e cu uleiul rece. Iarasi aia cu sarcina, babuinul respectiv, a turat masina pe loc, pe N, deci despre ce sarcina vorbim? Revenind on topic, foarte urat ce au facut... sunt curios daca macar si-au prezentat scuze.
    1 point
  25. Update Revopsit ambele aripi spate + bara spate din cauza unor evenimente ale fostului proprietar, daca tot a venit căldura sa fie țiplă. 1 dintre aripile spate prezenta rugina(vopsita prost anterior). Vopsit si difuzorul negru lucios (plasticul mat). Nu am apucat sa o spal, insa ma declar multumit 100% de lucrare cat si de customer care’ul celor de la Perfect Paint😄
    1 point
  26. Ar trebui sa iti prezinti masina dupa ce intri in posesia ei !
    1 point
  27. Am facut ieri o runda de curatare a interiorului farului. Nu am avut foarte mult timp la dispozitie, dar macar am reusit sa pun la punct metoda si ustensilele. Am curatat de 2 ori, dar cred ca mai trebuie.
    1 point
  28. Nimic nou, doar drumuri de concedii. ODO 45.000 and counting. Pana la vara cand se fac 3 ani estimez un 47-48.000. Dimineata intr-un min aveam masina dezghetata. Am zis initial sa folosesc si racleta dar incalzirea in parbriz si-a facut datoria
    1 point
  29. B8 1.5 TSI 150Cp manuala Dupa primii 500km in oras si pe autostrada consumul mediu 7,7. Pe autostrada am mers cu 140 si proportia oras - extern este aproximativ la 50%.
    1 point
  30. Se zvoneste ca Vw e in discutii avansate cu Sebastien Loeb si Solberg,dar se pare tot neoficial Citroen a ajuns la un acord cu Loeb pana in 2014.Oricum imi este dor de;Tommi Mäkinen,Carlos Sainz,Jari-Matti Latvala,Colin McRae si Alister,Marcus Gronholm, Harri Rovampera,Didie Auriol ,Juha Kankkunen etc..etc.Mie dor sa vad masini adevarate ..nu lindicele actuale.WRC a pierdut mult din frumusete ...pacat..
    1 point
  31. Da. Recomand cabluri de calitate, cu viteza cat mai mare de transfer
    0 points
  32. Salut. Incerc sa iau o decizie pentru a schimba sau nu distributia originala la o Skoda Octavia 2 DSG din 2010/2011, 1.6 TDI, cod CAYC. In carte se precizeaza intervalul de 210 mii km, acum are 140 mii km reali, dar totusi 11 ani, pretul interventiei ar fi 2800 RON. Pe an fac cam 12000 km. Sunt constient ca fiecare persoana/reprezentanta are alta recomandare. 1. As fi curios sa stiu daca exista posesori/mecanici care au intalnit probleme cu distributii originale inainte de 210 mii km. 2. Care ar fi implicatiile in caz ca cedeaza ceva din distributie, nu neaparat tehnice. Ma intereseaza costurile (maxime/medii?) si durata remedierii, sau daca pot apare probleme care nu se pot remedia. Multumesc
    -1 points
  33. Salut. Incerc sa iau o decizie pentru a schimba sau nu distributia originala la o Skoda Octavia 2 DSG din 2010/2011, 1.6 TDI, cod CAYC. In carte se precizeaza intervalul de 210 mii km, acum are 140 mii km reali, dar totusi 11 ani, pretul interventiei ar fi 2800 RON. Pe an fac cam 12000 km. Sunt constient ca fiecare persoana/reprezentanta are alta recomandare. 1. As fi curios sa stiu daca exista posesori/mecanici care au intalnit probleme cu distributii originale inainte de 210 mii km. 2. Care ar fi implicatiile in caz ca cedeaza ceva din distributie, nu neaparat tehnice. Ma intereseaza costurile (maxime/medii?) si durata remedierii, sau daca pot apare probleme care nu se pot remedia. Multumesc
    -1 points
  34. Salut. Incerc sa iau o decizie pentru a schimba sau nu distributia originala la o Skoda Octavia 2 DSG din 2010/2011, 1.6 TDI, cod CAYC. In carte se precizeaza intervalul de 210 mii km, acum are 140 mii km reali, dar totusi 11 ani, pretul interventiei ar fi 2800 RON. Pe an fac cam 12000 km. Sunt constient ca fiecare persoana/reprezentanta are alta recomandare. 1. As fi curios sa stiu daca exista posesori/mecanici care au intalnit probleme cu distributii originale inainte de 210 mii km. 2. Care ar fi implicatiile in caz ca cedeaza ceva din distributie, nu neaparat tehnice. Ma intereseaza costurile (maxime/medii?) si durata remedierii, sau daca pot apare probleme care nu se pot remedia. Multumesc
    -1 points
  35. te consideri norocos? Atunci mai stai in aia 2800ron (care personal mi se pare cam mult). In cel mai nasol caz te poate costa un motor nou, omologare la rar a noului motor, plus riscul de a lua unul cu macar dublu de km si alte probleme. Worth it? u decide. Oh, ca era sa uit ce era mai important. Si pe motorul nou va trebui sa pui o alta distributie. Adica, sper :)))
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!