Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.04.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    2 points
  2. Pai 1.6 TDI-ul de pe Golf VII este generatie EA288 si vine cu acleasi sistem de injectie Bosch ca si 2.0-ul. Ambele au pompe de inalte Bosch CP4.1 care se stie ca in cazuri particulare creeaza astfel de probleme.
    2 points
  3. O poză cu bondarul, 178000 de km, merge bine. Am schimbat filtre&ulei acasă.
    2 points
  4. Eu as demonta cureaua de accesorii si as porni motorul. Asa as lamuri daca influenteaza compresorul cu ceva.
    2 points
  5. Salutare, Dupa luuungi cautari in decurs de aproximativ 12 luni (pentru ca nu ma grabeam prea tare si am vrut sa imi gasesc cea mai potrivita masina din punct de vedere an fanricatie-km-dotari-pret), sper ca la sfarsitul saptamanii sa intru in posesia unei Skoda Superb 3. Momentan astept raspunsul de la firma de Leasing dar teoretic nu are ce sa obiecteze. Asadar, pe scurt: - Skoda Superb 3 Estate (sau breack, sau variant ca nu stiu care e denumirea corecta) - An fabricatie 2016 (decembrie parca), prima inmatriculare: aprilie 2017 - nr de km: ~77.000km - motorizare: 2.0 TDI 190 CP DSG - Un singur proprietar, cumparata de noua din Romania Mai pe lung, printre care si ceva intrebari, poate ma puteti ajuta. Multumesc in avans pentru asta: - Nu stiu exact de nivel de echipare este, pe aripa fata scrie undeva SportLine dar nu pare a avea dotarile si finnish-ul SportLine-ului asa cum il stiu eu (alt volan, alta grila, alta tapiserie etc). Aici poate ma ajutati voi un pic va rog - Printre dotarile pe care le stiu, enumar: * Tapiserie din pielea neagra, perforata (nu-mi doream dar asa s-a nimerit) * Scaune fata incalzite si ventilate * Scaune fata cu reglaj electric (sofer si pasager) * Drive Select Mode (vine implicit cu DCC?) * ACC * Parking Assistent (cred ca asa se numeste functia de parcheaza singura) - fara camera spate * Parbriz Incalzit * Portbagaj cu deschidere electrica * Pornire motor de la buton (asta inseamna implicit KESSY??) * Climatizare pe 3 zone * Iluminare ambientala cu banda LED * Perdelute spate :) * Umbrela in usa soferului :)) * Folii pe toate geamurile, faruri si capota (par a fi foarte calitative, mi-am dat seama ca sunt folii pe geamuri doar cand am dat cu degetul pe stanta geamului) In mare, cam acestea sunt dotarile cele mai importante pe care le are masina. Mi-ar mai fi placut, doar la nivel de "pitici" si nice to have: - Blind Spot Sensor - Trapa panoramica🙄 - Scaune cu Alcantare in loc de cele din piele dar sa speram ca functia de ventilatie in scaune isi face treaba bine. In principiu nu transpir excesiv vara. - Virtual Pedal (nu m-am uitat dupa sensor, dar am ,dat cu piciorul si nu s-a intamplat nimic). Dealerul nu stia neaparat mai multe despre masina decat mine😅 Intrebari fara raspuns: - Ce nivel de echipare este totusi. SportLine-ul asa cum il stiu eu are chestii diferite fata de aceasta (asa cum spuneam si mai sus: volan, grila radiator, tapiserie etc) - Ce culoare este? Am uitat sa ma uit in actele masinii cand am vazut-o si pana vineri cand cred ca o pot ridica mai dureazaaaaaa. - Rotile sunt pe 19🤑, (vai de buzunarul meu) dar imi place foarte mult cum arata. Stiti ce model sunt? - Pentru iarna pot pune jante de 17? Din considerente atat economice (pret jante+anvelope) cat si practice (gropi, zapada, etc) - Ce sistem de infotaiment este cel instalat pe masina? Nu-s dumirit complet care e diferenta intre Bolero, Amunsden...Are navigatie, Android Auto, Apple car Play, Smart Link - Se poate pune retrofit phonebox in loc de scrumiera din fata schimbatorului de viteze? - Parbrizul are o zona de vreo 5-7 cm2, la baza acestuia in care se vede...colorat. E posibil sa fie "folia" de incalzire a parbrizului care ....s-antamplat ceva cu ea dar nu stiu ce!! Este probabil sa se extinda si sa fiu nevoit sa schimb parbrizul insa mi-am asumat asta. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cate poze facute de mine, mai jos.
    1 point
  6. @doomy Da, si eu sunt multumit de cum este asezata, asta si pentru ca am vrut sa lucrez foarte lent si atent la ea. Si cam asa voi face lucrurile mereu (da, nu le-am facut mereu asa, dar le fac de ceva timp incoa). Da, rotile spate rasufla pe undeva si din pacate aici la curte nu am avut cu ce sa le umflu... Abia azi m-am ocupat... exista posibilitatea sa se deformeze daca stau mult asa, stiu. Dar cu prima ocazie, saptamana care urmeaza, voi pune rotile de vara. Apoi trebuie sa ajung si la itp
    1 point
  7. ODO 59800 si cum aveam si ITP, am facut un combo cu tot cu revizie. Pana in iunie cand se fac 4 ani vor fi cam 60k. - schimbat ulei+filtru - trecut pe Mobil 5w30; - filtru polen (pe asta il schimb anual); - filtru aer motor (il am de 2 ani); - bujii - banui ca de origine, cica doar d-astea au la Avia; - igienizare instalatie AC; - ITP (pe gratis, macar atat). Total aproape 1800 lei. Placutele/discurile inca rezista, insa mi-au trecut pe fisa la final "baterie descarcata". Trebuie sa intreb la ce se refera, la aia din cheie sau la bateria masinii. Chiar, in Skoda Connect apare ceva mesaj cand se descarca bateria masinii? Deocamdata vad ca intra SS in functiune cand il las activ. Trebuie sa trec la rotile de vara si sa fac si un detailing interior. Nu e grav, dar au trecut 4 ani, interiorul bej e inca foarte ok dar o reimprospatare ar fi ce trebuie Plus ca de asta iarna de cand am fost la ski si mi-am bulit genunchiul nu am mai apucat sa ma bag la interior - mai ales ca inca ma doare genunchiul la miscari de contorsionare...
    1 point
  8. Salutare, Astazi a fost ziua cea mare in care am ridicat masina. Dealerul a fost super ok si mi-a predat-o "bec" Primele impresii: - inca mai miroase a nou 😇, chiar daca are 4 ani si 77.000km. - trage sănătos, nu sunt zgomote suspecte celebre la trenul de rulare in echiparea cu DCC - pe spate are anvelopele originale cred Pirelli Cinturato, mai au ceva pana la semnul de uzura dar cu siguranta este ultimalor vara (DOT 2016), pe fata sunt acelasi model de pirelli Cinturato insa relativ noi (DOT 2019) cu ~5mm profil. Mi s-au parut zgomotoase!. De fapt este singurul zgomot (cel de anvelope) care l-am auzit in masina (max. 120 km/h) - Scaunele cu reglaj electric fac toti banii. MI-am gasit usor pozitia de condus la drum lung (1.87 m si 97 kg🙄) ceea ce nu se intampla in toate masinile (de ex. Skoda Octavia 3 Scout, in pozitia scaunului reglata la minim tot era prea sus pentru mine) - Scaunele cu piele perforata si ventilatie nu prea m-au convins inca ca vor face fata la caldurile de la vara. Ventilatia aia se simte, insa parca tot am senzatia ca ma incing la spate (poate e doar la nivel de "pitic pe creier" deocamdata) - Nu am BSS si parca-parca ar fi fost util la oglinzile astea....mi se par usooooor cam mici....Poate e doar chestie de obisnuita. - Jantele pe 19 is superbe insa "zguduie rinichii" putin chiar si in mod COMFORT daca soseaua are gropile nelipsite de dupa iarna. Mai sus am exprimat chestiile minore care nu mi-au placut neaparat sau care ar fi putut fi mai bune. Nu fac lista ca lucrurile care mi-au placut ca mi-ar lua toata noaptea:)) Masina este "Superba" si o caut cam de 6-8 luni de zile si sunt tare fericit ca am gasit-o in sfarsit. Sper numa' sa ii placa si ei de mine si sa avem o relatie frumoasa de-acum inainte!. Intrebarile de la postul #1 raman valabile, asa ca va sunt recunoscator in avans pentru raspunsuri. Sa ne bucuram de ele impreuna cu ele! Va salut!
    1 point
  9. Da, m-au pus sa semnez ca declar pe proprie raspundere ca nu am modificari facute asupra softului, DPF Off, EGR Off sau caluti in plus. Doar partea de update de soft a fost facuta OFICIAL in reprezentanta, partea de recalibrare a injectoarelor a fost facuta neoficial, dar tot in reprezentanta. ideea este ca nu putea rula softul de recalibrare a injectoarelor, daca nu faceam updateul dieselgate
    1 point
  10. Din ce stiu aveam acel soft neconform si mi-au spus ca s-a facut update de soft, a conectat interfata la masina si updateul a fost facut direct de fabrica. Asta fiind saptamna trecuta, plus ca au mai montat nu stiu ce piesa pe la filtrul de aer. Daca as fi avut EGR Off, DPF Off sau umblat in soft ptr mai multi cai, mi-ar fi blocat masina
    1 point
  11. 1litru....daca vrei tu, poți sa folosești și 1.5 litri dar oficial, 1L intra
    1 point
  12. Abia asteptam vremea cat de cat ok ca sa ma pot ocupa de Bolf. Sunt aproape de final cu fetele de usi si m-am apucat de schimbat usile care isi asteptau cuminti randul. Usa spate pot spune ca este gata, adica mai trebuie doar montata fata de usa si bandoul. Am mutat toate piesele de la usa veche inafara de incuietoare. Inclusiv chedere si geamuri. M-am apucat usurel si de demontat ce trebuie de pe usa fata dar a venit intunericul ieri si va trebui sa continui in alta zi. Stiu ca se vede diferenta de culoare, nici nu ma asteptam sa nu. Ce imi doresc eu insa, e sa fie intreaga si curata de lovituri si zgarieturi.
    1 point
  13. @qwk, cred ca ar trebui vandute si Passat-ul si Superbul. Nu de alta dar amandoua stau doar Eu, cel putin, anu trecut, nu prea am scos masina decat la spalatorie. Si anu asta am 200 km rulati cu ea din Ianuarie..
    1 point
  14. @Dumitru IGasesti Golf 7 1.2 TSI in acelasi buget. Mai ales daca masina o sa fie plimbata predominant prin oras (fiind vorba de o incepatoare), as recomanda benzina. Motorul e ok, are distributie pe curea, nu mai are (din cate stiu) pleiada de probleme ale motorului de pe Golf 6.
    1 point
  15. Golf 7, cu motorul de 1.6, sa fie Euro 6, trebuie ca masina sa fie fabricata cam din a doua parte a lui 2015. Tot ce este 2013, 2014 si cateva luni din 2015, sunt Euro 5. Primul anunt e clar Euro 5, al doilea, depinde cand anume in 2015 a fost acea masina fabricata, deci trebuie verificat. La Volvo V40, stii bine, service-ul e scump. Parintii mei au un V40 cu motor de 2.0 diesel, cumparat anul trecut si intre timp au ajuns deja la prima revizie de filtre + ulei. Costul a fost de 1000 de lei, cu toate produsele cumparate de la magazin de piese auto + manopera. Motoarele Volvo sunt pretentioase la ulei, deci trebuie avuta mare grija la normal uleiului. Daca doresti, pot sa iti dau mai multe detalii in privat de ce inseamna V40. Da, este alta liga Volvo, nu se compara cu VW. Insa costurile de intretinere sunt duble. Iar ca si interior, in afara de portbagaj, care este ceva mai mare decat la un Golf 7, inghesuiala, senzatia de claustrofobie si vizibilitatea extrem de proasta mai ales inspre spate, pe mine personal nu m-ar convinge sa utilizez zi de zi un V40.
    1 point
  16. Stai linistit. Motorul a văzut toata plaja de turatie in fabrica. E aiurea ca au făcut acest demo fara sa iti ceara voie.
    1 point
  17. Exista martori la vizionare, abordarea lor a fost ca in fundul Curții, m-a rog, nu as Polua topicul, sunt dezamăgit și încep un joc mai legal cu tot procesul de comanda, import, importator și distribuitor asupra posesiei unui bun, revin poate când am un răspuns legal sau un dialog și comunicare cu dânșii, nu doar decizii și posesii asumate, poate revin asupra topicului, pe moment sunt doar sictirit...dezamăgit...m-a rog, îmi păstrez frustrările personale, nu doresc sa arunc pe moment cu “rahat” in unii sau alții, revin asupra topicului cu impresii de la volan, ca sunt mult mai plăcute, de îndată ce mai bifez un circuit prin Ardeal și Apuseni cu agregatul seara faina popor
    1 point
  18. Stabilizare nestabilizare - se vede cu ochiul liber schimbarea comportamentului spatelui pe franari puternice, si faptul ca nu mai salta stanga-dreapta In orice caz felicitari! Mi se pare exceptional cu un G5 TDI se poate bate umar la umar cu Megane RS. Bine, conteaza si pilotul
    1 point
  19. Mersi baieti! Sunt multumit si eu de stadiul in care a ajuns masina, mai ales ca inca pot pleca cu ea in concedii... probabil pasi mari in performante nu mai pot face decat daca va deveni track-car exclusiv. @cristi511 ambele obervatii sunt corecte. Stabilizarea imaginii reduce mult din "dramatism" si se observa si mai putine detalii de pe tura, dar macar filmele sunt in sfarsit decente la urmarit . Stabilitatea pe franare a fost totodata muuuult mai ok. Pana la acest track-day am avut convergenta pe spate mult deschisa, si in mod dezechilibrat, motiv pentru care spatele pleca haotic st/dr, mai ales pe frana. Acum masina a avut geometria facuta perfect, iar spatele a mai fost coborat cam 1cm (ar trebui mai mult pt circuit, dar cu "incarcarea" de strada devine prea joasa). Inca se mai blocheaza spatele daca intru brusc pe frana, insa daca o iau mai progresiv este perfect stabila pe traiectorie. Mai jos pun doua poze de ieri, ca sa demonstrez ca inca e un daily-drive care mai urca ocazional si borduri
    1 point
  20. Inainte de soft o pregatesc cu frane mai bune. Am optat pentru sistemul de franare de Audi TTRS 8J cu etrieri Brembo in 4 pistonase reconditionati integral, discuri flotante de 370mm, placute Endless MX72, furtunase metalice Hell si lichid de frana Motul RBF 660. Solutia este plug and play fara adaptari, aparatorile de ttrs nu se potrivesc pe fuzeta de golf 6r si le-am decupat pe ale mele un pic pentru o racire mai buna a discurilor. Jantele stock Talladega 18x7.5J ET51 au nevoie de distantieri de 10mm pe care oricum ii aveam pusi. Am fost surprins de greutatea discurilor de ttrs 8J0615301K. Disc mai mare 370mm comparativ cu 345mm cel stoc, ambele au aceeasi greutate. Cele de ttrs/rs3/rs6/rs7 etc vin cu miez din aluminiu si ambele discuri stoc/ttrs au 11.6kg. Etrierii + portetrierii Brembo de TTRS sunt integral din aluminiu si sunt foarte usori pe langa etrierii standard. Nu i-am cantarit dar cred ca e diferenta de cel putin 3-4kg pe fiecare parte. Dupa montaj distanta intre etrier si janta a ramas sub 1mm, intra aproape o foaie de hartie....a fost nevoie sa schimb locul unde se monteaza plumbii de echilibrare si sa ii inlocuiesc cu plumbi 'slim'. Franarea s-a imbunatatit considerabil la viteze mari, deja simt ca am nevoie de anvelope mai bune ca PS4. Aspectul masinii s-a schimbat foarte mult cu aceste frane, pot spune ca m-am indragostit de felul cum arata. Urmeaza curand un set de jante usoare cu spite subtiri care o sa scoata mai mult in evidenta franale astea care mi par imense pe jantele de 18'.
    1 point
  21. hai lasa, ca esti f bine. bucura te de tot, enjoy, si gandes te de unde ai plecat. viitorul suna bine! make us proud, boy!
    1 point
  22. ROTAC CNTA 2021: Race 1 - Motorpark Adancata Am inceput ziua cu asteptari modeste, avand in vedere concurenta din grupa si istoria de anul trecut de pe Motorpark, si ma gandeam la un loc 4 sau mai jos. Insa modificarile fata de anul trecut (mai ales la puntea spate) au contat destul de mult, masina a mers si franat foarte bine, si dupa 2 sesiuni de antrenament si 3 sesiuni de cursa am fost permanent pe locul 1, reusind un nou best personal de 1.57.7. Insa in ultima sesiune de Super-lap am ajuns pe locul 2, fiind depasit cu 2 zecimi de Meganul 4RS. Avand in vedere modul in care au evoluat lucrurile, cursa s-a terminat dezamagitor, insa gandind la rece, intr-o grupa de 18 masini in care primele 5 s-au incadrat toate in 1.3 secunde, nu ar trebui sa fiu decat foarte multumit. Ce m-a frustrat este ca, cel putin in prima parte a zilei, simteam ca pot scadea mai mult. Dupa pranz insa, a picurat un pic, pista s-a racit, iar eu am scazut presiunea in cauciucuri. In super-lap soarele a aparut din nou, iar eu am ramas cu presiunea mai jos. Nu stiu daca a fost insa o greseala... avand in vedere ca primii trei timpi ai mei au fost 1.57.76, 1.57.82 si 1.57.83, se pare ca atat am putut in ziua aceea si asta e doar problema mea. Gandind obiectiv, este foarte greu sa bat Meganul 4RS care este o masina geniala si care isi permite un raport putere/greutate mai bun, mergand cu suspensie stock si nu reglabila (nu va mai explic de ce :)... sunt niste reguli de incardrare in clase). Dar raman cu speranta ca tractorasul sa prinda macar o data un loc 1 in fata taxi-urilor
    1 point
  23. Done si eleronul. Multumit 80%.. are o mica abatere in coltul din stanga..daaar pot sa traiesc cu asta (asa e cand faci tuning de pe aliexpress) In viitor un set de jante negre si poate niste praguri si pot sa o consider 100% gata😀
    1 point
  24. A venit adaptorul (de passat) pentru ceasuri 36-32 pini. Sa'mi spuna cineva ce pini trebuie mutati ca sa mearga pe golf va rog. Edit: Am gasit pinouts pentru Tiguan retrofit. Presupun ca e la fel si pentru Golf doar Passat si CC fiind oile negre la VAG :p Poate imi raspunde cineva inainte sa apuc sa masor toti pinii... NEW BLUE CONNECTOR 32pin | OLD BLACK CONNECTOR 36pin | DESCRIPTION 1 17 Fuel 1 Full 2 18 Fuel 1 Empty 3 16 Fuel 2 Full (4motion) 4 23 Fuel 2 Empty (4motion) 7 7 Tranponder Coil 8 8 Tranponder Coil 11 26 Oil temp 15 22 Brake pad warning 16 19 -Kl 31 Ground 17 34 Washer water warning 18 35 Coolant warning 19 36 Ambient Temp sensor 20 33 -Kl 31 Ground, sensor ground 25 6 Handbrake signal (reversed in Tiguan vs Golf) 26 5 Brake fluid warning 27 25 Oil pressure warning 28 13 CAN high 29 12 CAN low 31 1 + Kl 15 32 2 + Kl 30 (Pin 15 "J533 CAN gateway wake" on old BLACK connector is not used)
    1 point
  25. Salutare, am avut probleme (cu vestitul sunet ca de motor diesel vechi) al injectoarele sau al motorului 1.6TDI CAYC, regenerari dese, consumul crescuse in oras in jur de 10 l/100km iar extern in jur de 7.5 l/100km, instant la relanti 0.4-0.5 l/h . Dupa un test am gasit DPF-ul cu 71% incarcare si doua valori la injectoare de +1.4 si la altul -0.75, restul erau in jurul lui 0.1, iar recomandarile mecanicilor erau sa inlocuiesc injectorul cu valoare mai mare, iar recomandarile celor de la reprezentanta erau sa mai astept cu inlocuirea injectoarelor. Prima interventie a fost sa curat DPF prin metoda cu aer fierbinte si inlocuirea senzorului de presiune diferentiala DPF. (Costuri: 500 lei curatarea, 350 lei demontat/montat, 230 lei senzorul Bosch) Iar a doua interventie a fost sa-i fac update.ul de soft, avand acel DIESELGATE. Dupa update.ul de soft mi s-a facut o recalibrare a injectoarelor. Dupa aceste opreratiuni, acel sunet starniu al injectoarelor a disparut, consumul in oras a scazut in jur de 7 l/100km iar exterior 6.2 l/100km. Consumul instantaneu a scazut la 0.2 l/h si 0.3 l/h cu a/c pornit la 12 grade temp exterioara. Toate aceste interventii asupra softului si a injectoarelor le-am facut in reprezentanta. Mi-a explicat omul ca acele zgomote sunt de fapt detonatii produse de momentul, timpul si de cantitatea de combustibil injectate, care duc in timp la fisurarea injectoarelor. Dupa rularea softului pe masina care se ocupa de calibrarea injectoarelor, softul in da un feedback despre injectoare iar daca ai injectoare defecte trebuie sa le inlocuiesti. La mine feedbackul a fost ca toate cele 4 injectoare sunt ok. Povestea e mult mai stufoasa, dar pe scurt e ca am scapat de inlocuirea unui injector care un cost minim este de 1300 lei. Am cca 500km de la aceste interventii iar motorul se comporta excelent.
    0 points
  26. Ar trebui sa iti prezinti masina dupa ce intri in posesia ei !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!