Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.04.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    21 points
  2. Intre timp am vandut jantele SPA si am achizitonat Mallory (vopsea originala ,stare foarte buna) Spalat/ceruit/echilibrat/azot/montat.
    5 points
  3. Doar sa corectez: De altfel, test-ul "pe banc", nu mai e pe banc demult. Sunt niste echipamente dedicate, care pe langa turatia motorului, mai intorc si motorul pe toate partile pentru a vedea eventualele pierderi/fisuri. Acest punct de lucru, se numeste COLD Test, deci e cu uleiul rece. Iarasi aia cu sarcina, babuinul respectiv, a turat masina pe loc, pe N, deci despre ce sarcina vorbim? Revenind on topic, foarte urat ce au facut... sunt curios daca macar si-au prezentat scuze.
    4 points
  4. Nu am pus DCC de teama complexitatii care o aduce in plus... Masina nu e daily driver, asa ca nu conteaza confortul in Bucuresti... Comanda a fost plasata pe 30 dec 2020 si am venit in curte la dealer pe 1 aprilie si am luat-o pe 6 aprilie cu CIV cu tot Luni masina va fi filmata de Atelierul de detailing si voi posta link cu video cand va fi pe youtube. Doar e prima de genul asta (RS manuala TSI) de pe la noi.... Cred ca va fi premiera si pe youtube intrucat in prezent nu am gasit nici un clip cu manuala. taillights.mp4
    4 points
  5. Abia asteptam vremea cat de cat ok ca sa ma pot ocupa de Bolf. Sunt aproape de final cu fetele de usi si m-am apucat de schimbat usile care isi asteptau cuminti randul. Usa spate pot spune ca este gata, adica mai trebuie doar montata fata de usa si bandoul. Am mutat toate piesele de la usa veche inafara de incuietoare. Inclusiv chedere si geamuri. M-am apucat usurel si de demontat ce trebuie de pe usa fata dar a venit intunericul ieri si va trebui sa continui in alta zi. Stiu ca se vede diferenta de culoare, nici nu ma asteptam sa nu. Ce imi doresc eu insa, e sa fie intreaga si curata de lovituri si zgarieturi.
    3 points
  6. Foarte misto exteriorul cu accente negre! Sa te poarte fara probleme! Legat de ACC, e prima oara cand aud ca ar da gherle, la a mea in 3 ani il folosesc de fiecare data cand am ocazia si mi se pare foarte ok, singura nemultumire e ca uneori are intarziere la accelerare cand se elibereaza banda de circulatie Cat a durat de la comanda la livrare?
    3 points
  7. Buna ziua, Ma numesc Gabriel, locuiesc in Timisoara, si as vrea sa va prezint masina pe care am achizitionat-o, nu demult. Nu demult, m-am alaturat grupului detinatorilor de VW. Sa va spun povestea si cum am ajuns la aceasta masina pe care o detin momentan de 2 saptamani in care am facut 500 de km deja cu ea. Masina anterioara este un Renault Laguna 2 Facelift, cu care nu am avut multe probleme, ca sa spun de la ce am trecut la VW Golf. Am ales Variant deoarece avem nevoie de mai mult spatiu in portbagaj pentru carucior, diverse, etc. Bugetul pentru masina SH a fost de 15k de euro, in momentul de fata piata auto SH mi se pare foarte scumpa. Si din aceasta cauza nu am putut gasi ceva pe gustul meu si sa fie pe benzina. Initial am cautat Skoda Octavia sau VW Golf break, sa aibe faruri LED, anul fabricatiei mai mare sau egal cu 2017 si Android Auto, cutia automata a fost un bonus. Masina a fost cumparata de la reprezentanta VW din Germania (Rosenheim) si adusa pe platforma pana in Timisoara. Masina are urmatoarele dotari mai importante: Motor: 2.0 TDI 150hp Cutie automata DSG 7 Faruri Full LED Adaptive Scaune incalzite Pilot automat autoadaptiv Asistent la pastrarea benzii Asistent la coliziune din fata Asistent la iesirea din parcare cu spatele Asistent pentru unghiul mort Camera marsarier + senzori parcare fata spate. Multumesc
    2 points
  8. Stergatorul spate ar fi stricat complet linia masinii, in plus nu vad la ce ar folosi pe o astfel de caroserie. Eu nu l-am folosit decat o singura data la Golf (nu glumesc) sa vad daca functioneaza, iar la revizie mi-au spus ca ar trebui inlocuit pentru ca prezinta uzura 🙂 Atunci a mers a doua oara in doi ani. ACC-ul nu da rateuri, insa. Ma bucur sa vad ca se mai aleg masini cu cutie manuala si motorizari mai puternice.
    2 points
  9. De ceva vreme am observat că spălătorul farului dreapta stropească cam mult și cam "dezordonat", plus o relativă golire destul de prematură a lichidului de spălat. Mi-am adus aminte când mi-a zis soția anul trecut că a "sprijinit" puțin mașina de poartă . Așa că acum vreo 3 săptămâni am tras de capacel și am văzut că una din cele două duze era spartă/căzută După câteva căutări am descoperit pe Aliexpress și pe eBay că se poate schimba doar capul spălătorului ce conține duzele, fără a fi necesară înlocuirea cu totul. După cum se vede și în poză, clema blochează acele riduri de pe tija capului. Se ridică ușor de ea și se trage de cap afară. Apoi se introduce cel nou și se apasă până ajunge în capăt, iar acea clemă va bloca noul cap. Se repune capacul de la spălător și se face proba! Costul operațiunii este de 4$, durata de schimbare este de 2 minute, iar dificultatea este foarte mică.
    2 points
  10. Eu am Vega pe superb care sunt cam aceleasi de mai sus. Tot diamond cut. In 4 ani nu am nici o zgarieturi pe ele. Iar stergator spate pe Superb/Octavia sedan e cea mai proasta idee de la incercarea cu roata patrata la MythBusters. Strica design 101%.
    1 point
  11. Astazi am fost cu masina pentru inspectia de 2 ani putin in avans, abia peste o luna face anii, dar acum am avut ceva timp. Masina are 27.500 km, dupa spusele lor totul e in ordine. Nicio eroare stocata, nicio uzura suspecta sesizata, atat ca am reusit sa aduc placutele de frana de pe fata la ~50%. Cat despre update soft, a ramas cu versiunea 9692 primita la revizia din august 2020. Ori nu a mai lucrat Skoda/VAG la soft, ori variantele ulterioare au dat satisfactii mai putine decat 9692. Eu sunt multumit, oricum masina se comporta incomparabil mai bine decat cu versiunea 6xxx primita din fabrica.
    1 point
  12. Imi place mult masina si cred ca este multa masina pentru banii dati pe ea. Eu as fi configurat putin diferit dar asta este alta poveste. Sa ai parte de ea iti urez si drumuri bune
    1 point
  13. Parca la TSI-uri cu GPF era norma obligatorie 508, adica 0W20... ?!
    1 point
  14. Da, acum am vazut ca e optional la 75 eur. dar diferea doar culoarea... Mie imi place cum vine pe negru una peste alta.
    1 point
  15. 1 point
  16. La nivelul asta, Octavia RS, ma asteptam ca DCC sa fie standard In rest, faina faina faina.
    1 point
  17. WoW..felicitari pt achiztiei ! Acum stiu ce masina vreau cand " o sa ma fac mare " Sa te bucuri de ea !
    1 point
  18. @qwk, cred ca ar trebui vandute si Passat-ul si Superbul. Nu de alta dar amandoua stau doar Eu, cel putin, anu trecut, nu prea am scos masina decat la spalatorie. Si anu asta am 200 km rulati cu ea din Ianuarie..
    1 point
  19. Da, asa face și după Update. Și nu au făcut, cică, Update doar pe Motor. Și pe frâne, central electric s.a.m.d, pt ca: auto mod la parking Brake funcționează doar când vrea, multimedia se blochează aleator sau se restartează singura des și uita orice setare, apare sos nefuncțional și dispare, când dai cu spatele mai pune frana singura cu toate ca nu e nimic pe lângă și îți rupe gatul, imi pare ca nu trage cum ar trebui. Dar astea s restu de reclamații. Îmi pierd răbdarea cu masina asta
    1 point
  20. Sa o stapanesti sanatos! Chiar o pata de culoare aici pe forum, care ne va incanta privirile. Asteptam feedback pe masura ce aduni kilometri. Personal cred ca ACC este foarte util si aduce un plus de relaxare/ confort. Suspenisa putea fi adaptiva?
    1 point
  21. Uitasem ca nu am inchis topicul. Un scurt rezumat: - Golf-ul a mai avut parte de cateva modificari si o revizie cap coada mecanica/electrica si s-a dat in stare foarte buna de functionare, cam orice problema tipica G4 a fost rezolvata (reparatie/inlocuire piesa,etc) Avand in vedere ca era fabricata in 1998 se ascundea bine in trafic printre "copiii" astia moderni (de la euro 4 in sus ) - Tot aici facusem o mica paranteza la actuala Fabia 3 ce o avusesem, in ideea ca nu vom supara moderatorii si nu avea rost sa fac topic separat pt ca era model mai nou (2016) mari modificari nu aveam ce sa ii fac pt a tine in "viata" topic-ul. - Golf-ul din cate am aflat din pacate a avut accident frontal si nu stiu daca s-a mai reparat sau nu. (sau in ce stare a fost, doar ca soferul nu a patit nimic) - Fabia merge si arata impecabil la noul propietar, din cand in cand o mai vad si eu. - Pacat ca tinypic nu mai e, majoritatea pozelor se pare ca s-au pierdut iar cum dimensiune la postare e limitata la 4MB, care in ziua de azi inseama nici macar 1 poza facuta cu un telefon mobil modern. e mai greu de incadrat in parametri. Cateva poze ce le-am mai avut in album: * ( rog un moderator sa inchida topic-ul)
    1 point
  22. Cred ca mai degraba e vorba de diferenta de zgomot a motorului, decat de insonorizare.
    1 point
  23. Nu se poate, confirm! Tot ce trece de 150g CO2 nu se incadreaza (si asta are 157g...). Dar baietii de la reprezentanta stiu lucrul asta si ofera discount putin mai mare decat la 1.5TSI. Un 6-7% obtii usor. Am facut test drive cu 2.0TSI 190CP 4drive si cu 1.5TSI. Nu exista termeni de comparatie intre cele 2. 2.0TSI e net superior, atat la putere si tractiune, cat si la insonorizare. Singurul aspect negativ la 2.0 190cp il reprezinta portbagajul care devine mult mai mic decat la 1.5 TSI (stiu ca pe hartie diferenta nu pare mare, dar ochiometric si practic este mare). Si daca nu stiti ce culoare sa alegeti, am gasit un video interesant:
    1 point
  24. Avand in vedere ca franele pe fata nu mai au viata foarte lunga, m-am cam decis la urmatorul upgrade si anume alte frane. Etriere Brembo Z18 + discuri de 350mm. Aveam de mult in plan asta doar ca sunt anumite dezavantaje care vin cu aceste frane. Personal sunt multumit si cu 312mm. Se comporta bine pentru cum folosesc eu masina. Dar sincer ma dispera aspectul Etrierele stock arata destul de urat ca si design. Iar jantele actuale ii cam pun in evidenta. Am un prieten cu b5.5 cu frane de genu. Pot sa zic ca de la el m-am inspirat. Arata foarte bine + se simte diferenta la franare fata de ce am eu. Am facut si niste poze "mai profi" in weekend. Edit-ul pozelor nu e chiar pe gustul meu, dar avand in vedere ca a fost o sedinta gratis, nu comentez nimic
    1 point
  25. Felicitări! Foarte frumoasa masina, sa o stăpânești sanatos și fără incidente și probleme.
    1 point
  26. Nu ar mai fi mult pana departe. Motorul a ajuns la locul lui. Ar mai fi de pus toate anexele din jur sa iesit in proba. Revin cu mai multe detalii dupa ce il vad mergand din nou.
    1 point
  27. Stabilizare nestabilizare - se vede cu ochiul liber schimbarea comportamentului spatelui pe franari puternice, si faptul ca nu mai salta stanga-dreapta In orice caz felicitari! Mi se pare exceptional cu un G5 TDI se poate bate umar la umar cu Megane RS. Bine, conteaza si pilotul
    1 point
  28. Mersi baieti! Sunt multumit si eu de stadiul in care a ajuns masina, mai ales ca inca pot pleca cu ea in concedii... probabil pasi mari in performante nu mai pot face decat daca va deveni track-car exclusiv. @cristi511 ambele obervatii sunt corecte. Stabilizarea imaginii reduce mult din "dramatism" si se observa si mai putine detalii de pe tura, dar macar filmele sunt in sfarsit decente la urmarit . Stabilitatea pe franare a fost totodata muuuult mai ok. Pana la acest track-day am avut convergenta pe spate mult deschisa, si in mod dezechilibrat, motiv pentru care spatele pleca haotic st/dr, mai ales pe frana. Acum masina a avut geometria facuta perfect, iar spatele a mai fost coborat cam 1cm (ar trebui mai mult pt circuit, dar cu "incarcarea" de strada devine prea joasa). Inca se mai blocheaza spatele daca intru brusc pe frana, insa daca o iau mai progresiv este perfect stabila pe traiectorie. Mai jos pun doua poze de ieri, ca sa demonstrez ca inca e un daily-drive care mai urca ocazional si borduri
    1 point
  29. Felicitari pt nivelul la care ai dus acest 2.0tdi pe circuit !!!
    1 point
  30. hai lasa, ca esti f bine. bucura te de tot, enjoy, si gandes te de unde ai plecat. viitorul suna bine! make us proud, boy!
    1 point
  31. Dupa 50.000 km cu maxx motion iti pot spune ca totul e ok ,nu e “uscata”
    1 point
  32. Felicitari pentru rezultat! Modificarile aduse par sa isi faca treaba pentru ca, pe filmare cel puțin, masina pare mult mai stabila in zona de franare. Nu stiu daca e stabilizarea camerei sau realitatea din teren...dar in video se vede clar o evolutie.
    1 point
  33. Nimic foarte nou sub soare. Dupa cateva drumuri pe autostrada(nu stiu de ce🤫), am avut probleme cu un colier de la traseul de aer. Stiam ca nu am coliere extraordinare, dar daca au tinut nu le-am schimbat. Cred totusi ca si de cand am schimbat tragerul nu am asezat tubulatura identic ca pozitie si asta poate a afectat. Am luat un colier zdravan, l-am strans zdravan si doamne fereste de momentul cand voi avea nevoie sa umblu din nou acolo In rest, masina merge zilnic in perioada asta, aduce zambet si consuma putin. Nu am mai facut nimic la ea, in continuare merg fara fata de usa demontata pentru tapitat, dar va fi timp pentru toate.
    1 point
  34. @florin_gti da, sunt cele de pe aliexpres. Am dat vreo 160 de lei pe ele, mi se pare o afacere foarte buna. Trebuie doar sa reusesti sa le pui bine. Da-mi un pm daca vrei sa discutam mai pe larg. @Emy D ai pm!
    1 point
  35. La multi ani! Maine voi face un drum pentru un weekend la Sibiu, dar din cauza (sau datorita?🤪) ca Tiguanul are o problema la niste tendoane pe spate si joaca spatele chiar periculos, a trebuit sa dau fuga sa pun rotile de iarna si sa iau Bolful. Azi i-am tras si un mic de jet si suntem gata de Valea Oltului sper nu prea aglomerata.
    1 point
  36. Cred ca mergi in directia gresita, lasa senzorul in pace pentru ca pare in regula. Valoarea cu motorul oprit nu trebuie sa fie neaparat 0, cat timp e o valoare apropiata de 0 este in regula. Adaptarea aia pe care o faci tu din VCDS o face automat si ECU-ul masinii inainte sa pornesti motorul, asa invata cat e abaterea senzorului (acel offset) fata de valoarea reala. Eu am offset-ul 5 hpa si masina isi face regenerari la 600 - 700 km, ba chiar am avut si un interval de 1200 km intre regenerari cand am mers numai in afara orasului. Teava de esapament cum arata, e neagra ? Poti sa pui o poza cu ea ?
    1 point
  37. Man dai pe pozitii sau faza scurta si tragi spre tine.La prima ,,treapta" de tragere se aprind pe fata iar la a doua pe spate. 11 posturi inutile cand se putea explica simplu dintr-un singur post.Nu toata lumea se pricepe la masini si mai ales la una noua la care iti e frica sa nu tragi prea tare de un comutator ca sa nu rupi ceva.Am o verisoara care a descoperit dupa 2 ani ca la Ibiza are si stropitoare la luneta. Apropo sa stapanesti masina sanatos!
    1 point
  38. in sfarsit i-ai facut topic, asteptam deja de o saptamana masina e bombitza iar combinatia de rosu cu negru arata bestial. sunt foarte bucuros pt tine si pt entuziasmul tau. sa te duca cati mai multi km in liniste si distractie. Intrebari de la mine: - cum e cu sound generatorul? like or dislike? - suspensia cum ti se pare fata de superb? - geamurile duble, ai observat ceva special pe partea de insonorizare la ele? - ceva glitch-uri pe partea de infotainment ai avut pana acum? - ce versiune de infotainment ai ? A, B, C sau D? merge android wireless? - cu ce cauciucuri a venit mai exact? in primele poze nu prea se vede exact; - am vaz ca nu ai Canton, sistemul audio standard cum e? Mai baga poze ca doar asa ma mai linistesc si eu pana vine si a mea
    0 points
  39. 0w20. In 7500 km de la revizie, din Mobil1'u pus in motor au disparut ~ 200 ml, sau mai exact spus, cu atat am completat eu ca sa fie nivelul optim in motor. Nu stiu exact care era nivelul dupa revizie, am verificat de curiozitate doar nuanta uleiului proaspat, dar nu am avut rabdare sa se scurga uleiul, motorul fiind cald. Zilele urmatoare am uitat de asta. Cat despre raritatea uleiului, adevarat ca nu e pe raft oriunde, dar se gaseste la comanda in/pe destule locuri/site-uri.
    0 points
  40. Văd așa abnegație exteriorizată aici încât de acum voi folosi 7 fise la spălatorie în loc de 5 🤓
    0 points
  41. Salut, Farurile sunt ultimele care pot fi puse pe B8. Camera lipește. Azi am montat barele transversale și suportul pentru bicicleta. Ne pregătim încet pentru vară. Aaaa și am pus anvelope noi Nexen NFERA SU4 245/55 ZR18. Urmează schimbul de ulei in cutie.
    0 points
  42. stilul de condus, @beowulf100 ? mergi exclusiv in bucuresti, cu primele 2 viteze in coloana?
    -1 points
  43. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!