Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2021 în toate secţiunile
-
Avand in vedere ca franele pe fata nu mai au viata foarte lunga, m-am cam decis la urmatorul upgrade si anume alte frane. Etriere Brembo Z18 + discuri de 350mm. Aveam de mult in plan asta doar ca sunt anumite dezavantaje care vin cu aceste frane. Personal sunt multumit si cu 312mm. Se comporta bine pentru cum folosesc eu masina. Dar sincer ma dispera aspectul Etrierele stock arata destul de urat ca si design. Iar jantele actuale ii cam pun in evidenta. Am un prieten cu b5.5 cu frane de genu. Pot sa zic ca de la el m-am inspirat. Arata foarte bine + se simte diferenta la franare fata de ce am eu. Am facut si niste poze "mai profi" in weekend. Edit-ul pozelor nu e chiar pe gustul meu, dar avand in vedere ca a fost o sedinta gratis, nu comentez nimic10 points
-
A fost o prezentare la model in showroom, ca si masina si optionale, reclama practic pt showroom pe bunul clientului, cat si o filmare la inceput in care se vedeau numerele rosii cu care mi-a fost predata masina si motorul pe idle, cold, pe modul R si blana pentru a capta sunetul evacuarii. - deci ce "scrie" in carte, maxim de recomandat pt EA288 la 280+cp din fabrica ca si rodaj.....au turato practic la inceput de viata mai mult de pe loc decat am turato eu in toti 1500km+ din bord... Ma rog, demersurile sunt la inceput, nu doresc sa poluez si mai tare topicul.7 points
-
Fiind singurul posesor de golf 6 gti de pe forum care are masina de noua (sper sa nu gresesc si sa mai fie cineva insa urmaresc destul de des si nu am vazut) as vrea sa explic aici cam ce probleme apar la masina in general si ce rezolvari exista, vorbind din experienta sau am schimbat preventiv. Masina a intrat in posesia mea din Decembrie 2009 de la Cardinal Motors din Constanta. 1. Ca si cea mai importanta verificare as pune pe lista pentru cei care nu au inca verificat intinzatorul de lant care la modelele 2008-2013 au fost cu probleme. Acest intinzator functioneaza la prima cheie. La mine l-am schimbat preventiv si este detaliat in topicul de aici, plus alte piese care aveau revizie si nu necesitau schimbare dar ca sa nu fie probleme mai tarziu au fost schimbate. Noua revizie nu mai necesita inlocuire pentru ca au schimbat modul de functionare si tine mult mai mult, cel putin inca nu am gasit nici un post pana acum sa se planga de noua versiune de intinzator. 2. Unele motoare au probleme cu consumul de ulei. La mine nu imi mananca deloc la inceput si acum am ajuns sa coboare putin pe joja la fiecare schimb, de la full cand fac schimbul intre 8000-12000 km scade cam la 3/4. Deci de la full la minim este 1 litru din cate stiu si 3/4 este pe joja deci 250 ml estimez, ceea ce fata de altii se pare ca stau bine. Vreau sa mentionez ca am facut rodajul la masina 3000 km cand am luat-o, este specificat si in masina mea. Am auzit si de consumuri de ulei destul de mari la unii. Se rezolva cu schimbarea piselor cu revizie mai noua la pistoane si trebuie neaparat facut rodajul. 3. Admisia de aer, este cu probleme din cauza constructiei de plastic si cade. Noua revizie cica e mai buna si nu vor mai fi probleme. Eu am schimbat-o si am detaliat aici. 4. Bobinele de inductie care am vazut ca mai cad insa doar la masinile tunate, cele stock tin, cel putin ce am vazut pe net. La mine nu au cazut sunt inca cele originale deci nu stiu ce sa zic. Ma gandesc si eu poate pe viitor la un upgrade preventiv. Ca si rezolvare se potrivesc cele de Audi R8 sunt plug and play si foarte usor de schimbat. 5. Diverter valve, care mai cade la unii din cauza ca e facut din plastic. La modelele mai noi vine deja cu revizia noua a acestei valvule. La mine a fost schimbat preventiv cod 06H145710C (ca si pret atunci a fost 315 Ron la reprezentanta, si pot vedea o comparatie intre cea veche si noua aici) si am pus si un blow off valve care e mai mult de efect insa se aude frumos si nu imi da nici un lag. 6. Cei care au de gand un upgrade de putere chiar si stagiu 1, va incepe sa patineze ambreiajul si deci trebuie inlocuit cu unul care tine cuplu mai mare. Deobicei la stagiu 1 majoritatea tunerilor iti cresc cuplul de la 280nm stock la 380nm. La mine cand avem 40.000 km am facut si eu stagiu 1 si a inceput sa imi patineze am spus asta si in "masina mea". Ca si solutie este schimbarea lui completa volant, disc, placa presiune, rulment, variante sunt multe insa tine de fiecare ce vrea. Eu am trecut la Sachs Performance kit 883089 000046 cu masa simpla care usureaza mult iar raspunsul acceleratiei este wow. Apare un mic zgomot la relantiu cand se face acest upgrade doar cand ai AC pornit, fara el e aproape insesizabil. Acest zgomot este de la masa simpla care nu mai are arcuri sa amortizeze vibratiile si se vor auzi, eu m-am obisnuit aparand doar vara cand folosesc ACul. Cine e interesat de modelul instalat pe masina mea ar fi cateva poze si explicatii aici Cam astea sunt problemele cunoscute si se gasesc in o gramada de linkuri pe net cine are timp sa caute, cine nu sa urmareasca acest topic si vor afla daca mai apar si altele.7 points
-
Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..5 points
-
Buna ziua, Ma numesc Gabriel, locuiesc in Timisoara, si as vrea sa va prezint masina pe care am achizitionat-o, nu demult. Nu demult, m-am alaturat grupului detinatorilor de VW. Sa va spun povestea si cum am ajuns la aceasta masina pe care o detin momentan de 2 saptamani in care am facut 500 de km deja cu ea. Masina anterioara este un Renault Laguna 2 Facelift, cu care nu am avut multe probleme, ca sa spun de la ce am trecut la VW Golf. Am ales Variant deoarece avem nevoie de mai mult spatiu in portbagaj pentru carucior, diverse, etc. Bugetul pentru masina SH a fost de 15k de euro, in momentul de fata piata auto SH mi se pare foarte scumpa. Si din aceasta cauza nu am putut gasi ceva pe gustul meu si sa fie pe benzina. Initial am cautat Skoda Octavia sau VW Golf break, sa aibe faruri LED, anul fabricatiei mai mare sau egal cu 2017 si Android Auto, cutia automata a fost un bonus. Masina a fost cumparata de la reprezentanta VW din Germania (Rosenheim) si adusa pe platforma pana in Timisoara. Masina are urmatoarele dotari mai importante: Motor: 2.0 TDI 150hp Cutie automata DSG 7 Faruri Full LED Adaptive Scaune incalzite Pilot automat autoadaptiv Asistent la pastrarea benzii Asistent la coliziune din fata Asistent la iesirea din parcare cu spatele Asistent pentru unghiul mort Camera marsarier + senzori parcare fata spate. Multumesc4 points
-
Văd așa abnegație exteriorizată aici încât de acum voi folosi 7 fise la spălatorie în loc de 5 🤓4 points
-
De ceva vreme am observat că spălătorul farului dreapta stropească cam mult și cam "dezordonat", plus o relativă golire destul de prematură a lichidului de spălat. Mi-am adus aminte când mi-a zis soția anul trecut că a "sprijinit" puțin mașina de poartă . Așa că acum vreo 3 săptămâni am tras de capacel și am văzut că una din cele două duze era spartă/căzută După câteva căutări am descoperit pe Aliexpress și pe eBay că se poate schimba doar capul spălătorului ce conține duzele, fără a fi necesară înlocuirea cu totul. După cum se vede și în poză, clema blochează acele riduri de pe tija capului. Se ridică ușor de ea și se trage de cap afară. Apoi se introduce cel nou și se apasă până ajunge în capăt, iar acea clemă va bloca noul cap. Se repune capacul de la spălător și se face proba! Costul operațiunii este de 4$, durata de schimbare este de 2 minute, iar dificultatea este foarte mică.3 points
-
Mersi baieti! Sunt multumit si eu de stadiul in care a ajuns masina, mai ales ca inca pot pleca cu ea in concedii... probabil pasi mari in performante nu mai pot face decat daca va deveni track-car exclusiv. @cristi511 ambele obervatii sunt corecte. Stabilizarea imaginii reduce mult din "dramatism" si se observa si mai putine detalii de pe tura, dar macar filmele sunt in sfarsit decente la urmarit . Stabilitatea pe franare a fost totodata muuuult mai ok. Pana la acest track-day am avut convergenta pe spate mult deschisa, si in mod dezechilibrat, motiv pentru care spatele pleca haotic st/dr, mai ales pe frana. Acum masina a avut geometria facuta perfect, iar spatele a mai fost coborat cam 1cm (ar trebui mai mult pt circuit, dar cu "incarcarea" de strada devine prea joasa). Inca se mai blocheaza spatele daca intru brusc pe frana, insa daca o iau mai progresiv este perfect stabila pe traiectorie. Mai jos pun doua poze de ieri, ca sa demonstrez ca inca e un daily-drive care mai urca ocazional si borduri2 points
-
Nu sunt interesante forumurile pentru tinerii <25 ani. Cititul ii adoarme Sunt foarte populare in schimb grupurile de facebook/ whatsapp unde fiecare scrie ce ii trece prin cap2 points
-
Unde'i lege , nu-i tocmeala, deci poti circula linistit in Ro, daca mergi in afara tarii poate fi o problema. Eu am nr rosii expirate din ianuarie si circul linistit, trebuie doar sa ai RCA valabil in cazul autorizatiei provizorii1 point
-
Uitasem ca nu am inchis topicul. Un scurt rezumat: - Golf-ul a mai avut parte de cateva modificari si o revizie cap coada mecanica/electrica si s-a dat in stare foarte buna de functionare, cam orice problema tipica G4 a fost rezolvata (reparatie/inlocuire piesa,etc) Avand in vedere ca era fabricata in 1998 se ascundea bine in trafic printre "copiii" astia moderni (de la euro 4 in sus ) - Tot aici facusem o mica paranteza la actuala Fabia 3 ce o avusesem, in ideea ca nu vom supara moderatorii si nu avea rost sa fac topic separat pt ca era model mai nou (2016) mari modificari nu aveam ce sa ii fac pt a tine in "viata" topic-ul. - Golf-ul din cate am aflat din pacate a avut accident frontal si nu stiu daca s-a mai reparat sau nu. (sau in ce stare a fost, doar ca soferul nu a patit nimic) - Fabia merge si arata impecabil la noul propietar, din cand in cand o mai vad si eu. - Pacat ca tinypic nu mai e, majoritatea pozelor se pare ca s-au pierdut iar cum dimensiune la postare e limitata la 4MB, care in ziua de azi inseama nici macar 1 poza facuta cu un telefon mobil modern. e mai greu de incadrat in parametri. Cateva poze ce le-am mai avut in album: * ( rog un moderator sa inchida topic-ul)1 point
-
1 point
-
Multumesc de raspunsul atat de detaliat ! Aseara iti citeam topicul din masina mea si e extraordinar ! Facut cu multa rabdare video-uri poze etc ... Chiar am si discutat cu cine ti-a montat nqvigatia si ma gandesc si eu sa cumpar una identica ... momentan am RNS 315 care e micuta ... Referitor la codari cred ca o sa abtin de la acestea ... in rest mi-am facut cam to ce am dorit ! Gen oglinzi inchidere telecomanda si diferite alte setari ! Multumesc !1 point
-
Update Revopsit ambele aripi spate + bara spate din cauza unor evenimente ale fostului proprietar, daca tot a venit căldura sa fie țiplă. 1 dintre aripile spate prezenta rugina(vopsita prost anterior). Vopsit si difuzorul negru lucios (plasticul mat). Nu am apucat sa o spal, insa ma declar multumit 100% de lucrare cat si de customer care’ul celor de la Perfect Paint😄1 point
-
Stai linistit. Motorul a văzut toata plaja de turatie in fabrica. E aiurea ca au făcut acest demo fara sa iti ceara voie.1 point
-
@Al Bundy din ce stiu e in lucru acum partea cu digital key; ma astept sa se faca update odata cu MY22 - nu cred ca va fi mai repede.1 point
-
Am vazut ca multa lume critica acest motor ca fiind cu probleme, nu e chiar asa iar cei care vor sa achizitioneze un Golf 6 GTI au sansa sa gaseasca mai multe informatii. Pentru cei ce nu stiu ce probleme ar avea un MK6 gti, am facut un rezumat si tot odata am deschis un nou topic in aria tehnica (nu am gasit unul care sa le adune pe toate) cam ce probleme am avut eu de cand am masina din Decembrie 2009 si ce rezolvari ar fi, aici.: Rog frumos un modelator sa ii dea Pinned la topicu facut Golf 6 GTI probleme/rezolvari si upgraduri, ca sa fie usor accesibil celor interesati.1 point
-
Tesla si-a aratat disponibilitatea de a permite si altor masini sa incarcarce daca le fac compatibile. Pana la urma din moment ce au dezvoltat reteaua proprie de incercare si este unul dintre cele mai mari selling pointuri ale Tesla, nu e normal sa il pastreze pentru ei? VW nu a fost in stare sa isi faca masinile compatibile cu Electrify America sa fie plug and charge.1 point
-
Azi a anuntat si VW Canada pretul pentru id.4. Cred ca se va vinde ca painea calda. In QC pretul cu tot cu taxe a variantei de baza (77kWh, RWD) e echivalentul a 28k euro iar cea mai dotata, AWD e 38k euro. Ambele preturi includ reducerile de la guvern.1 point
-
Pentru ce ai folosit, totusi, atata brake cleaner? Ai mai curatat si in afara de discuri/ etriere?1 point
-
@Muale m-a tentat, doar că mi-a trimis fratele chinez din păcate, unele fără puddle lights (pe care le-am pus la vânzare). Urmează să mai comand un set, cu puddle lights, sper, inclus. Așa că m-am "mulțumit" să montez doar leduri la luminile de sub oglindă. Azi, pentru că am prins 30 de minute libere, am schimbat becurile de la proiectoare (9006/HB4) cu unele pe LED Canbus de la Auxito. Se montează foarte simplu, se virează roțile, se scot cele două torxuri, se ridică bucata din carenaj și avem acces la becuri. Se deconectează mufa, se rotește aproximativ 45° în sens anti-orar și se trage becul. Se montează în ordine inversă. Tot de la ei am luat becuri cu led pentru mers înapoi care sunt foarte luminoase. Sunt foarte luminoase și cele de la proiectoare, producătorul zicând 2000lm, eu am apreciat cam de 3-4 ori mai luminoase decât becurile cu halogen. Sunt albe, temperatura culorii fiind specificată la 6000k, când pornesc au o tentă mai pronunțată, spre albastru, apoi rămân mai albe. Au Canbus, nu am eroare rămasă în bord, ceea ce mă bucură. Acum mă tentează să pun și folie galbenă pe proiectoare, cum am avut la Audi. Îmi place foarte mult lumina reflectată când dezarmez și se activează living home. Am vrut să le schimb și pe cele de la semnalizare, doar că am comandat greșit becuri cu led PY24W în loc de PSY24W (sunt de vânzare acum și acestea, pentru cine are nevoie ) În încheiere las și un filmuleț cu funcționarea lor1 point
-
1 point
-
Exista martori la vizionare, abordarea lor a fost ca in fundul Curții, m-a rog, nu as Polua topicul, sunt dezamăgit și încep un joc mai legal cu tot procesul de comanda, import, importator și distribuitor asupra posesiei unui bun, revin poate când am un răspuns legal sau un dialog și comunicare cu dânșii, nu doar decizii și posesii asumate, poate revin asupra topicului, pe moment sunt doar sictirit...dezamăgit...m-a rog, îmi păstrez frustrările personale, nu doresc sa arunc pe moment cu “rahat” in unii sau alții, revin asupra topicului cu impresii de la volan, ca sunt mult mai plăcute, de îndată ce mai bifez un circuit prin Ardeal și Apuseni cu agregatul seara faina popor1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pana la urma fara sa fac nimic , a pornit aplicatia ieri si nu s-a mai oprit singura Doar ca e relativ ... inutila Imi arata informatii afisate si pe masina , nu poti controla incalzirea auxiliara decat daca ai echiparea cu telecomanda , deci nimic nou Autonomie , km , rezervor , baterie , cand sa schimbi uleiul ... nimic deosebit Pentru consum si toate celelalte ma pot uita si pe afisaj la masina Noi sa fim sanatosi Pana acum nu am vazut pe unde am umblat alt 7P cu logo-ul forumului , poza facut acum in spatele firmei1 point
-
Orasul e plin de TDI-uri cu filtrul de particule (DPF) anulat si cu EGR-ul obturat. Emisii de particule cat cuprinde, in zone locuite si circulate de oameni. Particulele de diesel cauzeaza cancer de plamani. Un tratament pentru cancer de plamani, platit din asigurarile medicale obligatorii, costa mult peste 45000 LEI si in majoritatea cazurilor oricum nu face decat sa mai intarzie decesul pacientului cu vreun an. Asa ca prin asigurarea medicala obligatorie, o chestie cam socialista, noi toti subventionam privilegiul unora de a calatori mii de km prin oras cu TDI-uri obosite, cu "doar" 150.000 Km la bord, cu filtre de particule si EGR-uri anulate.1 point
-
distributie la 5 ani sau 12000 ulei 5 w30 long live original vw, la tine are cam multi km, ulei cutie la 10000 care spune ca uleiul este vesnic, nu cred ca are dreptate. nu scrie in manuale la cat se schimba distributia pentru ca nu intra in garantie. Cum se comporta la 156000? Daca distributia se face la reprezentanta nu se mai da carte de service, nu mai exista asa ceva.1 point
-
Salut baieti. Pe langa Passat B8-ul care il detin am adoptat si un VW UP 1.0 60 CP ieri. Pentru ca nu am gasit pe niciunde informatiile intreb aici: Ce ulei de motor folositi si la cat se face distributia la motorul acesta ? Din ce am vazut eu pe cartea de service nu a fost facuta niciodata si masina are 156.000 km ... daca nu ma insel eu stiam ca se face la 60.000 ...1 point
-
Salut, Sunt posesorul unei Octavia 3 FL 2.0 TSI 190hp, venind de pe o Octavia 2 FL. Am fost neplacut surprins de reflexiile pe care le observ atunci cand conduc: 1. grila de aerisire de pe bord se proiecteaza pe parbriz 2. ornamentul cromatic de la grila de aerisire din stanga volanului se proiecteaza pe geamul lateral, in zona oglinzii retrovizioare laterale. De fiecare data cand ma asigur, o sesizez. 3. noaptea, led-urile de la switch-ul farurilor se proiecteaza de asemenea in geamul lateral, in zona oglinzii. Pe vechea Octavia nu existau astfel de erori de proiectare (din punctul meu de vedere). Intrebarea mea este: mai are si altcineva problemele astea? Si in caz afirmativ, ce solutii ati gasit? tks, Alex1 point
-
1 point
-
Tot o problema gen am si eu. Ori papa ori pierde ulei...nu pot sa-mi dau seama ce e...motorul e murdar de ulei dar nush...stiu ca e normal sa pape motorul de 1.4 16v daca esti mai agresiv dar la mn se duce 1L la 1500 de km...Ce ar putea fi? Si nu scoate pic de fum negru/albastru1 point
-
0 points
-
as trece la pierderi de ulei, si problema cu busonul de ulei la motoarele diesel,...se pare ca busonul original are o problema de fabricatie si nu etanseaza cum trebuie si apar pete de ulei pe langa buson. codul original e 06K103485A, piese noua avand codul 06K103485C si are elemente galbene in plasticul busonului. Poate intereseaza pe careva. https://www.drive2.com/l/529518753696710944/0 points
-
Sigur @TibiC, am postat eu in thread-ul cu Masina Mea, Iti dau copy paste aici. Asta se intampla in Martie 2019 "Am ales O&V Professionals din Floresti dupa ce am vazut pe net ceva review-uri bune la ei. Mare prostie am facut. Dupa ce am plecat de acolo imediat am simtit ca ceva nu e in regula, masina trepida, am dat repede sa vad temperatura la ulei si surpriza 115 grade....doar ce am plecat de la ei. Opresc pe dreapta, ma uit in portbagaj si surpriza! Ulei Motul specific Mercedes-Benz cu norma de MB, nu de VW si asta pe langa faptul ca au incercat sa ma lase fara un etrier pe spate. ( cand inca eram acolo m-au chemat inauntru ca cica imi curge ulei la un etrier pe spate) oamenii au dat cu ulei de motor pe janta si pe etrier doar ca sa ma faca sa il schimb. Ulterior am verificat la alt service si nu exista nici o scurgere, si un ziua de azi functioneaza perfect :)). Mi-au pus pana la urma ulei-ul stabilit de mine si nu am mai calcat la ei in veci. Deci in concluzie grija mare cu O&V Professionals din Floresti." PS: Si chiar la Ymi am fost, cel pe care il lauda toti aici . Probabil era un service bun acuma cativa ani, dar la ce au facut cu masina mea nu mai pot sa am incredere.0 points
-
Sunt nou pe acest forum dar va pot spune cateva cuvinte despre acest service. Iulius Service este unul dintre service-urile care face tot posibilul pentru a satisface cerintele clientilor. Ii cunosc pe baieti de 2 ani, timp in care am apelat atat la mecanica, cat si la tinichigerie-vopsitorie, de fiecare data plecand multumit. Sunt proprietarul unei masini pretentioase, care a luat anumite premii si a aparut in 2 reviste, datorita priceperii vopsitorilor de la service.-1 points
-
Ai facut teste la tine in laborator, nu ? Ignoram toate cercetarile facute de specialisti in domeniu, multe dintre ele fara nici o afiliere cu VAG, care ne arata ca o parte din ulei este ars in camera de ardere la orice motor. De asemenea, este o mare consipiratie a producatorilor cand specifcia uleiuri low-SAPS pentru motoarele diesel cu DPF pentru a preveni acumularea mai rapida de cenusa in filtru de la arederea uleiului, nu ? Dar na, e mai usor sa crezi in folclorul romanesc cu "a mea nu consuma gram de ulei". Desi in unele cazuri, ma intorc la diesel-urile cu DPF, masina consuma ulei, dar nivelul ramane neschimbat pe joja si asta ii pacaleste pe multi sa creada ca masina lor nu consuma ulei.-1 points
-
Felicitari pentru achizitie. Din pacate toate se platesc cu un cost...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00