Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2021 în toate secţiunile
-
113700 km Continuam jurnalul de bord cu cateva modificari exterioare: Lampa de semnalizare de pe dreapta si-a dat duhul si am ajuns cumva sa iau un set de LED-uri dinamice made in China. Nu-s mare fan al animatiei, dar imi place mult faptul ca sunt negre, iar banda LED lumineza bine si uniform - IMO arata mult mai bine decat cele originale. Ma tot batea gandul sa iau un alt set de jante, dar in acelasi timp nu prea voiam sa trec peste 17' din pricina confortului. Totodata, nici nu am gasit vreun alt model care sa consider ca se potriveste atat de bine cu masina cat sa merite investitia. Solutia de mijloc: jantele originale (Michigan 17') au primit o reconditionare completa la TopWheels (sablat, vopsit, etc.) - toate aveau semne pe buze si una din ele avea si o spita zgariata destul de nasol: Before: After: Tot pentru aspectul exterior am luat si un set de tipsuri originale (000071913A CH9). Mi se pare ca schimba mult aspectul in spate, worth every penny Urmeaza sa fac si un polish al elementului cromat ce inconjoara masina in zona geamurilor folosind solutia specifica de la VW (000096319D).7 points
-
5 points
-
Exista martori la vizionare, abordarea lor a fost ca in fundul Curții, m-a rog, nu as Polua topicul, sunt dezamăgit și încep un joc mai legal cu tot procesul de comanda, import, importator și distribuitor asupra posesiei unui bun, revin poate când am un răspuns legal sau un dialog și comunicare cu dânșii, nu doar decizii și posesii asumate, poate revin asupra topicului, pe moment sunt doar sictirit...dezamăgit...m-a rog, îmi păstrez frustrările personale, nu doresc sa arunc pe moment cu “rahat” in unii sau alții, revin asupra topicului cu impresii de la volan, ca sunt mult mai plăcute, de îndată ce mai bifez un circuit prin Ardeal și Apuseni cu agregatul seara faina popor3 points
-
Acuma ne-ai facut curiosi! Care ii rezumatul filmului?3 points
-
Mersi baieti! Sunt multumit si eu de stadiul in care a ajuns masina, mai ales ca inca pot pleca cu ea in concedii... probabil pasi mari in performante nu mai pot face decat daca va deveni track-car exclusiv. @cristi511 ambele obervatii sunt corecte. Stabilizarea imaginii reduce mult din "dramatism" si se observa si mai putine detalii de pe tura, dar macar filmele sunt in sfarsit decente la urmarit . Stabilitatea pe franare a fost totodata muuuult mai ok. Pana la acest track-day am avut convergenta pe spate mult deschisa, si in mod dezechilibrat, motiv pentru care spatele pleca haotic st/dr, mai ales pe frana. Acum masina a avut geometria facuta perfect, iar spatele a mai fost coborat cam 1cm (ar trebui mai mult pt circuit, dar cu "incarcarea" de strada devine prea joasa). Inca se mai blocheaza spatele daca intru brusc pe frana, insa daca o iau mai progresiv este perfect stabila pe traiectorie. Mai jos pun doua poze de ieri, ca sa demonstrez ca inca e un daily-drive care mai urca ocazional si borduri3 points
-
Foarte bine, eu folosesc Teroson WX 215 pe care il recomand, este galbui, foarte similar cu ceara de fabrica. Si Motip am folosit, insa nu am gasit gauri suficient de adanci in pasajele rotilor pentru a baga si furtunelul care este foarte atent lucrat, ca o bijuterie.2 points
-
@Muale m-a tentat, doar că mi-a trimis fratele chinez din păcate, unele fără puddle lights (pe care le-am pus la vânzare). Urmează să mai comand un set, cu puddle lights, sper, inclus. Așa că m-am "mulțumit" să montez doar leduri la luminile de sub oglindă. Azi, pentru că am prins 30 de minute libere, am schimbat becurile de la proiectoare (9006/HB4) cu unele pe LED Canbus de la Auxito. Se montează foarte simplu, se virează roțile, se scot cele două torxuri, se ridică bucata din carenaj și avem acces la becuri. Se deconectează mufa, se rotește aproximativ 45° în sens anti-orar și se trage becul. Se montează în ordine inversă. Tot de la ei am luat becuri cu led pentru mers înapoi care sunt foarte luminoase. Sunt foarte luminoase și cele de la proiectoare, producătorul zicând 2000lm, eu am apreciat cam de 3-4 ori mai luminoase decât becurile cu halogen. Sunt albe, temperatura culorii fiind specificată la 6000k, când pornesc au o tentă mai pronunțată, spre albastru, apoi rămân mai albe. Au Canbus, nu am eroare rămasă în bord, ceea ce mă bucură. Acum mă tentează să pun și folie galbenă pe proiectoare, cum am avut la Audi. Îmi place foarte mult lumina reflectată când dezarmez și se activează living home. Am vrut să le schimb și pe cele de la semnalizare, doar că am comandat greșit becuri cu led PY24W în loc de PSY24W (sunt de vânzare acum și acestea, pentru cine are nevoie ) În încheiere las și un filmuleț cu funcționarea lor2 points
-
Da, fa-ne si noua un rezumat, te rugam2 points
-
Csf ma Tibisor, macar sta acoperita si are companie o sa vina si vremea ei sa se plimbe, desi nu sunt sigur cand, pt ca anul asta mi`am planificat mai multe plimbari extraurbane cu pejoul ( mare, munta, eventual o transalpina, + drumurile de weekend prin oras cand imi permite vremea ) @mihai.onu94 am avut rcd330 pe ambele golfuri 5 ; nu il mai vreau din nou, pt ca muzica redata prin BT ( pe care il folosesc non stop ) se aude mult mai ok cu acest rns310 decat cu o chinezarie ; + ca are modul BT sub scaun, am touch, magazie cd, navigatie ( chiar daca e mai primitiva si nu o folosesc ), afisarea climei si a senzorilor de parcare pe ecran, etc ; sunt convins ca asa o sa ramana de acum inainte masina ; este decenta din toate pdv ( putere, confort, dotari ).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Acum o saptamana am procedat si eu la fel, demontand carenajele rotilor pentru a inspecta starea masinii pe sub acestea. La Golful 5 de dinainte am avut mari probleme cu rugina si acum sunt foarte precaut. Din fericire era totul foarte curat, doar putin praf pe care l-am spalat cu spray de frane si apoi am dat cu ceara de cavitati peste tot. Poate ar fi bine sa faci si tu asa pentru a ajuta si mai mult caroseria impotriva coroziunii.1 point
-
Eu am reusit sa vad 'prezentarea', dar cel mai probabil a fost facuta fara acordul lui, in stil balcanic. Mai mult, au pus-o si pe youtube... Este o filmare statica in showroom, porneste si motorul. Baiatul respectiv nu este tocmai priceput in ceea ce zice si mai mult isi da cu parerea. Eu nu le-as permite, ca importator, sa vanda oricine modelul acesta...1 point
-
Felicitări! Foarte frumoasa masina, sa o stăpânești sanatos și fără incidente și probleme.1 point
-
@detinator, esti sigur ca poti inchide capota cu el instalat? Vazusem undeva ca nu merge decat pe motorul de pe pre FL1 point
-
Partea ma unge pe suflet 😇 Dar si restul intretinerii este brici 👍1 point
-
Este de admirat atentia ta pt detalii si organizarea cu care lucrezi1 point
-
Sa fii sanatos si sa te poarte in siguranta ambele, oriunde te vei duce . Poate mergem impreuna...eventual pe Transalpina..1 point
-
Inca o recomandare si aici pt autosol, chiar ca ieftin si bun, il folosesc de cativa ani.1 point
-
Multumesc pt aprecieri @Stefan.DFS ; luasem in calcul la un moment dat retrofitul la climatronicul de FL impreuna cu rns510, insa trimurile mele nu sunt alu' brushed..imi place destul de mult masina asta asa cum este acum, si mai mult ca sigur asa va ramane pana imi voi permite sa fac un upgrade considerabil. Pana una alta, arata si functioneaza impecabil, si pot sa spun ca sunt surprins de faptul ca se tine asa de bine ; din motive estetice a fost si alegerea mea, pt ca scirocco si passat CC au fost singurele masini care imi incantau privirea din gama Vag sper sa ramana fidela pana la despartire1 point
-
1 point
-
O mica schimbare de planuri, o sa folosesc amortizoarele de pe GTI cu arcuri H&R pentru e-golf (28843-11). Nu am vrut sa am surprize cu reverse rake. Am primit majoritatea pieselor, lipsesc cateva suruburi de la dealer. La sfarsitul lunii am programare sa le montez. Cauciucurile par mai eficiente decat Bridgestone chiar daca nu sunt inca rodate, iar rotile incep sa imi placa pe masina. Mi-am dat seama ca un singur lucru imi lipseste de pe F10, folia Ma intereseaza strict protectia solara, opacitate decenta si legala pe fata.1 point
-
1 point
-
Desigur: in a 2-a poza se vede capatul unui telescop care actioneaza un cioc din metal.Acel cap al telescopului,trebuia impins la maxim catre in fata,catre motor,si eu nu puteam sa il imping nici cu vreun levier caci presiunea de ulei de era in telescop,nu ma lasa.Am slabit un surup la pompa hidraulica,dupa care a mers foarte usor sa imping capul telescopului,dupa care si-a revenit sistemul de decapotare.1 point
-
Dupa cum vorbeste e pasionata de masini si vezi mai rar asa ceva dar vedem. Cand imi e dor de masina mai stau pe net si ma uit la altii cu GTIuri sau ma uit pe filmuletele mele salvate pe card avand o camera de masina care isi face toti banii. Recomand si altora sa aibe una permanenta.1 point
-
Nu sunt interesante forumurile pentru tinerii <25 ani. Cititul ii adoarme Sunt foarte populare in schimb grupurile de facebook/ whatsapp unde fiecare scrie ce ii trece prin cap1 point
-
1 point
-
Pentru ca mai aveam putin TopStar i-am cautat un inlocuitor pentru protectia suprafetelor din plastic, iar produsul pe care l-am ales este CarPro Perl, deoarece este un all purpose dressing cu reviewuri bune. Pentru covorasele de cauciuc mi s-a recomandat GUF de la Koch Chemie, pentru ca nu face ca suprafata sa devina alunecoasa (ceea ce pot sa confirm). Am facut o comparatie intre cele 3 produse, insa de acum o sa folosesc doar GUF pentru covorase. Perl lasa o suprafata mai neagra si mai lucioasa, insa este alunecos. .1 point
-
1 point
-
Inainte de soft o pregatesc cu frane mai bune. Am optat pentru sistemul de franare de Audi TTRS 8J cu etrieri Brembo in 4 pistonase reconditionati integral, discuri flotante de 370mm, placute Endless MX72, furtunase metalice Hell si lichid de frana Motul RBF 660. Solutia este plug and play fara adaptari, aparatorile de ttrs nu se potrivesc pe fuzeta de golf 6r si le-am decupat pe ale mele un pic pentru o racire mai buna a discurilor. Jantele stock Talladega 18x7.5J ET51 au nevoie de distantieri de 10mm pe care oricum ii aveam pusi. Am fost surprins de greutatea discurilor de ttrs 8J0615301K. Disc mai mare 370mm comparativ cu 345mm cel stoc, ambele au aceeasi greutate. Cele de ttrs/rs3/rs6/rs7 etc vin cu miez din aluminiu si ambele discuri stoc/ttrs au 11.6kg. Etrierii + portetrierii Brembo de TTRS sunt integral din aluminiu si sunt foarte usori pe langa etrierii standard. Nu i-am cantarit dar cred ca e diferenta de cel putin 3-4kg pe fiecare parte. Dupa montaj distanta intre etrier si janta a ramas sub 1mm, intra aproape o foaie de hartie....a fost nevoie sa schimb locul unde se monteaza plumbii de echilibrare si sa ii inlocuiesc cu plumbi 'slim'. Franarea s-a imbunatatit considerabil la viteze mari, deja simt ca am nevoie de anvelope mai bune ca PS4. Aspectul masinii s-a schimbat foarte mult cu aceste frane, pot spune ca m-am indragostit de felul cum arata. Urmeaza curand un set de jante usoare cu spite subtiri care o sa scoata mai mult in evidenta franale astea care mi par imense pe jantele de 18'.1 point
-
Un mic update:Am montat kitul CP3 pe masina de ceva timp,totul functioneaza perfect,nu am nici o eroare pe motor,a pornit la a 2 a cheie.Confirm ce s-a mai spus aici,si anume ca dupa eliminarea pompei intermediare de motorina nu apare nici o eroare si totul functioneaza perfect.Motorul porneste un pic mai repede decat inainte,este mult mai silentios,nu se mai aude acel zumzait specific CP4.Si mi se pare o idee mai nervoasa masina.Montajul l-am facut cu mecanicul la care ma duc de mult timp,lucrarea a durat 4 ore.Ii multumesc lui Aurelian pentru kit si colegilor de forum care mi-au raspuns intrebarilor.O zi buna tuturor!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Jumatate din Romania se "caca" in fundul curtii, nu are apa potabila, si canalizare implicit, nu se fac spitale, avem infrastructura de anii 1950, etc ( exemplele pot continua pana la epuizare... ) si lumea se plange ca n-avem retea suficienta pentru a ne incarca masinile electrice?! Si noi vrem sa scoatem euro 6 din oras...1 point
-
Directia era ok , verificata azi , uzura s-a datorat stilului meu de condus1 point
-
In primul rand as dori sa nu confundam lux-ul cu lumen-ul. Lux-ul este fluxul luminos si este egal cu un lumen pe metru patrat. Practic este ceea ce masuram noi la 7,5 m (o distanta de referinta, aceasi distanta la care reglam farurile). Deci, nu sunt lumeni ci lx. Diferitele companii care comercializeaza aceste becuri din China sau facute pe vapor spun ca dezvolta mii de lumeni.. eu zic ca este doar marketing. Dispozitivul de masurare a lumenilor este o sfera de integrare, cu o dimensiune de 0.5 m in diametru si costa 100000 $. Crezi ca compania "x" detine aceasta sfera? Crezi ca ceea ce scrie pe acea eticheta ieftina, este si adevarat? Revenind, eu iti sugerez becurile xenon oem (de la reprezentanta sau o sursa sigura). Daca totusi iti doresti led, poti incerca pe faza lunga. Dupa cate vad in foto, lupele tale sunt murdare; asa ca iti doresc, spor la treaba!1 point
-
@bog49 Da, App Connect contine AA, Car Play si Mirror Link, dar Mirror Link e un standard de comunicare absolut invechit, mult inferior AA/Car Play. Mirror Link nu functioneaza in paralel cu celelalte functii ale DM, deci nu vei putea folosi radioul etc. Eu nu vad nicio utilitate pentru Mirror Link vs AA/Car Play.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu cate e guma mai performanta cu atat se toceste mai repede. Nu poti avea si performanta (aderenta sporita) si durabilitate maxima. In functie de ce vrei de la masina, iti poti alege cauciucuri potrivite. Pentru durabilitate, poti merge pe Michelin Energy Saver, am pe O2 FL-ul 1.6 tdi din familie, la 45,000 rulaj cu ele, mai au profil mai mult de 50% ! In schimb, pe virajele luate mai agresiv pierd repede aderenta. Depinde ce vrei.1 point
-
Una dintre imeginile care imi dau o stare de bine - disc+placute noi. Am avut o problema similara, culisau placutele usor, dar se uza placuta interioara aiurea. Concluzia mea a fost ca pistonasul nu iesea perfect drept, nu am observat asta pentru ca era totul curat si uscat. Ciudat0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00