Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2021 în toate secţiunile

  1. Inainte de soft o pregatesc cu frane mai bune. Am optat pentru sistemul de franare de Audi TTRS 8J cu etrieri Brembo in 4 pistonase reconditionati integral, discuri flotante de 370mm, placute Endless MX72, furtunase metalice Hell si lichid de frana Motul RBF 660. Solutia este plug and play fara adaptari, aparatorile de ttrs nu se potrivesc pe fuzeta de golf 6r si le-am decupat pe ale mele un pic pentru o racire mai buna a discurilor. Jantele stock Talladega 18x7.5J ET51 au nevoie de distantieri de 10mm pe care oricum ii aveam pusi. Am fost surprins de greutatea discurilor de ttrs 8J0615301K. Disc mai mare 370mm comparativ cu 345mm cel stoc, ambele au aceeasi greutate. Cele de ttrs/rs3/rs6/rs7 etc vin cu miez din aluminiu si ambele discuri stoc/ttrs au 11.6kg. Etrierii + portetrierii Brembo de TTRS sunt integral din aluminiu si sunt foarte usori pe langa etrierii standard. Nu i-am cantarit dar cred ca e diferenta de cel putin 3-4kg pe fiecare parte. Dupa montaj distanta intre etrier si janta a ramas sub 1mm, intra aproape o foaie de hartie....a fost nevoie sa schimb locul unde se monteaza plumbii de echilibrare si sa ii inlocuiesc cu plumbi 'slim'. Franarea s-a imbunatatit considerabil la viteze mari, deja simt ca am nevoie de anvelope mai bune ca PS4. Aspectul masinii s-a schimbat foarte mult cu aceste frane, pot spune ca m-am indragostit de felul cum arata. Urmeaza curand un set de jante usoare cu spite subtiri care o sa scoata mai mult in evidenta franale astea care mi par imense pe jantele de 18'.
    10 points
  2. Mersi baieti! Sunt multumit si eu de stadiul in care a ajuns masina, mai ales ca inca pot pleca cu ea in concedii... probabil pasi mari in performante nu mai pot face decat daca va deveni track-car exclusiv. @cristi511 ambele obervatii sunt corecte. Stabilizarea imaginii reduce mult din "dramatism" si se observa si mai putine detalii de pe tura, dar macar filmele sunt in sfarsit decente la urmarit . Stabilitatea pe franare a fost totodata muuuult mai ok. Pana la acest track-day am avut convergenta pe spate mult deschisa, si in mod dezechilibrat, motiv pentru care spatele pleca haotic st/dr, mai ales pe frana. Acum masina a avut geometria facuta perfect, iar spatele a mai fost coborat cam 1cm (ar trebui mai mult pt circuit, dar cu "incarcarea" de strada devine prea joasa). Inca se mai blocheaza spatele daca intru brusc pe frana, insa daca o iau mai progresiv este perfect stabila pe traiectorie. Mai jos pun doua poze de ieri, ca sa demonstrez ca inca e un daily-drive care mai urca ocazional si borduri
    6 points
  3. Salut, Am platit pe 31 dec 2021 ... Stai linistit cu livrarea anticipata ptr ca m-a asigurat ca acum termenele sunt de 5 luni. Legat de geamuri, dupa cum se vede in poza, chiar sunt duble... deci nu e o folie lipita
    3 points
  4. ROTAC CNTA 2021: Race 1 - Motorpark Adancata Am inceput ziua cu asteptari modeste, avand in vedere concurenta din grupa si istoria de anul trecut de pe Motorpark, si ma gandeam la un loc 4 sau mai jos. Insa modificarile fata de anul trecut (mai ales la puntea spate) au contat destul de mult, masina a mers si franat foarte bine, si dupa 2 sesiuni de antrenament si 3 sesiuni de cursa am fost permanent pe locul 1, reusind un nou best personal de 1.57.7. Insa in ultima sesiune de Super-lap am ajuns pe locul 2, fiind depasit cu 2 zecimi de Meganul 4RS. Avand in vedere modul in care au evoluat lucrurile, cursa s-a terminat dezamagitor, insa gandind la rece, intr-o grupa de 18 masini in care primele 5 s-au incadrat toate in 1.3 secunde, nu ar trebui sa fiu decat foarte multumit. Ce m-a frustrat este ca, cel putin in prima parte a zilei, simteam ca pot scadea mai mult. Dupa pranz insa, a picurat un pic, pista s-a racit, iar eu am scazut presiunea in cauciucuri. In super-lap soarele a aparut din nou, iar eu am ramas cu presiunea mai jos. Nu stiu daca a fost insa o greseala... avand in vedere ca primii trei timpi ai mei au fost 1.57.76, 1.57.82 si 1.57.83, se pare ca atat am putut in ziua aceea si asta e doar problema mea. Gandind obiectiv, este foarte greu sa bat Meganul 4RS care este o masina geniala si care isi permite un raport putere/greutate mai bun, mergand cu suspensie stock si nu reglabila (nu va mai explic de ce :)... sunt niste reguli de incardrare in clase). Dar raman cu speranta ca tractorasul sa prinda macar o data un loc 1 in fata taxi-urilor
    3 points
  5. 113700 km Continuam jurnalul de bord cu cateva modificari exterioare: Lampa de semnalizare de pe dreapta si-a dat duhul si am ajuns cumva sa iau un set de LED-uri dinamice made in China. Nu-s mare fan al animatiei, dar imi place mult faptul ca sunt negre, iar banda LED lumineza bine si uniform - IMO arata mult mai bine decat cele originale. Ma tot batea gandul sa iau un alt set de jante, dar in acelasi timp nu prea voiam sa trec peste 17' din pricina confortului. Totodata, nici nu am gasit vreun alt model care sa consider ca se potriveste atat de bine cu masina cat sa merite investitia. Solutia de mijloc: jantele originale (Michigan 17') au primit o reconditionare completa la TopWheels (sablat, vopsit, etc.) - toate aveau semne pe buze si una din ele avea si o spita zgariata destul de nasol: Before: After: Tot pentru aspectul exterior am luat si un set de tipsuri originale (000071913A CH9). Mi se pare ca schimba mult aspectul in spate, worth every penny Urmeaza sa fac si un polish al elementului cromat ce inconjoara masina in zona geamurilor folosind solutia specifica de la VW (000096319D).
    2 points
  6. Vezi ca placutele sa culiseze usor in locasul lor . Cele vechi pare ca au ramas blocate
    2 points
  7. Acum vreo 10 ani când manualele încă mai erau tehnice (si erau mai interesante din acest motiv) scria că procedura de tractare pe roți la un vehicul cu DSG se putea face pe o distanță de maxim 60km cu viteză redusă, cu maneta pe Neutru, dădea chiar si procedura de deblocare fizică a manetei. Când se depășea distanța asta trebuia luată pe platformă sau cu roțile față ridicate (masinile FWD). Acum in manuale scrie cum sa reglezi culoarea led-urilor din interior, adevărat progres, moncher!
    2 points
  8. Vanzatorul este colegul nostru,Rotterro, de la el am cumparat si eu Mib-ul.
    1 point
  9. Multumesc ! De prin ultima perioada : sonde, alt disc, buton G boost(ca tot s-a eliberat butonul de A/C), radiator caldura, apa/clima si niste jante rm . Adaug si un filmulet cu testul final la climatronic.
    1 point
  10. Dupa 50.000 km cu maxx motion iti pot spune ca totul e ok ,nu e “uscata”
    1 point
  11. Am facut o poza cu interiorul prin geamul dublu si fumurie
    1 point
  12. Update: am reusit! De fapt, de la manevrarea insistenta a manerului, acesta iesise de pe tija metalica iar proprietarul (ca un meserias ) o infipsese rasucita la 180 de grade... Tot incercand sa vad ce si cum, am ramas cu ea in mana! Am pozitionat-o corect si acum e ok. Tinand cont ca e improbabila si foarte costisitoare o reparatie a unui asemenea ansamblu, am decis sa pun si putin adeziv in tija, incat sa nu mai iasa altadata. Multumesc pentru gazduire! Toate cele bune!
    1 point
  13. Hai salut! Update time. Astazi am prins niste timp liber si am reusit sa mai fac niste reglaje si modificari la muzica. Sa va dau si putin context: Procesorul de sunet pe care l-am cumparat, a fost gandit sa fie folosit plug&play pe instalatia originala a masinii. El are propria lui instalatie electrica care se mufeaza in spatele casetofonului, preia semnal de la casetofon, il proceseaza si il trimite mai departe in boxe, fara nici un cablu taiat, adaugat sau alte modificari de genul. Eu, mai berbec de fel, cand am gandit tot setup-ul, am vrut sa plec din casetofon cu 2 RCA-uri (front si rear) pe care sa le duc in portbagaj si am terminat problema... Ideea e ca nu m-am uitat atent, si nu am vazut ca procesorul meu are doar o INTRARE RCA si doua IESIRI. Asta inseamna ca se pierde fader-ul, si asta inseamna adio time alignment si adio scena virtuala si cantareti pe mijlocul bordului. Asa caaaa, bineinteles ca a trebuit sa revin putin asupra setup-ului. Am cumparat 6m de Speedwire pentru instalatii audio si mufe pe care le-am dus din spatele casetofonului pana in portbagaj unde era mufa procesorului de sunet. Cam asa arata cablul: Nu-s vreun profesionist in lipit cabluri, deci daca arata urat sa ma scuzati Dupa instalare, primele schimbari au fost perfect sesizabile: Zgomotul de fundal care crestea odata cu turatia a disparut, iar la acelasi volum ca inainte, muzica se auzea mai tare. Exista totusi si un downside: cam dupa 75% volum din casetofon, incep sa apara distorsiuni cauzate de casetofon, dar este normal. Orice player are distorsiuni la volum ridicat. Treaba asta se evita usor facand setarile procesorului de sunet la 75% volum din payer, in cazul meu 47/62. Urmatorul pas: Reglaje Aici incepe distractia pentru mine... In mod normal, reglajele pentru astfel de procesoare se fac de oameni cu experienta, cu niste aparatura de specialitate, anumite microfoane etc... Bineinteles ca eu n-am nimic din toate astea si o sa merg pe varianta de buget, adica o aplicatie pe telefon. Mic moment tehnic pentru cei interesati. Cum se fac setarile unui procesor de sunet? Nici eu nu stiu! Dar va pot spune ce am inteles: Sunt pe YT o gramada de videoclipuri cu pink noise, acesta fiind un sunet care reda un spectru foarte larg de frecvente in acelasi timp. Pornim pink noise, ridicam volumul si scoatem telefonul. Pe telefon avem un RTA Analyzer, care masoara in real time volumul pe fiecare frecventa (sau grup de frecvente). El arata asa. Aici ideea este sa avem un grafic cat mai liniar, iar asta se face ajustand fiecare grup de frecvente de pe laptop, se poate vedea in partea de jos o adunatura de slidere. Repetam procesul pentru fiecare grup de boxe in parte(fata-spate) in cazul in care setup-ul din fata difera de cel din spate. Teoretic acum ar trebui sa avem un semnal clar, liniar unde bass-ul nu acopera vocea sau invers. Urmatorul pas: Time alignment. Luam o ruleta si masuram distanta de la fiecare tweeter la urechile soferului. Apoi transformam toate distantele in inch si cautam pe google calculator pentru time alignment unde introducem valorile mai devreme convertite in inch. Calculatorul o sa ne dea niste timpi in ms care reprezinta intarzierea pe care trebuie sa o aiba fiecare difuzor astfel incat sunetul din toate difuzoarele sa ajunga in acelasi timp la urechile noastre si sa se poata forma o 'imagine/scena virtuala' pe bord. Nu, nu m-am lovit la cap, chiar asta face. E cat se poate de adevarat si va garantez ca functioneaza. Si cam asta e. Repet, nu sunt expert, nu am calificari sau experienta in domeniu. Este prima data cand fac asa ceva, iar tot ce stiu, stiu de pe youtube, forumuri sau de la prieteni din domeniu. Do it on your own risk. Scopul momentului tehnic este sa vedeti ce presupune un procesor de sunet si calibrarea lui pentru un rezultat cat mai bun. M-am gandit ca daca tot am petrecut atata timp facand research, sa las si un rezumat cu ce am inteles, poate ca in felul asta nu faceti greselile pe care le-am facut eu, sau va convingeti ca nu este atat de complicat pe cat pare. Sunt convins ca mai este foarte mult loc de imbunatatiri si fine-tuning, dar pentru moment eu sunt foarte multumit de rezultat. Va las un videoclip filmat cu telefonul... bineinteles ca nu se compara cu experienta live, dar eu as fi fost foarte dezamagit daca as fi gasit undeva postarea asta si la final nu avea un videoclip . Recomand sa ascultati cu o pereche de casti. Volum aproape de maxim, subwoofer 25%. Ce sa va zic... daca inchizi ochii, ai paria ca Toni Braxton isi da duhul la 30cm de urechile tale, undeva deasupra gurilor de ventilatie centrale, iar chitaristul ei se chinuie sa tina pasul, acesta fiind putin mai in dreapta ei. Este ceva deosebit si nou pentru mine, o sa dureze ceva pana ma obisnuiesc cu senzatia. Pentru audiofili... recomand din tot sufletul. Go for it! Sper sa nu mai fiu nevoit sa desfac fete de usi si alte elemente prea curand pentru ca m-am saturat... Cam atat am avut pentru voi, sper din tot sufletul ca nu am intrat prea mult in detalii Va salut!
    1 point
  14. Murdara, dar cu roti noi. Nu stiu daca a fost cea mai buna idee 205/50/17 ca si look (pare ca are roti de i3 in fata). Nu m-am dicumentat daca fuzetele de Al aduc roata mai in exterior, dar nu cred ca e posibil fizic fara distantiere. Ca si plus, nu ma astept sa nu fi pierdut din eficienta, deja sunt mai silentioase chiar si decat Ecopia
    1 point
  15. Back to business! Ieri am fost la ITP, totul a fost ok. Azi au venit materialele pentru revizie (323 lei+30 lei transport, ePiesa), după cum urmează: 1. Filtru ulei Mann W712/95 2. Filtru aer Mann C 29 015 3. Filtru Habitaclu Mahle LA 809 (nu aveau pe stoc Mann) 4. Inel etansare surub drena ulei FEBI BILSTEIN 39733 5. ULEI MOTOR CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM VW LONGLIFE III 5W30 4L Filtrele toate sunt inscripționate ”Made in Germany” iar uleiul ”Made in EU” (după cod pare tot Germany). Mai mult ca sigur mâine îi fac revizia. Tirifleașca are în prezent 67400 km, vreo 7700 km rulați de la precedenta revizie (59678 km anul trecut pe 3 iunie). Dacă timpul va fi tot așa de bun ca și până azi, luni-marți trecem la încălțămintea de primăvară-toamnă.
    1 point
  16. Citeam în urmă cu două weekend-uri preview-ul la eveniment al lui @Doomy și gândeam așa lăuntric "băi, cât tupeu pe colegu' să îmi subtilizeze scenariul cu aproape toate detaliile și să îl prezinte aici ca și cum ar fi fost al lui!" 😆 Pe atunci fiind soare și primăvară la oraș dar încă zăpadă spre munte am zis in stilul caracteristic... ar merge un Comandău! Dar nu pe DN10 că încă nu dinamitaseră stânca de 300 to de pe Siriu, nu pe Secuiu că e "offroad clasic"...ar merge pe traseul alternativ Bâsca Mare (Varlaam stânga - partial drumul spre Vf Peteleu...si tot înainte). Ceva mai spectaculos, serpentine, diferente de nivel și sălbăticie si aprox 15-20 cm de zăpadă...asta deși în dimineața respectivă fusesem avertizat amical că nu ar fi practicabil. Evident că traseul a debutat cu un peisaj feeric dupa ce am iesit din ultima localitate Varlaam - apoi zapada, căprioare, ursuleți...ce mai! Kodi era în elementul lui! Și noi la fel. După vreo 14 km de traseu am întalnit chiar și alte 2 mașini, semn ca nu eram chiar singurul nebun pe acolo în sălbăticie (despre una dintre ele am aflat seara la pensiune că era chiar 2x4 !) si a reusit sa urce cu bine serpentinele la întoarcere - coborârile din clipul meu). Doar că după încă vreo 2 km traseul era întrerupt brusc de un stâlp de electricitate căzut de-a curmezisul drumului, fără posibilitate de ocolire. Asta e...înapoi! În apropiere am identificat repede pe gps un drum alternativ ce părea a avea conexiune dincolo de stâlpul căzut și am zis ca...e de încercat. Doar ca nici nu m-am obișnuit bine cu noua rută că din adâncurile zăpezii, bine ascuns pe drum, un bolovan și-a propus un contact inevitabil și direct, penetrând cu succes baia kodiței. 1-0 pentru bolovan. Succesiunea a fost cam așa: buf, 30 sec de liniște si apoi un țiuit asurzitor si roșu în fața ochilor (era mesajul vizual cu "lipsă ulei, opriți motorul"). Privind cu admirație în urmă...doar ulei pe intinsul alb al zăpezii! Evident a urmat un "fuck!"...momentul în care neuronii par să calculeze fiecare în mod individual neoferind soluții viabile pentru a ieși cu bine din nefericitul context. Calcule, simulari....analizate toate premisele: cea mai apropiata asezare locuită 15 km, zonă fara semnal mobil 10 km, înainte pe jos sanse inexistente să apară cineva avand in vedere stâlpul cazut....deci înapoi. Evident pe jos. După estimari, nu aveam sa iesim din padure pana la apusul soarelui dar era un rationament bun pentru pas accelerat chiar daca zapada era evident si ea un plus de efort. După vreo 3 km in care parcă merseserăm 10, auzirăm un zgomot salvator. Era un...Duster urmat de un Evoque care rataciseră drumul luându-se dupa indicatoare din Varlaam care arta Comandau inainte/Comandau stanga. Evoque de abia se strecura pe drum măturând zăpada. Povestim repede salvatorilor isprava si stabilim de comun acord sa incercam sa tractam kodița "pe liber" cu Dusterul aprox 1 km pana în drumul principal pentru ca apoi sa o "abandonăm" acolo si sa revenim cu ei in Varlaam. Insa mare greseala. Dupa vreo 3-400 m de tractat in care am reusit sa suspendăm fața Dusterului pe un alt bolovan ascuns si el in zapada (ridicat pe cricuri, scormonit zapada, etc) Dusterul ajunge pe o traectorie gresită în șanț fara vreo sansa de a mai fi scos. Calculam repede daca merita riscul de a incerca cu Evoque sa scoatem Dusterul (apreciem ca nu, prin prisma faptul ca avea si copii in el) și ne intoarcem toti ca sardinele doar cu Evoque pana in Varlaam. Evident ore bune pierdute...seara se apropia si aveam 2 masini de salvat. Sau macar una, cealalta fiind indisponibilizata din lipsa de ulei si mare gaură in baie. Cu ceva noroc la ferma de sub penteleu gasim un L200 cu un tanar receptiv sa ne ajute...si iar inapoi pe traseu. Cand ajuseram aproape de locul incidentului ne uitam mirati cum o "silueta" era dincolo de kodiaq, in lateral față, uitandu-se prin parbriz in masina. Mă, cum dracu! un om pe jos în mijlocul pustieții! Ne apropiem si mai mult..si ce sa vezi? Câtamai namila de urs cocoțată cu labele din spate pe roata stanga față iar cu labele din față făcea pâlnie precum un om ca sa vadă înăuntru prin parbriz...si nu se sinchisea de noi! Probabil mirosul de ulei cald l-a ademenit și a vrut sa socializeze ca intre urși. Chiar daca el marele brun de carpati, iar ăstălalt alb13 de alaska și stricat la stomac(aka ulei scuipat). Până să scoatem telefoanele ca să surprindem comuniunea dintre fiare și să-mi amintesc cum pot ridica piedica la walther cu un singur deget, brunul a pornit-o agale spre padure și s-a facut nevăzut. Au urmat minute bune până am repus Duster-ul pe drum, i-am multumit pt timpul pierdut alaturi de mine și am rămas ca "remorcuță" pentru L200 care, cu o medie de 4-5 km pe ora si cu multe peripeții pe serpentine la urcare a reusit sa ma aduca în noapte aproape de Varlaam (de unde a doua zi m-a preluat platforma). De aici....urmare clasică. Service, casco și suntem ca noi! Totul pe repede înainte prin bunăvoința si profesionalismul unor oamenii ce știu să își facă meseria așa cum trebuie. Profitand de ocazie am trecut si la rotile de vară, stergatoare noi și inlocuit si o bieletă spate...ruptă (probabil defect de fabricație 😆 ).
    1 point
  17. Va salut! Scuzati-ma, m-am bucurat mult de masina, incepand de marti. Vreau sa va spun ca masina merge impecabil, zgomotul motorului s-a schimbat complet, este mult mai silentios, "socurile" din interior pe care le simteam au disparut complet, am avut efectiv in trafic intentia de vreo 2 ori sa apas pe cheie deoarece credeam ca este oprita. De performante, nu pot sa va spun nimic. Am mers cu ea Ramnicu Valcea - Giurgiu cu 120km, treapta a 6a iar mai mult de 2800rpm nu i-am dat, dar pot sa va spun ca inclusiv la turatia aceea se simte cuplul acela. Imi doresc foarte mult acum sa reusesc sa termin cu rodajul sa pot sa vad si eu cum trage cu adevarat un TSI in mintile lui. Am parcurs cam 400km de marti pana astazi, si vreau sa o tin in rodaj pana la 2000 de km. Marius mi-a spus sa schimb primul ulei + filtru la 1500km, iar dupa aceea o sa mai tin legatura cu el, deoarece o sa mai existe 2-3 schimburi pana cand o sa pot sa o fac din 10.000 in 10.000km. Pana la urma blocul motor a scapat, a trebuit doar hornuit si pistoanele au fost puse pe aceeasi coda doar cele revizuite. In supape din cate am inteles nu a dat. Distributia a fost ok si ea. Daune: cuzinetii din cate am inteles eu au fost efectiv rasuciti in motor, vibrochenul era distrus ( se vedea si in poze ), si s-au pus pistoanele care au fost revizuite + segmentii bineinteles + bielete. Cam acestea au fost schimbate. Scuzati-ma inca o data ca nu am mai fost activ, dar imi doresc sa termin rodajul cat mai rapid, incat sa pot sa schimb uleiul 😁 Costuri: bineinteles, cum s-a mai scris si pe aici, 2200 euro. Recomand din toata caldura si din tot sufletul pe Marius de la FRM Garage, daca aveti vreodata nevoie de o refacere de motor. Era sa uit! A mai aparut un neprevazut, bateria veche a luat decizia sa decedeze, asa ca a trebuit si o baterie noua! 😆 Dupa cate am patit cu acest motor, si in stadiul in care este acum nu as mai vinde-o in urmatorii 3-4 ani cel putin. Si daca ar fi sa o vand acum, fara 9500-9000 de euro nu as vinde-o nici in ruptul capului. Este un motor facut cap-coda, distributie originala + multe alte lucruri marunte care au mai fost facute la motor inainte sa cedeze. Consider ca acum efectiv nu mai are ce sa cedeze. ( Ma refer la piese scumpe de la motor, ca o sa mai pice o turbina, un injector, o bobina, un ambreiaj, un senzor este partea a 2-a de care sunt constient ca este o masina de 10 ani si este normal sa cedeze si ele la un moment dat).
    1 point
  18. Mai bine ai cauta sa schimbe la 2500rpm si nu la 1700! Nu este benefic ptr masina sa schimbe la turatia aia. Pe langa faptul ca vei colmata tot,consumul de motorina urmarit de tine(banuiesc ca asta vrei sa obtii) iti va iesi din buzunar inzecit!
    1 point
  19. Cum sa fie normal sa consume ulei? Astea sunt bancuri marca VAG...
    1 point
  20. Cred ca e un amestec de pret mare, design mediocru, taieri de costuri, concurenta interna si alternative serioase de la alti producatori. Eu nu vad Golf 8 urmatoarea achizitie in locul Highline-ul meu 7.5, dar nici un alt model din grup. Acum vand bine clientii de flota ce au contracte la nivel continental cu VW si isi schimba masinile la expirarea contractelor de finantare sau la atingerea unui rulaj.
    1 point
  21. Multi dintre voi sunteti complet rupti de realitate. Habar nu aveti ce inseamna veniturile majoritatii populatiei si ca nu isi permit sa cumpere aproape nimic, in afara necesitatilor de baza sau ca fac credite pe cativa ani pentru a-si lua un frigider. Cand te uiti de la fereastra unui birou de clasa A din Floreasca, ti-e greu sa intelegi ca cineva in Oltenia face focul in soba cu niste coceni de porumb sau cu lemne furate din padure, pentru ca nu isi permite sa le cumpere.
    1 point
  22. Dupa un firmware update la ceasuri, am adus cardanul RPM la 100% OEM style. Bandoul rosu din partea superioara a turometrului a dsiparut l-am pastrat doar in modul sport..... acolo nu mi-a venit sa-l elimin.😳
    1 point
  23. Cred ca e vremea sa mai updatez pagina cu ultimele modificari aduse masinii. Avem asa: anvelope noi Michelin PS4 Bujii noi IC Wagner Admisie R600 de la Racingline (momentan doar airbox-ul, urmeaza sa achizitionez si cupla de silicon si turbo inlet-ul) cel mai important, Stage 1 la MRC (multumesc @C Z R 🥰) Masina e schimbata total fata de stoc; cei mai bine investiti banuti de pana acum . In prezent masina are 131k km si in vreo doua mii urmeaza revizie motor, haldex, radiator apa si radiator AC
    1 point
  24. La 1.5 TSI nu am testat cat ulei inseamna diferenta intre nivelul minim si max de pe joja. DIn experienta, am avut masini la care diferenta insemna 1 litru de ulei din 4 litri cat intrau in motor, de aici cei 75%. Ca nu crapa motorul cand se aprinde martorul de ulei e una, ca e bine sa circuli cu ulei mai putin in motor sau nu, fiecare face ce doreste cu fierul sau. @Luciosu, daca de la Bucuresti la Satu Mare si reusit sa aprinzi martorul de ulei, uleiul era deja la un nivel apropiat de minim, la plecare, ori consumul de ulei e exagerat.
    1 point
  25. Edit: Am sarit peste partea cu uleiul. Dar am fost acum jos sa ma uit dupa drumul asta. Si nu mi s-a miscat deloc fata de unde era inainte de a pleca spre Romania. @Cristian - m-ai prins la fix. Uite tocmai am terminat un drum de ~3000km intre Elvetia si Romania. Iti las mai jos niste screenshoturi din We Connect. Nu am menajat deloc masina pe autobahn https://imgur.com/J5iPFHe https://imgur.com/t1XDvbI In al doilea screenshot, high`urile sunt la drumuri scurte cu multa joaca intre ele. Cele care stau pe la ~7l/100km sunt drumuri mai lungi de 50km.
    1 point
  26. Au venit chestii mici: logo pentru cheie, capace la jante si piele pentru volan. Voiam sa merg la unii sa il imbrace dar sotia a spus ca vrea sa incerce sa coase ea. S-o vedem. Cand se incumeta, revin cu poze inainte si dupa, daca nu iese o tiganie. Weekend placut.
    1 point
  27. Promit ca revin in scurt timp si cu un review dupa aproape 4 luni de ownership. Pana atunci, aveti mai jos niste poze fresh
    1 point
  28. Salut, citeste topicul meu ( prima postare ) ; aceeasi problema am avut cand am luat masina. Desfa pompa bucati si vezi sa nu ai pe acolo o bucatica de span. Inainte de asta, pune vcds si vezi daca face presiune la pornire.
    1 point
  29. Nu se poate dovedi Deci lasati soferii A sa se duca cat mai departe de voi , lasati de la voi , fiti multumiti ca scapati de ei Soferii A au o problema la tartacuta si sunt adevarate bombe cu ceas pe drumuri Ei exista , sunt printre noi , dar e optiunea noastra daca vrem sa avem de-a face cu ei sau lasam de la noi si stam linistiti
    1 point
  30. noul ulei are indice de vascozitate de 204 fata de vechiul ulei care avea 175,adica este mai stabil din punct de vedere al vascozitatii
    1 point
  31. Loc de parcare acoperit pt cc de acum inainte. + o noua achizitie care mi se pare geniala ; un baiat s'a gandit sa faca o matrita pe baza de magnet care sa transforme acel suport inutil din bordurile passaturilor / golfurilor / etc intr'un suport de telefon.
    1 point
  32. Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.
    1 point
  33. ''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.
    1 point
  34. Am facut pasul si am comandat ID4 pentru familie cu copii, utilizare preponderent in oras, dar si in afara orasului la bunici sau alte iesiri cu distanta de 250-300km dus intors: ID4 1st edition varianta simpla, pe culoare alba. Pentru incarcare sunt in proces de rezolvare sa ridic puterea ca sa duca +11kW. Pentru statia de incarcare acasa am vorbit la ev-mag. In rest... rabdare pana prin Aprilie 2021.
    1 point
  35. Ai citit gresit. Toti recomanda un ulei mai gros la cald ca sa nu scade sub limita inferioara in cazul contaminarii cu combustibil. De obicei toate masinile de generatie noua baga combustibil in ulei. Daca te uiti la sus, unele 0w30 sunt mai groase decat unele 5w30 (Shell 0w30 mai gros decat 5w30 de la Mobil). Le-am folosit amandoua si sunt excelente. Momentan folosesc de 2 ani Shell 0w30 din cauza pretului si a calitatii.
    1 point
  36. shell helix ultra ect c2/c3 0w30
    1 point
  37. Experimente pe banii vostri. Erau cativa pe forum cu motoare PD care au bagat Eneos si nu au fost multumiti, de ce? Pentru ca Eneos este gandit pentru motoare japoneze de turatie, unde e nevoie de uleiuri lichide cu vascozitate mai mica. Pentru PD, motor cu injectoare actionate mecanic, si axa cu came care loveste ca un ciocan pe tacheti (fara role) este nevoie de vascozitate. Cele mai bune rezultate pe astfel de motoare au fost si sunt uleiurile mai vascoase, dar care in acelasi timp sunt fluide la rece, ca sa ofere protectie si acolo. Cel mai bun pentru mine a fost fara doar si poate Fuchs 5w40 gt1 pro XTL, la pornire la -27 grade nici o problema, iar motorul a ajuns deja la 400.000km fara interventii la turbo/axa cu came sau mai stiu eu ce. Singura chestie care s-a facut a fost schimbarea o-ringurilor la injectoare, bolturi si suruburi noi OE, si curatare turbo, in rest nici macar tachetii nu au fost inlocuiti. Asa ca e simplu, detii PD turbo? baga ceva mai vascos care respecta norma producatorului. 13 vascozitate la 100C este la limita inferioara a normei 5w40. Daca nu aveai turbo, sau daca aveai un turbo mai primitiv si rezistent (gen ALH) iti recomandam Delvac 5w40 cu vascozitate 15.5+ dar asa la BXE ajunge 14-14.5. Si inca ceva, poate nu te-ai uitat la preturi, dar Fuchs 5w40 la 4 litri era vreo 130 lei, in timp ce Eneos era 210 lei. Dar repet, fiecare face ce doreste cu bunurile si banii lor, din partea mea bagati doar ulei de 200 lei/litru. De ce a fost cel mai bun Fuchs pentru mine? Pai e simplu, Fuchs il cumparam din sectorul 1 de la distribuitor (10 minute fata de unde locuiam) si era 82 ron/4 litri prin 2014. Apoi a ajuns al 100 si apoi 120 lei si tot merita. Am probat si Valvoline si Mobil si Ravenol, dar nu m-a convins nici unul, sa mai zic de diferenta de pret? are rost? oricum schimbam la 8-10.000km.
    1 point
  38. Duzele se incalzesc de la punerea contactului pana la scoaterea cheii din contact. PUNCT.
    1 point
  39. Se incalzesc cand reglajul de la oglinzi este pus sa se incalzeasca oglinzile.
    1 point
  40. Lasa-le pe uscat ,vasilina strange praful si grabeste blocarea
    0 points
  41. Pai tocmai din acest motiv (folie) as vrea sa inteleg cum imi dau seama daca o am sau nu... mai ales ca nu am trecut in contractul initial ci am adaugat-o ulterior... iar fata cu car am colaborat este paralela cu masinile... In plus, ieri a parut surprinsa cand i-am trimis poza cu masina in curte la ei... m-a intrebat daca e mea si i-am zis ca da si atunci a zis ca ma va programa la livrare azi Ei nici nu stiu ce masini au sosit ...
    0 points
  42. Atunci incearca sa schimbi masina, ce vrei tu nu este benefic pentru motor-transmisie, din motive care par inutil de a fi explicate.
    0 points
  43. nu se poate activa pe 7L. doar de la 7P inainte.
    0 points
  44. Domnule la un motor vechi 2012 cu 200000km,pot fi mai multi daca ai cumpărat masina sh, nu poti pune 0w30 fiindcă ti-l consuma. Ramai pe orice 5w30 cu aprobarea vw504 507 sa nu ai probleme. Cu 0w30 nu câștigi nimic, dai doar banii mai multi pe el.
    -1 points
  45. sal. Parerea mea. Ca si posesor de 2.0tdi PD 16v, iti recomand pentru zgomot un pic de 2t (face minuni la zgomot la pd). Apoi pentru schimbat cu siguranta un tuner te poate ajuta. Recomand sa faci si la motor soft, pentru a limita cat se poate shoot-ul sub 2000rpm, pd-ul fiind cunoscut pentru asta. Cr avand presiunea in rampa reglata de ecu poate face asta dinamic. O sa simti masina un pic mai lenesa (vezi 2.0 tdi cu dpf) dar o va salvezi egr, admisie, volant, etc.
    -1 points
  46. @Muale next time pune Textar (produse in ro, undeva pe la Caransebes). TRW-ul NEpremium a scazut mult in calitate.
    -2 points
  47. Ar trebui sa iti prezinti masina dupa ce intri in posesia ei !
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!