Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2021 în toate secţiunile

  1. ROTAC CNTA 2021: Race 1 - Motorpark Adancata Am inceput ziua cu asteptari modeste, avand in vedere concurenta din grupa si istoria de anul trecut de pe Motorpark, si ma gandeam la un loc 4 sau mai jos. Insa modificarile fata de anul trecut (mai ales la puntea spate) au contat destul de mult, masina a mers si franat foarte bine, si dupa 2 sesiuni de antrenament si 3 sesiuni de cursa am fost permanent pe locul 1, reusind un nou best personal de 1.57.7. Insa in ultima sesiune de Super-lap am ajuns pe locul 2, fiind depasit cu 2 zecimi de Meganul 4RS. Avand in vedere modul in care au evoluat lucrurile, cursa s-a terminat dezamagitor, insa gandind la rece, intr-o grupa de 18 masini in care primele 5 s-au incadrat toate in 1.3 secunde, nu ar trebui sa fiu decat foarte multumit. Ce m-a frustrat este ca, cel putin in prima parte a zilei, simteam ca pot scadea mai mult. Dupa pranz insa, a picurat un pic, pista s-a racit, iar eu am scazut presiunea in cauciucuri. In super-lap soarele a aparut din nou, iar eu am ramas cu presiunea mai jos. Nu stiu daca a fost insa o greseala... avand in vedere ca primii trei timpi ai mei au fost 1.57.76, 1.57.82 si 1.57.83, se pare ca atat am putut in ziua aceea si asta e doar problema mea. Gandind obiectiv, este foarte greu sa bat Meganul 4RS care este o masina geniala si care isi permite un raport putere/greutate mai bun, mergand cu suspensie stock si nu reglabila (nu va mai explic de ce :)... sunt niste reguli de incardrare in clase). Dar raman cu speranta ca tractorasul sa prinda macar o data un loc 1 in fata taxi-urilor
    11 points
  2. Am facut o poza cu interiorul prin geamul dublu si fumurie
    6 points
  3. Acum vreo 10 ani când manualele încă mai erau tehnice (si erau mai interesante din acest motiv) scria că procedura de tractare pe roți la un vehicul cu DSG se putea face pe o distanță de maxim 60km cu viteză redusă, cu maneta pe Neutru, dădea chiar si procedura de deblocare fizică a manetei. Când se depășea distanța asta trebuia luată pe platformă sau cu roțile față ridicate (masinile FWD). Acum in manuale scrie cum sa reglezi culoarea led-urilor din interior, adevărat progres, moncher!
    3 points
  4. A fost zi de schimbat leduri. Am început cu ce era mai greu, cu cele de sub oglindă. Pentru a scoate capacul, mișcați oglinda maxim în jos și o să vedeți cele două cleme superioare pe care apăsați ușor pentru a scoate capacul. Apoi cu oglinda mutată spre interior la maxim, cu o spatulă de plastic puteți trage ușor de margini. Atenție: oglinda are pe spate plastic, așa că atenție unde puneți spatula. Eu am băgat degetul prin spate, pe lângă firele pentru încălzire și am împins-o simultan cu tragerea ei cu cealaltă mână. Cu un torx scoateți cele două șuruburi din partea de jos a carcasei. Fără a scoate oglinda, nu aveți acces la ele. Pentru a înlocui becul de la puddle lights nu este necesară decontarea de la firele de încălzire. Daca vreți să înlocuiți semnalizarea trebuie deconectate firele de la încălzire, apăsând cu o spatulă de plastic pe suportul lor de pe oglindă și trăgând ușor de fire. Soclul becului se rotește pentru a putea să îl înlocuiți. Am încercat 3 tipuri de led până am găsit unul care să lumineze mai tare cu ajutorul reflectorului. Așa arăta rezultatul Apoi am schimbat unul din cele două leduri de la plafoniera care avea câteva leduri arse și începuse să se întrerupă. Si ultimul a fost cel de la lumina de la picioare de la pasager, care pierduse câteva leduri de asemenea . Să avem o săptămână frumoasă!
    3 points
  5. Astăzi doar noroi. O tentativă de relaxare pe lângă mina de petrol din Monteoru.
    3 points
  6. Hai salut! Update time. Astazi am prins niste timp liber si am reusit sa mai fac niste reglaje si modificari la muzica. Sa va dau si putin context: Procesorul de sunet pe care l-am cumparat, a fost gandit sa fie folosit plug&play pe instalatia originala a masinii. El are propria lui instalatie electrica care se mufeaza in spatele casetofonului, preia semnal de la casetofon, il proceseaza si il trimite mai departe in boxe, fara nici un cablu taiat, adaugat sau alte modificari de genul. Eu, mai berbec de fel, cand am gandit tot setup-ul, am vrut sa plec din casetofon cu 2 RCA-uri (front si rear) pe care sa le duc in portbagaj si am terminat problema... Ideea e ca nu m-am uitat atent, si nu am vazut ca procesorul meu are doar o INTRARE RCA si doua IESIRI. Asta inseamna ca se pierde fader-ul, si asta inseamna adio time alignment si adio scena virtuala si cantareti pe mijlocul bordului. Asa caaaa, bineinteles ca a trebuit sa revin putin asupra setup-ului. Am cumparat 6m de Speedwire pentru instalatii audio si mufe pe care le-am dus din spatele casetofonului pana in portbagaj unde era mufa procesorului de sunet. Cam asa arata cablul: Nu-s vreun profesionist in lipit cabluri, deci daca arata urat sa ma scuzati Dupa instalare, primele schimbari au fost perfect sesizabile: Zgomotul de fundal care crestea odata cu turatia a disparut, iar la acelasi volum ca inainte, muzica se auzea mai tare. Exista totusi si un downside: cam dupa 75% volum din casetofon, incep sa apara distorsiuni cauzate de casetofon, dar este normal. Orice player are distorsiuni la volum ridicat. Treaba asta se evita usor facand setarile procesorului de sunet la 75% volum din payer, in cazul meu 47/62. Urmatorul pas: Reglaje Aici incepe distractia pentru mine... In mod normal, reglajele pentru astfel de procesoare se fac de oameni cu experienta, cu niste aparatura de specialitate, anumite microfoane etc... Bineinteles ca eu n-am nimic din toate astea si o sa merg pe varianta de buget, adica o aplicatie pe telefon. Mic moment tehnic pentru cei interesati. Cum se fac setarile unui procesor de sunet? Nici eu nu stiu! Dar va pot spune ce am inteles: Sunt pe YT o gramada de videoclipuri cu pink noise, acesta fiind un sunet care reda un spectru foarte larg de frecvente in acelasi timp. Pornim pink noise, ridicam volumul si scoatem telefonul. Pe telefon avem un RTA Analyzer, care masoara in real time volumul pe fiecare frecventa (sau grup de frecvente). El arata asa. Aici ideea este sa avem un grafic cat mai liniar, iar asta se face ajustand fiecare grup de frecvente de pe laptop, se poate vedea in partea de jos o adunatura de slidere. Repetam procesul pentru fiecare grup de boxe in parte(fata-spate) in cazul in care setup-ul din fata difera de cel din spate. Teoretic acum ar trebui sa avem un semnal clar, liniar unde bass-ul nu acopera vocea sau invers. Urmatorul pas: Time alignment. Luam o ruleta si masuram distanta de la fiecare tweeter la urechile soferului. Apoi transformam toate distantele in inch si cautam pe google calculator pentru time alignment unde introducem valorile mai devreme convertite in inch. Calculatorul o sa ne dea niste timpi in ms care reprezinta intarzierea pe care trebuie sa o aiba fiecare difuzor astfel incat sunetul din toate difuzoarele sa ajunga in acelasi timp la urechile noastre si sa se poata forma o 'imagine/scena virtuala' pe bord. Nu, nu m-am lovit la cap, chiar asta face. E cat se poate de adevarat si va garantez ca functioneaza. Si cam asta e. Repet, nu sunt expert, nu am calificari sau experienta in domeniu. Este prima data cand fac asa ceva, iar tot ce stiu, stiu de pe youtube, forumuri sau de la prieteni din domeniu. Do it on your own risk. Scopul momentului tehnic este sa vedeti ce presupune un procesor de sunet si calibrarea lui pentru un rezultat cat mai bun. M-am gandit ca daca tot am petrecut atata timp facand research, sa las si un rezumat cu ce am inteles, poate ca in felul asta nu faceti greselile pe care le-am facut eu, sau va convingeti ca nu este atat de complicat pe cat pare. Sunt convins ca mai este foarte mult loc de imbunatatiri si fine-tuning, dar pentru moment eu sunt foarte multumit de rezultat. Va las un videoclip filmat cu telefonul... bineinteles ca nu se compara cu experienta live, dar eu as fi fost foarte dezamagit daca as fi gasit undeva postarea asta si la final nu avea un videoclip . Recomand sa ascultati cu o pereche de casti. Volum aproape de maxim, subwoofer 25%. Ce sa va zic... daca inchizi ochii, ai paria ca Toni Braxton isi da duhul la 30cm de urechile tale, undeva deasupra gurilor de ventilatie centrale, iar chitaristul ei se chinuie sa tina pasul, acesta fiind putin mai in dreapta ei. Este ceva deosebit si nou pentru mine, o sa dureze ceva pana ma obisnuiesc cu senzatia. Pentru audiofili... recomand din tot sufletul. Go for it! Sper sa nu mai fiu nevoit sa desfac fete de usi si alte elemente prea curand pentru ca m-am saturat... Cam atat am avut pentru voi, sper din tot sufletul ca nu am intrat prea mult in detalii Va salut!
    2 points
  7. Da, poti monta una aftermarket, sub bord.
    1 point
  8. Eu cred ca pozele sunt masluite. Laiv nu prea vrei sa ne arati 😂
    1 point
  9. Nu spun ca da sau nu, dar din pacate doar manuala, care pentru mine a fost un "no way". Yaris GR e alta class, cred ca intra la mini 😂
    1 point
  10. Felicitari. Foarte bine realizat tutorialul! Sa te bucuri de ele! :). Varianta cu sarma este f buna insa nu merge la sigurantele mici unde exista un blocator (doar ca idee). Panoul se demonteaza usor avand un "master" sub el care se scoate, apoi 3 cleme frontale (dreapta sus, stanga si dr jos). Se scot sigurantele mari si releele ca sa mearga mai usor si apoi se trage de el. (in spatele panoului este un "soricel" care tine cablurile fixe, acela trebuie taiat ca sa permita scoaterea panoului. - pt viitoare retrofituri care necesita adaugarea de sigurante mici DezmembrariBrehuiesti au piese de f. buna calitate. fetele mele de usi cu lumina ambientala sunt luate de la ei - impecabile Succes la urmatoarele retrofituri. Asteptam noi tutoriale.
    1 point
  11. A sosit si RS-ul meu... doar ca inca nu are CIV de la RAR asa ca... asteptam sapt viitoare. Cred ca e primul RS TSI Manual... chiar eram curios cum arata consola centrala avand in vedere ca nu am vazut in reviews decat cu DSG iar in showroom doar Ambition/Style
    1 point
  12. Citeam în urmă cu două weekend-uri preview-ul la eveniment al lui @Doomy și gândeam așa lăuntric "băi, cât tupeu pe colegu' să îmi subtilizeze scenariul cu aproape toate detaliile și să îl prezinte aici ca și cum ar fi fost al lui!" 😆 Pe atunci fiind soare și primăvară la oraș dar încă zăpadă spre munte am zis in stilul caracteristic... ar merge un Comandău! Dar nu pe DN10 că încă nu dinamitaseră stânca de 300 to de pe Siriu, nu pe Secuiu că e "offroad clasic"...ar merge pe traseul alternativ Bâsca Mare (Varlaam stânga - partial drumul spre Vf Peteleu...si tot înainte). Ceva mai spectaculos, serpentine, diferente de nivel și sălbăticie si aprox 15-20 cm de zăpadă...asta deși în dimineața respectivă fusesem avertizat amical că nu ar fi practicabil. Evident că traseul a debutat cu un peisaj feeric dupa ce am iesit din ultima localitate Varlaam - apoi zapada, căprioare, ursuleți...ce mai! Kodi era în elementul lui! Și noi la fel. După vreo 14 km de traseu am întalnit chiar și alte 2 mașini, semn ca nu eram chiar singurul nebun pe acolo în sălbăticie (despre una dintre ele am aflat seara la pensiune că era chiar 2x4 !) si a reusit sa urce cu bine serpentinele la întoarcere - coborârile din clipul meu). Doar că după încă vreo 2 km traseul era întrerupt brusc de un stâlp de electricitate căzut de-a curmezisul drumului, fără posibilitate de ocolire. Asta e...înapoi! În apropiere am identificat repede pe gps un drum alternativ ce părea a avea conexiune dincolo de stâlpul căzut și am zis ca...e de încercat. Doar ca nici nu m-am obișnuit bine cu noua rută că din adâncurile zăpezii, bine ascuns pe drum, un bolovan și-a propus un contact inevitabil și direct, penetrând cu succes baia kodiței. 1-0 pentru bolovan. Succesiunea a fost cam așa: buf, 30 sec de liniște si apoi un țiuit asurzitor si roșu în fața ochilor (era mesajul vizual cu "lipsă ulei, opriți motorul"). Privind cu admirație în urmă...doar ulei pe intinsul alb al zăpezii! Evident a urmat un "fuck!"...momentul în care neuronii par să calculeze fiecare în mod individual neoferind soluții viabile pentru a ieși cu bine din nefericitul context. Calcule, simulari....analizate toate premisele: cea mai apropiata asezare locuită 15 km, zonă fara semnal mobil 10 km, înainte pe jos sanse inexistente să apară cineva avand in vedere stâlpul cazut....deci înapoi. Evident pe jos. După estimari, nu aveam sa iesim din padure pana la apusul soarelui dar era un rationament bun pentru pas accelerat chiar daca zapada era evident si ea un plus de efort. După vreo 3 km in care parcă merseserăm 10, auzirăm un zgomot salvator. Era un...Duster urmat de un Evoque care rataciseră drumul luându-se dupa indicatoare din Varlaam care arta Comandau inainte/Comandau stanga. Evoque de abia se strecura pe drum măturând zăpada. Povestim repede salvatorilor isprava si stabilim de comun acord sa incercam sa tractam kodița "pe liber" cu Dusterul aprox 1 km pana în drumul principal pentru ca apoi sa o "abandonăm" acolo si sa revenim cu ei in Varlaam. Insa mare greseala. Dupa vreo 3-400 m de tractat in care am reusit sa suspendăm fața Dusterului pe un alt bolovan ascuns si el in zapada (ridicat pe cricuri, scormonit zapada, etc) Dusterul ajunge pe o traectorie gresită în șanț fara vreo sansa de a mai fi scos. Calculam repede daca merita riscul de a incerca cu Evoque sa scoatem Dusterul (apreciem ca nu, prin prisma faptul ca avea si copii in el) și ne intoarcem toti ca sardinele doar cu Evoque pana in Varlaam. Evident ore bune pierdute...seara se apropia si aveam 2 masini de salvat. Sau macar una, cealalta fiind indisponibilizata din lipsa de ulei si mare gaură in baie. Cu ceva noroc la ferma de sub penteleu gasim un L200 cu un tanar receptiv sa ne ajute...si iar inapoi pe traseu. Cand ajuseram aproape de locul incidentului ne uitam mirati cum o "silueta" era dincolo de kodiaq, in lateral față, uitandu-se prin parbriz in masina. Mă, cum dracu! un om pe jos în mijlocul pustieții! Ne apropiem si mai mult..si ce sa vezi? Câtamai namila de urs cocoțată cu labele din spate pe roata stanga față iar cu labele din față făcea pâlnie precum un om ca sa vadă înăuntru prin parbriz...si nu se sinchisea de noi! Probabil mirosul de ulei cald l-a ademenit și a vrut sa socializeze ca intre urși. Chiar daca el marele brun de carpati, iar ăstălalt alb13 de alaska și stricat la stomac(aka ulei scuipat). Până să scoatem telefoanele ca să surprindem comuniunea dintre fiare și să-mi amintesc cum pot ridica piedica la walther cu un singur deget, brunul a pornit-o agale spre padure și s-a facut nevăzut. Au urmat minute bune până am repus Duster-ul pe drum, i-am multumit pt timpul pierdut alaturi de mine și am rămas ca "remorcuță" pentru L200 care, cu o medie de 4-5 km pe ora si cu multe peripeții pe serpentine la urcare a reusit sa ma aduca în noapte aproape de Varlaam (de unde a doua zi m-a preluat platforma). De aici....urmare clasică. Service, casco și suntem ca noi! Totul pe repede înainte prin bunăvoința si profesionalismul unor oamenii ce știu să își facă meseria așa cum trebuie. Profitand de ocazie am trecut si la rotile de vară, stergatoare noi și inlocuit si o bieletă spate...ruptă (probabil defect de fabricație 😆 ).
    1 point
  13. Din 2021, ROTAC se va desfasura sub egida FRAS si a devenit oficial "Campionatul National de Time-Attack" . Asta inseamna ca anul asta, concurenta va fi mai numeroasa si cel mai probabil, mai puternica. Deja grupa Tuned este cea mai populata si disputata, cu 18 inscrieri (din teoretic 17 maxim posibile, conform regulamentului).... mai jos aveti lista actuala. Sambata se va desfasura prima etapa, pe Adancata, la care voi participa si eu. Desi evident ca as vrea sa ies cat mai sus, parca o parte din mine ar vrea sa ies pe 4-5 sau mai jos, ca sa ma linistesc cu ROTAC-ul 2021 si sa redirectionez fondurile spre o excursie la Nurburgring, de care imi e foaaaarte dor.
    1 point
  14. Articolulul e din 22 Februarie 2017. Speram ca, pana si inginerii VW au realizat ca nu toate lucrurile facute de ei sunt ok, nu doar clientii.
    1 point
  15. Cum sa fie normal sa consume ulei? Astea sunt bancuri marca VAG...
    1 point
  16. Avand in vedere ca peste o saptamana voi pleca cu fii-mea in minivacanta, cu bicicletele, am facut un test, daca bicicleta de 16' de copii, merge pe suportul "normal". Si merge. Apoi o spalare (dupa inca vreo 2000km de la ultima postare). Ma declar multumit de uleiul OEM, nu il mananca, se aude bine motorul, si arata curat pe joja dupa 6000km de la schimb. Dar se mai uzeaza chestii - discurile si placutele fatza sunt la sfarsit de viata. Am ATE cu Acele "dungi" eliptice, si abia de se mai simt la mana, si "umarul" este maricel. Le-am verificat si masurat weekendul asta, si se pare ca am discurile mari de 312 Iar astazi, aproape ca am simtit nevoia AC-ului, deci trebuie sa adresez si acest aspect. In rest, nu ai cum sa te superi pe Golful asta, la cum merge, cum se sta in el, si cum se aude. Oricum nu am motive.
    1 point
  17. E de apreciat prezentarea realista, onesta. Citind pe aici, in multe alte prezentari se simt multe urme de regret, dar sunt ascunse mai mereu cu argumente de genul “nu are ... dar oricum nu imi trebuia, nu foloseam oricum...” etc. Putin recunosc ca au dat bani multi si ca lucrurile nu sunt perfecte. Bravo pentru review, si sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  18. YOY , ai facut praf masina in prezentarea asta , eu nu as cumpara daca m-as lua strict dupa ce ai scris Nu contest ca e real tot ce ai scris dar e naspa sa nu fii multumit de cutie, vizibilitate , scaune , insonorizare ... la o masina pe care o alegi de noua Sa o folositi sanatosi si poate te imprietenesti cu ea dupa un timp si mai dispar din nemultumiri Schimbarile sunt motiv de comparatii mereu , cu timpul te adaptezi la multe
    1 point
  19. Da, nu stiu ce are telefonul asta... daca filmez wide (definitie execrabila - oricum nu pot alege wide in Racechrono) nu vibreaza deloc. Asa, o ia EIS-ul razna cred.. naiba sa-l ia . La 2.20 se aude "Hai Porshulica" :). Incetinesc inainte de zona de franare, pentru ca nu eram la o distanta sigura. Noi nu ne intrecem, e mai mult un "follow" in care cel din fata trage cat poate, iar cel din spate incearca sa se tina aproape, dar nu un-safe de aproape
    1 point
  20. Am rezolvat problema, jocul provine din volant, cel mai probabil are arcurile rupte.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!