Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2021 în toate secţiunile
-
6 points
-
Din 2021, ROTAC se va desfasura sub egida FRAS si a devenit oficial "Campionatul National de Time-Attack" . Asta inseamna ca anul asta, concurenta va fi mai numeroasa si cel mai probabil, mai puternica. Deja grupa Tuned este cea mai populata si disputata, cu 18 inscrieri (din teoretic 17 maxim posibile, conform regulamentului).... mai jos aveti lista actuala. Sambata se va desfasura prima etapa, pe Adancata, la care voi participa si eu. Desi evident ca as vrea sa ies cat mai sus, parca o parte din mine ar vrea sa ies pe 4-5 sau mai jos, ca sa ma linistesc cu ROTAC-ul 2021 si sa redirectionez fondurile spre o excursie la Nurburgring, de care imi e foaaaarte dor.4 points
-
Murdara, dar cu roti noi. Nu stiu daca a fost cea mai buna idee 205/50/17 ca si look (pare ca are roti de i3 in fata). Nu m-am dicumentat daca fuzetele de Al aduc roata mai in exterior, dar nu cred ca e posibil fizic fara distantiere. Ca si plus, nu ma astept sa nu fi pierdut din eficienta, deja sunt mai silentioase chiar si decat Ecopia3 points
-
Citeam în urmă cu două weekend-uri preview-ul la eveniment al lui @Doomy și gândeam așa lăuntric "băi, cât tupeu pe colegu' să îmi subtilizeze scenariul cu aproape toate detaliile și să îl prezinte aici ca și cum ar fi fost al lui!" 😆 Pe atunci fiind soare și primăvară la oraș dar încă zăpadă spre munte am zis in stilul caracteristic... ar merge un Comandău! Dar nu pe DN10 că încă nu dinamitaseră stânca de 300 to de pe Siriu, nu pe Secuiu că e "offroad clasic"...ar merge pe traseul alternativ Bâsca Mare (Varlaam stânga - partial drumul spre Vf Peteleu...si tot înainte). Ceva mai spectaculos, serpentine, diferente de nivel și sălbăticie si aprox 15-20 cm de zăpadă...asta deși în dimineața respectivă fusesem avertizat amical că nu ar fi practicabil. Evident că traseul a debutat cu un peisaj feeric dupa ce am iesit din ultima localitate Varlaam - apoi zapada, căprioare, ursuleți...ce mai! Kodi era în elementul lui! Și noi la fel. După vreo 14 km de traseu am întalnit chiar și alte 2 mașini, semn ca nu eram chiar singurul nebun pe acolo în sălbăticie (despre una dintre ele am aflat seara la pensiune că era chiar 2x4 !) si a reusit sa urce cu bine serpentinele la întoarcere - coborârile din clipul meu). Doar că după încă vreo 2 km traseul era întrerupt brusc de un stâlp de electricitate căzut de-a curmezisul drumului, fără posibilitate de ocolire. Asta e...înapoi! În apropiere am identificat repede pe gps un drum alternativ ce părea a avea conexiune dincolo de stâlpul căzut și am zis ca...e de încercat. Doar ca nici nu m-am obișnuit bine cu noua rută că din adâncurile zăpezii, bine ascuns pe drum, un bolovan și-a propus un contact inevitabil și direct, penetrând cu succes baia kodiței. 1-0 pentru bolovan. Succesiunea a fost cam așa: buf, 30 sec de liniște si apoi un țiuit asurzitor si roșu în fața ochilor (era mesajul vizual cu "lipsă ulei, opriți motorul"). Privind cu admirație în urmă...doar ulei pe intinsul alb al zăpezii! Evident a urmat un "fuck!"...momentul în care neuronii par să calculeze fiecare în mod individual neoferind soluții viabile pentru a ieși cu bine din nefericitul context. Calcule, simulari....analizate toate premisele: cea mai apropiata asezare locuită 15 km, zonă fara semnal mobil 10 km, înainte pe jos sanse inexistente să apară cineva avand in vedere stâlpul cazut....deci înapoi. Evident pe jos. După estimari, nu aveam sa iesim din padure pana la apusul soarelui dar era un rationament bun pentru pas accelerat chiar daca zapada era evident si ea un plus de efort. După vreo 3 km in care parcă merseserăm 10, auzirăm un zgomot salvator. Era un...Duster urmat de un Evoque care rataciseră drumul luându-se dupa indicatoare din Varlaam care arta Comandau inainte/Comandau stanga. Evoque de abia se strecura pe drum măturând zăpada. Povestim repede salvatorilor isprava si stabilim de comun acord sa incercam sa tractam kodița "pe liber" cu Dusterul aprox 1 km pana în drumul principal pentru ca apoi sa o "abandonăm" acolo si sa revenim cu ei in Varlaam. Insa mare greseala. Dupa vreo 3-400 m de tractat in care am reusit sa suspendăm fața Dusterului pe un alt bolovan ascuns si el in zapada (ridicat pe cricuri, scormonit zapada, etc) Dusterul ajunge pe o traectorie gresită în șanț fara vreo sansa de a mai fi scos. Calculam repede daca merita riscul de a incerca cu Evoque sa scoatem Dusterul (apreciem ca nu, prin prisma faptul ca avea si copii in el) și ne intoarcem toti ca sardinele doar cu Evoque pana in Varlaam. Evident ore bune pierdute...seara se apropia si aveam 2 masini de salvat. Sau macar una, cealalta fiind indisponibilizata din lipsa de ulei si mare gaură in baie. Cu ceva noroc la ferma de sub penteleu gasim un L200 cu un tanar receptiv sa ne ajute...si iar inapoi pe traseu. Cand ajuseram aproape de locul incidentului ne uitam mirati cum o "silueta" era dincolo de kodiaq, in lateral față, uitandu-se prin parbriz in masina. Mă, cum dracu! un om pe jos în mijlocul pustieții! Ne apropiem si mai mult..si ce sa vezi? Câtamai namila de urs cocoțată cu labele din spate pe roata stanga față iar cu labele din față făcea pâlnie precum un om ca sa vadă înăuntru prin parbriz...si nu se sinchisea de noi! Probabil mirosul de ulei cald l-a ademenit și a vrut sa socializeze ca intre urși. Chiar daca el marele brun de carpati, iar ăstălalt alb13 de alaska și stricat la stomac(aka ulei scuipat). Până să scoatem telefoanele ca să surprindem comuniunea dintre fiare și să-mi amintesc cum pot ridica piedica la walther cu un singur deget, brunul a pornit-o agale spre padure și s-a facut nevăzut. Au urmat minute bune până am repus Duster-ul pe drum, i-am multumit pt timpul pierdut alaturi de mine și am rămas ca "remorcuță" pentru L200 care, cu o medie de 4-5 km pe ora si cu multe peripeții pe serpentine la urcare a reusit sa ma aduca în noapte aproape de Varlaam (de unde a doua zi m-a preluat platforma). De aici....urmare clasică. Service, casco și suntem ca noi! Totul pe repede înainte prin bunăvoința si profesionalismul unor oamenii ce știu să își facă meseria așa cum trebuie. Profitand de ocazie am trecut si la rotile de vară, stergatoare noi și inlocuit si o bieletă spate...ruptă (probabil defect de fabricație 😆 ).3 points
-
Hai salut! Update time. Astazi am prins niste timp liber si am reusit sa mai fac niste reglaje si modificari la muzica. Sa va dau si putin context: Procesorul de sunet pe care l-am cumparat, a fost gandit sa fie folosit plug&play pe instalatia originala a masinii. El are propria lui instalatie electrica care se mufeaza in spatele casetofonului, preia semnal de la casetofon, il proceseaza si il trimite mai departe in boxe, fara nici un cablu taiat, adaugat sau alte modificari de genul. Eu, mai berbec de fel, cand am gandit tot setup-ul, am vrut sa plec din casetofon cu 2 RCA-uri (front si rear) pe care sa le duc in portbagaj si am terminat problema... Ideea e ca nu m-am uitat atent, si nu am vazut ca procesorul meu are doar o INTRARE RCA si doua IESIRI. Asta inseamna ca se pierde fader-ul, si asta inseamna adio time alignment si adio scena virtuala si cantareti pe mijlocul bordului. Asa caaaa, bineinteles ca a trebuit sa revin putin asupra setup-ului. Am cumparat 6m de Speedwire pentru instalatii audio si mufe pe care le-am dus din spatele casetofonului pana in portbagaj unde era mufa procesorului de sunet. Cam asa arata cablul: Nu-s vreun profesionist in lipit cabluri, deci daca arata urat sa ma scuzati Dupa instalare, primele schimbari au fost perfect sesizabile: Zgomotul de fundal care crestea odata cu turatia a disparut, iar la acelasi volum ca inainte, muzica se auzea mai tare. Exista totusi si un downside: cam dupa 75% volum din casetofon, incep sa apara distorsiuni cauzate de casetofon, dar este normal. Orice player are distorsiuni la volum ridicat. Treaba asta se evita usor facand setarile procesorului de sunet la 75% volum din payer, in cazul meu 47/62. Urmatorul pas: Reglaje Aici incepe distractia pentru mine... In mod normal, reglajele pentru astfel de procesoare se fac de oameni cu experienta, cu niste aparatura de specialitate, anumite microfoane etc... Bineinteles ca eu n-am nimic din toate astea si o sa merg pe varianta de buget, adica o aplicatie pe telefon. Mic moment tehnic pentru cei interesati. Cum se fac setarile unui procesor de sunet? Nici eu nu stiu! Dar va pot spune ce am inteles: Sunt pe YT o gramada de videoclipuri cu pink noise, acesta fiind un sunet care reda un spectru foarte larg de frecvente in acelasi timp. Pornim pink noise, ridicam volumul si scoatem telefonul. Pe telefon avem un RTA Analyzer, care masoara in real time volumul pe fiecare frecventa (sau grup de frecvente). El arata asa. Aici ideea este sa avem un grafic cat mai liniar, iar asta se face ajustand fiecare grup de frecvente de pe laptop, se poate vedea in partea de jos o adunatura de slidere. Repetam procesul pentru fiecare grup de boxe in parte(fata-spate) in cazul in care setup-ul din fata difera de cel din spate. Teoretic acum ar trebui sa avem un semnal clar, liniar unde bass-ul nu acopera vocea sau invers. Urmatorul pas: Time alignment. Luam o ruleta si masuram distanta de la fiecare tweeter la urechile soferului. Apoi transformam toate distantele in inch si cautam pe google calculator pentru time alignment unde introducem valorile mai devreme convertite in inch. Calculatorul o sa ne dea niste timpi in ms care reprezinta intarzierea pe care trebuie sa o aiba fiecare difuzor astfel incat sunetul din toate difuzoarele sa ajunga in acelasi timp la urechile noastre si sa se poata forma o 'imagine/scena virtuala' pe bord. Nu, nu m-am lovit la cap, chiar asta face. E cat se poate de adevarat si va garantez ca functioneaza. Si cam asta e. Repet, nu sunt expert, nu am calificari sau experienta in domeniu. Este prima data cand fac asa ceva, iar tot ce stiu, stiu de pe youtube, forumuri sau de la prieteni din domeniu. Do it on your own risk. Scopul momentului tehnic este sa vedeti ce presupune un procesor de sunet si calibrarea lui pentru un rezultat cat mai bun. M-am gandit ca daca tot am petrecut atata timp facand research, sa las si un rezumat cu ce am inteles, poate ca in felul asta nu faceti greselile pe care le-am facut eu, sau va convingeti ca nu este atat de complicat pe cat pare. Sunt convins ca mai este foarte mult loc de imbunatatiri si fine-tuning, dar pentru moment eu sunt foarte multumit de rezultat. Va las un videoclip filmat cu telefonul... bineinteles ca nu se compara cu experienta live, dar eu as fi fost foarte dezamagit daca as fi gasit undeva postarea asta si la final nu avea un videoclip . Recomand sa ascultati cu o pereche de casti. Volum aproape de maxim, subwoofer 25%. Ce sa va zic... daca inchizi ochii, ai paria ca Toni Braxton isi da duhul la 30cm de urechile tale, undeva deasupra gurilor de ventilatie centrale, iar chitaristul ei se chinuie sa tina pasul, acesta fiind putin mai in dreapta ei. Este ceva deosebit si nou pentru mine, o sa dureze ceva pana ma obisnuiesc cu senzatia. Pentru audiofili... recomand din tot sufletul. Go for it! Sper sa nu mai fiu nevoit sa desfac fete de usi si alte elemente prea curand pentru ca m-am saturat... Cam atat am avut pentru voi, sper din tot sufletul ca nu am intrat prea mult in detalii Va salut!2 points
-
Stimati domni, eu conduc doar pe drumuri publice 😆 Acolo e DC173. Sa nu uitam ca in Romania inca mai exista si drumuri naționale (dn-uri) neasfaltate. Legat de subiectul scut metalic analizez in prezent modelul de la Milotec https://milotec.de/Milotec-Unterfahrschutz-passend-fuer-Kodiaq::3705.html?MODsid=4dde213330b6ca261826103388b1c3e5 Insa am 2 retineri: pretul de 4 ori mai mare fata de cel facut la Odorhei (si care nu are decupătura pentru evacuarea vebasto) si grosimea de "doar" 3 mm aluminiu, care este la fel de gros ca cel românesc de oțel. In condițiile in care prin ro pentru alte masini scuturile de aluminiu au si 6 mm grosime.2 points
-
2 points
-
Salutare, oameni buni! Dupa ceva ani de inactivitate pe forum, am decis ca ar fi cazul sa revin cu un (lung) update. Golful, pe care probabil unii il stiu, a fost vandut pentru ca am schimbat tara si nu puteam sa vin in Germania cu un diesel cu straight pipe care fumega ca un tractor. As fi putut sa incerc totusi, dar nu merita riscul. Dupa perioada de acomodare, in care singura mea masina a fost un Mercedes Sprinter, a sosit momentul in care imi puteam cumpara o masina. Dupa o luna de cautari, eram complet debusolat si variantele mele plecau de la w124 si se opreau pe la mk7 R sau Cupra 300. Una peste alta, am decis sa nu parasesc inca zona masinilor vechi si sa continui pe o platforma pe care deja o cunosc. N-o s-o mai lungesc si va prezint noua mea masina veche . A3 8L 1.8T din 1998 cu 183.000 km. Cam asa arata masina dupa prima spalare, o surpriza placuta sincer sa fiu, nu ma asteptam sa fie totul drept dupa 23 de ani. DPDV rugina, alta surpriza placuta. Clasica problema de la 8L cu rugina la plafon, in rest curat. Fostul proprietar lucra in service Audi si a reparat el rugina de la praguri, usi etc... nu foarte estetic, ce-i drept, dar macar nu mai are masina rugina. O sa vedeti in pozele urmatoare niste linii negre la baza usilor si aripilor, aceea fiind niste vopsea neagra si cauciucata. Alt detaliu care m-a surprins placut, a fost (o sa para ciudat) modul in care se inchid usile. Am urcat in FOARTE multe masini din generatia asta si usile ori se lasau, ori se intamplau alte nenorociri si pur si simplu trebuia trantita usa. Aici nu, usa se inchide ferm si are un sunet foarte satisfacator, iar cand o deschizi, de cele mai multe ori ai impresia ca era deja deschisa, din cauza faptului ca broasca sau balamaua nu opun deloc rezistenta. Pentru mine un alt avantaj si un semn ca masina a fost folosita cu grija. Motorul. Practic dupa asta am ales masina. Stiam ca vreau 1.8 turbo si intamplarea a facut sa gasesc A3-ul. Nu cred ca mi-am dorit sau ca m-a atras vreodata modelul asta de A3, mai ales varianta NFL, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el :D. Motorul porneste normal, fara zmucituri, sunet de electromotor sau invartit 3 ani. Mie personal imi suna foarte sanatos, nu aud sunete de tacheti sau alte lucruri grave. In anunt scria si ca masina are soft si vreo 200 de cai estimativ, ceea ce este destul de aproape de adevar. Motorul mi-a intrecut asteptarile 200%, atat va spun . Si o poza cu capacul de la motor jos. Nu-s eu vreun priceput dar in afara de praf nu sunt prea multe de vazut. Dotari. Aici e foarte simplu . Clima automata si trapa, fix ce mi-am dorit. Pe langa asta si Bose dar nu cred ca de fabrica, cred ca unul din fostii proprietari l-a montat pe masina. Am primit bonus de la vanzator si distantieri pe toate rotile, sunt montati in poze. Cred ca au 1.5 si 2 cm. Tot de unul din fostii proprietari a fost montat si un receptor DAB+ la care te puteai conecta prin bluetooth, dar asta chiar nu m-a interesat si o sa vedeti de ce mai tarziu. Roti de iarna pe 15" si vara 16", ambele OEM. Nu stiu ce sa va mai zic, dar nu cred ca am ratat nimic important. Probleme. Estetice: Rugina pe plafon, bara fata zgariata si consola centrala crapata. Mecanice : Nu stiu daca se catalogheaza ca o problema mecanica, dar geamul de la sofer nu se mai ridica. Alta problema clasica, dar mi-a spus de ea vanzatorul si mi-a dat si piesele de schimb cu care am reparat macaraua intr-o ora dar bineinteles ca n-am mai putut alinia rama geamului 100% ca inainte si nu se mai inchide usa perfect. Dar e ok, sunt obisnuit sa stric masini. Alta problema ar fi niste sunete pe la articulatii, dar e ok, cine nu s-ar astepta la asta? Ca un rezumat, am cumparat o masina care m-a surprins din toate punctele de vedere, bine intretinuita si cu putini km. O baza foarte buna pt ce am nevoie. Scopul ei este sa ma duca si sa ma aduca de la munca (60km) cu zambetul pe buze. Si acum, sa va povestesc cum i-am dublat valoarea intr-o o luna si ceva! Cei care stiti Golful stiti si ca imi place sa fac totul singur si nu, nu s-a schimbat nimic. Spre deosebire de Golf, care a fost material didactic, acum am un minim de experienta si ma straduiesc ca modificarile sa fie de calitate si de durata. Primul capitol - Muzica La inceput am spus ca una din masinile pe care mi le-am dorit a fost mk7 GTI/R. Cu Dynaudio, bineinteles. Acestea fiind spuse, sistemul de pe A3 trebuia sa aiba cel putin fidelitatea si puterea unui Dynaudio. Ce mai are un mk7, pe langa tehnologie avansata? Inso norizare mai buna. Zis si facut, usile si fetele de usi + portbagajul au fost insonorizate. Da, in fata blocului in zapada. O alta piesa de rezistenta a noului sistem este procesorul de sunet, care, in mintea mea, ar trebui sa imi ofere niste performante destul de apropiate de Dynaudio. Procesorul l-am montat in locul unde era schimbatorul de CD-uri, am vrut sa fie ascuns, pt ca mk7 nu are nici un cablu in portbagaj . O parte din piese. Am incercat sa ma axez mai mult pe calitate, nu pe volum, de aceea si piesele sunt de puteri mici. Mai mult decat atat, masina are un motor vechi pe benzina si probabil un alternator nu foarte capabil, deci curent prea mult nu aveam la dispozitie. Am schimbat absolut tot ce era legat de audio, de la Casetofon la cablajele difuzoarelor. Mai mult, am adaugat inca un set de cabluri in eventualitatea in care, pe viitor vreau sa mai pun un set de boxe pe fata. Toate cablurile sunt trase prin locatiile OEM, boxele au mufe si cablurile izolate cu banda textila. Si da, spre deosebire de golf, aici am folosit pistolul de lipit . Faceti cunostinta cu sifonierul. Cutia asta n-o sa ramana asa. Aici sunt in faza de testare si o sa incerc si alte setup-uri, dar deocamdata e ok asa, reda foarte frumos 20-30Hz. Rezultatul ma satisface 100%. Am ascultat dynaudio in mk7 cu mult inainte sa cumpar A3-ul, iar claritatea sunetului la volum ridicat m-a dezamagit. Procesorul de sunet chiar face magie, chitara e chitara, vocea e voce, sunetele sunt foarte bine definite iar la volum 100% nu am nici un fel de distorsiuni. Totusi, inca sunt in perioada de invatare pentru ca setarea unui procesor din acesta este foarte complexa si necesita anumita aparatura pentru performante maxime. Capitolul 2 - Mecanica V-am zis mai sus ca avea niste sunete pe la articulatii, iar cand am ridicat-o pe elevator am vazut clasica scurgere la caseta de directie. Aici a fost simplu. Schimbam tot si am rezolvat problema. E o masina veche si nu are prea multe lucruri de schimbat. Au ramas doar 4 bucse sub partea din fata a masinii care nu au fost schimbate, si imi pare rau ca m-am zgarcit, dar nu putem da timpul inapoi din pacate. E vorba despre cele de la cadrul motor, dar o sa il schimb cu totul pt ca al meu e cam batut de vreme. Am incercat sa il curat si sa il vopsesc, dar timpul a fost scurt si rezultatul mediocru. Alt lucru pe care il regret este ca am luat Powerflex doar pentru anumite componente, ar fi trebuit sa iau pentru tot si stiam o treaba. Iar un ultim compromis facut aici, este ca am luat o caseta de directie SH si nu noua sau reconditionata. Am gasit-o la un pret foarte atractiv si am zis sa incerc, vad eu in viitor daca curge si asta sau nu. Legat de caseta de directie am pus una de S3, care este rapida. Adica are ~2.5 rotiri de la stanga maxim la dreapta maxim in loc de ~3.5 cat are cea OEM. O modificare foarte interesanta pe care o recomand, directia e foarte solida si precisa acum. Va las niste poze Chiar daca am incercat sa masuram bieletele originale si sa le setam pe cele noi in aceeasi pozitie, la final unghiul de directie a fost masacrat de-a dreptul si masina se comporta oribil, voia sa sara in sant cu orice ocazie. Dupa setarea unghiului, masina si-a revenit la normal si sta pe drum mai bine ca niciodata in combinatie cu suspensia reglabila si caseta de S3. Nu am lasat-o jos de tot, nici n-as fi putut omologa suspensia in modul asta. Cam asa arata dupa ce am coborat-o de pe elevator. Eu unul sunt multumit. Alt upgrade frumos este powerflex la suportul motor de pe cutie, rev-match este muuuuult mai usor acum. In punctul asta este o masina 100% sigura, stabila si manevrabila, cu un sistem audio pe cinste! Capitolul 3 - La salon. Asta este un lux pe care mi l-am permis din pricina job-ului, si anume sunt detailer auto. Altfel nu cred ca as fi investit in asa ceva, chiar daca rezultatul merita TOTI BANII. Vopseaua a primit aproximativ 8 ore de atentie, polish 2 stage, protectie ceramica si plasticele o protectie dedicata pt plastic care il si revitalizeaza. Va las si un link cu o filmare in care se vede mai bine rezultatul. Pe langa vopsea, mai puteti observa ca am scos stergatorul de pe spate, si am pus o antena mica. Tot atunci am pus si ceas de boost in grila de la sofer si o nuca noua la schimbator cu care din pacate nu am poze. Cam asta e deocamdata, sper ca n-am ratat ceva, dar daca am facut-o, cu siguranta nu era ceva major. Planuri de viitor? Bani sa fie, ca planuri mereu sunt Facelift nu cred ca o fac, e o masina din 98' si consider ca merita sa ramana asa. Eventual o sa ii caut un set de faruri cu lupe de S3 dar tot NFL. Jante in primul rand cand vine caldura, evacuare cu prima ocazie, probabil discuri 312mm sau mai mari daca le pot omologa, si apoi incepe distractia... k04, injectoare, pompe, etc etc etc... DSG? poate, vedem... in punctul asta deja o sa fie masina de duminica, dar mai e mult pana departe. Multumesc pentru atentie, sper ca nu v-am plictisit de tot .1 point
-
Back to business! Ieri am fost la ITP, totul a fost ok. Azi au venit materialele pentru revizie (323 lei+30 lei transport, ePiesa), după cum urmează: 1. Filtru ulei Mann W712/95 2. Filtru aer Mann C 29 015 3. Filtru Habitaclu Mahle LA 809 (nu aveau pe stoc Mann) 4. Inel etansare surub drena ulei FEBI BILSTEIN 39733 5. ULEI MOTOR CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM VW LONGLIFE III 5W30 4L Filtrele toate sunt inscripționate ”Made in Germany” iar uleiul ”Made in EU” (după cod pare tot Germany). Mai mult ca sigur mâine îi fac revizia. Tirifleașca are în prezent 67400 km, vreo 7700 km rulați de la precedenta revizie (59678 km anul trecut pe 3 iunie). Dacă timpul va fi tot așa de bun ca și până azi, luni-marți trecem la încălțămintea de primăvară-toamnă.1 point
-
Au aparut modelele de Hyundai Ioniq 5, cu tot cu preturi, pe site-ul Hyundai: https://www.hyundai-motor.ro/noul-ioniq5 La fel si Kona restyled (un pic mai ieftina decat anul trecut): https://www.hyundai-motor.ro/noul-kona-electric1 point
-
pt cine e interesat: iarasi poti pune in configurator sistemul audio Harman Kardon fara sa fii obligat la navi discover pro. vorbesc la style. la life nu m-am uitat. probabil era o eroare.1 point
-
Deconteaza CASCO si aventurile offroad? Parca tot mai multi pasionati aici pe forum de aventuri d-astea, extreme Who's next? Este de munca pentru a-l depasi pe @Doomy si @yanq1 point
-
1 point
-
Comparând cu Dsg 6 pe care avem avut-o înainte, pot spune ca ca Dsg 7 este o idee mai rafinată. Altfel, mulțumit de ansamblu motor-cutie1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca stiati, dar la ev-connect daca incarcati minim 100kw pe luna puteti face contract si beneficia de pret mai mic la "pompa"1 point
-
Avand un 118d M Sport nou in 2017 si comparandu-l cu Golf-ul 7.5 Highline 2019, nivelul de finisare e mai bun in Golf, ergonomia mai buna, spatiul mult mai mare. Consumul e la fel la aceeasi putere- 150CP, desi Golf-ul e pe benzina. Sunt masini din aceeasi clasa. Nu am nimic cu cei ce vor un Golf 8, e alegerea lor, dar pe mine ma convinge intai interiorul la o masina, iar la acest capitol 8-ul nu e un pas inainte. Ecrane acolo unde nu era nevoie, lipsa butoanelor esentiale pentru comenzi rapide, taierile de costuri, toate astea sunt lucruri peste care nu pot sa trec.1 point
-
Eu comentez din pozitia cuiva care e setat sa ia G8 GTI pt ca e un raport bun pret, performanta si tehnologie de nou. Comentez din postura cuiva care a avut si mk6 timp de 6 ani si din 2016 Golf 7. Astept sa vad ce aduce nou MY2022 si sa isi rezolve problemele de soft jenante ale infotainmentului.1 point
-
Tu compari mere cu pere: masina generatie "veche" stocuri ramase vs masina generatie noua. Doh...dilema mare - normal ca nu te lasa inima sa iei masina veche, mai ales daca pretul variantei vechi nu este unul foarte foarte bun. Daca aveai G7 insa, ia sa vezi cum iti schimbai perspectiva si nu te tragea inima sa faci vreun "upgrade". Cred ca in acest sens a fost postul lui @The_Ego. La postul caruia as dori sa adaug ca pe langa pierderile de ergonomie, mai avem si pierderi la calitatea materialelor - alt aspect cumva "traditional" al Golfului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-a mai dus unul... al cincilea... de data asta unul Continental, pe care le credeam fără moarte. Era unul din cele două, ultimele schimbate la reprezentanță, pe circulară. L-am schimbat cu un Siemens second-hand. Cautam unul Continental pentru schimb, am găsit doar Siemens așa la repezeală, dar când am văzut că tocmai Continental s-a defectat, nu mai știu ce să cred. Ca istoric, două le-am schimbat eu pe rând, tot cu Siemens - 03G130073D, iar celelalte două mi le-au schimbat pe circulară cu Continental - 03G130073S, cu 3-4 ani în urmă.Să vvedem ce mai urmează...1 point
-
Sa o purtati sanatosi! Totusi, cred ca ai vrut sa spui asa - masina pentru copilul din mine...si din cand in cand pentru familie! Imi place culoarea!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00