Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2021 în toate secţiunile

  1. Va salut! Scuzati-ma, m-am bucurat mult de masina, incepand de marti. Vreau sa va spun ca masina merge impecabil, zgomotul motorului s-a schimbat complet, este mult mai silentios, "socurile" din interior pe care le simteam au disparut complet, am avut efectiv in trafic intentia de vreo 2 ori sa apas pe cheie deoarece credeam ca este oprita. De performante, nu pot sa va spun nimic. Am mers cu ea Ramnicu Valcea - Giurgiu cu 120km, treapta a 6a iar mai mult de 2800rpm nu i-am dat, dar pot sa va spun ca inclusiv la turatia aceea se simte cuplul acela. Imi doresc foarte mult acum sa reusesc sa termin cu rodajul sa pot sa vad si eu cum trage cu adevarat un TSI in mintile lui. Am parcurs cam 400km de marti pana astazi, si vreau sa o tin in rodaj pana la 2000 de km. Marius mi-a spus sa schimb primul ulei + filtru la 1500km, iar dupa aceea o sa mai tin legatura cu el, deoarece o sa mai existe 2-3 schimburi pana cand o sa pot sa o fac din 10.000 in 10.000km. Pana la urma blocul motor a scapat, a trebuit doar hornuit si pistoanele au fost puse pe aceeasi coda doar cele revizuite. In supape din cate am inteles nu a dat. Distributia a fost ok si ea. Daune: cuzinetii din cate am inteles eu au fost efectiv rasuciti in motor, vibrochenul era distrus ( se vedea si in poze ), si s-au pus pistoanele care au fost revizuite + segmentii bineinteles + bielete. Cam acestea au fost schimbate. Scuzati-ma inca o data ca nu am mai fost activ, dar imi doresc sa termin rodajul cat mai rapid, incat sa pot sa schimb uleiul 😁 Costuri: bineinteles, cum s-a mai scris si pe aici, 2200 euro. Recomand din toata caldura si din tot sufletul pe Marius de la FRM Garage, daca aveti vreodata nevoie de o refacere de motor. Era sa uit! A mai aparut un neprevazut, bateria veche a luat decizia sa decedeze, asa ca a trebuit si o baterie noua! 😆 Dupa cate am patit cu acest motor, si in stadiul in care este acum nu as mai vinde-o in urmatorii 3-4 ani cel putin. Si daca ar fi sa o vand acum, fara 9500-9000 de euro nu as vinde-o nici in ruptul capului. Este un motor facut cap-coda, distributie originala + multe alte lucruri marunte care au mai fost facute la motor inainte sa cedeze. Consider ca acum efectiv nu mai are ce sa cedeze. ( Ma refer la piese scumpe de la motor, ca o sa mai pice o turbina, un injector, o bobina, un ambreiaj, un senzor este partea a 2-a de care sunt constient ca este o masina de 10 ani si este normal sa cedeze si ele la un moment dat).
    6 points
  2. Citeam în urmă cu două weekend-uri preview-ul la eveniment al lui @Doomy și gândeam așa lăuntric "băi, cât tupeu pe colegu' să îmi subtilizeze scenariul cu aproape toate detaliile și să îl prezinte aici ca și cum ar fi fost al lui!" 😆 Pe atunci fiind soare și primăvară la oraș dar încă zăpadă spre munte am zis in stilul caracteristic... ar merge un Comandău! Dar nu pe DN10 că încă nu dinamitaseră stânca de 300 to de pe Siriu, nu pe Secuiu că e "offroad clasic"...ar merge pe traseul alternativ Bâsca Mare (Varlaam stânga - partial drumul spre Vf Peteleu...si tot înainte). Ceva mai spectaculos, serpentine, diferente de nivel și sălbăticie si aprox 15-20 cm de zăpadă...asta deși în dimineața respectivă fusesem avertizat amical că nu ar fi practicabil. Evident că traseul a debutat cu un peisaj feeric dupa ce am iesit din ultima localitate Varlaam - apoi zapada, căprioare, ursuleți...ce mai! Kodi era în elementul lui! Și noi la fel. După vreo 14 km de traseu am întalnit chiar și alte 2 mașini, semn ca nu eram chiar singurul nebun pe acolo în sălbăticie (despre una dintre ele am aflat seara la pensiune că era chiar 2x4 !) si a reusit sa urce cu bine serpentinele la întoarcere - coborârile din clipul meu). Doar că după încă vreo 2 km traseul era întrerupt brusc de un stâlp de electricitate căzut de-a curmezisul drumului, fără posibilitate de ocolire. Asta e...înapoi! În apropiere am identificat repede pe gps un drum alternativ ce părea a avea conexiune dincolo de stâlpul căzut și am zis ca...e de încercat. Doar ca nici nu m-am obișnuit bine cu noua rută că din adâncurile zăpezii, bine ascuns pe drum, un bolovan și-a propus un contact inevitabil și direct, penetrând cu succes baia kodiței. 1-0 pentru bolovan. Succesiunea a fost cam așa: buf, 30 sec de liniște si apoi un țiuit asurzitor si roșu în fața ochilor (era mesajul vizual cu "lipsă ulei, opriți motorul"). Privind cu admirație în urmă...doar ulei pe intinsul alb al zăpezii! Evident a urmat un "fuck!"...momentul în care neuronii par să calculeze fiecare în mod individual neoferind soluții viabile pentru a ieși cu bine din nefericitul context. Calcule, simulari....analizate toate premisele: cea mai apropiata asezare locuită 15 km, zonă fara semnal mobil 10 km, înainte pe jos sanse inexistente să apară cineva avand in vedere stâlpul cazut....deci înapoi. Evident pe jos. După estimari, nu aveam sa iesim din padure pana la apusul soarelui dar era un rationament bun pentru pas accelerat chiar daca zapada era evident si ea un plus de efort. După vreo 3 km in care parcă merseserăm 10, auzirăm un zgomot salvator. Era un...Duster urmat de un Evoque care rataciseră drumul luându-se dupa indicatoare din Varlaam care arta Comandau inainte/Comandau stanga. Evoque de abia se strecura pe drum măturând zăpada. Povestim repede salvatorilor isprava si stabilim de comun acord sa incercam sa tractam kodița "pe liber" cu Dusterul aprox 1 km pana în drumul principal pentru ca apoi sa o "abandonăm" acolo si sa revenim cu ei in Varlaam. Insa mare greseala. Dupa vreo 3-400 m de tractat in care am reusit sa suspendăm fața Dusterului pe un alt bolovan ascuns si el in zapada (ridicat pe cricuri, scormonit zapada, etc) Dusterul ajunge pe o traectorie gresită în șanț fara vreo sansa de a mai fi scos. Calculam repede daca merita riscul de a incerca cu Evoque sa scoatem Dusterul (apreciem ca nu, prin prisma faptul ca avea si copii in el) și ne intoarcem toti ca sardinele doar cu Evoque pana in Varlaam. Evident ore bune pierdute...seara se apropia si aveam 2 masini de salvat. Sau macar una, cealalta fiind indisponibilizata din lipsa de ulei si mare gaură in baie. Cu ceva noroc la ferma de sub penteleu gasim un L200 cu un tanar receptiv sa ne ajute...si iar inapoi pe traseu. Cand ajuseram aproape de locul incidentului ne uitam mirati cum o "silueta" era dincolo de kodiaq, in lateral față, uitandu-se prin parbriz in masina. Mă, cum dracu! un om pe jos în mijlocul pustieții! Ne apropiem si mai mult..si ce sa vezi? Câtamai namila de urs cocoțată cu labele din spate pe roata stanga față iar cu labele din față făcea pâlnie precum un om ca sa vadă înăuntru prin parbriz...si nu se sinchisea de noi! Probabil mirosul de ulei cald l-a ademenit și a vrut sa socializeze ca intre urși. Chiar daca el marele brun de carpati, iar ăstălalt alb13 de alaska și stricat la stomac(aka ulei scuipat). Până să scoatem telefoanele ca să surprindem comuniunea dintre fiare și să-mi amintesc cum pot ridica piedica la walther cu un singur deget, brunul a pornit-o agale spre padure și s-a facut nevăzut. Au urmat minute bune până am repus Duster-ul pe drum, i-am multumit pt timpul pierdut alaturi de mine și am rămas ca "remorcuță" pentru L200 care, cu o medie de 4-5 km pe ora si cu multe peripeții pe serpentine la urcare a reusit sa ma aduca în noapte aproape de Varlaam (de unde a doua zi m-a preluat platforma). De aici....urmare clasică. Service, casco și suntem ca noi! Totul pe repede înainte prin bunăvoința si profesionalismul unor oamenii ce știu să își facă meseria așa cum trebuie. Profitand de ocazie am trecut si la rotile de vară, stergatoare noi și inlocuit si o bieletă spate...ruptă (probabil defect de fabricație 😆 ).
    4 points
  3. Din 2021, ROTAC se va desfasura sub egida FRAS si a devenit oficial "Campionatul National de Time-Attack" . Asta inseamna ca anul asta, concurenta va fi mai numeroasa si cel mai probabil, mai puternica. Deja grupa Tuned este cea mai populata si disputata, cu 18 inscrieri (din teoretic 17 maxim posibile, conform regulamentului).... mai jos aveti lista actuala. Sambata se va desfasura prima etapa, pe Adancata, la care voi participa si eu. Desi evident ca as vrea sa ies cat mai sus, parca o parte din mine ar vrea sa ies pe 4-5 sau mai jos, ca sa ma linistesc cu ROTAC-ul 2021 si sa redirectionez fondurile spre o excursie la Nurburgring, de care imi e foaaaarte dor.
    4 points
  4. Cam asa arata cand te scarpini fara sa te manance, pe langa amortizoare, arcuri si muuulte suruburi. am lasat si rotile la montat, am ales Nokian One 205/50/17.
    2 points
  5. @Cosmin858 Salut! Ia zi, cum e treaba? Daca nu ai mai intrat pe aici sa inteleg ca te bucuri de masina? Ai ramas "dator" cu niste update-uri. Bafta!
    2 points
  6. @qwk, mersi ! Nici nu vreau sa ma gandesc ce alte investitii vor mai urma pe la garaj la anu'.. Ieri am fost si am facut unghiul de fuga. Totul ok. Ma asteptam sa fie dezastru unghiul datorita airride-ului si nivele de mers diferite ce le-am folosit in timp. Dar totul s-a prezentat ok. Mici "ajustari" doar. De mentionat ca unghiul nu l-am mai facut de 3 ani.
    2 points
  7. Salutare, Intretimp am reușit să înscriu mașina si am făcut o plimbare de doua zile prin Maramureș, la Borșa, Pasul Prislop. Foarte frumoase priveliștile, păcat ca am prins ceața destul de mult, dar au fost zone fără ceața. Însă știu zona din vară, recomand! Mașina se comporta exemplar, confortul este maxim, spațiu mare pentru bagaje si doua echipamente de schi. Suspensia este foarte confortabila fata de cum eram obisnuit pe B6 unde am telescoape noi normale + arcuri eibach. 4motion-ul la fel, nu îmi da emotii ca nu am sa urc vreo pantă sau că rămân in ceva parcare unde este zapada + ma ajuta si garda la sol. Cu DSG-ul trebuie sa ma obișnuiesc, am mers si pe Modul sport ca sa nu schimbe asa subturat. Cand este pe Modul ECO se da cutia la Liber, am înțeles ca această functie se numeste Coasting. E mișto oarecum. Farurile sunt șmechere, e o placere sa conduci noaptea. Consumul a fost de 6.1 l/100km. Traseul de 350 km, dus întors plus pe acolo prin zona doua zile. Este un consum bun zic eu.
    2 points
  8. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    1 point
  9. Salutare, Va prezint si eu noua masina de familie, VW Passat B8 AllTrack 2.0 TDI 190 CP DSG 2016. Este un upgrade la B6-le 2.0 FSI 2006 (care am de asemenea o prezentare aici pe forum), dar care o sa ramana in familie deoarece am investit prea mult timp si pot sa zic ca si bani in el ca sa il dau la 4k-4.5k (in cel mai bun caz). Si e pacat deoarece masina aia merge si arata super bine, deci o sa ramana in familie. Ca si dotari ar fi urmatoarele: - Faruri cu LED adaptive - Front Assist - ACC - Camere 360 - Park Assist - Moduri de condus (ECO, Normal, Sport, OffRoad) - Discover Media Pro (cu Android Auto activat) - Bord digital - Panoramic - Interior piele alb - Kessy - Incalzire scaune - Geamuri cu tenta - Perdelute spate Si probabil ca mai are cateva care nu le stiu, dar o sa le gasesc pe parcurs. Am comandat cateva produse de curatare si intretinere piele, deoarece are o culoare foarte pretentioasa la interior si doresc sa o fac eu acasa (hobby). Si B6-le cu piele crem si alcantara tot acasa o intretineam pe parte de curatare interior. Ce nu imi place este ca nu are camera A5 ca sa pot activa Lane Assist, DLA, HBA. Am inteles ca se pot activa dupa ce am acea camera A5, dar probabil o sa fie un viitor retrofit, e pacat de farurile astea. Si vreau sa merg si la un service sa imi regleze putin faza scurta care mi se pare ca bate putin cam jos fata de B6. Acuma am jantele pe 18 specifice Alltrack dar pentru fara mi-ar placea cele pe 19 tot de Alltrack (cele ce sunt cu negru putin, si cromate) Mai multe poze o sa pun pe viitor, dupa ce o curat putin.
    1 point
  10. Nu stiu daca stiati, dar la ev-connect daca incarcati minim 100kw pe luna puteti face contract si beneficia de pret mai mic la "pompa"
    1 point
  11. @costvsl, pentru B8 nu exista anvelope de 205/55/16, 215/60/16, da.
    1 point
  12. Bidonul de ulei sigilat? poti sa il folosesti fara probleme, parca exista si un termen de garantie pe bidon? Nu uita ca trebuie agitat bine bidonul inainte de utilizare
    1 point
  13. G8 R, configurat de mine, fara trapa si fara evacuarea optionala, am iesit la 49.137 Eur. Poate primeam si ceva discount, intre 5 si 8%, asta insemnand o diferenta de pret destul de mica. M235i, am iesit cu el sub 50k Euro. Era, acum vreo luna, un S3 la Weltauto, modelul nou, la vreo 43k euro, pret bun de altfel, masina avea pana intr-o mie de kilometri. Doar ca era configurat super ciudat, cu faruri Led Basic, interior textil, care arata ciudat, deci i-am zis pas.
    1 point
  14. Probabil cel mai complet review.
    1 point
  15. Salut! Iti satisfac eu curiozitatea ! Şi pe mine m-a înnebunit scârţâiala de la portbagaj. Am lasat masina in service la Midocar Vitan doua zile ca sa identifice problema. Dupa doua zile m-au chemat s-o ridic si ca nu au identificat sursa zgomotelor. Am gasit intalagere la şeful service-ului care a mers cu mine sa auda zgomotele respective. După mai multe curse mi-a zis ca problema este de la balamalele portbagajului. Le-a strâns, le-a uns şi acum nu mai scârţâie aşa de supărător, dar tot se aude un mic vibraj la denivelări. Dar nu este supărător. Acele scârţâieli nu au apărut imediat după ridicarea maşinii, ci după trei luni. Problemele de soft nu se rezolvă. În cele două zile de stat în service i-au facut şi nişte update-uri, dar tot mai apar blocări aleatoare ale infotainment-ului. La mine nu s-au rezolvat decât prin oprirea maşinii pentru cel puţin cinci minute. La pornire era ca nouă! Să auzim de bine !
    1 point
  16. Fulia unisens de la alternator este verificata?
    1 point
  17. Avand un 118d M Sport nou in 2017 si comparandu-l cu Golf-ul 7.5 Highline 2019, nivelul de finisare e mai bun in Golf, ergonomia mai buna, spatiul mult mai mare. Consumul e la fel la aceeasi putere- 150CP, desi Golf-ul e pe benzina. Sunt masini din aceeasi clasa. Nu am nimic cu cei ce vor un Golf 8, e alegerea lor, dar pe mine ma convinge intai interiorul la o masina, iar la acest capitol 8-ul nu e un pas inainte. Ecrane acolo unde nu era nevoie, lipsa butoanelor esentiale pentru comenzi rapide, taierile de costuri, toate astea sunt lucruri peste care nu pot sa trec.
    1 point
  18. Un mic preview, de la "garaj", poze cropuite via whatsapp, ceara 5 ani peste infoliere...un fel de...cum sa arunci bani down the toilet...insa prostului care plateste ii plake plake plake, de abia astept sa o ridic maine Dupa cum am spus, peste weekend BN cu agregatul, astept sa am macar un 2000km sa pot face un "review" asupra strutocamilei, sa pot lista si puncte care incep sa ma deranjeze Seara faina popor
    1 point
  19. Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
    1 point
  20. De la 16 la 17 pierzi putin din confort (depinde mult si de anvelope)
    1 point
  21. @Luciosu normal, asa e cand configurezi un Cupra Leon vs un Seat Leon Cupra... Lasand ironia la o parte, ori am devenit noi mai saraci ori au sarit in nesimtire preturile la masini... Nu de alta dar la 40-50k euro pretentiile sunt altele.
    1 point
  22. Ai gasit vreo solutie pentru asta? Este enervant sa ai o droaie de butoane dar sa nu ai Mute Eu il foloseam destul de des... cand m-i se parea ca : suna telefonul, se aude vreo bataie ceva, se aude o sirena, zice ceva nevasta Acum singura varianta rapida e sa apesi power ... e de porc ...
    1 point
  23. Fiecare face cum doreste si cum crede, dar pentru ~400ron mie mi se pare o crima sa schimbi uleiul la 30k km indiferent de ce recomanda producatorul si mai ales in Romania....
    1 point
  24. Mufele T10 și T12 sunt pe cutia de clima (housing), daca dai torpedoul jos trebuie sa le vezi. Eu zic că poți să tragi fire până sus la senzor, incerci și de sus in jos. In poza se vad mufele pe housing....pe la mijloc sunt. In funcție de anul de fabricație al mașinii ai mufe T10a/T12a sau T17a/T12a .. daca bine îmi amintesc.
    1 point
  25. 1 point
  26. Pt ce sa-i faci regenerare? Las-o in pace...
    0 points
  27. Nodurile de can le gasesti in manunchi sub mocheta sub picioarele pasagerului stanga spate.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!