Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2021 în toate secţiunile

  1. Un mic preview, de la "garaj", poze cropuite via whatsapp, ceara 5 ani peste infoliere...un fel de...cum sa arunci bani down the toilet...insa prostului care plateste ii plake plake plake, de abia astept sa o ridic maine Dupa cum am spus, peste weekend BN cu agregatul, astept sa am macar un 2000km sa pot face un "review" asupra strutocamilei, sa pot lista si puncte care incep sa ma deranjeze Seara faina popor
    15 points
  2. Stiu ca e topilu deschis de @The_Ego, dar am zis sa fac si un scurt update, legat de optiunile mele. Erau 3: A35, S3 nou si M135. Audi nu a vrut consoarta si nici discount-ul nu era ok pentru mine, A35 iar a fost la consoarta. Asa ca dupa 2 zile de TD, am platit avansul pentru....un BMW M235i As fi vrut trapa si sistemul de sonorizare HK, cam asta ii lipseste, dar si asa m-am intins mai mult decat trebuie. Golf R, gen 8, este ok, dar totusi la o configuratie similara am ajuns aproape la acelasi pret. Acum sa-l vedem pe George ce alege
    4 points
  3. @qwk, mersi ! Nici nu vreau sa ma gandesc ce alte investitii vor mai urma pe la garaj la anu'.. Ieri am fost si am facut unghiul de fuga. Totul ok. Ma asteptam sa fie dezastru unghiul datorita airride-ului si nivele de mers diferite ce le-am folosit in timp. Dar totul s-a prezentat ok. Mici "ajustari" doar. De mentionat ca unghiul nu l-am mai facut de 3 ani.
    4 points
  4. Salut, in primul rand toata operatiunea necesita foarte multa rabdare si atentie maxima in tot ceea ce urmeaza sa faceti, este destul de complexa etapa si nu recomand nimanui care nu are un minim de unelte si pricepere atat la partea tehnica cat si software. Retrofitul este doar pentru masinile cu volan pe stanga! Piese necesare: - Set scaune cu incalzire varianta highline diverse culori, alegerea fiecaruia atat stofa cu alcantara cat si ''piele'' - Set cablaje interioare de la scaune catre BCM - Panou clima care detine cele doua butoane suplimentare pentru incalzire testat si functionabile toate cod: 5G0907044R; 5G0907044CF; 5G0907044BL; 5G0907044BD; 5G0907044AN; 5G0907044AA; ATENTIE! doar codurile echivalente sau exactue cu acestea pot suporta modificarea si sunt pentru masini cu volan pe stanga! Toate cu volan in sant nu functioneaza! -BCM necesar sa fie HIGHLINE diverse coduri nu reprezinta nimic (necesar diagnoza si aflare modul daca este high line inainte de achizitia pieselor, pentru variantele chele lowline BCM retrofitul sare din schema pentru ca implica prea multa bataie de cap si cost suplimentar nejustificat, mai repede vinzi masina si cumperi alta care are Bcm high pentru a scapa de o durere de cap imensa, reprezentanta, component protection, imperechere chei, parametrizare....nu , nu, nu din start!) Bun incepem cu scaunele masinii cele vechi (CHEIA MASINII NU ARE CE CAUTA IN CONTACT PE TOT PARCURSUL OPERATIUNII !!!), le desfacem cu atentie din suruburile de prindere, desprindem cu grija mufele airbag si clips centura, atat stanga sofer cat si dreapta pasager. Bancheta din spate, sezutul se ridica din margine pentru a fi declipsati suportii din caroserie. Spatarul, se desface brida centurii centrale de jos, se scoate capacul de plastic din centru jos si se desface surubul si brida care le sustine, se ridica separat si se scot pe rand din masina, urmeaza in cazul in care spatarul ''nou'' nu detine centura sa o scoatem de la cele vechi: - se desface cu grija rama de la cotiera din spatele sezutului, se trage usor tapiseria intr-o parte pentru a permite introducerea unei chei de 13 care tine prinsa centrura in interior, dupa demontarea ei se pune inapoi la sezutul nou, operatiunea dureaza cam 1h / 2h daca stam la cafele Scaunele fata, acum incepe distractia adevarata! (discoglobe rolling in the background , daca pana acum va-ti chinuit doar cu scoaterea si montarea banchetei cu sezut spate treba devine naspa rau la scaunele fata) Surubul ce urmeaza sa fie desfacut de la scaunul vechi in cazul in care scaunele ''noi'' nu au cataramele si trebuie sa le procuram pe cele vechi necesita desfacerea cu atentie datorita faptului ca are pasta de blocare medie iar aliajul este moale si se pot rotunjii foarte repede dintii eu personal le-am desfacut cu un T40 cu dinti multiplii (nu recomand T40 standard!) Urmeaza desprinderea tapiseriei scaunului vechi pentru scoaterea airbagului ce urmeaza sa fie donat scaunului ''nou''... daca scaunul ''nou detine airbagul poti da skip partii acestea. Daca scaunul detine suport lombar manerul are un pinten in interior care trebuie apasat pentru a fi extras. Cu grija va trebuii sa taiem capsele inferioare cu un patent cu varf atat la scaunul vechi cat si la cel ''nou'' pentru a ne permite ridicarea cu grija a tapiseriei care ne ajuta sa desfacem si sa montam usor modulul airbag. Odata indepartata cu grija tapiseria se desface surubul care tine modulul,se impinge usor si se ridica pentru a fi eliberat din rama scaunului, cu foarte mare grija se desprinde si se prinde cablajul fix la fel cum provine de la scaunul vechi, nu se face nici o improvizatie, se respecta exact traseul firului ce urmeaza sa fie pus la scaunul ''nou''. Durata aproximativa de transfer airbag-uri intre scaune cu rabdare pentru a nu strica ceva ~ 6h! De indata ce tapiseria este perfect intinsa si prinsa corespunzator fara sa prezinte cute/vergituri (urat) le putem duce la masina nu inainte de a demonta complet cotiera si tunelul. De indata ce zona este libera putem incepe sa asezam cu mare atentie cablajul destinat incalzirii scaunelor catre BCM, firele de masa dintr-o neatentie le-am prins ''romaneste'' nestiind ca sunt piulite cu bride de masa sub plasticul pragului...am descoperit ulterior, recunosc am gresit, am dat cu putina vopsea dupa pe ele si aia este . O remarca adaug, cablajele au fost trase perpendicular cu maneta de viteze. Ok, toate bune aranjate corect ma apuc sa desfac ornamentul pragului stanga sofer, urmeaza sa aduc cu atentie cele 5 fire ramase care trebuie prinse la BCM. Manerul se scoate prin extragerea cu atentie a clemei, se trage de maner si se mentine in pozitia de deschidere a capotei dupa care cu o surubelnita dreapta se agata clema si se scoate prin lasarea manetei libere, odata eliberata piesa putem indeparta nitul de plastic si scoaterea ornamentului. Cu atentie se scot usor cele 2 mufe mari de la BCM(mainile mele imi permit operatiunea, daca aveti mainile mari este dificil declipsarea parghiilor care tin mufele si clipsarea lor la loc ), trebuie respectata cu strictecte pozitia individuala a fiecarui pin inserat in mufa. Odata montate firele corect totul se izoleaza si mufele se pun inapoi (nu este necesar deconectarea bornei de la baterie, in prima faza am facut cu borna scoasa si am avut multe erori de adaptat, a doua oara am incercat expre cu borna pusa sa vad daca sunt probleme in cazul in care scot mufele, se pare ca nu si mai mult te complici sa stergi erori aiurea asa ca nu umblati la baterie ca nu este necesar.) Acum intrebare, de unde am stiut configuratia pinilor pai simplu, atunci cand am cumparat scaunele am cerut special cablajul masinii donatoare si am extras exact doar ce tine de incalzirea scaunelor petru a invata pozitia exacta a pinilor in mufe la BCM, mindblow pot spune, mi-am facut desene cu firele pe culori cum vin prinse in mufe numerotate exact (mufele detin cifre pansonate pentru a sti exact fiecare fir individual unde se afla), celelalte capete la scaune sunt plug&play. Ultima etapa a firelor era sa introduc firul principal + de alimentare la BCM a scaunelor in panoul de sigurate, 2h !!! ma-am chinuit ca chioru' desfacand o gramada de suruburi si plastice aiurea crezand ca pot ''baga'' cu grija firul in panou... nebunie completa, am abandonat si am bagat o sarma dupa care am tras usor mufa in locas si am introdus siguranta de 30A, montarea plasticelor la loc a fost floare la ureche dupa In final totul a fost montat si strans la loc atat scaune, fire si plastice, instalarea panoului de clima fiind joaca de copii comparat cu tot ce a urmat, odata instalat se face adaptarea clapetelor prin apasarea simultana a butonului AC si dirijare aer FATA (cele doua leduri clipesc intermitent pana cand calibrarea panoului cu instalatia de climatizare sa terminat) se foloseste o interfata de diagnoza si se sterge eroarea de Hvac si se rescrie Long codingul din modulul vechi copy/paste la modulul nou) Urmeaza adaptarea scaunelor in BCM in prima faza incepem cu Long coding si permitem transferul de curent din modul catre scaune adaugand la Sitzheitzung_CAN din not_instaled in Heizmatten am BCM Urmeaza la adaptare prin introducerea codului de acces cautarea cuvantului ''heat'' si introducerea modului de incalzire a scaunelor cf. listei. Dupa apasarea tastei OK totul trebuie sa functioneze ireprosabil. Cf valorilor din live data pe treapta maxima valorile au ucat usor pana la 53 C suficient cat ''sa-ti arda c..ul". Va multumesc ca ati citit pana aici!, vor fi pareri diferite care le accept, eu unul a trebuit sa stau multe nopti nedormite cautand atat pe net aiurea cat si citind manuale in erWin majoritatea DEGEABA! Tot ce am facut a fost indemanare si perseverenta cu multe problema care ar fi dublat toata postarea aiurea. Pare a fi ceva Sci-fi sa faci de la o masina cheala fara scaune incalzite sa adaugi aceasta obtiune, foarte multi cu asa zise garaje de retrofit neacceptand contracost stiind ca este o operatiune destul de dificila i consider niste NIMENI IN DRUM. (nu dau nume pentru ca eu personal consider asta, restul va trebuii sa fiti "fripti" bine inainte de a decide ce este bine cu adevarat sa faceti, in general, in viata, YOLO! "you only live once".) De la persoana de la care am cumparat scaunele NOI i multumesc pe aceasta platforma ca ma ajutat prin alegerea exacta a pieselor dorite, numele parcului fiind ''DezmembrariBrehuiesti" care repet sunt super de treaba! avand preturi mult competitive fata de concurenta prin CALITATE!
    2 points
  5. Exact, cand trebuie sa scoti inca 6000 de euro in plus (adica cu 75% mai mult decat pretul unui Spring) pentru E-UP parca nu te mai ia rasul.
    2 points
  6. Cele dreptunghiulare mici cu borne rotunde sunt la 9V Alea patrate mari erau la 4.5V , imbracate in hartie , parca de la Elba , niste gunoaie cu lamele care nu aveau elasticite , 3 lei si ceva pe vremuri Au fost si ele bune la ceva , alimentam convertor cu minineon sa invat ptr facultate cand iubitul conducator ne lua in fiecare seara curentul Pe atunci nu aveam exploratoare , libertate si cafea naturala 💪
    2 points
  7. Eu comentez din pozitia cuiva care e setat sa ia G8 GTI pt ca e un raport bun pret, performanta si tehnologie de nou. Comentez din postura cuiva care a avut si mk6 timp de 6 ani si din 2016 Golf 7. Astept sa vad ce aduce nou MY2022 si sa isi rezolve problemele de soft jenante ale infotainmentului.
    2 points
  8. Salutare. Da, masina inca este la mine si mi'e la fel de draga si inca sunt hotarat sa ramana la mine pentru totdeauna. Si pentru ca obrazul fin cu cheltuiala se tine in primavara asta vreau sa ii fac cadou - inlocuirea lichidului de racire (vreau ceva cu punct de fierbere cat mai ridicat posibil ridicat) - inlocuirea lichidului din sistemul hidraulic de servodirectie - inlocuirea lichidului de frana - bujii noi - inlocuirea uleiul in cutie Daca ma puteti sfatui in privinta unui "atelier" cu oameni pregatiti si sufletisti, va rog sa imi lasati un mesaj privat ca sa nu facem vreo nefacuta.
    2 points
  9. Probabil cel mai complet review.
    1 point
  10. Cu o lampa de control, multimetru, etc
    1 point
  11. Siguranta ai pus, dar ai mesurat si daca ai tensiune acolo ?
    1 point
  12. Aoleu...și eu recomandam lanternă cu electroșocuri...
    1 point
  13. No , chiar ca te mananca Oamenii norocosi , cu testul de IQ negativ , sufera pe strazi in capitala si tu mergi la Obarsia Lotrului ... Nu am mai pus limba pe o baterie de 9V de cand eram mic dar mi-am adus aminte senzatia cand am citit ce ai scris Asta e , daca ti-ai luat explorator de companie , trebuie sa il scoti mereu la plimbare ca sa ai ce spala dupa
    1 point
  14. Finisajele GTI-ului nu sunt cu nimic mai presus fata de cele de pe un Highline de exemplu. La fel cum cele de pe C43/C63 AMG nu difera fata de cele de pe un banal C200.
    1 point
  15. Da 6,5jx R15 H2 ET50 e o dimensiune standard pentru golf 6 ,poti sa le pui cu incredere , sunt 100% compatibile si legale pe masina ta . Latimea jentii e data de 6J = 152 mm si 6.5J = 165mm , dar asta nu e problema , cat folosesti toate dimeniunile OEM/standard pentru masina ta .
    1 point
  16. Asa misto arata ca aseara cautam pe mobile Polo din generatia asta si gasisem inclusiv cu kit de WRC (nu mai zic de cele WRC de fabrica)
    1 point
  17. Avand in vedere ca peste o saptamana voi pleca cu fii-mea in minivacanta, cu bicicletele, am facut un test, daca bicicleta de 16' de copii, merge pe suportul "normal". Si merge. Apoi o spalare (dupa inca vreo 2000km de la ultima postare). Ma declar multumit de uleiul OEM, nu il mananca, se aude bine motorul, si arata curat pe joja dupa 6000km de la schimb. Dar se mai uzeaza chestii - discurile si placutele fatza sunt la sfarsit de viata. Am ATE cu Acele "dungi" eliptice, si abia de se mai simt la mana, si "umarul" este maricel. Le-am verificat si masurat weekendul asta, si se pare ca am discurile mari de 312 Iar astazi, aproape ca am simtit nevoia AC-ului, deci trebuie sa adresez si acest aspect. In rest, nu ai cum sa te superi pe Golful asta, la cum merge, cum se sta in el, si cum se aude. Oricum nu am motive.
    1 point
  18. Trecut de 1000km in bord, am fost peste weekend pana in Oradea. Unii...altii...cativa mai ziceau ca va fugi sau fuge bine motorizarea...eu am condus inainte doar un G7,5R, si si acela predominant prin Germania... Ce sa zic, 3 persoane, bagaje de weekend, 1 din persoana soacra cu rau de masina....cealalta sotia gravida...dar tot m-am scapat putin...si vai ce herghelie sta sub pedala... Maine ajunge la un strat de ceara peste infoliere, si pana pe weekendul viitor unde o car pana prin Bistrita, tind sa cred ca vom bifa 1500/2000km in bord... Pe retur spre Cluj am "spart" intro depasire "gheata" de 3500rpm fara sa vreau, am apasat butonul R de pe volan, si dus a fost....nu stiam ce se aude asa de tare in interior...baga bine fake engine pe modul R in habitaclu, noroc ca din individual se pot setarile puse pe Sport, pe Race, iar evacuarea pe Pure, insa pana sa mergem cu motorul pe Sport sau pe Race....ne mai tinem cateva sute de km de "rodaj"... Sunt subiectiv maxim ca si posesor, insa parca te impinge de la spate masina...ca e drum drept, ca is curbe, parca sta mai bine lipita cu "cateva" turatii, inclusiv in serpentine -da, stiu e o strutocamila inalta si grea- decat pe 1500/2000rpm, o data ce simte presiune pe pedala din dreapta, are directia volanului, nu ii mai pasa de conditii Duminica placuta
    1 point
  19. Astazi am schimbat si eu uleiul din cutia de viteze(cu manutele mele).am constatat o usoara diminuare a zgomotului dar acum nu mai agață in treapta 2 si 3.am scos 1.650grame si am bagat 1800.uleiul era destul de uzat,avea o culoare foarte inchisa.
    1 point
  20. Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
    1 point
  21. Salut, Uite aici problema ta dezbatuta: https://vwforum.ro/topic/110688-spuma-in-vasul-de-expansiune/#comment-2337699
    1 point
  22. Salutare prieteni. Am revenit cu un nou retrofit, de aceasta data incalzire pe spate. Acum 5 luni cand am fost intrebat de ce nu o fac si pe asta...am raspuns ca nu are rost (am 2 fetite mici - drept urmare 2 scaune) insa datorita pandemiei cea mica sta mai mult pe acasa si in masina mai am doar 1 scaun. Zilnic iau pe cineva in spate si afara...e cam frigut :)). Drept urmare am decis sa trec la fapte. Cele necesare: Set cablaj complet (OEM style) - se comanda din afara UE (nu china) (aprox 100 EUR) modul incalzire scaune: 3AA 959 772 - 1 buc x aprox 480 lei butoane (aici depinde de ce dotari aveti - cu priza/fara priza, cu USB/fara USB - forma butoanelor difera - in cazul meu cu USB si 230V) 5E0 963 106 BWHS - 1 buc x 175 lei 5E0 963 105 BWHS - 1 buc x 175 lei rezistente ( bancheta + spatar) 5E0 963 561 H - 2 buc = 400 5E0 963 567 G - 2 buc = 400 (de ce nu am schimbat bancheta si spatarul cu una cu incalzire??? pt ca nu am vrut - in atentia curiosilor) Cum procedam? Desfacem panoul sigurante si legam pe slotul 11 (siguranta mare) Terminal 30 - valoarea 25A legaturile pt BCM - le-am atasat in schema (poza jpeg) Modul de desfacere al banchetei si spatarului il gasiti in pozele atasate. Codarea: [LN]_Seat_Heating_rear: [VN]_installed - in codare Climatronic 08 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM - in codare BCM 09 / adaptations [VN]_Seat Heating Level Adaptation: [LO]_Sitzheizung Filterkonstante fuer Waermefluss: 30 [UN]_s [LO]Sitzheizung Regeltemperaturkorrektur bei Waermefluss: 1,10 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]_Spannungsoffset SIH_75: 15,0 [UN]_V [LO]_SIH_PWM_Teiler: 0 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM [LO]_Sitzheizungsfreigabe: [VN]_not_installed [LO]_Sitzheizung.Regelbetrieb LO: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Sitzheizung.Aufheizphase HI: [VO]_Keine_Spannungsanforderung Succes!
    1 point
  23. #postarelunga Bun, dupa cum am promis, revin cu updates in privinta noilor "upgrades" la Superb. Avand in vedere ca proiectul este in principiu finalizat pe toate aspectele: exterior, interior, portbagaj, putere, muzica.. am zis sa lucrez la un aspect la care putini oameni se baga cand vine vorba de un proiect de genu. Si anume, FEELING-UL masinii. Si cand zic feeling, NU ma refer la partea de putere sau stabilitate (aici stam bine). Ma refer la feeling-ul masinii in general. Desi dotarile Superb-ului, pentru anul ei de fabricatie, trimit Superb-ul in zona premium, fiind totusi o Skoda, exista cateva aspecte care o delimiteaza de o masina premium, iar cel mai important aspect dpmdv este insonorizarea. Dat fiind si anul de fabricatie (2002), in acea perioada nici un producator nu se axa foarte mult pe zona asta nici macar producatorii de top gen Audi, Bmw etc. (excludem brand-urile de lux gen Bentley, etc.). Asa ca.. am hotarat sa o insonorizez complet pentru a reda acea senzatie ce o regasesti intr-o masina premium mai noua din gama "luxury" (A8, S class etc.). Da stiu, suna putin "prea prea" aceasta ambitie de a mea, dar cu materialele corespunzatoare, se poate. Avand mare noroc cu un prieten ce detine un garaj renumit pe partea audio si cu o experienta foarte mare in domeniu asta, am discutat despre ce vreau sa ii fac. La recomandarea lui, am ales 2 tipuri de insonorizant: CTK Standard Pro si CTK Caimat. Ambele au rol de insonorizare, dar CTK Pro are rolul principal de a atenua vibratiile pe cand celalalt este conceput pentru a atenua sunetele exterioare. Daca tot urma sa desfacem tot interiorul, am zis sa rezolv si greierasii ce ii mai avea masina (acei greierasi tipici masinilor VAG mai vechi). Asa ca am comandat si CTK Anti Creak care este o banda ce se pune pe plasticele masinii, in special pe cele ce sunt in contact direct cu alte plastice. + cleme originale pentru inlocuirea celor vechi care erau mai uzate / rupte. Modul de lucru a fost urmatorul: Se aplica primul strat de insonorizant CTK PRO cum se procedeaza la majoritatea lucrarilor de genu, iar peste, venim cu al 2-lea strat CTK Caimat (acea pasla). In total, au intrat in masina cca. 80 de kg de insonorizant (podea, partea din spate, usi, portbagaj) Cu aceasta ocazie, am reusit sa vad si podeaua masinii, care surprinzator se prezinta in stare foarte foarte buna. Recunosc ca aveam putine emotii aici sa nu dau de rugina sau alte surprize. Am gasit si putina umeazeala ce am rezolvat-o (erau niste dopuri lipsa). Daca tot am dat plasticele jos, am zis sa fac si un suport custom la telecomanda de la Airlift. Voi sacrifica 2 din cele 3 suporturi de pahare pentru a integra telecomanda acolo. Nu tin minte sa fi folosit vreodata mai mult de un suport de pahare, deci consider ca nu pierd acolo din practicalitate. Dimpotriva. Voi avea comenzile de la airride mult mai la indemana. Inainte tineam telecomanda in cotiera, iar la condus, o puneam in sertarasul de sub cotiera. Statea bine si acolo, dar va arata mult mai bine la final Avand in vedere ca am facut acest pas, am pus si statie separata pe medii si inalte, pentru a pune boxele la adevarata lor valoare. Rezultatul insonorizarii? Fara DAR si POATE, cea mai desteapta investitie de pana acum. Foarte mult nu am apucat sa testez masina in setupul nou datorita faptului ca nu am scaunele momentan. (Vor fi duse la retapitat). Dar din cate am apucat pot sa zic urmatoarele: PRO: - Incepem cu usile care sunt mult mai solide. Pana si cand le inchizi, acel "click" s-a schimbat mult oferind o senzatie de premium. - Liniste totala in interior. Poate prea liniste pentru unii, dar avand in vedere ca eu cautam asta de la inceput, a iesit exact ce imi doream. Sunetul evacuarii s-a diminuat foarte mult. Exista o diferenta uriasa cand deschid geamul vs cand este inchis. Va suna exagerat ce zic dar linistea din interior este la acelasi nivel cu ceea ce o gasesti la o masina premium din clasa superioara. Da stiu ca geamurile care nu sunt duble ar reprezenta un minus in comparatie cu o masina de genu, dar asta se resimte la o viteza de peste 130 km/h. - Greierasii de care mentionam mai sus au disparut. Masina se simte exact ca o masina noua, foarte inchegata si fara greierasi. - Vibratiile specifice TDI-ului au disparut. Adica au fost "mascate" ca ele fizic sunt tot acolo - Muzica... ireal cum poate sa sune. Sunt convins ca si fara statia individuala, era un "improvement" foarte mare datorita insonorizarii, dar avand in vedere ca am pus si statia.. suna foarte foarte bine si clar. Avand in vedere toate cele mentionate mai sus, pot sa zic ca acel "feeling" de care vorbeam la inceput s-a schimbat complet, masina oferind o senzatie de premium si luxury pe care o si cautam. Este total alta masina. Chiar si pentru mine care o detin de atata timp, este o schimbare cu care inca nu sunt obisnuit. Ti-e mai mare dragul sa te plimbi cu ea acum. Ca merg cu pe autostrada sau drum cu piatra cubica sau orice alt drum, in interior nu se aude mai nimic, este o liniste deplina. Avand si o Kia Ceed GT luata de noua, trecand deseori de la Kia la Superb, se simteau diferente mari. Totusi vorbim de 2002 vs 2020 si 330k km vs 0 km. Acum nu mai este deloc asa. Contra: - Singurul aspect negativ asupra insonorizarii pe care il am in cap ar fi.. greutatea. Aproximativ 80 - 90 de kg de insonorizant in ea afecteaza performantele masinii. Nu se simt in realitate dar probabil timpii pe 100 - 200/sfert de mila/ etc. au mai crescut putin.
    1 point
  24. Salutare tuturor. Detin un Golf 7 din 2015 , motor 1.6 tdi, cu Dsg 7 uscat, DQ200. Aleator, uneori imi aparea eroarea " Error service: leave vehicle only when selector in position P". Am cautat pe internet si am vazut ca aceasta eroare este generata de un switch/ intrerupator ce se afla in interiorul selectorului. El se poate inlocui, dar este foarte anevoios, iar in reprezentanta este foarte costisitor. Am intrebat in august 2019 la reprezentanta Euro Tehno Group din Pitesti, iar cei de acolo mi-au comunicat ca ar costa intre 700 si 800 de ron inlocuire acestui switch. Acum cateva zile am gasit pe internet un fisier pdf in care este descrisa o modalitate in care se face bypass la switch-ul cu problema, folosind un alt ansamblu. Codul de produs este 5Q0713128A, si costa in magazinele de piese undeva la 200 de ron. Manopera am efectuat-o eu, folosind doar un torx T20 si o surubelnita dreapta. Ca idee, se desface masca de la climatronic, se scoate cutia de depozitare de sub climatronic, se deconecteaza cele 2 mufe ce vin in spatele cutiei de depozitare. Se desfac cele 2 suruburi ale marginilor ce vin spre consola centrala, apoi se declipseaza aceste margini. Se declipseaza marginea argintie de la dsg, se desfac cele 2 suruburi, se scoate mansonul de piele, si se demufeaza mufa ce este pe rama masonului( cea cu p/r/n/d/s). Se desface se partea de carcasa ce are butoanele de start/stop si cel de senzori de parcare si se deconecteaza mufele. Se apasa tija galbena de la dsg si se poate pune levierul dsg-ului in orice pozitie. Acum se deconecteaza mufa verde ( mufa tata ) din selector, si se mufeaza in noul dispozitiv, iar mufa tata a dispozitivului se mufeaza in selector.. Se desurubeaza surubul de sus al selectorului si cu acesta se va prinde noul switch pe selector. Se vor fixa cele 4 cleme care vin in pachet, pe noul switch si pe selector. Apoi se remonteaza tot ce sa- demontat anterior. Dar, asa cum se spune ca 1 poza face cat 1000 de cuvinte va pun atasat pozele cu operatiunea si pdf-ul cu informatiile. dsg 5q0713128a.pdf
    0 points
  25. Ala-i nod. Culorile la can ti-am scris mai sus care sunt....portocaliu/maro, portocaliu/negru, portocaliu/mov, portocaliu/verde. Doar le ai si in spate la radio....ca doar aia cautam....
    0 points
  26. Avand un 118d M Sport nou in 2017 si comparandu-l cu Golf-ul 7.5 Highline 2019, nivelul de finisare e mai bun in Golf, ergonomia mai buna, spatiul mult mai mare. Consumul e la fel la aceeasi putere- 150CP, desi Golf-ul e pe benzina. Sunt masini din aceeasi clasa. Nu am nimic cu cei ce vor un Golf 8, e alegerea lor, dar pe mine ma convinge intai interiorul la o masina, iar la acest capitol 8-ul nu e un pas inainte. Ecrane acolo unde nu era nevoie, lipsa butoanelor esentiale pentru comenzi rapide, taierile de costuri, toate astea sunt lucruri peste care nu pot sa trec.
    0 points
  27. Sunt curios daca "vina" ptr care portbagajul scartaie este de la sist electric de deschidere sau de la modul in care au proiectat contactul cu caroseria... O sa aflu curand, cand o ridic pe a mea cu sist clasic, hidraulic... Am avut 5 ani electric pe Superb si nu mai vreau... Problemele de soft cum se rezolva? la revizii/service pe garantie sau masina e "smart" si isi face update sigura prin internet?
    0 points
  28. Cum sa se planga? Abia ca se pun pe anumite modele! Da, 1.4 TSI gen. 2, 125 si 150 CP cu si fara ACT(decuplare cilindri) sunt motoare reusite intr-adevar.
    -1 points
  29. @Luciosu normal, asa e cand configurezi un Cupra Leon vs un Seat Leon Cupra... Lasand ironia la o parte, ori am devenit noi mai saraci ori au sarit in nesimtire preturile la masini... Nu de alta dar la 40-50k euro pretentiile sunt altele.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!