Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
Salutare. Da, masina inca este la mine si mi'e la fel de draga si inca sunt hotarat sa ramana la mine pentru totdeauna. Si pentru ca obrazul fin cu cheltuiala se tine in primavara asta vreau sa ii fac cadou - inlocuirea lichidului de racire (vreau ceva cu punct de fierbere cat mai ridicat posibil ridicat) - inlocuirea lichidului din sistemul hidraulic de servodirectie - inlocuirea lichidului de frana - bujii noi - inlocuirea uleiul in cutie Daca ma puteti sfatui in privinta unui "atelier" cu oameni pregatiti si sufletisti, va rog sa imi lasati un mesaj privat ca sa nu facem vreo nefacuta.4 points
-
Un mic preview, de la "garaj", poze cropuite via whatsapp, ceara 5 ani peste infoliere...un fel de...cum sa arunci bani down the toilet...insa prostului care plateste ii plake plake plake, de abia astept sa o ridic maine Dupa cum am spus, peste weekend BN cu agregatul, astept sa am macar un 2000km sa pot face un "review" asupra strutocamilei, sa pot lista si puncte care incep sa ma deranjeze Seara faina popor3 points
-
@Stetcu Gabriel fiindca asa face codul de motor CGLC... Isi face regenerarile mult mai des decat celelalte coduri (CJC, CFF, CBB, CBA.. etc). Am facut si eu proba cu Dieselgate la mine pe CGLC si la fel ca la tine, regenerarile se fac mai rar decat cu softul stock 2903- in cazul meu. Eu am si Stage1 pe softul stock si regenereaza pe la aprox 300-330 km, iar cu dieselgate pe la 450-500km. La mine Dieselgate s-a simtit foarte ok, mers mai rafinat al motorului, cuplu mai mare la turatii joase si un consum mai mic de carburant pe oras.3 points
-
Finisajele GTI-ului nu sunt cu nimic mai presus fata de cele de pe un Highline de exemplu. La fel cum cele de pe C43/C63 AMG nu difera fata de cele de pe un banal C200.2 points
-
Sa-mi fie cu iertare, dar la calitatea materialelor fostul GTI 7 era cel putin la nivel cu C-ul actual. Pote exceptand plasticele dure de pe usile spate, dar calitatea plasticelor si imbinarilor in rest era mai buna. Iar ergonomia era fara repros, nu prea era nimic ce as fi schimbat la masina aia. La C inca incerc sa ma obisnuiesc cu anumite lucruri dupa 1 an si 15k km de folosire. Faptul ca au dat-o in bara grav cu ergonomia si designul - pentru anumite persoane printre care ma numar si eu - e no-go, indiferent de ce alte imbunatatiri aduce fata de G7. Si o spun cu cea mai mare parere de rau, pentru ca C43-ul nu este ceea ce imi doream in materie de dinamica si chiar ma gandeam ca trec la R-ul nou. Insa acum trebuie sa ma uit in alta parte, pentru ca eu nu pot sa fac compromisul asta, oricat de capabila ar fi masina in rest.2 points
-
Ce motoare de Golf 7, in speta de pe arhitectura MQB nu au fost fiabile? Eu consider ca a fost o fiabilitate buna pt diesel si benzina, mai ales dupa ce a fost generatia mk6 si cu contextul unor normel de poluare tot mai stricte. E greu de adaptat la lipsa ergonomiei. Cat timp VW si-a facut un renume de masina cu o ergnomie excelenta, control usor, intuitiv, acum a mers in directia complet opusa. Meniuri peste meniuri doar touch, fara buton de control mai nimic, fara vreun potentiometru. Plus acele slidere pt temperatura si volum fara iluminare noaptea. Diferenta intre mk7/7.5 si mk8 e de mai mult de o generatie la interior, dar cu o pierdere foarte mare pe ergonomie.2 points
-
2 points
-
Golf 8 are tot felul de modificari, imbunatatiri fata de Golf 7, desi e aceeasi platforma si desi probabil Golf 7 a fost mai reusit, mai lucrat, mai face-lift-uit, totul in timp insa, totusi 8 are cu totul alt design, mai de 2020 asa... Asta e evolutia, se fac masini cu cat mai multa electronica, si de unde ziceam ca infotainmentul e greoi la lucrat cu el in timpul mersului, uite ca te cam obisnuiesti si incepi sa vezi partile lui bune... Partile lui mai putin bune exista, insa asa sunt facute acum masinile, cui nu-i place sa le tina pe alea vechi... Mie imi place G8 foarte mult la design, dar mi se pare o masina fragila totusi pt drumurile si parcarile noastre, adica nu are nicio protectie a caroseriei, a vopselei, niciun bandou, niciun plastic protector, asta mie nu imi place, insa a fost proiectata probabil pt a arata bine si a apela la service pt reparatii inclusiv la caroserie. Insa una peste alta, modelul de baza vine cu suficiente optiuni, e cumva intre comfortline si highline-ul lui G7, ceea ce ii confera un pret foarte bun. Cat va fi de fiabil acest G8, asta vom vedea, nici 7 nu a fost fiabil din prima, mai ales la motoare...2 points
-
Cred ca e un amestec de pret mare, design mediocru, taieri de costuri, concurenta interna si alternative serioase de la alti producatori. Eu nu vad Golf 8 urmatoarea achizitie in locul Highline-ul meu 7.5, dar nici un alt model din grup. Acum vand bine clientii de flota ce au contracte la nivel continental cu VW si isi schimba masinile la expirarea contractelor de finantare sau la atingerea unui rulaj.2 points
-
Salutare! Sa va mai povestesc ce am mai modificat iarna asta pe la masina: 1. Am montat un diferential Quaife in a mea cutie manuala, in speranta ca pe iesiri din viraje voi reusi sa pun mai multa putere la sol. Nu este un LSD propriu-zis (Limited Slip Diff) care este mai eficient (rata de limitare a alunecarii dintre ci doi arbori disponibila permanent, inclusiv cu o roata in aer) dar mai scump, necesita intretinere (schimb placi ambreiaj), si este mult mai zgomotos si agresiv (chiar periculos in anumite scenarii) pe strada. Quaife este un diferential ATB (automated torque biasing), care poate transfera pana la 80% cuplu pe roata cu aderenta mai buna. Avantajele sunt ca este mai ieftin, extrem de fiabil, nu necesita intretinere si este perfect pentru daily drive (silentios si lucreaza progresiv). Dezavantajul este ca are nevoie de sarcina pe ambele roti pentru a functiona (daca o roata ajunge sa se invarta in gol sau este in aer, nu mai functioneaza) si are o anumita intarziere pana cand ajunge la rata de transfer maxima a cuplului pe roata cu tractiune. 2. Am montat o combinatie de suporti/insert-uri pentru motor si cutie de la 034 Motorsport si Vibratechnics. Sunt foarte multumit de rezultat... se simte ca raspunsul este mult mai prompt la acceleratie si dupa cuplari, iar vibratiile si zgomotul au crescut, dar nu in mod deranjant (rezultat bun pentru un diesel ) 3. Am montat o fulie de la Vibratechnics in speranta sa mai reduc chatter-ul din cutie, cauzat de volant SMF. Am montat-o simultan cu tampoanele mai rigide, si din cauza asta probabil rezultatul nu a fost semnificativ la ralanti, insa se simte o diferenta in sensul ca chatterul incepe deja sa dispara pe la 1000rpm vs inainte la 1300+rpm. 4. Am schimbat pompa tandem care dadea motorina pe la ceva garnitura (si cu asta noua am raspuns initial imbunatatit la acceleratie, mai ales la ture joase, unde injectoarele fac greu presiune) si am mai coborat spatele, in speranta sa reduc instabilitatea pe franare cand usurez masina si se descarca spatele. Bafta!2 points
-
Salut, in primul rand toata operatiunea necesita foarte multa rabdare si atentie maxima in tot ceea ce urmeaza sa faceti, este destul de complexa etapa si nu recomand nimanui care nu are un minim de unelte si pricepere atat la partea tehnica cat si software. Retrofitul este doar pentru masinile cu volan pe stanga! Piese necesare: - Set scaune cu incalzire varianta highline diverse culori, alegerea fiecaruia atat stofa cu alcantara cat si ''piele'' - Set cablaje interioare de la scaune catre BCM - Panou clima care detine cele doua butoane suplimentare pentru incalzire testat si functionabile toate cod: 5G0907044R; 5G0907044CF; 5G0907044BL; 5G0907044BD; 5G0907044AN; 5G0907044AA; ATENTIE! doar codurile echivalente sau exactue cu acestea pot suporta modificarea si sunt pentru masini cu volan pe stanga! Toate cu volan in sant nu functioneaza! -BCM necesar sa fie HIGHLINE diverse coduri nu reprezinta nimic (necesar diagnoza si aflare modul daca este high line inainte de achizitia pieselor, pentru variantele chele lowline BCM retrofitul sare din schema pentru ca implica prea multa bataie de cap si cost suplimentar nejustificat, mai repede vinzi masina si cumperi alta care are Bcm high pentru a scapa de o durere de cap imensa, reprezentanta, component protection, imperechere chei, parametrizare....nu , nu, nu din start!) Bun incepem cu scaunele masinii cele vechi (CHEIA MASINII NU ARE CE CAUTA IN CONTACT PE TOT PARCURSUL OPERATIUNII !!!), le desfacem cu atentie din suruburile de prindere, desprindem cu grija mufele airbag si clips centura, atat stanga sofer cat si dreapta pasager. Bancheta din spate, sezutul se ridica din margine pentru a fi declipsati suportii din caroserie. Spatarul, se desface brida centurii centrale de jos, se scoate capacul de plastic din centru jos si se desface surubul si brida care le sustine, se ridica separat si se scot pe rand din masina, urmeaza in cazul in care spatarul ''nou'' nu detine centura sa o scoatem de la cele vechi: - se desface cu grija rama de la cotiera din spatele sezutului, se trage usor tapiseria intr-o parte pentru a permite introducerea unei chei de 13 care tine prinsa centrura in interior, dupa demontarea ei se pune inapoi la sezutul nou, operatiunea dureaza cam 1h / 2h daca stam la cafele Scaunele fata, acum incepe distractia adevarata! (discoglobe rolling in the background , daca pana acum va-ti chinuit doar cu scoaterea si montarea banchetei cu sezut spate treba devine naspa rau la scaunele fata) Surubul ce urmeaza sa fie desfacut de la scaunul vechi in cazul in care scaunele ''noi'' nu au cataramele si trebuie sa le procuram pe cele vechi necesita desfacerea cu atentie datorita faptului ca are pasta de blocare medie iar aliajul este moale si se pot rotunjii foarte repede dintii eu personal le-am desfacut cu un T40 cu dinti multiplii (nu recomand T40 standard!) Urmeaza desprinderea tapiseriei scaunului vechi pentru scoaterea airbagului ce urmeaza sa fie donat scaunului ''nou''... daca scaunul ''nou detine airbagul poti da skip partii acestea. Daca scaunul detine suport lombar manerul are un pinten in interior care trebuie apasat pentru a fi extras. Cu grija va trebuii sa taiem capsele inferioare cu un patent cu varf atat la scaunul vechi cat si la cel ''nou'' pentru a ne permite ridicarea cu grija a tapiseriei care ne ajuta sa desfacem si sa montam usor modulul airbag. Odata indepartata cu grija tapiseria se desface surubul care tine modulul,se impinge usor si se ridica pentru a fi eliberat din rama scaunului, cu foarte mare grija se desprinde si se prinde cablajul fix la fel cum provine de la scaunul vechi, nu se face nici o improvizatie, se respecta exact traseul firului ce urmeaza sa fie pus la scaunul ''nou''. Durata aproximativa de transfer airbag-uri intre scaune cu rabdare pentru a nu strica ceva ~ 6h! De indata ce tapiseria este perfect intinsa si prinsa corespunzator fara sa prezinte cute/vergituri (urat) le putem duce la masina nu inainte de a demonta complet cotiera si tunelul. De indata ce zona este libera putem incepe sa asezam cu mare atentie cablajul destinat incalzirii scaunelor catre BCM, firele de masa dintr-o neatentie le-am prins ''romaneste'' nestiind ca sunt piulite cu bride de masa sub plasticul pragului...am descoperit ulterior, recunosc am gresit, am dat cu putina vopsea dupa pe ele si aia este . O remarca adaug, cablajele au fost trase perpendicular cu maneta de viteze. Ok, toate bune aranjate corect ma apuc sa desfac ornamentul pragului stanga sofer, urmeaza sa aduc cu atentie cele 5 fire ramase care trebuie prinse la BCM. Manerul se scoate prin extragerea cu atentie a clemei, se trage de maner si se mentine in pozitia de deschidere a capotei dupa care cu o surubelnita dreapta se agata clema si se scoate prin lasarea manetei libere, odata eliberata piesa putem indeparta nitul de plastic si scoaterea ornamentului. Cu atentie se scot usor cele 2 mufe mari de la BCM(mainile mele imi permit operatiunea, daca aveti mainile mari este dificil declipsarea parghiilor care tin mufele si clipsarea lor la loc ), trebuie respectata cu strictecte pozitia individuala a fiecarui pin inserat in mufa. Odata montate firele corect totul se izoleaza si mufele se pun inapoi (nu este necesar deconectarea bornei de la baterie, in prima faza am facut cu borna scoasa si am avut multe erori de adaptat, a doua oara am incercat expre cu borna pusa sa vad daca sunt probleme in cazul in care scot mufele, se pare ca nu si mai mult te complici sa stergi erori aiurea asa ca nu umblati la baterie ca nu este necesar.) Acum intrebare, de unde am stiut configuratia pinilor pai simplu, atunci cand am cumparat scaunele am cerut special cablajul masinii donatoare si am extras exact doar ce tine de incalzirea scaunelor petru a invata pozitia exacta a pinilor in mufe la BCM, mindblow pot spune, mi-am facut desene cu firele pe culori cum vin prinse in mufe numerotate exact (mufele detin cifre pansonate pentru a sti exact fiecare fir individual unde se afla), celelalte capete la scaune sunt plug&play. Ultima etapa a firelor era sa introduc firul principal + de alimentare la BCM a scaunelor in panoul de sigurate, 2h !!! ma-am chinuit ca chioru' desfacand o gramada de suruburi si plastice aiurea crezand ca pot ''baga'' cu grija firul in panou... nebunie completa, am abandonat si am bagat o sarma dupa care am tras usor mufa in locas si am introdus siguranta de 30A, montarea plasticelor la loc a fost floare la ureche dupa In final totul a fost montat si strans la loc atat scaune, fire si plastice, instalarea panoului de clima fiind joaca de copii comparat cu tot ce a urmat, odata instalat se face adaptarea clapetelor prin apasarea simultana a butonului AC si dirijare aer FATA (cele doua leduri clipesc intermitent pana cand calibrarea panoului cu instalatia de climatizare sa terminat) se foloseste o interfata de diagnoza si se sterge eroarea de Hvac si se rescrie Long codingul din modulul vechi copy/paste la modulul nou) Urmeaza adaptarea scaunelor in BCM in prima faza incepem cu Long coding si permitem transferul de curent din modul catre scaune adaugand la Sitzheitzung_CAN din not_instaled in Heizmatten am BCM Urmeaza la adaptare prin introducerea codului de acces cautarea cuvantului ''heat'' si introducerea modului de incalzire a scaunelor cf. listei. Dupa apasarea tastei OK totul trebuie sa functioneze ireprosabil. Cf valorilor din live data pe treapta maxima valorile au ucat usor pana la 53 C suficient cat ''sa-ti arda c..ul". Va multumesc ca ati citit pana aici!, vor fi pareri diferite care le accept, eu unul a trebuit sa stau multe nopti nedormite cautand atat pe net aiurea cat si citind manuale in erWin majoritatea DEGEABA! Tot ce am facut a fost indemanare si perseverenta cu multe problema care ar fi dublat toata postarea aiurea. Pare a fi ceva Sci-fi sa faci de la o masina cheala fara scaune incalzite sa adaugi aceasta obtiune, foarte multi cu asa zise garaje de retrofit neacceptand contracost stiind ca este o operatiune destul de dificila i consider niste NIMENI IN DRUM. (nu dau nume pentru ca eu personal consider asta, restul va trebuii sa fiti "fripti" bine inainte de a decide ce este bine cu adevarat sa faceti, in general, in viata, YOLO! "you only live once".) De la persoana de la care am cumparat scaunele NOI i multumesc pe aceasta platforma ca ma ajutat prin alegerea exacta a pieselor dorite, numele parcului fiind ''DezmembrariBrehuiesti" care repet sunt super de treaba! avand preturi mult competitive fata de concurenta prin CALITATE!1 point
-
Aoleu...și eu recomandam lanternă cu electroșocuri...1 point
-
Alea patrate cu lamele? Nu aveau 4,5 V? Faina senzatie1 point
-
No , chiar ca te mananca Oamenii norocosi , cu testul de IQ negativ , sufera pe strazi in capitala si tu mergi la Obarsia Lotrului ... Nu am mai pus limba pe o baterie de 9V de cand eram mic dar mi-am adus aminte senzatia cand am citit ce ai scris Asta e , daca ti-ai luat explorator de companie , trebuie sa il scoti mereu la plimbare ca sa ai ce spala dupa1 point
-
1 point
-
Asa se si face, nu se ia un model nou in primul lui an, asta a fost si motivul pt care am vrut G7 la capat de serie ca masina secundara, insa cum ziceam erau scumpe fata de G8 in promotie. Nu sunt chiar asa de multe probleme cu infotainmentul, cel putin eu nu am avut, insa eu am varianta simpla care are mai putine probleme decat varianta cu navigatie incorporata. VW a facut rechemari in Europa, vor face si aici cu ceva delay... In ceea ce priveste rechemarile, la problemele minore vw nu face rechemari in masa, anunta problema, o recunoaste si mai apoi cine se confrunta cu acea, acele probleme trebuie sa se prezinte la dealer, un fel voluntary recall, deci cine are probleme trebuie sa le semnaleze la dealer, in scris daca se poate... Cat priveste calitatea materialelor, apoi vw nu e bmw, si nici preturile nu sunt aceleasi...1 point
-
Eu comentez din pozitia cuiva care e setat sa ia G8 GTI pt ca e un raport bun pret, performanta si tehnologie de nou. Comentez din postura cuiva care a avut si mk6 timp de 6 ani si din 2016 Golf 7. Astept sa vad ce aduce nou MY2022 si sa isi rezolve problemele de soft jenante ale infotainmentului.1 point
-
Tu compari mere cu pere: masina generatie "veche" stocuri ramase vs masina generatie noua. Doh...dilema mare - normal ca nu te lasa inima sa iei masina veche, mai ales daca pretul variantei vechi nu este unul foarte foarte bun. Daca aveai G7 insa, ia sa vezi cum iti schimbai perspectiva si nu te tragea inima sa faci vreun "upgrade". Cred ca in acest sens a fost postul lui @The_Ego. La postul caruia as dori sa adaug ca pe langa pierderile de ergonomie, mai avem si pierderi la calitatea materialelor - alt aspect cumva "traditional" al Golfului.1 point
-
Salut, am rezervat si eu pentru sotie, un eUP acum o saptamana . Sa inceapa rabla acum1 point
-
1 point
-
1 point
-
am gasit informatia aceasta: https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/id3/2020/1 point
-
Acum 4 ani am cumparat un VW CADDY Maxi,diesel euro 6,am vrut cu 5 locuri nu cu 7,dar am vrut sa fie inmatriculat ca autoutilitara pentru a deduce TVA in proportie de 100%,daca era autoturism deduceam 50%. Dupa 2 ani am facut programare la RAR Voluntari pentru transformare in autoturism,am achitat parca 800 ron,au facut poze la centuri,banchete etc,toate fiind originale,am stat 4 ore si totul a fost ok. Autoturism.1 point
-
1 point
-
@Doomy Zic sa mergi pe varianta all-inclusive: iti iei elicopter si nu mai ai nevoie de toate troliile sau chingile, doar sa ai inel de ancorare pe plafon!1 point
-
1 point
-
Gata s-a dat drumu? A fost o aventura pe cinste...vazuta asa din spatele monitorului ceea ce nu cred ca se poate reproduce in cuvinte Daca tot vrei teme de studiat arunca un ochi si la Maxtrax-uri. Cat despre actiunea de recuperare...oamenii au fost binevoitori...cu teoria le aveau...dar nu aveau cu ce... Chingile acelea de ancorat marfa nu sunt pentru asa ceva...Sunt bune la "casa omului"ca te ajuta sa ancorezi/asiguri ceva dar nu sa tragi cu ele.Sunt foarte multi care le folosesc la tras...le rup...le fac nod dar nu stiu ca in momentul in care faci nod scade rezistenta cu pana la 25%. Ideea cu datul dupa copac a fost buna...dar nu cu chinga aia...pentru ca nu avea nici o sansa sa alunece pe copac...Si dupa ce ca aveai o masina de tras...s-a mai adaugat si forta de frecare dintre chinga si copac si uite asa nu a avut nici o sansa sa traga si Jeep-ul s-a ingropar singur. Solutia era un scripete pus...dar probabil nu aveau baietii..si daca aveau nu trecea chinga prin scripete si uite inca un motiv pentru care nu sunt bune chingile la tras. Daca incepi sa te documentezi pe domeniul asta...recuperari...o sa iti dai seama ca ai nevoie de foarte multi bani sa investesti in echipamente Multi cred ca daca ai un troliu...esti bazat. As fi ipocrit daca as spune ca nu este necesar,dar sunt situatii in care este doar 25% din necesarul de echipament,restul constand in sufe,ocheti,scripeti...etc Dupa care...este foarte important sa si ai o masina pregatita sa fie recuperata...A nu se confunda cuiul de tractare sau carligul cu un punct de recuperare (recovery point). Important este ca ai invatat ceva din asta...si urmeaza sa alegi intre trasee mai usoare sau sa investesti in echipamente de recuperare... Tind sa cred ca vei alege varianta 21 point
-
Bine ne-am regasit in "valul 3" . Mai vin cu update-uri cu ce si cum am mai facut. Pana la urma nu ma las si am facut deja prima doza de vaccin si la sfarsit de Aprilie, inceput de Mai ma duc sa iau calutii aia o data ca striga dupa mine 😡. Fiindca au trecut deja 30.000 cu actualele bujii, le-am schimbat si am mai schimbat si bara stabilizatoare fata (un chin la schimbat...) + bieletele antiruliu toate piesele OE, am considerat ca cele de pe spate nu avea rost sa le schimb, greutatea masinii fiind 70% pe fata. Tot nu ii gasesc bubita la masina asta cu vibratul , dar pot trai si cu asta . Adica, atunci cand franez incet, cand ma apropii de oprire vibreaza putin volanul (1 secunda) la ~10-5 km/h, cand e virata maxim stanga/dreapta si plec de pe loc incet cu volanul lasat liber (1 secunda), cand trec peste un limitator dar doar cu fata (1 secunda), atunci cand sunt pe drum cu piatra cubica si nu in ultimul rand pe rampa de geometrie parca ar fi posedata sau cum zicea domnul de acolo, ca un catel la veterinar , daca are cineva rezolvare la asta... dau o bere ❤️ toti mecanicii la care am fost au tras de toate articulatiile vietii la ea si au zis domne ca nu are nimic 🤦♂️, atunci incep sa ii dau dreptate tatalui meu ca problema este intre volan si scaun. In alta ordine de idei la sfarsitul saptamanii vin si cu o surpriza, adica masina de astazi este la detailing timp de o saptamana 😎 si sper ca la final sa ma orbeasca de luciu A da, si am fost si pe circuit la Titi Aur... mi-a placut maxim, singura problema ca pista a fost destul de uda si nu am putut sa ma joc foarte bine cu ea mai ales ca o veti auzi si pe mama cum se panicheaza dar si acel 5 in linie 🥰 https://www.instagram.com/p/CMUv5AHhytw/?utm_source=ig_web_copy_link1 point
-
La ora la care a fost programat, in masina deja trebuie sa fie cald. El porneste mai devreme. Tu programezi ora la care pleci defapt.1 point
-
1 point
-
Am scris chiar in textul citat de tine. Are un "zvâc" la accelerare, de parca ar fi mult mai puternica. Dar are si momente cand raspunde mai lent cand apesi pedala, si apoi brusc cate un zvâc. Nu stiu daca e general valabil, cel putin asa se comporta auto meu cand DPF intra in regenerare. Dar atenție, cred ca e vorba de prima generatie de DPF, euro 4, montat pe injectie PD. La generatiile mai noi, CR si euro 5+ e posibil sa fie mai rafinata regenerarea si chiar sa nu simti nimic. Nu conduc, nu stiu.1 point
-
Salutareeeee, Finally!! A ajuns interiorul si am reusit sa montam tot inapoi. Masina e gata! Un detaliu ce am omis sa il scriu in postul anterior sunt statiile folosite: - Vibe Powerbox 65.4m pentru boxele din interior - Vibe Powerbox 400.1m pentru subwoofer Avantajul lor e ca sunt destul de mici. Am reusit sa integrez ampliful pentru boxele din interior in spatele bordului. Iar cel pentru subwoofer, in unul din sertarasele din portbagaj. Bun, acum interiorul. A iesit exact cum imi doream! Imi place mult cum este lucrat. Mai ales la nivel de detaliu. Cusaturile sunt la distante egale, drepte etc. Avand in vedere ca masina nu este una daily, mi-am permis sa aleg o combinatie mai "pretentioasa" de culori. O sa las cateva poze before & after (din pacate, cu calitatea scazuta deoarece limita de 4mb / post ) Before After: Si standul custom pentru telecomanda de la airlift de care povesteam in postarile anterioare:1 point
-
Eu am luat in august PS4 si sunt destul de multumit de ele pana acum. Cam greu de gasit, peste tot aveau fabricatie 2018-2019. A trebuit sa caut pe la vreo 10 dealeri, ca intr-un final sa gasesc cu adevarat noi.1 point
-
Recomand Michelin Primacy 4 - silentioase si rezistente in timp, fara sa am situatii de a pierde aderenta. S-au comportat mereu bine. Nu recomand in schimb Goodyear Eagle F1 varianta in V din punct de vedere a zgomotului produs. Ca si aderenta erau foarte bune dar am renuntat la ele din cauza zgomotului. Poate cele asymmetric erau ok.1 point
-
Michelin dupa 2, maxim 3 ani, se intaresc foarte tare, si scad dramatic in performante. Cand sunt noi, si in primul an cel putin, sunt exceptionale, dar cam atat Deja la a doilea contact cu Michelin, si acelasi comportament ( Primacy3 si PS4 ) GY ( Assymetric3 ) a tinut mult mai bine in timp, dar oricum mai mult de 4 veri nu am tinut nicio anvelopa ( din cauza uzurii ) Continental n-am avut personal, dar am vazut ca sunt f moi, si la o utilizare intensa se pot duce (uza) si in 25-30k km... adica 2 veri la unii...1 point
-
Personal prefer Michelin, Continental, apoi Goodyear, însă cel din urmă câştigă de cele mai multe ori prin prisma raportului calitate/preţ.1 point
-
Intr-un final am rezolvat cu greu navi+restul sa functioneze corect, in prima faza am sunat la deler-ul meu zonal Scorpion. Niste nepriceputi (am tot dreptul sa zic ca sunt nebuni de legat. Ii sun si le zic care este defectul si daca pot sa repare problema, iar ''ala'' imi spune ca trebuie sa constate intai ce defect si dupa care sa vada ce trebuie facut dar mai intai sa platesc 460 lei constatare. Le-am zis tocmai ce ti-am zis ce defect este cum adica sa constati defectul care ti-l zic, sa platesc sa-l zici tu inca odata :mindblow: ), nu inteleg regula reprezentantei din Focsani... ok, poate ca nu imi permit. Imi incerc norocul mai departe, sun la Elcargid Buzau, oameni foarte amabili si super de treaba, mi-au spus din start ca nu ma costa absolut nimic pana nu rezolva problema si daca constata cu certitudine ca poate fi reparata navi imi vor spune de la bun inceput toate costurile distractiei, ajung la ei si sau chinuit 4 ore dupa care au renuntat cu tot felul de update din server raspuns final a fost ca nu stiu ce sa-i faca cu toate ca s-a ivit problema si in trecut si au putut sa rezolve problema. Din pacate si-au cerut scuze ca nu pot sa faca nimic, nu m-a costat absolut nimic si au dat din partea casei o cafea Intr-un final dau de Raul un tip super de treaba de la Baia-Mare care a rezolvat problema cu ajutorul unui baiat din Rusia refacand bootloader-ul si instaland toate codurile Fec + update 2021 navi + update module la v407 de la 362 Eram pe pasul de a face update la varianta non pro mib2, dar mi-a recomandat Raul ca nu merita daca nu folosesc android auto sau appcarplay rSap (faptul ca telefonul sa fie conectat prin cablu mi se pare personal o prostie) fiind exact de ce am nevoie si nu se gaseste decat la varianta Pro mib1 sau mib2 (destul de scump), varianta discover media 2 fiind doar un ceas cu mp3 fara functii highend, vim sau dab fiind s.f., asa ca am preferat sa o repar. Referitor la googleEarth astept raspuns de la VAG pentru ca licenta cu google sa incheiat la 20.12.2020 urmand anul acesta sa o reinoiasca in Q1. aaa, uitam cost reparatie 400 lei in care a fost inclusa si decodarea la ''rusi''1 point
-
Haideți sa trecem peste momentul uleiuri. Este arhidiscutat pe alta arie Într-adevăr mai sunt motoare 1.9tdi care scot biela prin bloc, au probleme cu cuzineți. Nici eu nu am înțeles de ce s-au folosit oteluri sau aliaje slabe la unele axe cu came. Zici ca e Oltcit Club/Trs(Citroen axel) concepție anii 1970-19801 point
-
8000km este schimbul perfect pentru România la filtre+ulei Nu mai mult.1 point
-
In functie de ce CAN ai pe masina - se poate verifica cu VCDS-ul - iti descarca sau nu, bateria. Daca ai un CAN mai vechi, iar ... in functie de model, se poate face update la el si ai scapat de problema cu descarcatul. Alta varianta este inlocuirea CAN-ului, cu unul de generatie mai noua.1 point
-
Cele dreptunghiulare mici cu borne rotunde sunt la 9V Alea patrate mari erau la 4.5V , imbracate in hartie , parca de la Elba , niste gunoaie cu lamele care nu aveau elasticite , 3 lei si ceva pe vremuri Au fost si ele bune la ceva , alimentam convertor cu minineon sa invat ptr facultate cand iubitul conducator ne lua in fiecare seara curentul Pe atunci nu aveam exploratoare , libertate si cafea naturala 💪0 points
-
Problema zgomotului din spate s-a rezolvat. Am inteles ca ar fi fost ceva de la suspensie, daca am retinut bine. In orice caz nu de la hayon sau alte cauze discutate aici.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00