Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2021 în toate secţiunile

  1. Gata s-a dat drumu? A fost o aventura pe cinste...vazuta asa din spatele monitorului ceea ce nu cred ca se poate reproduce in cuvinte Daca tot vrei teme de studiat arunca un ochi si la Maxtrax-uri. Cat despre actiunea de recuperare...oamenii au fost binevoitori...cu teoria le aveau...dar nu aveau cu ce... Chingile acelea de ancorat marfa nu sunt pentru asa ceva...Sunt bune la "casa omului"ca te ajuta sa ancorezi/asiguri ceva dar nu sa tragi cu ele.Sunt foarte multi care le folosesc la tras...le rup...le fac nod dar nu stiu ca in momentul in care faci nod scade rezistenta cu pana la 25%. Ideea cu datul dupa copac a fost buna...dar nu cu chinga aia...pentru ca nu avea nici o sansa sa alunece pe copac...Si dupa ce ca aveai o masina de tras...s-a mai adaugat si forta de frecare dintre chinga si copac si uite asa nu a avut nici o sansa sa traga si Jeep-ul s-a ingropar singur. Solutia era un scripete pus...dar probabil nu aveau baietii..si daca aveau nu trecea chinga prin scripete si uite inca un motiv pentru care nu sunt bune chingile la tras. Daca incepi sa te documentezi pe domeniul asta...recuperari...o sa iti dai seama ca ai nevoie de foarte multi bani sa investesti in echipamente Multi cred ca daca ai un troliu...esti bazat. As fi ipocrit daca as spune ca nu este necesar,dar sunt situatii in care este doar 25% din necesarul de echipament,restul constand in sufe,ocheti,scripeti...etc Dupa care...este foarte important sa si ai o masina pregatita sa fie recuperata...A nu se confunda cuiul de tractare sau carligul cu un punct de recuperare (recovery point). Important este ca ai invatat ceva din asta...si urmeaza sa alegi intre trasee mai usoare sau sa investesti in echipamente de recuperare... Tind sa cred ca vei alege varianta 2
    8 points
  2. Salutare. Da, masina inca este la mine si mi'e la fel de draga si inca sunt hotarat sa ramana la mine pentru totdeauna. Si pentru ca obrazul fin cu cheltuiala se tine in primavara asta vreau sa ii fac cadou - inlocuirea lichidului de racire (vreau ceva cu punct de fierbere cat mai ridicat posibil ridicat) - inlocuirea lichidului din sistemul hidraulic de servodirectie - inlocuirea lichidului de frana - bujii noi - inlocuirea uleiul in cutie Daca ma puteti sfatui in privinta unui "atelier" cu oameni pregatiti si sufletisti, va rog sa imi lasati un mesaj privat ca sa nu facem vreo nefacuta.
    5 points
  3. Salutare! Sa va mai povestesc ce am mai modificat iarna asta pe la masina: 1. Am montat un diferential Quaife in a mea cutie manuala, in speranta ca pe iesiri din viraje voi reusi sa pun mai multa putere la sol. Nu este un LSD propriu-zis (Limited Slip Diff) care este mai eficient (rata de limitare a alunecarii dintre ci doi arbori disponibila permanent, inclusiv cu o roata in aer) dar mai scump, necesita intretinere (schimb placi ambreiaj), si este mult mai zgomotos si agresiv (chiar periculos in anumite scenarii) pe strada. Quaife este un diferential ATB (automated torque biasing), care poate transfera pana la 80% cuplu pe roata cu aderenta mai buna. Avantajele sunt ca este mai ieftin, extrem de fiabil, nu necesita intretinere si este perfect pentru daily drive (silentios si lucreaza progresiv). Dezavantajul este ca are nevoie de sarcina pe ambele roti pentru a functiona (daca o roata ajunge sa se invarta in gol sau este in aer, nu mai functioneaza) si are o anumita intarziere pana cand ajunge la rata de transfer maxima a cuplului pe roata cu tractiune. 2. Am montat o combinatie de suporti/insert-uri pentru motor si cutie de la 034 Motorsport si Vibratechnics. Sunt foarte multumit de rezultat... se simte ca raspunsul este mult mai prompt la acceleratie si dupa cuplari, iar vibratiile si zgomotul au crescut, dar nu in mod deranjant (rezultat bun pentru un diesel ) 3. Am montat o fulie de la Vibratechnics in speranta sa mai reduc chatter-ul din cutie, cauzat de volant SMF. Am montat-o simultan cu tampoanele mai rigide, si din cauza asta probabil rezultatul nu a fost semnificativ la ralanti, insa se simte o diferenta in sensul ca chatterul incepe deja sa dispara pe la 1000rpm vs inainte la 1300+rpm. 4. Am schimbat pompa tandem care dadea motorina pe la ceva garnitura (si cu asta noua am raspuns initial imbunatatit la acceleratie, mai ales la ture joase, unde injectoarele fac greu presiune) si am mai coborat spatele, in speranta sa reduc instabilitatea pe franare cand usurez masina si se descarca spatele. Bafta!
    4 points
  4. Azi dimineata am dus masina la AVIA Motors pentru update de soft. Sa vedem cat dureaza.
    3 points
  5. Mai stergem praful pe aici. Nimic special de semanalat in afara de placerea de a conduce aceasta masina. In oras este debordanta usurinta cu care se strecoara prin trafic, senzatie accentuata si de linistea din masina. Ne apropriem de borna cu nr 11000. Daca tot a venit primava a scazut si consumul. La o poza cu Bucuresti-Ploiesti si retur. A doua poza este aceelasi drum, doar tur, dar la o temperatura cu aprox 10 grade Celsius mai mica.
    3 points
  6. Avand in vedere ca peste o saptamana voi pleca cu fii-mea in minivacanta, cu bicicletele, am facut un test, daca bicicleta de 16' de copii, merge pe suportul "normal". Si merge. Apoi o spalare (dupa inca vreo 2000km de la ultima postare). Ma declar multumit de uleiul OEM, nu il mananca, se aude bine motorul, si arata curat pe joja dupa 6000km de la schimb. Dar se mai uzeaza chestii - discurile si placutele fatza sunt la sfarsit de viata. Am ATE cu Acele "dungi" eliptice, si abia de se mai simt la mana, si "umarul" este maricel. Le-am verificat si masurat weekendul asta, si se pare ca am discurile mari de 312 Iar astazi, aproape ca am simtit nevoia AC-ului, deci trebuie sa adresez si acest aspect. In rest, nu ai cum sa te superi pe Golful asta, la cum merge, cum se sta in el, si cum se aude. Oricum nu am motive.
    3 points
  7. Trecut de 1000km in bord, am fost peste weekend pana in Oradea. Unii...altii...cativa mai ziceau ca va fugi sau fuge bine motorizarea...eu am condus inainte doar un G7,5R, si si acela predominant prin Germania... Ce sa zic, 3 persoane, bagaje de weekend, 1 din persoana soacra cu rau de masina....cealalta sotia gravida...dar tot m-am scapat putin...si vai ce herghelie sta sub pedala... Maine ajunge la un strat de ceara peste infoliere, si pana pe weekendul viitor unde o car pana prin Bistrita, tind sa cred ca vom bifa 1500/2000km in bord... Pe retur spre Cluj am "spart" intro depasire "gheata" de 3500rpm fara sa vreau, am apasat butonul R de pe volan, si dus a fost....nu stiam ce se aude asa de tare in interior...baga bine fake engine pe modul R in habitaclu, noroc ca din individual se pot setarile puse pe Sport, pe Race, iar evacuarea pe Pure, insa pana sa mergem cu motorul pe Sport sau pe Race....ne mai tinem cateva sute de km de "rodaj"... Sunt subiectiv maxim ca si posesor, insa parca te impinge de la spate masina...ca e drum drept, ca is curbe, parca sta mai bine lipita cu "cateva" turatii, inclusiv in serpentine -da, stiu e o strutocamila inalta si grea- decat pe 1500/2000rpm, o data ce simte presiune pe pedala din dreapta, are directia volanului, nu ii mai pasa de conditii Duminica placuta
    3 points
  8. @Doomy Zic sa mergi pe varianta all-inclusive: iti iei elicopter si nu mai ai nevoie de toate troliile sau chingile, doar sa ai inel de ancorare pe plafon!
    2 points
  9. @Laurentiu_LWR: intradevar, sufele de legatura sunt "glume" cand trebuie tractata o masina. Eu unul car dupa mine mereu una de ancorat...dar paleti de elicopter 😀, plus sistemul de criket...e brand new, nefolosita. Bine..nici nu imi doresc sa fiu nevoit sa o folosesc, dar mai bine sa o am la mine.😇
    2 points
  10. As mai suplimenta bugetul cu 30-40lei/anvelopa si as lua GY Eagle F1 Assymentric 5
    2 points
  11. Bine ne-am regasit in "valul 3" . Mai vin cu update-uri cu ce si cum am mai facut. Pana la urma nu ma las si am facut deja prima doza de vaccin si la sfarsit de Aprilie, inceput de Mai ma duc sa iau calutii aia o data ca striga dupa mine 😡. Fiindca au trecut deja 30.000 cu actualele bujii, le-am schimbat si am mai schimbat si bara stabilizatoare fata (un chin la schimbat...) + bieletele antiruliu toate piesele OE, am considerat ca cele de pe spate nu avea rost sa le schimb, greutatea masinii fiind 70% pe fata. Tot nu ii gasesc bubita la masina asta cu vibratul , dar pot trai si cu asta . Adica, atunci cand franez incet, cand ma apropii de oprire vibreaza putin volanul (1 secunda) la ~10-5 km/h, cand e virata maxim stanga/dreapta si plec de pe loc incet cu volanul lasat liber (1 secunda), cand trec peste un limitator dar doar cu fata (1 secunda), atunci cand sunt pe drum cu piatra cubica si nu in ultimul rand pe rampa de geometrie parca ar fi posedata sau cum zicea domnul de acolo, ca un catel la veterinar , daca are cineva rezolvare la asta... dau o bere ❤️ toti mecanicii la care am fost au tras de toate articulatiile vietii la ea si au zis domne ca nu are nimic 🤦‍♂️, atunci incep sa ii dau dreptate tatalui meu ca problema este intre volan si scaun. In alta ordine de idei la sfarsitul saptamanii vin si cu o surpriza, adica masina de astazi este la detailing timp de o saptamana 😎 si sper ca la final sa ma orbeasca de luciu A da, si am fost si pe circuit la Titi Aur... mi-a placut maxim, singura problema ca pista a fost destul de uda si nu am putut sa ma joc foarte bine cu ea mai ales ca o veti auzi si pe mama cum se panicheaza dar si acel 5 in linie 🥰 https://www.instagram.com/p/CMUv5AHhytw/?utm_source=ig_web_copy_link
    2 points
  12. Se vinde foarte slab, am reusit sa vad doar doua anul acesta. Pe de alta parte, am vazut o gramada de Octavia 4.
    2 points
  13. Astea sunt poze de om normal bre', nu de "model de instagram" :))))
    2 points
  14. Golf 8 are tot felul de modificari, imbunatatiri fata de Golf 7, desi e aceeasi platforma si desi probabil Golf 7 a fost mai reusit, mai lucrat, mai face-lift-uit, totul in timp insa, totusi 8 are cu totul alt design, mai de 2020 asa... Asta e evolutia, se fac masini cu cat mai multa electronica, si de unde ziceam ca infotainmentul e greoi la lucrat cu el in timpul mersului, uite ca te cam obisnuiesti si incepi sa vezi partile lui bune... Partile lui mai putin bune exista, insa asa sunt facute acum masinile, cui nu-i place sa le tina pe alea vechi... Mie imi place G8 foarte mult la design, dar mi se pare o masina fragila totusi pt drumurile si parcarile noastre, adica nu are nicio protectie a caroseriei, a vopselei, niciun bandou, niciun plastic protector, asta mie nu imi place, insa a fost proiectata probabil pt a arata bine si a apela la service pt reparatii inclusiv la caroserie. Insa una peste alta, modelul de baza vine cu suficiente optiuni, e cumva intre comfortline si highline-ul lui G7, ceea ce ii confera un pret foarte bun. Cat va fi de fiabil acest G8, asta vom vedea, nici 7 nu a fost fiabil din prima, mai ales la motoare...
    1 point
  15. 1)eu nu mi-as lua o masina aflata la capat de viata din simplu motiv ca imi da dealerul o reducere de 1000 euro in plus. Sunt inca o gramada de Octavia 3 face-lift la vanzare pe stoc, dar lumea isi cumpara Octavia 4 ptr ca e mai noua si mai incitanta 2)la valori de peste 30 000 euro apar si reduceri mai mari, asa este, insa la masini care costa pana in 25 000 euro si care nu sunt la capat de drum reducerile sunt mai mici.
    1 point
  16. Gata si cu sosonii de vara. AM aruncat anvelopele de iarna pt ca dupa 4 sezoane si vreo 30k km au ajuns la limita de uzura. Acum sper doar sa nu mai ninga... Ps: anvelopele au aceeași dimensiune, 245/40/18, dar se vede clar in poza diferenta fizica dintre cele 2 tipuri.
    1 point
  17. Cred ca e un amestec de pret mare, design mediocru, taieri de costuri, concurenta interna si alternative serioase de la alti producatori. Eu nu vad Golf 8 urmatoarea achizitie in locul Highline-ul meu 7.5, dar nici un alt model din grup. Acum vand bine clientii de flota ce au contracte la nivel continental cu VW si isi schimba masinile la expirarea contractelor de finantare sau la atingerea unui rulaj.
    1 point
  18. Lasa Emi, la anu o sa fie un A3 de vanzare Actual proprietar sigur va trece la S3 Si proprietarul S3-ului..cine stie ce fantasmagorii ii mai vin. Cat despre masinuta, deja-mi stii parerea
    1 point
  19. sa stiti ca aseara am vazut un golf 8 nou nout in sectorul 3, numere rosii, noua grila cu banda led continua in fata.... culoarea visiniu/grena. Nu mi s-a parut ca e rosu (dar poate nu vad eu bine ). Poate e pe formum si ne spune impresii... Ma intrebam cand a comandat-o ... E o raritate momentan aceasta masina
    1 point
  20. @jembajembaCel putin pe al meu MJ21 fabricat in octombrie 2020 cu MIB3 nu a venit cu predictive cruise control.Se poate activa ulterior insa nu e usor(nu poti tu sa il activezi).Colegul @yanqA reusit sa il activeze pe al lui.
    1 point
  21. 90° inseama dupa dupa ce ai strans la cuplu cu cheia dinamometrica si a facut clic, mai rotesti in plus(nu desfaci, ci strangi) un unghi de 90°, 1/4 din 360°, de ex. bgs 8439.
    1 point
  22. Cateva mici ajustari 4 spre 5 ore de munca a unor doi mecanici extraordinari Robert si Maximus si rezultatul final
    1 point
  23. @VolkswagenManagement - verifica furtunasele de vacum, cipuerca vacumatica de la geometria la turbo si valvele de vacum.. Am avut probleme similare la fostul Golf 4 si era de la furtunase. Daca nu are vacum turbina nu functioneaza la parametrii.
    1 point
  24. Nu credeam ca o postare accepta un nr atat de mare de caractere..inca putin si depaseai Baltagul Bine ca ai scapat :). Asteptam si alte aventuri cu Exploratorul.
    1 point
  25. Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
    1 point
  26. Mai scriem pe aici una alta, sa mai plictisim auditoriul. Inca vreo 300 km petrecuti pe autostrada, atelaj de aprox 2100 kg ( 4 pers + 4 bagaje mari ) + ca am descoperit ca masina e neincapatoare daca valizele nu au fix dimensiunea care trebuie. Consum de vreo 7.5% la viteze mari. Treaba asta ma pune pe ganduri doar ca nu e nici momentul nici bugetul necesar pentru o schimbare. In continuare anvelopele sunt extraordinar de silentioase dar trebuie sa trec la varianta "de vara" cat de curand. Noroc ca arata ca noua, astfel incat continui sa ma intorc dupa ea in parcare. Grea boala...
    1 point
  27. Pai nu s-a intamplat mare lucru , doar i-am aplicat un ppf complet. Km se aduna ... dar nu am terminat inca rodajul Am facut si eleronul ala mic mic, "buza" aia, tot in negru lucios.
    1 point
  28. 1 point
  29. Singura diferenta e ca rotile o sa fie cu 4 mm mai inafara masinii. Deci o sa fie cu putin mai departe de disc si etrier ,deci bine. Poti sa le pui cu incredere , teoretic nu sunt legale din cauza diferentei de ET 46 vs 43 ,dar nu cred ca cineva o sa te caut la detaliile astea.
    1 point
  30. Prima zi de teste. Va trebuie sa gaseac o solutie sa scap de acele salturi 🙂 pentru inceput is multumit. https://youtube.com/shorts/QqahKsI-g5M
    1 point
  31. Astazi am dat o tura pe la masinuta. Au inceput cu sistemul pentru deschiderea portbagajului electric, mai au de facut un suport pentru amortizorul stang si sa facem teste. Intre timp am mai cumparat ceva interesant, un sistem de reglare electrica pe inaltime a centurii care normal e cu memorie. Acuma o sa vad partea electrica ce si cum ii pot face fiindca as vrea sa se autoregleze la pozitia memorata in functie de cheia cu care deschid masina precum e la scaunul cu memorie. Si din categoria asa NU, cand ai problema rezolva la timp...dar lenea costa uneori. Avea o problema la sistemul de blocare pe care am tot amanat sa o rezolv fiindca tinea capota inchisa doar in prima treapta si pana la urma se pare ca a cedat cand am dat de un tir.
    1 point
  32. Avem plafon cu trapa 😁
    1 point
  33. Decapotabila. S-au demontat geamurile,inclusiv cele mici fiindca se va pune geamuri ionizate oem. Zilele urmatoare urmeaza sa puna noul plafon cu trapa fotovoltaica. Azi cu mare mare noroc mi-a ajuns intreg un parbriz incalzit adus de la capitala. Am avut noroc ca nu prea a dat rugina la praguri, abia incepuse si se va inlatura atat mecanic cat si chimic(nu cu deruginol) Din pacate pernele va trebuie sa le schimb, deja au inceput sa apara mici crepaturi.
    1 point
  34. @Aerofanesti extrem de departe cu pretul ala Sterge poza aia ca n-are nicio legatura cu realitatea si lasati baiatul sa se bucure de ea Sa o stapanesti sanatos @ShadoWzZ, ne vedem peste 1 an
    1 point
  35. Masinuta a ajuns la vopsitorie. Va urma un vopsit integral si cateva modificari.
    1 point
  36. @blordc, @medley multumesc Dupa nr de kilometri obligatorii pe zi, am trecut si la pozat
    1 point
  37. Multumesc pt urari. @skodamen sunt dispus sa discut multe dar nu si pretul. 😂 @andrei.toledo sigur 😁
    1 point
  38. Zilele trecute imi reparasem trapa fotovoltaica ca nu mai faceau contact switch-urile insa pana la urma am facut din 2 una mai "better". Trapa la care aveam scurgerile rupte avea fotocelulele fara acele "pete" galbuie si am facut un transfer. In dreapta sticla cu acele "pete" urate si in stanga sticla fara.
    1 point
  39. Mai sti cumva cati mp ti-au trebuit pt podea? O sa ma uit pe topic sa vad cum ai facut. Intre timp am cumpar o alta baterie bosch S5 008, am mai schimbat o cupla la suspensie, mi-am reparat trapa fotovoltaica si am facut o "telecomanda" ca sa poata testa vopsitorul cand se apuca de adaptat sistemele de portbagaj electric. Pentru teste folosesc 2 variante de control, unul cu un modul de perdeluta electrica care scoate circa 5s si unul cu simple relee care le pot programa oricat, bineînțeles aceste module dau doar semnale, pentru curentul de forta am facut un mic sistem din 2 relee cu interlock care imi permite 30A . Am ales sa am facute pt teste 2 variante fiindcă la sistemul electric de phaeton nu cred ca o sa fi suficient 5s pt ridicarea/coborarea portbagaj. Asta vedem cand se apuca de fixat sistemele, unul dintre cele 2 tot il potrivim 🙂 Tot din "telecomanda" actioneaza si motorasul de la yala cand vrea sa il deschida. Dupa ce se monteaza unul dintre sisteme voi face instalatia si pe masina cu deschidere/inchidere din telecomanda, switch portbagaj, buton usa sofer si de la picior😁
    1 point
  40. Dezmembrata din nou🤣 Începe treaba la exterior: trapa, portbagaj electric, senzori parcare fata, vopsit integral intr-o nuanta putin mai speciala 🙂
    1 point
  41. Salutare, salutare! Nu ne.am mai auzit de mult si restrictia pe Germania cu guvidu tot nu se mai ridica o data sa fac si eu MTM.ul ala... Pana una alta mai vin cu vesti! Am schimbat tampoanele de la motor si cutie, din cauza ca masina a stat mai mult decat sa mearga, tampoanele s.au “lasat in jos” si am decis sa le schimb, diferenta la confort fiind una simtitoare, la fel incepuse sa faca fite canistra de carbon care la fel posibil din cauza varstei sau cine mai stie ce dadea eroare de incorrect fuel flow sau ceva de genul. Ei bine dupa ce am schimbat.o a fost o diferenta dementiala la acceleratie 🤩, deci posibil sa fi fost infundat/spart. Ce am mai schimat au fost doua bucse (una stanga una dreapta) de la bratul inferior fata care incepuseta sa scartaie si piticul meu de pe creier se activase 😂 Ca si review dupa ceva timp cu dogbone insert.ul de la baietii de la 034 Motorsport, pot spune ca a meritat toti banii, in cazul in care vreau sa ma joc cu ea se simte mult mai legata la schimbarea treptelor de viteza. In alta ordine de idei am ajuns deja la 40.000 cu masinuta. Se pare ca ii plac km 😅 iar foarte ciudat placutele se mentin super bine... adica am super multa carne pe ele fata/spate. Bine posibil si din cauza faptului ca 70% sunt km extraurbani. Norocu sa nu am locul de munca in orasul unde stau si cand mai am liber mai ma duc si pe la ai mei la Bucuresti, eu acum fiind mutat la Constanta
    1 point
  42. Revin cu un update: nu au mai aparut zgomotele (dupa un an si >30k km). Deocamdata...
    1 point
  43. Problema cu afisajul si comenzile = aceeasi. Lipsa comunicatie între radio si ceasuri, can uri, etc. Trebuie verificat. Nu este problema clasica cu incalzire display (unde am schimba cu altul nou)....ci e o problema de comunicație....posibil nod can uri oxodat, etc
    0 points
  44. Butoane-posibil oxidate..se curata cu alcool izopropilic. Acolo pare a fi un cablu coaxial..antena Gps posibil. Ceasuri-probleme diplay.
    0 points
  45. @mad_kat nu vreau sa renunt la Superb. As fi cel mai prost sa fac asta dupa ce am investit atata timp si atentie in ea. De bani nu mai vorbim.. Daca e sa incep alt proiect, cum ai zis si tu, Skoda va ramane. Dar toate la timpul lor..
    0 points
  46. Cele 2 mufe sunt antene ptr radio.Ceasuri cu probleme. Butoane de volum-doar alea nu merg? Sau pica toate comenzile?
    0 points
  47. Ideea e simpla, daca la masurare atat blocul cat si chiulasa au planul drept o montezi asa cum e (evident dupa ce cureti ambele suprafete foarte bine) , daca tu vrei sa repari ceva ce nu e stricat, asta e problema ta. Sunt unii mecanici carora le e lene sa curete suprafetele blocului si ale chiulasei pentru ca e destula munca de migala acolo si uite asa a aparut mitul cu planatul chiulasei.
    0 points
  48. Prețuri actualizate etka DE, fără TVA PASSAT / ALLTRACK / GTE 20,55€ 3G9 853 687 C Emblema model B8.5 5H0 853 630 25.50€
    0 points
  49. 0 points
  50. Pai atunci nu e nimic in neregula, orice motor consuma ulei ... nu stiu cum nu isi imagineaza unii ca a lor nu conuma gram de ulei. Putin mai maricel consumul tau decat ar fi ideal, dar nimic de speriat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!