Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare! Sa va mai povestesc ce am mai modificat iarna asta pe la masina: 1. Am montat un diferential Quaife in a mea cutie manuala, in speranta ca pe iesiri din viraje voi reusi sa pun mai multa putere la sol. Nu este un LSD propriu-zis (Limited Slip Diff) care este mai eficient (rata de limitare a alunecarii dintre ci doi arbori disponibila permanent, inclusiv cu o roata in aer) dar mai scump, necesita intretinere (schimb placi ambreiaj), si este mult mai zgomotos si agresiv (chiar periculos in anumite scenarii) pe strada. Quaife este un diferential ATB (automated torque biasing), care poate transfera pana la 80% cuplu pe roata cu aderenta mai buna. Avantajele sunt ca este mai ieftin, extrem de fiabil, nu necesita intretinere si este perfect pentru daily drive (silentios si lucreaza progresiv). Dezavantajul este ca are nevoie de sarcina pe ambele roti pentru a functiona (daca o roata ajunge sa se invarta in gol sau este in aer, nu mai functioneaza) si are o anumita intarziere pana cand ajunge la rata de transfer maxima a cuplului pe roata cu tractiune. 2. Am montat o combinatie de suporti/insert-uri pentru motor si cutie de la 034 Motorsport si Vibratechnics. Sunt foarte multumit de rezultat... se simte ca raspunsul este mult mai prompt la acceleratie si dupa cuplari, iar vibratiile si zgomotul au crescut, dar nu in mod deranjant (rezultat bun pentru un diesel ) 3. Am montat o fulie de la Vibratechnics in speranta sa mai reduc chatter-ul din cutie, cauzat de volant SMF. Am montat-o simultan cu tampoanele mai rigide, si din cauza asta probabil rezultatul nu a fost semnificativ la ralanti, insa se simte o diferenta in sensul ca chatterul incepe deja sa dispara pe la 1000rpm vs inainte la 1300+rpm. 4. Am schimbat pompa tandem care dadea motorina pe la ceva garnitura (si cu asta noua am raspuns initial imbunatatit la acceleratie, mai ales la ture joase, unde injectoarele fac greu presiune) si am mai coborat spatele, in speranta sa reduc instabilitatea pe franare cand usurez masina si se descarca spatele. Bafta!
    12 points
  2. Trecut de 1000km in bord, am fost peste weekend pana in Oradea. Unii...altii...cativa mai ziceau ca va fugi sau fuge bine motorizarea...eu am condus inainte doar un G7,5R, si si acela predominant prin Germania... Ce sa zic, 3 persoane, bagaje de weekend, 1 din persoana soacra cu rau de masina....cealalta sotia gravida...dar tot m-am scapat putin...si vai ce herghelie sta sub pedala... Maine ajunge la un strat de ceara peste infoliere, si pana pe weekendul viitor unde o car pana prin Bistrita, tind sa cred ca vom bifa 1500/2000km in bord... Pe retur spre Cluj am "spart" intro depasire "gheata" de 3500rpm fara sa vreau, am apasat butonul R de pe volan, si dus a fost....nu stiam ce se aude asa de tare in interior...baga bine fake engine pe modul R in habitaclu, noroc ca din individual se pot setarile puse pe Sport, pe Race, iar evacuarea pe Pure, insa pana sa mergem cu motorul pe Sport sau pe Race....ne mai tinem cateva sute de km de "rodaj"... Sunt subiectiv maxim ca si posesor, insa parca te impinge de la spate masina...ca e drum drept, ca is curbe, parca sta mai bine lipita cu "cateva" turatii, inclusiv in serpentine -da, stiu e o strutocamila inalta si grea- decat pe 1500/2000rpm, o data ce simte presiune pe pedala din dreapta, are directia volanului, nu ii mai pasa de conditii Duminica placuta
    6 points
  3. Nu credeam ca o postare accepta un nr atat de mare de caractere..inca putin si depaseai Baltagul Bine ca ai scapat :). Asteptam si alte aventuri cu Exploratorul.
    3 points
  4. Revin cu identificarea, se poate si online prin aplicatia "We connect", se face conexiunea cu un agent, se apeleaza video, si verificarea se face prin videocall, e nevoie de un act de identificare Pana una alta, va dorim weekend placut!
    3 points
  5. Avand in vedere ca peste o saptamana voi pleca cu fii-mea in minivacanta, cu bicicletele, am facut un test, daca bicicleta de 16' de copii, merge pe suportul "normal". Si merge. Apoi o spalare (dupa inca vreo 2000km de la ultima postare). Ma declar multumit de uleiul OEM, nu il mananca, se aude bine motorul, si arata curat pe joja dupa 6000km de la schimb. Dar se mai uzeaza chestii - discurile si placutele fatza sunt la sfarsit de viata. Am ATE cu Acele "dungi" eliptice, si abia de se mai simt la mana, si "umarul" este maricel. Le-am verificat si masurat weekendul asta, si se pare ca am discurile mari de 312 Iar astazi, aproape ca am simtit nevoia AC-ului, deci trebuie sa adresez si acest aspect. In rest, nu ai cum sa te superi pe Golful asta, la cum merge, cum se sta in el, si cum se aude. Oricum nu am motive.
    2 points
  6. Atâta timp cât masina era suspendata și rotile nu aveau contact cu solul putea sa aibă și mama lanțurilor...
    2 points
  7. @bubu182, mersi !! 😁 Va urma si un detailing curand unde vom aplica si o protectie ceramica. Atat pe scaune cat si pe exterior. Cat despre conversie la dsg.. momentan nu.. nu mai am nervi Posibil in viitor sa incep alt proiect axat mai mult pe power, si atunci la ala vreau sa pornesc cu dreptu, adica o integrala, dsg si... benzina 😁
    2 points
  8. Next time, completeaza kit-ul nu neaparat cu energy boosters, ci si cu 2-3 conserve. Imi aduc aminte cu placere, cand prin anul 2000...si ceva, cand nu era asa dezvoltata reteaua GSM iar acoperirea era....limitata, ca aveam mereu in masina un Hughes 7100 Thuraya si cateva scratch card-uri. Avantajul era ca tel putea functiona inclusiv cu sim GSM. Stiu ca am avut 2 terminale, dar unul l-am dat. Chiar o sa ma uit daca il mai gasesc pe cel de-al doilea si daca iti foloseste ti-l dau. LE-sa nu se inteleaga ca faceam offroad atunci 😀😀😀...eram doar "onroad". Standadul NMT 450 mhz era parca sigurul cu acoperire f buna-folosind linie analogica -statii tv, radio...etc... Ce vremuri domne' 🥱 Overall...super faina si....educativa experienta. Keep going!
    2 points
  9. Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
    2 points
  10. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  11. Am sa prezint masina, deoarece e ceva nou si la data achizitiei, nu prea am gasit review-uri(parca a fost un vz aici, stiu ca imi lasasem si eu parerea dupa drive test, dar poate nu a trecut vreun filtru)....vag sunt multe , asta e mai noua. Long story, short story: deoarece pandemia a stricat ceva planuri de vacante, dupa un consiliu de familie s-a hotarat achizitionarea unui nou mijloc de locomotie, care sa prezinte spatiu interior mai mare, cat si portbagaj mai spatios; celelalte criterii erau naparat motor alimentat cu benzina, cutie automata, faruri led si camera 360 (voi reveni la acest aspect), si bineinteles sa se incadreze intr-un buget decent. Dupa diverse vizite la dealeri si incercat diverse modele, in cap de lista era mazda cx30 (desi nu prea marca puncte la spatiu interior, volum bagaje si luminozitate locurile din spate), am zis hai sa incerc si un seat ateca, macar sa fiu cu inima impacata (am avut o saptamana o ateca 2.0 tsi 190 cp acum un an, stiam ca la spatiu interior multumea anumiti critici). Bineinteles ca testul cu ateca a fost fiasco (interiorul mi se pare tern si ieftin, bonus masina de test era si diesel......in fine), si vanzatorul vazand dezamagirea mea in ochi cand am returnat masina, m-a intrebat daca vreau sa incerc si altceva. Eu eram destul de hotarat ca nu la ei voi gasi ce caut, dar el m-a tot condus la un formentor vz (era modelul de lansare) si m-a intrebat daca vreau sa il conduc: mai mult de curiozitate, si la insistentele lui, am acceptat, desi nu aveam in plan nimic de 310 cp, si oricum intuiam depasirea bugetului. Ce sa spun, varianta vz a punctat mult la impresia estetica si artistica (stiam eu ca trebuie sa las sotia acasa), dar ca si masina sport, pentru mine dezamageste la sunet motor (in mod normal e cuminte si ascutit, in mod cupra urla in boxe un v8 ce nu se potriveste in peisaj, masina e totusi inaltuta si se simte, vopsele acelea mate sunt stil oja de unghii, foarte sensibile, ce sa mai, dupa test am concluzionat ca e o masina frumoasa, dar daca as investi bugetul respectiv, alfa giulia este castigatoarea detasata, si mai sunt optiuni asiatice. Totusi, vanzatorul a fost insistent, si mi-a prezentat , ca oferta si varianta de 1.5 tsi, promitand un pret bun, eu ezitam ca nu prea am cumparat masina fara sa testez motorizarea respectiva, el , haideti, ca o sa fie bine, sotia, hai ca e frumoasa, asa ca ne-am asezat la configurat, si dupa indelungi targuieli, am batut palma. Am ezitat mult pentru versiunea hibrida, insa bateria reduce foarte mult portbagajul, pacat, nu a fost sa fie, acum stau cu asta, si poate in 2025 o sa vina una hibrida sau chiar full electrica(vad ca toti producatorii se mobilizeaza, asa ca voi avea alegeri la dispozitie) Nu insist mult pe motorizare, nu cred ca intereseaza pe nimeni (ca si parere personala, nu suna de vis la acceleratii), asta e viata, cutia este dsg(aici fac o paranteza: automata de pe mazda, clasica, convertizor de cuplu este de vis- nu vreau sa bag in discutie un zf de pe bmw sau alfa care sunt referinta, insa sunt putin dezamagit de cutie: mici zgomote , mici socuri, mai are momente de ezitare la oprirea motorului (start stop), nu are finete-este parere personala, dar puteau sa faca mai mult, si renault/nissan au cutii cu dublu ambreiaj ce par acum mai elaborate, chiar aveam asteptari mai mari de la vag (la modelul vz se simte altfel, cred ca e alta cutie). Am ales jantele de 18, mai sunt si 19, cele alese sunt singurele argintii, restul sunt cam multicolore, chestie de gust, nu mi-au placut deloc, prea incarcate; am luat toate sistemele de asistenta la condus, acc, detector unghi mort, scaune+volan incalzite Ce imi place: -designul exterior, este moderna si are prestanta -spatiul este suficient(familie de 3 persoane) -iluminarea (nu mai exista becuri clasice, numai led, plafoniera e tactila), farurile lumineaza ff bine (sunt la a 3-a masina cu faruri led) -sunetul multimedia: chiar daca am versiunea standard, si nu cea beats, suna destul de bine (la bass mai tare da rateuri), dar overall este ceea ce trebuie -volanul, are forma aceea tesita, deocamdata imi place ff mult, poate e si efectul de nou -butonul start/stop e pe consola, langa schimbator, nu langa volan -directia, si tinuta de drum sunt ok pt inaltimea masinii -ecranele au rezolutie ff buna, cel al soferului poate fi configurat in ff multe moduri -pentru necesitatile mele, motorul este suficient de puternic (nu am facut decat vreo 160 km, voi vedea peste 1000 km ce si cum) -iluminarea interioara e reusita, poti alege diverse culori, e bine facuta Ce nu imi place: -cutia (am descris mai sus ca aveam asteptari mai mari), nu e nici o cvt ce suna ca aspiratorul, dar nu e nici o hidramata (pentru mine motorul aspirat+cutie hidramata=love) -insonorizarea, care este slabuta, mult saving la materiale, geamuri subtiri stil sandero stepway 2013 (aici mazda cx30 e mult mai rafinata); pe la 130 kmh, iti vine sa dai muzica mai tare, daca mai bate si vantul, e galagioasa -scaunele, le-am ales pe cele clasice, sperand ca vor fi mai confortabile decat cele sport de pe vz; m-am cam inselat, sunt destul de ordinare(de exemplu, astra rosie de langa are scaunele agr-sunt cam referinta pt mine, multiple reglaje, nici prea moi stil fotoliu, nici prea tari; daca aveti sensibilitati la acest capitol, sa studiati atent acest aspect -vizibilitatea la volan e medie spre slaba, in fata capota e impozanta , scaunul chiar la maxim e jos, luneta ingusta, etc -cand pornesti masina, trebuie sa "astepti sa se incarce windows"-ul.....dureaza un pic sa porneasca toate aplicatiile -tableta aia mare din bord, inconjurata de piano black se incing ca dracu la soare (oare cum o fi la vara???), iar grilele de ventilatie centrale sunt destul de joase -pentru mine e destul de laborios de operat tableta, de navigat prin meniuri, plus ca se vad amprentele pe ecran -camera 360 e slabuta (ar trebui sa ia model sistemul de la nissan, dezvoltat pt infiniti, si pus de prin 2014), nu compune cu acuratete imaginea, deocamdata nissan va ramane referinta (nu discutam de bmw si alta liga) -aplicatia cupra connect este destul de invaziva, nu cred ca o sa o activez, practic iti cam transmite traseele si stilul de condus catre seat, catre dealer, nu am avut timp si nervi sa studiez ce si cum, nu ii vad mari beneficii pentru mine. -greu de gasit o pozitie pentru bratul stang, manerul de pe usa e prea jos, sa tii cotul pe usa e prea sus Intrucat sunt in pandemie, estimez ca nu ma voi plimba foarte mult, nu sunt genul care se ataseaza de masina, le vad doar ca un mijloc de locomotie si atat (bine, am eu una de suflet care face 20 de ani, dar aia e alta discutie), daca aveti vreo curiozitate, va pot raspunde in masura timpului.
    1 point
  12. In familia extinsa sa zic avem si un golf gte din 2016 achizitionat anul trecut de pe adesa si a fost la porsche pe aceasta rechemare, s-a gasit umezeala si a fost schimbat grupul de baterii pe costul lor. Din pacate dureaza cateva zile procedura dar ma gandesc ca este important sa ai baterii noi. Inainte de schimb autonomia maxima nu sarea 42km la incarcare full iar dupa schimb arata 50km cat este declarat. Masina avea la momentul schimbului 165.000km daca nu ma insel si istoric complet la vw in belgia.
    1 point
  13. Cu integrala si benzina subscri, insa dupa ce ai facut din masina asta ar fi mare pacat sa renunti la ea. Poate sa o tii, si sa incepi un alt fel de proiect, bazat mai mult pe performante, nu o limuzina. Nu stiu, un TT ceva ...
    1 point
  14. Pentru varianta de echipare Xcellence 235/50/19 235/45/20 Pentru varianta de echipare Style 215/65/17 235/55/18 Pentru varianta de echipare FR 255/40/20 255/45/19
    1 point
  15. Ceva de genu' cred ca ar fi fost de folos, atat pentru tine, cat si ptr Jeep
    1 point
  16. Nu pot sa spun decat WOW !!! Nici la DIE HARD nu m-am uitat atat de cu sufletul la gura , fata de cum am parcurs postarea ta 😮.
    1 point
  17. Stiu cum e, ca nici la Passat bateria nu e langa motor, ci in portbagaj, dar in partea stanga, pe lateral. Dar ca noroc ca nu am sistemul Dynaudio ( sau cum ii zice ) ca atunci nu aveam nici eu loc pt roata de rezerva. Dintre cele cu self seal, si eu as merge tot pe Conti
    1 point
  18. Pentru cazuri de genul, personal, am o lanternă cu electroșocuri (Nu pentru a răni animalele!!!🦝🦌🐻😍😍, ci pentru a le speria - scoate un sunet tare enervant). În 25 de ani de umblat pe toate coclaurile cu rucsacul în spate am întâlnit to felul de vietăți: de la câini, bursuci, lupi și până la urși și nu am dat greși niciodată cu respectiva „sculă” care nu face mai mult de 50 RON (poate doar salamul gen „turist”, ori parizerul de altădată să aibă efecte superioare); Bună comparația cu golful😁; sunt în situația de a face comparații asemănătoare - încă mai am golf-ul 5 cu care am umblat pe drumuri forestiere și pe la stâni și etc; niciodată nu m-a lăsat, deși „pe burtă” am mai rămas cu el, dar câteva „tehnici neortodoxe” văzute într-o zonă izolată a Africii, precum și disponibilitatea de a sacrifica „fierul” dacă este cazul, m-au scos la „liman”; oricum...ca o părere personală, golful e mai stabil decât Tiguanul - simt asta pe pante laterale etc. NB: mereu m-am întrebat pe unde găsești astfel de drumuri; când ești din zona respectivă...înțeleg, dar altfel... există vreo aplicație dedicată sau hartă, sau informațiile sunt luate de pe forumurile de pasionați de genul acelora dedicate iubitorilor de munte?
    1 point
  19. Mergeau niște donuts in zăpadă la finalul filmului. Bună istorisirea, un fel de Marin Preda nedescoperit. Ma bucur ca a fost cu final fericit si nu ai fost ... "doomed". Pe la 4.40 in filmare ai uitat numărul neacoperit.
    1 point
  20. Esti extrem de curajos. Dar curajul tine cu cei puternici (Sau era cu norocul zicala?) Ai facut bine ca te-ai oprit si nu ai forțat înaintarea. Recuperarea mașinii a fost partea funny care a fost urmarea firească a deciziei înțelepte de a nu fortaavansul pe drum sau ieșirea pe cont propriu. Imi place ca esti echipat cu kit de supraviețuire. La 112 nu mergra sa suni? Sa pui ceva in kit si anti căței, daca te ataca haita aveai probleme uriașe.
    1 point
  21. YOY , ai facut praf masina in prezentarea asta , eu nu as cumpara daca m-as lua strict dupa ce ai scris Nu contest ca e real tot ce ai scris dar e naspa sa nu fii multumit de cutie, vizibilitate , scaune , insonorizare ... la o masina pe care o alegi de noua Sa o folositi sanatosi si poate te imprietenesti cu ea dupa un timp si mai dispar din nemultumiri Schimbarile sunt motiv de comparatii mereu , cu timpul te adaptezi la multe
    1 point
  22. Superbul a plecat de la @75NOR la final de vara 2020 💔 le: agregatul nou nu e in familia vag, însă motorizare și culoare adecvată
    1 point
  23. Pai nu s-a intamplat mare lucru , doar i-am aplicat un ppf complet. Km se aduna ... dar nu am terminat inca rodajul Am facut si eleronul ala mic mic, "buza" aia, tot in negru lucios.
    1 point
  24. 1 point
  25. Poate te ajută și site-ul ăsta: http://www.oemepc.com/vw/main_group/markt/RDW/modell/CA/year/2007/hauptgruppen/1234567890/drive_standart/443/lang/e Nu e un motor pretențios, cât timp pui un ulei care respectă normele VW. Ai 504.00 cu 5W-30 și 502.00 cu 5W-40, motorul le acceptă pe ambele. Fă-i acea revizie completă și scoate-o la plimbare, vezi apoi ce mai apare. Să o stăpâniți sănătoși!
    1 point
  26. Salut, pt punctul 3 ar fi utila o serie de sasiu.
    1 point
  27. 1 point
  28. Salutareeeee, Finally!! A ajuns interiorul si am reusit sa montam tot inapoi. Masina e gata! Un detaliu ce am omis sa il scriu in postul anterior sunt statiile folosite: - Vibe Powerbox 65.4m pentru boxele din interior - Vibe Powerbox 400.1m pentru subwoofer Avantajul lor e ca sunt destul de mici. Am reusit sa integrez ampliful pentru boxele din interior in spatele bordului. Iar cel pentru subwoofer, in unul din sertarasele din portbagaj. Bun, acum interiorul. A iesit exact cum imi doream! Imi place mult cum este lucrat. Mai ales la nivel de detaliu. Cusaturile sunt la distante egale, drepte etc. Avand in vedere ca masina nu este una daily, mi-am permis sa aleg o combinatie mai "pretentioasa" de culori. O sa las cateva poze before & after (din pacate, cu calitatea scazuta deoarece limita de 4mb / post ) Before After: Si standul custom pentru telecomanda de la airlift de care povesteam in postarile anterioare:
    1 point
  29. Legenda spune că @Doomy încă mai lopătează la zăpadă 😆 După puținele detalii pe care le-a dat mai degrabă telefon prin satelit 😁
    1 point
  30. Ecu Siemens revine la parametri care vrea el. Stie sa si invete .. dar e si capos. Nu e Bosch. Daca gresesc va rog sa corectati .. cu ceva argumente.
    1 point
  31. Problema injectoarelor la acest motor e renumita ,pui 4 injectoare noi ,le scrii codurile si mai merge 100.000 km
    1 point
  32. Poti sa reglezi clima in spate si din meniul Infotainmentului, ai 2 puncte - unul albastru si unul rosu, cand dai Menu, pe clima.
    -1 points
  33. Au trecut ceva ani peste noi si nu ne am dezamagit unul pe altul.Tin la batranica mea .Incerc sa pun pe ea ce e mai bun (faruri xenon oem,baterie Banner de 80 A,etc)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!