Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2021 în toate secţiunile
-
Am sa prezint masina, deoarece e ceva nou si la data achizitiei, nu prea am gasit review-uri(parca a fost un vz aici, stiu ca imi lasasem si eu parerea dupa drive test, dar poate nu a trecut vreun filtru)....vag sunt multe , asta e mai noua. Long story, short story: deoarece pandemia a stricat ceva planuri de vacante, dupa un consiliu de familie s-a hotarat achizitionarea unui nou mijloc de locomotie, care sa prezinte spatiu interior mai mare, cat si portbagaj mai spatios; celelalte criterii erau naparat motor alimentat cu benzina, cutie automata, faruri led si camera 360 (voi reveni la acest aspect), si bineinteles sa se incadreze intr-un buget decent. Dupa diverse vizite la dealeri si incercat diverse modele, in cap de lista era mazda cx30 (desi nu prea marca puncte la spatiu interior, volum bagaje si luminozitate locurile din spate), am zis hai sa incerc si un seat ateca, macar sa fiu cu inima impacata (am avut o saptamana o ateca 2.0 tsi 190 cp acum un an, stiam ca la spatiu interior multumea anumiti critici). Bineinteles ca testul cu ateca a fost fiasco (interiorul mi se pare tern si ieftin, bonus masina de test era si diesel......in fine), si vanzatorul vazand dezamagirea mea in ochi cand am returnat masina, m-a intrebat daca vreau sa incerc si altceva. Eu eram destul de hotarat ca nu la ei voi gasi ce caut, dar el m-a tot condus la un formentor vz (era modelul de lansare) si m-a intrebat daca vreau sa il conduc: mai mult de curiozitate, si la insistentele lui, am acceptat, desi nu aveam in plan nimic de 310 cp, si oricum intuiam depasirea bugetului. Ce sa spun, varianta vz a punctat mult la impresia estetica si artistica (stiam eu ca trebuie sa las sotia acasa), dar ca si masina sport, pentru mine dezamageste la sunet motor (in mod normal e cuminte si ascutit, in mod cupra urla in boxe un v8 ce nu se potriveste in peisaj, masina e totusi inaltuta si se simte, vopsele acelea mate sunt stil oja de unghii, foarte sensibile, ce sa mai, dupa test am concluzionat ca e o masina frumoasa, dar daca as investi bugetul respectiv, alfa giulia este castigatoarea detasata, si mai sunt optiuni asiatice. Totusi, vanzatorul a fost insistent, si mi-a prezentat , ca oferta si varianta de 1.5 tsi, promitand un pret bun, eu ezitam ca nu prea am cumparat masina fara sa testez motorizarea respectiva, el , haideti, ca o sa fie bine, sotia, hai ca e frumoasa, asa ca ne-am asezat la configurat, si dupa indelungi targuieli, am batut palma. Am ezitat mult pentru versiunea hibrida, insa bateria reduce foarte mult portbagajul, pacat, nu a fost sa fie, acum stau cu asta, si poate in 2025 o sa vina una hibrida sau chiar full electrica(vad ca toti producatorii se mobilizeaza, asa ca voi avea alegeri la dispozitie) Nu insist mult pe motorizare, nu cred ca intereseaza pe nimeni (ca si parere personala, nu suna de vis la acceleratii), asta e viata, cutia este dsg(aici fac o paranteza: automata de pe mazda, clasica, convertizor de cuplu este de vis- nu vreau sa bag in discutie un zf de pe bmw sau alfa care sunt referinta, insa sunt putin dezamagit de cutie: mici zgomote , mici socuri, mai are momente de ezitare la oprirea motorului (start stop), nu are finete-este parere personala, dar puteau sa faca mai mult, si renault/nissan au cutii cu dublu ambreiaj ce par acum mai elaborate, chiar aveam asteptari mai mari de la vag (la modelul vz se simte altfel, cred ca e alta cutie). Am ales jantele de 18, mai sunt si 19, cele alese sunt singurele argintii, restul sunt cam multicolore, chestie de gust, nu mi-au placut deloc, prea incarcate; am luat toate sistemele de asistenta la condus, acc, detector unghi mort, scaune+volan incalzite Ce imi place: -designul exterior, este moderna si are prestanta -spatiul este suficient(familie de 3 persoane) -iluminarea (nu mai exista becuri clasice, numai led, plafoniera e tactila), farurile lumineaza ff bine (sunt la a 3-a masina cu faruri led) -sunetul multimedia: chiar daca am versiunea standard, si nu cea beats, suna destul de bine (la bass mai tare da rateuri), dar overall este ceea ce trebuie -volanul, are forma aceea tesita, deocamdata imi place ff mult, poate e si efectul de nou -butonul start/stop e pe consola, langa schimbator, nu langa volan -directia, si tinuta de drum sunt ok pt inaltimea masinii -ecranele au rezolutie ff buna, cel al soferului poate fi configurat in ff multe moduri -pentru necesitatile mele, motorul este suficient de puternic (nu am facut decat vreo 160 km, voi vedea peste 1000 km ce si cum) -iluminarea interioara e reusita, poti alege diverse culori, e bine facuta Ce nu imi place: -cutia (am descris mai sus ca aveam asteptari mai mari), nu e nici o cvt ce suna ca aspiratorul, dar nu e nici o hidramata (pentru mine motorul aspirat+cutie hidramata=love) -insonorizarea, care este slabuta, mult saving la materiale, geamuri subtiri stil sandero stepway 2013 (aici mazda cx30 e mult mai rafinata); pe la 130 kmh, iti vine sa dai muzica mai tare, daca mai bate si vantul, e galagioasa -scaunele, le-am ales pe cele clasice, sperand ca vor fi mai confortabile decat cele sport de pe vz; m-am cam inselat, sunt destul de ordinare(de exemplu, astra rosie de langa are scaunele agr-sunt cam referinta pt mine, multiple reglaje, nici prea moi stil fotoliu, nici prea tari; daca aveti sensibilitati la acest capitol, sa studiati atent acest aspect -vizibilitatea la volan e medie spre slaba, in fata capota e impozanta , scaunul chiar la maxim e jos, luneta ingusta, etc -cand pornesti masina, trebuie sa "astepti sa se incarce windows"-ul.....dureaza un pic sa porneasca toate aplicatiile -tableta aia mare din bord, inconjurata de piano black se incing ca dracu la soare (oare cum o fi la vara???), iar grilele de ventilatie centrale sunt destul de joase -pentru mine e destul de laborios de operat tableta, de navigat prin meniuri, plus ca se vad amprentele pe ecran -camera 360 e slabuta (ar trebui sa ia model sistemul de la nissan, dezvoltat pt infiniti, si pus de prin 2014), nu compune cu acuratete imaginea, deocamdata nissan va ramane referinta (nu discutam de bmw si alta liga) -aplicatia cupra connect este destul de invaziva, nu cred ca o sa o activez, practic iti cam transmite traseele si stilul de condus catre seat, catre dealer, nu am avut timp si nervi sa studiez ce si cum, nu ii vad mari beneficii pentru mine. -greu de gasit o pozitie pentru bratul stang, manerul de pe usa e prea jos, sa tii cotul pe usa e prea sus Intrucat sunt in pandemie, estimez ca nu ma voi plimba foarte mult, nu sunt genul care se ataseaza de masina, le vad doar ca un mijloc de locomotie si atat (bine, am eu una de suflet care face 20 de ani, dar aia e alta discutie), daca aveti vreo curiozitate, va pot raspunde in masura timpului.6 points
-
YOY , ai facut praf masina in prezentarea asta , eu nu as cumpara daca m-as lua strict dupa ce ai scris Nu contest ca e real tot ce ai scris dar e naspa sa nu fii multumit de cutie, vizibilitate , scaune , insonorizare ... la o masina pe care o alegi de noua Sa o folositi sanatosi si poate te imprietenesti cu ea dupa un timp si mai dispar din nemultumiri Schimbarile sunt motiv de comparatii mereu , cu timpul te adaptezi la multe4 points
-
Mai scriem pe aici una alta, sa mai plictisim auditoriul. Inca vreo 300 km petrecuti pe autostrada, atelaj de aprox 2100 kg ( 4 pers + 4 bagaje mari ) + ca am descoperit ca masina e neincapatoare daca valizele nu au fix dimensiunea care trebuie. Consum de vreo 7.5% la viteze mari. Treaba asta ma pune pe ganduri doar ca nu e nici momentul nici bugetul necesar pentru o schimbare. In continuare anvelopele sunt extraordinar de silentioase dar trebuie sa trec la varianta "de vara" cat de curand. Noroc ca arata ca noua, astfel incat continui sa ma intorc dupa ea in parcare. Grea boala...4 points
-
Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.3 points
-
@Kravenmultumesc mult de tip! O sa fac asta cât de curând. Legat de zâmbete, da, e foarte plăcut sa faci naveta cu mașina asta @Cosmin ZKG mulțumesc mult! Nu știu dacă sleeper, dar cu siguranța n-o sa iasă in evidentă prea mult. Cum am zis și mai sus, faruri de S3 cu lupa, dar as vrea NFL, și la stopuri cred ca totuși o sa merg pe FL pentru ca ce am acum nu-mi place deloc. Tot încerc sa le privesc din diferite unghiuri in speranța ca poate le fac sa îmi placa cumva, dar eșuează de fiecare data . Am folosit CanCoat de la Gyeon. După cum am spus și mai sus, sunt in procesul de învățare iar ce am făcut pe mașina a fost doar practica. Ceară mai dădusem, știam procesul. Protecție ceramica in schimb nu mai aplicasem, a fost prima data. Vă las și două poze, azi am spălat-o, in sfarsit s-a mai încălzit afara...2 points
-
Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -1 point
-
Salutare! Sa va mai povestesc ce am mai modificat iarna asta pe la masina: 1. Am montat un diferential Quaife in a mea cutie manuala, in speranta ca pe iesiri din viraje voi reusi sa pun mai multa putere la sol. Nu este un LSD propriu-zis (Limited Slip Diff) care este mai eficient (rata de limitare a alunecarii dintre ci doi arbori disponibila permanent, inclusiv cu o roata in aer) dar mai scump, necesita intretinere (schimb placi ambreiaj), si este mult mai zgomotos si agresiv (chiar periculos in anumite scenarii) pe strada. Quaife este un diferential ATB (automated torque biasing), care poate transfera pana la 80% cuplu pe roata cu aderenta mai buna. Avantajele sunt ca este mai ieftin, extrem de fiabil, nu necesita intretinere si este perfect pentru daily drive (silentios si lucreaza progresiv). Dezavantajul este ca are nevoie de sarcina pe ambele roti pentru a functiona (daca o roata ajunge sa se invarta in gol sau este in aer, nu mai functioneaza) si are o anumita intarziere pana cand ajunge la rata de transfer maxima a cuplului pe roata cu tractiune. 2. Am montat o combinatie de suporti/insert-uri pentru motor si cutie de la 034 Motorsport si Vibratechnics. Sunt foarte multumit de rezultat... se simte ca raspunsul este mult mai prompt la acceleratie si dupa cuplari, iar vibratiile si zgomotul au crescut, dar nu in mod deranjant (rezultat bun pentru un diesel ) 3. Am montat o fulie de la Vibratechnics in speranta sa mai reduc chatter-ul din cutie, cauzat de volant SMF. Am montat-o simultan cu tampoanele mai rigide, si din cauza asta probabil rezultatul nu a fost semnificativ la ralanti, insa se simte o diferenta in sensul ca chatterul incepe deja sa dispara pe la 1000rpm vs inainte la 1300+rpm. 4. Am schimbat pompa tandem care dadea motorina pe la ceva garnitura (si cu asta noua am raspuns initial imbunatatit la acceleratie, mai ales la ture joase, unde injectoarele fac greu presiune) si am mai coborat spatele, in speranta sa reduc instabilitatea pe franare cand usurez masina si se descarca spatele. Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
E de apreciat prezentarea realista, onesta. Citind pe aici, in multe alte prezentari se simt multe urme de regret, dar sunt ascunse mai mereu cu argumente de genul “nu are ... dar oricum nu imi trebuia, nu foloseam oricum...” etc. Putin recunosc ca au dat bani multi si ca lucrurile nu sunt perfecte. Bravo pentru review, si sa o stapanesti sanatos.1 point
-
Eu personal nu cred ca isi merita banii versiunea de 310 cp( este buget la care te poti gandi la giulia 280 cp, sau civic type R),dar nu e vorba numai de asta, ci nu as avea ce face cu asa ceva, eu conduc in limite legale, deci 150 cp imi ajung, in conditii normale, fara pandemie si work from home, fac 33000 km anual(deci consumul conteaza totusi), iar unde locuiesc eu,pentru vz, la pretul de achizitie se adauga un malus de peste 10k euro.....sincer nu am asemenea buget de investit intr-o masina ce se va devaloriza abrupt. Sunt putin dezumflat(cand iti iei ceva nou, si actual ai dori sa fie peste tot ce ai avut/condus/utilizat, la toate capitolele), dar probabil ca sentimentul asta l-as fi avut la orice alta marca, ca peste tot vezi reduceri de costuri, calitate discutabila la anumite elemente,dar am avut un buget prestabilit, obligatoriu masina noua, nu doream sedan, ci ceva putin mai inalt, cx30 e prea inghesuita, cx-5 prea sifonier, peugeot nu ma atrage deloc, renault arkana are motor de 1.3, la x1 daca nu investesti in optionale masina e trista rau, mercedes scump, toyota are doar camry ce e masina, restul sunt asa si asa, lexus nx sub 42 k nu am reusit sa gasesc, karoq nu mi-a placut, qashqai se schimba generatia.....la inceput crezi ca ai nu stiu cate optiuni, insa cand incepi sa bati reprezentantele, iti dai seama ca nu ai atat de multe alegeri. Pe de alta parte, nu sufar foarte tare, intentionez sa o pastrez pana prin 2025, si atunci sa o inlocuiesc cu altceva, daca lucrurile se vor mentine/evolua in acelasi trend pentru mine.1 point
-
Nu as zice ca e dezamagit, as zice chiar ca e foarte realist si nu e imbatat de mirajul lucrului nou. Orice masina daca o iei la purecat, cat de buna ar parea, tot are anumtie puncte slabe pe care va trebuie sa le accepti. Acum depinde si de tine cat de pretentios si atent la detalii esti. Mie mi se pare ca masina arata foarte bine, sa o stapnesti sanatos si multi km fara incidente neplacute. Stai sa vezi cum merge cand incepe sa se uzeze, e deja stiu ca DSG-ul nu este un monument de rafinament. Schimba rapid, este raltiv eficienta, dar peierde mult la capitolul rafinament mai ales in trafic bara la bara.1 point
-
1 point
-
Revin cu identificarea, se poate si online prin aplicatia "We connect", se face conexiunea cu un agent, se apeleaza video, si verificarea se face prin videocall, e nevoie de un act de identificare Pana una alta, va dorim weekend placut!1 point
-
1 point
-
Cu siguranta daca au emblemele VAG sunt 100% originale (glumesc) ca doar nu o sa puna pe unele facute pe vapor si emblemele, ce naiba sunt oameni seriosi astia de falsifica piese... cel mai corect este: ori ai incredere maxima in cine iti face lucrarea si ii dai mana libera, ori cumperi piesele tu ( si devine problema ta daca te-ai fraierit sau nu) si stai langa cel ce iti monteaza (daca te lasa, ca sunt multi care nici in ruptu capului nu vor sa te lase sa vezi tu ce si cum) si ai siguranta lucrarii. Si eu am avut experienta cu un nene care a schimbat toate filtrele si distributia, dupa care am vazut ca filtru de benzina era cel din fabrica si pompa de apa era pa. Si i-am dus eu piesele... ce sa mai vorbim.1 point
-
Informatia despre codul motor CDAA este disponibila pe toate forumurile, grupurile si paginile de facebook VAG ; problemele cunoscute de fabricatie sunt cu pistoanele + segmentii + bielele ; cele euro 4 cod motor BZB ( 2008-2009 ) nu ar avea problema asta. Reparatia variaza intre 10-13.000 lei..si eu mi`as fi dorit acest motor dar nu am vrut sa imi asum bataia de cap ; stiind de problema dinaintea achizitiei, ar fi fost ca si cum as fi platit o gasca de bani unui samsar ca sa ma prosteasca pe fata..doar ca in acest caz, samsarul ar fi fost reprezentanta ; doar ne`am obisnuit cu VW si multitudinea de motoare bubuite in diverse moduri prin defectele tipice de fabricatie si stim cu totii ca producatorul nu isi asuma reparatiile...dar miraculos, apar kit`uri revizuite...asta este unul din motivele pt care foarte multi utilizatori conduc 2.0 TDI in detrimentul TSI`urilor.. Cat despre Marius, cu siguranta va face treaba excelenta, intrucat asta face foarte des, si va sfatuiesc sa nu optati pt varianta dezmembrari pt ca mai devreme sau mai tarziu veti pati fix acelasi lucru.1 point
-
Motorul este deja in proces de refacere! Sambata sunt sanse mari sa fie gata! Marius este un baiat genial, este incredibil cat de repede poate sa le puna din nou pe picioare. Toata afacerea mi-a spus ca ajunge la suma de 2300-2400e ( hai sa zicem 2500 pe rotund)... Tare frica imi era ca daca iau un motor din dezmebrari care si acela unul in stare “buna” in anunt scris ajunge la 8000 de ron, si habar aveam ceea ce cumparam defapt, ce era in interior, cati km are defapt motorul, si istoricul sau. Puteam sa iau aceeasi “gherla” de motor cum a fost si al meu, asa ca am preferat sa mai pulsez o suma de bani in plus si sa il refac de la 0.1 point
-
Mergem mai departe si ne pregatim de cai multi. Pana atunci efectuam modificarile necesare. Kit ambreiaj Clutch Masters FX400: 02240-HDCL-X Pe drum se afla volant. Tot de la Clutch Masters: FW-240-SF. Pentru ca americanii nu le aveau pe stoc, kitul de ambreiaj a venit din Australia si volant e pe drum din Canada. 🙂 Ca sa vezi ce mica-i lumea.. Revin cu poze de la montaj. Sper saptamana viitoare la inceput.1 point
-
DA. Exista un modul care se poate monta in portbagaj si face ceea ce vrei tu. Verifica site-ul de la Kufatec.1 point
-
@DDoc: si tot se va gasi careva la un moment dat sa'i spuna ca are si el una la fel, tot benzina, R, dar 1.5 @ToniMMisto alegere, poate chiar mai rationala decat Formentor! Sa te poarte fara probleme si cu zambetul pe buze!1 point
-
Jante + anvelope dedicate “all the way”. Orice anvelopa de iarna mai răsărită (Nexen inclusiv) va di peste niște anvelope all-season, fie ele și Premium. In plus, astfel, protejezi și Sebring-urile de toate soluțiile cu care se deszăpezesc drumurile iarna și/sau de “craterele” care apar imediat ulterior .1 point
-
salut baieti, mi-am facut cont in ideea sa pot ajuta pe cineva. passat 2007, 2.0 tdi 170 cp, dsg, cod motor bmr, nici o problema cu masina dar dintr-o data nu a mai vrut sa porneasca. cand bagam cheia se aprindea doar martorul galben de volan se debloca volanul dar nu pornea si nici nu se mai aprideau alti martori nu aveam nici o eroare pe bord. clima, geamurile, muzica mergeau. dupa o diagnoza am inteles ca pe circuitul 15 ar fi fost un releu ars pe care l-am schimbat (60 lei de la porsche) si totul este normal acum. este vorba de releul 460 din panoul de sigurante din stanga volanului. cod releu 1K0951253A, atasat poze cu releul. baiatul cu diagnoza 07654806401 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00