Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2021 în toate secţiunile
-
Revin cu identificarea, se poate si online prin aplicatia "We connect", se face conexiunea cu un agent, se apeleaza video, si verificarea se face prin videocall, e nevoie de un act de identificare Pana una alta, va dorim weekend placut!9 points
-
9 points
-
Am sa prezint masina, deoarece e ceva nou si la data achizitiei, nu prea am gasit review-uri(parca a fost un vz aici, stiu ca imi lasasem si eu parerea dupa drive test, dar poate nu a trecut vreun filtru)....vag sunt multe , asta e mai noua. Long story, short story: deoarece pandemia a stricat ceva planuri de vacante, dupa un consiliu de familie s-a hotarat achizitionarea unui nou mijloc de locomotie, care sa prezinte spatiu interior mai mare, cat si portbagaj mai spatios; celelalte criterii erau naparat motor alimentat cu benzina, cutie automata, faruri led si camera 360 (voi reveni la acest aspect), si bineinteles sa se incadreze intr-un buget decent. Dupa diverse vizite la dealeri si incercat diverse modele, in cap de lista era mazda cx30 (desi nu prea marca puncte la spatiu interior, volum bagaje si luminozitate locurile din spate), am zis hai sa incerc si un seat ateca, macar sa fiu cu inima impacata (am avut o saptamana o ateca 2.0 tsi 190 cp acum un an, stiam ca la spatiu interior multumea anumiti critici). Bineinteles ca testul cu ateca a fost fiasco (interiorul mi se pare tern si ieftin, bonus masina de test era si diesel......in fine), si vanzatorul vazand dezamagirea mea in ochi cand am returnat masina, m-a intrebat daca vreau sa incerc si altceva. Eu eram destul de hotarat ca nu la ei voi gasi ce caut, dar el m-a tot condus la un formentor vz (era modelul de lansare) si m-a intrebat daca vreau sa il conduc: mai mult de curiozitate, si la insistentele lui, am acceptat, desi nu aveam in plan nimic de 310 cp, si oricum intuiam depasirea bugetului. Ce sa spun, varianta vz a punctat mult la impresia estetica si artistica (stiam eu ca trebuie sa las sotia acasa), dar ca si masina sport, pentru mine dezamageste la sunet motor (in mod normal e cuminte si ascutit, in mod cupra urla in boxe un v8 ce nu se potriveste in peisaj, masina e totusi inaltuta si se simte, vopsele acelea mate sunt stil oja de unghii, foarte sensibile, ce sa mai, dupa test am concluzionat ca e o masina frumoasa, dar daca as investi bugetul respectiv, alfa giulia este castigatoarea detasata, si mai sunt optiuni asiatice. Totusi, vanzatorul a fost insistent, si mi-a prezentat , ca oferta si varianta de 1.5 tsi, promitand un pret bun, eu ezitam ca nu prea am cumparat masina fara sa testez motorizarea respectiva, el , haideti, ca o sa fie bine, sotia, hai ca e frumoasa, asa ca ne-am asezat la configurat, si dupa indelungi targuieli, am batut palma. Am ezitat mult pentru versiunea hibrida, insa bateria reduce foarte mult portbagajul, pacat, nu a fost sa fie, acum stau cu asta, si poate in 2025 o sa vina una hibrida sau chiar full electrica(vad ca toti producatorii se mobilizeaza, asa ca voi avea alegeri la dispozitie) Nu insist mult pe motorizare, nu cred ca intereseaza pe nimeni (ca si parere personala, nu suna de vis la acceleratii), asta e viata, cutia este dsg(aici fac o paranteza: automata de pe mazda, clasica, convertizor de cuplu este de vis- nu vreau sa bag in discutie un zf de pe bmw sau alfa care sunt referinta, insa sunt putin dezamagit de cutie: mici zgomote , mici socuri, mai are momente de ezitare la oprirea motorului (start stop), nu are finete-este parere personala, dar puteau sa faca mai mult, si renault/nissan au cutii cu dublu ambreiaj ce par acum mai elaborate, chiar aveam asteptari mai mari de la vag (la modelul vz se simte altfel, cred ca e alta cutie). Am ales jantele de 18, mai sunt si 19, cele alese sunt singurele argintii, restul sunt cam multicolore, chestie de gust, nu mi-au placut deloc, prea incarcate; am luat toate sistemele de asistenta la condus, acc, detector unghi mort, scaune+volan incalzite Ce imi place: -designul exterior, este moderna si are prestanta -spatiul este suficient(familie de 3 persoane) -iluminarea (nu mai exista becuri clasice, numai led, plafoniera e tactila), farurile lumineaza ff bine (sunt la a 3-a masina cu faruri led) -sunetul multimedia: chiar daca am versiunea standard, si nu cea beats, suna destul de bine (la bass mai tare da rateuri), dar overall este ceea ce trebuie -volanul, are forma aceea tesita, deocamdata imi place ff mult, poate e si efectul de nou -butonul start/stop e pe consola, langa schimbator, nu langa volan -directia, si tinuta de drum sunt ok pt inaltimea masinii -ecranele au rezolutie ff buna, cel al soferului poate fi configurat in ff multe moduri -pentru necesitatile mele, motorul este suficient de puternic (nu am facut decat vreo 160 km, voi vedea peste 1000 km ce si cum) -iluminarea interioara e reusita, poti alege diverse culori, e bine facuta Ce nu imi place: -cutia (am descris mai sus ca aveam asteptari mai mari), nu e nici o cvt ce suna ca aspiratorul, dar nu e nici o hidramata (pentru mine motorul aspirat+cutie hidramata=love) -insonorizarea, care este slabuta, mult saving la materiale, geamuri subtiri stil sandero stepway 2013 (aici mazda cx30 e mult mai rafinata); pe la 130 kmh, iti vine sa dai muzica mai tare, daca mai bate si vantul, e galagioasa -scaunele, le-am ales pe cele clasice, sperand ca vor fi mai confortabile decat cele sport de pe vz; m-am cam inselat, sunt destul de ordinare(de exemplu, astra rosie de langa are scaunele agr-sunt cam referinta pt mine, multiple reglaje, nici prea moi stil fotoliu, nici prea tari; daca aveti sensibilitati la acest capitol, sa studiati atent acest aspect -vizibilitatea la volan e medie spre slaba, in fata capota e impozanta , scaunul chiar la maxim e jos, luneta ingusta, etc -cand pornesti masina, trebuie sa "astepti sa se incarce windows"-ul.....dureaza un pic sa porneasca toate aplicatiile -tableta aia mare din bord, inconjurata de piano black se incing ca dracu la soare (oare cum o fi la vara???), iar grilele de ventilatie centrale sunt destul de joase -pentru mine e destul de laborios de operat tableta, de navigat prin meniuri, plus ca se vad amprentele pe ecran -camera 360 e slabuta (ar trebui sa ia model sistemul de la nissan, dezvoltat pt infiniti, si pus de prin 2014), nu compune cu acuratete imaginea, deocamdata nissan va ramane referinta (nu discutam de bmw si alta liga) -aplicatia cupra connect este destul de invaziva, nu cred ca o sa o activez, practic iti cam transmite traseele si stilul de condus catre seat, catre dealer, nu am avut timp si nervi sa studiez ce si cum, nu ii vad mari beneficii pentru mine. -greu de gasit o pozitie pentru bratul stang, manerul de pe usa e prea jos, sa tii cotul pe usa e prea sus Intrucat sunt in pandemie, estimez ca nu ma voi plimba foarte mult, nu sunt genul care se ataseaza de masina, le vad doar ca un mijloc de locomotie si atat (bine, am eu una de suflet care face 20 de ani, dar aia e alta discutie), daca aveti vreo curiozitate, va pot raspunde in masura timpului.6 points
-
4 points
-
YOY , ai facut praf masina in prezentarea asta , eu nu as cumpara daca m-as lua strict dupa ce ai scris Nu contest ca e real tot ce ai scris dar e naspa sa nu fii multumit de cutie, vizibilitate , scaune , insonorizare ... la o masina pe care o alegi de noua Sa o folositi sanatosi si poate te imprietenesti cu ea dupa un timp si mai dispar din nemultumiri Schimbarile sunt motiv de comparatii mereu , cu timpul te adaptezi la multe3 points
-
3 points
-
3 points
-
Eu cred ca fix raspunsurile celor de pe acest topic arata de ce suntem unde suntem, blocati, lamentati, debusolati. Fix mentalitatea asta ne face sa nu iesim din "noroiul" in care pe buna dreptate ne aflam si sa progresam. Doar opinia mea2 points
-
2 points
-
Cred ca vrei sa spui " subiective "...mai ales ca unii detinatori de electrice au ajuns sa fie " deranjati " de masinile euro 5/6, si probabil de aia " nu pot sta cu geamul deschis la semafor "...unde mai pui ca altii discuta ca in Bucuresti ar fi ideal sa pastram masinile actuale pt c.o sau weekend, si sa ne deplasam cu electricele..adica, ce daca are fiecare proprietar cate 2 masini ? Ca doar nu le folosesc pe ambele simultan..stau si ma intreb cateodata daca traim cu totii in acelasi univers..pt ca eu, in Bucuresti, folosesc metroul tocmai pt a ma deplasa mai rapid, pt a face miscare, pt a nu sta blocat in ambuteiaje si pt ca NU GASESTI LOCURI DE PARCARE. Cum ar fi ca majoritatea sa mai aiba inca o masina..? Dupa ce ca "stam" parcati prin scari de bloc, la colturi de intersectii, pe trotuare si din cauza asta batranii sau femeile cu copii mici se deplaseaza perpedes intr'un stres continuu, pt ca totul este combinat cu graba bizonilor care circula cu viteza printre stradute...deja unii duceti discutiile peste gradul de penibil..si vad ca aveti o placere ascunsa ca sa aruncati mereu cu noroi in marca BMW..daca fiecare si'ar vedea de ograda lui, am trai mai mult cu siguranta ( ca pe unii, se pate ca grija altora ii omoara, nu poluarea ) ; ca sa fiu in trend si sa fac o comparatie si cu lumea de afara ( mai concret cu forumurile de afara pe care le urmaresc si grupurile de facebook ), acolo nu vezi hate'ul inutil cum e la noi..aruncatul cu noroi din unul in altul, judecarea alegerilor tale pe munca ta, etc.. de ce nu mergeti toti cu transportul in comun ? De fuduli, probabil ; tot de aceea altii aleg sa isi plimbe fundul in marca de masina pe care si'o doresc. Acum se ajunge iar la discutiile ( pt care mi'am luat hate acum 1 an ) referitoare la statiile de incarcare..ca vor fi putine, ca isi cumpara lumea spring ; oricum o dai nu e bine, pt ca asta ne este rasa...insa, ma repet : ferice de cei care locuiesc la casa, pt ca este best buy un spring, strict ca masina de oras ; iar pt incultii si non evoluatii ca mine care conduc passat sau bmw in Bucuresti, si care poate am cochetat cu ideea achizitionarii unei electrice, lasati'ne asa, sa ramanem oi cat vom considera noi ca mai avem de mancat pana sa ajungem sa detinem una. Altii isi iau apartamente la periferii si apoi isi cauta scuze ca le trebuie masina pt ei, si pt sotie, si pt copil..ca deh.. " am facut alegerea buna sa ma mut la periferie " ; si apoi se plang de altii ca polueaza...vedeti voi, o decizie luata cu cap nu consta intotdeauna in alegerea unei masini..ci si in construirea stilului de viata. Sfatul meu este sa o lasati mai chill cu discutiile astea in care fiecare va justificati cea mai buna alegere din viata...sa intelegi si pe alti oameni, si daca nu reusiti, sa va tineti mintea odihnita iar frustrarile sa le varsati printr'o sesiune de antrenament sau de alergare.. Problema principala in RO pleaca de la lipsa educatiei, de la traiul saracacios, de la lipsa taxelor pt masinile poluante, pt ca este adevarat, trebuie sa il faci pe om sa vada avantajele unei electrice, dar degeaba daca nu isi permite, desi munceste cinstit 10 ore / zi ca sa isi asigure un trai decent si rata unui apartament luat pe 30 ani...si da, nu este obligatoriu ca toti sa aiba masina ! Dar este obligatoriu sa ai un buget generos pt o electrica, si probabil inca o masina ; dar ca sa iti iei o masina de 500-1000€, adica ~ un salariu mediu, este floare la ureche ; deci, daca ar exista un sistem bine pus la punct de taxare, altfel ar fi fost cantarita aceasta situatie ; dar asta se vrea oare? Ca mai stau la coada scolile, spitalele, infrastructura...... Sper sa mai largesc orizonturile de gandire ale unora cu postarea asta, si sa se gandeasca de 2x inainte sa arunce cu h8 in posesorii de ICE...eventual sa se bucure de viata si reusitele lor daca si'au permis o electrica, mai ales ca a 2a masina.2 points
-
Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -1 point
-
Salutare, oameni buni! Dupa ceva ani de inactivitate pe forum, am decis ca ar fi cazul sa revin cu un (lung) update. Golful, pe care probabil unii il stiu, a fost vandut pentru ca am schimbat tara si nu puteam sa vin in Germania cu un diesel cu straight pipe care fumega ca un tractor. As fi putut sa incerc totusi, dar nu merita riscul. Dupa perioada de acomodare, in care singura mea masina a fost un Mercedes Sprinter, a sosit momentul in care imi puteam cumpara o masina. Dupa o luna de cautari, eram complet debusolat si variantele mele plecau de la w124 si se opreau pe la mk7 R sau Cupra 300. Una peste alta, am decis sa nu parasesc inca zona masinilor vechi si sa continui pe o platforma pe care deja o cunosc. N-o s-o mai lungesc si va prezint noua mea masina veche . A3 8L 1.8T din 1998 cu 183.000 km. Cam asa arata masina dupa prima spalare, o surpriza placuta sincer sa fiu, nu ma asteptam sa fie totul drept dupa 23 de ani. DPDV rugina, alta surpriza placuta. Clasica problema de la 8L cu rugina la plafon, in rest curat. Fostul proprietar lucra in service Audi si a reparat el rugina de la praguri, usi etc... nu foarte estetic, ce-i drept, dar macar nu mai are masina rugina. O sa vedeti in pozele urmatoare niste linii negre la baza usilor si aripilor, aceea fiind niste vopsea neagra si cauciucata. Alt detaliu care m-a surprins placut, a fost (o sa para ciudat) modul in care se inchid usile. Am urcat in FOARTE multe masini din generatia asta si usile ori se lasau, ori se intamplau alte nenorociri si pur si simplu trebuia trantita usa. Aici nu, usa se inchide ferm si are un sunet foarte satisfacator, iar cand o deschizi, de cele mai multe ori ai impresia ca era deja deschisa, din cauza faptului ca broasca sau balamaua nu opun deloc rezistenta. Pentru mine un alt avantaj si un semn ca masina a fost folosita cu grija. Motorul. Practic dupa asta am ales masina. Stiam ca vreau 1.8 turbo si intamplarea a facut sa gasesc A3-ul. Nu cred ca mi-am dorit sau ca m-a atras vreodata modelul asta de A3, mai ales varianta NFL, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el :D. Motorul porneste normal, fara zmucituri, sunet de electromotor sau invartit 3 ani. Mie personal imi suna foarte sanatos, nu aud sunete de tacheti sau alte lucruri grave. In anunt scria si ca masina are soft si vreo 200 de cai estimativ, ceea ce este destul de aproape de adevar. Motorul mi-a intrecut asteptarile 200%, atat va spun . Si o poza cu capacul de la motor jos. Nu-s eu vreun priceput dar in afara de praf nu sunt prea multe de vazut. Dotari. Aici e foarte simplu . Clima automata si trapa, fix ce mi-am dorit. Pe langa asta si Bose dar nu cred ca de fabrica, cred ca unul din fostii proprietari l-a montat pe masina. Am primit bonus de la vanzator si distantieri pe toate rotile, sunt montati in poze. Cred ca au 1.5 si 2 cm. Tot de unul din fostii proprietari a fost montat si un receptor DAB+ la care te puteai conecta prin bluetooth, dar asta chiar nu m-a interesat si o sa vedeti de ce mai tarziu. Roti de iarna pe 15" si vara 16", ambele OEM. Nu stiu ce sa va mai zic, dar nu cred ca am ratat nimic important. Probleme. Estetice: Rugina pe plafon, bara fata zgariata si consola centrala crapata. Mecanice : Nu stiu daca se catalogheaza ca o problema mecanica, dar geamul de la sofer nu se mai ridica. Alta problema clasica, dar mi-a spus de ea vanzatorul si mi-a dat si piesele de schimb cu care am reparat macaraua intr-o ora dar bineinteles ca n-am mai putut alinia rama geamului 100% ca inainte si nu se mai inchide usa perfect. Dar e ok, sunt obisnuit sa stric masini. Alta problema ar fi niste sunete pe la articulatii, dar e ok, cine nu s-ar astepta la asta? Ca un rezumat, am cumparat o masina care m-a surprins din toate punctele de vedere, bine intretinuita si cu putini km. O baza foarte buna pt ce am nevoie. Scopul ei este sa ma duca si sa ma aduca de la munca (60km) cu zambetul pe buze. Si acum, sa va povestesc cum i-am dublat valoarea intr-o o luna si ceva! Cei care stiti Golful stiti si ca imi place sa fac totul singur si nu, nu s-a schimbat nimic. Spre deosebire de Golf, care a fost material didactic, acum am un minim de experienta si ma straduiesc ca modificarile sa fie de calitate si de durata. Primul capitol - Muzica La inceput am spus ca una din masinile pe care mi le-am dorit a fost mk7 GTI/R. Cu Dynaudio, bineinteles. Acestea fiind spuse, sistemul de pe A3 trebuia sa aiba cel putin fidelitatea si puterea unui Dynaudio. Ce mai are un mk7, pe langa tehnologie avansata? Inso norizare mai buna. Zis si facut, usile si fetele de usi + portbagajul au fost insonorizate. Da, in fata blocului in zapada. O alta piesa de rezistenta a noului sistem este procesorul de sunet, care, in mintea mea, ar trebui sa imi ofere niste performante destul de apropiate de Dynaudio. Procesorul l-am montat in locul unde era schimbatorul de CD-uri, am vrut sa fie ascuns, pt ca mk7 nu are nici un cablu in portbagaj . O parte din piese. Am incercat sa ma axez mai mult pe calitate, nu pe volum, de aceea si piesele sunt de puteri mici. Mai mult decat atat, masina are un motor vechi pe benzina si probabil un alternator nu foarte capabil, deci curent prea mult nu aveam la dispozitie. Am schimbat absolut tot ce era legat de audio, de la Casetofon la cablajele difuzoarelor. Mai mult, am adaugat inca un set de cabluri in eventualitatea in care, pe viitor vreau sa mai pun un set de boxe pe fata. Toate cablurile sunt trase prin locatiile OEM, boxele au mufe si cablurile izolate cu banda textila. Si da, spre deosebire de golf, aici am folosit pistolul de lipit . Faceti cunostinta cu sifonierul. Cutia asta n-o sa ramana asa. Aici sunt in faza de testare si o sa incerc si alte setup-uri, dar deocamdata e ok asa, reda foarte frumos 20-30Hz. Rezultatul ma satisface 100%. Am ascultat dynaudio in mk7 cu mult inainte sa cumpar A3-ul, iar claritatea sunetului la volum ridicat m-a dezamagit. Procesorul de sunet chiar face magie, chitara e chitara, vocea e voce, sunetele sunt foarte bine definite iar la volum 100% nu am nici un fel de distorsiuni. Totusi, inca sunt in perioada de invatare pentru ca setarea unui procesor din acesta este foarte complexa si necesita anumita aparatura pentru performante maxime. Capitolul 2 - Mecanica V-am zis mai sus ca avea niste sunete pe la articulatii, iar cand am ridicat-o pe elevator am vazut clasica scurgere la caseta de directie. Aici a fost simplu. Schimbam tot si am rezolvat problema. E o masina veche si nu are prea multe lucruri de schimbat. Au ramas doar 4 bucse sub partea din fata a masinii care nu au fost schimbate, si imi pare rau ca m-am zgarcit, dar nu putem da timpul inapoi din pacate. E vorba despre cele de la cadrul motor, dar o sa il schimb cu totul pt ca al meu e cam batut de vreme. Am incercat sa il curat si sa il vopsesc, dar timpul a fost scurt si rezultatul mediocru. Alt lucru pe care il regret este ca am luat Powerflex doar pentru anumite componente, ar fi trebuit sa iau pentru tot si stiam o treaba. Iar un ultim compromis facut aici, este ca am luat o caseta de directie SH si nu noua sau reconditionata. Am gasit-o la un pret foarte atractiv si am zis sa incerc, vad eu in viitor daca curge si asta sau nu. Legat de caseta de directie am pus una de S3, care este rapida. Adica are ~2.5 rotiri de la stanga maxim la dreapta maxim in loc de ~3.5 cat are cea OEM. O modificare foarte interesanta pe care o recomand, directia e foarte solida si precisa acum. Va las niste poze Chiar daca am incercat sa masuram bieletele originale si sa le setam pe cele noi in aceeasi pozitie, la final unghiul de directie a fost masacrat de-a dreptul si masina se comporta oribil, voia sa sara in sant cu orice ocazie. Dupa setarea unghiului, masina si-a revenit la normal si sta pe drum mai bine ca niciodata in combinatie cu suspensia reglabila si caseta de S3. Nu am lasat-o jos de tot, nici n-as fi putut omologa suspensia in modul asta. Cam asa arata dupa ce am coborat-o de pe elevator. Eu unul sunt multumit. Alt upgrade frumos este powerflex la suportul motor de pe cutie, rev-match este muuuuult mai usor acum. In punctul asta este o masina 100% sigura, stabila si manevrabila, cu un sistem audio pe cinste! Capitolul 3 - La salon. Asta este un lux pe care mi l-am permis din pricina job-ului, si anume sunt detailer auto. Altfel nu cred ca as fi investit in asa ceva, chiar daca rezultatul merita TOTI BANII. Vopseaua a primit aproximativ 8 ore de atentie, polish 2 stage, protectie ceramica si plasticele o protectie dedicata pt plastic care il si revitalizeaza. Va las si un link cu o filmare in care se vede mai bine rezultatul. Pe langa vopsea, mai puteti observa ca am scos stergatorul de pe spate, si am pus o antena mica. Tot atunci am pus si ceas de boost in grila de la sofer si o nuca noua la schimbator cu care din pacate nu am poze. Cam asta e deocamdata, sper ca n-am ratat ceva, dar daca am facut-o, cu siguranta nu era ceva major. Planuri de viitor? Bani sa fie, ca planuri mereu sunt Facelift nu cred ca o fac, e o masina din 98' si consider ca merita sa ramana asa. Eventual o sa ii caut un set de faruri cu lupe de S3 dar tot NFL. Jante in primul rand cand vine caldura, evacuare cu prima ocazie, probabil discuri 312mm sau mai mari daca le pot omologa, si apoi incepe distractia... k04, injectoare, pompe, etc etc etc... DSG? poate, vedem... in punctul asta deja o sa fie masina de duminica, dar mai e mult pana departe. Multumesc pentru atentie, sper ca nu v-am plictisit de tot .1 point
-
Mai scriem pe aici una alta, sa mai plictisim auditoriul. Inca vreo 300 km petrecuti pe autostrada, atelaj de aprox 2100 kg ( 4 pers + 4 bagaje mari ) + ca am descoperit ca masina e neincapatoare daca valizele nu au fix dimensiunea care trebuie. Consum de vreo 7.5% la viteze mari. Treaba asta ma pune pe ganduri doar ca nu e nici momentul nici bugetul necesar pentru o schimbare. In continuare anvelopele sunt extraordinar de silentioase dar trebuie sa trec la varianta "de vara" cat de curand. Noroc ca arata ca noua, astfel incat continui sa ma intorc dupa ea in parcare. Grea boala...1 point
-
1 point
-
Salut. Îmi exprim ""eroismul" de a fi urmărit cu atenție cele 7 pagini și sunt recunoscător pentru tot ce am învățat din conținutul acestui topic pe care îl voi urmări in continuare. Urmează sa fac și eu o revizie la haldex fiindca nu am nici un istoric la mașină (Passat B7 Alltrack 2012). Am norocul de a avea niște cunoștințe într-un service VAG și în plus dețin un magazin de piese auto în București, fapt datorita căruia sunt nevoit sa plătesc un program din Austria pentru depistarea codurilor originale ale pieselor cerute de clienți (este vorba de Partslink). In momentul de fata acest lucru m-a ajutat personal si doresc sa împărtășesc cu voi aceste coduri de piese pe care le-am comparat cu cele menționate de voi anterior si reiese ca la Skoda nu sunt la fel. Chiar dacă m-a speriat putin ce am citit pe aici cred totuși ca intervenția este obligatorie în condițiile lipsei istoricului și de aceea am sa îmi asum riscul si am sa încerc sa fac momentan doar schimbul uleiului, spălarea sitei de la pompa, înlocuirea celor doua o-ring-uri de pe pompa, fara sa umblu momentan și la pompa in sine. Ca electronist cu experiență am sa încerc (si va recomand) ca toată intervenția sa se facă cu bateria mașinii decuplata, pentru ca ea sa nu știe ca va fi decuplata pompa, pe care eu am sa fac si un test de consum fara sarcina, mai mult ca sa o aud și sa ma asigur ca este funcțională in parametri. Testul însa trebuie sa fie de scurta durata deoarece cred ca uleiul din pompa folosește de asemenea și la răcirea ei, exact cum se întâmpla și cu pompele de carburant din rezervor care se supraîncălzesc când nu sunt scufundate in lichid (când rezervorul este aproape gol și se intra pe viraje bruște, frâne și demaraje puternice, momente in care carburantul este ,,plimbat"prin alte părți ale rezervorului, lăsând pompa uscata). Personal am emoții fiindcă nu am condițiile necesare lucrării si trebuie sa apelez la o cunoștință care are un service cu elevatoare, altfel cred ca nu merita chinuiala.1 point
-
Discuția aici este dacă mașina electrica merita vs. o mașina cu combustibili fosili, nu fata de drumuri, canalizare, sărăcie, etc. Trebuie rezolvate toate problemele, dar cu siguranța nu pe forumuri auto.1 point
-
Pana nu creste numarul de electrice in Romania, reteaua de incarcare de ce ar creste? Ce motivatie ar avea un operator privat sa investeasca niste bani daca piata de desfacere e infima? In stilul nostru, ca natie, asa cum construim blocul apoi vedem cum ne conecatm la utilitati, tot asa vor trebui mai intai cumparate un numar suficient de electrice pentru ca apoi sa apara si un numar decent de statii de incarcare. Oricum, romanul e curios, cred ca va fi aglomeratie mare la drivetest cu Spring, cand va fi disponibila in showroom-uri.1 point
-
1 point
-
trebuie urmatoarele: Mufa rapida-reductie de la 4mm la 6mm, cot rapid de 6 mm si 3-5 cm conducta(furtun) de plastic de 6mm. Mufele le-am luat de la un magazin de piese de camioane, cred ca au si conducta. Eu am avut conducta. Se elimina cotul alb incercuit in poza. In urma lui ramane conducta de 4, care vine de la rezervor. Am atasat reductia de la 4 la 6, apoi conducta de 6 si cotul. Conducta injectorului este de 6. Apoi am bricolat putin capacele care acopereau cotul original, pentru a intra cotul nou. Se putea si mai bine. Atentie, pe langa conducta care vine de la rezervor mai vin 2 fire cu un senzor in cap, care are un loc special in cele 2 capace care acopera cotul. Desfaceti cu atentie si rabdare cele 2 capace, are niste clipsuri, care la mine s-au rupt, oricum nu mai sunt de folos la rezultatul final.1 point
-
Da , am auzit si eu ca exista in Oltenia asa ceva Sunt atatea vile prin sate ca e greu sa mai vezi casele alea mici si amarate unde locuieste minoritatea de care spui De ex aici in Rm-Valcea nu avem birouri de clasa A , nu avem industrie , nu avem centru universitar , nimic de genul asta care sa aduca bani sau oameni din alte parti Dar avem un oras langa oras construit in cativa ani , o suta de blocuri si vile noi aparute ca ciupercile dupa ploaie Supermarketurile sunt full , parcarile full , masini pe strada una langa alta , o ducem bine asa rupti de realitate iar de furat lemne = pentru ca se poate , nu de nevoie Coceni nu avem ptr ca ar fi insemnat sa plantam porumb , sa il sapam si alte chestii injositoare care nu sunt de nasul oltenilor , e malai pe raft la mall E plin de electrice deja , Nurvil vinde pe banda rulanta1 point
-
Din nou, daca o luam in ordinea mentionata de tine, o sa ne apuce anul 2150. Politicienii au avut sanse sa faca sanatate/spitale, scoli/educatie, infrastructura si toate idealurile astea romanesti in ultimii 30 de ani si...nu s-a facut mare lucru. Spitalele o sa se rezolve in urmatorii ani prin preluarea majoritatii de catre privati. Scolile si ele incep sa simta presiunea privatului. Infrastructura la fel, mare lucru sa nu fie nevoie de capital privat ca sa se miste ceva si la noi. Meteahna asta cu statul face si drege si sa asteptam sa faca statul cele importante e de pe vremea comunismului, cand statul controla tot. Acum statul are un singur scop, sa fure si-l doare fix undeva de investitii. Asa ca zic sa nu ne imbatam cu apa rece. Domeniul energetic, are sansa, prin investitii straine, romanesti, private sa devina un punct forte al tarii noastre, cum bine zicea si colegul mai sus, de revolutia internetului. I-a oprit cineva pe cei de la Digi sa traga fibra in toata tara cand nea Ion se "caca" inca in curte si bea apa din fantana? Fara reteaua asta super tare pe care a facut-o Digi acum 5-10 ani, IT-ul si multe domenii nu erau fezabile. Asa ca o investitie facuta din timp e mult mai buna decat una facuta mai tarziu. Daca stam sa asteptam sa se intample mai intai chestiunile "importante", o sa ajungem sa nu mai facem nimic. Cert este ca absolut fiecare domeniu si axa de dezvoltare trebuia exploatata la maxim si cam asta e si ideea discutiei noastre.1 point
-
Jumatate din Romania se "caca" in fundul curtii, nu are apa potabila, si canalizare implicit, nu se fac spitale, avem infrastructura de anii 1950, etc ( exemplele pot continua pana la epuizare... ) si lumea se plange ca n-avem retea suficienta pentru a ne incarca masinile electrice?! Si noi vrem sa scoatem euro 6 din oras...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Voi vreti sa le pese de poluare si de cel de langa el, cand nimeni nu intervine pe strada daca cineva are probleme(e abuzat, inconstient, etc.)? Nu trebuie sa va uitati mai departe de vecini si o sa va dati seama care e nivelul de civilizatie. Stau la bloc intr-un "oras de 5*" (cum ii place edilului sa zica ) si zilele trecute am cules 3 pumni de cioburi de pe locul de parcare dupa ce i-am zis(fara niciun rezultat) vecinei sa mature cioburile rezultate in urma schimbarii geamurilor. In alta zi era sa iau bataie dupa ce am atras atentia unuia care isi lasa cainele sa urineze pe jantele masinilor. Mai avem mult pana o sa ne civilizam si din pacate cei care o sa vina dupa noi, o sa faca ceea ce vad la parintii lor acum1 point
-
Masina nu e un drept, ci un privilegiu, fie electrica sau pe combustibili fosili. Masina nu polueaza doar cu gazele de esapement, desi alea omoara tacut enorm de multi oameni in Romania, ci si cu zgomot, stres, aglomerarea trotuarelor si a strazilor, nevoia de betonare a locurilor verzi pentru crearea de locuri de parcare si strazi. Nu mai zic ca masinile omoara foarte multi romani si direct, prin accidente, dar suntem atat de obisnuiti cu mersul cu masina ca nu mai percepem riscul. In oras se poate merge cu transport in comun (autobuz, metrou), bicicleta, trotineta, scuter, motocicleta, pe role, pe jos, trenul. Alegerea de a merge in masina, majoritatea singuri in majoritatea timpului, este un privilegiu in majoritatea cazurilor. Este usor sa ne justificam alegerile si sa zicem ca nu puteam cu autobuzul pentru ca e aglomerat, sau pe jos pentru ca ploua, sau cu mai multi in masina pentru ca trebuie sa ne sincronizam la plecare la serviciu, sau cu metroul pentru ca e departe statia, sau cu bicicleta pentru ca nu sunt piste, dar, daca ne analizam sincer pentru un moment, este pentru ca ne este mai comod cu masina. Orasele civilizate sunt indreptate spre oameni, cu spatii mari piertonale, parcuri, zone multe verzi, si ne uitam la ele cu jind, dar nu am renunta la masina personala. Nu zic sa ne schimbam din prima, dar nici sa aparam cu atata ardoarea acest "drept", pentru ca nu este un drept fundamental. Drepturile utilizatorulor de masini poluante se termina acolo unde incepe dreptul meu de a respira un aer curat. Drepturile soferilor se termina acolo unde incepe dreptul meu de a putea folosi trotuarul in siguranta, fara sa cobor in trafic ca sa ocolesc o masina, riscandu-mi viata mea sau a copilului pe care-l tin de mana sau il plimb in carut. Nu se poate ajunge acolo instant, e adevarat, dar hai sa incepem cu ceva, iar o masina nepoluanta este clar net superioara uneia poluante, cel putin in oras. Cat timp toti incercam sa ne fie bine individual, ajungem sa ne fie rau tuturor.1 point
-
Unii nu stiu cum sa piarda viitoarele alegeri. 😀 In Germania au inceput cu Diesel 4 si cu termen pentru Diesel 5. Romanii sunt niste ipocriti ori de cate ori au o functie si li se da ocazia. Toti vrem mai putina poluare, dar trebuie sa fin realisti si sa acceptam ca masinile electrice vor fi o solutie pentru Romania peste 10-15 ani.1 point
-
Nici eu nu ma simt lezat de vorbele unora, caci la cati mi'au facut planul pe banii mei in viata asta, ajungeam sa ma reincarnez de mai multe ori decat ar face'o o pisica.. Exact, avem dreptul la opinie si la discutii, care eu mi'as dori sa fie constructive. Personal consider ca pot sa ies putin din tipare, pot " sa imi iau maine " o electrica, cum mi'am luat XX masini in X ani, si apoi daca nu'mi place, sa revin la ICE. Insa fiecare ar trebui sa isi puna in balanta bine aceste optiuni. Cu siguranta avem avantaje si dezavantaje de ambele parti..de la autonomie, la buget ( achizitie si casco ), la dotari, la statii de incarcare, etc. Problema este ca deja tindem sa " fim " prea exigenti ; nu mi se pare normal sa te deranjeze masinile euro 5/6...cum nu mi se pare normal ca VAG nu a fost in stare sa produca un TSI bun, ca sa il putem alege in detrimentul dieselului ; cum nu mi se pare normal nici ca alti producatori nu au investit in productia de benzinare turbo, practice si cu emisii mici, ca sa avem alternative. Dacia spre exemplu a scos faimosul 1.5 dci, motorul bullet proof din productie ; avem nevoie de timp pt tranzit ; din 2018+ majoritatea producatorilor au in oferta lor masini echipate cu motorizari turbo benzina..care sunt in top vanzari lunare, si care vor ajunge si pe piata SH in maxim 2 ani, si uite asa se va innoi parcul auto, al posesorilor de euro 2/3/4...care vor putea si ei sa aleaga intr'un buget ok, o masina euro 6 decenta, astfel incat sa nu fie nevoiti sa tina 2 masini, iar asta eu il numesc progres ; evolutia nu trebuie sa insemne neaparat trecerea de la logan euro 3 la ID3..se poate face si cu pasi mici ; important este sa se faca.1 point
-
@Rave ca sa adaug, sa nu isi imagineze careva ca posesorii de electrice sunt incantati in mod deosebit sa plateasca semnificativ mai multi bani, doar pentru a avea o masina electrica. Dar cel putin la inceput, tranzitia asta o sa necesite niste sacrificii din partea noastra. Iar motivele pentru care trebuie sa facem aceste sacrificii sunt evidente, daca mergi nitel pe jos in oras. Plus de asta, noi vorbim doar de noxe si da, euro 6 este mai curat decat euro 3 sa spunem. Dar poluarea poate fi si fonica. Poluarea vine si de la discuri si placute, praful ala nesanatos. Poluarea vine si de la schimburile regulate de ulei necesare la orice termica. Chiar exista un clip foarte simpatic facut de cei de la Fully Charged pe tema poluarii, ICE vs electric: Ca sa mai destindem putin atmosfera si eu am trecut pe electric luna asta. Am decis sa las masina in parcare si sa folosesc...tramvaiul1 point
-
1 point
-
Urmaresc discutiile din acest topic si sunt interesante desi uneori devin cam prea obiective parerile unora iar cuvintele cele mai des intalnite gen "eco" sau "poluare" incep sa devina clisee. Asa cum s-a mai scris de cateva ori nu exista nici o reteta perfecta si fiecare decide, dupa propriile criterii, daca merita sau nu o masina electrica (indiferent care sunt acestea ). La ce a scris @Rave as adaug ca pana la mentalitate trebuie sa lucram la educatie si mai ales exemplele care sunt urmate. Atat timp cat cei care vin din spate vad doar anumite exemple (adica traiesc in cerc inchis) nu au cum sa se dezvolte sau sa evolueze. Si comparatiile cu vest - est trebuie sa fie mai bine analizate. Eu traiesc in vest de cativa ani si de multe ori din ceea ce vezi/traiesti aici nu ii departe de ceea ce este romania sau chiar mai rau. Eu zic sa comparam sau evidentiem exemplele de urmat obiecitv fara a fi influentati de sursa informatiei si sa nu ne consideram chiar asa inferiori altora indiferent de situatia financiara sau pozitia geografica.1 point
-
Mergem mai departe si ne pregatim de cai multi. Pana atunci efectuam modificarile necesare. Kit ambreiaj Clutch Masters FX400: 02240-HDCL-X Pe drum se afla volant. Tot de la Clutch Masters: FW-240-SF. Pentru ca americanii nu le aveau pe stoc, kitul de ambreiaj a venit din Australia si volant e pe drum din Canada. 🙂 Ca sa vezi ce mica-i lumea.. Revin cu poze de la montaj. Sper saptamana viitoare la inceput.1 point
-
Tiguan pe CH-uri, foarte tare combinatia 😮 Felicitari pentru masinita si drumuri bune !1 point
-
@ct_act Ca posesor de 300+ cai, pot sa-ti spun ca e destul de greu sa te abtii cand esti cu familia, dar te obisnuiesti pana la urma1 point
-
Ne mai bucurăm de pneurile de iarna. Duminica plăcută tuturor!1 point
-
Pentru ca montajul s-a efectuat noaptea, la lumina lumanarii, va prezint rezultatul final. Datorita faptului ca aceste scaunele nu au airbag, am martorul aprins in bord. Stiti daca aceasta situatie se poate rezolva cu o setare de coding? Datorita faptului ca scaunele provin de la un sedan, pasagerelor spate le va fi mai anevoioasa imbarcarea 😉1 point
-
Detalii si informatii vanzare : https://vwforum.ro/topic/138799-vand-passat-cc/?tab=comments#comment-30787601 point
-
Ca sa mai steg praful pe aici.... Masina in aprilie iese din garantie, dar nu am mai asteptat pana atunci si m-am apucat sa termit "retrofitul" ceasurilor, adica sa dau jos AID OEM si sa la inlocuiesc cu cele AM. Ca sa le pot monta pe cele AM aveam nevoie de electronica unora analogice. Le-am achizitionat de mai bine de un an dar garantia m-a tinut pe loc🤔 Daca tot am decis ca nu mai astept inca 4 luni m-am apucat de treaba, am adaptat ceasurile analogice in locul celor AID. Totul a decurs fara nicio problema, au tipat astea analogice ca au alt kilometraj dar am trectut peste. A urmat extragerea PCB-ului de pe ele si transplantarea acestuia pe cele AM. Am purces la "calibrarea" kilometrajului real al masinii si cam asta a fost, ce a rezultat vedeti in poze.1 point
-
Nu merita din cauza autonomiei foarte mici si nu are sens nici din punct de vedere al costurilor de exploatare. Invariabil, discutiile sunt doar despre mers incet si consum, deci problema e constientizata de toti utilizatorii. Eu vad lejer 1000km cu un plin de benzina la drum lung (fara autostrada) si vreo 800km daca merg doar autostrada real cu 130km/h, ca atare o autonomie de 200-300 km este inacceptabila. Masina ar fi un factor de stress la drumurile lungi, stau sa caut prize sau locuri de incarcare, in conditiile in care eu nu opresc la drum lung. Ideea e buna, realizarea inca nu. Cand vor avea 800km macar autonomie reala vor fi o optiune, momentan se adreseaza celor care fac drumuri scurte si au unde sa le incarce. Eu nu vreau sa imi fac drumurile in functie de deficientele masinii, masina trebuie sa ma duca din A in B in maximum de confort fizic si psihic posibil.1 point
-
Cauta in aria de passat b 6 ca avem si asa ceva. Uita te si tu unde postezi prima data.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Eu am codat.o nu cu vcds.ul ci cu VAG COM (a mers si cu acesta). La baterie apare amperajul si tipul acesteia. A cautat lista cu exide, ce are codul TU3. Apoi la amperaj a bagat 070Ah urmat de 1111111111. Pt.exide in final ai codul: 070 TU3 1111111111 Si aata a fost tot. Bateria nerge in parametri corecti si nu am probleme. In Vcds nu stiu cum se face, dar trebuie sa fie trecuti aceeaai parametri. Nu ai nevoie de nici un cod de pe baterie.0 points
-
Salut tuturor, E prima mea postare. Fac asta pentru nopțile mele nedormite în care am citit pe forumuri din Romania și străinătate, pentru timpul și banii pierduți prin service-uri, pentru toți 'meșterii' cu aere de profesioniști din târa. Nu doresc la nimeni sa treacă prin ce-am trecut eu. Acum doua luni am cumpărat un Passat 2.0 TDI CR , DPF - 110CP din anul 2009, 180.000km , adusa din Germania. Arata si mergea impecabil. Toate bune și frumoase la început. Dupa 3-400 de km am realizat ca are o mare problema: CONSUMUL (undeva la 12-14% in realitate, iar pe computerul de bord arata 6%). Niciun bec aprins în bord, doar vedeam cu ochiul liber acul de la motorina cum scade și RANGE-ul din bc la fel. Alte simptome: după ce plecam după loc, turația nu mai revenea la 800rot/min, ci undeva la 980rot/min, ventilatoarele de la radiator pornite, iar evacuarea se încălzea excesiv (ca și cum as fi avut un cuptor sub mașina). Am făcut programare la service: 1. Porsche București Nord - Dupa ce le-am prezentat simptomele (cea mai importanta era CONSUMUL) mi-au facut : diagnoza( mașina n-avea nicio eroare), verificat scurgeri motorina (nu curgea deloc), mi-au băgat o la un test de noxe (a ieșit ok). Un domn Filip de la service mi-a explicat ca mașina mea nu are nimic, e perfecta din toate punctele de vedere, iar consumului este datorat traficului, greutății mari a mașinii, a stilului meu de condus etc. Toată abureala m-a costat in jur de 200 RON. Auzisem ca sunt incompetenți, dar n-o simțisem pe pielea mea. Am mers mai departe cu căutatul problemei, dar și cu consumul de uriaș Am zis ca e problema de soft și m-am decis sa merg la niște băieți 'deștepți' sa verific dacă am softul original al mașinii (dacă n-a avut vreo tentativa de tuning) plus o diagnoza la o firma de tuning cu tradiție. 2. TCM Turbo . Dupa ce le-am prezentat simptomele (consum mare, evacuare incinsa excesiv, turatie crescuta, ambele ventilatoare de la radiator rămâneau pornite după ce opream motorul și scoteam cheia) domnilor Voinea si Bortun, aceștia mi-ai verificat softul (era cel original , iar in plus fusese adus la zi de cei de la PBN ). Am plecat cu mașina în teste cu laptopul conectat sa vedem ce-ar putea avea. Au recunoscut ca 'are ceva', dar nu știau ce. Mi-au zis ca se mai documentează și sa revin cu un telefon. Cost verificare soft+diagnoza = 50RON. Nu și au dat seama ca filtrul meu de particule era în regenerare activa, pe postinjectie (chiar dacă nu aveam becul de la DPF aprins), in condițiile in care ei se considera 'specialiști' in DPF OFF , chiptuning .... De aici denota lipsa de cunoștințe in materie de filtre de particule. Multi de pe acest forum îl ridica în slavi pe acest domn Voinea. Eu însa îl aduc cu picioarele pe pământ și ii bat obrazul prezentându-i adevarul. 3. Tot în aceeași zi am apelat și la domnul Florin (din comunitatea vwforum). Cu programul de diagnoza vagcom am încercat fără succes sa regeneram în mers DPF-ul. S-a oprit la 0.8 grame , dar s-a încărcat la loc în câțiva km la 20-22g. Tot atunci am constatat ca EGR-ul stătea in permanenta blocat pe închis (am citit ulterior ca asa trebuie sa fie la regenerare). Cost tentativa regenerare =100RON 4. SEAT Ploiești. Seful de service credea ca e de la debitmetru, injectoare, nu știa cum funcționează DPF. In final a zis ca mașina n-are nimic. 5. Raiman Bosch Târgoviște - si-au dat seama ca este într o regenerare haotica, eram aproape siguri ca problema vine de la DPF. La sfatul lor am înlocuit senzorul diferențial de presiune al DPF, numit G450. Problema postinjectiei și a regenerării permanente a persistat. Au acceptat returnarea senzorului. Am plătit doar diagnoza și manopera schimbării senzorului. Cost aprox 100 RON 6. Cardinal Motors Ploiești Nu stiau de ce se regenereaza filtrul, din moment ce becul nu e aprins. Au regenerat-o pe loc, in mers, au readaptat senzori, clapete... etc. (Intre 18 si 24 g incarcare se regenereaza activ prin postinjectie fara ca vre-un bec sa se aprinda in bord) Au salvat log-urile. Mi-au zis ca revin ei cu un telefon cand au rezolvarea problemei. Nu m-au mai sunat, dar nici nu m-au pus sa platesc. 7. Beda Service Targoviste. La sfatul unui membru vwforum(domnul Ionut) am demontat filtrul si i-am dat 4 gauri in 'miezul' filtrului de jos in sus, intr-o zona in care nu erau senzori. Gaurile nu au afectat catalizatorul situat intr-o camera separata in partea superioara. Gaurile au fost date cu un burghiu vidia de 12, fara percutie. Tabla fitrului a fost penetrata cu un spiral normal. Dupa gaurire a fost suflat cu aer pentru a se elimina toata cenusa si rezidurile. Astupate gaurile cu o bucata de tabla sudata in argon, montat la loc filtrul. Cost = 300RON . SURPRIZA : nu s-a aprins niciun bec in bord, dar la cativa km, cand a reinceput postinjectia a scos un fum negru spre albastru de o mare splendoare, ca la tractoare. Intre timp am descoperit ca atunci cand mai avea doar vreo 4-5 litri de motorina in rezervor nu mai intra pe regenerare (consum normal, fara fum). Cateva zile am mers 'pe rosu' cu motorina. Ii puneam doar cate 3-4 litri si mergea ok, intre timp s-a aprins si becul la DPF care imi spunea sa urmez instructiunile din manual. 8. TurboCHIP Bucuresti. Domnul Banu mi-a citit softul cu un program numit Byteshooter, l-a modificat astfel incat sa nu mai intre in regenerare(aici e tot secretul), l-a rescris, a resetat nivelul cenusei cu programul VAS ca si cum ar fi fost filtrul schimbat. Turatia a ramas la 800, ventilatoarele n-au mai pornit, consumul a revenit la normal (6%). Pret 300EUR CONCLUZII DUPA DPF OFF: Singurul dezavantaj sesizat este mirosul neplăcut la pornire. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum deloc.0 points
-
Multi dintre voi sunteti complet rupti de realitate. Habar nu aveti ce inseamna veniturile majoritatii populatiei si ca nu isi permit sa cumpere aproape nimic, in afara necesitatilor de baza sau ca fac credite pe cativa ani pentru a-si lua un frigider. Cand te uiti de la fereastra unui birou de clasa A din Floreasca, ti-e greu sa intelegi ca cineva in Oltenia face focul in soba cu niste coceni de porumb sau cu lemne furate din padure, pentru ca nu isi permite sa le cumpere.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00