Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2021 în toate secţiunile
-
7 points
-
DCC este o optiune buna si pentru jante si pentru jante3 points
-
Da , am auzit si eu ca exista in Oltenia asa ceva Sunt atatea vile prin sate ca e greu sa mai vezi casele alea mici si amarate unde locuieste minoritatea de care spui De ex aici in Rm-Valcea nu avem birouri de clasa A , nu avem industrie , nu avem centru universitar , nimic de genul asta care sa aduca bani sau oameni din alte parti Dar avem un oras langa oras construit in cativa ani , o suta de blocuri si vile noi aparute ca ciupercile dupa ploaie Supermarketurile sunt full , parcarile full , masini pe strada una langa alta , o ducem bine asa rupti de realitate iar de furat lemne = pentru ca se poate , nu de nevoie Coceni nu avem ptr ca ar fi insemnat sa plantam porumb , sa il sapam si alte chestii injositoare care nu sunt de nasul oltenilor , e malai pe raft la mall E plin de electrice deja , Nurvil vinde pe banda rulanta2 points
-
Multi dintre voi sunteti complet rupti de realitate. Habar nu aveti ce inseamna veniturile majoritatii populatiei si ca nu isi permit sa cumpere aproape nimic, in afara necesitatilor de baza sau ca fac credite pe cativa ani pentru a-si lua un frigider. Cand te uiti de la fereastra unui birou de clasa A din Floreasca, ti-e greu sa intelegi ca cineva in Oltenia face focul in soba cu niste coceni de porumb sau cu lemne furate din padure, pentru ca nu isi permite sa le cumpere.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Luna trecuta am consumat 235 kWh pentru casa si 267 kWh pentru masina. Am monitorizare de consum pe fiecare. Cu masina am mers cam 1000 km luna trecuta, din care vreo 80% urban, deci costul este de 190 de lei, adica 19 lei/100 km, echivalentul a mai putin de 4 litri de benzina.2 points
-
Salut, Am comandat modelul acesta cu motorizarea de 2.0 tsi 190 bhp 4Drive. Evident ca sunt super fan și mi-a plăcut mai tot la aceasta mașină și personal, o văd ca o alternativa la suvuri compacte de familie decenta, pentru ce înseamnă drumurile din Ro/Europa și nevoile mele. Sunt curios dacă a testat cineva acesta motorizare pe Formentor. Aș aprecia detalii. Multumesc!2 points
-
Vibrochenul o sa fie schimbat cu altul. Mi-a spus ca o sa ma ajute el cu un vilbrochen, pe care probabil il are. Din tot sufletul, la final cand o sa am devizul final cu toate piesele care s-au schimbat, simptomele prezentate, motivul pentru care s-a stricat si pretul final o sa le postez aici ca sa pot sa ajut si alti oameni.2 points
-
Jumatate din Romania se "caca" in fundul curtii, nu are apa potabila, si canalizare implicit, nu se fac spitale, avem infrastructura de anii 1950, etc ( exemplele pot continua pana la epuizare... ) si lumea se plange ca n-avem retea suficienta pentru a ne incarca masinile electrice?! Si noi vrem sa scoatem euro 6 din oras...1 point
-
@Rave am folosit special dacă in loc de când. Daca rezolvăm problema asta in timp util, avem o șansă să evităm un nou dark age.1 point
-
@Dragoș PahonțuDar sa "sti" ca le folosesc, altfel nu pleaca de pe loc masina. Poate ai vrut sa zici modul manual (+ -) ptr. ca atat In Drive cat si in Sport schimba la fel de repede din treapta 1 in a 2-a. In fine, ce am intrebat eu si ce ai raspuns tu. Multumesc pentru recomandari.1 point
-
Salut Daca se pliaza la inchiderea masinii, debifezi din setari. Daca vrei sa se plieze si nu ai optiunea, se poate coda. Daca iti permite masina.1 point
-
Arată perfect, un upgrade major. Multi km fara probleme! Poate mai merg tăiați din km/h 🤣cam mult 3201 point
-
1 point
-
Dupa update, confirm ca masina si-a schimbat comportamentul de incarcare. Am creat o locatie de incarcare acasa, am setat niste ore de plecare, iar acum incepe sa incarce si sa incalzeasca astfel incat sa fie gata pentru plecare. In cazul meu, am setata o plecare la ora 7 dimineata si una la ora 7 seara si am setata limita de incarcare de 70%. Cum dupa un drum consum cam 10% din baterie, masina incepe sa incarce si sa se incalzeasca cu mai putin de o ora inainte de plecare, gasind bateria si masina calde. Bateria nu e la 100% incalzita, din cate am vazut, dar e mai bine fata de inainte, cand se incarca cand ajungeam acasa si incalzea doar habitaclul, iar bateria o incalzea dupa plecare, scazand autonomia.1 point
-
Motorul este deja in proces de refacere! Sambata sunt sanse mari sa fie gata! Marius este un baiat genial, este incredibil cat de repede poate sa le puna din nou pe picioare. Toata afacerea mi-a spus ca ajunge la suma de 2300-2400e ( hai sa zicem 2500 pe rotund)... Tare frica imi era ca daca iau un motor din dezmebrari care si acela unul in stare “buna” in anunt scris ajunge la 8000 de ron, si habar aveam ceea ce cumparam defapt, ce era in interior, cati km are defapt motorul, si istoricul sau. Puteam sa iau aceeasi “gherla” de motor cum a fost si al meu, asa ca am preferat sa mai pulsez o suma de bani in plus si sa il refac de la 0.1 point
-
Deocamdata sunt "euforic" dupa 5 luni de asteptare si dupa trecerea de la Suzuki Vitara la Seat Tarraco. Sa ma obisnuiesc un pic cu ea si o sa revin cu impresii.1 point
-
Mergem mai departe si ne pregatim de cai multi. Pana atunci efectuam modificarile necesare. Kit ambreiaj Clutch Masters FX400: 02240-HDCL-X Pe drum se afla volant. Tot de la Clutch Masters: FW-240-SF. Pentru ca americanii nu le aveau pe stoc, kitul de ambreiaj a venit din Australia si volant e pe drum din Canada. 🙂 Ca sa vezi ce mica-i lumea.. Revin cu poze de la montaj. Sper saptamana viitoare la inceput.1 point
-
Salutareeeee, Finally!! A ajuns interiorul si am reusit sa montam tot inapoi. Masina e gata! Un detaliu ce am omis sa il scriu in postul anterior sunt statiile folosite: - Vibe Powerbox 65.4m pentru boxele din interior - Vibe Powerbox 400.1m pentru subwoofer Avantajul lor e ca sunt destul de mici. Am reusit sa integrez ampliful pentru boxele din interior in spatele bordului. Iar cel pentru subwoofer, in unul din sertarasele din portbagaj. Bun, acum interiorul. A iesit exact cum imi doream! Imi place mult cum este lucrat. Mai ales la nivel de detaliu. Cusaturile sunt la distante egale, drepte etc. Avand in vedere ca masina nu este una daily, mi-am permis sa aleg o combinatie mai "pretentioasa" de culori. O sa las cateva poze before & after (din pacate, cu calitatea scazuta deoarece limita de 4mb / post ) Before After: Si standul custom pentru telecomanda de la airlift de care povesteam in postarile anterioare:1 point
-
1 point
-
Ma mir ca nu te-a intepat si in fund la cat de mare e ala :)))) cred ca l-ai si simtit cand ai dat peste ele dar ai zis ca e o groapa :))))1 point
-
Duminică am fost până la un super market și când am închis ușa stânga spate s-a auzit un zgomot ascuțit de pe la geam După ce am pornit motorul, am coborât geamul spate puțin și s-a auzit iar un zgomot, dar de urcat nu a mai urcat. Am ajuns acasă și m-am apucat de desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară. La o primă vedere nimic ciudat sau ce ar putea încurca macaraua geamului. Scot și motorul de la acționarea geamului să îl testez și constat că este în regulă. Apoi mă uit la macara și văd șufa contorsionata. Bănuiam că nu trebuie să arate așa, (așa arată la cea pe care am cumpărat-o) o scot să o examinez și mai cade ceva din plastic. M-am prins acum: s-a rupt plasticul și capătul șufei nu mai avea ce să tragă în sus pentru că era ieșit. Mă duc în casă, mă uit pe net și până la urmă decid să iau o macara SH, nu doar acea clemă din plastic, pentru că șufa avea ambele capete contorsionate și sarmele nu mai stăteau cum ar fi trebuit. Ridic geamul, îl prind cu câteva bucăți de bandă de hârtie și las mașina acasa. Azi mi-au sosit mai multe piese: macaraua, plafonarea spate (al cărei buton nu mai mergea acționat) și becuri cu led de pe Aliexpress. Nerăbdător, am început cu macaraua. Am montat-o i-am prins geamul cu siguranța de plastic pe care am împins-o până la capăt, apoi am cuplat și motorul și am făcut proba: totul ok, se ridica și cobora normal. Apoi am curățat plafoniera, i-am dat gaura suplimentară de pe mijloc și am montat-o la loc Ocazie cu care mi-am adus aminte iar de pânza dezlipita de la plafon. O să caut un plafon sau o să mă apuc de bricolaj, dar mai încolo. Apoi am schimbat și becurile cu led De data asta nu mai dau eroare în bord, iar diferența dintre ele și un bec normal este enormă (in stânga bec normal, în dreapta becul cu led). Continuăm deplasarea, acum și mai luminoasă la semnalizare!1 point
-
Cu gențile de 16" poți să trăiești și fără dcc. Dar pentru genți mai mari este o opțiune bună.0 points
-
-1 points
-
pt masina din semnatura, cel mai ieftin si ok Casco a fost si ramane la Allianz...la o valoare de aprox 10.000E Casco e 297E cu asistenta rutiere, insa doar la pachet cu RCA-ul care la Alliant e nesimtit de scump, 655ron. ..apropo la Generali am primit o oferta cu peste 150E mai mare. Allianz foarte ok la despagubiri!-1 points
-
@BogdanG.Ști că poți să folosești modul D/S?! Nu te costă nimic.-1 points
-
@BogdanG. Sper că am fost de folos, am încercat să-ți ofer o rezolvare la problemă care nu costă nimic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00