Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.03.2021 în toate secţiunile

  1. Ideea este ca masinile conventionale o sa continue sa existe si dupa ce masinile electrice vor prelua majoritatea pietei. Scopul electrificarii nu este sa inlocuiasca placerea generata de un motor V8 cu o placere mai mare ci sa reduca din poluare si intr-un final sa fie sustenabil. Dar pentru pasionati si pentru nostalgici va exista mereu posibilitatea de a conduce in continuare o masina conventionala. Totodata, ne bocim noi aici ca nu o sa mai avem V8 si V12, dar sa fim seriosi, cati dintre noi ar folosi un motor din ala zi de zi? Ma refer la drumurile normale, eventual facute cu familia. Deci chiar si in contextul de fata, nu cred ca exista o categorie semnificativa de soferi care ar folosi zi de zi o masina cu motor mare. Totodata, multe din "senzatiile" oferite de un motor conventional se pot recrea artificial. Chiar si zmucitul cutiei de viteze se poate simula din soft la o masina electrica. Un sistem audio de calitate iti poate reda ce sunet de motor in V sau in linie iti doresti. Cred ca electricele isi vor face treaba cu brio si in oras si in afara, pentru o mare majoritate a soferilor. Nostalgicii sau puristii vor ramane cu masinile lor clasice sau vor avea una si una si toata lumea va fi fericita intr-un final.
    3 points
  2. Am pus pe telefon aplicatia myTuner Free care se vede in Android Auto. Are 50,000 de posturi de radio din toata lumea.
    3 points
  3. S-a cam asezat praful pe topic, insa asta si prin prisma faptului ca in ultimul an jumate masina mai mult a stat (Work from home 100% atat eu cat si sotia). De cand nu am mai postat nu s-au intamplat prea multe. Semnificativ ar fi schimbarea farului dreapta cu totul pe garantie fix cu o luna inaintea celor 4 ani, pentru ca incepuse ca faca un condens groaznic pe interior. Si mai recent, aparitia sporadica a erorii "Error: Workshop! Only leave vehicle in position P", care e o problema destul de intalnita se pare, legata de un switch din selectorul DSG care dupa un timp nu mai lucreaza in parametri. Prin amabilitatea colegului @F l o r i n am identificat si comandat un kit de reparatie pentru inlocuirea switch-ului buclucas si sper sa il rezolv in urmatoarea perioada. In rest, sunt in continuare foarte incantat si multumit de masina...atat de mult incat urmeaza sa plasez o comanda pentru un fratior Tiguan, dar mai "cu muschi" (sper sa nu ma injure @ShadoWzZ ca i-am furat expresia 😎).
    2 points
  4. Continuam jurnalul de bord, astazi a mai primit o revizie de filtre si ulei, in ultimul an am facut cam 12000km. Am incercat la ulei Mobil1 5w30 esp formula, foarte laudat de multi, are si norma ok 502-504 pt motorul meu, iar la filtre toate Mahle. In rest totul ok pe sub masina, fara alte probleme de ordin tehnic. KM 293.500 Si 2-3 poze din week, cand a primit o curatare mai temeinica.
    2 points
  5. Multe din plăcerile noastre sunt uneori foarte distructive. Au fost făcute experimente care au demonstrat că senzația de plăcere este superioară autoconservării și dorinței de a trăi. Mai exact: unor șobolani li s-a introdus în creier un electrod care stimula plăcere atunci când apăsau un buton. S-a constatat că șobolanii apăsau acel buton al plăcerii până mureau din cauză că nu mai dormeau sau mâncau. Se vor putea găsi alte placeri în timp ce mergi cu o mașină autonomă: poți citi o carte, povestii cu prietenii ori familia sau chiar să faci sex . Orice schimbare o poți vedea ca pe un lucru pozitiv sau negativ, fiecare alege cum vrea să perceapă realitatea.
    2 points
  6. Nu neaparat. Ai sa observi ca 0w20 isi schimba rapid nuanta spre maro roscat, asa ca, daca nu ai verificat pe joja imediat ce ai cumparat masina, e greu sa spui ce ulei ai avut in motor.
    2 points
  7. 2 points
  8. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  9. Având în vedere ca în aria de discuție dedicata modelului Passat nu avem B8.5, m-am gândit ca un topic dedicat îmbunătățirilor si noutăților cu care vine B8.5 ar fi bine venit, curioși si pasionați ca mine cred ca mai sunt pe aici.? Iar unele noutăți pot fi implementate ca și retro-fitinguri. Încep cu partea dedicata luminilor ( față și spate ), când mai gasesc ceva timp, mai adaug. Cine mai are, să mai pună.
    1 point
  10. Salutare, oameni buni! Dupa ceva ani de inactivitate pe forum, am decis ca ar fi cazul sa revin cu un (lung) update. Golful, pe care probabil unii il stiu, a fost vandut pentru ca am schimbat tara si nu puteam sa vin in Germania cu un diesel cu straight pipe care fumega ca un tractor. As fi putut sa incerc totusi, dar nu merita riscul. Dupa perioada de acomodare, in care singura mea masina a fost un Mercedes Sprinter, a sosit momentul in care imi puteam cumpara o masina. Dupa o luna de cautari, eram complet debusolat si variantele mele plecau de la w124 si se opreau pe la mk7 R sau Cupra 300. Una peste alta, am decis sa nu parasesc inca zona masinilor vechi si sa continui pe o platforma pe care deja o cunosc. N-o s-o mai lungesc si va prezint noua mea masina veche . A3 8L 1.8T din 1998 cu 183.000 km. Cam asa arata masina dupa prima spalare, o surpriza placuta sincer sa fiu, nu ma asteptam sa fie totul drept dupa 23 de ani. DPDV rugina, alta surpriza placuta. Clasica problema de la 8L cu rugina la plafon, in rest curat. Fostul proprietar lucra in service Audi si a reparat el rugina de la praguri, usi etc... nu foarte estetic, ce-i drept, dar macar nu mai are masina rugina. O sa vedeti in pozele urmatoare niste linii negre la baza usilor si aripilor, aceea fiind niste vopsea neagra si cauciucata. Alt detaliu care m-a surprins placut, a fost (o sa para ciudat) modul in care se inchid usile. Am urcat in FOARTE multe masini din generatia asta si usile ori se lasau, ori se intamplau alte nenorociri si pur si simplu trebuia trantita usa. Aici nu, usa se inchide ferm si are un sunet foarte satisfacator, iar cand o deschizi, de cele mai multe ori ai impresia ca era deja deschisa, din cauza faptului ca broasca sau balamaua nu opun deloc rezistenta. Pentru mine un alt avantaj si un semn ca masina a fost folosita cu grija. Motorul. Practic dupa asta am ales masina. Stiam ca vreau 1.8 turbo si intamplarea a facut sa gasesc A3-ul. Nu cred ca mi-am dorit sau ca m-a atras vreodata modelul asta de A3, mai ales varianta NFL, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el :D. Motorul porneste normal, fara zmucituri, sunet de electromotor sau invartit 3 ani. Mie personal imi suna foarte sanatos, nu aud sunete de tacheti sau alte lucruri grave. In anunt scria si ca masina are soft si vreo 200 de cai estimativ, ceea ce este destul de aproape de adevar. Motorul mi-a intrecut asteptarile 200%, atat va spun . Si o poza cu capacul de la motor jos. Nu-s eu vreun priceput dar in afara de praf nu sunt prea multe de vazut. Dotari. Aici e foarte simplu . Clima automata si trapa, fix ce mi-am dorit. Pe langa asta si Bose dar nu cred ca de fabrica, cred ca unul din fostii proprietari l-a montat pe masina. Am primit bonus de la vanzator si distantieri pe toate rotile, sunt montati in poze. Cred ca au 1.5 si 2 cm. Tot de unul din fostii proprietari a fost montat si un receptor DAB+ la care te puteai conecta prin bluetooth, dar asta chiar nu m-a interesat si o sa vedeti de ce mai tarziu. Roti de iarna pe 15" si vara 16", ambele OEM. Nu stiu ce sa va mai zic, dar nu cred ca am ratat nimic important. Probleme. Estetice: Rugina pe plafon, bara fata zgariata si consola centrala crapata. Mecanice : Nu stiu daca se catalogheaza ca o problema mecanica, dar geamul de la sofer nu se mai ridica. Alta problema clasica, dar mi-a spus de ea vanzatorul si mi-a dat si piesele de schimb cu care am reparat macaraua intr-o ora dar bineinteles ca n-am mai putut alinia rama geamului 100% ca inainte si nu se mai inchide usa perfect. Dar e ok, sunt obisnuit sa stric masini. Alta problema ar fi niste sunete pe la articulatii, dar e ok, cine nu s-ar astepta la asta? Ca un rezumat, am cumparat o masina care m-a surprins din toate punctele de vedere, bine intretinuita si cu putini km. O baza foarte buna pt ce am nevoie. Scopul ei este sa ma duca si sa ma aduca de la munca (60km) cu zambetul pe buze. Si acum, sa va povestesc cum i-am dublat valoarea intr-o o luna si ceva! Cei care stiti Golful stiti si ca imi place sa fac totul singur si nu, nu s-a schimbat nimic. Spre deosebire de Golf, care a fost material didactic, acum am un minim de experienta si ma straduiesc ca modificarile sa fie de calitate si de durata. Primul capitol - Muzica La inceput am spus ca una din masinile pe care mi le-am dorit a fost mk7 GTI/R. Cu Dynaudio, bineinteles. Acestea fiind spuse, sistemul de pe A3 trebuia sa aiba cel putin fidelitatea si puterea unui Dynaudio. Ce mai are un mk7, pe langa tehnologie avansata? Inso norizare mai buna. Zis si facut, usile si fetele de usi + portbagajul au fost insonorizate. Da, in fata blocului in zapada. O alta piesa de rezistenta a noului sistem este procesorul de sunet, care, in mintea mea, ar trebui sa imi ofere niste performante destul de apropiate de Dynaudio. Procesorul l-am montat in locul unde era schimbatorul de CD-uri, am vrut sa fie ascuns, pt ca mk7 nu are nici un cablu in portbagaj . O parte din piese. Am incercat sa ma axez mai mult pe calitate, nu pe volum, de aceea si piesele sunt de puteri mici. Mai mult decat atat, masina are un motor vechi pe benzina si probabil un alternator nu foarte capabil, deci curent prea mult nu aveam la dispozitie. Am schimbat absolut tot ce era legat de audio, de la Casetofon la cablajele difuzoarelor. Mai mult, am adaugat inca un set de cabluri in eventualitatea in care, pe viitor vreau sa mai pun un set de boxe pe fata. Toate cablurile sunt trase prin locatiile OEM, boxele au mufe si cablurile izolate cu banda textila. Si da, spre deosebire de golf, aici am folosit pistolul de lipit . Faceti cunostinta cu sifonierul. Cutia asta n-o sa ramana asa. Aici sunt in faza de testare si o sa incerc si alte setup-uri, dar deocamdata e ok asa, reda foarte frumos 20-30Hz. Rezultatul ma satisface 100%. Am ascultat dynaudio in mk7 cu mult inainte sa cumpar A3-ul, iar claritatea sunetului la volum ridicat m-a dezamagit. Procesorul de sunet chiar face magie, chitara e chitara, vocea e voce, sunetele sunt foarte bine definite iar la volum 100% nu am nici un fel de distorsiuni. Totusi, inca sunt in perioada de invatare pentru ca setarea unui procesor din acesta este foarte complexa si necesita anumita aparatura pentru performante maxime. Capitolul 2 - Mecanica V-am zis mai sus ca avea niste sunete pe la articulatii, iar cand am ridicat-o pe elevator am vazut clasica scurgere la caseta de directie. Aici a fost simplu. Schimbam tot si am rezolvat problema. E o masina veche si nu are prea multe lucruri de schimbat. Au ramas doar 4 bucse sub partea din fata a masinii care nu au fost schimbate, si imi pare rau ca m-am zgarcit, dar nu putem da timpul inapoi din pacate. E vorba despre cele de la cadrul motor, dar o sa il schimb cu totul pt ca al meu e cam batut de vreme. Am incercat sa il curat si sa il vopsesc, dar timpul a fost scurt si rezultatul mediocru. Alt lucru pe care il regret este ca am luat Powerflex doar pentru anumite componente, ar fi trebuit sa iau pentru tot si stiam o treaba. Iar un ultim compromis facut aici, este ca am luat o caseta de directie SH si nu noua sau reconditionata. Am gasit-o la un pret foarte atractiv si am zis sa incerc, vad eu in viitor daca curge si asta sau nu. Legat de caseta de directie am pus una de S3, care este rapida. Adica are ~2.5 rotiri de la stanga maxim la dreapta maxim in loc de ~3.5 cat are cea OEM. O modificare foarte interesanta pe care o recomand, directia e foarte solida si precisa acum. Va las niste poze Chiar daca am incercat sa masuram bieletele originale si sa le setam pe cele noi in aceeasi pozitie, la final unghiul de directie a fost masacrat de-a dreptul si masina se comporta oribil, voia sa sara in sant cu orice ocazie. Dupa setarea unghiului, masina si-a revenit la normal si sta pe drum mai bine ca niciodata in combinatie cu suspensia reglabila si caseta de S3. Nu am lasat-o jos de tot, nici n-as fi putut omologa suspensia in modul asta. Cam asa arata dupa ce am coborat-o de pe elevator. Eu unul sunt multumit. Alt upgrade frumos este powerflex la suportul motor de pe cutie, rev-match este muuuuult mai usor acum. In punctul asta este o masina 100% sigura, stabila si manevrabila, cu un sistem audio pe cinste! Capitolul 3 - La salon. Asta este un lux pe care mi l-am permis din pricina job-ului, si anume sunt detailer auto. Altfel nu cred ca as fi investit in asa ceva, chiar daca rezultatul merita TOTI BANII. Vopseaua a primit aproximativ 8 ore de atentie, polish 2 stage, protectie ceramica si plasticele o protectie dedicata pt plastic care il si revitalizeaza. Va las si un link cu o filmare in care se vede mai bine rezultatul. Pe langa vopsea, mai puteti observa ca am scos stergatorul de pe spate, si am pus o antena mica. Tot atunci am pus si ceas de boost in grila de la sofer si o nuca noua la schimbator cu care din pacate nu am poze. Cam asta e deocamdata, sper ca n-am ratat ceva, dar daca am facut-o, cu siguranta nu era ceva major. Planuri de viitor? Bani sa fie, ca planuri mereu sunt Facelift nu cred ca o fac, e o masina din 98' si consider ca merita sa ramana asa. Eventual o sa ii caut un set de faruri cu lupe de S3 dar tot NFL. Jante in primul rand cand vine caldura, evacuare cu prima ocazie, probabil discuri 312mm sau mai mari daca le pot omologa, si apoi incepe distractia... k04, injectoare, pompe, etc etc etc... DSG? poate, vedem... in punctul asta deja o sa fie masina de duminica, dar mai e mult pana departe. Multumesc pentru atentie, sper ca nu v-am plictisit de tot .
    1 point
  11. Nu e pusa bine ... Roaga-te sa nu fie atinse supapele. Este posibil sa fie si altceva dar daca inainte de intrarea in service totul mergea bine, partea de distributie e numitorul comun.
    1 point
  12. Am fost foarte aproape sa iau un Leon Cupra FL, cel de 300 de cai, imediat ce a aparut pe piata din RO. Configurat de mine, cu destul de multe chestii, inclusiv trapa si alte briz brizuri, dupa discount, iesisem la 33.500 Eur. Am facut o configuratie pentru Cupra Leon actual si am decis sa ma opresc la 47k Eur, ca deja ma intindeam
    1 point
  13. Tiguan pe CH-uri, foarte tare combinatia 😮 Felicitari pentru masinita si drumuri bune !
    1 point
  14. Am schimbat in 2019 toamna bucsele de pe fata ( cele mari si cele mici ) cu Swag sau Febi ( nu mai retin ) si au tinut cam 25k km... cam un an. Anul trecut pe sfarsit, au inceput iar sa scartaie la faimoasele limitatoare de viteza ( celebrul hrr hrr ). Le-am schimbat iar, dar am zis sa merg pe varianta originala OE. Au tinut fix... 3000km... si au inceput sa haraie iar... Cred ca voi incerca varianta cu F la final, mentionata de colegul @dadu Misto platforma asta MQB
    1 point
  15. Sa o purtati sanatosi! Totusi, cred ca ai vrut sa spui asa - masina pentru copilul din mine...si din cand in cand pentru familie! Imi place culoarea!
    1 point
  16. A fi categoric doar de dragul contrazicerii cuiva e lipsit de obiectivitate. De fiecare data cand apare ceva nou, natura umana face sa apara cei care jura ca detin adevarul absolut si ca nu inteleg cum au putut trai fara obiectul X, pana in acel moment. Nici macar un Ferrari V12 nu e superior unui Logan 0.9 din toate punctele de vedere, cu atat mai putin niste electrice banale, fata de alte masini banale similare, dar cu alta motorizare. Reveniti cu picioarele pe pamant. Am condus electrice si nu am simtit nimic deosebit, ba din contra le consider insipide. Nu ma impresioneaza prea mult ceva la ele, le vad ca niste obiecte plictisitoare si care vor distruge placerea condusului prin toate automatizarile si vor transforma in timp soferii in niste pasageri blazati. Probabil si cele cu carburant fosil ar fi impins lucrurile in aceeasi directie, dar electricele vor fi cireasa de pe tort. Din fericire, inca se pot cumpara masini care sa te implice in condus, care sa te tina cu toate simturile active, cu muzica generata de cilindri, care vibreaza, derapeaza, au cutii manuale, ambreiaj sau orice altceva. Prefer oricand un Pontiac 1967 GTO unui Taycan.
    1 point
  17. Da. Are fltru de particule.
    1 point
  18. 760 lei servomotorul ~1000 lei manopera Totul a durat cam 4 ore.
    1 point
  19. Te vei descurca cu ea fara nici o problema.
    1 point
  20. Așteptăm sa treacă un ~5 zile de la infoliere sa putem spăla agregatul, pana una alta, cred ca am reușit sa îmi fac cont și sa activez din servicii, încă sunt in dubii pa cât de fidely și încet sunt serviciile de accesat și configurat - părere personală, nu exclud sa fie vina utilizatorului edit: phone autocorrect 2nd edit: @darksun inca nu am incercat nimica remote, daca esti interesat voi bifa cand mai ajung pe la masina sa vad ce functii merg sau nu merg remote si revin
    1 point
  21. Despre faruri led high adaptive - sunt în echiparea mașinii și mi se par senzaționale, în special pe drumuri virajate. Farurile bat cu putere, iar direcția de iluminare a lor urmează direcția de rotire a volanului. Consider ca această opțiune "face sens" Felicitări pentru reușită, cu siguranță vei constata diferența față de cele basic, neadaptive.
    1 point
  22. Ea e! Pregatire pentru livrare. Maine intru in posesia ei.
    1 point
  23. E forte bine că există concurență în domeniu. Spre exemplu Hyundai Ioniq 5 va fi prima mașină cât de cât accesibilă ce va avea baterie de 800 V, si promite o încărcare de 100 Km în 5 minute. Ceea ce in momentul de față găsim doar pe modele de peste 100k euro, cum ar fi Porsche Taycan sau Audi e-Tron.
    1 point
  24. Sa vedem ce parere au si restul posesorilor. Dar sigur nimeni nu s-ar mai intoarce la termica. Nu are rost sa mai continui discutia pentru ca sigur nu o sa conving pe cineva care este clar impotriva unui trend evident.
    1 point
  25. Exista masini electrice care sunt alternativa la masinile actuale pe combustie. Trebuie sa luam in considerare TCO - Total Cost of Ownership si nu pretul initial. Am condus astazi, dupa cateva saptamani, Golf-ul 7 TSI DSG. Nu zic ca este o masina rea, dar este inferioara unei electrice din toate punctele de vedere. Stiu ca o sa spuneti autonomie, dar este normal ca la 2 ore de condus sa faci o pauza de 20 de minute cat masina se incarca iar pentru inca 2 ore.
    1 point
  26. 1 point
  27. Ce sa faca un curier, distribuitor de pizza cu autonomia de la Spring? Ca in traficul real nu cred ca autonomia va trece de 150 km, indiferent de povestile spuse de Dacia, sunt lamurit de povestile Renault spuse pentru Zoe. Spring e utila celor cu drumuri birou-casa, cu halta prin supermarket. Buna pentru naveta scurta, din afara orasului, maxim 25-30km. Orium, sa stai stresat la intoarcere ca ramai fara baterie nu e funny, asa ca majoritatea cumparatorilor vor fi din marile orase si zona metropolitana. La firmele de curierat ar trebui cate 2 masini de om, ca in Formula E, o lasi pe aia descarcata si o iei pe aia de rezerva.:)
    1 point
  28. Va salut, La facelift B8.5 sunt aspecte placute, care merita spuse: +bordul cu totul (radio, clima, consola...) este mai placut, personal consider ca este o evolutie sensibila, nu ceva major, dar e mai ok. De asemenea, eu agreez ca am mai putine butoane, cu o exceptie: as vrea un buton de mute pe volan, atat. +climatronicul tactil -este foarte fain vizual si practic. O fi reducere de costuri, dar el functioneaza f bine, fara delay la atingere, imi place mult. Ar putea fi pt unii o observatie: exista un singur buton pt directionarea aerului (cap, mijloc, picioare). +exteriorul este restilizat usor, cu fata care e mai agresiva cumva, iar capacul portbagajului cu inscriptia "Passat" pe mijloc, elegant, plus siglele VW noi, lucioase - toate arata ff bine. Minusuri: - portierele se deschid doar in 2 trepte (in loc de 3). Prima treapta e putin deschisa, nu poti iesi. A doua treapta e cu portiera deschisa la maxim (aproape 90grd), f greu asadar si dificil in parcari. - comanda mecanica pt clima spate - au disparut butoanele. - buzunarele laterale din portbagaj au disparut si ele. - a disparut ceasul analog din bord- rolul lui era estetic, era elegant in opinia mea. Ar mai fi de spus ca ai doar USB-C, pe mine nu ma afecteaza, de asta nu l-am trecut la minusuri. Personal, deschiderea portierelor o consider cea mai deranjanta, alaturi de faptul ca (si asta fara legatura cu B8) pedala de acceleratie nu este deloc comoda vs. pedala asezata in podea, cum era la modelele B5, B6. Plus, stiu ca si la non facelift e la fel, pozitia de minim a scaunului mi se pare destul de inalta (de ex comparativ cu Golful care il mai am).
    1 point
  29. Titlul topicului este extrem de potrivit... lucid, surprinzător și chiar cumpătat aș zice, dar cred ca ai nimerit bine proporția... eu din experiența celor 3 copii am văzut că poneii mulți si sutele de Nm nu se potrivesc cu viața de familist dar per total această masina cu mușchi sigur are si polivalența unui cruiser veritabil pentru familii, dar iti va fi greu, sa ai atâtea resurse și tu abia sa mângâi gazul... pff, tot iti vor trebui niste momente singur să o mai lași să mârâie (acum ca ești proaspăt băietaș de cartier 😛 )... In rest nu am ce spune, mașina arată belea, Akra e cireașa de pe tort iar prețul... who cares? în viață trebuie sa iti mai faci si mofturile! Sa te bucuri de mașină si așteptăm un review după ce mai aduni timp cu ea.
    1 point
  30. Nu e chiar asa cum zici, e mai complicat...sunt "scule" speciale pt softuri, nu se poate face cu obd11, vcds... @voinea @C Z R te pot ajuta si cred ca mai sunt si alte persoane pe forum.
    1 point
  31. Salutareeeee, Finally!! A ajuns interiorul si am reusit sa montam tot inapoi. Masina e gata! Un detaliu ce am omis sa il scriu in postul anterior sunt statiile folosite: - Vibe Powerbox 65.4m pentru boxele din interior - Vibe Powerbox 400.1m pentru subwoofer Avantajul lor e ca sunt destul de mici. Am reusit sa integrez ampliful pentru boxele din interior in spatele bordului. Iar cel pentru subwoofer, in unul din sertarasele din portbagaj. Bun, acum interiorul. A iesit exact cum imi doream! Imi place mult cum este lucrat. Mai ales la nivel de detaliu. Cusaturile sunt la distante egale, drepte etc. Avand in vedere ca masina nu este una daily, mi-am permis sa aleg o combinatie mai "pretentioasa" de culori. O sa las cateva poze before & after (din pacate, cu calitatea scazuta deoarece limita de 4mb / post ) Before After: Si standul custom pentru telecomanda de la airlift de care povesteam in postarile anterioare:
    1 point
  32. Incep sa se adune mici neplăceri, cat sa ma vad obligat să fac i programare la "doftor". 1. Mulți șoferi pe contrasens deranjați de faruri pe faza scurtă, ochiometric cel din stanga mașinii pare mai strălucitor. 2. Închiderea centralizată face figuri din ce in ce mai urat. Mai întâi auto lock da rateuri. Deși reclamat in garanție, nu am rezolvat mare lucru. Acum s-a agravat. Auto lock nu reușește să închidă in mers, închide- deschide la fiecare 5 secunde. Bonus mașina se încuie singura cand închid usa sofer. Mai nasol e ca s-a încuiat cu cheia in mașina. Asta nu ar fi trebuit să se întâmple. 3. Un nemernic mi-a furat ornamentul de la stergator spate, cel care acoperă surubul. Sau o fi căzut singur? 4. Tre sa vad grosimea discurilor, sper sa nu necesite înlocuire, planul ar fi sa mai stau cu ateca maxim 1 an.
    1 point
  33. Legenda spune că @Doomy încă mai lopătează la zăpadă 😆 După puținele detalii pe care le-a dat mai degrabă telefon prin satelit 😁
    1 point
  34. @Gyfonu da, cu "noul" torque vectoring pe spate, wanna be quattro feeling de pe puntea spate
    1 point
  35. Mie mi s-a parut o critica buna in contextul infrastructurii din SUA. Sa iti programeze o oprire de incarcare de 10 ore e hilar. Trebuie cineva ca Tesla sa ridice stacheta, altfel ramaneam toti cu masini fosile pentru ca nu aveam infrastructura de incarcare si nu aveam infrastructura pentru ca nu aveam masini electrice. Deocamdata Tesla este standardul la care ceilalti producatori trebuie sa se ridice, cel putin in SUA.
    1 point
  36. Nu e o incantare pentru ceilalti din trafic E ca si cum ar merge toti cu faza lunga si cand ajung in fata ta trec pe faza scurta Pe drumuri cu urcari si coborari sau curbe , pana regleaza , orbeste la maxim pe cei care vin din fata Pe mine au inceput sa ma deranjeze ca s-au inmultit , deranjeaza mai ales farurile de la Mercedes-uri apoi BMW apoi Audi /VW , cam in ordinea asta
    1 point
  37. Acum avem numere, și ne plimbam, pe drumuri de concediu? Am sărit de 5000 km, totul merge strună!
    1 point
  38. Luna asta l-am vizitat pe colegul Muale pentru o curatare a interiorului si a iesit ceva negreala din scaune desi credeam ca e relativ curata masina?. Acum arata si miroase ca nou plus am scapat de niste pete care apareau la ploaie mai mereu. Aplicat in week si o ceara de la chemical guys dupa o spalare temeinica cu sampon sonax, luciu placut sper sa dureze efectul ceva timp. Am observat o usoara matuire a lacului de pe capota nu stiu de ce sa zic sper sa se rezolve cu un polish.
    1 point
  39. Si pentru ca viata in Romania cu roti de 19'' nu e chiar ca-n filme, dupa nici un an jumate eram mandrul posesor al unor greierasi prin zona usilor. Nici subwoofer-ul adaugat in toamna nu m-a iertat si de la vibratiile lui se auzeau tot felul de "zornaieli" care imi mancau zilele efectiv. Asadar, Thomas a primit astazi pe toate usile insonorizare cu CTK Premium 2.2 pe partile de tabla (partea dinspre exterior + partea dinspre interior) si burete fono izolant pe spatele fetelor de usi. Ca rezultate, e peste asteptari (cel putin ale mele). Greierasii si zornaielile au disparut in totalitate, ceea ce si urmaream! Boxele din usi se aud acum mai bine, pe partea de medii si bass. Zgomotul la interior s-a redus, nu as putea spune cat, dar e ceva mai liniste in masina, cel putin prin oras. Ramane de vazut la drum lung daca si zgomotul la rulare e mai redus. Bonus, usile la inchidere scot un sunet mult mai placut, mai gros si sunt ceva mai grele. Atasat si cateva poze din timpul instalarii.
    1 point
  40. Mergem mai departe si ne pregatim de cai multi. Pana atunci efectuam modificarile necesare. Kit ambreiaj Clutch Masters FX400: 02240-HDCL-X Pe drum se afla volant. Tot de la Clutch Masters: FW-240-SF. Pentru ca americanii nu le aveau pe stoc, kitul de ambreiaj a venit din Australia si volant e pe drum din Canada. 🙂 Ca sa vezi ce mica-i lumea.. Revin cu poze de la montaj. Sper saptamana viitoare la inceput.
    0 points
  41. Calitatea interiorului unui model vechi de Golf 7 este net superioara unui ID3. Ergonomia, materialele, scaunele, pozitia de conducere, sistemul audio. Nu ai difuzoare spate intr-o masina de 40000 euro. E ridicol! Daca a fi inferior inseamna viitorul, ai dreptate. Daca nu vezi asta, nu mai are sens discutia, pentru ca nu esti obiectiv. PS. GT3 vine si cu 3 pedale.
    0 points
  42. Chiar din toate punctele de vedere? Ce gluma!
    -1 points
  43. Id.3 fara difuzoare pe spate poate fi luat sub 23k euro, nu 30k euro. Da, cu ajutorul de la stat. Care ajutor e pentru producatorii de masini electrice pentru a incuraja dezvoltarea electricelor, nu neaparat pentru tine ca utilizator final. De acord cu tine, e misto de condus o benzinara speciala. Dar cat % din masinile din trafic care doar stau bara la bara pentru a merge la scoala/cumparaturi/serviciu sunt 'masini speciale'? Iti zic eu, foarte putin. Eu is de parere ca pentru oras ideal ar fi cat mai multe masini electrice/transport in comun ca sa putem respira aer curat, iar pentru pasiune/hobby fiecare sa-si faca damblaua cu ce vrea el. Motocicleta/masina/barca etc. Ar fi bine ca toti sa ne luam masini in functie unde le folosim si de nevoi. Dar nu facem asta, eu vad in jurul meu oameni...isi cumpara masini diesel/masini mari pentru ca se gandesc ca...'daca o sa am nevoie de spatiu'? daca o sa merg in concediu in alta tara'? Pe principiul, nu cumpara masina sa-i fie bine 99% din timp, cumpara masina pt aia 1% din timp cand poate o sa aiba nevoie de ea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!