Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2021 în toate secţiunile
-
Salutareeeee, Finally!! A ajuns interiorul si am reusit sa montam tot inapoi. Masina e gata! Un detaliu ce am omis sa il scriu in postul anterior sunt statiile folosite: - Vibe Powerbox 65.4m pentru boxele din interior - Vibe Powerbox 400.1m pentru subwoofer Avantajul lor e ca sunt destul de mici. Am reusit sa integrez ampliful pentru boxele din interior in spatele bordului. Iar cel pentru subwoofer, in unul din sertarasele din portbagaj. Bun, acum interiorul. A iesit exact cum imi doream! Imi place mult cum este lucrat. Mai ales la nivel de detaliu. Cusaturile sunt la distante egale, drepte etc. Avand in vedere ca masina nu este una daily, mi-am permis sa aleg o combinatie mai "pretentioasa" de culori. O sa las cateva poze before & after (din pacate, cu calitatea scazuta deoarece limita de 4mb / post ) Before After: Si standul custom pentru telecomanda de la airlift de care povesteam in postarile anterioare:9 points
-
Ne mai bucurăm de pneurile de iarna. Duminica plăcută tuturor!7 points
-
Cred ca e vremea sa mai updatez pagina cu ultimele modificari aduse masinii. Avem asa: anvelope noi Michelin PS4 Bujii noi IC Wagner Admisie R600 de la Racingline (momentan doar airbox-ul, urmeaza sa achizitionez si cupla de silicon si turbo inlet-ul) cel mai important, Stage 1 la MRC (multumesc @C Z R 🥰) Masina e schimbata total fata de stoc; cei mai bine investiti banuti de pana acum . In prezent masina are 131k km si in vreo doua mii urmeaza revizie motor, haldex, radiator apa si radiator AC6 points
-
Salutare, oameni buni! Dupa ceva ani de inactivitate pe forum, am decis ca ar fi cazul sa revin cu un (lung) update. Golful, pe care probabil unii il stiu, a fost vandut pentru ca am schimbat tara si nu puteam sa vin in Germania cu un diesel cu straight pipe care fumega ca un tractor. As fi putut sa incerc totusi, dar nu merita riscul. Dupa perioada de acomodare, in care singura mea masina a fost un Mercedes Sprinter, a sosit momentul in care imi puteam cumpara o masina. Dupa o luna de cautari, eram complet debusolat si variantele mele plecau de la w124 si se opreau pe la mk7 R sau Cupra 300. Una peste alta, am decis sa nu parasesc inca zona masinilor vechi si sa continui pe o platforma pe care deja o cunosc. N-o s-o mai lungesc si va prezint noua mea masina veche . A3 8L 1.8T din 1998 cu 183.000 km. Cam asa arata masina dupa prima spalare, o surpriza placuta sincer sa fiu, nu ma asteptam sa fie totul drept dupa 23 de ani. DPDV rugina, alta surpriza placuta. Clasica problema de la 8L cu rugina la plafon, in rest curat. Fostul proprietar lucra in service Audi si a reparat el rugina de la praguri, usi etc... nu foarte estetic, ce-i drept, dar macar nu mai are masina rugina. O sa vedeti in pozele urmatoare niste linii negre la baza usilor si aripilor, aceea fiind niste vopsea neagra si cauciucata. Alt detaliu care m-a surprins placut, a fost (o sa para ciudat) modul in care se inchid usile. Am urcat in FOARTE multe masini din generatia asta si usile ori se lasau, ori se intamplau alte nenorociri si pur si simplu trebuia trantita usa. Aici nu, usa se inchide ferm si are un sunet foarte satisfacator, iar cand o deschizi, de cele mai multe ori ai impresia ca era deja deschisa, din cauza faptului ca broasca sau balamaua nu opun deloc rezistenta. Pentru mine un alt avantaj si un semn ca masina a fost folosita cu grija. Motorul. Practic dupa asta am ales masina. Stiam ca vreau 1.8 turbo si intamplarea a facut sa gasesc A3-ul. Nu cred ca mi-am dorit sau ca m-a atras vreodata modelul asta de A3, mai ales varianta NFL, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el :D. Motorul porneste normal, fara zmucituri, sunet de electromotor sau invartit 3 ani. Mie personal imi suna foarte sanatos, nu aud sunete de tacheti sau alte lucruri grave. In anunt scria si ca masina are soft si vreo 200 de cai estimativ, ceea ce este destul de aproape de adevar. Motorul mi-a intrecut asteptarile 200%, atat va spun . Si o poza cu capacul de la motor jos. Nu-s eu vreun priceput dar in afara de praf nu sunt prea multe de vazut. Dotari. Aici e foarte simplu . Clima automata si trapa, fix ce mi-am dorit. Pe langa asta si Bose dar nu cred ca de fabrica, cred ca unul din fostii proprietari l-a montat pe masina. Am primit bonus de la vanzator si distantieri pe toate rotile, sunt montati in poze. Cred ca au 1.5 si 2 cm. Tot de unul din fostii proprietari a fost montat si un receptor DAB+ la care te puteai conecta prin bluetooth, dar asta chiar nu m-a interesat si o sa vedeti de ce mai tarziu. Roti de iarna pe 15" si vara 16", ambele OEM. Nu stiu ce sa va mai zic, dar nu cred ca am ratat nimic important. Probleme. Estetice: Rugina pe plafon, bara fata zgariata si consola centrala crapata. Mecanice : Nu stiu daca se catalogheaza ca o problema mecanica, dar geamul de la sofer nu se mai ridica. Alta problema clasica, dar mi-a spus de ea vanzatorul si mi-a dat si piesele de schimb cu care am reparat macaraua intr-o ora dar bineinteles ca n-am mai putut alinia rama geamului 100% ca inainte si nu se mai inchide usa perfect. Dar e ok, sunt obisnuit sa stric masini. Alta problema ar fi niste sunete pe la articulatii, dar e ok, cine nu s-ar astepta la asta? Ca un rezumat, am cumparat o masina care m-a surprins din toate punctele de vedere, bine intretinuita si cu putini km. O baza foarte buna pt ce am nevoie. Scopul ei este sa ma duca si sa ma aduca de la munca (60km) cu zambetul pe buze. Si acum, sa va povestesc cum i-am dublat valoarea intr-o o luna si ceva! Cei care stiti Golful stiti si ca imi place sa fac totul singur si nu, nu s-a schimbat nimic. Spre deosebire de Golf, care a fost material didactic, acum am un minim de experienta si ma straduiesc ca modificarile sa fie de calitate si de durata. Primul capitol - Muzica La inceput am spus ca una din masinile pe care mi le-am dorit a fost mk7 GTI/R. Cu Dynaudio, bineinteles. Acestea fiind spuse, sistemul de pe A3 trebuia sa aiba cel putin fidelitatea si puterea unui Dynaudio. Ce mai are un mk7, pe langa tehnologie avansata? Inso norizare mai buna. Zis si facut, usile si fetele de usi + portbagajul au fost insonorizate. Da, in fata blocului in zapada. O alta piesa de rezistenta a noului sistem este procesorul de sunet, care, in mintea mea, ar trebui sa imi ofere niste performante destul de apropiate de Dynaudio. Procesorul l-am montat in locul unde era schimbatorul de CD-uri, am vrut sa fie ascuns, pt ca mk7 nu are nici un cablu in portbagaj . O parte din piese. Am incercat sa ma axez mai mult pe calitate, nu pe volum, de aceea si piesele sunt de puteri mici. Mai mult decat atat, masina are un motor vechi pe benzina si probabil un alternator nu foarte capabil, deci curent prea mult nu aveam la dispozitie. Am schimbat absolut tot ce era legat de audio, de la Casetofon la cablajele difuzoarelor. Mai mult, am adaugat inca un set de cabluri in eventualitatea in care, pe viitor vreau sa mai pun un set de boxe pe fata. Toate cablurile sunt trase prin locatiile OEM, boxele au mufe si cablurile izolate cu banda textila. Si da, spre deosebire de golf, aici am folosit pistolul de lipit . Faceti cunostinta cu sifonierul. Cutia asta n-o sa ramana asa. Aici sunt in faza de testare si o sa incerc si alte setup-uri, dar deocamdata e ok asa, reda foarte frumos 20-30Hz. Rezultatul ma satisface 100%. Am ascultat dynaudio in mk7 cu mult inainte sa cumpar A3-ul, iar claritatea sunetului la volum ridicat m-a dezamagit. Procesorul de sunet chiar face magie, chitara e chitara, vocea e voce, sunetele sunt foarte bine definite iar la volum 100% nu am nici un fel de distorsiuni. Totusi, inca sunt in perioada de invatare pentru ca setarea unui procesor din acesta este foarte complexa si necesita anumita aparatura pentru performante maxime. Capitolul 2 - Mecanica V-am zis mai sus ca avea niste sunete pe la articulatii, iar cand am ridicat-o pe elevator am vazut clasica scurgere la caseta de directie. Aici a fost simplu. Schimbam tot si am rezolvat problema. E o masina veche si nu are prea multe lucruri de schimbat. Au ramas doar 4 bucse sub partea din fata a masinii care nu au fost schimbate, si imi pare rau ca m-am zgarcit, dar nu putem da timpul inapoi din pacate. E vorba despre cele de la cadrul motor, dar o sa il schimb cu totul pt ca al meu e cam batut de vreme. Am incercat sa il curat si sa il vopsesc, dar timpul a fost scurt si rezultatul mediocru. Alt lucru pe care il regret este ca am luat Powerflex doar pentru anumite componente, ar fi trebuit sa iau pentru tot si stiam o treaba. Iar un ultim compromis facut aici, este ca am luat o caseta de directie SH si nu noua sau reconditionata. Am gasit-o la un pret foarte atractiv si am zis sa incerc, vad eu in viitor daca curge si asta sau nu. Legat de caseta de directie am pus una de S3, care este rapida. Adica are ~2.5 rotiri de la stanga maxim la dreapta maxim in loc de ~3.5 cat are cea OEM. O modificare foarte interesanta pe care o recomand, directia e foarte solida si precisa acum. Va las niste poze Chiar daca am incercat sa masuram bieletele originale si sa le setam pe cele noi in aceeasi pozitie, la final unghiul de directie a fost masacrat de-a dreptul si masina se comporta oribil, voia sa sara in sant cu orice ocazie. Dupa setarea unghiului, masina si-a revenit la normal si sta pe drum mai bine ca niciodata in combinatie cu suspensia reglabila si caseta de S3. Nu am lasat-o jos de tot, nici n-as fi putut omologa suspensia in modul asta. Cam asa arata dupa ce am coborat-o de pe elevator. Eu unul sunt multumit. Alt upgrade frumos este powerflex la suportul motor de pe cutie, rev-match este muuuuult mai usor acum. In punctul asta este o masina 100% sigura, stabila si manevrabila, cu un sistem audio pe cinste! Capitolul 3 - La salon. Asta este un lux pe care mi l-am permis din pricina job-ului, si anume sunt detailer auto. Altfel nu cred ca as fi investit in asa ceva, chiar daca rezultatul merita TOTI BANII. Vopseaua a primit aproximativ 8 ore de atentie, polish 2 stage, protectie ceramica si plasticele o protectie dedicata pt plastic care il si revitalizeaza. Va las si un link cu o filmare in care se vede mai bine rezultatul. Pe langa vopsea, mai puteti observa ca am scos stergatorul de pe spate, si am pus o antena mica. Tot atunci am pus si ceas de boost in grila de la sofer si o nuca noua la schimbator cu care din pacate nu am poze. Cam asta e deocamdata, sper ca n-am ratat ceva, dar daca am facut-o, cu siguranta nu era ceva major. Planuri de viitor? Bani sa fie, ca planuri mereu sunt Facelift nu cred ca o fac, e o masina din 98' si consider ca merita sa ramana asa. Eventual o sa ii caut un set de faruri cu lupe de S3 dar tot NFL. Jante in primul rand cand vine caldura, evacuare cu prima ocazie, probabil discuri 312mm sau mai mari daca le pot omologa, si apoi incepe distractia... k04, injectoare, pompe, etc etc etc... DSG? poate, vedem... in punctul asta deja o sa fie masina de duminica, dar mai e mult pana departe. Multumesc pentru atentie, sper ca nu v-am plictisit de tot .5 points
-
4 points
-
3 points
-
Dupa o lunga perioada in tabara bavareza am avut un impuls sa schimb barca (F10) cu un e-golf. Vazut pe site-ul unui dealer vineri, mers la drive-test, batut palma sambata, livrat marti. E vorba de un 2017 e-golf, Comfortline (singura echipare existenta in Canada), cu pachetul tech si culoare speciala (atat de impulsiva a fost cumpararea ca nici nu stiu codul ei...). 96k km e cu siguranta unul din cele mai rulate, insa e inca sub garantia VW la tenul de rulare electric (8 ani/160k km). Unele din dootarile standard: Adaptive light System (AFS) Parbriz incalzit Termopompa Kessy Extra: ACC Light assist Park assist Discovery pro 2 Digital cockpit Ambient lighting Legat de incarcare, va fi exclusiv acasa (priza L2 in garaj). Pretul curentului este extrem de mic iar aproximativ 99% din electricitatea Quebecului este din surse regenerabile. In cazul in care am nevoie, L2/L3 se gasesc pe toate drumurile. Nevoia zilnica e de ~80km, realizabili chiar si la -30 de grade (da, e ceva normal iarna...). Ca si nemultumiri, scaunele standard in North America sunt cele de baza. Poate le schimb cu unele de A3 daca gasesc schemele electrice. In alta ordine de idei, imi era dor de Golf si de forum (nu de VW, avem si o Jetta 2019 si noua cutie automata in 8 trepte e o gluma proasta).2 points
-
Am pus pe telefon aplicatia myTuner Free care se vede in Android Auto. Are 50,000 de posturi de radio din toata lumea.2 points
-
2 points
-
Saptamana asta ma intalnesc cu un prieten care are 1.5tsi, a facut revizia luna trecuta si este foarte incantat de noul soft. Ideea este ca el avea versiunea 5xxx din fabrica si de aceea totul este wow. O sa ma conectez pe obd sa vad exact ce soft are, 9692 cum avem toti sau ceva mai nou. Daca e ceva mai nou clar o sa cer si eu la revizie asa ceva. Bineinteles voi face si o proba de drum cu masina prietenului pentru a vedea diferente. Despre ulei cred ca o sa trec pe 0w20, inca nu sunt decis. Masina merge foarte bine si cu 5w30, pe GPF incarcarea este 0g iar ulei nu papa.2 points
-
2 points
-
Eu cred ca aglomerat va fi oricum, dar așa poate va fi putin mai curat. Cat timp sunt mai putine termice, in special diesel-uri, pe sosele, tot suntem castigati. Eu, care merg de 10 ani cu bicicleta prin oras si tot inhalez fum de diesel, apreciez schimbarea. Pentru reducerea traficului trebuie plan de imbunatatire a transportului in comun si al celui alternativ. Mai multe sosele se umplu cu mai multe masini. Legat de infrastructura de incarcare: daca exista cerere, trebuie sa apara si oferta. Așa, suntem intr-un cerc vicios, in care nu exista cerere pentru ca nu e oferta (la pret corect), nu e oferta pentru ca nu e cerere si infrastructura.2 points
-
2 points
-
Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.1 point
-
Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)1 point
-
Lampa originală are codul 1M0943119A. http://www.oemepc.com/seat/part_single/catalog/se/markt/E/modell/TO/year/2002/drive_standart/268/hg_ug/945/subcategory/945000/1 point
-
Inca astept rotile, insa intre timp mi-au venit si alte idei (fortat de imprejurari). Am pus rotile de vara de pe Jetta pe masina sa testez cauciucurile Bridgestone Ecopia. Pana acum par ok, voi lua fie acelasi model fie Continental Purecontact LS 205/50/17. Schimband rotile am inteles de ce a fost atat de ieftin. Desi discurile si placutele sunt noi celelalte componente ale suspensiei sunt obosite. Cum e-golful e cu fuzete de otel, amortizoarele sunt 50mm. Dar cum am gasit o suspensie de GTI la pret bun, am cumparat si fuzete de aluminiu sa le pot monta. Voi schimba si restul de compoenente, singurele la care sunt indecis sunt rulmentii, desi ar fi mult mai usor la montaj. Legat de controversele legate de suspensia GTI, amortizoarele de pe e-golf sunt aceleasi de pe alte modele VW, nimic special. Doar arcurile difera: GTI: Fata 175 lbs/inch, Spate 230 lbs/inch e-Golf: Fata 135 lbs/inch, Spate 215 lbs/inch Golf R: Fata 190 lbs/inch, Spate 245 lbs/inch Pe fata diferenta e mai mare, o sa vad daca devine saltareata si ajustez dupa. Spatele e in parametri.1 point
-
He he, ce topic fain ! Ma bucur ca mai sunt oameni care pun suflet si-n "fier vechi" ! Bravos ! Da, cel mai probabil, e mai bine sa ramana un sleeper si sa iti aduca zambetul pe buze la fiecare acceleratie. Voiam si eu sa te sfatuiesc sa ii adaugi un "S3 pack", insa ar devia de la subiect, pentru ca daca voiai S3, luai S3 ! Si eu ma uit dupa generatia respectiva de S3 si devine usor-usor un youngtimer si preturile nu se duc decat in sus ! Un S3 necajit il gasesti la 3.000euro, pe cand unul intretinut sare de 8.000 de europeni, dar banuiesc ca stii si tu prea bine cum stau preturile in Germania. Ce protectie ceramica ai folosit ? Avand in vedere ca lucrezi in domeniu, ma asteptam sa bagi un sealant sau ceara carnauba Ce sa-ti urez ?! Vorba ta, bani in cont, ca restul se rezolva. Spor !1 point
-
1 point
-
Sa nu incurcam Rabla Plus cu Rabla normala. Cumparatul cu Rabla Plus nu garanteaza ca o sa fie elimina o rabla de pe strada. Faptul ca de obicei lumea le cumuleaza este un bonus. Sa nu uitat si ca voucherul de la Rabla Plus este maxim 50% din valoarea masinii. Ar fi ideal ca tot ce inseamna livrari in zona urbana sa fie cu poluare 0, dar nu cred ca este scalabil din cauza prizelor.1 point
-
1 point
-
Pentru Spring sunt 4000 de precomenzi, probabil 75% in Bucuresti, ma gandesc aici la firmele de curierat, pizza, distributie, agenti samd si cei care vor folosi masinile pentru drumuri scurte in oras. Dintre cei din urma, majoritatea mai au o masina acasa. Orasul va fi clar si mai aglomerat, iar reteaua de incarcare va fi sub presiune, nu se astepta nimeni la un astfel de succes. De la buget ar insemna 40 milioane de euro aruncati pe geam, pentru ca masina asta ar trebui sa coste in jur de 10000 euro, pentru ca are mult mai putine componente decat o termica si e un model ieftin construit. Raman la parerea ca singura solutie ar fi fost o infrastructura de transport public corecta, dar pe care Bucurestiul nu o va avea niciodata, ca atare in conditiile actuale, orasul va fi din ce in ce mai aglomerat, fara sa existe vreo solutie in afara limitarii folosirii masinilor personale, indiferent de tipul de carburant folosit. Insa asta e o utopie1 point
-
1 point
-
Din ce vad eu din poza pare un screen bleeding. De obicei acesta se vede mai pronuntat cand fundalul este negru. Nu este nicio reflexie normala a pixelilor, pur si simplu ecranul este de slaba calitate. Cauta pe google despre screen bleeding si vezi.1 point
-
Va salut, La facelift B8.5 sunt aspecte placute, care merita spuse: +bordul cu totul (radio, clima, consola...) este mai placut, personal consider ca este o evolutie sensibila, nu ceva major, dar e mai ok. De asemenea, eu agreez ca am mai putine butoane, cu o exceptie: as vrea un buton de mute pe volan, atat. +climatronicul tactil -este foarte fain vizual si practic. O fi reducere de costuri, dar el functioneaza f bine, fara delay la atingere, imi place mult. Ar putea fi pt unii o observatie: exista un singur buton pt directionarea aerului (cap, mijloc, picioare). +exteriorul este restilizat usor, cu fata care e mai agresiva cumva, iar capacul portbagajului cu inscriptia "Passat" pe mijloc, elegant, plus siglele VW noi, lucioase - toate arata ff bine. Minusuri: - portierele se deschid doar in 2 trepte (in loc de 3). Prima treapta e putin deschisa, nu poti iesi. A doua treapta e cu portiera deschisa la maxim (aproape 90grd), f greu asadar si dificil in parcari. - comanda mecanica pt clima spate - au disparut butoanele. - buzunarele laterale din portbagaj au disparut si ele. - a disparut ceasul analog din bord- rolul lui era estetic, era elegant in opinia mea. Ar mai fi de spus ca ai doar USB-C, pe mine nu ma afecteaza, de asta nu l-am trecut la minusuri. Personal, deschiderea portierelor o consider cea mai deranjanta, alaturi de faptul ca (si asta fara legatura cu B8) pedala de acceleratie nu este deloc comoda vs. pedala asezata in podea, cum era la modelele B5, B6. Plus, stiu ca si la non facelift e la fel, pozitia de minim a scaunului mi se pare destul de inalta (de ex comparativ cu Golful care il mai am).1 point
-
1 point
-
Demonteaza si te vei convinge singur. S-a dus si cealalta parte..1 point
-
Costurile cresc sau scad in functie de cum gasesti farurile led high sh . Pe mine m-a costat 1300 euro cu toate piesele ( faruri led high , afs , cablaje , mana de lucru ) . Problema e ca nu stiu multi sa codeze aceste faruri pt a le face sa functioneze . Am cautat vreo 3 ani de zile pe cineva capabil sa faca asta si intr-un final am gasit in tara , nu in Bucuresti . Sunt multi care fac retrofit in Bucuresti dar la asa ceva nu se baga sau m am mai lovit de un raspuns cand cautam in Bucuresti pe cineva mi s a spus “ ia ti farurile , piesele si incercam “ . 😀 pai cum incercam ? Pe banii mei facem experimente1 point
-
Capitolul 3 Urmatoarea realimentare si ultima verificare , nu mai pierd timpul cu asa ceva - avem urmatoarele date : - cand am alimentat data trecuta am avut 254.625 km - azi am ajuns la benzinarie , am facut poza cu nr de km din bord - 255.683 km - am facut poza cu consumul si nr de km indicati de la ultima alimentare - am alimentat azi cu 88.26 L pana la primul click , la aceeasi pompa , aceeasi benzinarie , am facut calcule : 255.683 minus 254.625 = 1058 km de la ultima alimentare , pe afisaj ( 1057 ) daca la 1058 km am consumat 88.26 L , cat am consumat la 100 km ? 100 x 88.26 = 8826 impartit la 1058 = 8.3 L / 100 km - cat indica pe afisaj ? 7.9 L / 100 km - cat este eroarea la 1058 km parcursi ? 0.4 L / 100 km Concuzii : - primul test - eroare 0.3 cu anvelope vechi uzate , mers foarte putin in oras - al doilea test - eroare 0.6 cu anvelope noi , mers mai mult in oras cu porniri opriri dese - al treilea test - eroare 0.4 cu anvelope noi si mers foarte putin in oras Deci consumul in oras nu poate fi indicat precis pe afisaj dar consumul pe extern unde nu sunt variatii mari este destul de precis afisat1 point
-
E ieftina prin prisma programului Rabla, altfel sa ingropi 18.000 de euro intr-o a 2-a masina doar pentru oras e o afacere doar pentru cei cu bani, iar aia nu cumpara Spring. Pe mine m-a frapat tot timpul pretul electricelor comparativ cu pretul masinilor cu motor termic. O electrica e mai putin complexa la tehnologie, are un numar mai mic de piese, necesita mai putina manopera fata de o masina cu motor termic, dar e mai scumpa. Ca efect secundar, se anunta somaj masiv in industria auto mondiala, odata ce productia de electrice va deveni majoritara.1 point
-
1 point
-
Sunt superbe Nu poți rezolva din coding, doar rezistenta pusa in locul fiecarui airbag, in mufa de sub scaun.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci stati asa! Acum e problema ca se vand masini electrice? Se aglomereaza statiile PUBLICE? WOW!! E aceeasi atitudine pe care au avut o romanii care s au imprumutat in CHF...si le râdeau in nas alora care luau Euro sau DolarI...pana cand au inceput sa planga. Sau acum ca rabla plus e disponibil "oricui", nu mai e bun? Ma doare-n bascheti daca sta unu cu un Taycan dupa mine, la incarcat, intr-o statie PUBLICA.1 point
-
adica mufa este scoasa...probabil s.a umblat si cine a pus la loc oglinda a uitat sa cupleze mufa..1 point
-
@Doomy , poveste, nepoveste, dar aici deja tind sa cred ca un pic de "inconstienta" la mijloc, avand in vedere conditiile, si cam ce se vede prin poze... Adica ala nu pare traseu ( de iarna ) pentru Exporator...1 point
-
Am observat si eu treaba asta cu motorina de la Rompetrol. Am trecut pe OMV de vreo 4 plinuri incoace si nu mai simt gazele alea in masina...1 point
-
Ce am observat cand alimentez cu motorina de la rompetrol noxele sunt foarte puternice, practic nu poti sta la 1 m in spatele masinii. Cu motorina de la mol sunt mai suportabile, nu se simte mare lucru. Nu stiu daca e de bine sau nu, dar nu cred sa fie intamplare, am patit de mai multe ori.1 point
-
Daca te ai uitat la clip banuiesc ca stii ca nu va avea scaune reglabile pe inaltime sau volan reglabil pe adancime. Nu vreau sa par partizan si nici sa fiu...dar trebuie sa ne ajustam pretentiile versus realitatea din teren. Este o citadina ieftina. Vrei altceva, sunt n variante. Doar ca pt unii dintre noi, tot ce avem nevoie in mod real e sa nu ne ploua cei 5 km de mers zilnic. Nu mi trebuie masaj in scaune sau audio de top pt 10/15/30 de min petrecute in masina. Edit: iar daca asta ma costa in jurul a 100e pe luna...i'm in. Uite asa imi raman bani sa mi iau ceva pt sufletul meu de "pasionat"....si sa nu mai umblu cu un dizal de 2l in regim de 5/10km pe zi.1 point
-
1 point
-
E greu de determinat daca are KM dati inapoi doar din valoarea de la oil ash in cazul tau. Valoarea nu este atat de mare comparativ cu kilometrii inregistrati pentru a spune cu certitudine ca da, are kilometrajul modificat.1 point
-
Cum ai aflat asta ? Cine da inapoi doar 15 000 km la o masina de aproape 200 000 ? Nu prea merita efortul ...1 point
-
Weekendul asta a incept dragut. Un pic de zapada, potential de fun cu 4motion-ul, insa a sfarsit cu jeg major 🤣 La intoarcere insa, daca tot a fost cald si frumos duminica, am curatat si hidratat oleaca scaunele, aspirat, spalat interiorul. Exteriorul nu am mai apucat sa il fac. Insa in masina stai, pana la urma. Recunosc, au fost unele ganduri cu un anume GTI rosu de pe aici la vanzare, insa un drum cu Golful asta usor absurd, ma aduce la realitate 😃1 point
-
Eu am adaptive, dar ditanta pe drum drept este extrem de mica. Norocul meu este ca nu prea merg noaptea. Adaptivele te ajuta in viraje la munte si poate pe strazile inguste intre blocuri, iar ca sa dai 2000 euro doar pt functia asta, mi se pare absurd.1 point
-
Basic Led nu sunt adaptive. Asta e marea diferenta in ele si Hi Led. Am avut pentru o scurta perioada un B7 cu faruri adaptive (Xenon) dar nu m-a dat pe spate. Bineinteles pe B8 farurile adaptive lucreaza putin altfel.1 point
-
Eu citisem pe undeva ca are spatiu a la Passat cu dimensiuni exterioare de Golf, dar din imagini e clar ca e la fel ca un Golf, ceea ce e ciudat neavand motor termic, probabil arhitectura cu propulsie rapeste (ca de obicei) din spatiu. Materiale dezamagitoare, interiorul imi da un aer de Toyota Yaris, de la cotierele meschine la fetele de usi si consola centrala care arata rau de tot la banii ceruti. Tapiteria pe scaune e mov? Cu schimbatorul m-am adaptat imediat la i3, desi e pus ciudat, asta e copiat dupa BMW, deci nu va fi un capat de tara. Puteau face ceva mai aratos, cred ca vor fi depasiti usor de ceilalti producatori, daca vor mentine modelul tot 6-7 ani.1 point
-
1 point
-
Salutari. Stiu ca masina este noua dar de la prima poza pusa mi-a sarit in ochi o diferenta de culoare intre usa fata si cea spate , pe partea soferului. Sunt eu singurul caruia i se pare asta ?1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00