Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2021 în toate secţiunile
-
Salutareeeee, Finally!! A ajuns interiorul si am reusit sa montam tot inapoi. Masina e gata! Un detaliu ce am omis sa il scriu in postul anterior sunt statiile folosite: - Vibe Powerbox 65.4m pentru boxele din interior - Vibe Powerbox 400.1m pentru subwoofer Avantajul lor e ca sunt destul de mici. Am reusit sa integrez ampliful pentru boxele din interior in spatele bordului. Iar cel pentru subwoofer, in unul din sertarasele din portbagaj. Bun, acum interiorul. A iesit exact cum imi doream! Imi place mult cum este lucrat. Mai ales la nivel de detaliu. Cusaturile sunt la distante egale, drepte etc. Avand in vedere ca masina nu este una daily, mi-am permis sa aleg o combinatie mai "pretentioasa" de culori. O sa las cateva poze before & after (din pacate, cu calitatea scazuta deoarece limita de 4mb / post ) Before After: Si standul custom pentru telecomanda de la airlift de care povesteam in postarile anterioare:15 points
-
Ne mai bucurăm de pneurile de iarna. Duminica plăcută tuturor!13 points
-
Salutare, oameni buni! Dupa ceva ani de inactivitate pe forum, am decis ca ar fi cazul sa revin cu un (lung) update. Golful, pe care probabil unii il stiu, a fost vandut pentru ca am schimbat tara si nu puteam sa vin in Germania cu un diesel cu straight pipe care fumega ca un tractor. As fi putut sa incerc totusi, dar nu merita riscul. Dupa perioada de acomodare, in care singura mea masina a fost un Mercedes Sprinter, a sosit momentul in care imi puteam cumpara o masina. Dupa o luna de cautari, eram complet debusolat si variantele mele plecau de la w124 si se opreau pe la mk7 R sau Cupra 300. Una peste alta, am decis sa nu parasesc inca zona masinilor vechi si sa continui pe o platforma pe care deja o cunosc. N-o s-o mai lungesc si va prezint noua mea masina veche . A3 8L 1.8T din 1998 cu 183.000 km. Cam asa arata masina dupa prima spalare, o surpriza placuta sincer sa fiu, nu ma asteptam sa fie totul drept dupa 23 de ani. DPDV rugina, alta surpriza placuta. Clasica problema de la 8L cu rugina la plafon, in rest curat. Fostul proprietar lucra in service Audi si a reparat el rugina de la praguri, usi etc... nu foarte estetic, ce-i drept, dar macar nu mai are masina rugina. O sa vedeti in pozele urmatoare niste linii negre la baza usilor si aripilor, aceea fiind niste vopsea neagra si cauciucata. Alt detaliu care m-a surprins placut, a fost (o sa para ciudat) modul in care se inchid usile. Am urcat in FOARTE multe masini din generatia asta si usile ori se lasau, ori se intamplau alte nenorociri si pur si simplu trebuia trantita usa. Aici nu, usa se inchide ferm si are un sunet foarte satisfacator, iar cand o deschizi, de cele mai multe ori ai impresia ca era deja deschisa, din cauza faptului ca broasca sau balamaua nu opun deloc rezistenta. Pentru mine un alt avantaj si un semn ca masina a fost folosita cu grija. Motorul. Practic dupa asta am ales masina. Stiam ca vreau 1.8 turbo si intamplarea a facut sa gasesc A3-ul. Nu cred ca mi-am dorit sau ca m-a atras vreodata modelul asta de A3, mai ales varianta NFL, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el :D. Motorul porneste normal, fara zmucituri, sunet de electromotor sau invartit 3 ani. Mie personal imi suna foarte sanatos, nu aud sunete de tacheti sau alte lucruri grave. In anunt scria si ca masina are soft si vreo 200 de cai estimativ, ceea ce este destul de aproape de adevar. Motorul mi-a intrecut asteptarile 200%, atat va spun . Si o poza cu capacul de la motor jos. Nu-s eu vreun priceput dar in afara de praf nu sunt prea multe de vazut. Dotari. Aici e foarte simplu . Clima automata si trapa, fix ce mi-am dorit. Pe langa asta si Bose dar nu cred ca de fabrica, cred ca unul din fostii proprietari l-a montat pe masina. Am primit bonus de la vanzator si distantieri pe toate rotile, sunt montati in poze. Cred ca au 1.5 si 2 cm. Tot de unul din fostii proprietari a fost montat si un receptor DAB+ la care te puteai conecta prin bluetooth, dar asta chiar nu m-a interesat si o sa vedeti de ce mai tarziu. Roti de iarna pe 15" si vara 16", ambele OEM. Nu stiu ce sa va mai zic, dar nu cred ca am ratat nimic important. Probleme. Estetice: Rugina pe plafon, bara fata zgariata si consola centrala crapata. Mecanice : Nu stiu daca se catalogheaza ca o problema mecanica, dar geamul de la sofer nu se mai ridica. Alta problema clasica, dar mi-a spus de ea vanzatorul si mi-a dat si piesele de schimb cu care am reparat macaraua intr-o ora dar bineinteles ca n-am mai putut alinia rama geamului 100% ca inainte si nu se mai inchide usa perfect. Dar e ok, sunt obisnuit sa stric masini. Alta problema ar fi niste sunete pe la articulatii, dar e ok, cine nu s-ar astepta la asta? Ca un rezumat, am cumparat o masina care m-a surprins din toate punctele de vedere, bine intretinuita si cu putini km. O baza foarte buna pt ce am nevoie. Scopul ei este sa ma duca si sa ma aduca de la munca (60km) cu zambetul pe buze. Si acum, sa va povestesc cum i-am dublat valoarea intr-o o luna si ceva! Cei care stiti Golful stiti si ca imi place sa fac totul singur si nu, nu s-a schimbat nimic. Spre deosebire de Golf, care a fost material didactic, acum am un minim de experienta si ma straduiesc ca modificarile sa fie de calitate si de durata. Primul capitol - Muzica La inceput am spus ca una din masinile pe care mi le-am dorit a fost mk7 GTI/R. Cu Dynaudio, bineinteles. Acestea fiind spuse, sistemul de pe A3 trebuia sa aiba cel putin fidelitatea si puterea unui Dynaudio. Ce mai are un mk7, pe langa tehnologie avansata? Inso norizare mai buna. Zis si facut, usile si fetele de usi + portbagajul au fost insonorizate. Da, in fata blocului in zapada. O alta piesa de rezistenta a noului sistem este procesorul de sunet, care, in mintea mea, ar trebui sa imi ofere niste performante destul de apropiate de Dynaudio. Procesorul l-am montat in locul unde era schimbatorul de CD-uri, am vrut sa fie ascuns, pt ca mk7 nu are nici un cablu in portbagaj . O parte din piese. Am incercat sa ma axez mai mult pe calitate, nu pe volum, de aceea si piesele sunt de puteri mici. Mai mult decat atat, masina are un motor vechi pe benzina si probabil un alternator nu foarte capabil, deci curent prea mult nu aveam la dispozitie. Am schimbat absolut tot ce era legat de audio, de la Casetofon la cablajele difuzoarelor. Mai mult, am adaugat inca un set de cabluri in eventualitatea in care, pe viitor vreau sa mai pun un set de boxe pe fata. Toate cablurile sunt trase prin locatiile OEM, boxele au mufe si cablurile izolate cu banda textila. Si da, spre deosebire de golf, aici am folosit pistolul de lipit . Faceti cunostinta cu sifonierul. Cutia asta n-o sa ramana asa. Aici sunt in faza de testare si o sa incerc si alte setup-uri, dar deocamdata e ok asa, reda foarte frumos 20-30Hz. Rezultatul ma satisface 100%. Am ascultat dynaudio in mk7 cu mult inainte sa cumpar A3-ul, iar claritatea sunetului la volum ridicat m-a dezamagit. Procesorul de sunet chiar face magie, chitara e chitara, vocea e voce, sunetele sunt foarte bine definite iar la volum 100% nu am nici un fel de distorsiuni. Totusi, inca sunt in perioada de invatare pentru ca setarea unui procesor din acesta este foarte complexa si necesita anumita aparatura pentru performante maxime. Capitolul 2 - Mecanica V-am zis mai sus ca avea niste sunete pe la articulatii, iar cand am ridicat-o pe elevator am vazut clasica scurgere la caseta de directie. Aici a fost simplu. Schimbam tot si am rezolvat problema. E o masina veche si nu are prea multe lucruri de schimbat. Au ramas doar 4 bucse sub partea din fata a masinii care nu au fost schimbate, si imi pare rau ca m-am zgarcit, dar nu putem da timpul inapoi din pacate. E vorba despre cele de la cadrul motor, dar o sa il schimb cu totul pt ca al meu e cam batut de vreme. Am incercat sa il curat si sa il vopsesc, dar timpul a fost scurt si rezultatul mediocru. Alt lucru pe care il regret este ca am luat Powerflex doar pentru anumite componente, ar fi trebuit sa iau pentru tot si stiam o treaba. Iar un ultim compromis facut aici, este ca am luat o caseta de directie SH si nu noua sau reconditionata. Am gasit-o la un pret foarte atractiv si am zis sa incerc, vad eu in viitor daca curge si asta sau nu. Legat de caseta de directie am pus una de S3, care este rapida. Adica are ~2.5 rotiri de la stanga maxim la dreapta maxim in loc de ~3.5 cat are cea OEM. O modificare foarte interesanta pe care o recomand, directia e foarte solida si precisa acum. Va las niste poze Chiar daca am incercat sa masuram bieletele originale si sa le setam pe cele noi in aceeasi pozitie, la final unghiul de directie a fost masacrat de-a dreptul si masina se comporta oribil, voia sa sara in sant cu orice ocazie. Dupa setarea unghiului, masina si-a revenit la normal si sta pe drum mai bine ca niciodata in combinatie cu suspensia reglabila si caseta de S3. Nu am lasat-o jos de tot, nici n-as fi putut omologa suspensia in modul asta. Cam asa arata dupa ce am coborat-o de pe elevator. Eu unul sunt multumit. Alt upgrade frumos este powerflex la suportul motor de pe cutie, rev-match este muuuuult mai usor acum. In punctul asta este o masina 100% sigura, stabila si manevrabila, cu un sistem audio pe cinste! Capitolul 3 - La salon. Asta este un lux pe care mi l-am permis din pricina job-ului, si anume sunt detailer auto. Altfel nu cred ca as fi investit in asa ceva, chiar daca rezultatul merita TOTI BANII. Vopseaua a primit aproximativ 8 ore de atentie, polish 2 stage, protectie ceramica si plasticele o protectie dedicata pt plastic care il si revitalizeaza. Va las si un link cu o filmare in care se vede mai bine rezultatul. Pe langa vopsea, mai puteti observa ca am scos stergatorul de pe spate, si am pus o antena mica. Tot atunci am pus si ceas de boost in grila de la sofer si o nuca noua la schimbator cu care din pacate nu am poze. Cam asta e deocamdata, sper ca n-am ratat ceva, dar daca am facut-o, cu siguranta nu era ceva major. Planuri de viitor? Bani sa fie, ca planuri mereu sunt Facelift nu cred ca o fac, e o masina din 98' si consider ca merita sa ramana asa. Eventual o sa ii caut un set de faruri cu lupe de S3 dar tot NFL. Jante in primul rand cand vine caldura, evacuare cu prima ocazie, probabil discuri 312mm sau mai mari daca le pot omologa, si apoi incepe distractia... k04, injectoare, pompe, etc etc etc... DSG? poate, vedem... in punctul asta deja o sa fie masina de duminica, dar mai e mult pana departe. Multumesc pentru atentie, sper ca nu v-am plictisit de tot .7 points
-
Cred ca e vremea sa mai updatez pagina cu ultimele modificari aduse masinii. Avem asa: anvelope noi Michelin PS4 Bujii noi IC Wagner Admisie R600 de la Racingline (momentan doar airbox-ul, urmeaza sa achizitionez si cupla de silicon si turbo inlet-ul) cel mai important, Stage 1 la MRC (multumesc @C Z R 🥰) Masina e schimbata total fata de stoc; cei mai bine investiti banuti de pana acum . In prezent masina are 131k km si in vreo doua mii urmeaza revizie motor, haldex, radiator apa si radiator AC3 points
-
Titlul topicului este extrem de potrivit... lucid, surprinzător și chiar cumpătat aș zice, dar cred ca ai nimerit bine proporția... eu din experiența celor 3 copii am văzut că poneii mulți si sutele de Nm nu se potrivesc cu viața de familist dar per total această masina cu mușchi sigur are si polivalența unui cruiser veritabil pentru familii, dar iti va fi greu, sa ai atâtea resurse și tu abia sa mângâi gazul... pff, tot iti vor trebui niste momente singur să o mai lași să mârâie (acum ca ești proaspăt băietaș de cartier 😛 )... In rest nu am ce spune, mașina arată belea, Akra e cireașa de pe tort iar prețul... who cares? în viață trebuie sa iti mai faci si mofturile! Sa te bucuri de mașină si așteptăm un review după ce mai aduni timp cu ea.3 points
-
2 points
-
Pai daca tot ai facut retrofit-ul poate dai si niste costuri sa stie oamenii ce inseamna daca iei masina cu gandul ca le montezi dupa.2 points
-
Am citit cu placere topicul tău, ma bucur tare mult ca mai sunt oameni care observa niște detalii la masini mai vechi pe care acum nu le mai găsești decât de la 60-70k în sus (închiderea portierelor). Am avut și eu un 1.8T 20V și e singura masina de care îmi e dor si o regret. Sa o stăpânești sanatos si sa te bucuri de ea!2 points
-
A trecut mai mult timp de cind nu am mai postat si revin cu informatii dupa 14 luni de folosinta a masinii. Avem deja 24.000 km iar pina acum totul este ok. Uleiul este aproape ca-n ziua in care am ridicat-o de la dealer, sa fie lipsa 150 ml. In 24.000 km rulati eu zic ca e ok. Antigelul este ok, vedeti in poze si placutele de frinare. Boleroul zice ca schimbul de ulei si inspectia in 6.000 km sau 285 de zile. Se pare ca am mers mai bine decit preconiza constructorul motorului (2 ani sau 30.000 km). De precizat faptul ca asa-zisii „greieri” inca nu si-au facut aparitia. La 11.140 km am trecut la rotile de iarna (Bridgestone Blizzak LM 001, Made in France, DOT 2817, 185/60/R15). Dupa toti acesti kilometri, masina mai avea „carne”, la rotile de vara, la cele de pe fata 6,2 mm si pe spate 7,2 mm. La 20.319 km am revenit la rotile de vara (Bridgestone Ecopia, Made in Spain, DOT 5116, 185/60/R15). Dupa 9.179 km rulati cu anvelopele de iarna, mai au 7.3 mm cele de pe fata iar pe spate una are 7.8 mm iar cealalta, 7.2 mm (deoarece am mers cu ea desumflata, maxidotul mi-a zis sa verific - pe un ger crunt - insa i-am dat "sa taca" apoi am uitat sa refac presiunea). Normal, in aceasta primavara am pus rotile din fata pe spate si invers si tot asa voi proceda si cu cele de iarna - la toamna. Avind in vedere cit s-a tocat pe sezon din fiecare tip de anvelopa, sper ca, atit rotile de iarna cit si cele de vara, daca voi rula acelasi numar de km anual (10.000 cu cele de vara si tot cam acolo la cele de iarna), sa tina 5 ani. Un rulaj de cate 50.000 de km cu fiecare tip de anvelopa de sezon in 5 ani mi se pare ok. La inceputul lunii mai, deoarece a fost minivacanta, am zis sa profitam de ocazie si sa facem o iesire. Acesta a fost al doilea drum lung ca marime dintr-o bucata de cind o am (dus-intors). Traseul a fost Calafat-Dr.Tr.Severin-Motru-Tg.Jiu-Petrosani-Hateg, total 284 km. Intoarcerea am facut-o pe Hateg-Caransebes-Resita (deoarece am vrut, musai, sa fac o zona draga mie: Resita-Carasova-Anina-Bigar-Orsova) si inapoi acasa, total 387 km. Cu un plin, la intoarcere, cind am ajuns in Dr.Tr.Severin, "consumasem" 868 Km si mai aveam in rezervor pentru inca 40km. Deci, cu un plin (45 L), poti face peste 900km. Nu-i deloc rau, zic eu. Sa nu uitam ca masina este pe benzina! Din totalul de 671 km (cit a avut ruta dus-intors) si pina la restul kilometrilor - 978, i-am facut prin Hateg, Deva, Hunedoara, Sarmizegetusa Regia si Ulpia Traiana, Orastie, Resita, Caransebes. Deci peste 300 km am "ars gazul" prin orase+zone turistice. Consumul pur si simplu m-a dat pe spate...4.3% cu un plin, 4% la un drum lung de 292 km cu media de 52km/h si 4.1% la 402 km si media de 55km/h. Tot drumul a fost facut cu clima data la 20*C deoarece a fost foarte, foarte cald iar in masina doar eu si sotia + portbagajul plin-ochi. Viteza a fost, in functie de tipul drumului, 50/90/100 km/h. La urcari periculoase, treapta a 3-a "rupe". Spritmonitor zice ca, in toti acesti 24.000km, masina "a ars" 1.203 L benzina si are o medie de 5% . https://www.spritmonitor.de/en/detail/863866.html Nu regret nicio secunda momentul achizitionarii acestei ascutitori. Fiind FAN DIESEL, aceasta este prima masina pe benzina (exceptind anii 90 cind am avut o Dacia si 3 bucati Oltena 12 TRS) iar daca imi zicea cineva cit de putin poate consuma o masina pe benzina, nu-l credeam nici mort.2 points
-
Costurile cresc sau scad in functie de cum gasesti farurile led high sh . Pe mine m-a costat 1300 euro cu toate piesele ( faruri led high , afs , cablaje , mana de lucru ) . Problema e ca nu stiu multi sa codeze aceste faruri pt a le face sa functioneze . Am cautat vreo 3 ani de zile pe cineva capabil sa faca asta si intr-un final am gasit in tara , nu in Bucuresti . Sunt multi care fac retrofit in Bucuresti dar la asa ceva nu se baga sau m am mai lovit de un raspuns cand cautam in Bucuresti pe cineva mi s a spus “ ia ti farurile , piesele si incercam “ . 😀 pai cum incercam ? Pe banii mei facem experimente1 point
-
E ieftina prin prisma programului Rabla, altfel sa ingropi 18.000 de euro intr-o a 2-a masina doar pentru oras e o afacere doar pentru cei cu bani, iar aia nu cumpara Spring. Pe mine m-a frapat tot timpul pretul electricelor comparativ cu pretul masinilor cu motor termic. O electrica e mai putin complexa la tehnologie, are un numar mai mic de piese, necesita mai putina manopera fata de o masina cu motor termic, dar e mai scumpa. Ca efect secundar, se anunta somaj masiv in industria auto mondiala, odata ce productia de electrice va deveni majoritara.1 point
-
Nu mergeti pe ideea ca daca motorul e controlat electronic, gata, cand se strica ceva apare frumos eroare si iti spune exact ce nu e in regula. Chiar din contra, cu cat motorul e mai complex cu atat e mai greu de diagnosticat, uneori chiar erorile stocate te pot duce pe cai gresite.1 point
-
Bai băiatule, (dacă imi permiți?!) Ce ai făcut cu mașina asta.... Tot respectul! Îți urmăresc topicul de ceva timp. Lucru bine făcut, de calitate, cu bun gust. Felicitări!1 point
-
@Emalin De când a căzut în mâinile juniorului consumul alltime în cei 66k rulați a mai crescut puțin (conform spritmonitor.de este de 5.20%): Dar s-a mers ca la carte deoarece tirifleașca asta are putere mai lite, ca să zic așa (75 cai). Trebuie să știi unde îți este locul și să te împaci cu ideea că pe DN vei sta în spatele tirului. ”Îl faci” doar pe urcare unde treapta 3 pur și simplu ”rupe”. În București nu am avut mai mult de 8-8 și ceva, iar pe autostradă, mers pe pilot la 130km/h consumul a ieșit 6% la o medie de 113 km/h, am mai zis în postările trecute. Deci, dacă mergi liniștit, Fabia III are consum undeva între 4-4.7%. Uite câteva termene lungi: Astea 2 sunt primul de la pornire și ultimul când am ajuns acasă din deplasare: Uite și câteva date din mers, depinde de elevația drumui, însă am făcut testele pe autostrada din Ungaria iar drumul a fost cât se poate de drept. La 100km/h, 4.6-4.8%: La 110km/h 5-5.1%: La 120km/h 5.5-5.9%: La 130km/h 5.9-6.2%: Golful, conform aceluiasi spritmonitor.de are un consum de 5.40% dar nu vrei să știi ce morți își primește deoarece caii ăia modificați genetic de sub capotă tropăie bine de tot...1 point
-
1 point
-
Greseala mea, nu vorbesc de bratele de leaga ansamblul amortizor de cadru ci de knuckle. Ca si greutate pare sa fie 1.5kg mai usor pe fiecare parte, poze gasite pe net Se poarta, cele de baza sunt cu otel si 50mm. E putin ciudat, mai ales ca la echipare e-golf-ul e mai aproape de Golf R. Can despre rugina, cele 6 luni de iarna isi spun cuvantul serios.1 point
-
Am avut pe masina basic led si pot sa spun ca nu merita sa te zgarcesti (este o diferenta de 500 de euro cand configurezi masina intre basic led si led high ) . cele basic led nu bat foarte departe , dispersia luminii nu e uniforma pe sosea si nici intesitatea nu este foarte mare ) Acum am facut retrofit la High led si este o diferenta enorma ! Pur si simplu din noapte se face zi si functia dla face toti banii .. deci daca aveti posibilitatea renuntati la alta optiune si luati va farurile led high , deoarece este complicat dupa aceea de facut retrofitul si costisitor !1 point
-
Puteau sa puna in sigla fata cum este la Arteon FL si nu arata aftermarket. In rest, masina e altceva fata de orice Tiguan la performante, sunet.1 point
-
Statiile de incarcare trebuie sa fie clar delimitate dupa puteri si sa fie pentru toata lumea. Nu incarci o masina care stie maxim 25kW la o statie de 150kW. Asta se rezolva usor prin tarifare. 1kW la statia de 150kW trebuie sa coste mai mult decat la o statie de 50kW. In principiu ar trebui un Spring si un Taycan (ce ciudat e sa fie in accelasi propozitie) sa nu se intersecteze la acceasi statie.1 point
-
1 point
-
Legenda spune că @Doomy încă mai lopătează la zăpadă 😆 După puținele detalii pe care le-a dat mai degrabă telefon prin satelit 😁1 point
-
Ok, @Emalin dacă așa e vorba, să mai ștergem praful pe aici... Ca un preambul, pe 15 martie anul trecut am fost chitit să achiziționez un Golf 1.0 TSI, 115 cai, Confortline (ACC, FA și PM) + pachetele relax, conectare și iarnă. Am stabilit cu dealerul detaliile iar cum prețul mi s-a părut foarte ofertant (16395 Euro din care se scădea rabla și rămânea în 15 k Euro), a rămas ca peste 3 zile să vin cu avansul, să facem formele (se ocupa el de tichet) iar când se virau banii pe rabla să plătesc restul sumei și să o iau acasă. Mașina era de pe stoc.Toate bune și frumoase numai că pe 16 martie 2020 s-a declarat pandemie, Starea de urgență cu tot tacâmul, panică peste tot și am renunțat la idee. Recunosc, acum regret tare rău că m-am sucit, nu cred că voi mai prinde așa ofertă. Ok, ce a fost, a fost... acum revenind la asta mică, pe 3 iunie 2020, la 59600 km am mers la reprezentanță pentru revizie (filtre și ulei) + inspecție (asta e o găselniță a lor să mai scoată ceva pocneți). Deci, 500 km rulați în 3 luni, de la precedenta vizită-n reprezentanță (din martie) dar trebuie să respectăm planul service... După această revizie, mașinuța a cam trecut la hibernare, deoarece n-a prea avut cine și unde s-o plimbe, mai ales că erau restricții iar eu aveam Golful 1.9 TDI-PD (AXR) pentru tăvăleală de ici-colo. Cam așa au stat tot anul trecut, depărtate să nu se muște: Prin toamnă a luat-o din nou în primire fi-miu iar în noiembrie am observat că începuse să bea...apă, prea multă apă. Cam 1L la câteva sute de km. Am mers la reprezentanță iar verdictul a fost clar: pompa de apă fisurată lângă ax și supura în exterior doar la viteză/presiune. Pe loc nu pierdea deloc, era totul uscat în parcare. Se înlocuiește pompa de apă împreună cu garnitura, cureaua și antigelul - toată afacerea pe garanție (avea 63400 km iar din ce am ”săpat”, pare că asta e boala motoarelor de 1L). Deoarece comanda de pe volan din stânga începuse să joace fără motiv, s-a înlocuit și aceasta pe garanție. În prezent, mașina are 66k km și totul pare în regulă, sper să am timp în aprilie să-i fac o programare în reprezentanță pentru schimb ulei+filtre. Pe 23 martie mașina va ieși din garanție. Zilele trecute am reînnoit RCA (218 lei, 6 luni, la ăia ai ieftini), Casco (Generali pentru încă 1 an, 230 Euro prima anuală, valoarea asigurată 6857 Euro), impozitul auto (36 lei). Deci, în 14 martie anul trecut avea 59k km iar un an mai târziu - 66k km, la 7k km rulați într-un an, mai mare deranjul cu montatul/demontatul roților de vară/iarnă. Poze de azi: Nu cred că am pus poze de la compartimentul motor: Și nici din interior:1 point
-
@bubu182Sa tot fie planuri de viitor, pe moment bifam rodaj si invatam cum si ce poate asa cum e, nu exclud nimica in viitor, insa nu il vad pe moment prea apropiat sau necesar. @catalinmiti astea standard "stoc" sunt doar cu headrest integrat, nu au nimica pentru unghiul sezutului, nu stiu daca cele ergoactive sau ce o fi ele pe piele, electrice, format "clasic" daca nu au @Bebeee stim si cunoastem, folie au ramas pe capacele pana a ajuns la infoliat iar solutia lor pt pozitionarea camerei fata zici ca a fost ideea unui copil la prima mahmureala sa o planteze acolo Si cu unghi prost si fara ochi de fotograf, cam asa se prezinta in 2 cadre proaste agregatul infoliat - am "eliminat" si cele 2 benzi cromata ramase pe fara fata...o fi bine...o fi rau....gusturi gusturi ^^ Pana una alta, avem talon, avem numere, a iesit de la infoliat, mai si lucram ceva la scarbici, probabil ca maine/poimaine pun si numerele definitive pe ea Ah, si am incercat obdelven vechi avut pe Ateca, nu merge cu iOS, uitasem, deci va trebuie sa comand si un obd nou1 point
-
@Doomy Știi cum e, cei cu 4x4 rămân de regulă împotmoliți (era să o pățesc si eu), cei cu 4x2 stau cuminți în banca lor. Hai cu telenovela că sună interesant! 🤘 Ai așteptat până s-a topit? Din text sună plauzibil...1 point
-
Am ras tare :))))) Nu am ce sa zic decat ca ai facut o alegere spectaculoasa, si vad in sfarsit un om care stie ce vrea, click dreapta adaugat Akrapovic nu stam la discutii ... e ce trebuie, chiar nu am cuvinte decat ca mi-ar placea sa o vad si in realitate si sa ma dai o tura... poate la vreun meeting mai mare am placerea. Si acum vine intrebarea mea generala, planuri de viitor ? stii ca motorul ala momentan este o bestie in cusca... cu cateva foarte mici modificari (plug & play) si un soft devine un monstru (si totally safe), vezi cu @C Z R . @lambda_dryver mai zi ceva !!! :)))))1 point
-
Daca te ai uitat la clip banuiesc ca stii ca nu va avea scaune reglabile pe inaltime sau volan reglabil pe adancime. Nu vreau sa par partizan si nici sa fiu...dar trebuie sa ne ajustam pretentiile versus realitatea din teren. Este o citadina ieftina. Vrei altceva, sunt n variante. Doar ca pt unii dintre noi, tot ce avem nevoie in mod real e sa nu ne ploua cei 5 km de mers zilnic. Nu mi trebuie masaj in scaune sau audio de top pt 10/15/30 de min petrecute in masina. Edit: iar daca asta ma costa in jurul a 100e pe luna...i'm in. Uite asa imi raman bani sa mi iau ceva pt sufletul meu de "pasionat"....si sa nu mai umblu cu un dizal de 2l in regim de 5/10km pe zi.1 point
-
Frumos grafic! Astazi am lasat masina la FRM Garage, iar a ramas ca de luni sa se apuce sa o desfaca, si o sa ma tina la curent cu ce a gasit in interior, iar eu la randul meu o sa va tin la curent si pe voi cu ce s-a gasit in motor. Am intrebat de putere de curiozitate, deocamdata vreau sa parcurg cu ea 10.000-20.000km sa ma asigur ca totul este bine, iar abia dupa aceea sa ma gandesc la o resoftare. Multumesc frumos de raspuns! Acum m-am lamurit.1 point
-
Acea frezare se numeste mill balancing. Prin acea eliminare de material se echilibreaza discul. Doamne fereste sa tii discul pana ajunge uzura la acea frezare.1 point
-
Fara marcaje, Seat-ul nu e vinovat. Nimeni nu e obligat sa ghiceasca ce se afla SUB asfalt sau cum sunt marcate alte intrari in giratoriu.1 point
-
@bgd_b92 ai un articol de lege care sa sustina ce zici? Eu n-am spus ca procedez ca cel cu Seat-ul alb, ci ca soferul Seat-ului alb nu putea fi sanctionat decat daca un marcaj de obligare dinaintea sensului giratoriu il obliga sa procedeze in sensul dorit de politist. Era de ajuns sa te asiguri si sa iesi, ceea ce politistul nu a facut.1 point
-
M-am tot uitat pe topicul tau si de curiozitate am aruncat un ochi pe ebay uk sa vad cat e un S4 Cabrio si nu pot sa inteleg de ce ai munci atat sa faci o masina din bucati care nu va fi niciodata un S4 sau RS4. Inteleg pasiunea si placerea de surubareala prin parcari dar din punctul meu de vedere nu merita. Genul asta de masina niciodata nu va fi "gata" si cred ca iti ingropi banii fara un rezultat pozitiv. Spor in continuare! Imi asum downvote-urile puteti da cu pietre.1 point
-
Iti multumesc foarte mult pentru răspuns! Am întrebat deoarece sunt interesat sa achiziționez un Golf MK4 GTi echipat cu acest motor. Maine merg sa vad mașina in persoana si daca e in stare OK sa o cumpăr. La 150 CP ma așteptam la consum de 6-6,5L , deoarece tatăl meu are un VW T-Roc cu motor de 1.5 TSI si scoate tot cam același consum extra-urban.1 point
-
Sa mai dam cu mopul pe aici... In august am facut si prima revizie, masina avea atunci 29.340 km. Cost total 410,13 lei. Intre timp am trecut de 34.000 km, masina se comporta ca-n prima zi. Am trecut la imbracamintea de iarna iar anvelopele de vara, dupa 2 sezoane rulate, "mai au carne" - 5 mm cele de pe fata si 6 mm cele de pe spate. In august masina "a vazut" atit Transalpina cit si Transfagarasean. S-a comportat nesperat de bine. Consum pe Transfagarasean 4.8% si media de 36 km/h. Transalpina am facut-o din 2 bucati. Prima bucata, Calafat-Novaci-Obarsia Lotrului (consum 4.9% si media de 51 km/h), stat o noapte la pensiune si plecat a doua zi. Pe bucata Obarsia Lotrului - Sebes, consumul a fost de 3.1% si media de 38 Km/h. Ultimii 4.000 km au fost facuti doar pe ruta Calafat-Craiova-Pitesti-Bucuresti (si retur) si mers muuult doar in capitala (minim 60 km /zi). Pusa "pe pilot" Pitesti-Bucuresti 6%, media 113km/h. In oras, consumul era 7% la 21km/h . Intr-o vineri seara, bucata Poligrafie-Grozavesti-Geniului-Razoare-Ghencea, am avut 8.8% cu media 13km/h. Consumul alltime, conform spritmonitor este 5.07%. N-am crezut ca o masina pe benzina poate fi asa economica, atentie, MERS ABSOLUT LEGAL (pe pilot 50/100/130 iar in Bucuresti, dupa cum te descurci / cum ti-e norocul). Concluziile le trageti singuri.1 point
-
Eu, după 9 luni de la achizitionare si 17000 km, m-am dus la reprezentanta si am facut schimbul de ulei fara nici o problemă.Binenteles, cei carora li se pare mult 400 lei, sa lase uleiul 30000 km.1 point
-
Si eu am avut tot perie in usa. Cred ca echiparea Ambition are perie in usa, iar la Style este umbrela.0 points
-
23.12.2020 ridicata, in usa a venit cu umbrela buna pe vremea asta. Nu mi s-a parut sa existe stropitoare ptr camera....0 points
-
Daca sunt marcaje de ghidare, dispare notiunea de banda de mers. Tot politistul e singurul vinovat, deoarece a schimbat directia de mers fara sa se asigure. Fara un marcaj de obligare privind incadrarea inainte de se intra in giratoriu, toti se incadreaza cum le vine la indemana si ii duce capul, fara a incalca regulamentul de circulatie, care reglementeaza doar prioritatea la intrarea in sensul giratoriu.-1 points
-
O sa imi iau hate la greu. Same shit daca alimentez la lukoil, petrom, omv. Merge la fel. ps: pe forumul asta daca nu injuri lukoil tii cu ursul-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00