Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, oameni buni! Dupa ceva ani de inactivitate pe forum, am decis ca ar fi cazul sa revin cu un (lung) update. Golful, pe care probabil unii il stiu, a fost vandut pentru ca am schimbat tara si nu puteam sa vin in Germania cu un diesel cu straight pipe care fumega ca un tractor. As fi putut sa incerc totusi, dar nu merita riscul. Dupa perioada de acomodare, in care singura mea masina a fost un Mercedes Sprinter, a sosit momentul in care imi puteam cumpara o masina. Dupa o luna de cautari, eram complet debusolat si variantele mele plecau de la w124 si se opreau pe la mk7 R sau Cupra 300. Una peste alta, am decis sa nu parasesc inca zona masinilor vechi si sa continui pe o platforma pe care deja o cunosc. N-o s-o mai lungesc si va prezint noua mea masina veche . A3 8L 1.8T din 1998 cu 183.000 km. Cam asa arata masina dupa prima spalare, o surpriza placuta sincer sa fiu, nu ma asteptam sa fie totul drept dupa 23 de ani. DPDV rugina, alta surpriza placuta. Clasica problema de la 8L cu rugina la plafon, in rest curat. Fostul proprietar lucra in service Audi si a reparat el rugina de la praguri, usi etc... nu foarte estetic, ce-i drept, dar macar nu mai are masina rugina. O sa vedeti in pozele urmatoare niste linii negre la baza usilor si aripilor, aceea fiind niste vopsea neagra si cauciucata. Alt detaliu care m-a surprins placut, a fost (o sa para ciudat) modul in care se inchid usile. Am urcat in FOARTE multe masini din generatia asta si usile ori se lasau, ori se intamplau alte nenorociri si pur si simplu trebuia trantita usa. Aici nu, usa se inchide ferm si are un sunet foarte satisfacator, iar cand o deschizi, de cele mai multe ori ai impresia ca era deja deschisa, din cauza faptului ca broasca sau balamaua nu opun deloc rezistenta. Pentru mine un alt avantaj si un semn ca masina a fost folosita cu grija. Motorul. Practic dupa asta am ales masina. Stiam ca vreau 1.8 turbo si intamplarea a facut sa gasesc A3-ul. Nu cred ca mi-am dorit sau ca m-a atras vreodata modelul asta de A3, mai ales varianta NFL, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el :D. Motorul porneste normal, fara zmucituri, sunet de electromotor sau invartit 3 ani. Mie personal imi suna foarte sanatos, nu aud sunete de tacheti sau alte lucruri grave. In anunt scria si ca masina are soft si vreo 200 de cai estimativ, ceea ce este destul de aproape de adevar. Motorul mi-a intrecut asteptarile 200%, atat va spun . Si o poza cu capacul de la motor jos. Nu-s eu vreun priceput dar in afara de praf nu sunt prea multe de vazut. Dotari. Aici e foarte simplu . Clima automata si trapa, fix ce mi-am dorit. Pe langa asta si Bose dar nu cred ca de fabrica, cred ca unul din fostii proprietari l-a montat pe masina. Am primit bonus de la vanzator si distantieri pe toate rotile, sunt montati in poze. Cred ca au 1.5 si 2 cm. Tot de unul din fostii proprietari a fost montat si un receptor DAB+ la care te puteai conecta prin bluetooth, dar asta chiar nu m-a interesat si o sa vedeti de ce mai tarziu. Roti de iarna pe 15" si vara 16", ambele OEM. Nu stiu ce sa va mai zic, dar nu cred ca am ratat nimic important. Probleme. Estetice: Rugina pe plafon, bara fata zgariata si consola centrala crapata. Mecanice : Nu stiu daca se catalogheaza ca o problema mecanica, dar geamul de la sofer nu se mai ridica. Alta problema clasica, dar mi-a spus de ea vanzatorul si mi-a dat si piesele de schimb cu care am reparat macaraua intr-o ora dar bineinteles ca n-am mai putut alinia rama geamului 100% ca inainte si nu se mai inchide usa perfect. Dar e ok, sunt obisnuit sa stric masini. Alta problema ar fi niste sunete pe la articulatii, dar e ok, cine nu s-ar astepta la asta? Ca un rezumat, am cumparat o masina care m-a surprins din toate punctele de vedere, bine intretinuita si cu putini km. O baza foarte buna pt ce am nevoie. Scopul ei este sa ma duca si sa ma aduca de la munca (60km) cu zambetul pe buze. Si acum, sa va povestesc cum i-am dublat valoarea intr-o o luna si ceva! Cei care stiti Golful stiti si ca imi place sa fac totul singur si nu, nu s-a schimbat nimic. Spre deosebire de Golf, care a fost material didactic, acum am un minim de experienta si ma straduiesc ca modificarile sa fie de calitate si de durata. Primul capitol - Muzica La inceput am spus ca una din masinile pe care mi le-am dorit a fost mk7 GTI/R. Cu Dynaudio, bineinteles. Acestea fiind spuse, sistemul de pe A3 trebuia sa aiba cel putin fidelitatea si puterea unui Dynaudio. Ce mai are un mk7, pe langa tehnologie avansata? Inso norizare mai buna. Zis si facut, usile si fetele de usi + portbagajul au fost insonorizate. Da, in fata blocului in zapada. O alta piesa de rezistenta a noului sistem este procesorul de sunet, care, in mintea mea, ar trebui sa imi ofere niste performante destul de apropiate de Dynaudio. Procesorul l-am montat in locul unde era schimbatorul de CD-uri, am vrut sa fie ascuns, pt ca mk7 nu are nici un cablu in portbagaj . O parte din piese. Am incercat sa ma axez mai mult pe calitate, nu pe volum, de aceea si piesele sunt de puteri mici. Mai mult decat atat, masina are un motor vechi pe benzina si probabil un alternator nu foarte capabil, deci curent prea mult nu aveam la dispozitie. Am schimbat absolut tot ce era legat de audio, de la Casetofon la cablajele difuzoarelor. Mai mult, am adaugat inca un set de cabluri in eventualitatea in care, pe viitor vreau sa mai pun un set de boxe pe fata. Toate cablurile sunt trase prin locatiile OEM, boxele au mufe si cablurile izolate cu banda textila. Si da, spre deosebire de golf, aici am folosit pistolul de lipit . Faceti cunostinta cu sifonierul. Cutia asta n-o sa ramana asa. Aici sunt in faza de testare si o sa incerc si alte setup-uri, dar deocamdata e ok asa, reda foarte frumos 20-30Hz. Rezultatul ma satisface 100%. Am ascultat dynaudio in mk7 cu mult inainte sa cumpar A3-ul, iar claritatea sunetului la volum ridicat m-a dezamagit. Procesorul de sunet chiar face magie, chitara e chitara, vocea e voce, sunetele sunt foarte bine definite iar la volum 100% nu am nici un fel de distorsiuni. Totusi, inca sunt in perioada de invatare pentru ca setarea unui procesor din acesta este foarte complexa si necesita anumita aparatura pentru performante maxime. Capitolul 2 - Mecanica V-am zis mai sus ca avea niste sunete pe la articulatii, iar cand am ridicat-o pe elevator am vazut clasica scurgere la caseta de directie. Aici a fost simplu. Schimbam tot si am rezolvat problema. E o masina veche si nu are prea multe lucruri de schimbat. Au ramas doar 4 bucse sub partea din fata a masinii care nu au fost schimbate, si imi pare rau ca m-am zgarcit, dar nu putem da timpul inapoi din pacate. E vorba despre cele de la cadrul motor, dar o sa il schimb cu totul pt ca al meu e cam batut de vreme. Am incercat sa il curat si sa il vopsesc, dar timpul a fost scurt si rezultatul mediocru. Alt lucru pe care il regret este ca am luat Powerflex doar pentru anumite componente, ar fi trebuit sa iau pentru tot si stiam o treaba. Iar un ultim compromis facut aici, este ca am luat o caseta de directie SH si nu noua sau reconditionata. Am gasit-o la un pret foarte atractiv si am zis sa incerc, vad eu in viitor daca curge si asta sau nu. Legat de caseta de directie am pus una de S3, care este rapida. Adica are ~2.5 rotiri de la stanga maxim la dreapta maxim in loc de ~3.5 cat are cea OEM. O modificare foarte interesanta pe care o recomand, directia e foarte solida si precisa acum. Va las niste poze Chiar daca am incercat sa masuram bieletele originale si sa le setam pe cele noi in aceeasi pozitie, la final unghiul de directie a fost masacrat de-a dreptul si masina se comporta oribil, voia sa sara in sant cu orice ocazie. Dupa setarea unghiului, masina si-a revenit la normal si sta pe drum mai bine ca niciodata in combinatie cu suspensia reglabila si caseta de S3. Nu am lasat-o jos de tot, nici n-as fi putut omologa suspensia in modul asta. Cam asa arata dupa ce am coborat-o de pe elevator. Eu unul sunt multumit. Alt upgrade frumos este powerflex la suportul motor de pe cutie, rev-match este muuuuult mai usor acum. In punctul asta este o masina 100% sigura, stabila si manevrabila, cu un sistem audio pe cinste! Capitolul 3 - La salon. Asta este un lux pe care mi l-am permis din pricina job-ului, si anume sunt detailer auto. Altfel nu cred ca as fi investit in asa ceva, chiar daca rezultatul merita TOTI BANII. Vopseaua a primit aproximativ 8 ore de atentie, polish 2 stage, protectie ceramica si plasticele o protectie dedicata pt plastic care il si revitalizeaza. Va las si un link cu o filmare in care se vede mai bine rezultatul. Pe langa vopsea, mai puteti observa ca am scos stergatorul de pe spate, si am pus o antena mica. Tot atunci am pus si ceas de boost in grila de la sofer si o nuca noua la schimbator cu care din pacate nu am poze. Cam asta e deocamdata, sper ca n-am ratat ceva, dar daca am facut-o, cu siguranta nu era ceva major. Planuri de viitor? Bani sa fie, ca planuri mereu sunt Facelift nu cred ca o fac, e o masina din 98' si consider ca merita sa ramana asa. Eventual o sa ii caut un set de faruri cu lupe de S3 dar tot NFL. Jante in primul rand cand vine caldura, evacuare cu prima ocazie, probabil discuri 312mm sau mai mari daca le pot omologa, si apoi incepe distractia... k04, injectoare, pompe, etc etc etc... DSG? poate, vedem... in punctul asta deja o sa fie masina de duminica, dar mai e mult pana departe. Multumesc pentru atentie, sper ca nu v-am plictisit de tot .
    11 points
  2. Datorita lipsa bani, Covid, etc... a fost pauza. Astazi am achizitionat scaunele fata si sunt foarte multumit de ele. Foarte bine intretinute, cu foarte mici zgarieturi, aproape impecabile. Urmeaza montaj
    6 points
  3. Ok, @Emalin dacă așa e vorba, să mai ștergem praful pe aici... Ca un preambul, pe 15 martie anul trecut am fost chitit să achiziționez un Golf 1.0 TSI, 115 cai, Confortline (ACC, FA și PM) + pachetele relax, conectare și iarnă. Am stabilit cu dealerul detaliile iar cum prețul mi s-a părut foarte ofertant (16395 Euro din care se scădea rabla și rămânea în 15 k Euro), a rămas ca peste 3 zile să vin cu avansul, să facem formele (se ocupa el de tichet) iar când se virau banii pe rabla să plătesc restul sumei și să o iau acasă. Mașina era de pe stoc.Toate bune și frumoase numai că pe 16 martie 2020 s-a declarat pandemie, Starea de urgență cu tot tacâmul, panică peste tot și am renunțat la idee. Recunosc, acum regret tare rău că m-am sucit, nu cred că voi mai prinde așa ofertă. Ok, ce a fost, a fost... acum revenind la asta mică, pe 3 iunie 2020, la 59600 km am mers la reprezentanță pentru revizie (filtre și ulei) + inspecție (asta e o găselniță a lor să mai scoată ceva pocneți). Deci, 500 km rulați în 3 luni, de la precedenta vizită-n reprezentanță (din martie) dar trebuie să respectăm planul service... După această revizie, mașinuța a cam trecut la hibernare, deoarece n-a prea avut cine și unde s-o plimbe, mai ales că erau restricții iar eu aveam Golful 1.9 TDI-PD (AXR) pentru tăvăleală de ici-colo. Cam așa au stat tot anul trecut, depărtate să nu se muște: Prin toamnă a luat-o din nou în primire fi-miu iar în noiembrie am observat că începuse să bea...apă, prea multă apă. Cam 1L la câteva sute de km. Am mers la reprezentanță iar verdictul a fost clar: pompa de apă fisurată lângă ax și supura în exterior doar la viteză/presiune. Pe loc nu pierdea deloc, era totul uscat în parcare. Se înlocuiește pompa de apă împreună cu garnitura, cureaua și antigelul - toată afacerea pe garanție (avea 63400 km iar din ce am ”săpat”, pare că asta e boala motoarelor de 1L). Deoarece comanda de pe volan din stânga începuse să joace fără motiv, s-a înlocuit și aceasta pe garanție. În prezent, mașina are 66k km și totul pare în regulă, sper să am timp în aprilie să-i fac o programare în reprezentanță pentru schimb ulei+filtre. Pe 23 martie mașina va ieși din garanție. Zilele trecute am reînnoit RCA (218 lei, 6 luni, la ăia ai ieftini), Casco (Generali pentru încă 1 an, 230 Euro prima anuală, valoarea asigurată 6857 Euro), impozitul auto (36 lei). Deci, în 14 martie anul trecut avea 59k km iar un an mai târziu - 66k km, la 7k km rulați într-un an, mai mare deranjul cu montatul/demontatul roților de vară/iarnă. Poze de azi: Nu cred că am pus poze de la compartimentul motor: Și nici din interior:
    3 points
  4. @kef_petry Multumesc! Intr-adevat, motorul este o reusita VAG. Uneori nu-mi vine sa cred ca e de varsta cu mine aproape @Bogdan8225 multumesc, dar sunt foarte departe de a fi profesionist. Am doar cateva luni de cand am inceput sa fac asta, iar ce am facut pe A3 a fost o forma de exercitiu am folosit Can Coat de la Gyeon. @dydu_kufDankeschön, ca sa raspund asa . Daca piesele au certificat ABE, mergi la TUV, platesti intre 50 si 100e, verifica masina si ti le trece in carte. De oprit, doamne ajuta, din noiembrie 2019 pana acum nu am fost oprit si asta in conditiile in care am facut vreo 60k km ca si curier. Nu stiu daca e doar noroc sau asa e la sat. Daca as fi circulat in Munchen, poate situatia ar fi fost diferita, dar chiar si asa, daca modificarile sunt trecute pe talon, nu ar trebui sa ai probleme. Legat de intalnire, cu mare drag!
    2 points
  5. Prima zi de teste. Va trebuie sa gaseac o solutie sa scap de acele salturi 🙂 pentru inceput is multumit. https://youtube.com/shorts/QqahKsI-g5M
    2 points
  6. Legenda spune că @Doomy încă mai lopătează la zăpadă 😆 După puținele detalii pe care le-a dat mai degrabă telefon prin satelit 😁
    2 points
  7. Carburantul de baza e acelas peste tot. Diferenta o face reteta de aditivi ,specifica fiecarui brand .Adaugarea de aditiv se face la incarcarea in cisterna inainte de a pleca spre statia finala.
    2 points
  8. Salutare. Am sunat azi la Avia sa ma interesez de costuri schimb ulei si inspectie si in cursul discutiei reprezentantul serviceului mi-a spus despre existenta unei asa-numite actiuni "23AX" pentru masina mea - 2016, 1.6 diesel, CXXB. Am intrat si pe siteul Skoda, intr-adevar pare sa fie ceva. Cel de la Avia mi-a spus ca are legatura cu filtrul de particule, noxe, etc. De asemenea mi-a servit o prostie standard tip reprezentanta conform careia daca am chip tuning facut si ei scriu softul acesta, e posibil sa se arda ECU (?!). Impreuna cu "nu va afecta consumul sau performanta" (da, sigur...). Am sapat putin pe net, par sa fie afectati si cei cu 2.0 (deci probabil tot ce e EA288) dar foarte putini useri care sa fie revenit cu feedback. Cei din Cehia si Polonia spun ca pare ca s-a rarit frecventa regenerarilor, respectiv filtrul de particule se umple mai mult. Avem pe forum colegi care au facut acest update si ne pot impartasi impresii? Multumesc.
    1 point
  9. Din experiență personală: aproape toate parbrizele AM pe care le-am avut în cursul anilor au avut probleme de genul "valuri" în câmpul vizual sau diverse tente nefirești de culoare la reflexia razelor solare. Știu că diferența de preț este foarte mare, cele OE fiind de până la 3 ori mai scumpe față de cele AM, dar absolut niciodată nu am avut astfel de probleme cu cele OE. Asta e strict experiența mea, poate alții au fost mai norocoși cu parbrizele AM. Baftă!
    1 point
  10. Am citit cu placere topicul tău, ma bucur tare mult ca mai sunt oameni care observa niște detalii la masini mai vechi pe care acum nu le mai găsești decât de la 60-70k în sus (închiderea portierelor). Am avut și eu un 1.8T 20V și e singura masina de care îmi e dor si o regret. Sa o stăpânești sanatos si sa te bucuri de ea!
    1 point
  11. Ca idee, la B8 nu ai încălzirea cu firicele....
    1 point
  12. Statiile de incarcare trebuie sa fie clar delimitate dupa puteri si sa fie pentru toata lumea. Nu incarci o masina care stie maxim 25kW la o statie de 150kW. Asta se rezolva usor prin tarifare. 1kW la statia de 150kW trebuie sa coste mai mult decat la o statie de 50kW. In principiu ar trebui un Spring si un Taycan (ce ciudat e sa fie in accelasi propozitie) sa nu se intersecteze la acceasi statie.
    1 point
  13. Din luna 10/2017 s-a pus DQ381 pe Passat B8
    1 point
  14. MOL Romania nu produce carburanti. Nu vad de ce ar vinde ce nu produce. Sau Socar nu e solvabila si foloseste MOL ca intermediar pentru aprovizionare?
    1 point
  15. @Doomy , poveste, nepoveste, dar aici deja tind sa cred ca un pic de "inconstienta" la mijloc, avand in vedere conditiile, si cam ce se vede prin poze... Adica ala nu pare traseu ( de iarna ) pentru Exporator...
    1 point
  16. orice afirmatie fara document/dovada este folclor! cu cateva pagini in urma.....
    1 point
  17. salutare. de la dimming.
    1 point
  18. La noi, cateva zeci de BMW-uri merg cu Lukoil de la 0km , doar de acolo se alimenteaza cu card. Probleme zero. Majoritatea sunt Diesel si vorbim de motoare performante de 400CP cu 4 turbine, dar si V8 si chiar V12 pe benzina. A mea vede doar Lukoil si Petrom, nu e nicio diferenta. De altfel, benzina e aceeasi peste tot, in majoritatea timpului. Eu astept discutiile cu masinile electrice si de unde sa alimenteze cu curent electric mai bun 🙂
    1 point
  19. Foarte bune comparațiile. Și eu am fost să văd în realitate un Tucson să-mi iau de o grijă. Văzusem filmulețe și review-uri cu el. Dar am constatat că nu este ce vreau. Sfat pentru cei care vor să cumpere mașină: mergeți să le vedeți și conduceți. Nu vă luați doar după ce se prezintă pe net. Chiar dacă nu sunt plătite/ sponsorizate, părerile nu pot fi 100% obiective, plus că fiecare are alte așteptări și nevoi de la mașină. Colegul @Teodoreanu a venit din Timișoara la București pentru drivetest. Noi am fost la drivetest cu Tarraco și soția a zis că îi place mai mult Kodiaq 🤷‍♂️
    1 point
  20. Nu stiu care a fost rationamentul colegului de a alege Tarraco dar si eu am ales Tarraco in defavoarea Tucson . Am facut test drive cu Tucson motorizarea 1.6 TGDI fuul hybrid 230 cp varianta de varf Luxury incusiv trapa . De ce nu am ales eu Tucson : - in primul rand pretul varianta aleasa de mine era un Premium fuul hybrid 230 cp pret 33800 de euro cu toate reducerile ( Tucson 31 400 de euro dupa toate reducerile ) - sistemul de vanzare Hyundai , masinile vin gata configurate si la varianta full hybridul doar tractiune 4X4 ( eu nu am nevoie ) - cutie automata bagata pe gat la hybrid( nu sunt fanul acestor cutii ) -scaune din piele fortat de nivelul de echipare nu iubesc scaunele din "piele" la prima asezare pe ele pana porneste sistemul de incalzire , ventilatie , iarna sunt reci si vara fierbinti plus ca vorbim de o piele ecologica care nu este de cea mai buna calitate atat la Tucson cat si la Tarraco - termenul de livrare 6 luni de zile - Tucson este o clasa mai jos ca Tarraco la dimensiuni este concurent pentru Ateca deci am primit mai multa masina la mai putini bani - Nivelul de echipare este putin mai bun la Tarraco dupa ce am bifat optinalele dorite - Sistemul multimedia este mai slab la Tucson grafica , modalitati de personalizare chiar si la rezolutie - Nivelul materialelor si finisarile sunt mai bune la Tarraco si dau 2 exemple in portbagaj la Tarraco tot este acoperit de mocheta in Tucson pasajele rotilor sunt cu plastic tare care se zgarie usor , in portiere sptiile de depozitare la Tarraco sunt capitonate si mult mai mari in Tucson nu sunt capitonate si sunt foarte mici abia incape o sticla de 250 ml in ele - un alt factor important pentru mine eu folosesc masina la drum lung (in general mers pe autostrada ) si la testul facut cu Tucson pe autostrada consumul a fost de aproximativ 11 l/100km la un mers constant 130-140 km / h pe distanta Timisoara -Arad ( mult din punctul meu de vedere ) -hybridul este pentru oras inafara localitatilor nu bate dieselul la consum, dinamica ( la fel este si la plug in Hybrid ) cand este gata bateria gafaie motorul pe benzina de 1.6 la Tucson si cel de 1.4 la Tarraco . Nu vad de ce as cumpara o masina de oras de dimensiunea Tucson sau Tarraco - si nu in ultimul rand Tucson este o masina noua pot aparea probleme desigur ca esti acoperit de garantie dar nu mai vreau sa experimentez ce am patit cu Skoda Octavia cumparata in 2014 tot model nou ii las pe altii pe post de "cobai" Ca o paranteza la Tarraco am ajuns total din intamplare am cerut o oferta pentru Ateca si am primit o sugestie si o oferta muuult mai buna pentru Tarraco . Sincer nu stiam nici macar cum arata masina am facut drive test mi-a placut si am comandat . Scuze pentru postarea lunga si daca nu este chiar la subiectul topicului .
    1 point
  21. Salut. Deschid acest topic pentru a veni in intampinarea celor ce vor avea aceasta problema - defectare cablu capota motor. Dupa cum am mentionat si in alt topic, saptamana trecuta am ramas cu capota blocata pe inchis si am urmat urmatorii pasi pentru a verifica/ desface capota: 1) verificat cablu maner interior - OK 2) verificare amanuntita sistem inchidere capoata la o alta masina cu sistemul functional. Solutie: Dupa ce am masurat exact distanta pana la balama (capota) am improvizat o sarba de otel pe care am reusit sa o introduc printre capota si grila fata (pe deasupra chederului) si am ajuns sa apas pe sistemul de deschidere al capotei (dupa vreo 20-30 de incercari). am un filmulet cu toate detaliile (link mai jos). https://www.dropbox.com/s/nue5n00dty8auno/IMG_7579.MOV?dl=0 Problema: Cablul este format din doua bucati: Prima: de la manerul interior pana la tabla de vine langa farul stanga fata (mai exact se prinde de acea tabla) A doua: de la far pana la sistemul de deschidere al capotei. Aceste doua bucati se unesc printr-un plastic casant. In cazul meu acest plastic a cedat (cred cu tarie ca aceasta problema o sa fie destul de des intalnita). Cost cablu~60 ron (doar pe original). Solutie de rezerva: In cazul in care nu se poate deschide prin fata (dupa cum am zis mai sus, am reusit din ~20-30 de incercari) se poate demonta contra-aripa stanga si se poate ajunge la acea imbinare dintre cabluri. zona marcata cu rosu in poza.
    1 point
  22. Ceva frumos pt unii, kitchos pt altii - schimbat toate becurile cu leduri ( plafoniere, parasolare, torpedo, portbagaj ) - montat footwell lights cu led si activare cu vcds ( oemish style, apar si in CB'ul masinii ) - montat lumini ambientale rosii sub trimuri ; sunt perfect ascunse, ca de fabrica, vizibile doar cand sunt pozitiile / faza scurta aprinse ; intensitatea se poate regla din rotita clasica - montat leduri ambientale in manerele interioare Modificarile nu le'am facut eu, ci la un servis specializat in asa ceva, de care ma declar fff multumit in raport calitate / pret. Sunt de parere ca in realitate se vad mai frumos, intrucat camera telefonului le face sa para mai puternice decat sunt.
    1 point
  23. Si a trecut aproape un an de cand am masina. Km actuali 16600 Pe la 15000 s-a facut si prima revizie, solicitata de mine, cu schimb de ulei si toate filtrele. Totodata, s-a facut o demontare si curatare pe garantie a sistemului de franare fata, deoarece aparuse un zgomot ciudat la viteza mica la viraj stanga de frecare fier pe fier, care s-a rezolvat in urma acestei proceduri. Consum pe ultimii 3000 km neresetat 6.5 l/100 km, atat avea si pe inca 2000 de km anteriori. Vede mai mult extraurban, dar la viteze de autostrada ?. Am reinnoit Casco + RCA. Am luat si un OBDEleven ocazie cu care am facut: Staging la ceasurile de bord ( tura completa cu revenire cand pui contactul ) Afisare in meniul din bord a cantitatii de combustibil necesara pt plin la momentul respectiv Afisarea intensitatii ventilatorului cu clima pe auto Activare bifa in setarile masinii pt pornit/oprit DRL-uri fata Dezactivare piuit cand e contactul pus si deschizi usa soferului ( a ramas doar cel pt lumini aprinse, care e util ).
    1 point
  24. Nu sunt eu prea priceput in tutoriale, dar fac tot posibilul sa fiu cat mai explicit. In cazul eGolf desi mare parte din suprafata este acoperita, au mai ramas cateva zone de imbunatatit. 1. Bratelele inferioare suspensie spate: 5Q0 501 733 - splash shild left 1buc 54lei 5Q0 501 734 - splash shild right 1buc 54lei N911 335 01 - surubM6 cu piulita 4buc 24lei N909 203 01 - nit filetat 4buc 24lei 8E0 825 267 - clipsuri plastic 4buc 6lei Pozele sunt de la @catalinmiti, pe el l-am ajutat sa le monteze deja. Gaurile sunt deja facute pe bratele inferioare. Doar montarea niturilor filetate necesita putina atentie, deoarece nu-s hexagonale la exterior si au doar zimti. Niturile se introduc pe brate in partea inferioara si se strang cu suruburile. Se desfac si apoi se monteaza carenajele. Clipsurile se monteaza in partea superioara a carenajelor. 2. Carenaj punte fata 3Q0199110B - carenaj - 1 buc N90324203 - piulite-nit semihexagonale cu cap tesit M8 - 2 buc WHT000729A - suruburi M8 - 2 buc WHT008023 - clipsuri cu garnitura de cauciuc - 3 buc Gaurile din fata pentru nituri sunt deja facute, mai sunt necesare gaurile pentru clipsuri.
    1 point
  25. Alimentati de la Mol/Petrom si apoi de la Rompetrol. Masina merge cu totul diferit cu combustibil de la Rompetrol de parca ai fi alimentat de la Shell. Evident se cosuma putin mai repede.
    0 points
  26. Calitatea carburantului nu depinde doar de pachetul de aditivi, ci si de performantele rafinariei, plus titeiul folosit. Lumea nu se plange degeaba de Lukoil, din rafinaria lor iese zeama de calitate mai slaba. Plus ca rusii nu dau 2 bani pe feedback, au contracte cu institutii la care au licitat un pret mai mic, si le strica alora motoarele diesel, in special.
    -1 points
  27. Am observat si eu treaba asta cu motorina de la Rompetrol. Am trecut pe OMV de vreo 4 plinuri incoace si nu mai simt gazele alea in masina...
    -1 points
  28. Rompetrol a fost construita sa proceseze petrol din Iraq, cu un continut ridicat de sulf. Acum proceseaza titei din Kazahstan, similar cu cel din Iraq. Statiile Rompetrol, Lukoil si OMV/Petrom isi vand marfa proprie, MOL cumpara in general de la Petrom, Agip de peste tot, daca mai e vreo statie in ROmania, iar la Socar nu spune nimeni ce proveninenta are marfa, dara baga aditivi in ea. Aditivii sunt proprii fiecarui brand, de exemplu carburantul de la OMV fiind mai aditivat decat cel de la Petrom, chiar daca baza e aceeasi. Aia ca e cam aceeasi motorina si benzina cam peste tot e din folclor. Cat de profitabil sa fie sa vinzi marfa altui procesator, daca tu ai rafinarie proprie?
    -1 points
  29. Mie unul mi se pare gresit si irelevant sa compari provenienta petrolului, titeiului, etc cu efectiv ce bagi in rezervor de la pompa. Asa poti sa spui si ca apa imbuteliata e la fel de buna de la orice brand, tot H2O ar trebui sa fie la baza, nu? Nu cred ca e totuna sa bagi in rezervor motorina cu impuritati/apa de la statia X, cu a baga in rezervor motorina curata si aditivata cu un pachet bun de la statia Y. (chit ca motorina de la ambele statii are la baza titei de la acelasi producator).
    -1 points
  30. Tu te crezi de la ANAF, sau ce? Te duci la aia si-i iei la intrebari?😀 Plus ca ultimul transport intra peste restul din rezervoare de la penultimul transport.
    -1 points
  31. O sa imi iau hate la greu. Same shit daca alimentez la lukoil, petrom, omv. Merge la fel. ps: pe forumul asta daca nu injuri lukoil tii cu ursul
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!