Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2021 în toate secţiunile

  1. @Doomy , poveste, nepoveste, dar aici deja tind sa cred ca un pic de "inconstienta" la mijloc, avand in vedere conditiile, si cam ce se vede prin poze... Adica ala nu pare traseu ( de iarna ) pentru Exporator...
    4 points
  2. Datorita lipsa bani, Covid, etc... a fost pauza. Astazi am achizitionat scaunele fata si sunt foarte multumit de ele. Foarte bine intretinute, cu foarte mici zgarieturi, aproape impecabile. Urmeaza montaj
    3 points
  3. Prima zi de teste. Va trebuie sa gaseac o solutie sa scap de acele salturi 🙂 pentru inceput is multumit. https://youtube.com/shorts/QqahKsI-g5M
    3 points
  4. Legenda spune că @Doomy încă mai lopătează la zăpadă 😆 După puținele detalii pe care le-a dat mai degrabă telefon prin satelit 😁
    3 points
  5. Va bateti capul putin prea mult. Am 1.5TSI pe O3FL de noua, vede doar talpa si urasc sa merg subturat. Masina are 20000km si nu papa ulei,am verificat de 2 ori tot dupa ce am citit pe forum si am vazut ca uleiul este nemiscat pe joja. De atunci deschid capota doar sa pun lichid de parbriz, de restul se ocupa senzorii si reprezentanta la revizie. Hai sa ne bucuram de masina noua si sa nu stam cu nasul sub capota ca la dacia veche(ca tot era mentionata mai sus).
    3 points
  6. @bubu182Sa tot fie planuri de viitor, pe moment bifam rodaj si invatam cum si ce poate asa cum e, nu exclud nimica in viitor, insa nu il vad pe moment prea apropiat sau necesar. @catalinmiti astea standard "stoc" sunt doar cu headrest integrat, nu au nimica pentru unghiul sezutului, nu stiu daca cele ergoactive sau ce o fi ele pe piele, electrice, format "clasic" daca nu au @Bebeee stim si cunoastem, folie au ramas pe capacele pana a ajuns la infoliat iar solutia lor pt pozitionarea camerei fata zici ca a fost ideea unui copil la prima mahmureala sa o planteze acolo Si cu unghi prost si fara ochi de fotograf, cam asa se prezinta in 2 cadre proaste agregatul infoliat - am "eliminat" si cele 2 benzi cromata ramase pe fara fata...o fi bine...o fi rau....gusturi gusturi ^^ Pana una alta, avem talon, avem numere, a iesit de la infoliat, mai si lucram ceva la scarbici, probabil ca maine/poimaine pun si numerele definitive pe ea Ah, si am incercat obdelven vechi avut pe Ateca, nu merge cu iOS, uitasem, deci va trebuie sa comand si un obd nou
    3 points
  7. Intre minimum si maximum pe joja estimez ca sunt cca 750ml. Toate motoarele 1.5TSI vin in mod normal din fabrica cu norma 508. Anumite motoare vin insa cu norma 504, dar daca au aceasta norma ea trebuie specificata, probabil in compartimentul motor. Avertizarea de nivel scazut a uleiului nu e o problema si motorul nu va pati absolut nimic, daca se completeaza nivelul. 99% dintre utilizatori nu verifica uleiul sau altceva la masinile moderne, pentru ca de asta exista senzori.
    2 points
  8. Daca km nu face, mai facem noi una alta. Calitatea pozelor facute cu dashcam'ul este mult influentata de comprimare.
    2 points
  9. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    1 point
  10. Am gasit asta pe goingelectric.de, cred ca e de interes pentru multi dintre noi. https://www.goingelectric.de/wiki/Versionsstaende-Steuergeraete-VW-ID-Familie/
    1 point
  11. Deci stati asa! Acum e problema ca se vand masini electrice? Se aglomereaza statiile PUBLICE? WOW!! E aceeasi atitudine pe care au avut o romanii care s au imprumutat in CHF...si le râdeau in nas alora care luau Euro sau DolarI...pana cand au inceput sa planga. Sau acum ca rabla plus e disponibil "oricui", nu mai e bun? Ma doare-n bascheti daca sta unu cu un Taycan dupa mine, la incarcat, intr-o statie PUBLICA.
    1 point
  12. Din luna 10/2017 s-a pus DQ381 pe Passat B8
    1 point
  13. Ok, @Emalin dacă așa e vorba, să mai ștergem praful pe aici... Ca un preambul, pe 15 martie anul trecut am fost chitit să achiziționez un Golf 1.0 TSI, 115 cai, Confortline (ACC, FA și PM) + pachetele relax, conectare și iarnă. Am stabilit cu dealerul detaliile iar cum prețul mi s-a părut foarte ofertant (16395 Euro din care se scădea rabla și rămânea în 15 k Euro), a rămas ca peste 3 zile să vin cu avansul, să facem formele (se ocupa el de tichet) iar când se virau banii pe rabla să plătesc restul sumei și să o iau acasă. Mașina era de pe stoc.Toate bune și frumoase numai că pe 16 martie 2020 s-a declarat pandemie, Starea de urgență cu tot tacâmul, panică peste tot și am renunțat la idee. Recunosc, acum regret tare rău că m-am sucit, nu cred că voi mai prinde așa ofertă. Ok, ce a fost, a fost... acum revenind la asta mică, pe 3 iunie 2020, la 59600 km am mers la reprezentanță pentru revizie (filtre și ulei) + inspecție (asta e o găselniță a lor să mai scoată ceva pocneți). Deci, 500 km rulați în 3 luni, de la precedenta vizită-n reprezentanță (din martie) dar trebuie să respectăm planul service... După această revizie, mașinuța a cam trecut la hibernare, deoarece n-a prea avut cine și unde s-o plimbe, mai ales că erau restricții iar eu aveam Golful 1.9 TDI-PD (AXR) pentru tăvăleală de ici-colo. Cam așa au stat tot anul trecut, depărtate să nu se muște: Prin toamnă a luat-o din nou în primire fi-miu iar în noiembrie am observat că începuse să bea...apă, prea multă apă. Cam 1L la câteva sute de km. Am mers la reprezentanță iar verdictul a fost clar: pompa de apă fisurată lângă ax și supura în exterior doar la viteză/presiune. Pe loc nu pierdea deloc, era totul uscat în parcare. Se înlocuiește pompa de apă împreună cu garnitura, cureaua și antigelul - toată afacerea pe garanție (avea 63400 km iar din ce am ”săpat”, pare că asta e boala motoarelor de 1L). Deoarece comanda de pe volan din stânga începuse să joace fără motiv, s-a înlocuit și aceasta pe garanție. În prezent, mașina are 66k km și totul pare în regulă, sper să am timp în aprilie să-i fac o programare în reprezentanță pentru schimb ulei+filtre. Pe 23 martie mașina va ieși din garanție. Zilele trecute am reînnoit RCA (218 lei, 6 luni, la ăia ai ieftini), Casco (Generali pentru încă 1 an, 230 Euro prima anuală, valoarea asigurată 6857 Euro), impozitul auto (36 lei). Deci, în 14 martie anul trecut avea 59k km iar un an mai târziu - 66k km, la 7k km rulați într-un an, mai mare deranjul cu montatul/demontatul roților de vară/iarnă. Poze de azi: Nu cred că am pus poze de la compartimentul motor: Și nici din interior:
    1 point
  14. Rompetrol a fost construita sa proceseze petrol din Iraq, cu un continut ridicat de sulf. Acum proceseaza titei din Kazahstan, similar cu cel din Iraq. Statiile Rompetrol, Lukoil si OMV/Petrom isi vand marfa proprie, MOL cumpara in general de la Petrom, Agip de peste tot, daca mai e vreo statie in ROmania, iar la Socar nu spune nimeni ce proveninenta are marfa, dara baga aditivi in ea. Aditivii sunt proprii fiecarui brand, de exemplu carburantul de la OMV fiind mai aditivat decat cel de la Petrom, chiar daca baza e aceeasi. Aia ca e cam aceeasi motorina si benzina cam peste tot e din folclor. Cat de profitabil sa fie sa vinzi marfa altui procesator, daca tu ai rafinarie proprie?
    1 point
  15. De ce sunt atat de importante clapetele daca din 2011 le-au eliminat? Sincer,eu le-as anula din soft,dupa care as schimba galeria cu una fara clapete(daca ar fi compatibila) sau as scoate tot din asta.
    1 point
  16. Eu de 3 ani si 4 revizii la Nurvil nu am vazut decat Castrol bidon auriu Probabil ca la alte reprezentante sau si aici la Nurvil la altii le pun si OEM bidon gri , la mine niciodata Poate se mai uita si la om cand aleg uleiul , m-am dus cu pantaloni de trening si tenesi luati la reducere de la Cropp , or fi zis ca la tara merge si asa Ca pret / L - aprox 70 lei Si multe gropi in asfalt ... a trebuit sa trag o fuga pana la Sibiu acum dupa amiaza De sambata pana azi s-au dublat craterele din asfalt pe Valea Oltului Macar e aer curat si natura frumoasa , noi sa fim sanatosi
    1 point
  17. Singurele care ma multumeau ca optiuni erau phaeton si a8, insa iti dai seama ca si la alea gaseam ceva de facut 🤣 daca nu erau taxele mai mari la motoarele de peste 2000 poate ca luam.
    1 point
  18. funny tare povestea cu luat masina, data la buy back si luata inapoi bine ca ai avut cu cine sa te intelegi. golf-ul vrea la tine, e clar. trebuie sa il tii de acum
    1 point
  19. Le pare rau, dar statii tot nu construiesc
    1 point
  20. Tot din aceleasi motive nu mai dau Gtiul pt ca nu stii ce aduce masina noua sau una sh model mai nou, bine asta pana se activeaza iar piticu. Ai avut noroc pot spune ca ai putut lua masina inapoi. Cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  21. Interesantă găselniță! Indiferent de planul lor, avem noroc că diesel si benzină se găsesc în cantități suficiente la orice pompă.. și in 5minute poți creste range-ul cu minim 7-800km. Sic!
    1 point
  22. Printr-o turnura alambicata de evenimente, masina s-a intors la mine. 😄 Pe scurt: luat Toyota Rav4, schimbat pe garantie ambreiaj pentru un scartait puternic la 1400km, al doilea ambreiaj a fost tot cu probleme, am convenit cu reprezentanta sa returnez Toyota si sa iau Golful inapoi. Au fost foarte amabili, s-a returnat suma de bani diferenta si am invatat ca garantia Toyota chiar e garantie. Dar am considerat ca nu merita diferenta de bani pentru o masina cu probleme, deci iata-ma intors inapoi la Vw. Considerentele pentru care am vrut sa-l dau raman, dar poate exista si solutii mai ieftine. Deocamdata las lucrurile sa se aseze putin si urmeaza niste km cu Golfuletul.
    1 point
  23. Mai dă cu mopul pe aici,că s-a pus praful !
    1 point
  24. Am decis sa merg pe Buenos Aires 17" pentru vara. A fost greu sa gasesc modelul in Canada, Jetta Hybrid nu a fost un succes. Astept sa imi vina de la 2 parcuri de dezmembrari. Ca si cauciucuri, caut 205/50/17 low rolling resistance, insa nu sunt ulte variante pe dimensiune asta
    1 point
  25. Un mare "+" pt motor! Sa va poarte km fără probleme! Dar sincer nu-mi plac jantele pe mașină! Merita ceva mai mult!
    1 point
  26. Avem plafon cu trapa 😁
    1 point
  27. Acesta o sa fie un update mic... iată că am intrat si in 2021, a trecut si covidul peste mine... cu ceva zbateri si dubii am reușit să ma externez în final într-o stare bună. Perioada asta cu timp de cugetare m-a făcut sa reconsider prioritatea care contează cu adevărat, familia, restul (munca... workaholic) trebuie să cadă in secundar, e bun un duș rece din când in când! Oricum, e bine sa fiu "înapoi", mergem inainte cu optimismul neafectat! Mașina, subiectul topicului, a staționat o lună întreagă pusă pe redresor, apucasem înainte de acest "eveniment" să îi fac revizia completă la 60k, toate filtrele, ulei cutie, ulei haldex la cererea mea cu verificare interior pompă. Totul a fost în parametri, uleiul la cutie ok, parcă schimbă ceva mai bine dar nu simt o diferență wow, poate e mai mult placebo, uleiul la haldex a fost curat cu mici depuneri nesemnificative. Și pentru că mai trebuia sa stau izolat niste zile, având curte am putut să-i fac un detailing interior să mai alung monotonia, arată ca nouă, yummy! Pentru un pic de culoare pe topic, las câteva poze de la începutul anului, drumul Roman - Piatra Neamț, ceva poze mai importante de la revizie si un clip cu un start chill de la semafor, evident că nici un indicator de viteză nu a fost deranjat in timpul aceastei filmări (este indicată utilizarea unui echipament audio cu ceva joase). Pe final de postare nu pot decât sa vă urez să vă mențineți sănătoși, că e mai important decât orice altceva.
    1 point
  28. Dupa 1000km in 2 luni, pun si eu primele poze cu masinuta, 1.5TSI - manuala, culoare moon white ( cam dezamagit de perla care-i cam lipsa in vopsea ) . Masinuta merge foarte ok, exceptand eroarea care mi-a aparut in cateva randuri cu front assist / ACC , nu am avut alte probleme. Legat de eroarea de la front assist mi-a fost recomandat sa merg in reprezentanta pentru update soft, insa am hotarat sa nu o fac, cel putin nu momentan. Consum foarte ok, media in 1000km ( 7.6% km ) . Prima impresie, una placuta, ramane de vazut pe parcurs.
    1 point
  29. @kolfleadingMa bucur ca totul s-a incheiat cu bine. Sa te bucuri de masina si sa ne tii la curent cu jurnalul ei.
    1 point
  30. Final partial fericit: Am ridicat astazi masina alba. Am primit si un cadou, o cutie alba cu un cablu USB-C, sosete, carpa de sters ecranul si .... cardul We Charge cu 2000 kWh. Multumesc lui Aaron pentru amabilitate si pentru tot ajutorul. Am ajuns cu bine inapoi de la Rm Valcea la Timisoara. Am prins si oras, si drum national, si autostrada, in total aprox. 400 Km. Am facut o singura incarcare la Sebes, timp in care am mancat si eu un sandwich. Masina s-a comportat excelent. Deocamdata mi se pare "masina perfecta". Consum 14.2 kWh / 100 Km de la Rm. Valcea la Sebes (oras, DN - Valea Oltului) si apoi 18 kWh / 100 Km doar autostrada, de la Sebes la Timisoara. De ce zic "final partial"? Pentru ca inca astept returnarea avansului + taxa prebooking de la Autoclub Timisoara.
    1 point
  31. E posibil sa ai martori/martor păcăliți în bord...fa un test pe ceasuri, vezi dacă se aprind și vei constata ca nu. Problema este la pompa de la haldex si ca sa nu ai martori aprinsi, i-au pacalit. Da jos ceasurile, vezi daca sunt numai acoperiti sau au scos ai ledurile
    1 point
  32. Trebuie sa recunosc ca a frost cringe maxim sa ma uit la clipul ala. Esti sigur ca ai achizitionat masina potrivita pentru caracterul si nevoile tale ? PS : Franele alea scartaie pentru ca plang sa fie folosite, nu mangaiata frana
    1 point
  33. Ulei cu norma VW508. Nu e sanatos pentru motor sa mergi cu o masina pana se aprinde martorul de ulei, nivelul uleiului se verifica periodic/la un anumit numar de km. Eu de exemplu il verific dupa ~2000 km, de completat, completez dupa ~ 4-5000 km. Martorul se aprinde cand in motor mai ai ~75% din nivelul optim de ulei.
    0 points
  34. Calitatea carburantului nu depinde doar de pachetul de aditivi, ci si de performantele rafinariei, plus titeiul folosit. Lumea nu se plange degeaba de Lukoil, din rafinaria lor iese zeama de calitate mai slaba. Plus ca rusii nu dau 2 bani pe feedback, au contracte cu institutii la care au licitat un pret mai mic, si le strica alora motoarele diesel, in special.
    0 points
  35. despre faptul că „aia” a lu' „ăla” e mai bună/rea, E greu de cuantificat mai degraba e placebo! în fiece lună, când unul rămâne făr'de stoc cumpără de la celălalt și viceversa
    0 points
  36. @Muale doar pentru ajustare dacă mai pot. Aseară l-am mai dat o dată. Până mă plictisesc sau nu îmi mai place cum arată mai rămâne acolo! Parcă nu-i chiar așa de kitchios.
    0 points
  37. O mică joacă L-am repoziționat cât am putut de sus, încă o dată, dar nu am mai făcut poză. Când e aprins stopul pe frână nu se luminează tot, ca la Golf. Ar fi trebuit acel autocolant să fie mai lung cu câte 2mm în fiecare parte, iar literele să plece mai aproape de marginea de sus cu 2mm. Dar pe ansamblu e ok.
    0 points
  38. @Gyfonu lasa omul sa se bucure de masina. Fiecare alege ce doreste/ ii permite bugetul. De geaba pretul de lista este spre 63.000 euro, se poate negocia...deci nu a dat mai mult de 55.000 euro. Multi bani, dar primesti destula masina !!
    -1 points
  39. Carburantul de baza e acelas peste tot. Diferenta o face reteta de aditivi ,specifica fiecarui brand .Adaugarea de aditiv se face la incarcarea in cisterna inainte de a pleca spre statia finala.
    -1 points
  40. Ce am observat cand alimentez cu motorina de la rompetrol noxele sunt foarte puternice, practic nu poti sta la 1 m in spatele masinii. Cu motorina de la mol sunt mai suportabile, nu se simte mare lucru. Nu stiu daca e de bine sau nu, dar nu cred sa fie intamplare, am patit de mai multe ori.
    -1 points
  41. orice afirmatie fara document/dovada este folclor! cu cateva pagini in urma.....
    -1 points
  42. La 1.5 TSI nu am testat cat ulei inseamna diferenta intre nivelul minim si max de pe joja. DIn experienta, am avut masini la care diferenta insemna 1 litru de ulei din 4 litri cat intrau in motor, de aici cei 75%. Ca nu crapa motorul cand se aprinde martorul de ulei e una, ca e bine sa circuli cu ulei mai putin in motor sau nu, fiecare face ce doreste cu fierul sau. @Luciosu, daca de la Bucuresti la Satu Mare si reusit sa aprinzi martorul de ulei, uleiul era deja la un nivel apropiat de minim, la plecare, ori consumul de ulei e exagerat.
    -1 points
  43. La noi, cateva zeci de BMW-uri merg cu Lukoil de la 0km , doar de acolo se alimenteaza cu card. Probleme zero. Majoritatea sunt Diesel si vorbim de motoare performante de 400CP cu 4 turbine, dar si V8 si chiar V12 pe benzina. A mea vede doar Lukoil si Petrom, nu e nicio diferenta. De altfel, benzina e aceeasi peste tot, in majoritatea timpului. Eu astept discutiile cu masinile electrice si de unde sa alimenteze cu curent electric mai bun 🙂
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!