Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.03.2021 în toate secţiunile

  1. Le pare rau, dar statii tot nu construiesc
    4 points
  2. Daca facea vreo companie romaneasca eroarea asta in 2 ore era ambasadorul din tara respectiva la raport. La noi..ne cerem noi scuze ca a fost o eroare...mama ma sii de treaba. Sa nu ne mintim ca a fost o eroare...ca nu e ca si cum suntem o tara de dimensiunea Vaticanului...
    4 points
  3. Printr-o turnura alambicata de evenimente, masina s-a intors la mine. 😄 Pe scurt: luat Toyota Rav4, schimbat pe garantie ambreiaj pentru un scartait puternic la 1400km, al doilea ambreiaj a fost tot cu probleme, am convenit cu reprezentanta sa returnez Toyota si sa iau Golful inapoi. Au fost foarte amabili, s-a returnat suma de bani diferenta si am invatat ca garantia Toyota chiar e garantie. Dar am considerat ca nu merita diferenta de bani pentru o masina cu probleme, deci iata-ma intors inapoi la Vw. Considerentele pentru care am vrut sa-l dau raman, dar poate exista si solutii mai ieftine. Deocamdata las lucrurile sa se aseze putin si urmeaza niste km cu Golfuletul.
    4 points
  4. Am mai spus asta , si ma repet . Astept postarile tale cu mai multa nerabdare decat noutatile de la Netflix !! Chiar ma intrebam de ce nu mai postezi , nu cumva platesc abonament degeaba 😄 ?
    2 points
  5. Interesantă găselniță! Indiferent de planul lor, avem noroc că diesel si benzină se găsesc în cantități suficiente la orice pompă.. și in 5minute poți creste range-ul cu minim 7-800km. Sic!
    2 points
  6. @cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de buget sau niste sh-uri d'alea bune"
    2 points
  7. @Doomy Știi cum e, cei cu 4x4 rămân de regulă împotmoliți (era să o pățesc si eu), cei cu 4x2 stau cuminți în banca lor. Hai cu telenovela că sună interesant! 🤘 Ai așteptat până s-a topit? Din text sună plauzibil...
    1 point
  8. Cred ca mai "vatamat" ai iesit tu decat masina, dar asteptam deznodamantul.
    1 point
  9. Singurele care ma multumeau ca optiuni erau phaeton si a8, insa iti dai seama ca si la alea gaseam ceva de facut 🤣 daca nu erau taxele mai mari la motoarele de peste 2000 poate ca luam.
    1 point
  10. funny tare povestea cu luat masina, data la buy back si luata inapoi bine ca ai avut cu cine sa te intelegi. golf-ul vrea la tine, e clar. trebuie sa il tii de acum
    1 point
  11. Nici ala de aer nu e scump Asa am ales eu acum sa schimb dupa ce in urma cu 9 luni am schimbat tot Peste 8 sau 9 luni cand fac iar km daca nu se mai intampla ceva , schimb iar tot Imi pare rau daca v-am suparat Uleiul e 5W30 chiar daca va suparati iar Adica acum 6 luni era sper ok si azi e blamat , nici chiar asa ....
    1 point
  12. Asa zic si eu: filtrul de polen este FOARTE IMPORTANT. Tine, pana la urma , de aerul ce-ti vine in habitaclu. Si tocmai spuneai de praf, dar mai ales, noxele sunt cele mai problematice. Tinand cont ca nu se mai baga motorina "din raba", ci din pompa/benzinarie (chiar, de ce nu i se zice motorinarie ?), cu putina atentie* , filtrul de motorina poate fi schimbat la a doua revizie, daca nu permite buzunarul pentru schimb la fiecare revizie. *mare atentie sa nu fie statia aprovizionata cu combustibili in momentul in care alimentati. "Devarsarea " acestora in tancurile statiei face ca impuritatile sa "migreze", putand ajunge in rezervorul masinii.
    1 point
  13. Nu trebuie sa te superi asa rau ca nu e bine si nici nu am stiut nici ca am folosit produse aftermarket Dar sa numesti de ex 5W30 original aftermarket doar ptr ca a trecut VW la 0W30 mi se pare ciudat Sincer nici nu m-am uitat bine pe bidoanele de ulei , o sa verific inca odata codul , poate mi-a ramas in minte uleiul folosit pana acum si l-au schimbat Eu am mers 90% extern , am scris si ca am facut acesti km in 9 luni Acum 9 luni am schimbat toate filtrele desi am mers foarte putin inainte de acea revizie , tocmai ptr ca a fost carantina si masina a mers in oras predominant Doar nu trebuie sa fac schimbul de ulei la 6 luni impreuna cu toate filtrele cand practic nu merg deloc in oras Cine merge in oras e cu totul alta treaba , alta poluare , alta contaminare , etc Filtrul de polen mi se pare ciudat sa il schimbi la 30k , doar nasul tau e in masina pe care o conduci , eu l-as schimba si odata la 6 luni ptr sanatatea mea Dar na , fiecare cu ideile lui , acum nici 5 luni 5W30 era recomandat de tine aici in topic si vorbesti de parca s-a trecut de o viata la 0W30
    1 point
  14. La noi, cateva zeci de BMW-uri merg cu Lukoil de la 0km , doar de acolo se alimenteaza cu card. Probleme zero. Majoritatea sunt Diesel si vorbim de motoare performante de 400CP cu 4 turbine, dar si V8 si chiar V12 pe benzina. A mea vede doar Lukoil si Petrom, nu e nicio diferenta. De altfel, benzina e aceeasi peste tot, in majoritatea timpului. Eu astept discutiile cu masinile electrice si de unde sa alimenteze cu curent electric mai bun 🙂
    1 point
  15. Tot din aceleasi motive nu mai dau Gtiul pt ca nu stii ce aduce masina noua sau una sh model mai nou, bine asta pana se activeaza iar piticu. Ai avut noroc pot spune ca ai putut lua masina inapoi. Cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  16. Calitatea carburantului nu depinde doar de pachetul de aditivi, ci si de performantele rafinariei, plus titeiul folosit. Lumea nu se plange degeaba de Lukoil, din rafinaria lor iese zeama de calitate mai slaba. Plus ca rusii nu dau 2 bani pe feedback, au contracte cu institutii la care au licitat un pret mai mic, si le strica alora motoarele diesel, in special.
    1 point
  17. “italian tuning“ ???
    1 point
  18. Mister elucidat ~ 350cp (cam cat un 7.5 cu stage1) https://youtu.be/fJ5rmIcJBIY
    1 point
  19. I wish.. 😍 .. o sa ii aduc doar niste modificari de look ext + interior, sa fie mai aproape de ce-mi place mie, un look mai sportiv. La putere nu ma plang, mi se pare ok, mai ales de cand am pus si intercooler-ul, cei 380-400cp cati or fi .. se misca foarte bine si ma surprind la fiecare talpa . Mai dureaza pana se vor alinia toate, momentan astept piese sa ajunga.. oameni sa le monteze.. etc etc O sa va tin la curent ca de obicei hehe 😄
    1 point
  20. Am ras tare :))))) Nu am ce sa zic decat ca ai facut o alegere spectaculoasa, si vad in sfarsit un om care stie ce vrea, click dreapta adaugat Akrapovic nu stam la discutii ... e ce trebuie, chiar nu am cuvinte decat ca mi-ar placea sa o vad si in realitate si sa ma dai o tura... poate la vreun meeting mai mare am placerea. Si acum vine intrebarea mea generala, planuri de viitor ? stii ca motorul ala momentan este o bestie in cusca... cu cateva foarte mici modificari (plug & play) si un soft devine un monstru (si totally safe), vezi cu @C Z R . @lambda_dryver mai zi ceva !!! :)))))
    1 point
  21. Edit: Am sarit peste partea cu uleiul. Dar am fost acum jos sa ma uit dupa drumul asta. Si nu mi s-a miscat deloc fata de unde era inainte de a pleca spre Romania. @Cristian - m-ai prins la fix. Uite tocmai am terminat un drum de ~3000km intre Elvetia si Romania. Iti las mai jos niste screenshoturi din We Connect. Nu am menajat deloc masina pe autobahn https://imgur.com/J5iPFHe https://imgur.com/t1XDvbI In al doilea screenshot, high`urile sunt la drumuri scurte cu multa joaca intre ele. Cele care stau pe la ~7l/100km sunt drumuri mai lungi de 50km.
    1 point
  22. pt masina din semnatura, cel mai ieftin si ok Casco a fost si ramane la Allianz...la o valoare de aprox 10.000E Casco e 297E cu asistenta rutiere, insa doar la pachet cu RCA-ul care la Alliant e nesimtit de scump, 655ron. ..apropo la Generali am primit o oferta cu peste 150E mai mare. Allianz foarte ok la despagubiri!
    1 point
  23. Sotia s-a obisnuit intr-un final, in ele intra banii(mai mult timp oricum decat bani) dar tot din ele vin si altii... Despre perne ca si numar de km nu au multi , sub 10000 cu siguranță insa sunt din octombrie 2017 si masina a stat afara aproape tot timpul inclusiv iarna. Va trebui sa le inlocuiesc toate, insa nu sunt scumpe pe spate de exemplu ambele is vreo 300 lei, trebui sa vad cat is si pe fata. Despre revanzare sau recuperarea investiilor nici nu se pune problema, e imposibil asa ceva. Daca acum 6 ani nu mi-am gasit o masina mai noua insa cu dotarile care imi trebuia mie , imi fac eu. Mai sunt inca cateva lucruri care o sa fie puse de pe generatiile mai noi si un alt sistem de management homemade al suspensiei cu control prin telefon.
    1 point
  24. E un clip pe youtube in germana cu test mk8 gti vs gte, inclusiv la consum..si acolo la drum lung gte-ul aparent e penalizat. Imi pare rau ca nu mai gasesc clipul. Alegerea rationala pt o masina daily care vede mult trafic urban e GTE. Cost de achizitie mai mic, costuri zilnice mai scazute pt gte avand totusi mai mult de 80% din performantele unui GTI. Irational, eu voi lua GTI pt ca e probabil ultimul tren de benzina fara ceva hibrid.
    1 point
  25. Nu stiu sa`ti dau un raspuns pt prima afirmatie, probabil din cauza motorizarii...nu stiu, poti incerca sa dai un mail direct la VW ( Germania ) si sa le ceri un document prin care sa ateste faptul ca 1.4 TDI a fost echipat cu R16 si apoi sa te duci la RAR sa le omologhezi. Da, poti avea probleme la ITP / accident / control RAR in trafic ; sansele sunt mici sa te ia pt roti, mai ales daca sunt o dimensiune echivalenta, dar niciodata nu poti sa stii ce noroc ai
    1 point
  26. Bujia 3 este cu senzor presiune
    1 point
  27. Fff pe scurt. Este peste asteptari masina... nu ma asteptam sa fie chair peste asteptari :). Si pozele chiar nu ii fac cinste, arata mult mai bine decat in poze... oricum as vrea sa o pozez, e f diferita in real life. Totul functioneaza impecabil (am luat-o vineri si m-am dat vreo 250 km deja :)... ma abtin tare pt ca are anvelope de vara si deh iarna tocmai a venit ... tinuta de drum e f buna (cu tot cu greutatea in plus, pe care chiar nu o simt... nu se inclina pe viraje... evident acum nu fac rally cu ea dar este above average lejer). Suspensii ferme dar mult mai silentioase decat ma asteptam pt DCC in grupul VAG (cand am testat mi s-a parut parca mai zgomotoasa suspensia). Nu prea m-am dat la ea ca deh "rodaj"... dar este excelent cat de fin trece din electric in benzina si invers, iar daca ai nevoie de putere, e toata acolo oricand ai nevoie. Ce nu am reusit si nu inteleg nici din manual ... cum sa fac Apple Carplay sa functioneze wireless. (cartea zice ca merge, dar asa cum e tradus eu nu am inteles sau am interpretat gresit). Sunt foarte multe de testat/setat fiind destul de tech masina (fara butoane)... sunt cu manualul dupa mine ... cand in casa cand in masina :). (desi pare destul de intuitiva). Plus ceva legat de consum f interesant ... desi am incarcat bateria la greu cu motorul termic (in special pt a testa, adica pana acum aprox 60% din baterie adica multi km mersi doar pe benzina)... consumul mediu long term este undeva la 7,2... si f tare, pe un drum efectiv bara la bara din Nord in Dr Taberei (pt cine cunoaste e un dezastru traficul... de obicei nu ai cum sa scoti sub 12 pe benzina si un 9-10 pe diesel)... scadea consumul cu cat stateam mai mult evident pt ca modul hybrid comuta in electricc (masina nu are start/stop traditional, start/stop-ul ei este de fapt sa functioneze electric). Ah ah ... si inca ceva... super tare... desi nu are incalzire stationara... pot da drumul la clima... dezaburire geamuri... din aplicatia de pe telefon... pot sa o incui/descui si daca sunt in Australia si masina e in Romania :)... cool. Imi place f mult... nu as alege alta motorizare si nici alta masina in gama compacta (in mom asta bineinteles).
    1 point
  28. Promit ca revin in scurt timp si cu un review dupa aproape 4 luni de ownership. Pana atunci, aveti mai jos niste poze fresh
    1 point
  29. Nimic nou interesant, a venit putin zapada si s-a si dus.. nici n-am apucat sa vad ce stie masina pe zapada o asteptam pe urmatoarea Am schimbat parbrizul, altul nou original pus la Midocar. Misto tare senzatia de parbriz nou, cel vechi era sablat si imbacsit, asta nou parca e 4K full HD , se vede foarte bine prin el si stergatoarele aluneca super smooth pe el Va las si o pozica draguta in spiritul iernii .
    1 point
  30. 19500 km, zgomotul la virare din postul anterior a mai aparut sporadic , dar acum cat e rece nu mai face. La un moment dat, m-am confruntat si cu un pocnet in coloana de directie la viraj dreapta, dar de cand e frig nici pe asta nu-l mai face. Am mai auzit din cand in cand si un scartait la geamul dreapta spate. Am facut de curiozitate un calcul de consum real ca am pastrat toate bonurile de alimentare. Masina arata 6.5 pe ultimele mii de km, realul e pe la 7.3. E pusa la vanzare, daca nu o dau pe cont propriu, prin februarie va fi data la buyback pt o Toyota RAV4 noua pt care deja am achitat avansul. Masina e corecta si m-a servit bine ( exceptand problemutele minore care se vor rezolva cel mai probabil pe garantie daca mai apar). O sa-mi fie dor de niste lucruri la ea ( in special scaunele, dar si motorizarea e foarte reusita ), dar s-au schimbat multe in ultimul an: s-a largit familia, a aparut nevoia unui 4x4, deci ne despartim. Am luat in considerare Karoq / Tiguan / Ateca , dar nu mai ofera cutie manuala in combinatie cu 4x4 pe nici o motorizare.
    1 point
  31. Am ridicat-o ieri. Urmeaza rodajul. Scaunele ergoactive fac toti banii.
    1 point
  32. Salut, Eu am ridicat masina în decembrie 2020 cu perie in ușa.... cat despre spălătorul de camera, trebuie să verific
    0 points
  33. Daca asta este tot ce s-a retinut si singurul lucru care merita discutat din acea prezentare VW Power Day...eu nu am cuvinte...
    0 points
  34. Pai in reprezentanta nu se merge pe directia OEM, ce cauta cu Castrol? asa cum zice si colegul adidas00 au trecut de ceva timp la 0w30. Dpmdv alegerea de a nu schimba fitltrul de motorina si de aer mi se pare total gresita mai ales ca faci schimburile la 15k in ideea in care locuim intr-o tara cu mult praf.As intelege o schimbare la 30k a filtrului de polen dar aer si motorina care practic sunt cele implicate in modul de functionare al motorului....eu unul nu accept, mai ales folosind produse aftermarket. Eu de cand am masini toate schimburile se fac la 10k km incluzand ablsout toate filtrele schimbate si ulei de calitate, dar fiecare este indreptatit sa procedeze cum doreste cu bunul lui. Drumuri bune.
    0 points
  35. Am vazut ca se vorbeste de Stage 3, si muuulte alte modificari ( in bine ), dar intreb si eu, nu e cam mult pentru un FWD?
    0 points
  36. Buna ziua ! M-a declar total nemulțumit de acest personal care după părerea mea sunt total nepregătiți de la Cibernet La anceputul lunii Decembrie am solicitat sa fac schimbul de ulei la un audi A6 2017 2000cm Diesel . Am fost am schimbat uleiul iar după 100 km au a-nceput problemele și anume eruari la greu cutie defecta ba nu recunoștea mașina vitezele când pornea când nu . Am raportat problema după care m-au chemat an Servis și au a-nceput sa spună ca nu au umblat acolo ca ei nu sunt de vina m-au pus sa semnez un contract ca nu am pretenții și așa mai departe . Au zis ca au calibrat un senzor și gata . După 30 km iar aceleași probleme . M-am dus la alt service sa văd ce are și ce sa vezi an loc de 4,5 litri de ulei am găsit doar 2,2 litri de ulei și cine știe dacă mi-au schimbat filtru de ulei , deci fraților pentru ca nu a avut cutia de-ajuns ulei mi-a prăjit calculatorul de la cutie și Anca ceva cabluri pe acolo la o săptămâna distanță sa aflu ca Anca o mașina Audi A 6 cu alta cutie stricata făcut schim de ulei la cybernet . La fel lipsa ulei cutie categoric nu va rămâne așa am luat legătura cu proprietarul celei dea doua mașina stricata și vom cere daune care sunt destul de mari
    -1 points
  37. Chiar e adevarat ca motorina Mol din judetele de la granita de vest e adusa din Ungaria? O fi fost mai demult, acum am auzit ca se alimenteaza de la Lukoil. Ciudat ca lumea lauda Mol si critica Lukoil cand de fapt e aceeasi marie.
    -1 points
  38. Carburantul de baza e acelas peste tot. Diferenta o face reteta de aditivi ,specifica fiecarui brand .Adaugarea de aditiv se face la incarcarea in cisterna inainte de a pleca spre statia finala.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!