Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2021 în toate secţiunile

  1. Printr-o turnura alambicata de evenimente, masina s-a intors la mine. 😄 Pe scurt: luat Toyota Rav4, schimbat pe garantie ambreiaj pentru un scartait puternic la 1400km, al doilea ambreiaj a fost tot cu probleme, am convenit cu reprezentanta sa returnez Toyota si sa iau Golful inapoi. Au fost foarte amabili, s-a returnat suma de bani diferenta si am invatat ca garantia Toyota chiar e garantie. Dar am considerat ca nu merita diferenta de bani pentru o masina cu probleme, deci iata-ma intors inapoi la Vw. Considerentele pentru care am vrut sa-l dau raman, dar poate exista si solutii mai ieftine. Deocamdata las lucrurile sa se aseze putin si urmeaza niste km cu Golfuletul.
    3 points
  2. Foarte bune comparațiile. Și eu am fost să văd în realitate un Tucson să-mi iau de o grijă. Văzusem filmulețe și review-uri cu el. Dar am constatat că nu este ce vreau. Sfat pentru cei care vor să cumpere mașină: mergeți să le vedeți și conduceți. Nu vă luați doar după ce se prezintă pe net. Chiar dacă nu sunt plătite/ sponsorizate, părerile nu pot fi 100% obiective, plus că fiecare are alte așteptări și nevoi de la mașină. Colegul @Teodoreanu a venit din Timișoara la București pentru drivetest. Noi am fost la drivetest cu Tarraco și soția a zis că îi place mai mult Kodiaq 🤷‍♂️
    3 points
  3. Avem plafon cu trapa 😁
    3 points
  4. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    2 points
  5. Si cum a venit un nou an.. nu puteam sa stau degeaba, asa ca ma apuc sa "o stric" cum ar spune unii... Mai multe piese + modificari incoming... nu o sa dau spoilere, doar unul singur.. incerc sa not "jinx it"
    2 points
  6. Edit: Am sarit peste partea cu uleiul. Dar am fost acum jos sa ma uit dupa drumul asta. Si nu mi s-a miscat deloc fata de unde era inainte de a pleca spre Romania. @Cristian - m-ai prins la fix. Uite tocmai am terminat un drum de ~3000km intre Elvetia si Romania. Iti las mai jos niste screenshoturi din We Connect. Nu am menajat deloc masina pe autobahn https://imgur.com/J5iPFHe https://imgur.com/t1XDvbI In al doilea screenshot, high`urile sunt la drumuri scurte cu multa joaca intre ele. Cele care stau pe la ~7l/100km sunt drumuri mai lungi de 50km.
    2 points
  7. pt masina din semnatura, cel mai ieftin si ok Casco a fost si ramane la Allianz...la o valoare de aprox 10.000E Casco e 297E cu asistenta rutiere, insa doar la pachet cu RCA-ul care la Alliant e nesimtit de scump, 655ron. ..apropo la Generali am primit o oferta cu peste 150E mai mare. Allianz foarte ok la despagubiri!
    2 points
  8. Nu stiu care a fost rationamentul colegului de a alege Tarraco dar si eu am ales Tarraco in defavoarea Tucson . Am facut test drive cu Tucson motorizarea 1.6 TGDI fuul hybrid 230 cp varianta de varf Luxury incusiv trapa . De ce nu am ales eu Tucson : - in primul rand pretul varianta aleasa de mine era un Premium fuul hybrid 230 cp pret 33800 de euro cu toate reducerile ( Tucson 31 400 de euro dupa toate reducerile ) - sistemul de vanzare Hyundai , masinile vin gata configurate si la varianta full hybridul doar tractiune 4X4 ( eu nu am nevoie ) - cutie automata bagata pe gat la hybrid( nu sunt fanul acestor cutii ) -scaune din piele fortat de nivelul de echipare nu iubesc scaunele din "piele" la prima asezare pe ele pana porneste sistemul de incalzire , ventilatie , iarna sunt reci si vara fierbinti plus ca vorbim de o piele ecologica care nu este de cea mai buna calitate atat la Tucson cat si la Tarraco - termenul de livrare 6 luni de zile - Tucson este o clasa mai jos ca Tarraco la dimensiuni este concurent pentru Ateca deci am primit mai multa masina la mai putini bani - Nivelul de echipare este putin mai bun la Tarraco dupa ce am bifat optinalele dorite - Sistemul multimedia este mai slab la Tucson grafica , modalitati de personalizare chiar si la rezolutie - Nivelul materialelor si finisarile sunt mai bune la Tarraco si dau 2 exemple in portbagaj la Tarraco tot este acoperit de mocheta in Tucson pasajele rotilor sunt cu plastic tare care se zgarie usor , in portiere sptiile de depozitare la Tarraco sunt capitonate si mult mai mari in Tucson nu sunt capitonate si sunt foarte mici abia incape o sticla de 250 ml in ele - un alt factor important pentru mine eu folosesc masina la drum lung (in general mers pe autostrada ) si la testul facut cu Tucson pe autostrada consumul a fost de aproximativ 11 l/100km la un mers constant 130-140 km / h pe distanta Timisoara -Arad ( mult din punctul meu de vedere ) -hybridul este pentru oras inafara localitatilor nu bate dieselul la consum, dinamica ( la fel este si la plug in Hybrid ) cand este gata bateria gafaie motorul pe benzina de 1.6 la Tucson si cel de 1.4 la Tarraco . Nu vad de ce as cumpara o masina de oras de dimensiunea Tucson sau Tarraco - si nu in ultimul rand Tucson este o masina noua pot aparea probleme desigur ca esti acoperit de garantie dar nu mai vreau sa experimentez ce am patit cu Skoda Octavia cumparata in 2014 tot model nou ii las pe altii pe post de "cobai" Ca o paranteza la Tarraco am ajuns total din intamplare am cerut o oferta pentru Ateca si am primit o sugestie si o oferta muuult mai buna pentru Tarraco . Sincer nu stiam nici macar cum arata masina am facut drive test mi-a placut si am comandat . Scuze pentru postarea lunga si daca nu este chiar la subiectul topicului .
    2 points
  9. Multumesc pentru gandurile bune adresate 🥳 Consum am lasat mai sus primii 500km, nu am urmarit, nici oras, nici la cruise control pe autostrada cat imi "manca", in functie de km si regimurile de condus si experienta la volanul carutei voi reveni cu informatii, daca sunt de interes @laur_vd @kef_petry asta cu gusturile e pur subiectiva, din punctul meu de vedere CH-R de la BBS pe 19 sunt decente pentru mine, pentru iarna, pe vara oricum au cele de 20 Sunt multe "bube" din punctul de vedere optic care se puteau rezolva si mai fin la acest model(nemtii o numesc, "Jammern auf hohem Niveau", deci incerc sa ma bucur inca de ea asa raw cum e, macar la inceput sa nu incep deja sa ma uit dupa altele ^^), pana una alta mie mi-a ajuns talonul acasa, maine cred ca merg sa imi ridic si numerele definitive si sper pe vineri cel tarziu sa ridic si masina, sa mai fiu "golan" peste weekend
    2 points
  10. Un mare "+" pt motor! Sa va poarte km fără probleme! Dar sincer nu-mi plac jantele pe mașină! Merita ceva mai mult!
    2 points
  11. De apreciat dedicatia pentru aceasta masina si ma bucur ca mai sunt pasionati care nu lasa masina veche pentru una noua. +1
    2 points
  12. Salut După lungi cercetări legate de achiziții de mașini noi sau SH pentru o familie cu doi copii și sa gasim loc soției sa stea între cei doi puradei, am rămas la VW Touran cumpărat SH cu 10.500 euro și 132.000 la bord, mașina din 2015, cumpărată recent de DAB Auto prin licitație de la o firma din Germania. Mașina am luat cu revizia făcută de ei, am primit și dovada efectuării reviziei. Mașina are motor diesel, capacitate de 1.6, 105 căluți. cutie automata cu padele, cu senzori parcare spate, navigație (e doar pe Europa Vest), bluetooth... Aveam dubii legat de mașina ca e prea frumos in banii ăștia sa fie adevărat. eviden ca am cerut sa verific mașina la un service autorizat VW. Băieții de la DAB au fost de acord și am verificat mașina, iar ca diagnostic final: multe revopsiri dar mașina nu a avut tabla îndoită (au verificat cu aparat din ăla ce se pune pe tabla ca sa verifice dacă a avut accident, tabla îndoită etc). Nu a găsit nimic in neregula. S-a dovedit a avea km reali, istoric curat. Ce trebuie făcut la ea este schimb distribuție la 180 mii km. Nu știu la cutie viteze dacă trebuie schimb ulei. Am uitat sa întreb la ce interval trebuie (dacă e cazul). De asemeni dacă pot pune hărți România pe un SD dar o sa ma interesez (dacă aveți hint, Tell me)
    1 point
  13. I wish.. 😍 .. o sa ii aduc doar niste modificari de look ext + interior, sa fie mai aproape de ce-mi place mie, un look mai sportiv. La putere nu ma plang, mi se pare ok, mai ales de cand am pus si intercooler-ul, cei 380-400cp cati or fi .. se misca foarte bine si ma surprind la fiecare talpa . Mai dureaza pana se vor alinia toate, momentan astept piese sa ajunga.. oameni sa le monteze.. etc etc O sa va tin la curent ca de obicei hehe 😄
    1 point
  14. Am ras tare :))))) Nu am ce sa zic decat ca ai facut o alegere spectaculoasa, si vad in sfarsit un om care stie ce vrea, click dreapta adaugat Akrapovic nu stam la discutii ... e ce trebuie, chiar nu am cuvinte decat ca mi-ar placea sa o vad si in realitate si sa ma dai o tura... poate la vreun meeting mai mare am placerea. Si acum vine intrebarea mea generala, planuri de viitor ? stii ca motorul ala momentan este o bestie in cusca... cu cateva foarte mici modificari (plug & play) si un soft devine un monstru (si totally safe), vezi cu @C Z R . @lambda_dryver mai zi ceva !!! :)))))
    1 point
  15. Mai dă cu mopul pe aici,că s-a pus praful !
    1 point
  16. Am decis sa merg pe Buenos Aires 17" pentru vara. A fost greu sa gasesc modelul in Canada, Jetta Hybrid nu a fost un succes. Astept sa imi vina de la 2 parcuri de dezmembrari. Ca si cauciucuri, caut 205/50/17 low rolling resistance, insa nu sunt ulte variante pe dimensiune asta
    1 point
  17. Sotia s-a obisnuit intr-un final, in ele intra banii(mai mult timp oricum decat bani) dar tot din ele vin si altii... Despre perne ca si numar de km nu au multi , sub 10000 cu siguranță insa sunt din octombrie 2017 si masina a stat afara aproape tot timpul inclusiv iarna. Va trebui sa le inlocuiesc toate, insa nu sunt scumpe pe spate de exemplu ambele is vreo 300 lei, trebui sa vad cat is si pe fata. Despre revanzare sau recuperarea investiilor nici nu se pune problema, e imposibil asa ceva. Daca acum 6 ani nu mi-am gasit o masina mai noua insa cu dotarile care imi trebuia mie , imi fac eu. Mai sunt inca cateva lucruri care o sa fie puse de pe generatiile mai noi si un alt sistem de management homemade al suspensiei cu control prin telefon.
    1 point
  18. @Gyfonu lasa omul sa se bucure de masina. Fiecare alege ce doreste/ ii permite bugetul. De geaba pretul de lista este spre 63.000 euro, se poate negocia...deci nu a dat mai mult de 55.000 euro. Multi bani, dar primesti destula masina !!
    1 point
  19. Da...este nasol! Cam 80% extraurban si restul urban, de un an deja doar extraurban, mai avand o masina pentru mersul in oras. Sincer mi-au explicat foarte babeste cei de la service curgerea de ulei, mi-au aratat si mie, dar nu au specificat denumirea piesei, la care dintre simeringurile respective este scurgerea. Oricum este in partea de jos a motorului, imi cer scuze dar nu stiu. Acum doi ani mi-a fost schimbata variatorul axului cu came, nu stiu daca are sau nu legatura cu aceasta.
    1 point
  20. Eu chiar saptamana viitoare ma duc la schimb de distributie motorizare 2.0TDI CRLB 150CP si masina mea fiind fabricata in noiembrie 2015 deci foarte probabil motorizarea din masina mea fiind identica. Am primit oferta de la dealer, Chit distributie(curea si toate rolele) originala , pompa de apa originala, curea accesorii schimbata, + simering palier schimbata + flansa cu simering vilbrochen schimbata. Despre antigel nu au pomenit nimic. 3600 lei in oferta lor si ceva reduceri de client. Eu am vrut sa o las pana la 6 ani (am numai 104 000km reali, masina fiind cumparata de nou) dar din pacate unul dintre simeringurile mai inainte amintite curge si se pare ca ajunge deja si pe cureaua de distributie. Normal conform cartii tehnice, la aceasta motorizare se recomanda schimb distributie la 6 ani si/sau 180 000km(inspectie vizuala) si schimb la maxim 210 000km. Am zis schimb acum distributia daca oricum se desface jumatate de motor din cauza acelui simering buclucas, care dupa ceva sapaturi se pare ca este o alta problema des intalnita la aceasta motorizare(cam multe bube).
    1 point
  21. Nu stiu daca as putea sa-i zic chiar 'Sleeper', e totusi un R veritabil, si asta se vede si pe exterior, pachetul avand un design care nu spune ca e chiar "stock" But anyway, la cum fuge, trebuie avut grija la dozarea pedalei din dreapta
    1 point
  22. Salutare, ma poate ajuta cineva cu un dump de benzinar compatibil cu ceasurile postate mai sus? Multumesc. L. E. Am rezolvat, am folosit programul '' dash dump editor'' pt transferul datelor și activarea câtorva funcții din dump-ul ceasurilor originale către ceasurile noi. Acum merge totul bine.
    1 point
  23. Salut. La garantie cu ea. Trebuie sa ti le repare. Pentru ei e o nimica toata.Si eu am avut pana acum 4 intrari in service pentru garantie. Lucruri minuscule, dar deranjante. Exact cum a spus colegul, get used to it!
    1 point
  24. Salutare, Sunt posesorul unui Tarraco FR 2.0TSI 190cp de 3 saptamani si pot spune ca prima impresie e foarte buna. Am avut de ales intre Tarraco / Kodiaq si Tucson. Decisiva a fost oferta primita de la dealer insa oricum inclinam catre Tarraco. Am fost putin speriat la inceput de dimensiuni, nefiind obisnuit cu un SUV dar m-am obisnuit foarte repede. E o placere de condus si astept cu nerabdare sa fac un road trip cu ea. Pana acum am mers mai mult prin oras, unde consumul nu e asa de rau cum am crezut. Pe modul normal media este cam 12-12.5. La drive test cu acelasi motor am scos 16. Felul in care se aude motorul pe modul sport este wow. Scaunele sport de la varianta FR iarasi sunt de exceptie, toti cei care s-au urcat au fost placut impresionati. Mai am inca lucruri de descoperit. Primul lucru pe care vanzatorul mi l-a recomandat a fost sa citesc manualul. Am auzit ca au fost probleme cu Android auto la anumite persoane, eu personal n-am avut , s-a conectat din prima si merge perfect. Overall sunt multumit de achizitie si recomand acest model. Consider ca are un raport calitate/pret foarte bun.
    1 point
  25. Pe motor-talk sunt aproape 2000 de raspunsuri tema asta. O posibila solutie pare sa fie TPI 2054430/5, Version 05E 906 018 G/985. Nu am alte detalii, poate are cineva acces la TPI-ul respectiv.
    1 point
  26. @DDoc: si tot se va gasi careva la un moment dat sa'i spuna ca are si el una la fel, tot benzina, R, dar 1.5 @ToniMMisto alegere, poate chiar mai rationala decat Formentor! Sa te poarte fara probleme si cu zambetul pe buze!
    1 point
  27. 1 point
  28. Se poate construi cu usurinta, dar o sa fie relativ scump. Un "pistol" Type 2 costa vreo 50 de euro + transport. Mai trebuie o rezistenta care sa simuleze masina si apoi merge. Stiu, pentru ca așa am testat si eu statiile pe care mi le-am construit inainte sa leg masina la ele. Mai usor e sa faci o derivatie din priza in care legi statia si sa mai tragi inca o priza. Daca ai nevoie de ajutor (cu oricare varianta), te ajut cu placere.
    1 point
  29. @DDoc cred că așteaptă să treacă zăpada, cel mai probabil apartamentul cu akrapovic s-a livrat cu cauciucuri de vară, acum stă in dubiu ce mobilier sa ia pentru bucata asta de iarnă. 😛
    1 point
  30. Incet, incet, se repara si astea cu succes. imi amintesc de inj Delphi de la Logan, in urma cu multi ani. aceeasi treaba, nu se pot repara, decat altele noi. povesti comerciale. asa si cu aceste inj siemens- vdo. au inceput multi sa le repare si cu succes, dar nu se recunoaste pe aici pt ca sint interese comerciale ale unor membri. asa ca, sapati adanc, nu aruncati cu banii.
    1 point
  31. Au venit chestii mici: logo pentru cheie, capace la jante si piele pentru volan. Voiam sa merg la unii sa il imbrace dar sotia a spus ca vrea sa incerce sa coase ea. S-o vedem. Cand se incumeta, revin cu poze inainte si dupa, daca nu iese o tiganie. Weekend placut.
    1 point
  32. Este este... cam asa arata acuma. Nu am pierderi prin acele crepaturi dar nu mai prezinta o siguranta.
    1 point
  33. Cel mai bine faci drive -test asa iti faci o impresie personala raportata la propriile standarde . Fiecare om este diferit are propriile lui perceptii asupra unui obiect . De aceia eu am facut mai bine de 1000 de km in 2 zile sa ma pot convinge daca acest Tarraco merita , nu sa cumpar o masina doar in baza a ce spune unul altul sau ce scrie presa .
    1 point
  34. Mersi Cristian. Mesajul tau dovedeste cat de mult conteaza perceptia umana. Cristian zice ca ateca i se pare mai zgomotoasa. Eu zic ca aparent tarraco e mai zgomotos. Si da, conteaza ce baza de comparatie ai. Eu la banii aia asteptam mai mult in zona de confort. Sau poate mild fl-ul asta implica si ceva imbunatatiri in zona nvh fata de generatia pre-fl. O sa incerc sa ma programez la un td. Revin.
    1 point
  35. Salut, Vestea proasta: m-a zgariat unul cu o remorca. Vestea buna: avem cauciucuri noi. Trebuie doar sa reconditionez jantele, parca nu as lua unele noi, imi place look-ul clasic.
    1 point
  36. @bubu182 Cică multe nu s-au intamplat... doar s-a umflat intercoolerul de "doo" ori... desigur peste noapte, stând singur, in parcare. Cei 380cp sună extrem de bine. Ai dreptate la ultima ta postare, o opinie contrara tot iei de undeva, dar mai bine ceva nou decat ceva de 6 ani. Totusi, profit ca sa tachinez doi useri deodată, nexen de la ce vine? De la nexam aderență? 😛 Sa le învârți sănătos, zăpadă sa fie, anul trecut la mine in zonă nu am văzut. p.s. nu am nimic cu nexen, fiecare alege ce vrea.
    1 point
  37. @livpet e problema comuna de pe vremea Golf 5. Se rezolva simplu cu banda izolatoare (chiar si cea textila, doar sa nu fie strat prea gros). Exemplu luat de pe net:
    1 point
  38. Ok, sa mai stergem paianjenii si pe aici… Deoarece la cca 16k km de la prima revizie (aia la 29k) „s-a aprins pomul de craciun” in bord (iulie 2019, 46k km in bord), am mers iute la reprezentanta si am facut, „benevol”, o noua revizie (ulei+toate filtrele=610 lei) si am hotarat ca de acum, TOATE reviziile (ulei+toate filtrele) sa fie facute la fiecare 15k, nicicum la 30k cum zic ei. Parere personala -NU TRAGETI IN PIANIST!- uleiul folosit de reprezentanta Skoda din Craiova e de proasta calitate (castrol LL, 5w30). Nu stiu ce a fost in capul meu de am acceptat sa respect „instructiunile de revizie venite pe linie de partid”… Colegul de forum @florinpbv chiar „m-a tras de maneca" vis-a-vis de acest aspect... Acum, dupa ce mi-am turnat cenusa-n cap, "ma scuz" zicand ca uleiul de prima umplere e mai cu mot. Ca o paranteza, batranul Golf 1.9 TDI-PD, la 359k km toarce ca-n prima zi, porneste la sfert, nu bate, nu troncane, nu da fum (vb la samsari) insa are revizii facute la fiecare 10k (Motul 8100 X-Clean 5W40+toate cele 4 filtre Mann sau Mahle). In prezent, amazoana are putin peste 59k km iar de la precedenta revizie sunt vreo 13k km (facuti in 8 luni), insa in mod sigur juniorul va face pana-n paste si aia 2k sa facem alta. Cum trotineta are de vreo 6 luni alt „proprietar”, foarte rar apuc sa ii mai dau o cheie - doar sa o scot din curte sa pot pleca cu a mea sau… la revizii/schimb roti. Ei bine, ieri „am prins-o” ca trebuia facuta revizia de 3 ani (ii face pe 23 martie). Toate bune si frumoase, vreo 440 lei afacerea, poate intereseaza pe cineva: 1. Bujii 196,92 lei (3 bucati) 2. Manopera montat+demontat 39,27 lei 3. Lichid frana 93,77 lei 4. Manopera lichid 65,45 lei 5. verificare eficacitate franare 39,27 lei Am solicitat si verificare roata dreapta spate deoarece a ramas blocata de vreo 3-4 ori la eliberarea franei de mana (insa daca mai trageai o data si eliberai f.de m. se debloca) iar verdictul a fost ca, din cauza umiditatii si a prafului de la tambure (am tambure pe spate), ramanea lipita. Culmea dracu este ca acest aspect se semnala doar dupa ce spalam masina sau era ploaie mai sanatoasa, fiind parcata intotdeauna cu f.de m. trasa. La reprezentanta, acest "fleac" a costat cca 40 lei (tambur spate montat si demontat: 13.09 lei, roata spate montat si demontat 26,18 lei) insa e important de mentionat faptul ca nici fata, nici spatele, nu are uzura la placute/tambure mai mare de 20% iar discurile fata au vreo 2 dungulite (posibil de la pietre). Deci, in mod normal, pana la 100k km nu e panica la acest capitol. Saptamana aceasta am platit si taxele anuale, dupa cum urmeaza: 1. 36 lei impozit. 2. Casco „Completo” (Generali), 246 Euro cu fransiza de 150 Euro, valoare asigurata pentru anul 4 de viata - 8229 Euro. Decent, zic eu. 3. RCA 1 an 450 lei. Daca vremea nu se va schimba, saptamana viitoare trecem la incaltamintea de primavara-toamna. Ca fapt divers, anvelopele de iarna (Blizaak LM001), rulate 3 sezoane „mai au carne” 4,5mm pe fata si 5.5mm pe spate, sigur mai merg 2 ani. Ca am uitat sa precizez, 0 probleme in tot acest timp iar consumul alltime este (conform spritmonitor) 5.15%. Mai economica decat Astra sau Golful, insa adevarul e ca nici nu este hamalita ca alea... Probabil daca as merge la fel de "puternic" cum merg cu Golful, altfel ar sta datele problemei.
    1 point
  39. Am reusit cu acele. Tutorial aici. Poza atasata cu clusterul meu.
    1 point
  40. E clar atunci ca este pe la arborele cotit, ca si piesa nu se gaseste doar semeringul separat ... este cu tot cu flansa. Nu are treaba cu variatorul, acesta fiind pozitionat pe partea opusa a motorului fata de distributie.
    0 points
  41. Am vazut si eu masina expusa aici in centru pe la un mall Personal nu imi place nimic la ea ... nimic nu se leaga sa ii dea cea aparte , parca e facuta din alte modele amestecate : - aduce la spate cu xxx , la fata cu xxx , seamana din lateral cu xxx , in trafic pare xxx , etc Imi aduce aminte cand am vazut in spatele meu pe Valea Oltului un Kona ... m-am tot uitat in oglinda , semana cu Tucson , era mai urata , mai mica , etc Pana la un blocaj cu un accident cand m-am dat jos din masina si am vazut cat de urata e cu adevarat Dar totul e subiectiv Ursul de la Skoda are linia lui , il recunosti indiferent de padurea de masini in care se ascunde si ori iti place ori nu La Tarraco ( pana si numele e naspa , mai avea putin si il anagramai Tractor ) nu stii sigur daca iti place sau nu , parca da , parca nu ... pret mic cu spatiu mare ... dar .... e ceva acolo care zice NU
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!