Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2021 în toate secţiunile
-
Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -9 points
-
6 points
-
Daca te ai uitat la clip banuiesc ca stii ca nu va avea scaune reglabile pe inaltime sau volan reglabil pe adancime. Nu vreau sa par partizan si nici sa fiu...dar trebuie sa ne ajustam pretentiile versus realitatea din teren. Este o citadina ieftina. Vrei altceva, sunt n variante. Doar ca pt unii dintre noi, tot ce avem nevoie in mod real e sa nu ne ploua cei 5 km de mers zilnic. Nu mi trebuie masaj in scaune sau audio de top pt 10/15/30 de min petrecute in masina. Edit: iar daca asta ma costa in jurul a 100e pe luna...i'm in. Uite asa imi raman bani sa mi iau ceva pt sufletul meu de "pasionat"....si sa nu mai umblu cu un dizal de 2l in regim de 5/10km pe zi.4 points
-
@DDoc: si tot se va gasi careva la un moment dat sa'i spuna ca are si el una la fel, tot benzina, R, dar 1.5 @ToniMMisto alegere, poate chiar mai rationala decat Formentor! Sa te poarte fara probleme si cu zambetul pe buze!3 points
-
Salut După lungi cercetări legate de achiziții de mașini noi sau SH pentru o familie cu doi copii și sa gasim loc soției sa stea între cei doi puradei, am rămas la VW Touran cumpărat SH cu 10.500 euro și 132.000 la bord, mașina din 2015, cumpărată recent de DAB Auto prin licitație de la o firma din Germania. Mașina am luat cu revizia făcută de ei, am primit și dovada efectuării reviziei. Mașina are motor diesel, capacitate de 1.6, 105 căluți. cutie automata cu padele, cu senzori parcare spate, navigație (e doar pe Europa Vest), bluetooth... Aveam dubii legat de mașina ca e prea frumos in banii ăștia sa fie adevărat. eviden ca am cerut sa verific mașina la un service autorizat VW. Băieții de la DAB au fost de acord și am verificat mașina, iar ca diagnostic final: multe revopsiri dar mașina nu a avut tabla îndoită (au verificat cu aparat din ăla ce se pune pe tabla ca sa verifice dacă a avut accident, tabla îndoită etc). Nu a găsit nimic in neregula. S-a dovedit a avea km reali, istoric curat. Ce trebuie făcut la ea este schimb distribuție la 180 mii km. Nu știu la cutie viteze dacă trebuie schimb ulei. Am uitat sa întreb la ce interval trebuie (dacă e cazul). De asemeni dacă pot pune hărți România pe un SD dar o sa ma interesez (dacă aveți hint, Tell me)2 points
-
E un clip pe youtube in germana cu test mk8 gti vs gte, inclusiv la consum..si acolo la drum lung gte-ul aparent e penalizat. Imi pare rau ca nu mai gasesc clipul. Alegerea rationala pt o masina daily care vede mult trafic urban e GTE. Cost de achizitie mai mic, costuri zilnice mai scazute pt gte avand totusi mai mult de 80% din performantele unui GTI. Irational, eu voi lua GTI pt ca e probabil ultimul tren de benzina fara ceva hibrid.2 points
-
Ultimate Daddy's car... Oradea a dat cel mai bun pret, sau? Oricum, very nice car, si avand in vedere ca mai vine un +1, mult mai buna alegerea decat Framantador... Multi km fara probleme si pline de ranjete pe meclau! PS - scapa de manusile alea2 points
-
2 points
-
Decapotabila. S-au demontat geamurile,inclusiv cele mici fiindca se va pune geamuri ionizate oem. Zilele urmatoare urmeaza sa puna noul plafon cu trapa fotovoltaica. Azi cu mare mare noroc mi-a ajuns intreg un parbriz incalzit adus de la capitala. Am avut noroc ca nu prea a dat rugina la praguri, abia incepuse si se va inlatura atat mecanic cat si chimic(nu cu deruginol) Din pacate pernele va trebuie sa le schimb, deja au inceput sa apara mici crepaturi.2 points
-
Mergi la garanție pentru toate. Ca sa te susțin la moral, eu in 60k am avut 4 intrări pentru revizii (la 15k) si inca vreo 8 vizite pentru garanții si recall-uri.. so, get used to it!1 point
-
@4ddy23de fapt sunt cel putin 320 cp 😎1 point
-
1 point
-
1 point
-
De potrivit se potrivesc, doar ca vor sta cu 1 cm iesite mai in afara ( daca esti sigur ca are ET45 de fabrica, pt ca in link`ul pe care l`am pus eu mai sus,pe R16 sunt trecute ca si ET42 ), si din punctul meu de vedere, arata dubios la niste roti R16..ora okish R18/R19 cu arcuri sport la ET35.1 point
-
1 point
-
Vad ca il descrii ca fiind un ''urs'' (nu doar tu), totusi sub specia nord americana a ursului brun se numeste Kodiak, nu Kodiaq 🙂1 point
-
Se poate construi cu usurinta, dar o sa fie relativ scump. Un "pistol" Type 2 costa vreo 50 de euro + transport. Mai trebuie o rezistenta care sa simuleze masina si apoi merge. Stiu, pentru ca așa am testat si eu statiile pe care mi le-am construit inainte sa leg masina la ele. Mai usor e sa faci o derivatie din priza in care legi statia si sa mai tragi inca o priza. Daca ai nevoie de ajutor (cu oricare varianta), te ajut cu placere.1 point
-
si dupa update asta, toate vor fi OTA, deci mecanicul..sa isi instaleze mai multe jocuri dar parca mai demult ziceai ca nu iti place, sau nu retin eu bine? ce te-a schimbat?1 point
-
Pentru fataiala in oras, si daca stai la casa, si mai faci si distante scurte, nu vad de ce nu ai lua un GTE... ( si sa te mai bucuri in weekend de un plus de performanta fata de un 1.4 sau 1.5TSI clasic ) Daca vrei sa te bucuri de masina, nu vad de ce nu ai lua GTI... My 2 cents.1 point
-
Nu cred ca conteaza consumul, dar informativ unde se incadreaza in oras? Dar la 130 pe autostrada?1 point
-
1 point
-
Pai in cazul de fata e vorba doar de o masina obisnuita (desigur cu exceptia de rigoare a motorizarii duale), care vrea sa para ce nu e, prin inducerea ideii de GTI 🙂 Nu are nimeni nimic cu plug-in-urile astea, dar zici ca e un hamburger vegan pus langa unul clasic 🙂1 point
-
1 point
-
Nu cred ca e cazul,curelele la generatia asta de benzinare nu au limita de varsta,doar km,sunt construite din poliamida si kevlar,nu prea are ce sa imbatraneasca la ele.Se poate verifica vizual ,daca nu exista ceva zgomote sau uzura evidenta eu nu as schimba nimic-de fapt nu schimb nimic,am un CZDA cu 61tkm din 2016 si nu am de gand sa intervin asupra distributiei atata timp cat nu sunt probleme si cureaua arata foarte bine.Pompa de apa e separat,pe cealalta parte a motorului.1 point
-
1 point
-
Scuze de OT: si ptr mine. Am fost in toamna la un hotel din Sibiu si i-am intrebat de ce nu s-au gandit sa puna o priza in parcarea din subsolul hotelului, ptr cei care au masini electrice, sa le incarce cat dorm. Mi-au spus ca vor discuta cu patronii. Iata ca saptamana trecuta am primit un mesaj de la ei sa-mi transmita ca au instalat 2 prize de 22kW la subsol Asa da!1 point
-
@Rave eu vorbeam de viata reala, din aceasta bucatica de Europa. Daca nu incarci acasa, avantajul financiar sa mergi pe electric cu un hibrid plug in e nesemnificativ, fata de benzina. Avantajul eco este si el nesemneficativ, limitat de autonomia mica a masinii. Plus ca nu stiu ce satisfactie ai sa stai la semafor intr-un GTE, inconjurat de sute de masini Euro4, majoritare in Romania. Cat despre a fi catalogat drept ignorant doar pentru ca descriu realitatea, nu pot spune decat ca ai gresit omul. Adevarat ca nu sunt dintre cei care participa la campanii de strangere a gunoaielor din padure, ca sa poata avea un loc perfect curat cei care vin la gratare saptamana viitoare, lasand la plecare locul fix cum l-au gasit voluntarii inainte de a se apuca de treaba. Dar ce tine de mine, legat de ecologie, fac. Inclusiv sa conduc o masina cu Euro6d. O sa urmeze si una electrica, dar ceva mai incolo. Intre un GTE si un GTI, as alege oricand un GTI.1 point
-
Granny chargerul cu care a venit ID.3 e limitat la 10A, monofazat. Probabil nici al eGolf-ului nu e mai breaz. Problema este ca, neavand buton de selectie de curent de incarcare, trebuie sa mearga pe o valoare cat mai conservatoare. Recomand o statie portabila pe care sa o tii in masina, capabila de incarcare trifazata, cu adaptoare la toate tipurile de prize. O sa revin cu un tutorial pentru adaptoare si poate si pentru statie.1 point
-
Acesta o sa fie un update mic... iată că am intrat si in 2021, a trecut si covidul peste mine... cu ceva zbateri si dubii am reușit să ma externez în final într-o stare bună. Perioada asta cu timp de cugetare m-a făcut sa reconsider prioritatea care contează cu adevărat, familia, restul (munca... workaholic) trebuie să cadă in secundar, e bun un duș rece din când in când! Oricum, e bine sa fiu "înapoi", mergem inainte cu optimismul neafectat! Mașina, subiectul topicului, a staționat o lună întreagă pusă pe redresor, apucasem înainte de acest "eveniment" să îi fac revizia completă la 60k, toate filtrele, ulei cutie, ulei haldex la cererea mea cu verificare interior pompă. Totul a fost în parametri, uleiul la cutie ok, parcă schimbă ceva mai bine dar nu simt o diferență wow, poate e mai mult placebo, uleiul la haldex a fost curat cu mici depuneri nesemnificative. Și pentru că mai trebuia sa stau izolat niste zile, având curte am putut să-i fac un detailing interior să mai alung monotonia, arată ca nouă, yummy! Pentru un pic de culoare pe topic, las câteva poze de la începutul anului, drumul Roman - Piatra Neamț, ceva poze mai importante de la revizie si un clip cu un start chill de la semafor, evident că nici un indicator de viteză nu a fost deranjat in timpul aceastei filmări (este indicată utilizarea unui echipament audio cu ceva joase). Pe final de postare nu pot decât sa vă urez să vă mențineți sănătoși, că e mai important decât orice altceva.1 point
-
Durabilitatea in timp depinde de multi factori, cu ce speli masina, cati km faci, cat de multi se contamineaza (mediu in care circula, garaj etc). Pe masina mea a rezistat fara probleme vreo 2.5-3 ani, dar km relativ putini, spalat manual si QD dupa fiecare spalare, garaj. Dar pot spune ca rezista bine la multe chimicale. Cu intretinerea trebuie sa ai grija la petele de calcar, sa nu lasi apa sa se usuce pe masina, dar asta este valabil la orice ceramic. Eu folosesc QD/spray-wax dupa orice spalare, doar pentru ca face uscarea mai usoara si adauga un plus de stralucire, dar nu este necesar. Stralucirea depinde mai mult de cum este pregatita masina. Daca masina este polishata nu o sa adauge mare lucru ca aspect. Ca si conditii de aplicare, trebuie garaj, nu l-as aplica afara. Dupa aplicare cel mai bine este ca masina sa fie ferita de umiditate 7 zile. Ei zic 24h umiditate si 7 zile spalare, dar daca aplici Reload imediat dupa. Eu as sari peste Reload complet si nu as uda masina timp de 7 zile. Tot la conditii, trebuie sa ai grija sa degresezi bine suprafata inainte de aplicare iar in timpul aplicarii sa ai iluminare buna incat sa nu lasi zone in care nu indepartezi toate reziduurile.1 point
-
Multumesc Doomy. M-am dus cu lista asta la dealer. Am incercat fiecare varianta, cat se putea, iar varianta 5 a fost castigatoare pentru mine. S-a facut reglarea hayonului si din acel moment nu mai intra apa. PS: vorbesc de cel mai mare dealer din Bucuresti, care nu a stiut ce are masina, pana cand le-am prezentat solutiile venite din partea forumului. Am senzatia ca nu le mai pasa de masinile noastre.. Multumesc din nou! O zi buna!1 point
-
Desigur :) Am ales așa: Airbag-uri laterale spate si airbag central fata Carlig de remorcare rabatabil Covoras cu doua fete pentru portbagaj Design Interior ECO-SUITE Fast charging DC: 125 kW Garantie extinsa la 4 ani in limita a 120.000 km Jante aliaj BETRIA 21" Antracit cu anvelope 235/45 R21 fata si anvelope 255/40 R21 spate Pachet Assisted Drive Basic contine: -Adaptive cruise control -Side Assist -Crew Protect Assist Pachet Climate Plus , contine: -Scaune fata si spate incalzite -Parbriz incalzit -Climatronic in trei zone -Duze stropitoare parbriz incalzite Pachet Convenience Plus, contine: -Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) -KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie -Pregatire telefon cu Bluetooth, cu incarcare wireless -Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset -Insonorizare suplimentara habitaclu -Detectare oboseala sofer Pachet Family Basic contine: -Priza 230 V -Conexiune USB ptr locurile din spate -Sigurante usi spate actionate electric -Parasolare mecanice pentru geamurile laterale spate Pachet Light & View Basic , contine: -Faruri Matrix-LED -Blocuri optice spate TOP LED -Instalatie de spalare faruri Plafon panoramic Scaun Confort Basic (scaun sofer cu reglaj electric si functie de memorie) alba1 point
-
S-a montat subwooferul, este plug and play, iar sunetul este bestial. Recomand tuturor deținătorilor de Golf 7 sau passat b8, nu veți regreta. Acest woofer are stație cu DSP, și amplifica tot sistemul audio al mașinii, 4x50 watt Rms și woofer ul 160 de watt. Chiar și la maxim sunetul este foarte clar.1 point
-
pentru masina din semnatura ? pe 17 - instrumente, faci Login cu pin-ul ceasurilor, cu 0 in fata acestuia - 0xxxx - te duci in 10-adaptari, pe canalul 21 - si inlocuisti valoarea existenta cu 0. Test - save. Dupa asta tot pe 21 - read - si inlocuiest 0 cu nr de chei care vrei sa il scrii. Test - save - se stinge martorul imobilizatorului, dupa care schimbi cheia, o bagi pe urmatoarea1 point
-
Salut, Nu e o treaba chiar banala sa reglezi usile la un Passat. Iti trebuie scule si pentru anumite ajustari trebuie sa dai jos bordul. Atasez un document legat de asta.1 point
-
GTE nu e nici cal, nici magar. Nu e nici electrica si nici hot hatch, e un compromis. Nu are o autonomie care sa conteze mai mult de cateva zeci de km si nu are nici supletea, caracterul sau incisivitatea unui GTI, care e mult mai usor si are toti caii, tot timpul. Asta se va simti pe acceleratii, unde GTI-ul va fi mai rapid, pe viraje, la schimbari bruste de directie samd. Cred ca pe circuit sau daca tragi tare la drum lung, un GTE nu e mai rapid decat un 1.5TSI. Odata ce se duce curentul din baterie, va trage putin mai bine ca un 1.0TSI pe un Golf normal si practic, in majoritatea timpului ai un 1.4 TSI mai greu cu 200kg decat ar trebui sa fie. Pentru cateva zeci de kilometri se misca foarte bine, dupa care redevine o masina obisnuita, pe benzina. Sunt masini complet diferite, nimeni nu va alege un GTE inaintea unui GTI, daca vrea sa se bucure de sportivitatea (oarecum limitata si ea) pe care o poate oferi un hatchback.0 points
-
0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00