Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    25 points
  2. Ca sa te enervezi ca nu ai unde incarca, iar atunci cand ai, ca dureaza destul de mult, indiferent de puterea statiei. Ca sa te enervezi ca ai autonomie 50-60km pe hartie, dar real e pe la 30-40 de km. Si, cel mai important, sa poti da dovada de ipocrizie cand vrei, spunand ca salvezi planeta.😀
    8 points
  3. Acesta o sa fie un update mic... iată că am intrat si in 2021, a trecut si covidul peste mine... cu ceva zbateri si dubii am reușit să ma externez în final într-o stare bună. Perioada asta cu timp de cugetare m-a făcut sa reconsider prioritatea care contează cu adevărat, familia, restul (munca... workaholic) trebuie să cadă in secundar, e bun un duș rece din când in când! Oricum, e bine sa fiu "înapoi", mergem inainte cu optimismul neafectat! Mașina, subiectul topicului, a staționat o lună întreagă pusă pe redresor, apucasem înainte de acest "eveniment" să îi fac revizia completă la 60k, toate filtrele, ulei cutie, ulei haldex la cererea mea cu verificare interior pompă. Totul a fost în parametri, uleiul la cutie ok, parcă schimbă ceva mai bine dar nu simt o diferență wow, poate e mai mult placebo, uleiul la haldex a fost curat cu mici depuneri nesemnificative. Și pentru că mai trebuia sa stau izolat niste zile, având curte am putut să-i fac un detailing interior să mai alung monotonia, arată ca nouă, yummy! Pentru un pic de culoare pe topic, las câteva poze de la începutul anului, drumul Roman - Piatra Neamț, ceva poze mai importante de la revizie si un clip cu un start chill de la semafor, evident că nici un indicator de viteză nu a fost deranjat in timpul aceastei filmări (este indicată utilizarea unui echipament audio cu ceva joase). Pe final de postare nu pot decât sa vă urez să vă mențineți sănătoși, că e mai important decât orice altceva.
    6 points
  4. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    2 points
  5. Multumesc pentru ganduri si urari bune! @acidone77 am avut si la Ateca inainte, la drum de peste 4 ore la volan imi transpira din cand in cand palmele si nu imi place sa manjesc volanul, asa ca m-am obisnuit la orice drum in afara orasului, pun automat manusile @raresh20 ramanem fideli la 68UNU
    2 points
  6. Ultimate Daddy's car... Oradea a dat cel mai bun pret, sau? Oricum, very nice car, si avand in vedere ca mai vine un +1, mult mai buna alegerea decat Framantador... Multi km fara probleme si pline de ranjete pe meclau! PS - scapa de manusile alea
    2 points
  7. @Rave, scuza ma, dar pana la zeci de mii de euro e cam lung drumul
    2 points
  8. Dupa o lunga perioada in tabara bavareza am avut un impuls sa schimb barca (F10) cu un e-golf. Vazut pe site-ul unui dealer vineri, mers la drive-test, batut palma sambata, livrat marti. E vorba de un 2017 e-golf, Comfortline (singura echipare existenta in Canada), cu pachetul tech si culoare speciala (atat de impulsiva a fost cumpararea ca nici nu stiu codul ei...). 96k km e cu siguranta unul din cele mai rulate, insa e inca sub garantia VW la tenul de rulare electric (8 ani/160k km). Unele din dootarile standard: Adaptive light System (AFS) Parbriz incalzit Termopompa Kessy Extra: ACC Light assist Park assist Discovery pro 2 Digital cockpit Ambient lighting Legat de incarcare, va fi exclusiv acasa (priza L2 in garaj). Pretul curentului este extrem de mic iar aproximativ 99% din electricitatea Quebecului este din surse regenerabile. In cazul in care am nevoie, L2/L3 se gasesc pe toate drumurile. Nevoia zilnica e de ~80km, realizabili chiar si la -30 de grade (da, e ceva normal iarna...). Ca si nemultumiri, scaunele standard in North America sunt cele de baza. Poate le schimb cu unele de A3 daca gasesc schemele electrice. In alta ordine de idei, imi era dor de Golf si de forum (nu de VW, avem si o Jetta 2019 si noua cutie automata in 8 trepte e o gluma proasta).
    1 point
  9. Scuze de OT: si ptr mine. Am fost in toamna la un hotel din Sibiu si i-am intrebat de ce nu s-au gandit sa puna o priza in parcarea din subsolul hotelului, ptr cei care au masini electrice, sa le incarce cat dorm. Mi-au spus ca vor discuta cu patronii. Iata ca saptamana trecuta am primit un mesaj de la ei sa-mi transmita ca au instalat 2 prize de 22kW la subsol Asa da!
    1 point
  10. @BTeoVL2, VL3 etc sunt coduri PR Informatii despre SWaP sunt in blockmap, dar sincer nu am înțeles cum sa le interpretez. In 13 Auto Dist le gasesti la IDE04329
    1 point
  11. Cred ca GTE se adreseaza celor care vor si un iz de ECO, si totodata vor sporadic si doar din cand in cand sa beneficieze de performantele unui GTI. GTI cred ca e clar cui se adreseaza
    1 point
  12. Eu am spus unde am folosit. Mega mall. Aici nu e vorba daca crezi tu sau nu...dar de aici la a imi spune ca ofer o informatie falsa, e cale lunga. E un post de informare, din experienta proprie. Stii, sunt membru vw forum de multi ani, dar motivul pentru care nu am mai postat este tocmai asta, se gaseste totdeauna cineva sa zica ca e fals, ca exista un motiv ascuns postarii, etc... Fii mai limitat in a pune etichete, gen fals. Multumesc
    1 point
  13. Salutare! Este primul meu post aici. Sunt încă proprietar de Octavia 3, 1.4 TSI dar am primit și acceptat o oferta pentru Kodiaq (2.0 TDI 150 CP 4X4 DSG) exact cu valoarea de discount pe care l-ai menționat. Certific și faptul că în vară apare varianta facelift după cele spuse de dealer (Porsche Vest București)
    1 point
  14. Si eu am discutat mult cu ei pt stație dar am renuntat ca am primit o la achiziția mașinii pe cea de la Moon. Pareau seriosi si foarte comunicativi si calificați. ..dar nu stiu pe nimeni pana acum sa fi lucrat cu ei. Dacă vei lucra tu cu ei poate lasi un review pe aici. Si desigur, detalii despre hotel. Pt mine sa aiba o stație a devenit un criteriu de alegere al unui hotel.
    1 point
  15. “Promit” ca revin pe marți/miercuri cu un topic, duminica plăcută popor!
    1 point
  16. Ne place sa ne dam cu părerea...e încălțată de iarna...
    1 point
  17. Fff pe scurt. Este peste asteptari masina... nu ma asteptam sa fie chair peste asteptari :). Si pozele chiar nu ii fac cinste, arata mult mai bine decat in poze... oricum as vrea sa o pozez, e f diferita in real life. Totul functioneaza impecabil (am luat-o vineri si m-am dat vreo 250 km deja :)... ma abtin tare pt ca are anvelope de vara si deh iarna tocmai a venit ... tinuta de drum e f buna (cu tot cu greutatea in plus, pe care chiar nu o simt... nu se inclina pe viraje... evident acum nu fac rally cu ea dar este above average lejer). Suspensii ferme dar mult mai silentioase decat ma asteptam pt DCC in grupul VAG (cand am testat mi s-a parut parca mai zgomotoasa suspensia). Nu prea m-am dat la ea ca deh "rodaj"... dar este excelent cat de fin trece din electric in benzina si invers, iar daca ai nevoie de putere, e toata acolo oricand ai nevoie. Ce nu am reusit si nu inteleg nici din manual ... cum sa fac Apple Carplay sa functioneze wireless. (cartea zice ca merge, dar asa cum e tradus eu nu am inteles sau am interpretat gresit). Sunt foarte multe de testat/setat fiind destul de tech masina (fara butoane)... sunt cu manualul dupa mine ... cand in casa cand in masina :). (desi pare destul de intuitiva). Plus ceva legat de consum f interesant ... desi am incarcat bateria la greu cu motorul termic (in special pt a testa, adica pana acum aprox 60% din baterie adica multi km mersi doar pe benzina)... consumul mediu long term este undeva la 7,2... si f tare, pe un drum efectiv bara la bara din Nord in Dr Taberei (pt cine cunoaste e un dezastru traficul... de obicei nu ai cum sa scoti sub 12 pe benzina si un 9-10 pe diesel)... scadea consumul cu cat stateam mai mult evident pt ca modul hybrid comuta in electricc (masina nu are start/stop traditional, start/stop-ul ei este de fapt sa functioneze electric). Ah ah ... si inca ceva... super tare... desi nu are incalzire stationara... pot da drumul la clima... dezaburire geamuri... din aplicatia de pe telefon... pot sa o incui/descui si daca sunt in Australia si masina e in Romania :)... cool. Imi place f mult... nu as alege alta motorizare si nici alta masina in gama compacta (in mom asta bineinteles).
    1 point
  18. Biserica parasita este aici: https://goo.gl/maps/jyCYt7xvqxrC3Qrg6 In alta ordine de idei, am scos ieri dimineata masina in parc sa ii arat zapada...
    1 point
  19. Decapotabila. S-au demontat geamurile,inclusiv cele mici fiindca se va pune geamuri ionizate oem. Zilele urmatoare urmeaza sa puna noul plafon cu trapa fotovoltaica. Azi cu mare mare noroc mi-a ajuns intreg un parbriz incalzit adus de la capitala. Am avut noroc ca nu prea a dat rugina la praguri, abia incepuse si se va inlatura atat mecanic cat si chimic(nu cu deruginol) Din pacate pernele va trebuie sa le schimb, deja au inceput sa apara mici crepaturi.
    1 point
  20. Portbagajul se incuie la mine
    1 point
  21. Promit ca revin in scurt timp si cu un review dupa aproape 4 luni de ownership. Pana atunci, aveti mai jos niste poze fresh
    1 point
  22. Eu am un A3 2.0 CFFB și la mine țevile sunt foarte puțin afumate, in sensul că dau cu degetul și trebuie să apăs foarte tare sa se ia ceva și abia se ia un strat foarte fin sau nu se ia deloc chiar. Ideea este că poza ce am atașat o e făcută în iunie anul trecut urmând apoi sa o șterg puțin după (țeava) și până acum nu s a depus absolut nimic. Am făcut eu un experiment sa vad daca scoate ceva fum dar nu e cazul. Un alt aspect pe care îl bănuiesc este faptul ca materialul din care este confecționată țeava este din alți compuși față de ce se vede la alte mașini(vezi A4 b8 unde mereu vezi țevile foarte albe și curate), se vede la mine și in poza aspectul exterior foarte închis care uneori pe interior îți dă impresia că ar fi fum depus dar tind sa cred că sunt folosiți alți compuși in materialul respectiv. Pot da mai multe exemple, la Passat (are tatăl meu CFGB de 170 cp și oil ash 0,13 cu 195k km) țevile sunt identice ca la al meu cu 300k + km atât la aspectul interior cât și exterior. Am mai văzut alt A3 cu CFGB și aceleași observații. Sper sa ajute răspunsul meu.
    1 point
  23. @blordc, @medley multumesc Dupa nr de kilometri obligatorii pe zi, am trecut si la pozat
    1 point
  24. Weekendul asta a incept dragut. Un pic de zapada, potential de fun cu 4motion-ul, insa a sfarsit cu jeg major 🤣 La intoarcere insa, daca tot a fost cald si frumos duminica, am curatat si hidratat oleaca scaunele, aspirat, spalat interiorul. Exteriorul nu am mai apucat sa il fac. Insa in masina stai, pana la urma. Recunosc, au fost unele ganduri cu un anume GTI rosu de pe aici la vanzare, insa un drum cu Golful asta usor absurd, ma aduce la realitate 😃
    1 point
  25. Exista...doar ca trebuie sa stii unde sa cauti. https://www.gecaelectric.ro/neopren Cat despre sectiune...este exagerat 5x6mmp...pentru ca desi intri intr-o cupla de 32A te reduci la una de 16A,deci sectiunea trebuie sa reziste la 16A unde in general se merge pe 2,5mmp, mai ales ca vorbim de maxim 1m lungime Le. Ca sa nu fie risipa eu as face un adaptor 32A-2X16A...nu de alta dar poate mai pleci cu un prieten
    1 point
  26. @Rave eu vorbeam de viata reala, din aceasta bucatica de Europa. Daca nu incarci acasa, avantajul financiar sa mergi pe electric cu un hibrid plug in e nesemnificativ, fata de benzina. Avantajul eco este si el nesemneficativ, limitat de autonomia mica a masinii. Plus ca nu stiu ce satisfactie ai sa stai la semafor intr-un GTE, inconjurat de sute de masini Euro4, majoritare in Romania. Cat despre a fi catalogat drept ignorant doar pentru ca descriu realitatea, nu pot spune decat ca ai gresit omul. Adevarat ca nu sunt dintre cei care participa la campanii de strangere a gunoaielor din padure, ca sa poata avea un loc perfect curat cei care vin la gratare saptamana viitoare, lasand la plecare locul fix cum l-au gasit voluntarii inainte de a se apuca de treaba. Dar ce tine de mine, legat de ecologie, fac. Inclusiv sa conduc o masina cu Euro6d. O sa urmeze si una electrica, dar ceva mai incolo. Intre un GTE si un GTI, as alege oricand un GTI.
    0 points
  27. As putea spune ca am cate o eroare diferita la aproape fiecare pornire - ex. Front Assist unavailable, schimba singur ora +0 GMT, sunetul porneste doar in boxa centrala, nu mai pot seta pornire automata scaune incalzite, senzori de parcare indisponibili + multe altele. Toate se “rezolva” la restart (repornire) insa sistemul de operare este o proba de rabdare. In plus, auto hold are erori daca motorul reporneste la stop - anuleaza functia si porneste inainte. As mai rade/plange de tastaura qwerty unde litera Z este mutata undeva in dreapta - stupid.
    0 points
  28. Golf TSI fara discutie! Crosspolo nu prea e reusit....
    0 points
  29. Pune injector/injectoare noi ,altfel....
    -1 points
  30. Daaa..super design...marca... Dar ce motor...ca nu scrie..
    -1 points
  31. Incet, incet, se repara si astea cu succes. imi amintesc de inj Delphi de la Logan, in urma cu multi ani. aceeasi treaba, nu se pot repara, decat altele noi. povesti comerciale. asa si cu aceste inj siemens- vdo. au inceput multi sa le repare si cu succes, dar nu se recunoaste pe aici pt ca sint interese comerciale ale unor membri. asa ca, sapati adanc, nu aruncati cu banii.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!